世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

冷凍食肉市場 [タイプ:牛肉、鶏肉、豚肉、その他;最終用途:食品加工産業, 外食産業, 小売/家庭] - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Frozen Meat Market [Type: Beef, Chicken, Pork, and Others; End-use: Food Processing Industry, Foodservice, Retail/Household] - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

冷凍肉市場 - レポートの範囲 TMRの冷凍肉世界市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査して... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年1月10日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
170 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

冷凍肉市場 - レポートの範囲
TMRの冷凍肉世界市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。本レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界の冷凍肉市場の収益を提供しています。また、2023年から2031年までの世界の冷凍肉市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成された。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、冷凍肉市場を理解するために主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照した。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストはトップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界の冷凍肉市場の様々な属性を調査した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界の冷凍肉市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場関係者だけでなく、世界の冷凍肉市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートでは、世界の冷凍肉市場の競争環境について掘り下げています。世界の冷凍食肉市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性の観点からプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界の冷凍肉市場のプレーヤーの属性である。

冷凍肉の世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における冷凍肉の売上高/収益は?
- 世界の冷凍肉市場における機会は何か?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

冷凍肉市場 - 調査目的と調査アプローチ
世界の冷凍肉市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の冷凍肉市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の冷凍肉市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことが可能となる。


ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.1.1.主な最終用途産業に利便性と使いやすさを提供する冷凍肉
3.1.2.冷凍技術の進歩が冷凍肉の市場心理を刺激している
3.1.3.その他
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
5.世界の冷凍肉市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2031年
5.1.過去の市場数量(トン)分析、2018年~2022年
5.2.現在および将来の市場数量(トン)予測、2023年~2031年
6.世界の冷凍肉市場-価格分析
6.1.地域別価格分析
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.世界の冷凍食肉市場の需要(金額または規模:US$ Mn)分析2018-2022年および予測、2023-2031年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2018-2022年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2023-2031年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.2.世界の冷凍食品の展望
8.3.冷凍食肉加工技術の概要
8.4.主な認証/クレーム
8.5.主な規制
8.6.業界の価値とサプライチェーン分析
