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米国オーガニック食品市場レポート:製品タイプ別(オーガニック果物・野菜、オーガニック肉・鶏肉・乳製品、オーガニック加工食品、オーガニックパン・ベーカリー、オーガニック飲料、オーガニック穀物・食品穀物、その他)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、専門店、コンビニエンスストア、オンライン小売店、その他)、州別、企業分析 2024-2032


United States Organic Food Market Report by Product Type (Organic Fruits and Vegetables, Organic Meat, Poultry and Dairy, Organic Processed Food, Organic Bread and Bakery, Organic Beverages, Organic Cereal and Food Grains, and Others), Distribution Channel (Supermarkets/ Hypermarkets, Specialty Stores, Convenient Stores, Online Retail Stores, and Others), States and Company Analysis 2024-2032

米国のオーガニック食品市場規模は2023年に594.1億米ドル。2024年から2032年までの年平均成長率は10.35%と予想されている。米国のオーガニック食品市場は、2032年までに1,441億5,000万米ドルに達すると推定され... もっと見る

 

 

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Renub Research
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サマリー

米国のオーガニック食品市場規模は2023年に594.1億米ドル。2024年から2032年までの年平均成長率は10.35%と予想されている。米国のオーガニック食品市場は、2032年までに1,441億5,000万米ドルに達すると推定される。

一部の食品を作るために使用される方法は、"オーガニック "と呼ばれる。有機農業を実践する農家や食品生産者は、人工肥料や殺虫剤のような合成化学物質を使用せずに食品を栽培・生産する。また、食品を放射線にさらしたり、遺伝子組み換え(GM)原料を使用したりすることも避けている。有機農業では、植物の発育を促進するために、堆肥やその他の天然肥料がしばしば使用される。抗生物質やホルモン剤は、有機農法で飼育された動物には投与されない。肉類、穀類、乳製品、果物、野菜は、最もよく購入される有機食品である。

PLoS Oneの研究では、研究者はオーガニック製品を使用している279人の年齢、性別、収入、学歴を調査した。その結果、41歳から50歳の人、所得や教育レベルが高い人ほどオーガニック商品を購入する傾向があることがわかった。しかし、オーガニック食品の購入決定には、性別による大きな影響はない。
オーガニック産業調査によると、過去20年間で、オーガニック食品の消費量は増加している。実際、2020年には、アメリカの消費者はオーガニック果物に560億ドルを費やした。


米国のオーガニック食品市場動向

 有機認定農場の増加

米国の有機食品市場を牽引しているのは、可処分所得の増加と有機認定農場の増加である。顧客は、お金が増えるにつれてフィットネスや環境への配慮を優先するようになる。その結果、オーガニック製品に対する需要が高まっている。同時に、認定農場の増加は有機農産物の追加供給を保証している。

経済分析局の報告書によると、2023年最終四半期に終わる12ヵ月間に、米国経済の可処分所得は4.2%増加した。2022年末の57,386ドルから2023年末の61,084ドルへと、一人当たりの所得はこの1年間で増加した。
2021年、米国農務省によると、米国では17,445の農場が490万エーカーのオーガニック認定農地を管理していた。わずか2年間で、有機作物の販売額は5%増加し、2019年の58億ドルから2021年には61億ドルに上昇した。
認証農家が多いため、有機野菜、果物、肉などがより多く出回り、市場拡大を支えている。2021年- 2019年の合計25億ドルから、牛や鶏肉に由来する品目(牛乳や卵など)の売上高は16%上昇し、29億ドルとなる。さらに、牛と家禽の売上高は、2019年の合計17億ドルから29%増の22億ドルに急増した。


 新しい有機食品の入手可能性

入手可能な有機食品の品揃えが米国の有機食品産業の成長を牽引している。生産者や販売業者は、より健康的で環境に優しい選択肢を求める消費者の需要に応えて、提供する有機食品の種類を増やしている。

2023年10月-専門部門であるドール・オーガニックスと、新しい消費者ブランド「DOLE® GO Organic!」の導入により、同社はオーガニックを次のレベルに引き上げたいと考えている。ドール・オーガニックスは、業界全体の協力、供給の統合、製品の継続性と均一性の維持、店頭でのクラス最高のカテゴリー管理手法の活用を通じて、有機生鮮食品市場の活性化に取り組んでいる。
また、市場が拡大しているのは、さまざまな顧客ニーズに対応する有機代替品が非常に多く出回っているからである。高品質で革新的なオーガニック製品は新規顧客を惹きつけ、長期的なオーガニック食品市場の成長を支える。
2023年6月、再生オーガニック認証アーモンドミルクがニュー・バーン・オーガニックスから発売された。


