世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

マテ市場


Yerba Mate Market

マテ茶市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行したマテ茶に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年11月14日 US$3,500
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
350 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

マテ茶市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行したマテ茶に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

形態別

- ルーズリーフ
- パウダー
- エキス
- 濃縮エキス

販売チャネル別

- 企業間取引
- 飲料加工
- 健康補助食品
- 化粧品・パーソナルケア
- 医薬品
- 企業対消費者
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- ハーバリストショップ
- 健康食品店
- オンライン小売

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 中東・アフリカ
- 東アジア
- 南アジア
- オセアニア

各レポート

エグゼクティブサマリー

マテ茶市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、マテ茶市場の詳細なセグメンテーションと定義を紹介します。また、この章では、読者がマテ茶市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ市場スコープ、分類学、および制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、By Formの処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のマテ茶市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)、現在および将来の市場価値(21億8,680万米ドル)および数量(5.7%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 世界のマテ茶市場-価格分析

形態別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 マテ茶の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:形態別

マテ茶市場は形態別にルーズリーフ、パウダー、エキス、濃縮物に区分される。また、上記の形態別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 世界のマテ茶市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:販売チャネル別

販売チャネル別に、マテ茶市場は企業間(飲料加工、栄養補助食品、化粧品・パーソナルケア、医薬品)、企業消費者間(ハイパーマーケット・スーパーマーケット、ハーバリストショップ、健康食品店、オンライン小売)に区分されます。このセクションでは、販売チャネル別市場魅力度分析も提供しています。また、上記の販売チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 マテ茶市場分析 2018-2022年および地域別予測 2023-2033年

地域別に、マテ茶市場は北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第08章 北米マテ茶市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第09章 ラテンアメリカのマテ茶市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域におけるマテ茶市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第10章 欧州のマテ茶市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるマテ茶市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 東アジアのマテ茶市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるマテ茶市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 南アジアのマテ茶市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるマテ茶市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 中東およびアフリカのマテ茶市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるマテ茶市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 主要国のマテ茶市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国においてマテ茶市場がどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第15章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載。

第16章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業形態別ポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高、SWOT分析、および本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、Establecimiento Las Marías、Cooperativa Agrícola de la Colonia Liebig Ltda、HREÑUK S.A.、Molinos Río de la Plata SA、La Cachuera SA、HerboFlora、ECOTEAS Organic Yerba Mate、Santo Pipo SCL、Guayaki Sustainable Rainforest Products Inc.、Kraus、その他である。

第17章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報や統計の基礎となる略語や仮定の一覧を示す。

第18章 調査方法

本章では、マテ茶市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|マテ茶市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義

