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カナダのバブルティー市場:フレーバー別(オリジナルフレーバー、コーヒーフレーバー、フルーツフレーバー、チョコレートフレーバー、ミルクフレーバー、その他) , ベース成分別(紅茶、緑茶、ウーロン茶、白茶) , 成分別(フレーバー、クリーマー、甘味料、リキッド、トッピング、その他) , エンドユーザー別(Z世代、ミレニアル世代、X世代) :ビジネスチャンス分析と産業予測、2024-2033年

カナダのバブルティー市場:フレーバー別(オリジナルフレーバー、コーヒーフレーバー、フルーツフレーバー、チョコレートフレーバー、ミルクフレーバー、その他) , ベース成分別(紅茶、緑茶、ウーロン茶、白茶) , 成分別(フレーバー、クリーマー、甘味料、リキッド、トッピング、その他) , エンドユーザー別(Z世代、ミレニアル世代、X世代) :ビジネスチャンス分析と産業予測、2024-2033年


Canada Bubble Tea Market By Flavor (Original Flavor, Coffee Flavor, Fruit Flavor, Chocolate Flavor, Milk Flavor, Others) , By Base Ingredient (Black Tea, Green Tea, Oolong Tea, White Tea) By Component (Flavor, Creamer, Sweetener, Liquid, Toppings, Others) By End User (Generation Z, Millennials, Generation X) : Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2024-2033

カナダのバブルティー市場は、2023年に1億880万ドルと評価され、2024年から2033年までの年平均成長率は6%で、2033年には1億9200万ドルに達すると予測されている。 ボバティーやパールミルクティーとしても知... もっと見る

 

 

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サマリー

カナダのバブルティー市場は、2023年に1億880万ドルと評価され、2024年から2033年までの年平均成長率は6%で、2033年には1億9200万ドルに達すると予測されている。

ボバティーやパールミルクティーとしても知られるバブルティーは、紅茶にミルクやフルーツフレーバー、甘味料、モチモチのタピオカパール(ボバ)を混ぜた爽やかな台湾の飲料である。ゼリー、プチプチ、プリンなど、さまざまなトッピングが添えられることが多く、パールを入れるために幅広のストローを使って、冷たいままでも温かいままでも飲まれる。このドリンクは1980年代に台湾で生まれ、以来、そのユニークな食感とカスタマイズ可能なフレーバーで世界的な人気を博している。

カナダ・バブルティー市場は、台湾料理や飲料の台頭など、カナダにおけるアジア料理トレンドの影響力の高まりにより、力強い成長を遂げている。加えて、様々なティーベース、フレーバー、トッピング、甘さのレベルでバブルティーをカスタマイズできることが、多様な消費者の嗜好に対応し、様々な年齢層や人口動態の間で人気を牽引している。ビジネス・イン・バンクーバーが発表したニュースによると、近年、バブルティーは楽しく社交的な飲み物として、アジアの若い世代の間で大きな人気を集めている。バブルティーの需要はメトロバンクーバーにも広がり、200以上のバブルティー専門店が各都市に少なくとも1店舗ずつある。特に、その80%がバンクーバー、バーナビー、リッチモンド、サリーにある。さらに、抗酸化物質が豊富な緑茶や低カロリーのものなど、健康に良い飲み物を求める消費者が増えている。多くのバブルティー販売店では現在、砂糖不使用、乳製品不使用、有機栽培など、より健康的な選択肢を提供しており、健康志向の顧客にアピールしている。さらに、カナダでは都市部の人口が増加しているため、バブルティーのような手軽でクイックサービスの飲料に対する需要が高まっている。バブルティーの鮮やかな見た目と独特の食感は、体験型の食事やシェアできる食体験を重視する若い世代に好まれている。インスタグラムやTikTokのようなソーシャル・メディア・プラットフォームは、その魅力をさらに増幅させている。しかし、タピオカ・パール、高級茶、特殊な調味料など、高品質な原材料のコストはかなりのものになる。このため、生産コスト全体が上昇し、企業にとっては価格の柔軟性が制限される。バブルティーは一般的に夏の飲み物として認識されており、寒い時期には需要が落ち込む。この季節性は通年の売上にさらに影響を及ぼし、事業者が安定した収益を維持する上での課題を生み出し、市場成長の妨げとなる。その一方で、抹茶、タロイモ、黒糖、ポッピングボバなど、フレーバーや原材料の絶え間ない革新は、冒険好きな顧客を惹きつけ、市場の活力を維持する。

