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ビスケット市場(製品タイプ:スイートビスケット、セイボリー、クラッカー、フィルド/コーティング、ウエハース、その他;およびソースタイプ:世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2032年


Biscuits Market (Product Type: Sweet Biscuits, Savory, Crackers, Filled/Coated, Wafers, and Others; and Source Type: Wheat, Oats, Millets, and Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032

ビスケット市場 - レポートの範囲 TMRの世界ビスケット市場に関する調査レポートは、2024年から2032年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年4月2日 US$5,795
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285 英語

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サマリー

ビスケット市場 - レポートの範囲
TMRの世界ビスケット市場に関する調査レポートは、2024年から2032年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2024年を基準年、2032年を予測年として、2018年から2032年までの世界のビスケット市場の収益を提供しています。また2024年から2032年までの世界のビスケット市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、ビスケット市場を理解するために主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照した。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、世界のビスケット市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用しました。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、このレポートは世界のビスケット市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場関係者だけでなく、世界のビスケット市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

当レポートでは、世界のビスケット市場の競争状況について掘り下げています。世界のビスケット市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートでプロファイリングされた世界のビスケット市場のプレーヤーの属性である。

ビスケットの世界市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域におけるビスケットの売上高/収益は?
- ビスケットの世界市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2032年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

ビスケット市場 - 調査目的と調査アプローチ
ビスケットの世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界のビスケット市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2032年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察は、市場関係者が世界のビスケット市場への投資のための情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことを可能にします。