8.6.1.各販売時点での利益率分析
8.6.1.1.冷凍食肉加工業者
8.6.1.2.ディストリビューター/サプライヤー/卸売業者
8.6.1.3.トレーダー/小売業者
8.6.1.4.エンドユーザー
8.7.市場ダイナミクス
8.7.1.促進要因
8.7.2.阻害要因
8.7.3.機会分析
8.8.予測要因-関連性と影響
9.冷凍食肉の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年、タイプ別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.過去の将来市場規模(US$ Mn)と数量分析、タイプ別、2018-2022年
9.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、タイプ別、2023-2031年
9.3.1.チキン
9.3.2.牛肉
9.3.3.豚肉
9.3.4.その他
9.4.市場魅力度分析(タイプ別
10.冷凍食肉の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年:最終用途別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.過去の将来市場規模(US$ Mn)分析、最終用途別、2018-2022年
10.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、最終用途別、2023-2031年
10.3.1.食品加工産業
10.3.2.外食産業
10.3.3.小売/家庭
10.4.市場の魅力度分析(最終用途別
11.冷凍食肉の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年:流通チャネル別
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.過去の将来市場規模(US$ Mn)と数量分析、流通チャネル別、2018-2022年
11.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析・予測、流通チャネル別、2023~2031年
11.3.1.企業間取引
11.3.2.企業対消費者
11.3.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
11.3.2.2.コンビニエンスストア
11.3.2.3.専門店
11.3.2.4.オンライン小売
11.4.市場魅力度分析(流通チャネル別
12.冷凍食肉の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年(地域別
12.1.はじめに
12.2.過去の市場規模(US$ Mn)と数量分析、地域別、2018年~2022年
12.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、地域別、2023-2031年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.西ヨーロッパ
12.3.4.東欧
12.3.5.東アジア
12.3.6.南アジア
12.3.7.オセアニア
12.3.8.中東・アフリカ(MEA)
12.4.市場魅力度分析(地域別
13.北米冷凍肉市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2018年~2022年
13.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量予測(市場分類別)、2023-2031年
13.3.1.国別
13.3.1.1.米国
13.3.1.2.カナダ
13.3.1.3.メキシコ
13.3.2.タイプ別
13.3.3.最終用途別
13.3.4.流通チャネル別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.タイプ別
13.4.3.最終用途別
13.4.4.流通チャネル別
13.5.主要市場動向
13.6.促進要因と抑制要因-影響分析
14.ラテンアメリカの冷凍肉市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2018年~2022年
14.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量予測(市場分類別)、2023-2031年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ブラジル
14.3.1.2.アルゼンチン
14.3.1.3.その他のラテンアメリカ
14.3.2.タイプ別
14.3.3.用途別
14.3.4.流通チャネル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.タイプ別
14.4.3.最終用途別
14.4.4.流通チャネル別
14.5.主要市場動向
14.6.促進要因と抑制要因-影響分析
15.西欧の冷凍肉市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析、2018年~2022年
15.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量予測(市場分類別)、2023-2031年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ドイツ
15.3.1.2.イギリス
15.3.1.3.フランス
15.3.1.4.イタリア