3.市場ダイナミクス

3.1.ドライバー

3.2.阻害要因

3.3.機会

3.4.市場動向 地域別

3.5.マクロ経済要因

3.6.予測要因-関連性と影響

3.7.製品の発売と開発

3.8. (Ilex Paraguariensis) 特許評価

3.9.製品クレーム

4.バリューチェーン分析

4.1.サプライチェーンの各ノードにおける営業利益率

4.2.活発な市場参加者のリスト

4.2.1.製品メーカー/主要ブランド

5.世界市場-価格分析

5.1.地域別価格帯評価

5.2.フォーム別価格ポイント査定

6.世界市場規模(金額(US$ Mn)および数量(MT)分析、2018~2022年および予測、2023~2033年

6.1.過去の市場規模(金額(US$ Mn)および数量(MT)分析、2018~2022年

6.2.現在と将来の市場規模(金額(US$ Mn)と数量(MT)分析、2023年から2033年まで

6.2.1.前年比成長トレンド分析

6.2.2.絶対価格機会分析

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、形態別

7.1.はじめに / 主な調査結果

7.2.過去の市場規模(金額(US$ Mn)および数量(MT)の形態別分析、2018年~2022年

7.3.現在と将来の市場規模(金額(US$ Mn)、数量(MT)、形態別分析・予測、2023年~2033年

7.3.1.ルーズリーフ

7.3.2.パウダー

7.3.3.エキス

7.3.4.濃縮物

7.4.形態別市場魅力度分析

7.5.キーポイント

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:販売チャネル別

8.1.過去の市場規模(金額(US$ Mn)および数量(MT)):2018~2022年販売チャネル別分析

8.2.現在および将来の市場規模(金額(US$ Mn)および数量(MT))分析および予測:販売チャネル別、2023年~2033年

8.2.1.1.企業間

8.2.1.1.1.飲料加工

8.2.1.1.2.栄養補助食品

8.2.1.1.3.化粧品・パーソナルケア

8.2.1.1.4.医薬品

8.2.1.2.企業対消費者

8.2.1.2.1.ハイパーマーケット/スーパーマーケット

8.2.1.2.2.ハーバリストショップ

8.2.1.2.3.健康食品店

8.2.1.2.4.オンライン小売

8.3.販売チャネル別市場魅力度分析

8.4.主要なポイント

9.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの地域別予測

9.1.2018年から2022年までの地域別過去市場規模(金額(US$ Mn)および数量(MT)分析

9.2.地域別の現在の市場規模(金額(US$ Mn)と数量(MT)分析および予測、2023~2033年

9.2.1.北米

9.2.2.ラテンアメリカ

9.2.3.ヨーロッパ

9.2.4.東アジア

9.2.5.南アジア

9.2.6.オセアニア

9.2.7.中東・アフリカ

9.3.地域別市場魅力度分析

9.4.主要な要点

10.北米市場の分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析

10.2.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.アメリカ

10.2.1.2.カナダ

10.2.2.フォーム別

10.2.3.販売チャネル別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.形態別

10.3.2.販売チャネル別

10.4.主要項目

11.ラテンアメリカ市場の分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析

11.2.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ブラジル

11.2.1.2.アルゼンチン

11.2.1.3.パラグアイ

11.2.1.4.その他のラテンアメリカ

11.2.2.形態別

11.2.3.販売チャネル別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.形態別

11.3.2.販売チャネル別

11.4.主要項目

12.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析

12.2.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ドイツ

12.2.1.2.イギリス

12.2.1.3.フランス

12.2.1.4.イタリア

12.2.1.5.スペイン

12.2.1.6.ベネルクス

12.2.1.7.北欧

12.2.1.8.ロシア

12.2.1.9.ポーランド

12.2.1.10.その他のヨーロッパ

12.2.2.形態別

12.2.3.販売チャネル別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.形態別

12.3.2.販売チャネル別

12.4.主要項目

13.東アジア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析

13.2.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.中国

13.2.1.2.日本

13.2.1.3.韓国

13.2.2.形態別

13.2.3.販売チャネル別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.形態別

13.3.2.販売チャネル別

13.4.主要項目

