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カップ麺市場

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Ready-to-eat Cups Market

すぐに食べられるカップ:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したReady-to-eatカップに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供してい... もっと見る

 

 

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Future Market Insights
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サマリー

すぐに食べられるカップ:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したReady-to-eatカップに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品タイプ別

- スープ
- パスタ
- ライス
- オートミール

自然で

- オーガニック
- コンベンショナル

流通チャネル別

- 店舗販売
- ネット通販

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

本レポートのエグゼクティブサマリーには、Ready-to-eat Cupsの世界市場展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、FMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

この章では、Ready-to-eat Cupsの詳細な区分と定義が記載されており、Ready-to-eat Cupsの基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では市場の範囲、分類と制限を強調し、読者がReady-to-eat Cupsレポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、製品タイプ別の加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオに関する詳細な分析を掲載しています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、近代的貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のレディトゥイートカップ需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(6億6960万米ドル)および数量(4.0%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 世界のレディ・トゥ・イート・カップ - 価格分析

製品タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 世界のReady-to-eatカップの製品タイプ別分析2018-2022年および予測2023-2033年

製品タイプ別では、Ready-to-eat Cupsはスープ、パスタ、ライス、オートミールに区分される。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 世界のReady-to-eatカップの分析2018-2022年および予測2023-2033年、性質別

性状別にReady-to-eat Cupsをオーガニック、従来型に区分。また、上記の「性状別」の価値予測と前年比成長率比較も提供する。


第07章 世界のReady-to-eatカップの分析 2018-2022年および予測 2023-2033年 流通チャネル別

流通チャネル別に、Ready-to-eat Cupsは店舗型小売、オンライン小売に区分される。また、「流通チャネル別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の流通チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第08章 すぐに食べられるカップの地域別分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

地域別に、Ready-to-eat Cupsは北米、中南米、欧州、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分される。また、このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」すべての価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米のレディトゥイートカップ分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域におけるReady-to-eat Cupsの成長の詳細な分析を、米国とカナダを含む国別の評価とともに掲載しています。読者は北米地域の異なるセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長も見つけることができます。

第10章 ラテンアメリカのReady-to-eatカップの分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中南米地域におけるReady-to-eat Cupsの成長の詳細な分析を、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別の評価とともに掲載しています。ラテンアメリカ地域のReady-to-eat Cupsの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州のReady-to-eatカップ分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域におけるReady-to-eat Cupsの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるReady-to-eat Cupsの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアのReady-to-eat Cups分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域におけるReady-to-eat Cupsの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるReady-to-eat Cupsの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアのReady-to-eat Cups分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジアを含む国別評価とともに、南アジア地域におけるReady-to-eat Cupsの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるReady-to-eat Cupsの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカのReady-to-eat Cups分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域におけるReady-to-eat Cupsの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるReady-to-eat Cupsの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国の調理済みカップ分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、Ready-to-eat Cupsが世界の主要国でどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供する。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、キャンベルズ・スープ・カンパニー、ゼネラル・ミルズ、クラフト・ハインツ・カンパニー、リビアナ・フーズ・インク、ボブズ・レッド・ミル、ペプシコ、B&Gフーズ・インク、コナグラ・ブランズ、ネスレ、モダンオーツ、ヘイン・セレスティアル、パスタ・ベッルート、チャス・E・ラムソン・リミテッド、バリラ・グループ、マクドゥーガルズ・ライト・フーズなどがある。

第18章 前提条件と略語

本章では、「レディ・トゥ・イート・カップス」報告書に含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載する。

第19章 調査方法

本章では、Ready-to-eat Cupsに関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について、読者の理解を助ける。




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目次

1.エグゼクティブ・サマリー
2.市場概要
3.市場ダイナミクス
4.世界市場-価格分析
5.世界市場の需要(金額(USD million)および数量(MT)分析2018年~2022年および予測、2023年~2033年
6.製品タイプ別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年
6.1.スープ
6.2.パスタ
6.3.ライス
6.4.オートミール
7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、性質別
7.1.有機
7.2.コンベンショナル
8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:流通チャネル別
8.1.店舗型小売
8.1.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
8.1.2.コンビニエンスストア
8.1.3.専門食品店
8.1.4.ディスカウントストア
8.1.5.伝統的な食料品小売店
8.2.オンライン小売業者
9.地域別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年
9.1.北米
9.2.中南米
9.3.ヨーロッパ
9.4.東アジア
9.5.南アジア
9.6.オセアニア
9.7.中東・アフリカ
10.北米市場の分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年
11.中南米市場の分析 2018〜2022年と予測 2023〜2033年
12.ヨーロッパ市場の分析 2018〜2022年と2023〜2033年の予測
13.東アジア市場の分析 2018~2022年と2023~2033年の予測
14.南アジア市場の分析 2018〜2022年と2023〜2033年の予測
15.オセアニア市場の分析 2018〜2022年と2023〜2033年の予測
16.中東・アフリカ市場の分析 2018〜2022年、2023〜2033年予測
17.国別市場分析
18.市場構造分析
19.競争分析
19.1.キャンベル・スープ社
19.2.ゼネラル・ミルズ
19.3.クラフト・ハインツ・カンパニー
19.4.リビアナフーズ
19.5.ボブズ・レッドミル
19.6.ペプシコ
19.7.B&Gフーズ
19.8.コナグラ・ブランズ
19.9.ネスレ
19.10.モダンオーツ
19.11.ヘイン・セレスティアル
19.12.パスタ・ベッルート
19.13.チャス・E・ラムソン・リミテッド
19.14.バリラグループ
19.15.マクドゥーガル博士のライトフーズ
19.16.その他のプレーヤー(追加要請あり)
20.前提条件と略語
21.調査方法

