世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ガンマデカラクトン市場


Gamma Decalactone Market

ガンマデカラクトン市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行したガンマデカラクトンに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供して... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年11月14日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
350 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

ガンマデカラクトン市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行したガンマデカラクトンに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

最終用途別

- 食品添加物
- 製パン・製菓
- 乳製品
- 飲料
- コンビニエンスまたはRTE食品
- 医薬品添加物
- 化粧品・パーソナルケア
- ヘアケア
- スキンケア
- オーラルケア
- リップケア
- トイレタリー
- 香水とフレグランス
- スパ&ウェルネス製品
- ペットケア
- ベビーケア
- ホームケア
- エアーケア

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

レポートの章立て

エグゼクティブサマリー

ガンマデカラクトン市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

この章では、ガンマデカラクトン市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者がガンマデカラクトン市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ市場範囲、分類学、制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、最終用途別アプリケーションの処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 ガンマデカラクトンの世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)、現在および将来の市場価値(3,363.6千米ドル)および数量(6.8%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 - ガンマデカラクトンの世界市場 - 価格分析

最終用途別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 - ガンマデカラクトンの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:最終用途用途別

最終用途別に、ガンマデカラクトン市場は、食品添加物(ベーカリーおよび菓子、乳製品、飲料、コンビニエンスまたはRTE食品)、医薬品添加物、化粧品およびパーソナルケア(ヘアケア、スキンケア、オーラルケア、リップケア、トイレタリー)、香水およびフレグランス、スパおよびウェルネス製品、ペットケア、ベビーケア、ホームケア、エアケアに区分されます。また、上記のエンドユーズアプリケーション別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 ガンマデカラクトン市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、ガンマデカラクトン市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第07章 北米ガンマデカラクトン市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第08章 ラテンアメリカのガンマデカラクトン市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。中南米地域におけるガンマデカラクトン市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第09章 欧州のガンマデカラクトン市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるガンマデカラクトン市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第10章 東アジアのガンマデカラクトン市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるガンマデカラクトン市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 南アジアのガンマデカラクトン市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるガンマデカラクトン市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 中東・アフリカのガンマデカラクトン市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるガンマデカラクトン市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 主要国ガンマデカラクトン市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ガンマデカラクトン市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第14章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第15章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の用途別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、AUROCHEMICALS、Vigon International, LLC.、Berjé、Augustus Oils Ltd.、Phoenix Aromas & Essential Oils, LLC.、花王ケミカルズ、Advanced Biotech、Aromiens International、Anhui Primechem、Aroma Chemical Services International、SODA AROMATIC Co.Ltd.、Conagen, Inc.、Omega Ingredients Corp.、Jeneil、Blue California、その他のプレイヤーである。

第16章 前提条件と頭字語

この章では、本レポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載する。

第17章 調査方法

この章では、ガンマデカラクトン市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。

ページTOPに戻る


目次

1.要旨|ガンマデカラクトン市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.運命の輪

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義

3.世界市場規模(金額(千米ドル))2018~2022年分析と2023~2033年予測

3.1.過去の市場規模(金額(US$千)分析、2018年~2022年

3.2.現在と将来の市場規模(単位:金額(千米ドル)、2023年から2033年までの分析

3.2.1.前年比成長トレンド分析

3.2.2.絶対価格機会分析

4.世界市場-価格分析

4.1.地域別価格帯評価

4.1.1.メーカーレベルの価格設定

4.1.2.ディストリビューター・レベルの価格設定

4.2.価格設定に影響を与える要因

5.市場ダイナミクス

5.1.ドライバー

5.1.1.供給サイドドライバー

5.1.2.需要サイドドライバー

5.1.3.経済サイドドライバー

5.2.阻害要因

5.3.機会

5.4.市場動向 地域別

5.5.予測要因 - 関連性と影響

5.6.規制と政策

6.バリューチェーン分析

6.1.サプライチェーンの各ノードにおける営業利益率

6.2.活発な市場参加者のリスト

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:エンドユースアプリケーション別

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までのエンドユーズアプリケーション別過去市場規模(金額(千米ドル)分析

