世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

レモン精油市場(自然:有機および従来型;および最終用途:食品・飲料、医薬品、アロマセラピー、化粧品・パーソナルケア、家庭用) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Lemon Essential Oil Market (Nature: Organic and Conventional; and End-use: Food & Beverages, Pharmaceuticals, Aromatherapy, Cosmetics & Personal Care, and Households) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

レモン精油市場 - レポートの範囲 TMRの調査レポート「世界のレモン精油市場」は、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年3月19日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
160 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

レモン精油市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界のレモン精油市場」は、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界のレモン精油市場の収益を提供しています。また、2023年から2031年までの世界のレモン精油市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、レモン精油市場を理解しました。

二次調査には、インターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、世界のレモン精油市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、同レポートは、世界のレモンエッセンシャルオイル市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場関係者だけでなく、世界のレモン精油市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、世界のレモン精油市場の競争状況について掘り下げています。世界のレモン精油市場で活動する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性の観点からプロファイルされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界のレモン精油市場のプレーヤーの属性です。

レモン精油の世界市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域におけるレモン精油の売上高/収益は?
- 世界のレモン精油市場における機会は何か?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

レモン精油市場 - 調査目的と調査アプローチ
レモンエッセンシャルオイルの世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業展開している主要ベンダーと流通業者、製品認可のための規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界のレモン精油市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察は、市場関係者が世界のレモン精油市場への投資のための情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことを可能にします。


ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.1.1.アロマセラピー人気の高まり
3.1.2.フレーバー製造におけるレモン精油の使用量の増加
3.2.製品革新/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
5.レモン精油の世界市場需要分析2018年-2022年および予測、2023年-2031年
5.1.過去の市場量(トン)分析、2018年~2022年
5.2.現在および将来の市場規模(トン)予測、2023年~2031年
6.世界のレモン生産の展望
7.レモン精油の世界市場-価格分析
7.1.地域別価格分析
7.2.世界平均価格分析ベンチマーク
8.レモン精油の世界市場需要(金額または規模:US$ Mn)分析2018年-2022年および予測、2023年-2031年
8.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2018年~2022年
8.2.現在および将来の市場価値(US$ Mn)予測、2023年~2031年
8.2.1.前年比成長トレンド分析
8.2.2.絶対価格機会分析
9.市場背景
9.1.マクロ経済要因
9.2.世界のエッセンシャルオイル産業の展望
9.3.世界の医薬品産業の概要
9.4.世界の化粧品・パーソナルケア業界の概況
9.5.産業価値とサプライチェーン分析
9.5.1.各販売時点での利益率分析
9.5.1.1.レモン精油加工業者
9.5.1.2.ディストリビューター/サプライヤー/卸売業者
9.5.1.3.貿易業者/小売業者
9.5.1.4.エンドユーザー
9.6.市場ダイナミクス
9.6.1.促進要因
9.6.2.阻害要因
9.6.3.機会分析
9.7.予測要因-関連性と影響
10.レモン精油の世界市場分析2018年-2022年および予測2023年-2031年、性質別
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.2018年~2022年の過去の将来市場規模(US$ Mn)と自然別数量分析