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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
5.ビスケットの世界市場需要量(千トン)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
5.1.過去の市場(千トン)分析、2019-2023年
5.2.現在および将来市場(千トン)予測、2024年~2032年
6.ビスケットの世界市場 - 価格分析
6.1.地域別価格分析
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.ビスケットの世界市場需要額(US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2032年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.2.産業価値とサプライチェーン分析
8.2.1.各販売時点での利益率分析
8.2.1.1.ビスケット加工業者
8.2.1.2.ディストリビューター/サプライヤー/卸売業者
8.2.1.3.貿易業者/小売業者
8.2.1.4.エンドユーザー
8.3.主要認証/主要規制
8.4.市場ダイナミクス
8.4.1.促進要因
8.4.2.阻害要因
8.4.3.機会分析
8.5.予測要因-関連性と影響
9.ビスケットの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:製品タイプ別
9.1.はじめに / 主な調査結果
9.2.製品タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
9.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2032年
9.3.1.スイートビスケット
9.3.2.セイボリー
9.3.3.クラッカー
9.3.4.フィリング/コーティング
9.3.5.ウエハース
9.3.6.その他
9.4.製品タイプ別市場魅力度分析
10.ビスケットの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:ソースタイプ別
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.ソースタイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
10.3.ソースタイプ別の現在および将来市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2032年
10.3.1.小麦
10.3.2.オート麦
10.3.3.ミレット
10.3.4.その他
10.4.ソースタイプ別市場魅力度分析
11.ビスケットの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:フレーバータイプ別
11.1.はじめに
11.2.ビスケットの過去市場(US$ Mn)と数量分析:フレーバータイプ別、2019-2023年
11.3.現在のビスケット市場(US$ Mn)分析と数量予測:フレーバータイプ別、2024-2032年
11.3.1.プレーン
11.3.2.チョコレート
11.3.3.サワークリーム、チーズ、スパイス入り
11.3.4.フルーツとナッツ
11.3.5.その他
11.4.フレーバータイプ別市場魅力度分析
12.ビスケットの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:パッケージ別
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.ビスケットの過去市場(US$ Mn)と数量分析:包装別、2019-2023年
12.3.ビスケットの現在と将来市場(百万米ドル)と包装別数量予測 、2024-2032年
12.3.1.パウチ/パケット
12.3.2.瓶
12.3.3.箱
12.3.4.ピールパック
12.3.5.その他
12.4.パッケージ別の市場魅力度分析
13.ビスケットの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:流通チャネル別
13.1.はじめに / 主要な調査結果
13.2.ビスケットの過去市場(百万米ドル)と流通チャネル別数量分析、2019-2023年
13.3.ビスケットの現在と将来市場(百万米ドル)と流通チャネル別数量予測、2024-2032年
13.3.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
13.3.2.コンビニエンスストア
13.3.3.専門店
13.3.4.オンライン小売
13.3.5.その他
13.4.流通チャネル別市場魅力度分析
14.ビスケットの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:地域別
14.1.はじめに
14.2.ビスケットの過去の地域別市場(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
14.3.現在のビスケット市場(百万米ドル)と地域別数量予測、2024-2032年
14.3.1.北米
14.3.2.ラテンアメリカ
14.3.3.西ヨーロッパ
14.3.4.東欧
14.3.5.南アジア
14.3.6.東アジア
14.3.7.オセアニア
14.3.8.中東・アフリカ
14.4.地域別市場魅力度分析