14.南アジア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析

14.2.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.インド

14.2.1.2.タイ

14.2.1.3.マレーシア

14.2.1.4.インドネシア

14.2.1.5.シンガポール

14.2.1.6.その他の南アジア

14.2.2.形態別

14.2.3.販売チャネル別

14.3.販売チャネル別市場魅力度分析

14.3.1.形態別

14.3.2.販売チャネル別

14.4.主要項目

15.オセアニア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

15.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析

15.2.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.オーストラリア

15.2.1.2.ニュージーランド

15.2.2.フォーム別

15.2.3.販売チャネル別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.形態別

15.3.2.販売チャネル別

15.4.主要項目

16.MEA市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

16.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量動向分析

16.2.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

16.2.1.国別

16.2.1.1.GCC諸国

16.2.1.2.南アフリカ

16.2.1.3.その他のMEA

16.2.2.形態別

16.2.3.販売チャネル別

16.3.市場魅力度分析

16.3.1.形態別

16.3.2.販売チャネル別

16.4.主要項目

17.国別市場分析、2022年

17.1.米国市場分析

17.1.1.形態別

17.1.2.販売チャネル別

17.2.カナダ市場分析

17.2.1.形態別

17.2.2.販売チャネル別

17.3.ブラジル市場分析

17.3.1.形態別

17.3.2.販売チャネル別

17.4.メキシコ市場分析

17.4.1.形態別

17.4.2.販売チャネル別

17.5.コロンビア市場分析

17.5.1.形態別

17.5.2.販売チャネル別

17.6.アルゼンチン市場分析

17.6.1.形態別

17.6.2.販売チャネル別

17.7.ドイツ市場分析

17.7.1.形態別

17.7.2.販売チャネル別

17.8.イギリス市場分析

17.8.1.形態別

17.8.2.販売チャネル別

17.9.フランス市場分析

17.9.1.形態別

17.9.2.販売チャネル別

17.10.イタリア市場分析

17.10.1.形態別

17.10.2.販売チャネル別

17.11.スペイン市場分析

17.11.1.形態別

17.11.2.販売チャネル別

17.12.ベネルクス市場分析

17.12.1.形態別

17.12.2.販売チャネル別

17.13.北欧市場分析

17.13.1.形態別

17.13.2.販売チャネル別

17.14.ロシア市場分析

17.14.1.形態別

17.14.2.販売チャネル別

17.15.ポーランド市場分析

17.15.1.形態別

17.15.2.販売チャネル別

17.16.中国市場分析

17.16.1.形態別

17.16.2.販売チャネル別

17.17.日本市場分析

17.17.1.形態別

17.17.2.販売チャネル別

17.18.韓国市場分析

17.18.1.形態別

17.18.2.販売チャネル別

17.19.インド市場分析

17.19.1.形態別

17.19.2.販売チャネル別

17.20.タイ市場分析

17.20.1.形態別

17.20.2.販売チャネル別

17.21.マレーシア市場分析

17.21.1.形態別

17.21.2.販売チャネル別

17.22.インドネシア市場分析

17.22.1.形態別

17.22.2.販売チャネル別

17.23.シンガポール市場分析

17.23.1.形態別

17.23.2.販売チャネル別

17.24.オーストラリア市場分析

17.24.1.形態別

17.24.2.販売チャネル別

17.25.ニュージーランド市場分析

17.25.1.形態別

17.25.2.販売チャネル別

17.26.GCC諸国市場分析

17.26.1.形態別

17.26.2.販売チャネル別

17.27.南アフリカ市場分析

17.27.1.形態別

17.27.2.販売チャネル別

17.28.北アフリカ市場分析

17.28.1.形態別

17.28.2.販売チャネル別

17.29.シリア市場分析

17.29.1.形態別

17.29.2.販売チャネル別

17.30.レバノン市場分析

17.30.1.形態別

17.30.2.販売チャネル別

18.市場構造分析

18.1.世界市場の競争-ダッシュボードビュー

18.2.産業構造分析

18.2.1.ティア1市場プレイヤー

18.2.2.ティア2市場プレーヤーの割合

18.2.3.ティア3市場プレーヤーの割合

18.3.世界市場企業シェア分析

18.3.1.ティア1市場プレイヤーの場合、2022年

18.3.2.上位5社の市場シェア分析(地域別

19.競合分析

19.1.競合ダッシュボード

19.2.コンペティションのディープダイブ

19.2.1.エスタブリッシュメント・ラス・マリアス

19.2.1.1.製品ポートフォリオ

19.2.1.1.1.製品の主張