7.3.最終用途別市場規模(金額(千米ドル))の現在と将来分析および予測、2023~2033年

7.3.1.1.食品添加物

7.3.1.1.1.製パン・製菓

7.3.1.1.2.乳製品

7.3.1.1.3.飲料

7.3.1.1.4.コンビニエンス/RTE食品

7.3.1.2.医薬品添加物

7.3.1.3.化粧品・パーソナルケア

7.3.1.3.1.ヘアケア

7.3.1.3.2.スキンケア

7.3.1.3.3.オーラルケア

7.3.1.3.4.リップケア

7.3.1.3.5.トイレタリー

7.3.1.4.香水・フレグランス

7.3.1.5.スパ&ウェルネス製品

7.3.1.6.ペットケア

7.3.1.7.ベビーケア

7.3.1.8.ホームケア

7.3.1.9.エアケア製品(芳香剤、キャンドル)

7.4.最終用途別市場魅力度分析

7.5.主要な要点

8.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの地域別予測

8.1.はじめに

8.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模(金額(千米ドル)分析

8.3.地域別の現在の市場規模(金額(千米ドル))分析と予測、2023~2033年

8.3.1.北米

8.3.2.ラテンアメリカ

8.3.3.ヨーロッパ

8.3.4.東アジア

8.3.5.南アジア

8.3.6.オセアニア

8.3.7.中東・アフリカ

8.4.地域別市場魅力度分析

8.5.主要な要点

9.北米市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

9.1.市場紹介

9.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(千米ドル)分析

9.3.市場分類別市場規模(千米ドル)予測:2023~2033年

9.3.1.国別

9.3.1.1.アメリカ

9.3.1.2.カナダ

9.3.2.最終用途別

9.4.市場魅力度分析

9.4.1.国別

9.4.2.最終用途別

9.5.市場動向

9.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

9.7.促進要因と阻害要因-影響分析

9.8.主要な要点

10.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

10.1.はじめに

10.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(千米ドル)分析

10.3.市場分類別市場規模(千米ドル)予測:2023~2033年

10.3.1.国別

10.3.1.1.ブラジル

10.3.1.2.メキシコ

10.3.1.3.アルゼンチン

10.3.1.4.チリ

10.3.1.5.ペルー

10.3.1.6.その他のラテンアメリカ

10.3.2.最終用途別

10.4.市場魅力度分析

10.4.1.国別

10.4.2.最終用途別

10.5.市場動向

10.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

10.7.促進要因と阻害要因-影響分析

10.8.主要な要点

11.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

11.1.はじめに

11.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(千米ドル)分析

11.3.市場分類別市場規模(千米ドル)予測:2023~2033年

11.3.1.国別

11.3.1.1.ドイツ

11.3.1.2.イギリス

11.3.1.3.フランス

11.3.1.4.イタリア

11.3.1.5.スペイン

11.3.1.6.ベネルクス

11.3.1.7.北欧

11.3.1.8.ロシア

11.3.1.9.ポーランド

11.3.1.10.その他のヨーロッパ

11.3.2.最終用途別

11.4.市場魅力度分析

11.4.1.国別

11.4.2.最終用途別

11.5.市場動向

11.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

11.7.促進要因と阻害要因-影響分析

11.8.主要な要点

12.東アジア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

12.1.市場紹介

12.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(千米ドル)分析

12.3.市場分類別市場規模(千米ドル)予測:2023~2033年

12.3.1.国別

12.3.1.1.中国

12.3.1.2.日本

12.3.1.3.韓国

12.3.2.最終用途別

12.4.市場魅力度分析

12.4.1.国別

12.4.2.最終用途別

12.5.市場動向

12.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

12.7.促進要因と阻害要因-影響分析

12.8.主要な要点

13.南アジア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

13.1.はじめに

13.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(千米ドル)分析

13.3.市場分類別市場規模(千米ドル)予測:2023~2033年

13.3.1.国別

