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米国バブルティー市場


USA Bubble Tea Market

米国のバブルティー市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した米国バブルティーに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供していま... もっと見る

 

 

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2024年11月14日 US$3,500
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サマリー

米国のバブルティー市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した米国バブルティーに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

飲料タイプ別

- ピュアドリンク
- フルーツティー
- ミルクティー
- スムージー
- スラッシュ
- その他(ヨーグルト、ソーダ、ウォーターベース)

フォーマット別

- レディ・トゥ・ドリンク(RTD)
- インスタントミックス

フレーバー別

- フレーバーなし
- フレーバー

糖度別

- レギュラー
- 減糖/砂糖不使用

流通経路別

- 外食産業
- 間接(B2C)小売
- オンライン小売

国別

- 米国

レポート

エグゼクティブサマリー

この調査レポートでは、米国のバブルティー市場のエグゼクティブサマリーとして、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、車両レーダーテストシステムに関するFMI分析および推奨事項を掲載しています。

第01章 市場概要

この章では、米国のバブルティー市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、市場範囲、分類法、制限などを紹介し、読者が米国バブルティー市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、飲料タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれ、世界GDP成長見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の米国バブルティー市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(3億2950万米ドル)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(3億6870万米ドル)および数量(13%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 米国産バブルティーの世界市場:価格分析

ドリンクタイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 アメリカのバブルティーの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年 ドリンクタイプ別

ドリンクタイプ別に、米国バブルティー市場はピュアドリンク、フルーツティー、ミルクティー、スムージー、スラッシュ、その他(ヨーグルト、ソーダ、水ベース)に区分されます。また、上記のドリンクタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 米国バブルティーの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:フォーマット別

フォーマット別に、米国バブルティー市場はレディ・トゥ・ドリンク(RTD)、インスタントミックスに区分されます。また、「フォーマット別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のフォーマット別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 アメリカのバブルティーの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:フレーバー別

フレーバー別に、米国バブルティー市場は無香料、フレーバーに区分されます。また、フレーバー別に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のBy Flavorについて、価値予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 米国バブルティーの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:糖分含有量別

糖分含有量別に、米国バブルティー市場はレギュラー、減糖/無糖に区分されます。また、糖度別に市場魅力度分析を提供します。また、上記の糖度別の価値予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 米国産バブルティーの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:流通経路別

流通経路別に、米国バブルティー市場は外食産業、間接(B2C)小売、オンライン小売に区分されます。また、流通チャネル別に市場魅力度分析も行っています。また、上記の流通チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第10章 米国バブルティー市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:国別

国別」に基づき、米国のバブルティー市場を米国に区分します。また、「国別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。読者は、上記のすべてのBy Countryの価値予測とYoY成長率比較もご覧いただけます。

第11章 主要国USAのバブルティー市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、米国バブルティー市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第12章 市場構造分析-世界の評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレイヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載。

第13章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、本レポートで調査対象としている企業の会社概要、飲料タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高フットプリント、SWOT分析、戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、CoCo Fresh Tea & Juice、Gong Cha、Kung Fu Tea、Lollicup USA、Quickly、Tiger Sugar、Sharetea、Boba Guys、Tapioca Express、La Kaffa International Co.、Ten Ren Tea Co.、DaBoba、Happy Lemon Bubble Tea、Yifang USA Inc.、Bubbleology、Del Monte Foods Inc.、Boba Loca、J Way Foods、7 Leaves Café、Jazen Teaなどがある。

第14章 前提条件と頭字語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報や統計の基礎となる頭字語や仮定のリストが含まれる。

第15章 調査方法

この章では、米国バブルティー市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について理解することができます。