 環境持続性への関心の高まり

倫理的な農法と環境の持続可能性に対する意識の高まりが、米国の有機食品市場の成長を後押ししている。顧客は有機食品を選ぶ際、動物愛護や地元所有の持続可能な農業への支援といった倫理的要素よりも、輪作や自然害虫管理といった持続可能な技術を選ぶ。

全米有機プログラム(NOP)の認証プロセスは、有機認証費用負担プログラム(OCCSP)によって、生産者や取扱業者にとってより容易なものとなっている。
赤字手形は、融資を必要としない製造業者の財務的安定を保証するものであり、一方、マーケティング支援融資は、有機製造業者が市場の低迷期にキャッシュフローを維持できるよう支援するものである。
有機市場に対する顧客の信頼は、有機製品の優れた品質と完全性を保証する米国農務省の認証手続きによって醸成されている。
現在、米国における有機農業の研究・教育・普及のための主要な学外資金源は、米国農務省の国立食品農業研究所(NIFA)である。NIFAの競争的プログラムの多くには、有機農家からの申請も受け付けている。それにもかかわらず、有機農業にのみ適用されるプログラムが2つある。Organic Transitions(ORG)プログラムと、Organic Agriculture Research and Extension Initiative(OREI)プログラムである。


 流通・小売チャネルの進歩

米国の有機食品市場が拡大しているのは、専門店、スーパーマーケット、インターネット・プラットフォームなどの小売チャネルの発達によるところが大きい。こうしたチャネルは、アクセシビリティと認知度の向上を通じて、より幅広い顧客にサービスを提供している。さらに、快適さと多様性を提供することで、より多くの顧客がオーガニック製品について学び、購入するようになる。このような、より包括的な到達点と快適さの要素は、収益を増加させ、顧客を惹きつけ、ブランド認知を構築し、これらすべてが市場の成長を支える。

米国農務省によると、2021年のオーガニック食品販売の55.6%は従来型の食料品小売店が占め、自然食品店を抜いて最も人気のある販売店となる。


カリフォルニアのオーガニック食品市場

カリフォルニアの有機食品市場は、持続可能な農業のパイオニアとして繁栄している。その原動力となっているのは、オーガニック商品に対する消費者の需要である。

CCOFを通じたUSDA NASSによると、カリフォルニア州は米国で購入されるオーガニック商品の40%を生産しており、米国のオーガニック野菜の68%も生産している。

カリフォルニアの恵まれた気候と多様な農業景観が、果物、野菜、ナッツ、乳製品など多様な有機農産物の生産を可能にしている。自然農法の重要な指針と厳格な有機認証要件が、品質と信頼性を保証している。カリフォルニアの影響力のある食の伝統とフィットネス志向の人口も、オーガニック食品分野の絶え間ない革新と成長を促し、カリフォルニアを全国的な主要市場にしている。


米国の有機食品市場産業分析

Danone S.A.、General Mills Inc.、Sprouts Farmers Market Inc.、The Hain Celestial Group Inc.、The Kroger Company、United Natural Foods Inc.、Dole Food Company Inc.、Newman's Ownが、米国のオーガニック食品市場における重要なプレーヤーである。

2024年3月-オールデンズ・オーガニックは最近、オーガニック・グリーク・ヨーグルトを使ったフローズン・デザートの新商品を発売した。バーには6種類の味がある。同社は、これらのバーが米国農務省の有機および非遺伝子組み換えの認定を受けていると述べている。各フローズンデザートには最大3グラムのタンパク質が含まれ、カロリーは1食あたり80~100キロカロリーで、生きた活性プロバイオティクス培養物が含まれている。
2024年1月、ダノンはプレミアム有機乳製品部門であるホライゾンオーガニックとワラビーを米国の投資事業プラチナエクイティに売却することを決定。
2022年7月 - ダノンがベジタリアンの赤ちゃんの要望に応え、乳製品と植物をブレンドした粉ミルクを発売。
2022年4月 - ネスレのベビーフードブランド、ガーバーが初の植物性ベビーフード「プラントタスティック」を発売。このコレクションには、栄養価の高い豆類、全粒穀物、野菜を使ったパウチ、スナック、ボウルなどのオーガニック植物性幼児食が含まれる。地中海メドレー・ハーベスト・ボウル、リル・クランチーズ・ホワイトビーン・フムス・トドラー・スナック、バナナ・ベリー・ベジ・スマッシュ・パウチなどがある。
2021年12月、ChocXOは米国のスーパーマーケット・チェーンであるSproutsと提携し、米国市場での存在感を高め、ブランドの認知度と製品へのアクセス性を向上させた。