15.北米のビスケット市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場価値(US$ Mn)と市場分類別数量推移分析(2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測、2024-2032年
15.3.1.国別
15.3.1.1.米国
15.3.1.2.カナダ
15.3.1.3.メキシコ
15.3.2.製品タイプ別
15.3.3.パッケージ別
15.3.4.ソースタイプ別
15.3.5.フレーバータイプ別
15.3.6.流通チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.製品タイプ別
15.4.2.パッケージ別
15.4.3.供給源タイプ別
15.4.4.フレーバータイプ別
15.4.5.流通チャネル別
15.5.主要市場動向
15.6.促進要因と抑制要因-影響分析
16.ラテンアメリカのビスケット市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場価値(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測、2024-2032年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ブラジル
16.3.1.2.アルゼンチン
16.3.1.3.その他のラテンアメリカ
16.3.2.製品タイプ別
16.3.3.パッケージ別
16.3.4.ソースタイプ別
16.3.5.フレーバータイプ別
16.3.6.流通チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.製品タイプ別
16.4.2.パッケージ別
16.4.3.供給源タイプ別
16.4.4.フレーバータイプ別
16.4.5.流通チャネル別
16.5.主要市場動向
16.6.促進要因と抑制要因-影響分析
17.西欧のビスケット市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場価値(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測2024-2032年
17.3.1.国別
17.3.1.1.ドイツ
17.3.1.2.イタリア
17.3.1.3.フランス
17.3.1.4.イギリス
17.3.1.5.スペイン
17.3.1.6.ベネルクス
17.3.1.7.北欧
17.3.1.8.その他の西ヨーロッパ
17.3.2.製品タイプ別
17.3.3.包装別
17.3.4.ソースタイプ別
17.3.5.フレーバータイプ別
17.3.6.流通チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.製品タイプ別
17.4.2.パッケージ別
17.4.3.供給源タイプ別
17.4.4.フレーバータイプ別
17.4.5.流通チャネル別
17.5.主要市場動向
17.6.促進要因と抑制要因-影響分析
18.東ヨーロッパのビスケット市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場価値(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測2024-2032年
18.3.1.国別
18.3.1.1.ロシア
18.3.1.2.ハンガリー
18.3.1.3.ポーランド
18.3.1.4.バルカン&バルト
18.3.1.5.その他の東欧諸国
18.3.2.製品タイプ別
18.3.3.包装別
18.3.4.ソースタイプ別
18.3.5.フレーバータイプ別
18.3.6.流通チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.製品タイプ別
18.4.2.パッケージ別
18.4.3.供給源タイプ別
18.4.4.フレーバータイプ別
18.4.5.流通チャネル別
18.5.主要市場動向
18.6.促進要因と抑制要因-影響分析
19.南アジアのビスケット市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
19.1.はじめに
19.2.過去の市場価値(US$ Mn)と市場分類別数量推移分析(2019-2023年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測、2024-2032年
19.3.1.国別
19.3.1.1.インド
19.3.1.2.タイ
19.3.1.3.インドネシア
19.3.1.4.マレーシア
19.3.1.5.その他の南アジア
19.3.2.製品タイプ別
19.3.3.パッケージ別
19.3.4.ソースタイプ別
19.3.5.フレーバータイプ別
19.3.6.流通チャネル別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.製品タイプ別
19.4.2.パッケージ別
19.4.3.供給源タイプ別
19.4.4.フレーバータイプ別
19.4.5.流通チャネル別
19.5.主要市場動向
19.6.促進要因と抑制要因-影響分析
20.東アジアのビスケット市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
20.1.はじめに
20.2.過去の市場価値(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測、2024-2032年
20.3.1.国別
20.3.1.1.中国
20.3.1.2.日本
20.3.1.3.韓国
20.3.2.製品タイプ別
20.3.3.包装別
20.3.4.ソースタイプ別
20.3.5.フレーバータイプ別
