世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

マッシュルーム市場(種類:ボタンマッシュルーム、シイタケ、オイスターマッシュルーム、その他種類:ボタンマッシュルーム、シイタケ、ヒラタケ、その他;形態:生マッシュルーム、加工マッシュルーム世界の産業分析、規模、シェア:2024-2032年の成長、動向、予測


Mushroom Market (Type: Button Mushroom, Shiitake Mushroom, Oyster Mushroom, and Others; and Form: Fresh Mushroom and Processed Mushroom) - Global Industry Analysis, Size, Share: Growth, Trends, and Forecast 2024-2032

マッシュルーム市場 - レポートの範囲 TMRの調査レポート「世界のマッシュルーム市場」は、2024年から2032年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年4月1日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
191 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

マッシュルーム市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界のマッシュルーム市場」は、2024年から2032年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。当レポートでは、2024年を基準年、2032年を予測年として、2018年から2032年までの世界のマッシュルーム市場の収益を掲載しています。また、2024年から2032年までの世界のマッシュルーム市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されています。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書などを参照し、キノコ市場を理解しました。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストはトップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて世界のキノコ市場の様々な属性を調査した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは世界のマッシュルーム市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。この調査レポートは、キノコの世界市場への参入を検討している企業だけでなく、既存の市場関係者にとっても有益な情報を提供します。

当レポートでは、世界のマッシュルーム市場の競争状況について掘り下げています。世界のキノコ市場で事業を展開する主要企業を特定し、各企業を様々な属性からプロファイルしています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTなどが本レポートで紹介されている世界のキノコ市場のプレイヤーの属性である。

キノコの世界市場レポートが回答した主要な質問
- 予測期間中の全地域におけるマッシュルームの売上高/収益は?
- キノコの世界市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2032年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

マッシュルーム市場 - 調査目的と調査アプローチ
キノコの世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界のマッシュルーム市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2032年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界のキノコ市場への投資について十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。


ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
5.世界のマッシュルーム市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2032年
5.1.過去の市場数量(トン)分析、2018年-2022年
5.2.現在および将来の市場数量(トン)予測、2024年~2032年
6.きのこの世界市場-価格分析
6.1.地域別価格分析
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.世界のきのこ市場の需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2032年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.2.世界の食品・飲料業界の展望
8.3.世界の化粧品・パーソナルケア市場の展望
8.4.世界の栄養補助食品市場の展望
8.5.医薬品市場の世界展望
8.6.エンドユーザー需要分析
8.7.産業価値とサプライチェーン分析
8.7.1.各販売時点での利益率分析
8.7.1.1.きのこ加工業者
8.7.1.2.ディストリビューター/サプライヤー/卸売業者
8.7.1.3.貿易業者/小売業者
8.7.1.4.エンドユーザー
8.8.主な規制/クレーム
8.9.市場ダイナミクス
8.9.1.促進要因
8.9.2.阻害要因
8.9.3.機会分析
8.10.予測要因-関連性と影響
9.キノコの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年、形態別
9.1.はじめに / 主要な調査結果
9.2.過去の将来市場規模(US$ Mn)と数量分析(形態別)、2019-2023年
9.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析および予測、形態別、2024-2032年
9.3.1.生マッシュルーム
9.3.2.加工きのこ
9.3.2.1.乾燥きのこ
9.3.2.2.冷凍きのこ
9.3.2.3.きのこ缶詰
9.3.2.4.その他
9.4.形態別市場魅力度分析
10.キノコの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年(タイプ別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.過去の将来市場規模(US$ Mn)と数量分析(タイプ別)、2019-2023年
10.3.タイプ別の現在および将来市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2032年
10.3.1.ボタンマッシュルーム
10.3.2.しいたけ
10.3.3.ヒラタケ
10.3.4.その他
10.4.タイプ別市場魅力度分析
11.キノコの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年(最終用途別
11.1.はじめに / 主要な調査結果