10.3.2023年~2031年の自然別現在および将来市場規模(百万米ドル)と数量分析・予測
10.3.1.有機
10.3.2.従来型
10.4.性状別市場魅力度分析
11.レモン精油の世界市場分析2018年~2022年および予測2023年~2031年:最終用途別
11.1.はじめに / 主要な調査結果
11.2.2018年~2022年、最終用途別の過去の将来市場規模(US$ Mn)分析
11.3.最終用途別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2023年~2031年
11.3.1.食品・飲料
11.3.2.医薬品
11.3.3.アロマセラピー
11.3.4.化粧品・パーソナルケア
11.3.5.小売/家庭用
11.4.最終用途別市場魅力度分析
12.レモン精油の世界市場分析2018年-2022年および予測2023年-2031年:流通チャネル別
12.1.はじめに / 主要な調査結果
12.2.2018年~2022年の流通チャネル別の過去の将来市場規模(US$ Mn)と数量分析
12.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量分析・予測、2023~2031年
12.3.1.企業間取引
12.3.2.企業対消費者
12.3.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
12.3.2.2.専門店
12.3.2.3.オンライン小売
12.3.2.4.その他の小売形態
12.4.流通チャネル別市場魅力度分析
13.レモン精油の世界市場分析2018年~2022年および予測2023年~2031年、地域別
13.1.はじめに
13.2.2018年~2022年の地域別過去市場規模(US$ Mn)と数量分析
13.3.地域別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析および予測、2023~2031年
13.3.1.北米
13.3.2.ラテンアメリカ
13.3.3.西ヨーロッパ
13.3.4.東欧
13.3.5.東アジア
13.3.6.南アジア
13.3.7.オセアニア
13.3.8.中東・アフリカ(MEA)
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米のレモン精油市場分析 2018年~2022年および予測 2023年~2031年
14.1.はじめに
14.2.2018年~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023年~2031年
14.3.1.国別
14.3.1.1.米国
14.3.1.2.カナダ
14.3.1.3.メキシコ
14.3.2.性質別
14.3.3.流通チャネル別
14.3.4.最終用途別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.性質別
14.4.3.流通チャネル別
14.4.4.最終用途別
14.5.促進要因と阻害要因-影響分析
15.ラテンアメリカのレモン精油市場分析 2018年-2022年および予測 2023年-2031年
15.1.はじめに
15.2.2018年~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023年~2031年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ブラジル
15.3.1.2.アルゼンチン
15.3.1.3.その他のラテンアメリカ
15.3.2.性質別
15.3.3.流通チャネル別
15.3.4.最終用途別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.流通チャネル別
15.4.3.性質別
15.4.4.最終用途別
15.5.促進要因と阻害要因-影響分析
16.西欧のレモン精油市場分析2018年-2022年および予測2023年-2031年
16.1.はじめに
16.2.2018年~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023年~2031年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ドイツ
16.3.1.2.イギリス
16.3.1.3.フランス
16.3.1.4.イタリア
16.3.1.5.スペイン
16.3.1.6.ベネルクス
16.3.1.7.北欧
16.3.1.8.その他の西ヨーロッパ
16.3.2.性質別
16.3.3.流通チャネル別
16.3.4.最終用途別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.性質別
16.4.3.流通チャネル別
16.4.4.最終用途別
16.5.促進要因と阻害要因-影響分析
17.東欧のレモン精油市場分析 2018年-2022年および予測 2023年-2031年
17.1.はじめに
17.2.2018年~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023年~2031年
17.3.1.国別
17.3.1.1.ロシア
17.3.1.2.ポーランド
17.3.1.3.ハンガリー
17.3.1.4.バルカン&バルト
17.3.1.5.その他の東欧諸国
17.3.2.性質別
17.3.3.流通チャネル別
17.3.4.最終用途別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.性質別
17.4.3.流通チャネル別
17.4.4.最終用途別
17.5.促進要因と阻害要因-影響分析
18.南アジアのレモン精油市場分析 2018年-2022年および予測 2023年-2031年
18.1.はじめに
18.2.2018年~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023年~2031年
