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紅茶市場(タイプ:種類:紅茶、緑茶、ウーロン茶、ハーブティー、その他;および流通チャネル:ハイパーマーケット/スーパーマーケット、小売店、コンビニエンスストア、オンラインストア) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2032年


Tea Market (Type: Black Tea, Green Tea, Oolong Tea, Herbal Tea, and Others; and Distribution Channel: Hypermarkets/Supermarkets, Retail Stores, Convenience Stores, and Online Stores) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032

紅茶市場 - レポートの範囲 TMRの世界茶市場に関する調査レポートは、2024年から2032年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年4月12日 US$5,795
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498 英語

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サマリー

紅茶市場 - レポートの範囲
TMRの世界茶市場に関する調査レポートは、2024年から2032年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。レポートでは、2024年を基準年、2032年を予測年として、2018年から2032年までの世界の紅茶市場の収益を提供します。また、2024年から2032年までの世界の紅茶市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。セカンダリーリサーチでは、主要企業の製品資料、アニュアルレポート、プレスリリース、関連文書などを参照し、紅茶市場を理解しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストはトップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界の紅茶市場の様々な属性を調査した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは世界の紅茶市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界の紅茶市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートでは、世界の茶市場の競争環境について掘り下げています。世界の紅茶市場で事業を展開する主要企業が特定され、その各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは本レポートで紹介されている世界の紅茶市場のプレーヤーの属性である。

世界の紅茶市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における紅茶の売上/収益は?
- 世界の紅茶市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2032年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

紅茶市場 - 調査目的と調査アプローチ
世界の紅茶市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品認可のための規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の紅茶市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2032年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の紅茶市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。