製品タイプ - 市場は7つの視点で分類される:

1.有機野菜と果物
2.有機肉、鶏肉、乳製品
3.有機加工食品
4.有機パンとベーカリー
5.オーガニック飲料
6.オーガニック穀物
7.その他


流通チャネル - 5つの視点からの市場細分化:

1.スーパーマーケット/ハイパーマーケット
2.専門店
3.コンビニエンスストア
4.オンラインストア
5.その他


州 - 29州の市場内訳

1.カリフォルニア州
2.テキサス州
3.ニューヨーク
4.フロリダ
5.イリノイ州
6.ペンシルバニア
7.オハイオ
8.ジョージア州
9.ニュージャージー州
10.ワシントン州
11.ノースカロライナ
12.マサチューセッツ
13.バージニア州
14.ミシガン
15.メリーランド州
16.コロラド州
17.テネシー州
18.インディアナ
19.アリゾナ
20.ミネソタ
21.ウィスコンシン州
22.ミズーリ
23.コネチカット州
24.サウスカロライナ
25.オレゴン州
26.ルイジアナ州
27.アラバマ州
28.ケンタッキー
29.その他の地域


3つの視点から主要プレーヤーを網羅:

- 概要
- 最近の開発
- 収益分析


企業分析

1.ダノンS.A.
2.ゼネラル・ミルズ社
3.スプラウト・ファーマーズ・マーケット
4.ヘイン・セレスティアル・グループ
5.クローガー・カンパニー
6.ユナイテッド・ナチュラル・フーズ
7.ドール・フード・カンパニー
8.ニューマンズ・オウン

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目次

1.はじめに

2.研究方法

3.エグゼクティブサマリー

4.市場ダイナミクス

4.1 成長促進要因
4.2 課題


5.米国のオーガニック食品市場

6.市場シェア

6.1 製品タイプ
6.2 流通チャネル
6.3州


7.製品タイプ

7.1 有機果物および野菜
7.2 有機肉、鶏肉、乳製品
7.3 有機加工食品
7.4 有機パンとベーカリー
7.5 有機飲料
7.6 有機シリアルおよび穀物
7.7 その他


8.流通チャネル

8.1 スーパーマーケット/ハイパーマーケット
8.2 専門店
8.3 コンビニエンスストア
8.4 オンラインストア
8.5 その他


9.州

9.1 カリフォルニア州
9.2 テキサス州
9.3 ニューヨーク
9.4 フロリダ
9.5 イリノイ
9.6 ペンシルバニア
9.7 オハイオ
9.8 ジョージア
9.9 ニュージャージー
9.10 ワシントン
9.11 ノースカロライナ
9.12 マサチューセッツ
9.13 バージニア
9.14 ミシガン
9.15 メリーランド州
9.16 コロラド
9.17 テネシー
9.18 インディアナ
9.19 アリゾナ
9.20 ミネソタ
9.21 ウィスコンシン
9.22 ミズーリ
9.23 コネチカット州
9.24 サウスカロライナ
9.25 オレゴン
9.26 ルイジアナ
9.27 アラバマ
9.28 ケンタッキー
9.29 その他の地域


10.ポーター5分析

10.1 買い手の交渉力
10.2 サプライヤーの交渉力
10.3 ライバルの度合い
10.4 新規参入の脅威
10.5 代替品の脅威


11.SWOT分析

11.1 強み
11.2 弱点
11.3 機会
11.4 脅威


12.主要プレーヤー

12.1 ダノンS.A.