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目次

1.エグゼクティブサマリー|米国バブルティー市場

1.1.米国バブルティー市場の展望

1.2.セグメント別シェア分析

1.3.ドライバー、課題、トレンド

1.4.運命の輪

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義

3.市場ダイナミクス

3.1.ドライバー

3.1.1.供給サイドドライバー

3.1.2.需要サイドドライバー

3.1.3.経済サイドドライバー

3.2.阻害要因

3.3.機会

3.4.市場動向 地域別

3.5.予測要因 - 関連性と影響

3.6.包装・表示規制

3.7.規制情勢

4.バリューチェーン分析

4.1.サプライチェーンの各ノードにおける営業利益率

4.2.活発な市場参加者のリスト

5.アメリカ - 価格分析

5.1.地域別価格評価

5.1.1.メーカーレベルの価格設定

5.1.2.ディストリビューター・レベルの価格設定

5.2.製品別価格査定

5.3.2033年までの価格予測

6.米国のバブルティー市場規模(金額(US$ million)および数量(MT))分析2018年~2022年および予測、2023年~2033年

6.1.過去の市場規模(金額(US$ million)と数量(MT)分析、2018~2022年

6.2.現在と将来の市場規模(金額(US$ million)と数量(MT)分析、2023年から2033年まで

6.2.1.前年比成長トレンド分析

6.2.2.絶対価格機会分析

7.米国のバブルティー市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:ドリンクタイプ別

7.1.はじめに / 主要調査結果

7.2.過去の市場規模(金額(US$ million)および数量(MT)の飲料タイプ別分析、2018~2022年

7.3.現在および将来の市場規模(金額(US$ million)および数量(MT)):飲料タイプ別分析および予測、2023年~2033年

7.3.1.純粋飲料

7.3.2.フルーツティー

7.3.3.ミルクティー

7.3.4.スムージー

7.3.5.スラッシュ

7.3.6.その他(ヨーグルト、ソーダ、水割り)

7.4.ドリンクタイプ別市場魅力度分析

8.米国のバブルティー市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:フォーマット別

8.1.はじめに / 主要調査結果

8.2.過去の市場規模(金額(US$ million)および数量(MT)):2018年から2022年までのフォーマット別分析

8.3.現在と将来の市場規模(金額(US$ million)と数量(MT)、フォーマット別分析・予測、2023年~2033年

8.3.1.レディ・トゥ・ドリンク(RTD)

