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パッケージ・フレッシュ・フルーツ市場

パッケージ・フレッシュ・フルーツ市場


Packaged Fresh Fruits Market

包装された生鮮果物:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行したパッケージドフレッシュフルーツに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を... もっと見る

 

 

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Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2025年4月4日 US$3,500
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サマリー

包装された生鮮果物:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行したパッケージドフレッシュフルーツに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

品種別

- アップル
- バナナ
- ピーチ
- グレープフルーツ
- マンゴー
- オレンジ
- キウイ
- レモン
- パイナップル
- ザクロ

ネイチャー

- オーガニック
- ナチュラル
- コンベンショナル

流通チャネル別

- 小売
- ホリカ

地域別

- 北米
- 欧州
- 中南米
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ


レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

本レポートのエグゼクティブサマリーには、世界市場の見通し、需要サイドの動向、供給サイドの動向のほか、Packaged Fresh Fruitsに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、Packaged Fresh Fruits(生鮮果実包装品)の詳細な区分と定義が記載されており、Packaged Fresh Fruits(生鮮果実包装品)の基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では、読者がPackaged Fresh Fruitsレポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ市場スコープ、分類学、および制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、By Varietyの加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代的貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の包装生鮮果実の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(220億1250万米ドル)および数量(5.5%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 世界の生鮮果実パック - 価格分析

品種別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っている。

第05章 世界のパッケージドフレッシュフルーツ 品種別分析2018-2022年および予測2023-2033年

品種別では、リンゴ、バナナ、桃、グレープフルーツ、マンゴー、オレンジ、キウイ、レモン、パイナップル、ザクロに区分される。上記の品種別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 世界のパッケージ生鮮果実の分析2018-2022年および予測2023-2033年、性質別

パック入り生鮮果実は、「性状別」に基づき、オーガニック、ナチュラル、コンベンショナルに区分される。また、上記の「性状別」の価値予測と前年比成長率比較も提供する。


第07章 世界のパッケージドフレッシュフルーツ分析2018-2022年および予測2023-2033年、流通チャネル別

流通チャネル別に、Packaged Fresh Fruitsは小売販売、HoReCaに区分される。また、「流通チャネル別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の流通チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 パッケージ生鮮果実の地域別分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

地域別に、Packaged Fresh Fruitsは北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」すべての価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米パッケージ生鮮果実の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域におけるPackaged Fresh Fruitsの成長の詳細な分析を、米国とカナダを含む国別評価とともに掲載しています。読者は北米地域の異なるセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長も見つけることができます。

第10章 ラテンアメリカのパッケージドフレッシュフルーツ分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域におけるパッケージドフレッシュフルーツの成長の詳細な分析を掲載しています。中南米地域における生鮮果実包装の成長に影響を与える価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 欧州のパッケージド・フレッシュフルーツ分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域におけるPackaged Fresh Fruitsの成長の詳細な分析を掲載しています。読者は、同地域市場におけるPackaged Fresh Fruitsの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアのパッケージドフレッシュフルーツ分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域におけるPackaged Fresh Fruitsの成長の詳細な分析を含む。読者は、地域市場におけるPackaged Fresh Fruitsの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアのパッケージド・フレッシュフルーツ分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジアを含む国別評価とともに、南アジア地域におけるパッケージドフレッシュフルーツの成長の詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるパッケージド・フレッシュフルーツの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東およびアフリカのパッケージド・フレッシュフルーツ分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域におけるPackaged Fresh Fruitsの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、同地域市場におけるパッケージド・フレッシュフルーツの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国のパッケージド・フレッシュフルーツ分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国においてパッケージド・フレッシュフルーツがどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供する。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、本レポートで調査対象としている企業の会社概要、企業別バラエティポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高フットプリント、SWOT分析、戦略概要を掲載している。本レポートで取り上げている市場プレイヤーの一部は、Del Monte Foods, Inc.、Dole Packaged Foods, LLC、Country Fresh Inc.、The Wonderful Company LLC、Goya Foods, Inc.、Chiquita Brands LLC、Sundia Corporation、Sahyadri Farms、Trinity Fruit Company Inc.、Crunch Pak LLC、Juicy Gems、Anusaya Fresh India Pvt. Ltd.、The FruitGuys、C.H. Robinson Worldwide, Inc.、GreenFood Iberica、My Harvest Farms、その他(追加要請あり)である。