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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
5.世界の紅茶市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2032年
5.1.過去の市場数量(キロトン)および金額(US$ Mn)分析、2019-2023年
5.2.現在および将来の市場量(キロトン)および金額(US$ Mn)予測、2024-2032年
5.3.前年比成長トレンド分析
6.世界市場-価格分析
6.1.地域別価格分析
6.2.世界平均価格分析 ベンチマーク
7.市場背景
7.1.マクロ経済要因
7.2.世界の食品・飲料業界の概要
7.3.世界の有機農業用地の見通し
7.4.世界のフレーバー産業の展望
7.5.バリューチェーン分析
7.6.主要規制
7.7.主要ラベル/認証
7.8.市場ダイナミクス
7.8.1.促進要因
7.8.2.阻害要因
7.8.3.機会分析
7.9.予測要因-関連性と影響
8.茶の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年、タイプ別
8.1.はじめに / 主要な調査結果
8.2.タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
8.3.タイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2032年
8.3.1.紅茶
8.3.2.緑茶
8.3.3.ウーロン茶
8.3.4.ハーブティー
8.3.5.その他(フレーバーティー、アイスティーなど)
8.4.タイプ別市場魅力度分析
9.世界の紅茶市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:流通チャネル別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.流通チャネル別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析(2019-2023年
9.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2032年
9.3.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
9.3.2.小売店
9.3.3.コンビニエンスストア
9.3.4.オンラインストア
9.4.流通チャネル別市場魅力度分析
10.世界の紅茶市場分析2019-2023年および予測2024-2032年(地域別
10.1.はじめに
10.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
10.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2032年
10.3.1.北米
10.3.2.ラテンアメリカ
10.3.3.ヨーロッパ
10.3.4.南アジア
10.3.5.東アジア
10.3.6.中東・アフリカ
10.4.地域別市場魅力度分析
11.北米の紅茶市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
11.1.はじめに
11.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
11.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2032年
11.3.1.国別
11.3.1.1.米国
11.3.1.2.カナダ
11.3.1.3.メキシコ
11.3.2.タイプ別
11.3.3.流通チャネル別
11.4.市場魅力度分析
11.4.1.国別
11.4.2.タイプ別
11.4.3.流通チャネル別
11.5.促進要因と阻害要因-影響分析
12.ラテンアメリカの茶市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
12.1.はじめに
12.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
12.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2032年
12.3.1.国別
12.3.1.1.ブラジル
12.3.1.2.アルゼンチン
12.3.1.3.チリ
12.3.1.4.その他のラテンアメリカ
12.3.2.タイプ別
12.3.3.流通チャネル別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.タイプ別
12.4.3.流通チャネル別
12.5.促進要因と阻害要因-影響分析
13.欧州紅茶市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
13.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2032年
13.3.1.国別
13.3.1.1.ドイツ
13.3.1.2.イタリア
13.3.1.3.フランス
13.3.1.4.イギリス
13.3.1.5.スペイン
13.3.1.6.ベネルクス
13.3.1.7.北欧
13.3.1.8.ロシア
13.3.1.9.ポーランド
13.3.1.10.その他のヨーロッパ
13.3.2.タイプ別
13.3.3.流通チャネル別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.タイプ別
13.4.3.流通チャネル別
13.5.促進要因と阻害要因-影響分析
14.南アジアの紅茶市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2032年
14.3.1.国別
14.3.1.1.インド
14.3.1.2.タイ
14.3.1.3.インドネシア
14.3.1.4.マレーシア
14.3.1.5.その他の南アジア
14.3.2.タイプ別
14.3.3.流通チャネル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.タイプ別
14.4.3.流通チャネル別
14.5.促進要因と阻害要因-影響分析
15.東アジアの紅茶市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2032年
15.3.1.国別
15.3.1.1.中国
15.3.1.2.日本
15.3.1.3.韓国
15.3.2.タイプ別
15.3.3.流通チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.タイプ別
15.4.3.流通チャネル別
15.5.促進要因と阻害要因-影響分析