20.3.6.流通チャネル別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.製品タイプ別
20.4.2.パッケージ別
20.4.3.供給源タイプ別
20.4.4.フレーバータイプ別
20.4.5.流通チャネル別
20.5.主要市場動向
20.6.促進要因と抑制要因-影響分析
21.オセアニアのビスケット市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
21.1.序論
21.2.過去の市場価値(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
21.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測、2024-2032年
21.3.1.国別
21.3.1.1.オーストラリア
21.3.1.2.ニュージーランド
21.3.2.製品タイプ別
21.3.3.パッケージ別
21.3.4.ソースタイプ別
21.3.5.フレーバータイプ別
21.3.6.流通チャネル別
21.4.市場魅力度分析
21.4.1.製品タイプ別
21.4.2.パッケージ別
21.4.3.供給源タイプ別
21.4.4.フレーバータイプ別
21.4.5.流通チャネル別
21.5.主要市場動向
21.6.促進要因と抑制要因-影響分析
22.中東・アフリカのビスケット市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
22.1.序論
22.2.2019~2023年の価値分類別過去市場価値(US$ Mn)と数量動向分析
22.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測、2024-2032年
22.3.1.国別
22.3.1.1.KSA
22.3.1.2.その他のGCC諸国
22.3.1.3.南アフリカ
22.3.1.4.その他のアフリカ連合
22.3.1.5.その他の中東・アフリカ
22.3.2.製品タイプ別
22.3.3.包装別
22.3.4.ソースタイプ別
22.3.5.フレーバータイプ別
22.3.6.流通チャネル別
22.4.市場魅力度分析
22.4.1.製品タイプ別
22.4.2.パッケージ別
22.4.3.供給源タイプ別
22.4.4.フレーバータイプ別
22.4.5.流通チャネル別
22.5.主要市場動向
22.6.促進要因と抑制要因-影響分析
23.ビスケットの国別市場分析 2023年
23.1.はじめに
23.2.アメリカのビスケット市場分析
23.2.1.製品タイプ別
23.2.2.包装別
23.2.3.ソースタイプ別
23.2.4.フレーバータイプ別
23.2.5.流通チャネル別
23.3.カナダのビスケット市場分析
23.3.1.製品タイプ別
23.3.2.パッケージ別
23.3.3.ソースタイプ別
23.3.4.フレーバータイプ別
23.3.5.流通チャネル別
23.4.メキシコのビスケット市場分析
23.4.1.製品タイプ別
23.4.2.包装別
23.4.3.供給源タイプ別
23.4.4.フレーバータイプ別
23.4.5.流通チャネル別
23.5.ブラジルのビスケット市場分析
23.5.1.製品タイプ別
23.5.2.包装別
23.5.3.ソースタイプ別
23.5.4.フレーバータイプ別
23.5.5.流通チャネル別
23.6.アルゼンチンビスケット市場分析
23.6.1.製品タイプ別
23.6.2.包装別
23.6.3.ソースタイプ別
23.6.4.フレーバータイプ別
23.6.5.流通チャネル別
23.7.ドイツのビスケット市場分析
23.7.1.製品タイプ別
23.7.2.包装別
23.7.3.ソースタイプ別
23.7.4.フレーバータイプ別
23.7.5.流通チャネル別
23.8.イタリアのビスケット市場分析
23.8.1.製品タイプ別
23.8.2.包装別
23.8.3.供給源タイプ別
23.8.4.フレーバータイプ別
23.8.5.流通チャネル別
23.9.フランスのビスケット市場分析
23.9.1.製品タイプ別
23.9.2.包装別
23.9.3.ソースタイプ別
23.9.4.フレーバータイプ別
23.9.5.流通チャネル別
23.10.イギリスのビスケット市場分析
23.10.1.製品タイプ別
23.10.2.包装別
23.10.3.供給源タイプ別
23.10.4.フレーバータイプ別
23.10.5.流通チャネル別
23.11.スペインのビスケット市場分析
23.11.1.製品タイプ別
23.11.2.包装別
23.11.3.ソースタイプ別
23.11.4.フレーバータイプ別
23.11.5.流通チャネル別
23.12.ロシアのビスケット市場分析
23.12.1.製品タイプ別
23.12.2.包装別
23.12.3.ソースタイプ別
23.12.4.フレーバータイプ別
23.12.5.流通チャネル別
23.13.ポーランドのビスケット市場分析
23.13.1.製品タイプ別
23.13.2.包装別
23.13.3.ソースタイプ別
23.13.4.フレーバータイプ別
23.13.5.流通チャネル別
23.14.ハンガリーのビスケット市場分析
23.14.1.製品タイプ別
23.14.2.包装別
23.14.3.ソースタイプ別
23.14.4.フレーバータイプ別
23.14.5.流通チャネル別
23.15.バルカン・バルト諸国のビスケット市場分析
23.15.1.製品タイプ別
23.15.2.包装別
23.15.3.ソースタイプ別
23.15.4.フレーバータイプ別
23.15.5.流通チャネル別
23.16.中国のビスケット市場分析
23.16.1.製品タイプ別
23.16.2.包装別
23.16.3.ソースタイプ別
23.16.4.フレーバータイプ別
23.16.5.流通チャネル別