13.3.1.1.インド

13.3.1.2.タイ

13.3.1.3.マレーシア

13.3.1.4.インドネシア

13.3.1.5.シンガポール

13.3.1.6.その他の南アジア

13.3.2.最終用途別

13.4.市場魅力度分析

13.4.1.国別

13.4.2.最終用途別

13.5.市場動向

13.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

13.7.促進要因と阻害要因-影響分析

13.8.主要な要点

14.オセアニア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

14.1.市場紹介

14.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(千米ドル)分析

14.3.市場分類別市場規模(千米ドル)予測:2023~2033年

14.3.1.国別

14.3.1.1.オーストラリア

14.3.1.2.ニュージーランド

14.3.2.最終用途別

14.4.市場魅力度分析

14.4.1.国別

14.4.2.最終用途別

14.5.市場動向

14.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

14.7.促進要因と阻害要因-影響分析

14.8.主要な要点

15.MEA市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

15.1.市場紹介

15.2.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(千米ドル)分析

15.3.市場分類別市場規模(千米ドル)予測:2023~2033年

15.3.1.国別

15.3.1.1.アラブ首長国連邦

15.3.1.2.サウジアラビア

15.3.1.3.その他のGCC諸国

15.3.1.4.北アフリカ

15.3.1.5.南アフリカ

15.3.1.6.中央アフリカ

15.3.2.最終用途別

15.4.市場魅力度分析

15.4.1.国別

15.4.2.最終用途別

15.5.市場動向

15.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

15.7.促進要因と阻害要因-影響分析

15.8.主要な要点

16.国別市場分析

16.1.アメリカ市場分析

16.1.1.最終用途別

16.2.カナダ市場分析

16.2.1.最終用途別

16.3.ブラジル市場分析

16.3.1.最終用途別

16.4.メキシコ市場分析

16.4.1.最終用途別

16.5.アルゼンチン市場分析

16.5.1.最終用途別

16.6.チリ市場分析

16.6.1.最終用途別

16.7.ペルー市場分析

16.7.1.最終用途別

16.8.ドイツ市場分析

16.8.1.最終用途別

16.9.イギリス市場分析

16.9.1.最終用途別

16.10.フランス市場分析

16.10.1.最終用途別

16.11.イタリア市場分析

16.11.1.最終用途別

16.12.スペイン市場分析

16.12.1.最終用途別

16.13.ベンルックス市場分析

16.13.1.最終用途別

16.14.北欧市場分析

16.14.1.最終用途別

16.15.ポーランド市場分析

16.15.1.最終用途別

16.16.ロシア市場分析

16.16.1.最終用途別

16.17.中国市場分析

16.17.1.最終用途別

16.18.日本市場の分析

16.18.1.最終用途別

16.19.韓国市場分析

16.19.1.最終用途別

16.20.インド市場分析

16.20.1.最終用途別

16.21.タイ市場分析

16.21.1.最終用途別

16.22.マレーシア市場分析

16.22.1.最終用途別

16.23.インドネシア市場分析

16.23.1.最終用途別

16.24.シンガポール市場分析

16.24.1.最終用途別

16.25.オーストラリア市場分析

16.25.1.最終用途別

16.26.ニュージーランド市場分析

16.26.1.最終用途別

16.27.UAE市場分析

16.27.1.最終用途別

16.28.サウジアラビア市場分析

16.28.1.最終用途別

16.29.北アフリカ市場分析

16.29.1.最終用途別

16.30.南アフリカ市場分析

16.30.1.最終用途別

16.31.中央アフリカ市場分析

16.31.1.最終用途別

17.競合分析

17.1.ダッシュボードで見る世界市場競争

17.2.世界市場の企業シェア分析

17.2.1.ティア1市場プレイヤーの場合、2022年

17.2.2.上位5社の地域別シェア分析

17.3.競合ベンチマーキング

18.競合の深堀- 企業

18.1.アウロケミカルズ

18.1.1.製品ポートフォリオ

18.1.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

18.1.3.販売拠点

18.1.4.戦略の概要

18.1.4.1.マーケティング戦略

18.1.4.2.製品戦略

18.1.4.3.チャネル戦略

18.2.ヴィゴン・インターナショナル

18.2.1.製品ポートフォリオ

18.2.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

18.2.3.販売拠点

18.2.4.戦略の概要

18.2.4.1.マーケティング戦略

18.2.4.2.製品戦略

18.2.4.3.チャネル戦略

18.3.ベルジェ

18.3.1.製品ポートフォリオ