12.1.1 概要
12.1.2 主要人物
12.1.3 最近の開発
12.1.4 収益

12.2 ゼネラル・ミルズ社

12.2.1 概要
12.2.2 主要人物
12.2.3 最近の開発
12.2.4 収益

12.3 スプラウツ・ファーマーズ・マーケット社

12.3.1 概要
12.3.2 主要人物
12.3.3 最近の発展
12.3.4 収益

12.4 ヘイン・セレスティアル・グループ

12.4.1 概要
12.4.2 主要人物
12.4.3 最近の発展
12.4.4 収益

12.5 クローガー社
12.5.1 概要
12.5.2 主要人物
12.5.3 最近の発展
12.5.4 収益

12.6 ユナイテッドナチュラルフーズ

12.6.1 概要
12.6.2 主要人物
12.6.3 最近の発展
12.6.4 収益

12.7 Dole Food Company Inc.

12.7.1 概要
12.7.2 主要人物
12.7.3 最近の開発
12.7.4 収益

12.8 ニューマンズ・オウン

12.8.1 概要
12.8.2 主要人物
12.8.3 最近の発展
12.8.4 収益

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図表リスト

表-01:米国-オーガニック食品市場製品タイプ別シェア(%)、2019年~2023年
表-02:米国-オーガニック食品市場製品タイプ別シェア予測(%)、2024年~2032年
表-03:米国-オーガニック食品市場流通チャネル別シェア(%)、2019年~2023年
表-04:米国-オーガニック食品市場流通チャネル別シェア(%)予測、2024年~2032年
表-05:米国-州別オーガニック食品市場シェア(パーセント)、2019年~2023年
表-06:米国-オーガニック食品市場シェア(%):州別予測、2024年~2032年

 

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Summary

United States Organic Food Market size was worth US$ 59.41 Billion in 2023. It is expected to grow at a CAGR of 10.35% from 2024 to 2032. The United States organic food market is estimated to reach US$ 144.15 Billion by 2032.

The method used to create some foods is referred to as "organic." Farmers and food producers that practice organic farming cultivate and produce food without the use of synthetic chemicals like artificial fertilizers and pesticides. They also avoid exposing food to radiation or using genetically modified (GM) ingredients. Manure and other natural fertilizers are often used in organic farming to enhance plant development. Antibiotics and hormones are not administered to animals bred organically. Meat, cereals, dairy products, fruits, and vegetables are the most often purchased organic foods.

In a PLoS One study, researchers examined age, gender, incomes, and education in 279 people who used organic products. The findings indicate that people who are 41 to 50 years old, as well as those with higher incomes and levels of education, are more likely to purchase organic goods. However, purchasing decisions for organic food are not significantly influenced by gender.
Over the past 20 years, organic food consumption has increased, according to the Organic Industry Survey. Actually, in 2020, American consumers spent $56 billion on organic fruit.


United States Organic Food Market Trends

 Rise in Certified Organic Farms

The United States organic food market is driven by growing disposable income and an increase in certified organic farms. Customers prioritize fitness and environmental concerns as their money rises. The demand for organic products is rising as a result. Concurrently, the growth in certified farms guarantees an additional supply of organic produce.

The U.S. economy's disposable income increased by 4.2% during the 12-month period ending in the final quarter of 2023, according to a report by the Bureau of Economic Analysis. From $57,386 at the end of 2022 to $61,084 at the end of 2023, per capita income increased during the course of the year.
In 2021 - 17,445 farms in the United States were managing 4.9 million certified organic acres, according to the USDA. In just two years, there was a 5% growth in the sale of organic crops, rising from $5.8 billion in 2019 to $6.1 billion in 2021.
Due to the large number of certified farms, there are more organic fruits, vegetables, meats, and other items available, which supports market expansion. In 2021- From a total of $2.5 billion in 2019, sales of items derived from cattle and poultry (such as milk and eggs) climbed by 16% to $2.9 billion. Furthermore, sales of cattle and poultry jumped by 29% to $2.2 billion in 2019 from $1.7 billion in total.


 Availability of new Organic Food Products

The range of organic food products available is driving the growth of the US organic food industry. Producers and merchants are increasing the variety of organic products they provide in response to consumer demand for healthier and ecologically friendly options.

In October 2023 - With the introduction of its specialized branch, Dole Organics, and its new consumer brand, "DOLE® GO Organic!," the company hopes to take organics to the next level. Dole Organics is committed to revitalizing the organic fresh produce market through industry-wide cooperation, supply consolidation, maintaining product continuity and uniformity, and using best-in-class category management techniques in-store.
The market is also growing because there are so many organic alternatives available, which meet different customer needs. High-quality and innovative organic products attract new customers and support long-term organic food market growth.
In June 2023 - Regenerative Organic Certified Almond Milk Was Introduced by New Barn Organics.