8.3.2.インスタント・ミックス

8.4.フォーマット別市場魅力度分析

9.米国バブルティー市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:フレーバー別

9.1.イントロダクション/主な調査結果

9.2.2018年から2022年までのフレーバー別の過去市場規模(金額(百万米ドル)および数量(MT)分析

9.3.現在と将来の市場規模(金額(百万米ドル)、数量(MT)、フレーバー別分析・予測、2023年~2033年

9.3.1.無香料

9.3.2.フレーバード

9.4.フレーバー別市場魅力度分析

10.米国バブルティー市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:糖分含有量別

10.1.はじめに / 主要調査結果

10.2.過去の市場規模(金額(US$ million)および数量(MT)分析:糖含有量別、2018年~2022年

10.3.現在および将来の市場規模(金額(百万米ドル)および数量(MT)、糖分含有量別の分析および予測、2023年~2033年

10.3.1.レギュラー

10.3.2.減糖・無糖

10.4.砂糖含有量別市場魅力度分析

11.米国バブルティー市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:流通チャネル別

11.1.はじめに / 主要調査結果

11.2.2018年から2022年までの流通チャネル別過去市場規模(金額(US$ million)および数量(MT)分析

11.3.現在および将来の市場規模(金額(百万米ドル)、数量(MT))分析および予測:流通チャネル別、2023年~2033年

11.3.1.外食産業

11.3.2.間接(B2C)小売業

11.3.3.オンライン小売

11.4.流通チャネル別市場魅力度分析

12.市場構造分析

12.1.アメリカの競争-ダッシュボードビュー

12.2.産業構造分析

12.2.1.ティア1市場プレイヤー

12.2.2.ティア2市場プレーヤーの割合

12.2.3.ティア3市場プレーヤーの割合

12.3.米国バブルティー市場企業シェア分析

12.3.1.ティア1市場プレイヤーの場合(2023年

12.3.2.上位5社の地域別シェア分析

12.4.主要参入企業の地域別市場プレゼンス(インテンシティマッピング

13.競合分析

13.1.競合ダッシュボード

13.2.コンペティション・ベンチマーク

13.3.競合の深堀り

13.3.1.ラ・カッファ・インターナショナル

13.3.1.1.製品ポートフォリオ

13.3.1.2.製品クレーム

13.3.1.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

13.3.1.4.セールスフットプリント

13.3.1.5.戦略の概要

13.3.1.5.1.マーケティング戦略

13.3.1.5.2.製品戦略

13.3.1.5.3.チャネル戦略

13.3.1.6.SWOT分析

13.3.2.ロイヤルCoCoフレッシュティー&ジュース

13.3.2.1.製品ポートフォリオ

13.3.2.2.製品クレーム

13.3.2.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

13.3.2.4.セールスフットプリント

13.3.2.5.戦略の概要

13.3.2.5.1.マーケティング戦略

13.3.2.5.2.製品戦略

13.3.2.5.3.チャネル戦略

13.3.2.6.SWOT分析

13.3.3.ゴンチャ

13.3.3.1.製品ポートフォリオ

13.3.3.2.製品クレーム

13.3.3.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

13.3.3.4.セールスフットプリント

13.3.3.5.戦略の概要

13.3.3.5.1.マーケティング戦略

13.3.3.5.2.製品戦略

13.3.3.5.3.チャネル戦略

13.3.3.6.SWOT分析

13.3.4.カンフー茶

13.3.4.1.製品ポートフォリオ

13.3.4.2.製品クレーム

13.3.4.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

13.3.4.4.セールスフットプリント

13.3.4.5.戦略の概要

13.3.4.5.1.マーケティング戦略

13.3.4.5.2.製品戦略

13.3.4.5.3.チャネル戦略

13.3.4.6.SWOT分析

13.3.5.ロリカップアメリカ

13.3.5.1.製品ポートフォリオ

13.3.5.2.製品クレーム

13.3.5.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

13.3.5.4.セールスフットプリント

13.3.5.5.戦略の概要

13.3.5.5.1.マーケティング戦略

13.3.5.5.2.製品戦略

13.3.5.5.3.チャネル戦略

13.3.5.6.SWOT分析

13.3.6.タイガー・シュガー

13.3.6.1.製品ポートフォリオ

13.3.6.2.製品クレーム

13.3.6.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

13.3.6.4.セールスフットプリント

13.3.6.5.戦略の概要

13.3.6.5.1.マーケティング戦略

13.3.6.5.2.製品戦略

13.3.6.5.3.チャネル戦略

13.3.6.6.SWOT分析

13.3.7.シェア

13.3.7.1.製品ポートフォリオ

13.3.7.2.製品クレーム

13.3.7.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

13.3.7.4.セールスフットプリント

13.3.7.5.戦略の概要

13.3.7.5.1.マーケティング戦略

13.3.7.5.2.製品戦略

13.3.7.5.3.チャネル戦略

13.3.7.6.SWOT分析

13.3.8.ボバ・ガイズ

13.3.8.1.製品ポートフォリオ

13.3.8.2.製品クレーム