23.17.日本のビスケット市場分析
23.17.1.製品タイプ別
23.17.2.包装別
23.17.3.供給源タイプ別
23.17.4.フレーバータイプ別
23.17.5.流通チャネル別
23.18.韓国のビスケット市場分析
23.18.1.製品タイプ別
23.18.2.包装別
23.18.3.ソースタイプ別
23.18.4.フレーバータイプ別
23.18.5.流通チャネル別
23.19.インドのビスケット市場分析
23.19.1.製品タイプ別
23.19.2.包装別
23.19.3.供給源タイプ別
23.19.4.フレーバータイプ別
23.19.5.流通チャネル別
23.20.タイのビスケット市場分析
23.20.1.製品タイプ別
23.20.2.包装別
23.20.3.供給源タイプ別
23.20.4.フレーバータイプ別
23.20.5.流通チャネル別
23.21. インドネシアのビスケット市場分析
23.21.1.製品タイプ別
23.21.2.パッケージ別
23.21.3.供給源タイプ別
23.21.4.フレーバータイプ別
23.21.5.流通チャネル別
23.22.マレーシアのビスケット市場分析
23.22.1.製品タイプ別
23.22.2.包装別
23.22.3.ソースタイプ別
23.22.4.フレーバータイプ別
23.22.5.流通チャネル別
23.23.オーストラリアのビスケット市場分析
23.23.1.製品タイプ別
23.23.2.包装別
23.23.3.ソースタイプ別
23.23.4.フレーバータイプ別
23.23.5.流通チャネル別
23.24.ニュージーランドのビスケット市場分析
23.24.1.製品タイプ別
23.24.2.パッケージ別
23.24.3.ソースタイプ別
23.24.4.フレーバータイプ別
23.24.5.流通チャネル別
23.25.トルコのビスケット市場分析
23.25.1.製品タイプ別
23.25.2.包装別
23.25.3.供給源タイプ別
23.25.4.フレーバータイプ別
23.25.5.流通チャネル別
23.26.南アフリカのビスケット市場分析
23.26.1.製品タイプ別
23.26.2.包装別
23.26.3.ソースタイプ別
23.26.4.フレーバータイプ別
23.26.5.流通経路別
24.市場構造分析
24.1.企業階層別市場分析
24.2.市場集中度
24.3.市場プレゼンス分析
25.競合分析
25.1.競合ダッシュボード
25.2.競合ディープダイブ
25.2.1.ブリタニア・インダストリーズ社
25.2.1.1.概要
25.2.1.2.製品ポートフォリオ
25.2.1.3.販売拠点
25.2.1.4.主な展開
25.2.1.5.戦略の概要
25.2.2.ロータス・ベーカリーズ NV 会社概要
25.2.2.1.会社概要
25.2.2.2.製品ポートフォリオ
25.2.2.3.販売拠点
25.2.2.4.主な展開
25.2.2.5.戦略の概要
25.2.3.モンデリーズ・インターナショナル
25.2.3.1.概要
25.2.3.2.製品ポートフォリオ
25.2.3.3.販売拠点
25.2.3.4.主な展開
25.2.3.5.戦略の概要
25.2.4.ITCリミテッド
25.2.4.1.概要
25.2.4.2.製品ポートフォリオ
25.2.4.3.販売拠点
25.2.4.4.主な展開
25.2.4.5.戦略の概要
25.2.5.キャンベルスープ
25.2.5.1.概要
25.2.5.2.製品ポートフォリオ
25.2.5.3.販売拠点
25.2.5.4.主な展開
25.2.5.5.戦略の概要
25.2.6.クラフトフーズグループ
25.2.6.1.概要
25.2.6.2.製品ポートフォリオ
25.2.6.3.販売拠点
25.2.6.4.主な展開
25.2.6.5.戦略概要
25.2.7.ネスレSA
25.2.7.1.概要
25.2.7.2.製品ポートフォリオ
25.2.7.3.販売拠点
25.2.7.4.主な展開
25.2.7.5.戦略概要
25.2.8.ケロッグ
25.2.8.1.概要
25.2.8.2.製品ポートフォリオ
25.2.8.3.販売拠点
25.2.8.4.主な展開
25.2.8.5.戦略概要
25.2.9.ナショナル・ビスケット・インダストリーズLTD SAOG
25.2.9.1.概要
25.2.9.2.製品ポートフォリオ
25.2.9.3.販売拠点
25.2.9.4.主な展開
25.2.9.5.戦略の概要
25.2.10.大理食品集団有限公司
25.2.10.1.概要
25.2.10.2.製品ポートフォリオ
25.2.10.3.販売拠点
25.2.10.4.主な展開
25.2.10.5.戦略の概要
25.2.11.ブルートンズ・ビスケット・カンパニー
25.2.11.1.概要
25.2.11.2.製品ポートフォリオ
25.2.11.3.販売拠点
25.2.11.4.主な展開
25.2.11.5.戦略の概要
25.2.12.ハーシー・カンパニー
25.2.12.1.概要
25.2.12.2.製品ポートフォリオ
25.2.12.3.販売拠点
25.2.12.4.主な展開
25.2.12.5.戦略の概要
25.2.13.ユナイテッド・ビスケット社
25.2.13.1.概要
25.2.13.2.製品ポートフォリオ
25.2.13.3.販売拠点
25.2.13.4.主な展開
25.2.13.5.戦略の概要
25.2.14.カンブリーSA
25.2.14.1.概要
25.2.14.2.製品ポートフォリオ
25.2.14.3.販売拠点
25.2.14.4.主な展開
25.2.14.5.戦略の概要
25.2.15.その他
25.2.15.1.概要
25.2.15.2.製品ポートフォリオ
25.2.15.3.販売拠点
25.2.15.4.主な展開
25.2.15.5.戦略の概要
26.調査方法
27.前提条件と略語