16.オセアニアの紅茶市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
16.1.序論
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量推移分析(2019-2023年
16.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2032年
16.3.1.国別
16.3.1.1.オーストラリア
16.3.1.2.ニュージーランド
16.3.2.タイプ別
16.3.3.流通チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.タイプ別
16.4.3.流通チャネル別
16.5.促進要因と阻害要因-影響分析
17.中東・アフリカの茶市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.3.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2032年
17.3.1.国別
17.3.1.1.GCC諸国
17.3.1.2.南アフリカ
17.3.1.3.その他の中東・アフリカ
17.3.2.タイプ別
17.3.3.流通チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.タイプ別
17.4.3.流通チャネル別
17.5.促進要因と阻害要因-影響分析
18.国別紅茶市場分析、2023年
18.1.はじめに
18.1.1.主要国別市場金額構成比分析
18.1.2.世界対.各国の成長比較
18.2.米国市場分析
18.2.1.タイプ別
18.2.2.流通チャネル別
18.3.カナダ市場分析
18.3.1.タイプ別
18.3.2.流通チャネル別
18.4.メキシコ市場分析
18.4.1.タイプ別
18.4.2.流通チャネル別
18.5.ブラジル市場分析
18.5.1.タイプ別
18.5.2.流通チャネル別
18.6.アルゼンチン市場分析
18.6.1.タイプ別
18.6.2.流通チャネル別
18.7.チリ市場分析
18.7.1.タイプ別
18.7.2.流通チャネル別
18.8.ドイツ市場分析
18.8.1.タイプ別
18.8.2.流通チャネル別
18.9.フランス市場分析
18.9.1.タイプ別
18.9.2.流通チャネル別
18.10.イタリア市場分析
18.10.1.タイプ別
18.10.2.流通チャネル別
18.11.イギリス市場分析
18.11.1.タイプ別
18.11.2.流通チャネル別
18.12.スペイン市場分析
18.12.1.タイプ別
18.12.2.流通チャネル別
18.13.ポーランド市場分析
18.13.1.タイプ別
18.13.2.流通チャネル別
18.14.ロシア市場分析
18.14.1.タイプ別
18.14.2.流通チャネル別
18.15.中国市場分析
18.15.1.タイプ別
18.15.2.流通チャネル別
18.16.日本市場の分析
18.16.1.タイプ別
18.16.2.流通チャネル別
18.17.韓国市場分析
18.18.タイプ別
18.19.流通チャネル別
18.20.インド市場分析
18.21.タイプ別
18.22.流通チャネル別
18.23.オーストラリア市場分析
18.24.タイプ別
18.25.流通チャネル別
18.26.ニュージーランド市場分析
18.27.タイプ別
18.28.流通チャネル別
18.29.トルコ市場分析
18.30.タイプ別
18.31.流通チャネル別
18.32.南アフリカ市場分析
18.33.タイプ別
18.34.流通チャネル別
19.市場構造分析
19.1.企業階層別市場分析
19.2.市場集中度
19.3.市場プレゼンス分析
20.競合分析
20.1.競合ダッシュボード
20.2.競合ディープダイブ
20.2.1.ユニリーバ
20.2.1.1.概要
20.2.1.2.製品ポートフォリオ
20.2.1.3.販売拠点
20.2.1.4.戦略概要
20.2.1.5.主な展開/主な収穫
20.2.2.スターバックス・コーポレーション
20.2.2.1.概要
20.2.2.2.製品ポートフォリオ
20.2.2.3.販売拠点
20.2.2.4.戦略概要
20.2.2.5.主な展開/主な収穫
20.2.3.ヴィソツキー茶
20.2.3.1.概要
20.2.3.2.製品ポートフォリオ
20.2.3.3.販売拠点
20.2.3.4.戦略概要
20.2.3.5.主な展開/主な収穫
20.2.4.アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズ
20.2.4.1.概要
20.2.4.2.製品ポートフォリオ
20.2.4.3.販売拠点
20.2.4.4.戦略概要
20.2.4.5.主な展開/主な収穫
20.2.5.ネスレS.A.
20.2.5.1.概要
20.2.5.2.製品ポートフォリオ
20.2.5.3.販売拠点
20.2.5.4.戦略概要
20.2.5.5.主な展開/主な収穫
20.2.6.アクバル・ブラザーズ
20.2.6.1.概要
20.2.6.2.製品ポートフォリオ
20.2.6.3.販売拠点
20.2.6.4.戦略概要
20.2.6.5.主な展開/主な収穫
20.2.7.タタ・コンシューマー・プロダクツ
20.2.7.1.概要
20.2.7.2.製品ポートフォリオ
20.2.7.3.販売拠点
20.2.7.4.戦略概要
20.2.7.5.主な展開/主な収穫
20.2.8.紅茶共和国
20.2.8.1.概要
20.2.8.2.製品ポートフォリオ
20.2.8.3.販売拠点
20.2.8.4.戦略概要
20.2.8.5.主な展開/主な収穫
20.2.9.ダビッドティー
20.2.9.1.概要
20.2.9.2.製品ポートフォリオ
20.2.9.3.販売拠点
20.2.9.4.戦略概要
20.2.9.5.主な展開/主な収穫
20.2.10.アッサム社
20.2.10.1.概要
20.2.10.2.製品ポートフォリオ
20.2.10.3.販売拠点
20.2.10.4.戦略概要
20.2.10.5.主な展開/主な収穫
20.2.11.リプトン紅茶と輸液
20.2.11.1.概要
20.2.11.2.製品ポートフォリオ
20.2.11.3.販売拠点
20.2.11.4.戦略の概要
20.2.11.5.主な展開/主な収穫
20.2.12.キャラウェイティー
20.2.12.1.概要
20.2.12.2.製品ポートフォリオ
20.2.12.3.販売拠点
20.2.12.4.戦略概要
20.2.12.5.主な展開/主な収穫
20.2.13.ハリスティー・カンパニー
20.2.13.1.概要
20.2.13.2.製品ポートフォリオ
20.2.13.3.販売拠点
20.2.13.4.戦略概要
20.2.13.5.主な展開/主な収穫
20.2.14.その他
20.2.14.1.概要
20.2.14.2.製品ポートフォリオ
20.2.14.3.販売拠点
20.2.14.4.戦略の概要
20.2.14.5.主な展開/主な収穫
21.前提条件と略語
22.調査方法