19.2.1.1.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

19.2.1.1.3.セールスフットプリント

19.2.1.1.4.戦略の概要

19.2.1.1.4.1.マーケティング戦略

19.2.1.1.4.2.製品戦略

19.2.1.1.4.3.チャネル戦略

19.2.1.1.5.SWOT分析

19.2.1.2.コロニア・リービッヒ農業協同組合(Cooperativa Agrícola de la Colonia Liebig Ltda

19.2.1.3.製品ポートフォリオ

19.2.1.3.1.製品の主張

19.2.1.3.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

19.2.1.3.3.セールスフットプリント

19.2.1.3.4.戦略の概要

19.2.1.3.4.1.マーケティング戦略

19.2.1.3.4.2.製品戦略

19.2.1.3.4.3.チャネル戦略

19.2.1.3.5.SWOT分析

19.2.1.4.HREÑUK SA

19.2.1.5.製品ポートフォリオ

19.2.1.5.1.製品の主張

19.2.1.5.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

19.2.1.5.3.セールスフットプリント

19.2.1.5.4.戦略の概要

19.2.1.5.4.1.マーケティング戦略

19.2.1.5.4.2.製品戦略

19.2.1.5.4.3.チャネル戦略

19.2.1.5.5.SWOT分析

19.2.1.6.モリノス・リオ・デ・ラ・プラタSA

19.2.1.7.製品ポートフォリオ

19.2.1.7.1.製品の主張

19.2.1.7.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

19.2.1.7.3.セールスフットプリント

19.2.1.7.4.戦略の概要

19.2.1.7.4.1.マーケティング戦略

19.2.1.7.4.2.製品戦略

19.2.1.7.4.3.チャネル戦略

19.2.1.7.5.SWOT分析

19.2.1.8.ラ・カチュエラSA

19.2.1.9.製品ポートフォリオ

19.2.1.9.1.製品の主張

19.2.1.9.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

19.2.1.9.3.セールスフットプリント

19.2.1.9.4.戦略の概要

19.2.1.9.4.1.マーケティング戦略

19.2.1.9.4.2.製品戦略

19.2.1.9.4.3.チャネル戦略

19.2.1.9.5.SWOT分析

19.2.1.10.ハーボフローラ

19.2.1.11.製品ポートフォリオ

19.2.1.11.1.製品の主張

19.2.1.11.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

19.2.1.11.3.セールスフットプリント

19.2.1.11.4.戦略の概要

19.2.1.11.4.1.マーケティング戦略

19.2.1.11.4.2.製品戦略

19.2.1.11.4.3.チャネル戦略

19.2.1.11.5.SWOT分析

19.2.1.12.エコテアス有機マテ茶

19.2.1.13.製品ポートフォリオ

19.2.1.13.1.製品の主張

19.2.1.13.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

19.2.1.13.3.セールスフットプリント

19.2.1.13.4.戦略の概要

19.2.1.13.4.1.マーケティング戦略

19.2.1.13.4.2.製品戦略

19.2.1.13.4.3.チャネル戦略

19.2.1.13.5.SWOT分析

19.2.1.14.サントパイポSCL

19.2.1.15.製品ポートフォリオ

19.2.1.15.1.製品の主張

19.2.1.15.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

19.2.1.15.3.セールスフットプリント

19.2.1.15.4.戦略の概要

19.2.1.15.4.1.マーケティング戦略

19.2.1.15.4.2.製品戦略

19.2.1.15.4.3.チャネル戦略

19.2.1.15.5.SWOT分析

19.2.1.16.グアヤキ・サステイナブル・レインフォレスト・プロダクツ社

19.2.1.17.製品ポートフォリオ

19.2.1.17.1.製品の主張

19.2.1.17.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

19.2.1.17.3.セールスフットプリント

19.2.1.17.4.戦略の概要

19.2.1.17.4.1.マーケティング戦略

19.2.1.17.4.2.製品戦略

19.2.1.17.4.3.チャネル戦略

19.2.1.17.5.SWOT分析

19.2.1.18.クラウス

19.2.1.19.製品ポートフォリオ

19.2.1.19.1.製品の主張

19.2.1.19.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

19.2.1.19.3.セールスフットプリント

19.2.1.19.4.戦略の概要

19.2.1.19.4.1.マーケティング戦略

19.2.1.19.4.2.製品戦略

19.2.1.19.4.3.チャネル戦略

19.2.1.19.5.SWOT分析

19.2.1.20.その他(追加リクエスト)

19.2.1.21.製品ポートフォリオ

19.2.1.21.1.製品の主張

19.2.1.21.2.市場セグメント別売上高(製品/チャネル/地域)