18.3.1.国別
18.3.1.1.インド
18.3.1.2.タイ
18.3.1.3.インドネシア
18.3.1.4.マレーシア
18.3.1.5.その他の南アジア
18.3.2.性質別
18.3.3.流通チャネル別
18.3.4.最終用途別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.性質別
18.4.3.流通チャネル別
18.4.4.最終用途別
18.5.促進要因と阻害要因-影響分析
19.東アジアのレモン精油市場分析 2018年~2022年および予測 2023年~2031年
19.1.はじめに
19.2.2018年~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023年~2031年
19.3.1.国別
19.3.1.1.中国
19.3.1.2.日本
19.3.1.3.韓国
19.3.2.性質別
19.3.3.流通チャネル別
19.3.4.最終用途別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.性質別
19.4.2.流通チャネル別
19.4.3.最終用途別
19.5.促進要因と阻害要因-影響分析
20.オセアニアのレモン精油市場分析 2018年~2022年および予測 2023年~2031年
20.1.はじめに
20.2.2018年~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023年~2031年
20.3.1.国別
20.3.1.1.オーストラリア
20.3.1.2.ニュージーランド
20.3.2.ネイチャー
20.3.3.流通チャネル別
20.3.4.最終用途別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.性質別
20.4.3.流通チャネル別
20.4.4.最終用途別
20.5.促進要因と阻害要因-影響分析
21.中東・アフリカのレモン精油市場分析 2018年-2022年および予測 2023年-2031年
21.1.はじめに
21.2.2018年~2022年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析
21.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2023年~2031年
21.3.1.国別
21.3.1.1.KSA
21.3.1.2.その他のGCC諸国
21.3.1.3.トルコ
21.3.1.4.南アフリカ
21.3.1.5.その他アフリカ連合
21.3.1.6.その他の中東・アフリカ
21.3.2.性質別
21.3.3.流通チャネル別
21.3.4.最終用途別
21.4.市場魅力度分析
21.4.1.国別
21.4.2.性質別
21.4.3.流通チャネル別
21.4.4.最終用途別
21.5.促進要因と阻害要因-影響分析
22.国別レモン精油市場分析、2022年
22.1.はじめに
22.1.1.主要国別市場価値割合分析
22.1.2.世界対.各国の成長比較
22.2.米国のレモン精油市場分析
22.2.1.性質別
22.2.2.流通チャネル別
22.2.3.最終用途別
22.3.カナダのレモン精油市場分析
22.3.1.性質別
22.3.2.流通チャネル別
22.3.3.最終用途別
22.4.ブラジルのレモン精油市場分析
22.4.1.性質別
22.4.2.流通チャネル別
22.4.3.最終用途別
22.5.メキシコのレモン精油市場分析
22.5.1.性質別
22.5.2.流通チャネル別
22.5.3.最終用途別
22.6.アルゼンチンのレモン精油市場分析
22.6.1.性質別
22.6.2.流通経路別
22.6.3.最終用途別
22.7.ドイツのレモン精油市場分析
22.7.1.性質別
22.7.2.流通チャネル別
22.7.3.最終用途別
22.8.イタリアのレモン精油市場分析
22.8.1.性質別
22.8.2.流通チャネル別
22.8.3.最終用途別
22.9.フランスのレモン精油市場分析
22.9.1.性質別
22.9.2.流通チャネル別
22.9.3.最終用途別
22.10.英国のレモン精油市場分析
22.10.1.性質別
22.10.2.流通チャネル別
22.10.3.最終用途別
22.11.スペインのレモン精油市場分析
22.11.1.性質別
22.11.2.流通チャネル別
22.11.3.最終用途別
22.12.ロシアのレモン精油市場分析
22.12.1.性質別
22.12.2.流通チャネル別
22.12.3.最終用途別
22.13.ポーランドのレモン精油市場分析
22.13.1.性質別
22.13.2.流通チャネル別
22.13.3.最終用途別
22.14.ハンガリーレモン精油市場の分析
22.14.1.性質別
22.14.2.流通チャネル別
22.14.3.最終用途別
22.15.バルカン半島とバルト海のレモン精油市場分析
22.15.1.性質別
22.15.2.流通チャネル別
22.15.3.最終用途別
22.16.中国レモン精油市場分析
22.16.1.性質別
22.16.2.流通経路別
22.16.3.最終用途別
22.17.日本のレモン精油市場分析
22.17.1.性質別
22.17.2.流通チャネル別
22.17.3.最終用途別
22.18.韓国のレモン精油市場分析
22.18.1.性質別
22.18.2.流通チャネル別
22.18.3.最終用途別
22.19.インドのレモン精油市場分析
22.19.1.性質別
22.19.2.流通チャネル別
22.19.3.最終用途別
22.20.タイのレモン精油市場分析
22.20.1.性質別
22.20.2.流通チャネル別
22.20.3.最終用途別
22.21.インドネシアのレモン精油市場分析
22.21.1.性質別
22.21.2.流通チャネル別
22.21.3.最終用途別
22.22.マレーシアのレモン精油市場分析
22.22.1.性質別
22.22.2.流通チャネル別
22.22.3.最終用途別
22.23.オーストラリアのレモン精油市場分析
22.23.1.性質別