18.3.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

18.3.3.販売拠点

18.3.4.戦略の概要

18.3.4.1.マーケティング戦略

18.3.4.2.製品戦略

18.3.4.3.チャネル戦略

18.4.オーガスタス・オイル社

18.4.1.製品ポートフォリオ

18.4.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

18.4.3.販売拠点

18.4.4.戦略の概要

18.4.4.1.マーケティング戦略

18.4.4.2.製品戦略

18.4.4.3.チャネル戦略

18.5.フェニックス・アロマ&エッセンシャルオイルLLC

18.5.1.製品ポートフォリオ

18.5.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

18.5.3.販売拠点

18.5.4.戦略の概要

18.5.4.1.マーケティング戦略

18.5.4.2.製品戦略

18.5.4.3.チャネル戦略

18.6.花王ケミカルズ

18.6.1.製品ポートフォリオ

18.6.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

18.6.3.販売拠点

18.6.4.戦略の概要

18.6.4.1.マーケティング戦略

18.6.4.2.製品戦略

18.6.4.3.チャネル戦略

18.7.先端バイオテクノロジー

18.7.1.製品ポートフォリオ

18.7.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

18.7.3.販売拠点

18.7.4.戦略の概要

18.7.4.1.マーケティング戦略

18.7.4.2.製品戦略

18.7.4.3.チャネル戦略

18.8.アロマエンス・インターナショナル

18.8.1.製品ポートフォリオ

18.8.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

18.8.3.販売拠点

18.8.4.戦略の概要

18.8.4.1.マーケティング戦略

18.8.4.2.製品戦略

18.8.4.3.チャネル戦略

18.9.安徽プライムケム

18.9.1.製品ポートフォリオ

18.9.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

18.9.3.販売拠点

18.9.4.戦略の概要

18.9.4.1.マーケティング戦略

18.9.4.2.製品戦略

18.9.4.3.チャネル戦略

18.10.アロマ・ケミカル・サービス・インターナショナル

18.10.1.製品ポートフォリオ

18.10.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

18.10.3.販売拠点

18.10.4.戦略の概要

18.10.4.1.マーケティング戦略

18.10.4.2.製品戦略

18.10.4.3.チャネル戦略

18.11.SODA AROMATIC Co.

18.11.1.製品ポートフォリオ

18.11.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

18.11.3.販売拠点

18.11.4.戦略の概要

18.11.4.1.マーケティング戦略

18.11.4.2.製品戦略

18.11.4.3.チャネル戦略

18.12.コナゲン社

18.12.1.製品ポートフォリオ

18.12.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

18.12.3.販売拠点

18.12.4.戦略の概要

18.12.4.1.マーケティング戦略

18.12.4.2.製品戦略

18.12.4.3.チャネル戦略

18.13.オメガ原料社

18.13.1.製品ポートフォリオ

18.13.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

18.13.3.販売拠点

18.13.4.戦略の概要

18.13.4.1.マーケティング戦略

18.13.4.2.製品戦略

18.13.4.3.チャネル戦略

18.14.ジェニール

18.14.1.製品ポートフォリオ

18.14.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

18.14.3.販売拠点

18.14.4.戦略の概要

18.14.4.1.マーケティング戦略

18.14.4.2.製品戦略

18.14.4.3.チャネル戦略

18.15.ブルーカリフォルニア

18.15.1.製品ポートフォリオ

18.15.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

18.15.3.販売拠点

18.15.4.戦略の概要

18.15.4.1.マーケティング戦略

18.15.4.2.製品戦略

18.15.4.3.チャネル戦略

19.前提条件と略語

20.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Gamma Decalactone Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Gamma Decalactone offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By End-use Application:

• Food Additive
• Bakery and Confectionary
• Dairy Products
• Beverage
• Convenience or RTE Food Products
• Pharma Additive
• Cosmetics and Personal Care
• Hair Care
• Skin Care
• Oral Care
• Lip Care
• Toiletries
• Perfumes and Fragrances
• Spa and Wellness Products
• Pet Care
• Baby Care
• Home Care
• Air Care

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia
• Oceania
• Middle East and Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Gamma Decalactone Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Gamma Decalactone Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Gamma Decalactone Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By End-use Application processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Gamma Decalactone Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 3,363.6 thousand) and volume (6.8%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Gamma Decalactone Market - Pricing Analysis

Based on By End-use Application, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Gamma Decalactone Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End-use Application

Based on By End-use Application, Gamma Decalactone Market is segmented into Food Additive (Bakery and Confectionary, Dairy Products, Beverage, Convenience or RTE Food Products), Pharma Additive, Cosmetics and Personal Care (Hair Care, Skin Care, Oral Care, Lip Care, Toiletries), Perfumes and Fragrances, Spa and Wellness Products, Pet Care, Baby Care, Home Care, Air Care. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End-use Application.

Chapter 06 - Gamma Decalactone Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Gamma Decalactone Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 07 - North America Gamma Decalactone Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 08 - Latin America Gamma Decalactone Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Gamma Decalactone Market in the Latin America region.

Chapter 09 - Europe Gamma Decalactone Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Gamma Decalactone Market in the regional market.

Chapter 10 - East Asia Gamma Decalactone Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Gamma Decalactone Market in the regional market.

Chapter 11 - South Asia Gamma Decalactone Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Gamma Decalactone Market in the regional market.

Chapter 12 - Middle East and Africa Gamma Decalactone Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Gamma Decalactone Market in the regional market.

Chapter 13 - Key Countries Gamma Decalactone Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Gamma Decalactone Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 14 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 15 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By End-use Application portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are AUROCHEMICALS, Vigon International, LLC., Berjé, Augustus Oils Ltd., Phoenix Aromas & Essential Oils, LLC, Kao Chemicals, Advanced Biotech, Aromiens International, Anhui Primechem, Aroma Chemical Services International, SODA AROMATIC Co., Ltd., Conagen, Inc., Omega Ingredients Corp., Jeneil, Blue California, Other Players.

Chapter 16 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 17 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Gamma Decalactone Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Gamma Decalactone Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply Side Trends

1.4. Wheel of Fortune

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition

3. Global Market Size (in Value (US$ Thousand) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

3.1. Historical Market Size (in Value (US$ Thousand) Analysis, 2018 to 2022

3.2. Current and Future Market Size (in Value (US$ Thousand) Analysis, 2023 to 2033

3.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

3.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

4. Global Market - Pricing Analysis

4.1. Price Point Assessment by Region

4.1.1. Manufacturer Level Pricing

4.1.2. Distributor Level Pricing

4.2. Factors Influencing Pricing

5. Market Dynamics

5.1. Drivers

5.1.1. Supply Side Drivers

5.1.2. Demand Side drivers

5.1.3. Economic Side Drivers

5.2. Restraints

5.3. Opportunity

5.4. Market trends By Region

5.5. Forecast Factors - Relevance & Impact

5.6. Regulations and Policies

6. Value Chain Analysis

6.1. Operating margins at each node of supply chain

6.2. List of Active Market Participants

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End Use Application

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size (in Value (US$ Thousand) Analysis By End Use Application, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size (in Value (US$ Thousand) Analysis and Forecast By End Use Application, 2023 to 2033