19.2.1.21.3.セールスフットプリント

19.2.1.21.4.戦略の概要

19.2.1.21.4.1.マーケティング戦略

19.2.1.21.4.2.製品戦略

19.2.1.21.4.3.チャネル戦略

19.2.1.21.5.SWOT分析

20.前提条件と略語

21.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Yerba Mate Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Yerba Mate offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Form:

• Loose Leaf
• Powder
• Extracts
• Concentrates

By Sales Channel:

• Business-to-Business
• Beverage Processing
• Dietary Supplement
• Cosmetic and Personal Care
• Pharmaceutical
• Business-to-Consumer
• Hypermarkets/Supermarkets
• Herbalist Shops
• Health Food Stores
• Online Retail

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• Middle East and Africa
• East Asia
• South Asia
• Oceania

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Yerba Mate Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Yerba Mate Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Yerba Mate Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Form processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Yerba Mate Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 2,186.8 million) and volume (5.7%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Yerba Mate Market - Pricing Analysis

Based on By Form, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Yerba Mate Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Form

Based on By Form, Yerba Mate Market is segmented into Loose Leaf, Powder, Extracts, Concentrates. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Form.

Chapter 06 - Global Yerba Mate Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Sales Channel

Based on By Sales Channel, Yerba Mate Market is segmented into Business-to-Business (Beverage Processing, Dietary Supplement, Cosmetic and Personal Care, Pharmaceutical), Business-to-Consumer (Hypermarkets/Supermarkets, Herbalist Shops, Health Food Stores, Online Retail). This section also offers market attractiveness analysis based on By Sales Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Sales Channel.

Chapter 07 - Yerba Mate Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Yerba Mate Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 08 - North America Yerba Mate Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 09 - Latin America Yerba Mate Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Yerba Mate Market in the Latin America region.

Chapter 10 - Europe Yerba Mate Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Yerba Mate Market in the regional market.

Chapter 11 - East Asia Yerba Mate Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Yerba Mate Market in the regional market.

Chapter 12 - South Asia Yerba Mate Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Yerba Mate Market in the regional market.

Chapter 13 - Middle East and Africa Yerba Mate Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Yerba Mate Market in the regional market.

Chapter 14 - Key Countries Yerba Mate Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Yerba Mate Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 15 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 16 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Form portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Establecimiento Las Marías, Cooperativa Agrícola de la Colonia Liebig Ltda, HREÑUK S.A., Molinos Río de la Plata SA, La Cachuera SA, HerboFlora, ECOTEAS Organic Yerba Mate, Santo Pipo SCL, Guayaki Sustainable Rainforest Products Inc., Kraus, Other Players.

Chapter 17 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 18 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Yerba Mate Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Yerba Mate Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply Side Trends

1.4. Technology Roadmap

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition

3. Market Dynamics

3.1. Drivers

3.2. Restraints

3.3. Opportunity

3.4. Market trends By Region

3.5. Macro-Economic Factors

3.6. Forecast Factors - Relevance & Impact

3.7. Product Launches and Developments

3.8. (Ilex Paraguariensis) Patents Assessment

3.9. Product Claims

4. Value Chain Analysis

4.1. Operating margins at each node of supply chain

4.2. List of Active Market Participants

4.2.1. Product Manufacturers/ Key Brands

5. Global Market - Pricing Analysis

5.1. Price Point Assessment by Region

5.2. Price Point Assessment by Form

6. Global Market Size (in Value (US$ Mn) and Volume (MT) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

6.1. Historical Market Size (in Value (US$ Mn) and Volume (MT) Analysis, 2018 to 2022

6.2. Current and Future Market Size (in Value (US$ Mn) and Volume (MT) Analysis, 2023 to 2033

6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Form

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size (in Value (US$ Mn) and Volume (MT) Analysis By Form, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size (in Value (US$ Mn) and Volume (MT) Analysis and Forecast By Form, 2023 to 2033