22.23.2.流通チャネル別
22.23.3.最終用途別
22.24.ニュージーランドのレモン精油市場分析
22.24.1.性質別
22.24.2.流通チャネル別
22.24.3.最終用途別
22.25.KSAレモン精油市場の分析
22.25.1.性質別
22.25.2.流通チャネル別
22.25.3.最終用途別
22.26.トルコのレモン精油市場分析
22.26.1.性質別
22.26.2.流通チャネル別
22.26.3.最終用途別
22.27.南アフリカのレモン精油市場分析
22.27.1.性質別
22.27.2.流通チャネル別
22.27.3.最終用途別
23.市場構造分析
23.1.企業階層別市場分析
23.2.市場集中度
23.3.市場プレゼンス分析
24.競合分析
24.1.競合ダッシュボード
24.2.競合ディープダイブ
24.2.1.ナウヘルスグループ
24.2.1.1.概要
24.2.1.2.製品ポートフォリオ
24.2.1.3.販売拠点
24.2.1.4.主な展開/主な収穫
24.2.1.5.戦略の概要
24.2.2.シトロマックスフレーバーズ
24.2.2.1.概要
24.2.2.2.製品ポートフォリオ
24.2.2.3.販売拠点
24.2.2.4.主な開発/主な収穫
24.2.2.5.戦略の概要
24.2.3.シンライズAG
24.2.3.1.概要
24.2.3.2.製品ポートフォリオ
24.2.3.3.販売拠点
24.2.3.4.主な開発/主な収穫
24.2.3.5.戦略の概要
24.2.4.ボントゥーS.A.S.
24.2.4.1.概要
24.2.4.2.製品ポートフォリオ
24.2.4.3.販売拠点
24.2.4.4.主な開発/主な収穫
24.2.4.5.戦略の概要
24.2.5. ドテラ・インターナショナルLLC
24.2.5.1.概要
24.2.5.2.製品ポートフォリオ
24.2.5.3.販売拠点
24.2.5.4.主な開発/主な収穫
24.2.5.5.戦略の概要
24.2.6.ヤング・リヴィング・エッセンシャルオイルLC
24.2.6.1.概要
24.2.6.2.製品ポートフォリオ
24.2.6.3.販売拠点
24.2.6.4.主な開発/主な収穫
24.2.6.5.戦略の概要
24.2.7.マウンテンローズハーブス社
24.2.7.1.概要
24.2.7.2.製品ポートフォリオ
24.2.7.3.販売拠点
24.2.7.4.主な開発/主な収穫
24.2.7.5.戦略の概要
24.2.8.高砂香料工業
24.2.8.1.概要
24.2.8.2.製品ポートフォリオ
24.2.8.3.販売拠点
24.2.8.4.主な開発/主な収穫
24.2.8.5.戦略の概要
24.2.9.サザン・フレーバリング社
24.2.9.1.概要
24.2.9.2.製品ポートフォリオ
24.2.9.3.販売拠点
24.2.9.4.主な開発/主な収穫
24.2.9.5.戦略の概要
24.2.10.ライオネル・ヒッチェン・エッセンシャルオイル社
24.2.10.1.概要
24.2.10.2.製品ポートフォリオ
24.2.10.3.販売拠点
24.2.10.4.主な展開/主な収穫
24.2.10.5.戦略の概要
24.2.11.インターナショナル・フレーバー&フレグランス社
24.2.11.1.概要
24.2.11.2.製品ポートフォリオ
24.2.11.3.販売拠点
24.2.11.4.主な開発/主な収穫
24.2.11.5.戦略の概要
24.2.12.ネイチャーズ・サンシャイン・プロダクツ社
24.2.12.1.概要
24.2.12.2.製品ポートフォリオ
24.2.12.3.販売拠点
24.2.12.4.主な展開/主な収穫
24.2.12.5.戦略の概要
24.2.13.シトラス・アンド・アライド・エッセンス社
24.2.13.1.概要
24.2.13.2.製品ポートフォリオ
24.2.13.3.販売拠点
24.2.13.4.主な展開/主な収穫
24.2.13.5.戦略の概要
24.2.14.フィルメニッヒ S A
24.2.14.1.概要
24.2.14.2.製品ポートフォリオ
24.2.14.3.販売拠点
24.2.14.4.主な展開/主な収穫
24.2.14.5.戦略の概要
24.2.15.シトラスオレオ
24.2.15.1.概要
24.2.15.2.製品ポートフォリオ
24.2.15.3.販売拠点
24.2.15.4.主な展開/主な収穫
24.2.15.5.戦略の概要
24.2.16.その他
24.2.16.1.概要
24.2.16.2.製品ポートフォリオ
24.2.16.3.販売拠点
24.2.16.4.主な開発/主な収穫
24.2.16.5.戦略の概要
25.前提条件と略語
26.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Lemon Essential Oil Market – Scope of Report
TMR’s report on the global lemon essential oil market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global lemon essential oil market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global lemon essential oil market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the lemon essential oil market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global lemon essential oil market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global lemon essential oil market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global lemon essential oil market.