13.3.8.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

13.3.8.4.セールスフットプリント

13.3.8.5.戦略の概要

13.3.8.5.1.マーケティング戦略

13.3.8.5.2.製品戦略

13.3.8.5.3.チャネル戦略

13.3.8.6.SWOT分析

13.3.9.タピオカ・エクスプレス

13.3.9.1.製品ポートフォリオ

13.3.9.2.製品クレーム

13.3.9.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

13.3.9.4.販売拠点

13.3.9.5.戦略の概要

13.3.9.5.1.マーケティング戦略

13.3.9.5.2.製品戦略

13.3.9.5.3.チャネル戦略

13.3.9.6.SWOT分析

13.3.10.天仁茶有限公司

13.3.10.1.製品ポートフォリオ

13.3.10.2.製品クレーム

13.3.10.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

13.3.10.4.販売拠点

13.3.10.5.戦略の概要

13.3.10.5.1.マーケティング戦略

13.3.10.5.2.製品戦略

13.3.10.5.3.チャネル戦略

13.3.10.6.SWOT分析

13.3.11.ダボバ

13.3.11.1.製品ポートフォリオ

13.3.11.2.製品クレーム

13.3.11.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

13.3.11.4.セールスフットプリント

13.3.11.5.戦略の概要

13.3.11.5.1.マーケティング戦略

13.3.11.5.2.製品戦略

13.3.11.5.3.チャネル戦略

13.3.11.6.SWOT分析

13.3.12.ハッピーレモンバブルティー

13.3.12.1.製品ポートフォリオ

13.3.12.2.製品クレーム

13.3.12.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

13.3.12.4.販売拠点

13.3.12.5.戦略の概要

13.3.12.5.1.マーケティング戦略

13.3.12.5.2.製品戦略

13.3.12.5.3.チャネル戦略

13.3.12.6.SWOT分析

13.3.13.イーファンUSA

13.3.13.1.製品ポートフォリオ

13.3.13.2.製品クレーム

13.3.13.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

13.3.13.4.販売拠点

13.3.13.5.戦略の概要

13.3.13.5.1.マーケティング戦略

13.3.13.5.2.製品戦略

13.3.13.5.3.チャネル戦略

13.3.13.6.SWOT分析

13.3.14.バブル学

13.3.14.1.製品ポートフォリオ

13.3.14.2.製品クレーム

13.3.14.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

13.3.14.4.セールスフットプリント

13.3.14.5.戦略の概要

13.3.14.5.1.マーケティング戦略

13.3.14.5.2.製品戦略

13.3.14.5.3.チャネル戦略

13.3.14.6.SWOT分析

13.3.15.デルモンテフーズ

13.3.15.1.製品ポートフォリオ

13.3.15.2.製品クレーム

13.3.15.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

13.3.15.4.セールスフットプリント

13.3.15.5.戦略の概要

13.3.15.5.1.マーケティング戦略

13.3.15.5.2.製品戦略

13.3.15.5.3.チャネル戦略

13.3.15.6.SWOT分析

13.3.16.ボバ・ロカ

13.3.16.1.製品ポートフォリオ

13.3.16.2.製品クレーム

13.3.16.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

13.3.16.4.セールスフットプリント

13.3.16.5.戦略の概要

13.3.16.5.1.マーケティング戦略

13.3.16.5.2.製品戦略

13.3.16.5.3.チャネル戦略

13.3.16.6.SWOT分析

13.3.17.ジェイ・ウェイ・フーズ

13.3.17.1.製品ポートフォリオ

13.3.17.2.製品クレーム

13.3.17.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

13.3.17.4.セールスフットプリント

13.3.17.5.戦略の概要

13.3.17.5.1.マーケティング戦略

13.3.17.5.2.製品戦略

13.3.17.5.3.チャネル戦略

13.3.17.6.SWOT分析

13.3.18.7 リーブス・カフェ

13.3.18.1.製品ポートフォリオ

13.3.18.2.製品クレーム

13.3.18.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

13.3.18.4.セールスフットプリント

13.3.18.5.戦略の概要

13.3.18.5.1.マーケティング戦略

13.3.18.5.2.製品戦略

13.3.18.5.3.チャネル戦略

13.3.18.6.SWOT分析

13.3.19.佳膳茶

13.3.19.1.製品ポートフォリオ

13.3.19.2.製品クレーム

13.3.19.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

13.3.19.4.セールスフットプリント

13.3.19.5.戦略の概要

13.3.19.5.1.マーケティング戦略

13.3.19.5.2.製品戦略

13.3.19.5.3.チャネル戦略

13.3.19.6.SWOT分析

13.3.20.その他のプレーヤー(追加リクエスト)