 

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Summary

Ready-to-eat Cups: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Ready-to-eat Cups offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• Soup
• Pasta
• Rice
• Oatmeal

By Nature:

• Organic
• Conventional

By Distribution Channel:

• Store-based Retailing
• Online Retailers

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia
• Oceania
• Middle East & Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Ready-to-eat Cups includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Ready-to-eat Cups.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Ready-to-eat Cups in this chapter, which will help to understand basic information about Ready-to-eat Cups. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Ready-to-eat Cups report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Ready-to-eat Cups Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (USD 669.6 million) and volume (4.0%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Ready-to-eat Cups - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Ready-to-eat Cups Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Ready-to-eat Cups is segmented into Soup, Pasta, Rice, Oatmeal. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 06 - Global Ready-to-eat Cups Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Nature

Based on By Nature, Ready-to-eat Cups is segmented into Organic, Conventional. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Nature.


Chapter 07 - Global Ready-to-eat Cups Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Distribution Channel

Based on By Distribution Channel, Ready-to-eat Cups is segmented into Store-based Retailing, Online Retailers. This section also offers market attractiveness analysis based on By Distribution Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Distribution Channel.

Chapter 08 - Ready-to-eat Cups Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Ready-to-eat Cups is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Ready-to-eat Cups Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Ready-to-eat Cups in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Ready-to-eat Cups Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Ready-to-eat Cups in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Ready-to-eat Cups in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Ready-to-eat Cups Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Ready-to-eat Cups in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Ready-to-eat Cups in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Ready-to-eat Cups Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Ready-to-eat Cups in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Ready-to-eat Cups in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Ready-to-eat Cups Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Ready-to-eat Cups in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Ready-to-eat Cups in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Ready-to-eat Cups Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Ready-to-eat Cups in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Ready-to-eat Cups in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Ready-to-eat Cups Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Ready-to-eat Cups is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Campbells Soup Company; General Mills; The Kraft Heinz Company; RIVIANA FOODS INC.; Bob's Red Mill; Pepsico; B&G Foods, Inc.; Conagra Brands; Nestlé; Modern Oats; Hain Celestial; Pasta Berruto; Chas E. Ramson Limited; Barilla Group; Dr. McDougall's Right Foods

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Ready-to-eat Cups report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Ready-to-eat Cups.




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Table of Contents

1. Executive Summary
2. Market Overview
3. Market Dynamics
4. Global Market - Pricing Analysis
5. Global Market Demand (in Value (USD million) and Volume (MT) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033
6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Product Type
6.1. Soup
6.2. Pasta
6.3. Rice
6.4. Oat Meal
7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Nature
7.1. Organic
7.2. Conventional
8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Distribution Channel
8.1. Store-based Retailing
8.1.1. Hypermarkets/Supermarkets
8.1.2. Convenience Stores
8.1.3. Specialty Food Stores
8.1.4. Discount Stores
8.1.5. Traditional Grocery Retailers
8.2. Online Retailers
9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Region
9.1. North America
9.2. Latin America
9.3. Europe
9.4. East Asia
9.5. South Asia
9.6. Oceania
9.7. Middle East & Africa
10. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
11. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
12. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
13. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
14. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
15. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
16. Middle East and Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
17. Country-level Market Analysis
18. Market Structure Analysis
19. Competition Analysis
19.1. Campbell’s Soup Company
19.2. General Mills
19.3. The Kraft Heinz Company
19.4. Riviana Foods Inc.
19.5. Bob's Red Mill
19.6. PepsiCo
19.7. B&G Foods, Inc.
19.8. Conagra Brands
19.9. Nestlé
19.10. Modern Oats
19.11. Hain Celestial
19.12. Pasta Berruto
19.13. Chas E. Ramson Limited
19.14. Barilla Group
19.15. Dr. McDougall's Right Foods
19.16. Other Players (On Additional Requests)
20. Assumptions and Acronyms Used
21. Research Methodology

 

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