 

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Summary

Tea Market – Scope of Report
TMR’s report on the global tea market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2032. The report provides revenue of the global tea market for the period 2018–2032, considering 2024 as the base year and 2032 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global tea market from 2024 to 2032.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the tea market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global tea market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global tea market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global tea market.

The report delves into the competitive landscape of the global tea market. Key players operating in the global tea market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global tea market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global tea Market Report
• What is the sales/revenue generated by tea across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global tea market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2032?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Tea Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global tea market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global tea market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2032 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global tea market.



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
5. Global Tea Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
5.1. Historical Market Volume (Kilo Tons) and Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Volume (Kilo Tons) and Value (US$ Mn) Projections, 2024-2032
5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Global Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Market Background
7.1. Macro-Economic Factors
7.2. Global Food and Beverage Industry Overview
7.3. Global Organic Agriculture Land Outlook
7.4. Global Flavor Industry Outlook
7.5. Value-Chain Analysis
7.6. Key Regulation
7.7. Key Labels/Certifications
7.8. Market Dynamics
7.8.1. Drivers
7.8.2. Restraints
7.8.3. Opportunity Analysis
7.9. Forecast Factors - Relevance & Impact
8. Global Tea Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Type
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Type, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Type, 2024-2032
8.3.1. Black Tea
8.3.2. Green Tea
8.3.3. Oolong Tea
8.3.4. Herbal Tea
8.3.5. Others (Flavored Tea, Iced Tea etc.)
8.4. Market Attractiveness Analysis By Type
9. Global Tea Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Distribution Channel
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Distribution Channel, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2024-2032
9.3.1. Hypermarkets/Supermarkets
9.3.2. Retail Stores
9.3.3. Convenience Stores
9.3.4. Online Stores
9.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
10. Global Tea Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Region
10.1. Introduction
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
10.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2032
10.3.1. North America
10.3.2. Latin America
10.3.3. Europe
10.3.4. South Asia
10.3.5. East Asia
10.3.6. Middle East & Africa
10.4. Market Attractiveness Analysis By Region
11. North America Tea Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
11.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
11.3.1. By Country
11.3.1.1. U.S.
11.3.1.2. Canada
11.3.1.3. Mexico
11.3.2. By Type
11.3.3. By Distribution Channel
11.4. Market Attractiveness Analysis
11.4.1. By Country
11.4.2. By Type
11.4.3. By Distribution Channel
11.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
12. Latin America Tea Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
12.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
12.3.1. By Country
12.3.1.1. Brazil
12.3.1.2. Argentina
12.3.1.3. Chile
12.3.1.4. Rest of Latin America
12.3.2. By Type
12.3.3. By Distribution Channel
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Country
12.4.2. By Type
12.4.3. By Distribution Channel
12.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13. Europe Tea Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
13.3.1. By Country
13.3.1.1. Germany
13.3.1.2. Italy
13.3.1.3. France
13.3.1.4. U.K.
13.3.1.5. Spain
13.3.1.6. BENELUX
13.3.1.7. Nordic
13.3.1.8. Russia
13.3.1.9. Poland
13.3.1.10. Rest of Europe
13.3.2. By Type
13.3.3. By Distribution Channel
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Type
13.4.3. By Distribution Channel
13.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14. South Asia Tea Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
14.3.1. By Country
14.3.1.1. India
14.3.1.2. Thailand
14.3.1.3. Indonesia
14.3.1.4. Malaysia
14.3.1.5. Rest of South Asia
14.3.2. By Type
14.3.3. By Distribution Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Type
14.4.3. By Distribution Channel
14.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. East Asia Tea Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
15.3.1. By Country
15.3.1.1. China
15.3.1.2. Japan
15.3.1.3. South Korea
15.3.2. By Type
15.3.3. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Type