13.3.20.1.製品ポートフォリオ

13.3.20.2.製品クレーム

13.3.20.3.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

13.3.20.4.セールスフットプリント

13.3.20.5.戦略の概要

13.3.20.5.1.マーケティング戦略

13.3.20.5.2.製品戦略

13.3.20.5.3.チャネル戦略

13.3.20.6.SWOT分析

14.前提条件と略語

15.調査方法

 

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Summary

USA Bubble Tea Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on USA Bubble Tea offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Drink Type:

• Pure Drink
• Fruit Tea
• Milk Tea
• Smoothie
• Slush
• Others (Yogurt, Soda and Water Based)

By Format:

• Ready to Drink (RTD)
• Instant Mixes

By Flavor:

• Unflavored
• Flavored

By Sugar Content:

• Regular
• Reduced Sugar/Sugar Free

By Distributional Channel:

• Food Service Industry
• Indirect (B2C) Retail
• Online Retailing

By Country:

• USA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the USA Bubble Tea Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the USA Bubble Tea Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of USA Bubble Tea Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Drink Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global USA Bubble Tea Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 329.5 million) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 368.7 million) and volume (13%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global USA Bubble Tea Market - Pricing Analysis

Based on By Drink Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global USA Bubble Tea Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Drink Type

Based on By Drink Type, USA Bubble Tea Market is segmented into Pure Drink, Fruit Tea, Milk Tea, Smoothie, Slush, Others (Yogurt, Soda and Water Based). Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Drink Type.

Chapter 06 - Global USA Bubble Tea Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Format

Based on By Format, USA Bubble Tea Market is segmented into Ready to Drink (RTD), Instant Mixes. This section also offers market attractiveness analysis based on By Format. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Format.

Chapter 07 - Global USA Bubble Tea Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Flavor

Based on By Flavor, USA Bubble Tea Market is segmented into Unflavored, Flavored. This section also offers market attractiveness analysis based on By Flavor. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Flavor.

Chapter 08 - Global USA Bubble Tea Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Sugar Content

Based on By Sugar Content, USA Bubble Tea Market is segmented into Regular, Reduced Sugar/Sugar Free. This section also offers market attractiveness analysis based on By Sugar Content. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Sugar Content.

Chapter 09 - Global USA Bubble Tea Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Distributional Channel

Based on By Distributional Channel, USA Bubble Tea Market is segmented into Food Service Industry, Indirect (B2C) Retail, Online Retailing. This section also offers market attractiveness analysis based on By Distributional Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Distributional Channel.

Chapter 10 - USA Bubble Tea Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Country

Based on By Country, USA Bubble Tea Market is segmented into USA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Country. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Country.

Chapter 11 - Key Countries USA Bubble Tea Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the USA Bubble Tea Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 12 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 13 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Drink Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are CoCo Fresh Tea & Juice, Gong Cha, Kung Fu Tea, Lollicup USA, Quickly, Tiger Sugar, Sharetea, Boba Guys, Tapioca Express, La Kaffa International Co, Ten Ren Tea Co., Ltd., DaBoba, Happy Lemon Bubble Tea, Yifang USA Inc., Bubbleology, Del Monte Foods Inc, Boba Loca, J Way Foods, 7 Leaves Café, Jazen Tea.

Chapter 14 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 15 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on USA Bubble Tea Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | USA Bubble Tea Market