 

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Summary

Biscuits Market – Scope of Report
TMR’s report on the global biscuits market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2032. The report provides revenue of the global biscuits market for the period 2018–2032, considering 2024 as the base year and 2032 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global biscuits market from 2024 to 2032.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the biscuits market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global biscuits market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global biscuits market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global biscuits market.

The report delves into the competitive landscape of the global biscuits market. Key players operating in the global biscuits market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global biscuits market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global biscuits Market Report
• What is the sales/revenue generated by biscuits across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global biscuits market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2032?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Biscuits Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global biscuits market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global biscuits market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2032 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global biscuits market.



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
5. Global Biscuits Market Demand Volume (Thousand Tons) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
5.1. Historical Market (Thousand Tons) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market (Thousand Tons) Projections, 2024-2032
6. Global Biscuits Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global Biscuits Market Demand Value (US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2032
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.2. Industry Value and Supply Chain Analysis
8.2.1. Profit Margin Analysis at each point of sales
8.2.1.1. Biscuits Processors
8.2.1.2. Distributors/Suppliers/Wholesalers
8.2.1.3. Traders/Retailers
8.2.1.4. End-users
8.3. Key Certifications/Key Regulations
8.4. Market Dynamics
8.4.1. Drivers
8.4.2. Restraints
8.4.3. Opportunity Analysis
8.5. Forecast Factors - Relevance & Impact
9. Global Biscuits Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Product Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Product Type, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Product Type, 2024-2032
9.3.1. Sweet Biscuits
9.3.2. Savory
9.3.3. Crackers
9.3.4. Filled/Coated
9.3.5. Wafers
9.3.6. Others
9.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type
10. Global Biscuits Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Source Type
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Source Type, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Source Type, 2024-2032
10.3.1. Wheat
10.3.2. Oats
10.3.3. Millets
10.3.4. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By Source Type
11. Global Biscuits Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Flavor Type
11.1. Introduction
11.2. Historical Biscuits Market (US$ Mn) and Volume Analysis By Flavor Type, 2019-2023
11.3. Current Biscuits Market (US$ Mn) Analysis and Volume Forecast By Flavor Type, 2024-2032
11.3.1. Plain
11.3.2. Chocolate
11.3.3. Sour Cream, Cheese, and Spiced
11.3.4. Fruits and Nuts
11.3.5. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis By Flavor Type
12. Global Biscuits Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Packaging
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Biscuits Market (US$ Mn) and Volume Analysis By Packaging , 2019-2023
12.3. Current and Future Biscuits Market (US$ Mn) and Volume Forecast By Packaging , 2024-2032
12.3.1. Pouches/Packets
12.3.2. Jars
12.3.3. Boxes
12.3.4. Peelpaq
12.3.5. Others
12.4. Market Attractiveness Analysis By Packaging
13. Global Biscuits Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Distribution Channel
13.1. Introduction / Key Findings
13.2. Historical Biscuits Market (US$ Mn) and Volume Analysis By Distribution Channel, 2019-2023
13.3. Current and Future Biscuits Market (US$ Mn) and Volume Forecast By Distribution Channel, 2024-2032
13.3.1. Hypermarkets/Supermarkets
13.3.2. Convenience Stores
13.3.3. Specialty Stores
13.3.4. Online Retail
13.3.5. Others
13.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
14. Global Biscuits Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, by Region
14.1. Introduction
14.2. Historical Biscuits Market (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
14.3. Current Biscuits Market (US$ Mn) and Volume Forecast By Region, 2024-2032
14.3.1. North America
14.3.2. Latin America
14.3.3. Western Europe
14.3.4. Eastern Europe
14.3.5. South Asia
14.3.6. East Asia
14.3.7. Oceania
14.3.8. Middle East & Africa
14.4. Market Attractiveness Analysis By Region
15. North America Biscuits Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
15.3.1. By Country
15.3.1.1. U.S.
15.3.1.2. Canada
15.3.1.3. Mexico
15.3.2. By Product Type
15.3.3. By Packaging
15.3.4. By Source Type
15.3.5. By Flavor Type
15.3.6. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Product Type
15.4.2. By Packaging
15.4.3. By Source Type
15.4.4. By Flavor Type
15.4.5. By Distribution Channel