カナダのバブルティー市場は、フレーバー、ベース原料、成分、エンドユーザーに区分される。フレーバーベースでは、市場はオリジナルフレーバー、コーヒーフレーバー、フルーツフレーバー、チョコレートフレーバー、ミルクフレーバー、その他に分類される。ベース成分別では、紅茶、緑茶、ウーロン茶、白茶に分けられる。成分別では、フレーバー、クリーマー、甘味料、リキッド、トッピング、その他に分類される。エンドユーザー別では、Z世代、ミレニアル世代、X世代に区分される。
競合分析
カナダのバブルティー市場で事業を展開する主要企業には、Chatime、Gong Cha、Presotea、T4、Koi Thé、The Alley、Kung Fu Tea、Bubbleology、Boba Guys、Mikoto Teaなどがある。これらの主要プレーヤーは、激しい競争を維持し、市場で強力な足場を獲得するために、事業拡大、新製品の発売、パートナーシップなどの様々な主要な開発戦略を採用している。

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国または地域の追加分析-市場規模と予測
主要市場セグメント
フレーバー別
オリジナルフレーバー
コーヒーフレーバー
フルーツフレーバー
チョコレート味
ミルク味
その他
ベース成分別
紅茶
緑茶
ウーロン茶
白茶
成分別
フレーバー
クリーマー
甘味料
リキッド
トッピング
サブタイプ
タピオカパール
こんにゃくゼリー
ポッピングパール
ココナッツゼリー
その他
エンドユーザー別
Z世代
ミレニアル世代
ジェネレーションX
主な市場プレイヤー
チャタイム
ゴンチャ
プレソテア
○ T4
コイ・テー
ザ・アレイ
カンフー・ティー
バブルロジー
ボバ・ガイズ
美琴茶