1.1. USA Bubble Tea Market Outlook

1.2. Share analysis by segments

1.3. Drivers, Challenges and Trends

1.4. Wheel of Fortune

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition

3. Market Dynamics

3.1. Drivers

3.1.1. Supply Side Drivers

3.1.2. Demand Side drivers

3.1.3. Economic Side Drivers

3.2. Restraints

3.3. Opportunity

3.4. Market trends By Region

3.5. Forecast Factors - Relevance & Impact

3.6. Packaging & Labelling Regulations

3.7. Regulatory Landscape

4. Value Chain Analysis

4.1. Operating margins at each node of the supply chain

4.2. List of Active Market Participants

5. USA - Pricing Analysis

5.1. Price Point Assessment by Region

5.1.1. Manufacturer-Level Pricing

5.1.2. Distributor Level Pricing

5.2. Price Point Assessment By Product

5.3. Price Forecast till 2033

6. USA Bubble Tea Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

6.1. Historical Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis, 2018 to 2022

6.2. Current and Future Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis, 2023 to 2033

6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

7. USA Bubble Tea Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Drink Type

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis By Drink Type, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis and Forecast By Drink Type, 2023 to 2033

7.3.1. Pure Drink

7.3.2. Fruit Tea

7.3.3. Milk Tea

7.3.4. Smoothie

7.3.5. Slush

7.3.6. Others (Yogurt, Soda and Water Based)

7.4. Market Attractiveness Analysis By Drink Type

8. USA Bubble Tea Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Format

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis By Format, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis and Forecast By Format, 2023 to 2033

8.3.1. Ready to Drink (RTD)

8.3.2. Instant Mixes

8.4. Market Attractiveness Analysis By Format

9. USA Bubble Tea Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Flavor

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis By Flavor, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis and Forecast By Flavor, 2023 to 2033

9.3.1. Unflavored

9.3.2. Flavored

9.4. Market Attractiveness Analysis By Flavor

10. USA Bubble Tea Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Sugar Content

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis By Sugar Content, 2018 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis and Forecast By Sugar Content, 2023 to 2033

10.3.1. Regular

10.3.2. Reduced Sugar/Sugar-Free

10.4. Market Attractiveness Analysis By Sugar Content

11. USA Bubble Tea Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Distribution Channel

11.1. Introduction / Key Findings

11.2. Historical Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

11.3. Current and Future Market Size (in Value (US$ million) and Volume (MT) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2023 to 2033