15.5. Key Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Latin America Biscuits Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Brazil
16.3.1.2. Argentina
16.3.1.3. Rest of Latin America
16.3.2. By Product Type
16.3.3. By Packaging
16.3.4. By Source Type
16.3.5. By Flavor Type
16.3.6. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Product Type
16.4.2. By Packaging
16.4.3. By Source Type
16.4.4. By Flavor Type
16.4.5. By Distribution Channel
16.5. Key Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. Western Europe Biscuits Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy2024-2032
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Germany
17.3.1.2. Italy
17.3.1.3. France
17.3.1.4. U.K.
17.3.1.5. Spain
17.3.1.6. BENELUX
17.3.1.7. Nordic
17.3.1.8. Rest of Western Europe
17.3.2. By Product Type
17.3.3. By Packaging
17.3.4. By Source Type
17.3.5. By Flavor Type
17.3.6. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Product Type
17.4.2. By Packaging
17.4.3. By Source Type
17.4.4. By Flavor Type
17.4.5. By Distribution Channel
17.5. Key Market Trends
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. Eastern Europe Biscuits Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy2024-2032
18.3.1. By Country
18.3.1.1. Russia
18.3.1.2. Hungary
18.3.1.3. Poland
18.3.1.4. Balkan & Baltics
18.3.1.5. Rest of Eastern Europe
18.3.2. By Product Type
18.3.3. By Packaging
18.3.4. By Source Type
18.3.5. By Flavor Type
18.3.6. By Distribution Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Product Type
18.4.2. By Packaging
18.4.3. By Source Type
18.4.4. By Flavor Type
18.4.5. By Distribution Channel
18.5. Key Market Trends
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. South Asia Biscuits Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
19.3.1. By Country
19.3.1.1. India
19.3.1.2. Thailand
19.3.1.3. Indonesia
19.3.1.4. Malaysia
19.3.1.5. Rest of South Asia
19.3.2. By Product Type
19.3.3. By Packaging
19.3.4. By Source Type
19.3.5. By Flavor Type
19.3.6. By Distribution Channel
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Product Type
19.4.2. By Packaging
19.4.3. By Source Type
19.4.4. By Flavor Type
19.4.5. By Distribution Channel
19.5. Key Market Trends
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. East Asia Biscuits Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
20.3.1. By Country
20.3.1.1. China
20.3.1.2. Japan
20.3.1.3. South Korea
20.3.2. By Product Type
20.3.3. By Packaging
20.3.4. By Source Type
20.3.5. By Flavor Type
20.3.6. By Distribution Channel
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Product Type
20.4.2. By Packaging
20.4.3. By Source Type
20.4.4. By Flavor Type
20.4.5. By Distribution Channel
20.5. Key Market Trends
20.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21. Oceania Biscuits Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
21.1. Introduction
21.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
21.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
21.3.1. By Country
21.3.1.1. Australia
21.3.1.2. New Zealand
21.3.2. By Product Type
21.3.3. By Packaging
21.3.4. By Source Type
21.3.5. By Flavor Type
21.3.6. By Distribution Channel
21.4. Market Attractiveness Analysis
21.4.1. By Product Type
21.4.2. By Packaging
21.4.3. By Source Type
21.4.4. By Flavor Type
21.4.5. By Distribution Channel
21.5. Key Market Trends
21.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
22. Middle East & Africa Biscuits Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
22.1. Introduction
22.2. Historical Market Value (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Value Taxonomy, 2019-2023
22.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
22.3.1. By Country
22.3.1.1. KSA
22.3.1.2. Other GCC Countries
22.3.1.3. South Africa
22.3.1.4. Other Africa Union
22.3.1.5. Rest of Middle East & Africa
22.3.2. By Product Type
22.3.3. By Packaging
22.3.4. By Source Type
22.3.5. By Flavor Type
22.3.6. By Distribution Channel
22.4. Market Attractiveness Analysis
22.4.1. By Product Type
22.4.2. By Packaging
22.4.3. By Source Type
22.4.4. By Flavor Type
22.4.5. By Distribution Channel
22.5. Key Market Trends
22.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
23. Country Wise Biscuits Market Analysis 2023
23.1. Introduction
23.2. U.S. Biscuits Market Analysis
23.2.1. By Product Type
23.2.2. By Packaging
23.2.3. By Source Type
23.2.4. By Flavor Type
23.2.5. By Distribution Channel
23.3. Canada Biscuits Market Analysis
23.3.1. By Product Type
23.3.2. By Packaging
23.3.3. By Source Type
23.3.4. By Flavor Type
23.3.5. By Distribution Channel
23.4. Mexico Biscuits Market Analysis
23.4.1. By Product Type
23.4.2. By Packaging
23.4.3. By Source Type
23.4.4. By Flavor Type
23.4.5. By Distribution Channel
23.5. Brazil Biscuits Market Analysis
23.5.1. By Product Type
23.5.2. By Packaging
23.5.3. By Source Type
23.5.4. By Flavor Type
23.5.5. By Distribution Channel
23.6. Argentina Biscuits Market Analysis
23.6.1. By Product Type
23.6.2. By Packaging
23.6.3. By Source Type
23.6.4. By Flavor Type
23.6.5. By Distribution Channel
23.7. Germany Biscuits Market Analysis
23.7.1. By Product Type
23.7.2. By Packaging
23.7.3. By Source Type
23.7.4. By Flavor Type
23.7.5. By Distribution Channel
23.8. Italy Biscuits Market Analysis
23.8.1. By Product Type
23.8.2. By Packaging
23.8.3. By Source Type
23.8.4. By Flavor Type
23.8.5. By Distribution Channel
23.9. France Biscuits Market Analysis
23.9.1. By Product Type
23.9.2. By Packaging
23.9.3. By Source Type
23.9.4. By Flavor Type
23.9.5. By Distribution Channel
23.10. U.K. Biscuits Market Analysis