11.2.最終用途別の過去の将来市場規模(US$ Mn)分析、2019-2023年
11.3.最終用途別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2032年
11.3.1.食品加工産業
11.3.2.小売店
11.3.3.食品サービス
11.4.用途別市場魅力度分析
12.キノコの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年(地域別
12.1.はじめに
12.2.地域別の過去の市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
12.3.地域別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2032年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.西ヨーロッパ
12.3.4.東欧
12.3.5.東アジア
12.3.6.南アジア
12.3.7.オセアニア
12.3.8.中東・アフリカ(MEA)
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米のマッシュルーム市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2024-2032年
13.3.1.国別
13.3.1.1.米国
13.3.1.2.カナダ
13.3.1.3.メキシコ
13.3.2.形態別
13.3.3.タイプ別
13.3.4.最終用途別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.形態別
13.4.3.タイプ別
13.4.4.最終用途別
13.5.主な市場動向
13.6.促進要因と抑制要因-影響分析
14.ラテンアメリカのマッシュルーム市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2024-2032年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ブラジル
14.3.1.2.アルゼンチン
14.3.1.3.その他のラテンアメリカ
14.3.2.形態別
14.3.3.タイプ別
14.3.4.最終用途別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.タイプ別
14.4.3.形態別
14.4.4.最終用途別
14.5.主な市場動向
14.6.促進要因と抑制要因-影響分析
15.西欧のマッシュルーム市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2024-2032年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ドイツ
15.3.1.2.イギリス
15.3.1.3.フランス
15.3.1.4.イタリア
15.3.1.5.スペイン
15.3.1.6.ベネルクス
15.3.1.7.北欧
15.3.1.8.その他の西ヨーロッパ
15.3.2.形態別
15.3.3.タイプ別
15.3.4.最終用途別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.形態別
15.4.3.タイプ別
15.4.4.最終用途別
15.5.主な市場動向
15.6.促進要因と抑制要因-影響分析
16.東欧のきのこ市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2024-2032年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ロシア
16.3.1.2.ポーランド
16.3.1.3.ハンガリー
16.3.1.4.バルカン&バルト
16.3.1.5.その他の東欧諸国
16.3.2.形態別
16.3.3.タイプ別
16.3.4.最終用途別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.形態別
16.4.3.タイプ別
16.4.4.最終用途別
16.5.促進要因と阻害要因-影響分析
17.南アジアのきのこ市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2024-2032年
17.3.1.国別
17.3.1.1.インド
17.3.1.2.タイ
17.3.1.3.インドネシア
17.3.1.4.マレーシア
17.3.1.5.その他の南アジア
17.3.2.形態別
17.3.3.タイプ別
17.3.4.最終用途別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.形態別
17.4.3.タイプ別
17.4.4.最終用途別
17.5.主な市場動向
17.6.促進要因と抑制要因-影響分析
18.東アジアのマッシュルーム市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2024-2032年
18.3.1.国別
18.3.1.1.中国
18.3.1.2.日本
18.3.1.3.韓国
18.3.2.形態別
18.3.3.タイプ別
18.3.4.最終用途別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.形態別
18.4.2.タイプ別
18.4.3.最終用途別
18.5.主な市場動向
18.6.促進要因と抑制要因-影響分析
19.オセアニアきのこ市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
19.1.はじめに
19.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2024-2032年
19.3.1.国別
19.3.1.1.オーストラリア
19.3.1.2.ニュージーランド
19.3.2.形態別
19.3.3.タイプ別
19.3.4.最終用途別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.形態別
19.4.3.タイプ別
19.4.4.最終用途別
19.5.主な市場動向
19.6.促進要因と抑制要因-影響分析
20.中東・アフリカのキノコ市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
20.1.はじめに
20.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量予測(2024-2032年
20.3.1.国別
20.3.1.1.KSA
20.3.1.2.その他のGCC諸国
20.3.1.3.トルコ
20.3.1.4.南アフリカ
20.3.1.5.その他アフリカ連合
20.3.1.6.その他の中東・アフリカ
20.3.2.形態別
20.3.3.タイプ別
20.3.4.最終用途別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.形態別
20.4.3.タイプ別
20.4.4.最終用途別
20.5.主な市場動向
20.6.促進要因と抑制要因-影響分析
21.2022年の国別きのこ市場分析
21.1.はじめに
21.1.1.主要国別市場金額構成比分析
21.1.2.世界対.各国の成長比較
21.2.米国のきのこ市場分析
21.2.1.形態別
21.2.2.種類別