15.3.1.5.スペイン
15.3.1.6.ベネルクス
15.3.1.7.北欧
15.3.1.8.その他の西ヨーロッパ
15.3.2.タイプ別
15.3.3.用途別
15.3.4.流通チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.タイプ別
15.4.3.最終用途別
15.4.4.流通チャネル別
15.5.主要市場動向
15.6.促進要因と抑制要因-影響分析
16.東欧の冷凍肉市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2018年~2022年
16.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量予測(市場分類別)、2023-2031年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ロシア
16.3.1.2.ポーランド
16.3.1.3.ハンガリー
16.3.1.4.バルカン&バルト
16.3.1.5.その他の東欧諸国
16.3.2.タイプ別
16.3.3.用途別
16.3.4.流通チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.タイプ別
16.4.3.最終用途別
16.4.4.流通チャネル別
16.5.促進要因と阻害要因-影響分析
17.南アジアの冷凍食肉市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2018年~2022年
17.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量予測(市場分類別)、2023-2031年
17.3.1.国別
17.3.1.1.インド
17.3.1.2.タイ
17.3.1.3.インドネシア
17.3.1.4.マレーシア
17.3.1.5.その他の南アジア
17.3.2.タイプ別
17.3.3.用途別
17.3.4.流通チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.タイプ別
17.4.3.最終用途別
17.4.4.流通チャネル別
17.5.主要市場動向
17.6.促進要因と抑制要因-影響分析
18.東アジアの冷凍食肉市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2018年~2022年
18.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量予測(市場分類別)、2023-2031年
18.3.1.国別
18.3.1.1.中国
18.3.1.2.日本
18.3.1.3.韓国
18.3.2.タイプ別
18.3.3.最終用途別
18.3.4.流通チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.タイプ別
18.4.2.最終用途別
18.4.3.流通チャネル別
18.5.主要市場動向
18.6.促進要因と抑制要因-影響分析
19.オセアニアの冷凍食肉市場分析 2018-2022年および予測 2023-2031年
19.1.はじめに
19.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2018年~2022年
19.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量予測(市場分類別)、2023-2031年
19.3.1.国別
19.3.1.1.オーストラリア
19.3.1.2.ニュージーランド
19.3.2.タイプ別
19.3.3.最終用途別
19.3.4.流通チャネル別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.タイプ別
19.4.3.最終用途別
19.4.4.流通チャネル別
19.5.主要市場動向
19.6.促進要因と抑制要因-影響分析
20.中東・アフリカの冷凍食肉市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
20.1.はじめに
20.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2018-2022年
20.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量予測(市場分類別)、2023-2031年
20.3.1.国別
20.3.1.1.KSA
20.3.1.2.その他のGCC諸国
20.3.1.3.トルコ
20.3.1.4.南アフリカ
20.3.1.5.その他アフリカ連合
20.3.1.6.その他の中東・アフリカ
20.3.2.タイプ別
20.3.3.用途別
20.3.4.流通チャネル別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.タイプ別
20.4.3.最終用途別
20.4.4.流通チャネル別
20.5.主要市場動向
20.6.促進要因と抑制要因-影響分析
21.国別冷凍食肉市場分析、2022年
21.1.はじめに
21.1.1.主要国別市場金額比率分析
21.1.2.世界対.各国の成長比較
21.2.米国の冷凍食肉市場分析
21.2.1.タイプ別
21.2.2.最終用途別
21.2.3.流通チャネル別
21.3.カナダの冷凍食肉市場の分析
21.3.1.タイプ別
21.3.2.最終用途別
21.3.3.流通チャネル別
21.4.ブラジルの冷凍食肉市場の分析
21.4.1.タイプ別
21.4.2.最終用途別