第18章 前提条件と略語

本章では、パッケージ・フレッシュ・フルーツ・レポートに含まれる情報や統計の基礎となる頭字語や仮定のリストを掲載する。

第19章 調査方法

本章では、Packaged Fresh Fruitsに関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために辿った調査方法を読者に理解してもらう。




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目次

1.エグゼクティブ・サマリー
2.市場概要
3.市場ダイナミクス
4.バリューチェーン分析
5.グローバル価格分析
6.世界市場規模(金額(USD million)および数量(MT)分析、2018年~2022年および予測、2023年~2033年
7.世界市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:品種別
7.1.リンゴ
7.2.バナナ
7.3.桃
7.4.グレープフルーツ
7.5.マンゴー
7.6.オレンジ
7.7.キウイ
7.8.レモン
7.9.パイナップル
7.10.ザクロ
8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、自然別
8.1.有機
8.2.コンベンショナル
8.3.ナチュラル
9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:流通チャネル別
9.1.ホリカ
9.1.1.小売販売
9.1.2.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
9.1.3.ディスカウントストア
9.1.4.卸売店
9.1.5.食料品店
9.1.6.専門食品店
9.1.7.オンライン小売
9.1.8.その他
10.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別
10.1.北米
10.2.中南米
10.3.ヨーロッパ
10.4.東アジア
10.5.南アジア
10.6.オセアニア
10.7.中東・アフリカ
11.北米市場の分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年
12.中南米市場の分析 2018〜2022年と予測 2023〜2033年
13.ヨーロッパ市場の分析 2018〜2022年と2023〜2033年の予測
14.東アジア市場の分析 2018~2022年と2023~2033年の予測
15.南アジア市場の分析 2018〜2022年と2023〜2033年の予測
16.オセアニア市場の分析 2018〜2022年と2023〜2033年の予測
17.中東・アフリカ市場の分析 2018〜2022年と2023〜2033年の予測
18.国別市場分析、2023年
19.市場構造分析
20.競争分析
20.1.クランチパックLLC
20.2.デルモンテ・フーズ社
20.3.ドール・パッケージド・フーズLLC
20.4.カントリーフレッシュ社
20.5.ザ・ワンダフル・カンパニーLLC
20.6.ゴヤフーズ
20.7.チキータ・ブランズLLC
20.8.サンディア・コーポレーション
20.9.サヒャドリ・ファームズ
20.10.トリニティ・フルーツ・カンパニー
20.11.ジューシー・ジェムズ
20.12.アヌサヤ・フレッシュ・インディア社
20.13.フルーツガイズ
20.14.C.H.ロビンソン・ワールドワイド
20.15.グリーンフード・イベリカ
20.16.マイ・ハーベスト・ファーム
20.17.その他の選手(追加リクエスト)
21.前提条件と略語
22.調査方法

 

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Summary

Packaged Fresh Fruits: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Packaged Fresh Fruits offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Variety:

• Apple
• Banana
• Peaches
• Grapefruit
• Mango
• Orange
• Kiwi
• Lemon
• Pineapple
• Pomegranate

By Nature:

• Organic
• Natural
• Conventional

By Distribution Channel:

• Retail Sales
• HoReCa

By Region:

• North America
• Europe
• Latin America
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East & Africa


Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Packaged Fresh Fruits includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Packaged Fresh Fruits.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Packaged Fresh Fruits in this chapter, which will help to understand basic information about Packaged Fresh Fruits. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Packaged Fresh Fruits report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Variety processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Packaged Fresh Fruits Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (USD 22,012.5 million) and volume (5.5%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Packaged Fresh Fruits - Pricing Analysis

Based on By Variety, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Packaged Fresh Fruits Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Variety

Based on By Variety, Packaged Fresh Fruits is segmented into Apple, Banana, Peaches, Grapefruit, Mango, Orange, Kiwi, Lemon, Pineapple, Pomegranate. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Variety.