21.2.3.最終用途別
21.3.カナダのきのこ市場の分析
21.3.1.形態別
21.3.2.種類別
21.3.3.最終用途別
21.4.ブラジルのきのこ市場分析
21.4.1.形態別
21.4.2.種類別
21.4.3.最終用途別
21.5.メキシコきのこ市場の分析
21.5.1.形態別
21.5.2.種類別
21.5.3.最終用途別
21.6.アルゼンチンきのこ市場の分析
21.6.1.形態別
21.6.2.種類別
21.6.3.最終用途別
21.7.ドイツのきのこ市場分析
21.7.1.形態別
21.7.2.種類別
21.7.3.最終用途別
21.8.イタリアのきのこ市場の分析
21.8.1.形態別
21.8.2.種類別
21.8.3.最終用途別
21.9.フランスのきのこ市場分析
21.9.1.形態別
21.9.2.種類別
21.9.3.最終用途別
21.10.イギリスのきのこ市場分析
21.10.1.形態別
21.10.2.種類別
21.10.3.最終用途別
21.11.スペインのきのこ市場分析
21.11.1.形態別
21.11.2.種類別
21.11.3.最終用途別
21.12.ロシアのきのこ市場の分析
21.12.1.形態別
21.12.2.種類別
21.12.3.最終用途別
21.13.ポーランドのきのこ市場分析
21.13.1.形態別
21.13.2.種類別
21.13.3.最終用途別
21.14.ハンガリーきのこ市場の分析
21.14.1.形態別
21.14.2.種類別
21.14.3.最終用途別
21.15.バルカン半島とバルト諸国のきのこ市場分析
21.15.1.形態別
21.15.2.種類別
21.15.3.最終用途別
21.16.中国のきのこ市場の分析
21.16.1.形態別
21.16.2.種類別
21.16.3.最終用途別
21.17.日本のきのこ市場の分析
21.17.1.形態別
21.17.2.種類別
21.17.3.最終用途別
21.18.韓国のきのこ市場分析
21.18.1.形態別
21.18.2.種類別
21.18.3.最終用途別
21.19.インドのきのこ市場分析
21.19.1.形態別
21.19.2.種類別
21.19.3.最終用途別
21.20.タイのきのこ市場の分析
21.20.1.形態別
21.20.2.種類別
21.20.3.最終用途別
21.21.インドネシアのきのこ市場分析
21.21.1.形態別
21.21.2.種類別
21.21.3.最終用途別
21.22.マレーシアのきのこ市場の分析
21.22.1.形態別
21.22.2.種類別
21.22.3.最終用途別
21.23.オーストラリアのきのこ市場分析
21.23.1.形態別
21.23.2.種類別
21.23.3.最終用途別
21.24.ニュージーランドのきのこ市場分析
21.24.1.形態別
21.24.2.種類別
21.24.3.最終用途別
21.25.キノコ市場の分析
21.25.1.形態別
21.25.2.種類別
21.25.3.最終用途別
21.26.トルコきのこ市場の分析
21.26.1.形態別
21.26.2.種類別
21.26.3.最終用途別
21.27.南アフリカのきのこ市場分析
21.27.1.形態別
21.27.2.種類別
21.27.3.最終用途別
22.市場構造分析
22.1.企業階層別市場分析
22.2.市場集中度
22.3.市場プレゼンス分析
23.競合分析
23.1.競合ダッシュボード
23.2.競合ディープダイブ
23.2.1.コスタグループ
23.2.1.1.概要
23.2.1.2.製品ポートフォリオ
23.2.1.3.販売拠点
23.2.1.4.主な展開/主な収穫
23.2.1.5.戦略の概要
23.2.2.ボンデュエルSA
23.2.2.1.概要
23.2.2.2.製品ポートフォリオ
23.2.2.3.販売拠点
23.2.2.4.主な開発/主な収穫
23.2.2.5.戦略の概要
23.2.3.グリーンヤードNV
23.2.3.1.概要
23.2.3.2.製品ポートフォリオ
23.2.3.3.販売拠点
23.2.3.4.主な開発/主な収穫
23.2.3.5.戦略の概要
23.2.4.モントレーマッシュルーム社
23.2.4.1.概要
23.2.4.2.製品ポートフォリオ
23.2.4.3.販売拠点
23.2.4.4.主な開発/主な収穫
23.2.4.5.戦略の概要
23.2.5.モナガンマッシュルーム
23.2.5.1.概要
23.2.5.2.製品ポートフォリオ
23.2.5.3.販売拠点
23.2.5.4.主な開発/主な収穫
23.2.5.5.戦略の概要
23.2.6.オケシャン社
23.2.6.1.概要
23.2.6.2.製品ポートフォリオ
23.2.6.3.販売拠点
23.2.6.4.主な開発/主な収穫
23.2.6.5.戦略の概要
23.2.7.マッシュルーム・カンパニー
23.2.7.1.概要
23.2.7.2.製品ポートフォリオ
23.2.7.3.販売拠点
23.2.7.4.主な開発/主な収穫
23.2.7.5.戦略の概要
23.2.8.ドリンクウォーターズ・マッシュルーム・リミテッド
23.2.8.1.概要
23.2.8.2.製品ポートフォリオ
23.2.8.3.販売拠点
23.2.8.4.主な開発/主な収穫
23.2.8.5.戦略の概要
23.2.9.上海富錦生物科技有限公司
23.2.9.1.概要
23.2.9.2.製品ポートフォリオ
23.2.9.3.販売拠点
23.2.9.4.主な開発/主な収穫
23.2.9.5.戦略の概要
23.2.10.CMPマッシュルーム
23.2.10.1.概要
23.2.10.2.製品ポートフォリオ
23.2.10.3.販売拠点
23.2.10.4.主な展開/主な収穫
23.2.10.5.戦略の概要
23.2.11.その他
23.2.11.1.概要
23.2.11.2.製品ポートフォリオ
23.2.11.3.販売拠点
23.2.11.4.主な開発/主な収穫
23.2.11.5.戦略の概要
24.前提条件と略語
25.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Mushroom Market – Scope of Report
TMR’s report on the global mushroom market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2032. The report provides revenue of the global mushroom market for the period 2018–2032, considering 2024 as the base year and 2032 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global mushroom market from 2024 to 2032.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the mushroom market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global mushroom market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global mushroom market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global mushroom market.