21.4.3.流通チャネル別
21.5.メキシコ冷凍肉市場の分析
21.5.1.タイプ別
21.5.2.最終用途別
21.5.3.流通チャネル別
21.6.アルゼンチンの冷凍食肉市場分析
21.6.1.タイプ別
21.6.2.最終用途別
21.6.3.流通チャネル別
21.7.ドイツの冷凍食肉市場分析
21.7.1.タイプ別
21.7.2.最終用途別
21.7.3.流通チャネル別
21.8.イタリアの冷凍食肉市場分析
21.8.1.タイプ別
21.8.2.最終用途別
21.8.3.流通チャネル別
21.9.フランスの冷凍食肉市場分析
21.9.1.タイプ別
21.9.2.最終用途別
21.9.3.流通チャネル別
21.10.英国の冷凍食肉市場分析
21.10.1.タイプ別
21.10.2.最終用途別
21.10.3.流通チャネル別
21.11.スペインの冷凍食肉市場分析
21.11.1.タイプ別
21.11.2.最終用途別
21.11.3.流通チャネル別
21.12.ロシアの冷凍食肉市場の分析
21.12.1.タイプ別
21.12.2.最終用途別
21.12.3.流通チャネル別
21.13.ポーランドの冷凍食肉市場分析
21.13.1.タイプ別
21.13.2.最終用途別
21.13.3.流通チャネル別
21.14.ハンガリーの冷凍食肉市場分析
21.14.1.タイプ別
21.14.2.最終用途別
21.14.3.流通チャネル別
21.15.バルカン半島とバルト海の冷凍食肉市場分析
21.15.1.タイプ別
21.15.2.最終用途別
21.15.3.流通チャネル別
21.16.中国の冷凍食肉市場の分析
21.16.1.タイプ別
21.16.2.最終用途別
21.16.3.流通チャネル別
21.17.日本の冷凍食肉市場の分析
21.17.1.タイプ別
21.17.2.最終用途別
21.17.3.流通チャネル別
21.18.韓国の冷凍食肉市場の分析
21.18.1.タイプ別
21.18.2.最終用途別
21.18.3.流通チャネル別
21.19.インドの冷凍食肉市場分析
21.19.1.タイプ別
21.19.2.最終用途別
21.19.3.流通チャネル別
21.20.タイの冷凍食肉市場の分析
21.20.1.タイプ別
21.20.2.最終用途別
21.20.3.流通チャネル別
21.21.インドネシアの冷凍食肉市場分析
21.21.1.タイプ別
21.21.2.最終用途別
21.21.3.流通チャネル別
21.22.マレーシアの冷凍肉市場の分析
21.22.1.タイプ別
21.22.2.最終用途別
21.22.3.流通チャネル別
21.23.オーストラリアの冷凍食肉市場分析
21.23.1.タイプ別
21.23.2.最終用途別
21.23.3.流通チャネル別
21.24.ニュージーランドの冷凍食肉市場分析
21.24.1.タイプ別
21.24.2.最終用途別
21.24.3.流通チャネル別
21.25.KSA冷凍食肉市場の分析
21.25.1.タイプ別
21.25.2.最終用途別
21.25.3.流通チャネル別
21.26.トルコの冷凍食肉市場分析
21.26.1.タイプ別
21.26.2.最終用途別
21.26.3.流通チャネル別
21.27.南アフリカの冷凍食肉市場分析
21.27.1.タイプ別
21.27.2.最終用途別
21.27.3.流通チャネル別
22.市場構造分析
22.1.企業階層別市場分析
22.2.市場集中度
22.3.市場プレゼンス分析
23.競合分析
23.1.競合ダッシュボード
23.2.競合ディープダイブ
23.2.1.カーギル社
23.2.1.1.概要
23.2.1.2.製品ポートフォリオ
23.2.1.3.販売拠点
23.2.1.4.主な展開/主な収穫
23.2.1.5.戦略の概要
23.2.2.ケリーグループ
23.2.2.1.概要
23.2.2.2.製品ポートフォリオ
23.2.2.3.販売拠点
23.2.2.4.主な開発/主な収穫
23.2.2.5.戦略の概要
23.2.3.マルフリッグ・グループ
23.2.3.1.概要
23.2.3.2.製品ポートフォリオ
23.2.3.3.販売拠点
23.2.3.4.主な開発/主な収穫
23.2.3.5.戦略の概要
23.2.4.BRF S.A.
23.2.4.1.概要
23.2.4.2.製品ポートフォリオ
23.2.4.3.販売拠点
23.2.4.4.主な開発/主な収穫
23.2.4.5.戦略の概要
23.2.5.アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズ Plc.
23.2.5.1.概要
23.2.5.2.製品ポートフォリオ
23.2.5.3.販売拠点
23.2.5.4.主な開発/主な収穫
23.2.5.5.戦略の概要
23.2.6.タイソンフーズ
23.2.6.1.概要
23.2.6.2.製品ポートフォリオ
23.2.6.3.販売拠点
23.2.6.4.主な開発/主な収穫
23.2.6.5.戦略の概要
23.2.7.ピルグリムズ・プライド・コーポレーションInc.
23.2.7.1.概要
23.2.7.2.製品ポートフォリオ
23.2.7.3.販売拠点
23.2.7.4.主な開発/主な収穫
23.2.7.5.戦略の概要
23.2.8.ベルデ・ファームズ LLC
23.2.8.1.概要
23.2.8.2.製品ポートフォリオ
23.2.8.3.販売拠点
23.2.8.4.主な開発/主な収穫
23.2.8.5.戦略の概要
23.2.9.アルカディアンオーガニック&ナチュラルミート社
23.2.9.1.概要
23.2.9.2.製品ポートフォリオ
23.2.9.3.販売拠点
23.2.9.4.主な開発/主な収穫
23.2.9.5.戦略の概要
23.2.10.JBS S.A.