The report delves into the competitive landscape of the global lemon essential oil market. Key players operating in the global lemon essential oil market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global lemon essential oil market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global lemon essential oil Market Report
• What is the sales/revenue generated by lemon essential oil across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global lemon essential oil market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Lemon Essential Oil Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global lemon essential oil market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global lemon essential oil market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global lemon essential oil market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.1.1. Increase in Popularity in Aromatherapy
3.1.2. Growth in Usage of Lemon Essential Oil in Flavor Making
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
5. Global Lemon Essential Oil Market Demand Analysis 2018 - 2022 and Forecast, 2023 - 2031
5.1. Historical Market Volume (Tons) Analysis, 2018-2022
5.2. Current and Future Market Volume (Tons) Projections, 2023 - 2031
6. Global Lemon Production Outlook
7. Global Lemon Essential Oil Market - Pricing Analysis
7.1. Regional Pricing Analysis
7.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
8. Global Lemon Essential Oil Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2018 - 2022 and Forecast, 2023 - 2031
8.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2018 - 2022
8.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2023 - 2031
8.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
9. Market Background
9.1. Macroeconomic Factors
9.2. Global Essential Oil Industry Outlook
9.3. Global Pharmaceutical Industry Overview
9.4. Global Cosmetics & Personal Care Industry Overview
9.5. Industry Value and Supply Chain Analysis
9.5.1. Profit Margin Analysis at Each Point of Sales
9.5.1.1. Lemon Essential Oil Processors
9.5.1.2. Distributors/Suppliers/Wholesalers
9.5.1.3. Traders/Retailers
9.5.1.4. End-users
9.6. Market Dynamics
9.6.1. Drivers
9.6.2. Restraints
9.6.3. Opportunity Analysis
9.7. Forecast Factors - Relevance & Impact
10. Global Lemon Essential Oil Market Analysis 2018 - 2022 and Forecast 2023 - 2031, By Nature
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Nature, 2018 - 2022
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Nature, 2023 - 2031
10.3.1. Organic
10.3.2. Conventional
10.4. Market Attractiveness Analysis By Nature
11. Global Lemon Essential Oil Market Analysis 2018 - 2022 and Forecast 2023 - 2031, By End-use
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Future Market Size (US$ Mn) Analysis By End-use, 2018 - 2022
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End-use, 2023 - 2031
11.3.1. Food & Beverages
11.3.2. Pharmaceuticals
11.3.3. Aromatherapy
11.3.4. Cosmetics & Personal Care
11.3.5. Retail/Household
11.4. Market Attractiveness Analysis By End-use
12. Global Lemon Essential Oil Market Analysis 2018 - 2022 and Forecast 2023 - 2031, By Distribution Channel
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Distribution Channel, 2018 - 2022
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2023 - 2031
12.3.1. Business to Business
12.3.2. Business to Consumer
12.3.2.1. Hypermarkets / Supermarkets
12.3.2.2. Specialty Stores
12.3.2.3. Online Retail
12.3.2.4. Other Retail Formats
12.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
13. Global Lemon Essential Oil Market Analysis 2018 - 2022 and Forecast 2023 - 2031, By Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2018 - 2022
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2023 - 2031
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Western Europe
13.3.4. Eastern Europe
13.3.5. East Asia
13.3.6. South Asia
13.3.7. Oceania
13.3.8. Middle East & Africa (MEA)
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. North America Lemon Essential Oil Market Analysis 2018 - 2022 and Forecast 2023 - 2031