The report delves into the competitive landscape of the global mushroom market. Key players operating in the global mushroom market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global mushroom market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global mushroom Market Report
• What is the sales/revenue generated by mushroom across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global mushroom market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2032?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Mushroom Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global mushroom market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global mushroom market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2032 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global mushroom market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
5. Global Mushroom Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
5.1. Historical Market Volume (Tons) Analysis, 2018-2022
5.2. Current and Future Market Volume (Tons) Projections, 2024-2032
6. Global Mushroom Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global Mushroom Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2032
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.2. Global Food & Beverage Industry Outlook
8.3. Global Cosmetics & Personal Care Market Outlook
8.4. Global Nutraceutical Market Outlook
8.5. Global Pharmaceutical Market Outlook
8.6. End Users Demand Analysis
8.7. Industry Value and Supply Chain Analysis
8.7.1. Profit Margin Analysis at each point of sales
8.7.1.1. Mushroom Processors
8.7.1.2. Distributors/Suppliers/Wholesalers
8.7.1.3. Traders/Retailers
8.7.1.4. End-users
8.8. Key Regulations/Claims
8.9. Market Dynamics
8.9.1. Drivers
8.9.2. Restraints
8.9.3. Opportunity Analysis
8.10. Forecast Factors - Relevance & Impact
9. Global Mushroom Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Form
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Form, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Form, 2024-2032
9.3.1. Fresh Mushroom
9.3.2. Processed Mushroom
9.3.2.1. Dried Mushroom
9.3.2.2. Frozen Mushroom
9.3.2.3. Canned Mushroom
9.3.2.4. Others
9.4. Market Attractiveness Analysis By Form
10. Global Mushroom Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Type
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Type, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Type, 2024-2032
10.3.1. Button Mushroom
10.3.2. Shiitake Mushroom
10.3.3. Oyster Mushroom
10.3.4. Others
10.4. Market Attractiveness Analysis By Type
11. Global Mushroom Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By End-use
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Future Market Size (US$ Mn) Analysis By End-use, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By End-use, 2024-2032
11.3.1. Food Processing Industry
11.3.2. Retail Outlets
11.3.3. Food Services
11.4. Market Attractiveness Analysis By End-use
12. Global Mushroom Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2032
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Western Europe
12.3.4. Eastern Europe
12.3.5. East Asia
12.3.6. South Asia
12.3.7. Oceania
12.3.8. Middle East and Africa (MEA)
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Mushroom Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