23.2.10.1.概要
23.2.10.2.製品ポートフォリオ
23.2.10.3.販売拠点
23.2.10.4.主な展開/主な収穫
23.2.10.5.戦略の概要
23.2.11.VHグループ
23.2.11.1.概要
23.2.11.2.製品ポートフォリオ
23.2.11.3.販売拠点
23.2.11.4.主な開発/主な収穫
23.2.11.5.戦略の概要
23.2.12.AJCインターナショナル
23.2.12.1.概要
23.2.12.2.製品ポートフォリオ
23.2.12.3.販売拠点
23.2.12.4.主な展開/主な収穫
23.2.12.5.戦略の概要
23.2.13.キーストーン・フーズ
23.2.13.1.概要
23.2.13.2.製品ポートフォリオ
23.2.13.3.販売拠点
23.2.13.4.主な展開/主な収穫
23.2.13.5.戦略の概要
23.2.14.マインドフル・ミーツ
23.2.14.1.概要
23.2.14.2.製品ポートフォリオ
23.2.14.3.販売拠点
23.2.14.4.主な展開/主な収穫
23.2.14.5.戦略の概要
23.2.15.ピトルマンファミリーファーム
23.2.15.1.概要
23.2.15.2.製品ポートフォリオ
23.2.15.3.販売拠点
23.2.15.4.主な展開/主な収穫
23.2.15.5.戦略の概要
23.2.16.その他(追加リクエスト)
23.2.16.1.概要
23.2.16.2.製品ポートフォリオ
23.2.16.3.販売拠点
23.2.16.4.主な開発/主な収穫
23.2.16.5.戦略の概要
24.前提条件と略語
25.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Frozen Meat Market – Scope of Report
TMR’s report on the global frozen meat market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global frozen meat market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global frozen meat market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the frozen meat market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global frozen meat market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global frozen meat market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global frozen meat market.

The report delves into the competitive landscape of the global frozen meat market. Key players operating in the global frozen meat market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global frozen meat market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global frozen meat Market Report
• What is the sales/revenue generated by frozen meat across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global frozen meat market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Frozen Meat Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global frozen meat market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global frozen meat market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global frozen meat market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.1.1. Frozen Meat Offering Enhanced Convenience and Ease of Use to Key End-use Industries
3.1.2. Advancements in Refrigeration Techniques are Fueling the Market Sentiments of Frozen Meat
3.1.3. Others
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
5. Global Frozen Meat Market Demand Analysis 2018–2022 and Forecast, 2023–2031
5.1. Historical Market Volume (Tons) Analysis, 2018–2022
5.2. Current and Future Market Volume (Tons) Projections, 2023–2031
6. Global Frozen Meat Market–Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global Frozen Meat Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2018–2022 and Forecast, 2023–2031
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2018–2022
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2023–2031
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.2. Global Frozen Food Products Outlook
8.3. Overview of Frozen Meat Processing Techniques
8.4. Key Certifications/Claims
8.5. Key Regulations
8.6. Industry Value and Supply Chain Analysis
8.6.1. Profit Margin Analysis at each point of sales
8.6.1.1. Frozen Meat Processors
8.6.1.2. Distributors/Suppliers/Wholesalers
8.6.1.3. Traders/Retailers
8.6.1.4. End-Users
8.7. Market Dynamics
8.7.1. Drivers
8.7.2. Restraints
8.7.3. Opportunity Analysis
8.8. Forecast Factors–Relevance & Impact
9. Global Frozen Meat Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis, by Type, 2018–2022
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast, by Type, 2023–2031
9.3.1. Chicken
9.3.2. Beef
9.3.3. Pork
9.3.4. Others
9.4. Market Attractiveness Analysis, by Type
10. Global Frozen Meat Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By End-use
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Future Market Size (US$ Mn) Analysis, by End-use, 2018–2022
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, by End-use, 2023–2031
10.3.1. Food Processing Industry
10.3.2. Foodservice
10.3.3. Retail/Household
10.4. Market Attractiveness Analysis, by End-use
11. Global Frozen Meat Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By Distribution Channel
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis, by Distribution Channel, 2018–2022
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast, by Distribution Channel, 2023–2031
11.3.1. Business to Business
11.3.2. Business to Consumer
11.3.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
11.3.2.2. Convenience Stores
11.3.2.3. Specialty Stores
11.3.2.4. Online Retail
11.4. Market Attractiveness Analysis, by Distribution Channel
12. Global Frozen Meat Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis, by Region, 2018–2022
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast, by Region, 2023–2031
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Western Europe
12.3.4. Eastern Europe
12.3.5. East Asia
12.3.6. South Asia
12.3.7. Oceania
12.3.8. Middle East and Africa (MEA)
12.4. Market Attractiveness Analysis, by Region
13. North America Frozen Meat Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2018–2022
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast, by Market Taxonomy, 2023–2031