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 - 2022
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 - 2031
14.3.1. By Country
14.3.1.1. U.S.
14.3.1.2. Canada
14.3.1.3. Mexico
14.3.2. By Nature
14.3.3. By Distribution Channel
14.3.4. By End-use
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Nature
14.4.3. By Distribution Channel
14.4.4. By End-use
14.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Latin America Lemon Essential Oil Market Analysis 2018 - 2022 and Forecast 2023 - 2031
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 - 2022
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 - 2031
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Brazil
15.3.1.2. Argentina
15.3.1.3. Rest of Latin America
15.3.2. By Nature
15.3.3. By Distribution Channel
15.3.4. By End-use
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Distribution Channel
15.4.3. By Nature
15.4.4. By End-use
15.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Western Europe Lemon Essential Oil Market Analysis 2018 - 2022 and Forecast 2023 - 2031
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 - 2022
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 - 2031
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Germany
16.3.1.2. U.K.
16.3.1.3. France
16.3.1.4. Italy
16.3.1.5. Spain
16.3.1.6. BENELUX
16.3.1.7. Nordic
16.3.1.8. Rest of Western Europe
16.3.2. By Nature
16.3.3. By Distribution Channel
16.3.4. By End-use
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Nature
16.4.3. By Distribution Channel
16.4.4. By End-use
16.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. Eastern Europe Lemon Essential Oil Market Analysis 2018 - 2022 and Forecast 2023 - 2031
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 - 2022
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 - 2031
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Russia
17.3.1.2. Poland
17.3.1.3. Hungary
17.3.1.4. Balkan & Baltics
17.3.1.5. Rest of Eastern Europe
17.3.2. By Nature
17.3.3. By Distribution Channel
17.3.4. By End-use
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Nature
17.4.3. By Distribution Channel
17.4.4. By End-use
17.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. South Asia Lemon Essential Oil Market Analysis 2018 - 2022 and Forecast 2023 - 2031
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 - 2022
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 - 2031
18.3.1. By Country
18.3.1.1. India
18.3.1.2. Thailand
18.3.1.3. Indonesia
18.3.1.4. Malaysia
18.3.1.5. Rest of South Asia
18.3.2. By Nature
18.3.3. By Distribution Channel
18.3.4. By End-use
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Nature
18.4.3. By Distribution Channel
18.4.4. By End-use
18.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. East Asia Lemon Essential Oil Market Analysis 2018 - 2022 and Forecast 2023 - 2031
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 - 2022
19.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 - 2031
19.3.1. By Country
19.3.1.1. China
19.3.1.2. Japan
19.3.1.3. South Korea
19.3.2. By Nature
19.3.3. By Distribution Channel
19.3.4. By End-use
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Nature
19.4.2. By Distribution Channel
19.4.3. By End-use
19.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. Oceania Lemon Essential Oil Market Analysis 2018 - 2022 and Forecast 2023 - 2031
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 - 2022
20.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 - 2031
20.3.1. By Country
20.3.1.1. Australia
20.3.1.2. New Zealand
20.3.2. By Nature
20.3.3. By Distribution Channel
20.3.4. By End-use
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Nature
20.4.3. By Distribution Channel
20.4.4. By End-use
20.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21. Middle East & Africa Lemon Essential Oil Market Analysis 2018 - 2022 and Forecast 2023 - 2031