 Growing concern about Environmental Sustainability

The growing awareness of ethical farming methods and environmental sustainability is driving the growth of the United States organic food market. Customers choose sustainable techniques like crop rotation and natural pest management over ethical factors like animal welfare and support for locally owned, sustainable farming when selecting organic alternatives.

The National Organic Program (NOP) certification process is made easier for producers and handlers by the Organic Certification Cost Share Program (OCCSP).
Deficiency bills guarantee financial stability for manufacturers who do not need loans, whereas marketing assistance loans support organic manufacturers in maintaining cash flow during market downturns.
Customers' confidence in the organic market is fostered by the USDA's certification procedures, which ensure the outstanding quality and integrity of organic products.
The primary extramural funding source for organic agriculture research, education, and extension in the United States at the moment is the National Institute of Food and Agriculture (NIFA) of the U.S. Department of Agriculture. Applications from organic farmers are accepted for many of NIFA's competitive programs. Two of the programs, nevertheless, are only applicable to organic farming. These are the Organic Transitions (ORG) program and the Organic Agriculture Research and Extension Initiative (OREI).


 Advancements in distribution and Retail Channels

The US organic food market is expanding thanks in large part to the development of retail channels such as specialty shops, supermarkets, and internet platforms. Through enhanced accessibility and awareness, these channels serve a wider range of customers. Additionally, they offer comfort and variety, which encourages more customers to learn about and buy organic products. This more comprehensive attainment and comfort factor increases revenue, attracts customers, and builds brand recognition, all of which support the market's growth.

According to the USDA, conventional grocery retailers account for 55.6% of sales of organic food in 2021, surpassing natural food stores as the most popular outlet.


California Organic Food Market

The organic food market in California is prospering as a pioneer in sustainable agriculture. This is driven by consumer demand for organic merchandise.

According to USDA NASS through CCOF, California produces forty percent of the organic commodities bought in the United States, together with 68% of the United States of America's organic vegetables.

The favorable weather of the country and various agricultural landscapes enable the manufacturing of diverse organic produce, including fruits, greens, nuts, and dairy products. A vital guide for natural farming practices and stringent organic certification requirements ensure quality and authenticity. The influential food tradition of California and fitness-conscious population also force non-stop innovation and growth in the organic food sector, making it a leading market nationwide.


United States Organic Food Market Industry Analysis

Danone S.A., General Mills Inc., Sprouts Farmers Market Inc., The Hain Celestial Group Inc., The Kroger Company, United Natural Foods Inc., Dole Food Company Inc., and Newman's Own are the critical players in the United States organic food market.

In March 2024 - Alden's Organic recently launched a new line of frozen desserts made with organic Greek yogurt. The bars come in six different flavors. The company has stated that these bars have been certified by the USDA as organic and non-GMO. Each frozen treat contains up to 3 grams of protein, has a calorie range of 80 to 100 per serving, and includes live and active probiotic cultures.
In January 2024 - Danone decided to sell its premium organic dairy divisions, Horizon Organic and Wallaby, to investment business Platinum Equity in the United States.
In July 2022 - Danone launched a dairy and plant blend formula in response to the demand for baby vegetarian options.
In April 2022 - Nestle's baby food brand Gerber launched its first line of plant-based baby food, Plant-tastic. The collection includes organic plant-based toddler foods, such as pouches, snacks, and bowls, prepared with nutrient-dense beans, whole grains, and vegetables. The line features items like the Mediterranean Medley Harvest Bowl, Lil' Crunchies White Bean Hummus Toddler Snacks, and Banana Berry Veggie Smash Pouch.
In December 2021 - ChocXO partnered with Sprouts, a US-based supermarket chain, to increase its presence in the US market and enhance brand visibility and product accessibility.