7.3.1. Loose Leaf

7.3.2. Powder

7.3.3. Extracts

7.3.4. Concentrates

7.4. Market Attractiveness Analysis By Form

7.5. Key Takeaways

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Sales Channel

8.1. Historical Market Size (in Value (US$ Mn) and Volume (MT) Analysis By Sales Channel, 2018 to 2022

8.2. Current and Future Market Size (in Value (US$ Mn) and Volume (MT) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2023 to 2033

8.2.1.1. Business-to-Business

8.2.1.1.1. Beverage Processing

8.2.1.1.2. Dietary Supplement

8.2.1.1.3. Cosmetic and Personal Care

8.2.1.1.4. Pharmaceutical

8.2.1.2. Business-to-Consumer

8.2.1.2.1. Hypermarket/Supermarkets

8.2.1.2.2. Herbalist Shops

8.2.1.2.3. Health Food Stores

8.2.1.2.4. Online Retail

8.3. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel

8.4. Key Takeaways

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Region

9.1. Historical Market Size (in Value (US$ Mn) and Volume (MT) Analysis By Region, 2018 to 2022

9.2. Current Market Size (in Value (US$ Mn) and Volume (MT) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

9.2.1. North America

9.2.2. Latin America

9.2.3. Europe

9.2.4. East Asia

9.2.5. South Asia

9.2.6. Oceania

9.2.7. Middle East & Africa

9.3. Market Attractiveness Analysis By Region

9.4. Key Takeaways

10. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

10.1. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. USA

10.2.1.2. Canada

10.2.2. By Form

10.2.3. By Sales Channel

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Form

10.3.2. By Sales Channel

10.4. Key Takeaways

11. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

11.1. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Brazil

11.2.1.2. Argentina

11.2.1.3. Paraguay

11.2.1.4. Rest of Latin America

11.2.2. By Form

11.2.3. By Sales Channel

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Form

11.3.2. By Sales Channel

11.4. Key Takeaways

12. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

12.1. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Germany

12.2.1.2. United kingdom

12.2.1.3. France

12.2.1.4. Italy

12.2.1.5. Spain

12.2.1.6. BENELUX

12.2.1.7. Nordic

12.2.1.8. Russia

12.2.1.9. Poland

12.2.1.10. Rest of Europe

12.2.2. By Form

12.2.3. By Sales Channel

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Form

12.3.2. By Sales Channel

12.4. Key Takeaways

13. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. China

13.2.1.2. Japan

13.2.1.3. South Korea

13.2.2. By Form

13.2.3. By Sales Channel

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Form

13.3.2. By Sales Channel

13.4. Key Takeaways

14. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. India

14.2.1.2. Thailand

14.2.1.3. Malaysia

14.2.1.4. Indonesia

14.2.1.5. Singapore

14.2.1.6. Rest of South Asia

14.2.2. By Form

14.2.3. By Sales Channel

14.3. By Sales Channel Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Form

14.3.2. By Sales Channel

14.4. Key Takeaways

15. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. Australia

15.2.1.2. New Zealand

15.2.2. By Form

15.2.3. By Sales Channel

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Form

15.3.2. By Sales Channel

15.4. Key Takeaways

16. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.2. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.2.1. By Country