21.1. Introduction
21.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 - 2022
21.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 - 2031
21.3.1. By Country
21.3.1.1. KSA
21.3.1.2. Other GCC Countries
21.3.1.3. Turkiye
21.3.1.4. South Africa
21.3.1.5. Other Africa Union
21.3.1.6. Rest of Middle East & Africa
21.3.2. By Nature
21.3.3. By Distribution Channel
21.3.4. By End-use
21.4. Market Attractiveness Analysis
21.4.1. By Country
21.4.2. By Nature
21.4.3. By Distribution Channel
21.4.4. By End-use
21.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
22. Country Wise Lemon Essential Oil Market Analysis, 2022
22.1. Introduction
22.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
22.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
22.2. U.S. Lemon Essential Oil Market Analysis
22.2.1. By Nature
22.2.2. By Distribution Channel
22.2.3. By End-use
22.3. Canada Lemon Essential Oil Market Analysis
22.3.1. By Nature
22.3.2. By Distribution Channel
22.3.3. By End-use
22.4. Brazil Lemon Essential Oil Market Analysis
22.4.1. By Nature
22.4.2. By Distribution Channel
22.4.3. By End-use
22.5. Mexico Lemon Essential Oil Market Analysis
22.5.1. By Nature
22.5.2. By Distribution Channel
22.5.3. By End-use
22.6. Argentina Lemon Essential Oil Market Analysis
22.6.1. By Nature
22.6.2. By Distribution Channel
22.6.3. By End-use
22.7. Germany Lemon Essential Oil Market Analysis
22.7.1. By Nature
22.7.2. By Distribution Channel
22.7.3. By End-use
22.8. Italy Lemon Essential Oil Market Analysis
22.8.1. By Nature
22.8.2. By Distribution Channel
22.8.3. By End-use
22.9. France Lemon Essential Oil Market Analysis
22.9.1. By Nature
22.9.2. By Distribution Channel
22.9.3. By End-use
22.10. U.K. Lemon Essential Oil Market Analysis
22.10.1. By Nature
22.10.2. By Distribution Channel
22.10.3. By End-use
22.11. Spain Lemon Essential Oil Market Analysis
22.11.1. By Nature
22.11.2. By Distribution Channel
22.11.3. By End-use
22.12. Russia Lemon Essential Oil Market Analysis
22.12.1. By Nature
22.12.2. By Distribution Channel
22.12.3. By End-use
22.13. Poland Lemon Essential Oil Market Analysis
22.13.1. By Nature
22.13.2. By Distribution Channel
22.13.3. By End-use
22.14. Hungary Lemon Essential Oil Market Analysis
22.14.1. By Nature
22.14.2. By Distribution Channel
22.14.3. By End-use
22.15. Balkan & Baltics Lemon Essential Oil Market Analysis
22.15.1. By Nature
22.15.2. By Distribution Channel
22.15.3. By End-use
22.16. China Lemon Essential Oil Market Analysis
22.16.1. By Nature
22.16.2. By Distribution Channel
22.16.3. By End-use
22.17. Japan Lemon Essential Oil Market Analysis
22.17.1. By Nature
22.17.2. By Distribution Channel
22.17.3. By End-use
22.18. South Korea Lemon Essential Oil Market Analysis
22.18.1. By Nature
22.18.2. By Distribution Channel
22.18.3. By End-use
22.19. India Lemon Essential Oil Market Analysis
22.19.1. By Nature
22.19.2. By Distribution Channel
22.19.3. By End-use
22.20. Thailand Lemon Essential Oil Market Analysis
22.20.1. By Nature
22.20.2. By Distribution Channel
22.20.3. By End-use
22.21. Indonesia Lemon Essential Oil Market Analysis
22.21.1. By Nature
22.21.2. By Distribution Channel
22.21.3. By End-use
22.22. Malaysia Lemon Essential Oil Market Analysis
22.22.1. By Nature
22.22.2. By Distribution Channel
22.22.3. By End-use
22.23. Australia Lemon Essential Oil Market Analysis
22.23.1. By Nature
22.23.2. By Distribution Channel
22.23.3. By End-use
22.24. New Zealand Lemon Essential Oil Market Analysis
22.24.1. By Nature
22.24.2. By Distribution Channel
22.24.3. By End-use
22.25. KSA Lemon Essential Oil Market Analysis
22.25.1. By Nature
22.25.2. By Distribution Channel
22.25.3. By End-use
22.26. Turkiye Lemon Essential Oil Market Analysis