13.3.1. By Country
13.3.1.1. U.S.
13.3.1.2. Canada
13.3.1.3. Mexico
13.3.2. By Type
13.3.3. By End-use
13.3.4. By Distribution Channel
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Type
13.4.3. By End-use
13.4.4. By Distribution Channel
13.5. Key Market Trends
13.6. Drivers and Restraints–Impact Analysis
14. Latin America Frozen Meat Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2018–2022
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast, by Market Taxonomy, 2023–2031
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Brazil
14.3.1.2. Argentina
14.3.1.3. Rest of Latin America
14.3.2. By Type
14.3.3. By End-use
14.3.4. By Distribution Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Type
14.4.3. By End-use
14.4.4. By Distribution Channel
14.5. Key Market Trends
14.6. Drivers and Restraints–Impact Analysis
15. Western Europe Frozen Meat Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2018–2022
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast, by Market Taxonomy, 2023–2031
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Germany
15.3.1.2. U.K.
15.3.1.3. France
15.3.1.4. Italy
15.3.1.5. Spain
15.3.1.6. BENELUX
15.3.1.7. Nordic
15.3.1.8. Rest of Western Europe
15.3.2. By Type
15.3.3. By End-use
15.3.4. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Type
15.4.3. By End-use
15.4.4. By Distribution Channel
15.5. Key Market Trends
15.6. Drivers and Restraints–Impact Analysis
16. Eastern Europe Frozen Meat Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2018–2022
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast, by Market Taxonomy, 2023–2031
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Russia
16.3.1.2. Poland
16.3.1.3. Hungary
16.3.1.4. Balkan & Baltics
16.3.1.5. Rest of Eastern Europe
16.3.2. By Type
16.3.3. By End-use
16.3.4. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Type
16.4.3. By End-use
16.4.4. By Distribution Channel
16.5. Drivers and Restraints–Impact Analysis
17. South Asia Frozen Meat Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2018–2022
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast, by Market Taxonomy, 2023–2031
17.3.1. By Country
17.3.1.1. India
17.3.1.2. Thailand
17.3.1.3. Indonesia
17.3.1.4. Malaysia
17.3.1.5. Rest of South Asia
17.3.2. By Type
17.3.3. By End-use
17.3.4. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Type
17.4.3. By End-use
17.4.4. By Distribution Channel
17.5. Key Market Trends
17.6. Drivers and Restraints–Impact Analysis
18. East Asia Frozen Meat Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2018–2022
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast, by Market Taxonomy, 2023–2031
18.3.1. By Country
18.3.1.1. China
18.3.1.2. Japan
18.3.1.3. South Korea
18.3.2. By Type
18.3.3. By End-use
18.3.4. By Distribution Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Type
18.4.2. By End-use
18.4.3. By Distribution Channel
18.5. Key Market Trends
18.6. Drivers and Restraints–Impact Analysis
19. Oceania Frozen Meat Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2018–2022
19.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast, by Market Taxonomy, 2023–2031
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Australia
19.3.1.2. New Zealand
19.3.2. By Type
19.3.3. By End-use
19.3.4. By Distribution Channel
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Type
19.4.3. By End-use
19.4.4. By Distribution Channel
19.5. Key Market Trends
19.6. Drivers and Restraints–Impact Analysis
20. Middle East and Africa Frozen Meat Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2018–2022
20.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast, by Market Taxonomy, 2023–2031