Product Type – Market breakup in 7 viewpoints:

1. Organic Fruits and Vegetables
2. Organic Meat, Poultry and Dairy
3. Organic Processed Food
4. Organic Bread and Bakery
5. Organic Beverages
6. Organic Cereal and Food Grains
7. Others


Distribution Channel – Market breakup in 5 viewpoints:

1. Supermarkets/ Hypermarkets
2. Specialty Stores
3. Convenient Stores
4. Online Retail Stores
5. Others


States – Market breakup of 29 States:

1. California
2. Texas
3. New York
4. Florida
5. Illinois
6. Pennsylvania
7. Ohio
8. Georgia
9. New Jersey
10. Washington
11. North Carolina
12. Massachusetts
13. Virginia
14. Michigan
15. Maryland
16. Colorado
17. Tennessee
18. Indiana
19. Arizona
20. Minnesota
21. Wisconsin
22. Missouri
23. Connecticut
24. South Carolina
25. Oregon
26. Louisiana
27. Alabama
28. Kentucky
29. Rest of United States


All the Key players have been covered from 3 Viewpoints:

• Overview
• Recent Development
• Revenue Analysis


Company Analysis:

1. Danone S.A.
2. General Mills Inc.
3. Sprouts Farmers Market Inc.
4. The Hain Celestial Group Inc.
5. The Kroger Company
6. United Natural Foods Inc.
7. Dole Food Company Inc.
8. Newman's Own



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Table of Contents

1. Introduction

2. Research Methodology

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

4.1 Growth Drivers
4.2 Challenges


5. United States Organic Food Market

6. Market Share

6.1 Product Type
6.2 Distribution Channel
6.3 States


7. Product Type

7.1 Organic Fruits and Vegetables
7.2 Organic Meat, Poultry and Dairy
7.3 Organic Processed Food
7.4 Organic Bread and Bakery
7.5 Organic Beverages
7.6 Organic Cereal and Food Grains
7.7 Others


8. Distribution Channel

8.1 Supermarkets/ Hypermarkets
8.2 Specialty Stores
8.3 Convenient Stores
8.4 Online Retail Stores
8.5 Others


9. States

9.1 California
9.2 Texas
9.3 New York
9.4 Florida
9.5 Illinois
9.6 Pennsylvania
9.7 Ohio
9.8 Georgia
9.9 New Jersey
9.10 Washington
9.11 North Carolina
9.12 Massachusetts
9.13 Virginia
9.14 Michigan
9.15 Maryland
9.16 Colorado
9.17 Tennessee
9.18 Indiana
9.19 Arizona
9.20 Minnesota
9.21 Wisconsin
9.22 Missouri
9.23 Connecticut
9.24 South Carolina
9.25 Oregon
9.26 Louisiana
9.27 Alabama
9.28 Kentucky
9.29 Rest of United States


10. Porter’s Five Analysis

10.1 Bargaining Power of Buyers
10.2 Bargaining Power of Suppliers
10.3 Degree of Rivalry
10.4 Threat of New Entrants
10.5 Threat of Substitutes


11. SWOT Analysis

11.1 Strength
11.2 Weakness
11.3 Opportunity
11.4 Threat


12. Key Players

12.1 Danone S.A.

12.1.1 Overview
12.1.2 Key Persons
12.1.3 Recent Development
12.1.4 Revenue

12.2 General Mills Inc.

12.2.1 Overview
12.2.2 Key Persons
12.2.3 Recent Development
12.2.4 Revenue

12.3 Sprouts Farmers Market Inc.

12.3.1 Overview
12.3.2 Key Persons
12.3.3 Recent Development
12.3.4 Revenue

12.4 The Hain Celestial Group Inc

12.4.1 Overview
12.4.2 Key Persons
12.4.3 Recent Development
12.4.4 Revenue

12.5 The Kroger Company
12.5.1 Overview
12.5.2 Key Persons
12.5.3 Recent Development
12.5.4 Revenue

12.6 United Natural Foods Inc

12.6.1 Overview
12.6.2 Key Persons
12.6.3 Recent Development
12.6.4 Revenue

12.7 Dole Food Company Inc.

12.7.1 Overview
12.7.2 Key Persons
12.7.3 Recent Development
12.7.4 Revenue

12.8 Newman's Own

12.8.1 Overview
12.8.2 Key Persons
12.8.3 Recent Development
12.8.4 Revenue

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List of Tables/Graphs

Table-01: United States – Organic Food Market Share by Product Type (Percent), 2019 – 2023
Table-02: United States – Forecast for Organic Food Market Share by Product Type (Percent), 2024 – 2032
Table-03: United States – Organic Food Market Share by Distribution Channel (Percent), 2019 – 2023
Table-04: United States – Forecast for Organic Food Market Share by Distribution Channel (Percent), 2024 – 2032
Table-05: United States – Organic Food Market Share by States (Percent), 2019 – 2023
Table-06: United States – Forecast for Organic Food Market Share by States (Percent), 2024 – 2032

 

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5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


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納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/21 10:26

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