22.26.1. By Nature
22.26.2. By Distribution Channel
22.26.3. By End-use
22.27. South Africa Lemon Essential Oil Market Analysis
22.27.1. By Nature
22.27.2. By Distribution Channel
22.27.3. By End-use
23. Market Structure Analysis
23.1. Market Analysis By Tier of Companies
23.2. Market Concentration
23.3. Market Presence Analysis
24. Competition Analysis
24.1. Competition Dashboard
24.2. Competition Deep Dive
24.2.1. Now Health Group, Inc.
24.2.1.1. Overview
24.2.1.2. Product Portfolio
24.2.1.3. Sales Footprint
24.2.1.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.1.5. Strategy Overview
24.2.2. Citromax Flavors, Inc.
24.2.2.1. Overview
24.2.2.2. Product Portfolio
24.2.2.3. Sales Footprint
24.2.2.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.2.5. Strategy Overview
24.2.3. Symrise AG
24.2.3.1. Overview
24.2.3.2. Product Portfolio
24.2.3.3. Sales Footprint
24.2.3.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.3.5. Strategy Overview
24.2.4. Bontoux S.A.S
24.2.4.1. Overview
24.2.4.2. Product Portfolio
24.2.4.3. Sales Footprint
24.2.4.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.4.5. Strategy Overview
24.2.5. doTERRA International, LLC
24.2.5.1. Overview
24.2.5.2. Product Portfolio
24.2.5.3. Sales Footprint
24.2.5.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.5.5. Strategy Overview
24.2.6. Young Living Essential Oils LC
24.2.6.1. Overview
24.2.6.2. Product Portfolio
24.2.6.3. Sales Footprint
24.2.6.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.6.5. Strategy Overview
24.2.7. Mountain Rose Herbs, Inc.
24.2.7.1. Overview
24.2.7.2. Product Portfolio
24.2.7.3. Sales Footprint
24.2.7.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.7.5. Strategy Overview
24.2.8. Takasago International Corporation
24.2.8.1. Overview
24.2.8.2. Product Portfolio
24.2.8.3. Sales Footprint
24.2.8.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.8.5. Strategy Overview
24.2.9. Southern Flavoring Company, Inc.
24.2.9.1. Overview
24.2.9.2. Product Portfolio
24.2.9.3. Sales Footprint
24.2.9.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.9.5. Strategy Overview
24.2.10. Lionel Hitchen Essential Oils Ltd
24.2.10.1. Overview
24.2.10.2. Product Portfolio
24.2.10.3. Sales Footprint
24.2.10.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.10.5. Strategy Overview
24.2.11. International Flavours & Fragrances Inc.
24.2.11.1. Overview
24.2.11.2. Product Portfolio
24.2.11.3. Sales Footprint
24.2.11.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.11.5. Strategy Overview
24.2.12. Nature's Sunshine Products, Inc
24.2.12.1. Overview
24.2.12.2. Product Portfolio
24.2.12.3. Sales Footprint
24.2.12.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.12.5. Strategy Overview
24.2.13. Citrus and Allied Essences Ltd.
24.2.13.1. Overview
24.2.13.2. Product Portfolio
24.2.13.3. Sales Footprint
24.2.13.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.13.5. Strategy Overview
24.2.14. Firmenich S A
24.2.14.1. Overview
24.2.14.2. Product Portfolio
24.2.14.3. Sales Footprint
24.2.14.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.14.5. Strategy Overview
24.2.15. Citrus Oleo
24.2.15.1. Overview
24.2.15.2. Product Portfolio
24.2.15.3. Sales Footprint
24.2.15.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.15.5. Strategy Overview
24.2.16. Others
24.2.16.1. Overview
24.2.16.2. Product Portfolio
24.2.16.3. Sales Footprint
24.2.16.4. Key Developments/Key Takeaways
24.2.16.5. Strategy Overview
25. Assumptions and Acronyms Used
26. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Transparency Market Research社の食品・飲料分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/19 10:26

155.94 円

162.31 円

199.02 円

ページTOPに戻る