Chapter 06 - Global Packaged Fresh Fruits Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Nature

Based on By Nature, Packaged Fresh Fruits is segmented into Organic, Natural, Conventional. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Nature.


Chapter 07 - Global Packaged Fresh Fruits Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Distribution Channel

Based on By Distribution Channel, Packaged Fresh Fruits is segmented into Retail Sales, HoReCa. This section also offers market attractiveness analysis based on By Distribution Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Distribution Channel.

Chapter 08 - Packaged Fresh Fruits Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Packaged Fresh Fruits is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Packaged Fresh Fruits Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Packaged Fresh Fruits in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Packaged Fresh Fruits Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Packaged Fresh Fruits in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Packaged Fresh Fruits in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Packaged Fresh Fruits Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Packaged Fresh Fruits in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Packaged Fresh Fruits in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Packaged Fresh Fruits Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Packaged Fresh Fruits in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Packaged Fresh Fruits in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Packaged Fresh Fruits Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Packaged Fresh Fruits in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Packaged Fresh Fruits in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Packaged Fresh Fruits Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Packaged Fresh Fruits in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Packaged Fresh Fruits in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Packaged Fresh Fruits Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Packaged Fresh Fruits is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Variety portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Del Monte Foods, Inc.; Dole Packaged Foods, LLC; Country Fresh Inc.; The Wonderful Company LLC; Goya Foods, Inc.; Chiquita Brands LLC; Sundia Corporation; Sahyadri Farms; Trinity Fruit Company Inc.; Crunch Pak LLC; Juicy Gems; Anusaya Fresh India Pvt. Ltd.; The FruitGuys; C.H. Robinson Worldwide, Inc.; GreenFood Iberica; My Harvest Farms; Others (On Additional Requests)

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Packaged Fresh Fruits report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Packaged Fresh Fruits.




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Table of Contents

1. Executive Summary
2. Market Overview
3. Market Dynamics
4. Value Chain Analysis
5. Global - Pricing Analysis
6. Global Market Size (in Value (USD million) and Volume (MT) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033
7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Variety
7.1. Apple
7.2. Banana
7.3. Peaches
7.4. Grapefruit
7.5. Mango
7.6. Orange
7.7. Kiwi
7.8. Lemon
7.9. Pineapple
7.10. Pomegranate
8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Nature
8.1. Organic
8.2. Conventional
8.3. Natural
9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Distribution Channel
9.1. HoReCa
9.1.1. Retail Sales
9.1.2. Hypermarkets/ Supermarkets
9.1.3. Discount Stores
9.1.4. Wholesale Stores
9.1.5. Grocery Stores
9.1.6. Specialty food Stores
9.1.7. Online Retail
9.1.8. Others
10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region
10.1. North America
10.2. Latin America
10.3. Europe
10.4. East Asia
10.5. South Asia
10.6. Oceania
10.7. Middle East & Africa
11. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
12. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
13. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
14. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
15. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
16. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
17. Middle East & Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
18. Country-level Market Analysis, 2023
19. Market Structure Analysis
20. Competition Analysis
20.1. Crunch Pak LLC
20.2. Del Monte Foods, Inc.
20.3. Dole Packaged Foods, LLC
20.4. Country Fresh Inc.
20.5. The Wonderful Company LLC
20.6. Goya Foods, Inc.
20.7. Chiquita Brands LLC
20.8. Sundia Corporation
20.9. Sahyadri Farms
20.10. Trinity Fruit Company Inc.
20.11. Juicy Gems
20.12. Anusaya Fresh India Pvt. Ltd.
20.13. The FruitGuys
20.14. C.H. Robinson Worldwide, Inc.
20.15. GreenFood Iberica
20.16. My Harvest Farms
20.17. Other Players (On Additional Requests)
21. Assumptions and Acronyms Used
22. Research Methodology

 

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