7.3.1.1. Food Additive

7.3.1.1.1. Bakery & Confectionery

7.3.1.1.2. Dairy Products

7.3.1.1.3. Beverages

7.3.1.1.4. Convenience/ RTE Food Products

7.3.1.2. Pharm Additive

7.3.1.3. Cosmetics & Personal Care

7.3.1.3.1. Hair Care

7.3.1.3.2. Skin Care

7.3.1.3.3. Oral Care

7.3.1.3.4. Lip Care

7.3.1.3.5. Toiletries

7.3.1.4. Perfumes & Fragrances

7.3.1.5. Spa and wellness Products

7.3.1.6. Pet Care

7.3.1.7. Baby Care

7.3.1.8. Homecare

7.3.1.9. Air care Products (Air Fresheners, Candles)

7.4. Market Attractiveness Analysis By End Use Application

7.5. Key Takeaways

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Region

8.1. Introduction

8.2. Historical Market Size (in Value (US$ Thousand) Analysis By Region, 2018 to 2022

8.3. Current Market Size (in Value (US$ Thousand) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

8.3.1. North America

8.3.2. Latin America

8.3.3. Europe

8.3.4. East Asia

8.3.5. South Asia

8.3.6. Oceania

8.3.7. Middle East & Africa

8.4. Market Attractiveness Analysis By Region

8.5. Key Takeaways

9. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

9.1. Introduction

9.2. Historical Market Size (US$ Thousand) Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

9.3. Market Size (US$ Thousand) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

9.3.1. By Country

9.3.1.1. USA

9.3.1.2. Canada

9.3.2. By End Use Application

9.4. Market Attractiveness Analysis

9.4.1. By Country

9.4.2. By End Use Application

9.5. Market Trends

9.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

9.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

9.8. Key Takeaways

10. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

10.1. Introduction

10.2. Historical Market Size (US$ Thousand) Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.3. Market Size (US$ Thousand) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.3.1. By Country

10.3.1.1. Brazil

10.3.1.2. Mexico

10.3.1.3. Argentina

10.3.1.4. Chile

10.3.1.5. Peru

10.3.1.6. Rest of Latin America

10.3.2. By End Use Application

10.4. Market Attractiveness Analysis

10.4.1. By Country

10.4.2. By End Use Application

10.5. Market Trends

10.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

10.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

10.8. Key Takeaways

11. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

11.1. Introduction

11.2. Historical Market Size (US$ Thousand) Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.3. Market Size (US$ Thousand) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.3.1. By Country

11.3.1.1. Germany

11.3.1.2. United kingdom

11.3.1.3. France

11.3.1.4. Italy

11.3.1.5. Spain

11.3.1.6. BENELUX

11.3.1.7. Nordic

11.3.1.8. Russia

11.3.1.9. Poland

11.3.1.10. Rest of Europe

11.3.2. By End Use Application

11.4. Market Attractiveness Analysis

11.4.1. By Country

11.4.2. By End Use Application

11.5. Market Trends

11.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

11.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

11.8. Key Takeaways

12. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

12.1. Introduction

12.2. Historical Market Size (US$ Thousand) Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.3. Market Size (US$ Thousand) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.3.1. By Country

12.3.1.1. China

12.3.1.2. Japan

12.3.1.3. South Korea

12.3.2. By End Use Application

12.4. Market Attractiveness Analysis

12.4.1. By Country

12.4.2. By End Use Application

12.5. Market Trends

12.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

12.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

12.8. Key Takeaways

13. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Introduction

13.2. Historical Market Size (US$ Thousand) Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.3. Market Size (US$ Thousand) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.3.1. By Country