13.3.1. By Country
13.3.1.1. U.S.
13.3.1.2. Canada
13.3.1.3. Mexico
13.3.2. By Form
13.3.3. By Type
13.3.4. By End-use
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Form
13.4.3. By Type
13.4.4. By End-use
13.5. Key Market Trends
13.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14. Latin America Mushroom Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Brazil
14.3.1.2. Argentina
14.3.1.3. Rest of Latin America
14.3.2. By Form
14.3.3. By Type
14.3.4. By End-use
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Type
14.4.3. By Form
14.4.4. By End-use
14.5. Key Market Trends
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Western Europe Mushroom Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Germany
15.3.1.2. U.K.
15.3.1.3. France
15.3.1.4. Italy
15.3.1.5. Spain
15.3.1.6. BENELUX
15.3.1.7. Nordic
15.3.1.8. Rest of Western Europe
15.3.2. By Form
15.3.3. By Type
15.3.4. By End-use
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Form
15.4.3. By Type
15.4.4. By End-use
15.5. Key Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Eastern Europe Mushroom Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Russia
16.3.1.2. Poland
16.3.1.3. Hungary
16.3.1.4. Balkan & Baltics
16.3.1.5. Rest of Eastern Europe
16.3.2. By Form
16.3.3. By Type
16.3.4. By End-use
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Form
16.4.3. By Type
16.4.4. By End-use
16.5. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. South Asia Mushroom Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
17.3.1. By Country
17.3.1.1. India
17.3.1.2. Thailand
17.3.1.3. Indonesia
17.3.1.4. Malaysia
17.3.1.5. Rest of South Asia
17.3.2. By Form
17.3.3. By Type
17.3.4. By End-use
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Form
17.4.3. By Type
17.4.4. By End-use
17.5. Key Market Trends
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. East Asia Mushroom Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
18.3.1. By Country
18.3.1.1. China
18.3.1.2. Japan
18.3.1.3. South Korea
18.3.2. By Form
18.3.3. By Type
18.3.4. By End-use
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Form
18.4.2. By Type
18.4.3. By End-use
18.5. Key Market Trends
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Oceania Mushroom Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Australia
19.3.1.2. New Zealand
19.3.2. By Form
19.3.3. By Type
19.3.4. By End-use
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Form
19.4.3. By Type
19.4.4. By End-use
19.5. Key Market Trends
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. Middle East and Africa Mushroom Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
20.3.1. By Country
20.3.1.1. KSA
20.3.1.2. Other GCC Countries
20.3.1.3. Turkiye
20.3.1.4. South Africa
20.3.1.5. Other Africa Union
20.3.1.6. Rest of Middle East and Africa
20.3.2. By Form
20.3.3. By Type
20.3.4. By End-use
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Form
20.4.3. By Type
20.4.4. By End-use
20.5. Key Market Trends
20.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21. Country Wise Mushroom Market Analysis, 2022
21.1. Introduction
21.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
21.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
21.2. U.S. Mushroom Market Analysis
21.2.1. By Form
21.2.2. By Type
21.2.3. By End-use
21.3. Canada Mushroom Market Analysis
21.3.1. By Form
21.3.2. By Type
21.3.3. By End-use
21.4. Brazil Mushroom Market Analysis
21.4.1. By Form
21.4.2. By Type
21.4.3. By End-use
21.5. Mexico Mushroom Market Analysis
21.5.1. By Form
21.5.2. By Type
21.5.3. By End-use
21.6. Argentina Mushroom Market Analysis
21.6.1. By Form
21.6.2. By Type
21.6.3. By End-use
21.7. Germany Mushroom Market Analysis
21.7.1. By Form
21.7.2. By Type
21.7.3. By End-use
21.8. Italy Mushroom Market Analysis
21.8.1. By Form
21.8.2. By Type
21.8.3. By End-use
21.9. France Mushroom Market Analysis
21.9.1. By Form
21.9.2. By Type
21.9.3. By End-use
21.10. U.K. Mushroom Market Analysis
21.10.1. By Form
21.10.2. By Type
21.10.3. By End-use