11.3.1. Food Service Industry

11.3.2. Indirect (B2C) Retail

11.3.3. Online Retailing

11.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel

12. Market Structure Analysis

12.1. USA Competition - a Dashboard View

12.2. Industry Structure Analysis

12.2.1. % tier 1 market players

12.2.2. % tier 2 market players

12.2.3. % tier 3 market players

12.3. USA Bubble Tea Market Company Share Analysis

12.3.1. For Tier 1 Market Players, 2023

12.3.2. Company Market Share Analysis of Top 5 Players, By Region

12.4. Key Participants Market Presence (Intensity Mapping) by Region

13. Competition Analysis

13.1. Competition Dashboard

13.2. Competition Benchmarking

13.3. Competition Deep Dive

13.3.1. La Kaffa International Co.

13.3.1.1. Product Portfolio

13.3.1.2. Product Claim

13.3.1.3. Revenue by Market Segments (Product /Channel /Region)

13.3.1.4. Sales Footprint

13.3.1.5. Strategy Overview

13.3.1.5.1. Marketing Strategy

13.3.1.5.2. Product Strategy

13.3.1.5.3. Channel Strategy

13.3.1.6. SWOT Analysis

13.3.2. Royal CoCo Fresh Tea & Juice

13.3.2.1. Product Portfolio

13.3.2.2. Product Claim

13.3.2.3. Revenue by Market Segments (Product /Channel /Region)

13.3.2.4. Sales Footprint

13.3.2.5. Strategy Overview

13.3.2.5.1. Marketing Strategy

13.3.2.5.2. Product Strategy

13.3.2.5.3. Channel Strategy

13.3.2.6. SWOT Analysis

13.3.3. Gong Cha

13.3.3.1. Product Portfolio

13.3.3.2. Product Claim

13.3.3.3. Revenue by Market Segments (Product /Channel /Region)

13.3.3.4. Sales Footprint

13.3.3.5. Strategy Overview

13.3.3.5.1. Marketing Strategy

13.3.3.5.2. Product Strategy

13.3.3.5.3. Channel Strategy

13.3.3.6. SWOT Analysis

13.3.4. Kung Fu Tea

13.3.4.1. Product Portfolio

13.3.4.2. Product Claim

13.3.4.3. Revenue by Market Segments (Product /Channel /Region)

13.3.4.4. Sales Footprint

13.3.4.5. Strategy Overview

13.3.4.5.1. Marketing Strategy

13.3.4.5.2. Product Strategy

13.3.4.5.3. Channel Strategy

13.3.4.6. SWOT Analysis

13.3.5. Lollicup USA

13.3.5.1. Product Portfolio

13.3.5.2. Product Claim

13.3.5.3. Revenue by Market Segments (Product /Channel /Region)

13.3.5.4. Sales Footprint

13.3.5.5. Strategy Overview

13.3.5.5.1. Marketing Strategy

13.3.5.5.2. Product Strategy

13.3.5.5.3. Channel Strategy

13.3.5.6. SWOT Analysis

13.3.6. Tiger Sugar

13.3.6.1. Product Portfolio

13.3.6.2. Product Claim

13.3.6.3. Revenue by Market Segments (Product /Channel /Region)

13.3.6.4. Sales Footprint

13.3.6.5. Strategy Overview

13.3.6.5.1. Marketing Strategy

13.3.6.5.2. Product Strategy

13.3.6.5.3. Channel Strategy

13.3.6.6. SWOT Analysis

13.3.7. Sharetea

13.3.7.1. Product Portfolio

13.3.7.2. Product Claim

13.3.7.3. Revenue by Market Segments (Product /Channel /Region)

13.3.7.4. Sales Footprint

13.3.7.5. Strategy Overview

13.3.7.5.1. Marketing Strategy

13.3.7.5.2. Product Strategy

13.3.7.5.3. Channel Strategy

13.3.7.6. SWOT Analysis

13.3.8. Boba Guys

13.3.8.1. Product Portfolio

13.3.8.2. Product Claim

13.3.8.3. Revenue by Market Segments (Product /Channel /Region)

13.3.8.4. Sales Footprint

13.3.8.5. Strategy Overview

13.3.8.5.1. Marketing Strategy

13.3.8.5.2. Product Strategy

13.3.8.5.3. Channel Strategy

13.3.8.6. SWOT Analysis

13.3.9. Tapioca Express

13.3.9.1. Product Portfolio

13.3.9.2. Product Claim

13.3.9.3. Revenue by Market Segments (Product /Channel /Region)

13.3.9.4. Sales Footprint

13.3.9.5. Strategy Overview

13.3.9.5.1. Marketing Strategy

13.3.9.5.2. Product Strategy

13.3.9.5.3. Channel Strategy

13.3.9.6. SWOT Analysis

13.3.10. Ten Ren Tea Co., Ltd.

13.3.10.1. Product Portfolio

13.3.10.2. Product Claim

13.3.10.3. Revenue by Market Segments (Product /Channel /Region)