16.2.1.1. GCC Countries

16.2.1.2. South Africa

16.2.1.3. Rest of MEA

16.2.2. By Form

16.2.3. By Sales Channel

16.3. Market Attractiveness Analysis

16.3.1. By Form

16.3.2. By Sales Channel

16.4. Key Takeaways

17. Country-level Market Analysis, 2022

17.1. US Market Analysis

17.1.1. By Form

17.1.2. By Sales Channel

17.2. Canada Market Analysis

17.2.1. By Form

17.2.2. By Sales Channel

17.3. Brazil Market Analysis

17.3.1. By Form

17.3.2. By Sales Channel

17.4. Mexico Market Analysis

17.4.1. By Form

17.4.2. By Sales Channel

17.5. Colombia Market Analysis

17.5.1. By Form

17.5.2. By Sales Channel

17.6. Argentina Market Analysis

17.6.1. By Form

17.6.2. By Sales Channel

17.7. Germany Market Analysis

17.7.1. By Form

17.7.2. By Sales Channel

17.8. UK Market Analysis

17.8.1. By Form

17.8.2. By Sales Channel

17.9. France Market Analysis

17.9.1. By Form

17.9.2. By Sales Channel

17.10. Italy Market Analysis

17.10.1. By Form

17.10.2. By Sales Channel

17.11. Spain Market Analysis

17.11.1. By Form

17.11.2. By Sales Channel

17.12. BENELUX Market Analysis

17.12.1. By Form

17.12.2. By Sales Channel

17.13. Nordic Market Analysis

17.13.1. By Form

17.13.2. By Sales Channel

17.14. Russia Market Analysis

17.14.1. By Form

17.14.2. By Sales Channel

17.15. Poland Market Analysis

17.15.1. By Form

17.15.2. By Sales Channel

17.16. China Market Analysis

17.16.1. By Form

17.16.2. By Sales Channel

17.17. Japan Market Analysis

17.17.1. By Form

17.17.2. By Sales Channel

17.18. South Korea Market Analysis

17.18.1. By Form

17.18.2. By Sales Channel

17.19. India Market Analysis

17.19.1. By Form

17.19.2. By Sales Channel

17.20. Thailand Market Analysis

17.20.1. By Form

17.20.2. By Sales Channel

17.21. Malaysia Market Analysis

17.21.1. By Form

17.21.2. By Sales Channel

17.22. Indonesia Market Analysis

17.22.1. By Form

17.22.2. By Sales Channel

17.23. Singapore Market Analysis

17.23.1. By Form

17.23.2. By Sales Channel

17.24. Australia Market Analysis

17.24.1. By Form

17.24.2. By Sales Channel

17.25. New Zealand Market Analysis

17.25.1. By Form

17.25.2. By Sales Channel

17.26. GCC Countries Market Analysis

17.26.1. By Form

17.26.2. By Sales Channel

17.27. South Africa Market Analysis

17.27.1. By Form

17.27.2. By Sales Channel

17.28. North Africa Market Analysis

17.28.1. By Form

17.28.2. By Sales Channel

17.29. Syria Market Analysis

17.29.1. By Form

17.29.2. By Sales Channel

17.30. Lebanon Market Analysis

17.30.1. By Form

17.30.2. By Sales Channel

18. Market Structure Analysis

18.1. Global Market Competition - a Dashboard View

18.2. Industry Structure Analysis

18.2.1. % tier 1 market players

18.2.2. % tier 2 market players

18.2.3. % tier 3 market players

18.3. Global Market Company Share Analysis

18.3.1. For Tier 1 Market Players, 2022

18.3.2. Company Market Share Analysis of Top 5 Players, By Region

19. Competition Analysis

19.1. Competition Dashboard

19.2. Competition Deep Dive

19.2.1. Establecimiento Las Marías

19.2.1.1. Product Portfolio

19.2.1.1.1. Product Claim

19.2.1.1.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

19.2.1.1.3. Sales Footprint

19.2.1.1.4. Strategy Overview

19.2.1.1.4.1. Marketing Strategy

19.2.1.1.4.2. Product Strategy

19.2.1.1.4.3. Channel Strategy

19.2.1.1.5. SWOT Analysis

19.2.1.2. Cooperativa Agrícola de la Colonia Liebig Ltda

19.2.1.3. Product Portfolio

19.2.1.3.1. Product Claim