15.4.3. By Distribution Channel
15.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Oceania Tea Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Australia
16.3.1.2. New Zealand
16.3.2. By Type
16.3.3. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Type
16.4.3. By Distribution Channel
16.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. Middle East & Africa Tea Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
17.3.1. By Country
17.3.1.1. GCC Countries
17.3.1.2. South Africa
17.3.1.3. Rest of Middle East & Africa
17.3.2. By Type
17.3.3. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Type
17.4.3. By Distribution Channel
17.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. Country-wise Tea Market Analysis, 2023
18.1. Introduction
18.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
18.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
18.2. U.S. Market Analysis
18.2.1. By Type
18.2.2. By Distribution Channel
18.3. Canada Market Analysis
18.3.1. By Type
18.3.2. By Distribution Channel
18.4. Mexico Market Analysis
18.4.1. By Type
18.4.2. By Distribution Channel
18.5. Brazil Market Analysis
18.5.1. By Type
18.5.2. By Distribution Channel
18.6. Argentina Market Analysis
18.6.1. By Type
18.6.2. By Distribution Channel
18.7. Chile Market Analysis
18.7.1. By Type
18.7.2. By Distribution Channel
18.8. Germany Market Analysis
18.8.1. By Type
18.8.2. By Distribution Channel
18.9. France Market Analysis
18.9.1. By Type
18.9.2. By Distribution Channel
18.10. Italy Market Analysis
18.10.1. By Type
18.10.2. By Distribution Channel
18.11. U.K. Market Analysis
18.11.1. By Type
18.11.2. By Distribution Channel
18.12. Spain Market Analysis
18.12.1. By Type
18.12.2. By Distribution Channel
18.13. Poland Market Analysis
18.13.1. By Type
18.13.2. By Distribution Channel
18.14. Russia Market Analysis
18.14.1. By Type
18.14.2. By Distribution Channel
18.15. China Market Analysis
18.15.1. By Type
18.15.2. By Distribution Channel
18.16. Japan Market Analysis
18.16.1. By Type
18.16.2. By Distribution Channel
18.17. S. Korea Market Analysis
18.18. By Type
18.19. By Distribution Channel
18.20. India Market Analysis
18.21. By Type
18.22. By Distribution Channel
18.23. Australia Market Analysis
18.24. By Type
18.25. By Distribution Channel
18.26. New Zealand Market Analysis
18.27. By Type
18.28. By Distribution Channel
18.29. Turkiye Market Analysis
18.30. By Type
18.31. By Distribution Channel
18.32. South Africa Market Analysis
18.33. By Type
18.34. By Distribution Channel
19. Market Structure Analysis
19.1. Market Analysis By Tier of Companies
19.2. Market Concentration
19.3. Market Presence Analysis
20. Competition Analysis
20.1. Competition Dashboard
20.2. Competition Deep Dive
20.2.1. Unilever
20.2.1.1. Overview
20.2.1.2. Product Portfolio
20.2.1.3. Sales Footprint
20.2.1.4. Strategy Overview
20.2.1.5. Key Developments/Key Takeaways
20.2.2. Starbucks Corporation
20.2.2.1. Overview
20.2.2.2. Product Portfolio
20.2.2.3. Sales Footprint
20.2.2.4. Strategy Overview
20.2.2.5. Key Developments/Key Takeaways
20.2.3. Wissotzky Tea
20.2.3.1. Overview
20.2.3.2. Product Portfolio
20.2.3.3. Sales Footprint
20.2.3.4. Strategy Overview
20.2.3.5. Key Developments/Key Takeaways
20.2.4. Associated British Foods
20.2.4.1. Overview
20.2.4.2. Product Portfolio
20.2.4.3. Sales Footprint
20.2.4.4. Strategy Overview
20.2.4.5. Key Developments/Key Takeaways
20.2.5. Nestle S.A.
20.2.5.1. Overview
20.2.5.2. Product Portfolio
20.2.5.3. Sales Footprint
20.2.5.4. Strategy Overview
20.2.5.5. Key Developments/Key Takeaways
20.2.6. Akbar Brothers Ltd.
20.2.6.1. Overview
20.2.6.2. Product Portfolio
20.2.6.3. Sales Footprint
20.2.6.4. Strategy Overview
20.2.6.5. Key Developments/Key Takeaways
20.2.7. Tata Consumer Products Limited
20.2.7.1. Overview
20.2.7.2. Product Portfolio
20.2.7.3. Sales Footprint
20.2.7.4. Strategy Overview
20.2.7.5. Key Developments/Key Takeaways
20.2.8. The Republic of Tea
20.2.8.1. Overview
20.2.8.2. Product Portfolio
20.2.8.3. Sales Footprint
20.2.8.4. Strategy Overview
20.2.8.5. Key Developments/Key Takeaways
20.2.9. DAVIDs TEA
20.2.9.1. Overview
20.2.9.2. Product Portfolio
20.2.9.3. Sales Footprint
20.2.9.4. Strategy Overview
20.2.9.5. Key Developments/Key Takeaways
20.2.10. Assam Company India Ltd.
20.2.10.1. Overview
20.2.10.2. Product Portfolio
20.2.10.3. Sales Footprint
20.2.10.4. Strategy Overview
20.2.10.5. Key Developments/Key Takeaways
20.2.11. LIPTON Teas and Infusion
20.2.11.1. Overview
20.2.11.2. Product Portfolio
20.2.11.3. Sales Footprint
20.2.11.4. Strategy Overview
20.2.11.5. Key Developments/Key Takeaways
20.2.12. Caraway Tea
20.2.12.1. Overview
20.2.12.2. Product Portfolio
20.2.12.3. Sales Footprint
20.2.12.4. Strategy Overview
20.2.12.5. Key Developments/Key Takeaways
20.2.13. Harris Tea Company
20.2.13.1. Overview
20.2.13.2. Product Portfolio
20.2.13.3. Sales Footprint
20.2.13.4. Strategy Overview
20.2.13.5. Key Developments/Key Takeaways
20.2.14. Others
20.2.14.1. Overview
20.2.14.2. Product Portfolio
20.2.14.3. Sales Footprint
20.2.14.4. Strategy Overview
20.2.14.5. Key Developments/Key Takeaways
21. Assumptions & Acronyms Used
22. Research Methodology

 

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