23.10.1. By Product Type
23.10.2. By Packaging
23.10.3. By Source Type
23.10.4. By Flavor Type
23.10.5. By Distribution Channel
23.11. Spain Biscuits Market Analysis
23.11.1. By Product Type
23.11.2. By Packaging
23.11.3. By Source Type
23.11.4. By Flavor Type
23.11.5. By Distribution Channel
23.12. Russia Biscuits Market Analysis
23.12.1. By Product Type
23.12.2. By Packaging
23.12.3. By Source Type
23.12.4. By Flavor Type
23.12.5. By Distribution Channel
23.13. Poland Biscuits Market Analysis
23.13.1. By Product Type
23.13.2. By Packaging
23.13.3. By Source Type
23.13.4. By Flavor Type
23.13.5. By Distribution Channel
23.14. Hungary Biscuits Market Analysis
23.14.1. By Product Type
23.14.2. By Packaging
23.14.3. By Source Type
23.14.4. By Flavor Type
23.14.5. By Distribution Channel
23.15. Balkan & Baltics Biscuits Market Analysis
23.15.1. By Product Type
23.15.2. By Packaging
23.15.3. By Source Type
23.15.4. By Flavor Type
23.15.5. By Distribution Channel
23.16. China Biscuits Market Analysis
23.16.1. By Product Type
23.16.2. By Packaging
23.16.3. By Source Type
23.16.4. By Flavor Type
23.16.5. By Distribution Channel
23.17. Japan Biscuits Market Analysis
23.17.1. By Product Type
23.17.2. By Packaging
23.17.3. By Source Type
23.17.4. By Flavor Type
23.17.5. By Distribution Channel
23.18. South Korea Biscuits Market Analysis
23.18.1. By Product Type
23.18.2. By Packaging
23.18.3. By Source Type
23.18.4. By Flavor Type
23.18.5. By Distribution Channel
23.19. India Biscuits Market Analysis
23.19.1. By Product Type
23.19.2. By Packaging
23.19.3. By Source Type
23.19.4. By Flavor Type
23.19.5. By Distribution Channel
23.20. Thailand Biscuits Market Analysis
23.20.1. By Product Type
23.20.2. By Packaging
23.20.3. By Source Type
23.20.4. By Flavor Type
23.20.5. By Distribution Channel
23.21. Indonesia Biscuits Market Analysis
23.21.1. By Product Type
23.21.2. By Packaging
23.21.3. By Source Type
23.21.4. By Flavor Type
23.21.5. By Distribution Channel
23.22. Malaysia Biscuits Market Analysis
23.22.1. By Product Type
23.22.2. By Packaging
23.22.3. By Source Type
23.22.4. By Flavor Type
23.22.5. By Distribution Channel
23.23. Australia Biscuits Market Analysis
23.23.1. By Product Type
23.23.2. By Packaging
23.23.3. By Source Type
23.23.4. By Flavor Type
23.23.5. By Distribution Channel
23.24. New Zealand Biscuits Market Analysis
23.24.1. By Product Type
23.24.2. By Packaging
23.24.3. By Source Type
23.24.4. By Flavor Type
23.24.5. By Distribution Channel
23.25. Turkiye Biscuits Market Analysis
23.25.1. By Product Type
23.25.2. By Packaging
23.25.3. By Source Type
23.25.4. By Flavor Type
23.25.5. By Distribution Channel
23.26. South Africa Biscuits Market Analysis
23.26.1. By Product Type
23.26.2. By Packaging
23.26.3. By Source Type
23.26.4. By Flavor Type
23.26.5. By Distribution Channel
24. Market Structure Analysis
24.1. Market Analysis by Tier of Companies
24.2. Market Concentration
24.3. Market Presence Analysis
25. Competition Analysis
25.1. Competition Dashboard
25.2. Competition Deep Dive
25.2.1. Britannia Industries Limited
25.2.1.1. Overview
25.2.1.2. Product Portfolio
25.2.1.3. Sales Footprint
25.2.1.4. Key Developments
25.2.1.5. Strategy Overview
25.2.2. Lotus Bakeries NV Company
25.2.2.1. Overview
25.2.2.2. Product Portfolio
25.2.2.3. Sales Footprint
25.2.2.4. Key Developments
25.2.2.5. Strategy Overview
25.2.3. Mondelez International, Inc.
25.2.3.1. Overview
25.2.3.2. Product Portfolio
25.2.3.3. Sales Footprint
25.2.3.4. Key Developments
25.2.3.5. Strategy Overview
25.2.4. ITC Limited
25.2.4.1. Overview
25.2.4.2. Product Portfolio
25.2.4.3. Sales Footprint
25.2.4.4. Key Developments
25.2.4.5. Strategy Overview
25.2.5. Campbell Soup
25.2.5.1. Overview
25.2.5.2. Product Portfolio
25.2.5.3. Sales Footprint
25.2.5.4. Key Developments
25.2.5.5. Strategy Overview
25.2.6. Kraft Foods Group, Inc.
25.2.6.1. Overview
25.2.6.2. Product Portfolio
25.2.6.3. Sales Footprint
25.2.6.4. Key Developments
25.2.6.5. Strategy Overview
25.2.7. Nestle SA
25.2.7.1. Overview
25.2.7.2. Product Portfolio
25.2.7.3. Sales Footprint
25.2.7.4. Key Developments
25.2.7.5. Strategy Overview
25.2.8. The Kellogg Company
25.2.8.1. Overview
25.2.8.2. Product Portfolio
25.2.8.3. Sales Footprint
25.2.8.4. Key Developments
25.2.8.5. Strategy Overview
25.2.9. National Biscuit Industries LTD SAOG
25.2.9.1. Overview
25.2.9.2. Product Portfolio
25.2.9.3. Sales Footprint
25.2.9.4. Key Developments
25.2.9.5. Strategy Overview
25.2.10. Dali Food Group Co, Ltd.
25.2.10.1. Overview
25.2.10.2. Product Portfolio
25.2.10.3. Sales Footprint
25.2.10.4. Key Developments
25.2.10.5. Strategy Overview
25.2.11. Brutons Biscuit Company
25.2.11.1. Overview
25.2.11.2. Product Portfolio
25.2.11.3. Sales Footprint
25.2.11.4. Key Developments
25.2.11.5. Strategy Overview
25.2.12. The Hershey Company
25.2.12.1. Overview
25.2.12.2. Product Portfolio
25.2.12.3. Sales Footprint
25.2.12.4. Key Developments
25.2.12.5. Strategy Overview
25.2.13. United Biscuits Company
25.2.13.1. Overview
25.2.13.2. Product Portfolio
25.2.13.3. Sales Footprint
25.2.13.4. Key Developments
25.2.13.5. Strategy Overview
25.2.14. Kambly SA
25.2.14.1. Overview
25.2.14.2. Product Portfolio
25.2.14.3. Sales Footprint
25.2.14.4. Key Developments
25.2.14.5. Strategy Overview
25.2.15. Others
25.2.15.1. Overview
25.2.15.2. Product Portfolio
25.2.15.3. Sales Footprint
25.2.15.4. Key Developments
25.2.15.5. Strategy Overview
26. Research Methodology
27. Assumptions and Acronyms Used

 

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