19.2.1.3.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

19.2.1.3.3. Sales Footprint

19.2.1.3.4. Strategy Overview

19.2.1.3.4.1. Marketing Strategy

19.2.1.3.4.2. Product Strategy

19.2.1.3.4.3. Channel Strategy

19.2.1.3.5. SWOT Analysis

19.2.1.4. HREÑUK SA

19.2.1.5. Product Portfolio

19.2.1.5.1. Product Claim

19.2.1.5.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

19.2.1.5.3. Sales Footprint

19.2.1.5.4. Strategy Overview

19.2.1.5.4.1. Marketing Strategy

19.2.1.5.4.2. Product Strategy

19.2.1.5.4.3. Channel Strategy

19.2.1.5.5. SWOT Analysis

19.2.1.6. Molinos Río de la Plata SA

19.2.1.7. Product Portfolio

19.2.1.7.1. Product Claim

19.2.1.7.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

19.2.1.7.3. Sales Footprint

19.2.1.7.4. Strategy Overview

19.2.1.7.4.1. Marketing Strategy

19.2.1.7.4.2. Product Strategy

19.2.1.7.4.3. Channel Strategy

19.2.1.7.5. SWOT Analysis

19.2.1.8. La Cachuera SA

19.2.1.9. Product Portfolio

19.2.1.9.1. Product Claim

19.2.1.9.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

19.2.1.9.3. Sales Footprint

19.2.1.9.4. Strategy Overview

19.2.1.9.4.1. Marketing Strategy

19.2.1.9.4.2. Product Strategy

19.2.1.9.4.3. Channel Strategy

19.2.1.9.5. SWOT Analysis

19.2.1.10. HerboFlora

19.2.1.11. Product Portfolio

19.2.1.11.1. Product Claim

19.2.1.11.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

19.2.1.11.3. Sales Footprint

19.2.1.11.4. Strategy Overview

19.2.1.11.4.1. Marketing Strategy

19.2.1.11.4.2. Product Strategy

19.2.1.11.4.3. Channel Strategy

19.2.1.11.5. SWOT Analysis

19.2.1.12. ECOTEAS Organic Yerba Mate

19.2.1.13. Product Portfolio

19.2.1.13.1. Product Claim

19.2.1.13.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

19.2.1.13.3. Sales Footprint

19.2.1.13.4. Strategy Overview

19.2.1.13.4.1. Marketing Strategy

19.2.1.13.4.2. Product Strategy

19.2.1.13.4.3. Channel Strategy

19.2.1.13.5. SWOT Analysis

19.2.1.14. Santo Pipo SCL

19.2.1.15. Product Portfolio

19.2.1.15.1. Product Claim

19.2.1.15.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

19.2.1.15.3. Sales Footprint

19.2.1.15.4. Strategy Overview

19.2.1.15.4.1. Marketing Strategy

19.2.1.15.4.2. Product Strategy

19.2.1.15.4.3. Channel Strategy

19.2.1.15.5. SWOT Analysis

19.2.1.16. Guayaki Sustainable Rainforest Products Inc

19.2.1.17. Product Portfolio

19.2.1.17.1. Product Claim

19.2.1.17.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

19.2.1.17.3. Sales Footprint

19.2.1.17.4. Strategy Overview

19.2.1.17.4.1. Marketing Strategy

19.2.1.17.4.2. Product Strategy

19.2.1.17.4.3. Channel Strategy

19.2.1.17.5. SWOT Analysis

19.2.1.18. Kraus

19.2.1.19. Product Portfolio

19.2.1.19.1. Product Claim

19.2.1.19.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

19.2.1.19.3. Sales Footprint

19.2.1.19.4. Strategy Overview

19.2.1.19.4.1. Marketing Strategy

19.2.1.19.4.2. Product Strategy

19.2.1.19.4.3. Channel Strategy

19.2.1.19.5. SWOT Analysis

19.2.1.20. Others (On additional request)

19.2.1.21. Product Portfolio

19.2.1.21.1. Product Claim

19.2.1.21.2. Revenue by Market Segments (Product/Channel/Region)

19.2.1.21.3. Sales Footprint

19.2.1.21.4. Strategy Overview

19.2.1.21.4.1. Marketing Strategy

19.2.1.21.4.2. Product Strategy

19.2.1.21.4.3. Channel Strategy

19.2.1.21.5. SWOT Analysis

20. Assumptions and Acronyms Used

21. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/27 10:26

159.18 円

166.34 円

202.23 円

ページTOPに戻る