13.3.1.1. India

13.3.1.2. Thailand

13.3.1.3. Malaysia

13.3.1.4. Indonesia

13.3.1.5. Singapore

13.3.1.6. Rest of South Asia

13.3.2. By End Use Application

13.4. Market Attractiveness Analysis

13.4.1. By Country

13.4.2. By End Use Application

13.5. Market Trends

13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

13.8. Key Takeaways

14. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Historical Market Size (US$ Thousand) Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.3. Market Size (US$ Thousand) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.3.1. By Country

14.3.1.1. Australia

14.3.1.2. New Zealand

14.3.2. By End Use Application

14.4. Market Attractiveness Analysis

14.4.1. By Country

14.4.2. By End Use Application

14.5. Market Trends

14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

14.8. Key Takeaways

15. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Historical Market Size (US$ Thousand) Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.3. Market Size (US$ Thousand) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.3.1. By Country

15.3.1.1. UAE

15.3.1.2. Saudi Arabia

15.3.1.3. Other GCC Countries

15.3.1.4. North Africa

15.3.1.5. South Africa

15.3.1.6. Central Africa

15.3.2. By End Use Application

15.4. Market Attractiveness Analysis

15.4.1. By Country

15.4.2. By End Use Application

15.5. Market Trends

15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

15.8. Key Takeaways

16. Country-level Market Analysis

16.1. USA Market Analysis

16.1.1. By End Use Application

16.2. Canada Market Analysis

16.2.1. By End Use Application

16.3. Brazil Market Analysis

16.3.1. By End Use Application

16.4. Mexico Market Analysis

16.4.1. By End Use Application

16.5. Argentina Market Analysis

16.5.1. By End Use Application

16.6. Chile Market Analysis

16.6.1. By End Use Application

16.7. Peru Market Analysis

16.7.1. By End Use Application

16.8. Germany Market Analysis

16.8.1. By End Use Application

16.9. United kingdom Market Analysis

16.9.1. By End Use Application

16.10. France Market Analysis

16.10.1. By End Use Application

16.11. Italy Market Analysis

16.11.1. By End Use Application

16.12. Spain Market Analysis

16.12.1. By End Use Application

16.13. BENLUX Market Analysis

16.13.1. By End Use Application

16.14. Nordic Market Analysis

16.14.1. By End Use Application

16.15. Poland Market Analysis

16.15.1. By End Use Application

16.16. Russia Market Analysis

16.16.1. By End Use Application

16.17. China Market Analysis

16.17.1. By End Use Application

16.18. Japan Market Analysis

16.18.1. By End Use Application

16.19. South Korea Market Analysis

16.19.1. By End Use Application

16.20. India Market Analysis

16.20.1. By End Use Application

16.21. Thailand Market Analysis

16.21.1. By End Use Application

16.22. Malaysia Market Analysis

16.22.1. By End Use Application

16.23. Indonesia Market Analysis

16.23.1. By End Use Application

16.24. Singapore Market Analysis

16.24.1. By End Use Application

16.25. Australia Market Analysis

16.25.1. By End Use Application

16.26. New Zealand Market Analysis

16.26.1. By End Use Application

16.27. UAE Market Analysis

16.27.1. By End Use Application

16.28. Saudi Arabia Market Analysis

16.28.1. By End Use Application

16.29. North Africa Market Analysis

16.29.1. By End Use Application

16.30. South Africa Market Analysis

16.30.1. By End Use Application

16.31. Central Africa Market Analysis

16.31.1. By End Use Application

17. Competition Analysis

17.1. Global Market Competition - a Dashboard View

17.2. Global Market Company Share Analysis

17.2.1. For Tier 1 Market Players, 2022

17.2.2. Company Market Share Analysis of Top 5 Players, By Region

17.3. Competition Benchmarking

18. Competition Deep Dive- Companies

18.1. AUROCHEMICALS

18.1.1. Product Portfolio