20.3.1. By Country
20.3.1.1. KSA
20.3.1.2. Other GCC Countries
20.3.1.3. Turkiye
20.3.1.4. South Africa
20.3.1.5. Other Africa Union
20.3.1.6. Rest of Middle East and Africa
20.3.2. By Type
20.3.3. By End-use
20.3.4. By Distribution Channel
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Type
20.4.3. By End-use
20.4.4. By Distribution Channel
20.5. Key Market Trends
20.6. Drivers and Restraints–Impact Analysis
21. Country Wise Frozen Meat Market Analysis, 2022
21.1. Introduction
21.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
21.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
21.2. U.S. Frozen Meat Market Analysis
21.2.1. By Type
21.2.2. By End-use
21.2.3. By Distribution Channel
21.3. Canada Frozen Meat Market Analysis
21.3.1. By Type
21.3.2. By End-use
21.3.3. By Distribution Channel
21.4. Brazil Frozen Meat Market Analysis
21.4.1. By Type
21.4.2. By End-use
21.4.3. By Distribution Channel
21.5. Mexico Frozen Meat Market Analysis
21.5.1. By Type
21.5.2. By End-use
21.5.3. By Distribution Channel
21.6. Argentina Frozen Meat Market Analysis
21.6.1. By Type
21.6.2. By End-use
21.6.3. By Distribution Channel
21.7. Germany Frozen Meat Market Analysis
21.7.1. By Type
21.7.2. By End-use
21.7.3. By Distribution Channel
21.8. Italy Frozen Meat Market Analysis
21.8.1. By Type
21.8.2. By End-use
21.8.3. By Distribution Channel
21.9. France Frozen Meat Market Analysis
21.9.1. By Type
21.9.2. By End-use
21.9.3. By Distribution Channel
21.10. U.K. Frozen Meat Market Analysis
21.10.1. By Type
21.10.2. By End-use
21.10.3. By Distribution Channel
21.11. Spain Frozen Meat Market Analysis
21.11.1. By Type
21.11.2. By End-use
21.11.3. By Distribution Channel
21.12. Russia Frozen Meat Market Analysis
21.12.1. By Type
21.12.2. By End-use
21.12.3. By Distribution Channel
21.13. Poland Frozen Meat Market Analysis
21.13.1. By Type
21.13.2. By End-use
21.13.3. By Distribution Channel
21.14. Hungary Frozen Meat Market Analysis
21.14.1. By Type
21.14.2. By End-use
21.14.3. By Distribution Channel
21.15. Balkan & Baltics Frozen Meat Market Analysis
21.15.1. By Type
21.15.2. By End-use
21.15.3. By Distribution Channel
21.16. China Frozen Meat Market Analysis
21.16.1. By Type
21.16.2. By End-use
21.16.3. By Distribution Channel
21.17. Japan Frozen Meat Market Analysis
21.17.1. By Type
21.17.2. By End-use
21.17.3. By Distribution Channel
21.18. South Korea Frozen Meat Market Analysis
21.18.1. By Type
21.18.2. By End-use
21.18.3. By Distribution Channel
21.19. India Frozen Meat Market Analysis
21.19.1. By Type
21.19.2. By End-use
21.19.3. By Distribution Channel
21.20. Thailand Frozen Meat Market Analysis
21.20.1. By Type
21.20.2. By End-use
21.20.3. By Distribution Channel
21.21. Indonesia Frozen Meat Market Analysis
21.21.1. By Type
21.21.2. By End-use
21.21.3. By Distribution Channel
21.22. Malaysia Frozen Meat Market Analysis
21.22.1. By Type
21.22.2. By End-use
21.22.3. By Distribution Channel
21.23. Australia Frozen Meat Market Analysis
21.23.1. By Type
21.23.2. By End-use
21.23.3. By Distribution Channel
21.24. New Zealand Frozen Meat Market Analysis
21.24.1. By Type
21.24.2. By End-use
21.24.3. By Distribution Channel
21.25. KSA Frozen Meat Market Analysis
21.25.1. By Type
21.25.2. By End-use
21.25.3. By Distribution Channel
21.26. Turkiye Frozen Meat Market Analysis
21.26.1. By Type
21.26.2. By End-use
21.26.3. By Distribution Channel
21.27. South Africa Frozen Meat Market Analysis