21.11. Spain Mushroom Market Analysis
21.11.1. By Form
21.11.2. By Type
21.11.3. By End-use
21.12. Russia Mushroom Market Analysis
21.12.1. By Form
21.12.2. By Type
21.12.3. By End-use
21.13. Poland Mushroom Market Analysis
21.13.1. By Form
21.13.2. By Type
21.13.3. By End-use
21.14. Hungary Mushroom Market Analysis
21.14.1. By Form
21.14.2. By Type
21.14.3. By End-use
21.15. Balkan & Baltics Mushroom Market Analysis
21.15.1. By Form
21.15.2. By Type
21.15.3. By End-use
21.16. China Mushroom Market Analysis
21.16.1. By Form
21.16.2. By Type
21.16.3. By End-use
21.17. Japan Mushroom Market Analysis
21.17.1. By Form
21.17.2. By Type
21.17.3. By End-use
21.18. South Korea Mushroom Market Analysis
21.18.1. By Form
21.18.2. By Type
21.18.3. By End-use
21.19. India Mushroom Market Analysis
21.19.1. By Form
21.19.2. By Type
21.19.3. By End-use
21.20. Thailand Mushroom Market Analysis
21.20.1. By Form
21.20.2. By Type
21.20.3. By End-use
21.21. Indonesia Mushroom Market Analysis
21.21.1. By Form
21.21.2. By Type
21.21.3. By End-use
21.22. Malaysia Mushroom Market Analysis
21.22.1. By Form
21.22.2. By Type
21.22.3. By End-use
21.23. Australia Mushroom Market Analysis
21.23.1. By Form
21.23.2. By Type
21.23.3. By End-use
21.24. New Zealand Mushroom Market Analysis
21.24.1. By Form
21.24.2. By Type
21.24.3. By End-use
21.25. KSA Mushroom Market Analysis
21.25.1. By Form
21.25.2. By Type
21.25.3. By End-use
21.26. Turkiye Mushroom Market Analysis
21.26.1. By Form
21.26.2. By Type
21.26.3. By End-use
21.27. South Africa Mushroom Market Analysis
21.27.1. By Form
21.27.2. By Type
21.27.3. By End-use
22. Market Structure Analysis
22.1. Market Analysis By Tier of Companies
22.2. Market Concentration
22.3. Market Presence Analysis
23. Competition Analysis
23.1. Competition Dashboard
23.2. Competition Deep Dive
23.2.1. Costa Group
23.2.1.1. Overview
23.2.1.2. Product Portfolio
23.2.1.3. Sales Footprint
23.2.1.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.1.5. Strategy Overview
23.2.2. Bonduelle SA
23.2.2.1. Overview
23.2.2.2. Product Portfolio
23.2.2.3. Sales Footprint
23.2.2.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.2.5. Strategy Overview
23.2.3. Greenyard NV
23.2.3.1. Overview
23.2.3.2. Product Portfolio
23.2.3.3. Sales Footprint
23.2.3.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.3.5. Strategy Overview
23.2.4. Monterey Mushrooms Inc.
23.2.4.1. Overview
23.2.4.2. Product Portfolio
23.2.4.3. Sales Footprint
23.2.4.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.4.5. Strategy Overview
23.2.5. Monaghan Mushrooms
23.2.5.1. Overview
23.2.5.2. Product Portfolio
23.2.5.3. Sales Footprint
23.2.5.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.5.5. Strategy Overview
23.2.6. Okechamp S.A.
23.2.6.1. Overview
23.2.6.2. Product Portfolio
23.2.6.3. Sales Footprint
23.2.6.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.6.5. Strategy Overview
23.2.7. The Mushroom Company
23.2.7.1. Overview
23.2.7.2. Product Portfolio
23.2.7.3. Sales Footprint
23.2.7.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.7.5. Strategy Overview
23.2.8. Drinkwater’s Mushroom Limited
23.2.8.1. Overview
23.2.8.2. Product Portfolio
23.2.8.3. Sales Footprint
23.2.8.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.8.5. Strategy Overview
23.2.9. Shanghai Finc Bio-Tech Inc.
23.2.9.1. Overview
23.2.9.2. Product Portfolio
23.2.9.3. Sales Footprint
23.2.9.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.9.5. Strategy Overview
23.2.10. CMP Mushrooms
23.2.10.1. Overview
23.2.10.2. Product Portfolio
23.2.10.3. Sales Footprint
23.2.10.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.10.5. Strategy Overview
23.2.11. Others
23.2.11.1. Overview
23.2.11.2. Product Portfolio
23.2.11.3. Sales Footprint
23.2.11.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.11.5. Strategy Overview
24. Assumptions and Acronyms Used
25. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Transparency Market Research社の食品・飲料分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る