18.1.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.1.3. Sales Footprint

18.1.4. Strategy Overview

18.1.4.1. Marketing Strategy

18.1.4.2. Product Strategy

18.1.4.3. Channel Strategy

18.2. Vigon International, LLC.

18.2.1. Product Portfolio

18.2.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.2.3. Sales Footprint

18.2.4. Strategy Overview

18.2.4.1. Marketing Strategy

18.2.4.2. Product Strategy

18.2.4.3. Channel Strategy

18.3. Berjé

18.3.1. Product Portfolio

18.3.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.3.3. Sales Footprint

18.3.4. Strategy Overview

18.3.4.1. Marketing Strategy

18.3.4.2. Product Strategy

18.3.4.3. Channel Strategy

18.4. Augustus Oils Ltd.

18.4.1. Product Portfolio

18.4.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.4.3. Sales Footprint

18.4.4. Strategy Overview

18.4.4.1. Marketing Strategy

18.4.4.2. Product Strategy

18.4.4.3. Channel Strategy

18.5. Phoenix Aromas & Essential Oils, LLC

18.5.1. Product Portfolio

18.5.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.5.3. Sales Footprint

18.5.4. Strategy Overview

18.5.4.1. Marketing Strategy

18.5.4.2. Product Strategy

18.5.4.3. Channel Strategy

18.6. Kao Chemicals

18.6.1. Product Portfolio

18.6.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.6.3. Sales Footprint

18.6.4. Strategy Overview

18.6.4.1. Marketing Strategy

18.6.4.2. Product Strategy

18.6.4.3. Channel Strategy

18.7. Advanced Biotech

18.7.1. Product Portfolio

18.7.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.7.3. Sales Footprint

18.7.4. Strategy Overview

18.7.4.1. Marketing Strategy

18.7.4.2. Product Strategy

18.7.4.3. Channel Strategy

18.8. Aromiens International

18.8.1. Product Portfolio

18.8.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.8.3. Sales Footprint

18.8.4. Strategy Overview

18.8.4.1. Marketing Strategy

18.8.4.2. Product Strategy

18.8.4.3. Channel Strategy

18.9. Anhui Primechem

18.9.1. Product Portfolio

18.9.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.9.3. Sales Footprint

18.9.4. Strategy Overview

18.9.4.1. Marketing Strategy

18.9.4.2. Product Strategy

18.9.4.3. Channel Strategy

18.10. Aroma Chemical Services International

18.10.1. Product Portfolio

18.10.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.10.3. Sales Footprint

18.10.4. Strategy Overview

18.10.4.1. Marketing Strategy

18.10.4.2. Product Strategy

18.10.4.3. Channel Strategy

18.11. SODA AROMATIC Co., Ltd.

18.11.1. Product Portfolio

18.11.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.11.3. Sales Footprint

18.11.4. Strategy Overview

18.11.4.1. Marketing Strategy

18.11.4.2. Product Strategy

18.11.4.3. Channel Strategy

18.12. Conagen, Inc.

18.12.1. Product Portfolio

18.12.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.12.3. Sales Footprint

18.12.4. Strategy Overview

18.12.4.1. Marketing Strategy

18.12.4.2. Product Strategy

18.12.4.3. Channel Strategy

18.13. Omega Ingredients Corp.

18.13.1. Product Portfolio

18.13.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.13.3. Sales Footprint

18.13.4. Strategy Overview

18.13.4.1. Marketing Strategy

18.13.4.2. Product Strategy

18.13.4.3. Channel Strategy

18.14. Jeneil

18.14.1. Product Portfolio

18.14.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.14.3. Sales Footprint

18.14.4. Strategy Overview

18.14.4.1. Marketing Strategy

18.14.4.2. Product Strategy

18.14.4.3. Channel Strategy

18.15. Blue California

18.15.1. Product Portfolio

18.15.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

18.15.3. Sales Footprint

18.15.4. Strategy Overview

18.15.4.1. Marketing Strategy

18.15.4.2. Product Strategy

18.15.4.3. Channel Strategy

19. Assumptions and Acronyms Used

20. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/26 10:27

158.43 円

165.15 円

201.51 円

ページTOPに戻る