21.27.1. By Type
21.27.2. By End-use
21.27.3. By Distribution Channel
22. Market Structure Analysis
22.1. Market Analysis, by Tier of Companies
22.2. Market Concentration
22.3. Market Presence Analysis
23. Competition Analysis
23.1. Competition Dashboard
23.2. Competition Deep Dive
23.2.1. Cargill, Incorporated.
23.2.1.1. Overview
23.2.1.2. Product Portfolio
23.2.1.3. Sales Footprint
23.2.1.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.1.5. Strategy Overview
23.2.2. Kerry Group Plc
23.2.2.1. Overview
23.2.2.2. Product Portfolio
23.2.2.3. Sales Footprint
23.2.2.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.2.5. Strategy Overview
23.2.3. Marfrig Group
23.2.3.1. Overview
23.2.3.2. Product Portfolio
23.2.3.3. Sales Footprint
23.2.3.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.3.5. Strategy Overview
23.2.4. BRF S.A.
23.2.4.1. Overview
23.2.4.2. Product Portfolio
23.2.4.3. Sales Footprint
23.2.4.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.4.5. Strategy Overview
23.2.5. Associated British Foods Plc.
23.2.5.1. Overview
23.2.5.2. Product Portfolio
23.2.5.3. Sales Footprint
23.2.5.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.5.5. Strategy Overview
23.2.6. Tyson Foods
23.2.6.1. Overview
23.2.6.2. Product Portfolio
23.2.6.3. Sales Footprint
23.2.6.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.6.5. Strategy Overview
23.2.7. Pilgrim’s Pride Corporation Inc.
23.2.7.1. Overview
23.2.7.2. Product Portfolio
23.2.7.3. Sales Footprint
23.2.7.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.7.5. Strategy Overview
23.2.8. Verde Farms, LLC
23.2.8.1. Overview
23.2.8.2. Product Portfolio
23.2.8.3. Sales Footprint
23.2.8.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.8.5. Strategy Overview
23.2.9. Arcadian Organic & Natural Meat Co.
23.2.9.1. Overview
23.2.9.2. Product Portfolio
23.2.9.3. Sales Footprint
23.2.9.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.9.5. Strategy Overview
23.2.10. JBS S.A.
23.2.10.1. Overview
23.2.10.2. Product Portfolio
23.2.10.3. Sales Footprint
23.2.10.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.10.5. Strategy Overview
23.2.11. VH Group
23.2.11.1. Overview
23.2.11.2. Product Portfolio
23.2.11.3. Sales Footprint
23.2.11.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.11.5. Strategy Overview
23.2.12. AJC International Inc.
23.2.12.1. Overview
23.2.12.2. Product Portfolio
23.2.12.3. Sales Footprint
23.2.12.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.12.5. Strategy Overview
23.2.13. Keystone Foods
23.2.13.1. Overview
23.2.13.2. Product Portfolio
23.2.13.3. Sales Footprint
23.2.13.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.13.5. Strategy Overview
23.2.14. Mindful Meats
23.2.14.1. Overview
23.2.14.2. Product Portfolio
23.2.14.3. Sales Footprint
23.2.14.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.14.5. Strategy Overview
23.2.15. Pitrman Family Farms
23.2.15.1. Overview
23.2.15.2. Product Portfolio
23.2.15.3. Sales Footprint
23.2.15.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.15.5. Strategy Overview
23.2.16. Others (on additional request)
23.2.16.1. Overview
23.2.16.2. Product Portfolio
23.2.16.3. Sales Footprint
23.2.16.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.16.5. Strategy Overview
24. Assumptions and Acronyms Used
25. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Transparency Market Research社の食品・飲料分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る