13.3.10.4. Sales Footprint

13.3.10.5. Strategy Overview

13.3.10.5.1. Marketing Strategy

13.3.10.5.2. Product Strategy

13.3.10.5.3. Channel Strategy

13.3.10.6. SWOT Analysis

13.3.11. DaBoba

13.3.11.1. Product Portfolio

13.3.11.2. Product Claim

13.3.11.3. Revenue by Market Segments (Product /Channel /Region)

13.3.11.4. Sales Footprint

13.3.11.5. Strategy Overview

13.3.11.5.1. Marketing Strategy

13.3.11.5.2. Product Strategy

13.3.11.5.3. Channel Strategy

13.3.11.6. SWOT Analysis

13.3.12. Happy Lemon Bubble Tea

13.3.12.1. Product Portfolio

13.3.12.2. Product Claim

13.3.12.3. Revenue by Market Segments (Product /Channel /Region)

13.3.12.4. Sales Footprint

13.3.12.5. Strategy Overview

13.3.12.5.1. Marketing Strategy

13.3.12.5.2. Product Strategy

13.3.12.5.3. Channel Strategy

13.3.12.6. SWOT Analysis

13.3.13. Yifang USA Inc.

13.3.13.1. Product Portfolio

13.3.13.2. Product Claim

13.3.13.3. Revenue by Market Segments (Product /Channel /Region)

13.3.13.4. Sales Footprint

13.3.13.5. Strategy Overview

13.3.13.5.1. Marketing Strategy

13.3.13.5.2. Product Strategy

13.3.13.5.3. Channel Strategy

13.3.13.6. SWOT Analysis

13.3.14. Bubbleology

13.3.14.1. Product Portfolio

13.3.14.2. Product Claim

13.3.14.3. Revenue by Market Segments (Product /Channel /Region)

13.3.14.4. Sales Footprint

13.3.14.5. Strategy Overview

13.3.14.5.1. Marketing Strategy

13.3.14.5.2. Product Strategy

13.3.14.5.3. Channel Strategy

13.3.14.6. SWOT Analysis

13.3.15. Del Monte Foods Inc

13.3.15.1. Product Portfolio

13.3.15.2. Product Claim

13.3.15.3. Revenue by Market Segments (Product /Channel /Region)

13.3.15.4. Sales Footprint

13.3.15.5. Strategy Overview

13.3.15.5.1. Marketing Strategy

13.3.15.5.2. Product Strategy

13.3.15.5.3. Channel Strategy

13.3.15.6. SWOT Analysis

13.3.16. Boba Loca

13.3.16.1. Product Portfolio

13.3.16.2. Product Claim

13.3.16.3. Revenue by Market Segments (Product /Channel /Region)

13.3.16.4. Sales Footprint

13.3.16.5. Strategy Overview

13.3.16.5.1. Marketing Strategy

13.3.16.5.2. Product Strategy

13.3.16.5.3. Channel Strategy

13.3.16.6. SWOT Analysis

13.3.17. J Way Foods

13.3.17.1. Product Portfolio

13.3.17.2. Product Claim

13.3.17.3. Revenue by Market Segments (Product /Channel /Region)

13.3.17.4. Sales Footprint

13.3.17.5. Strategy Overview

13.3.17.5.1. Marketing Strategy

13.3.17.5.2. Product Strategy

13.3.17.5.3. Channel Strategy

13.3.17.6. SWOT Analysis

13.3.18. 7 Leaves Café

13.3.18.1. Product Portfolio

13.3.18.2. Product Claim

13.3.18.3. Revenue by Market Segments (Product /Channel /Region)

13.3.18.4. Sales Footprint

13.3.18.5. Strategy Overview

13.3.18.5.1. Marketing Strategy

13.3.18.5.2. Product Strategy

13.3.18.5.3. Channel Strategy

13.3.18.6. SWOT Analysis

13.3.19. Jazen Tea

13.3.19.1. Product Portfolio

13.3.19.2. Product Claim

13.3.19.3. Revenue by Market Segments (Product /Channel /Region)

13.3.19.4. Sales Footprint

13.3.19.5. Strategy Overview

13.3.19.5.1. Marketing Strategy

13.3.19.5.2. Product Strategy

13.3.19.5.3. Channel Strategy

13.3.19.6. SWOT Analysis

13.3.20. Other Players (On Additional Requests)

13.3.20.1. Product Portfolio

13.3.20.2. Product Claim

13.3.20.3. Revenue by Market Segments (Product /Channel /Region)

13.3.20.4. Sales Footprint

13.3.20.5. Strategy Overview

13.3.20.5.1. Marketing Strategy

13.3.20.5.2. Product Strategy

13.3.20.5.3. Channel Strategy

13.3.20.6. SWOT Analysis

14. Assumptions and Acronyms Used

15. Research Methodology

 

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2024/12/26 10:27

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