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目次

第1章:序論
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:要旨
2.1.CXOの視点
第3章 市場環境
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主要投資先
3.2.2.上位の勝ち組戦略
3.3.ポーターのファイブフォース分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力
3.3.2.新規参入者の脅威
3.3.3.代替品の脅威
3.3.4.競争上のライバル
3.3.5.買い手の交渉力
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.促進要因
3.4.2.阻害要因
3.4.3.機会
第4章 カナダのバブルティー市場、フレーバー別
4.1.市場概要
4.1.1 市場規模および予測、フレーバー別
4.2.オリジナルフレーバー
4.2.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.3.コーヒーフレーバー
4.3.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.4.フルーツフレーバー
4.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.5.チョコレートフレーバー
4.5.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.6.ミルクフレーバー
4.6.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.7.その他
4.7.1.主な市場動向、成長要因、機会
第5章 カナダのバブルティー市場:ベース成分別
5.1.市場概要
5.1.1 ベース成分別市場規模と予測
5.2.紅茶
5.2.1.主要市場動向、成長要因、機会
5.3.緑茶
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.ウーロン茶
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.5.白茶
5.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
第6章 カナダのバブルティー市場:成分別
6.1.市場概要
6.1.1 市場規模および予測、成分別
6.2.フレーバー
6.2.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.3.クリーマー
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.甘味料
6.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.5.液体
6.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.6.トッピング
6.6.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.6.2.サブタイプ
6.6.3.タピオカパール
6.6.4.こんにゃくゼリー
6.6.5.プチプチ真珠
6.6.6.ココナッツゼリー
6.7.その他
6.7.1.主な市場動向、成長要因、機会
第7章 カナダのバブルティー市場:エンドユーザー別
7.1.市場概要
7.1.1 エンドユーザー別市場規模・予測
7.2.Z世代
7.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.3.ミレニアル世代
7.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
7.4.ジェネレーションX
7.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
第8章 競争環境
8.1.はじめに
8.2.上位の勝利戦略
8.3.トップ10選手の製品マッピング
8.4.競合ダッシュボード
8.5.競合ヒートマップ
8.6.トッププレーヤーのポジショニング(2023年
第9章 企業プロフィール
9.1.チャタイム
9.1.1.会社概要
9.1.2.主要役員
9.1.3.会社概要
9.1.4.事業セグメント
9.1.5.製品ポートフォリオ
9.1.6.業績
9.1.7.主な戦略的動きと展開
9.2.ゴンチャ
9.2.1.会社概要
9.2.2.主要役員
9.2.3.会社概要
9.2.4.事業セグメント
9.2.5.製品ポートフォリオ
9.2.6.業績
9.2.7.主な戦略的動きと展開
9.3.プレソティア
9.3.1.会社概要
9.3.2.主要役員
9.3.3.会社概要
9.3.4.事業セグメント
9.3.5.製品ポートフォリオ
9.3.6.業績
9.3.7.主な戦略的動きと展開
9.4.T4
9.4.1.会社概要
9.4.2.主要役員
9.4.3.会社概要
9.4.4.事業セグメント
9.4.5.製品ポートフォリオ
9.4.6.業績
9.4.7.主な戦略的動きと展開
9.5.コイ・テー
9.5.1.会社概要
9.5.2.主要役員
9.5.3.会社概要
9.5.4.事業セグメント
9.5.5.製品ポートフォリオ
9.5.6.業績
9.5.7.主な戦略的動きと展開
9.6.路地
9.6.1.会社概要
9.6.2.主要役員
9.6.3.会社概要
9.6.4.事業セグメント
9.6.5.製品ポートフォリオ
9.6.6.業績
9.6.7.主な戦略的動きと展開
9.7.カンフー茶
9.7.1.会社概要
9.7.2.主要役員
9.7.3.スナップショット
9.7.4.事業セグメント
9.7.5.製品ポートフォリオ
9.7.6.業績
9.7.7.主な戦略的動きと展開
9.8.バブルロジー
9.8.1.会社概要
9.8.2.主要役員
9.8.3.スナップショット
9.8.4.事業セグメント
9.8.5.製品ポートフォリオ
9.8.6.業績
9.8.7.主な戦略的動きと展開
9.9.ボバ・ガイズ
9.9.1.会社概要
9.9.2.主要役員
9.9.3.スナップショット
9.9.4.事業セグメント
9.9.5.製品ポートフォリオ
9.9.6.業績
9.9.7.主な戦略的動きと展開
9.10.みこと製茶
9.10.1.会社概要
9.10.2.主要役員
9.10.3.会社概要
9.10.4.事業セグメント
9.10.5.製品ポートフォリオ
9.10.6.業績
9.10.7.主な戦略的動きと展開
表一覧
表1.カナダのバブルティー市場、フレーバー別、2024~2033年(百万ドル)
表2.カナダ バブルティー市場:ベース成分別、2024年~2033年(百万ドル)
表3.カナダ産バブルティー市場:成分別、2024年~2033年(百万ドル)
表4.カナダ産バブルティー市場:エンドユーザー別、2024年~2033年(百万ドル)
表5.チャタイム:主要役員
表6.CHATIME:会社概要
表7.CHATIME:事業セグメント
表8.CHATIME:製品ポートフォリオ
表9.CHATIME:主な戦略的動きと展開
表10.ゴンチャ:主要役員
表11.ゴンチャ:会社概要
表12.ゴンチャ:事業セグメント
表13.ゴンチャ:製品ポートフォリオ
表14.ゴンチャ:主な戦略的動きと展開
表15.プレソティア:主要役員
表16.プレソティア:会社概要
表17.プレソティア:事業セグメント
表18.プレソティア:製品ポートフォリオ
表19.プレソティア:主要な戦略的動きと展開
表 20.T4:主要役員
表21.T4:会社概要
表22:事業セグメント
表23.T4:製品ポートフォリオ
表24.T4:主な戦略的動きと展開
表25.KOI THé: 主要役員
表 26.KOI THé:会社概要
表27.KOI THé:事業セグメント
表28.KOI THé:製品ポートフォリオ
表 29.KOI THé: 主な戦略的動きと展開
表 30.ザ・アレイ:主要役員
表31.ザ・アレイ:会社概要
表32.THE ALLEY:事業セグメント
表33.the alley:製品ポートフォリオ
表34.the alley:主な戦略的動きと展開
表35.カンフー茶:主要役員
表36.カンフー・ティー:会社概要
表37.カンフーティー:事業セグメント
表38.カンフーティー:製品ポートフォリオ
表39.カンフーティー:主な戦略的動きと展開
表40.バブルロジー:主要役員
表41.バブルロジー:会社概要
表42.バブルロジー:事業セグメント
表43.バブルロジー:製品ポートフォリオ
表44.バブルロジー:主な戦略的動きと展開
表45.ボバガイ:主要役員
表46.ボバガイ:会社概要
表47.ボバガイ:事業セグメント
表48.ボバガイ:製品ポートフォリオ
表49.ボバガイ:主要な戦略的動きと展開
表50.美琴茶:主要役員
表51.美琴茶:会社概要
表52.美琴茶:事業セグメント
表53.美古都茶:製品ポートフォリオ
表54.美琴茶:主要な戦略的動きと展開
図表一覧
図1.カナダのバブルティー市場,2024 - 2033
図2.カナダ産バブルティー市場のセグメンテーション,2024 - 2033
図3. カナダのバブルティー市場における上位投資ポケット,2024 - 2033年
図4.買い手の適度な交渉力
図5.供給者の交渉力は中程度
図6. 新規参入者の脅威は中程度
図 7.代替の脅威は低い
図8.高い競合関係
図9.機会、阻害要因、促進要因:カナダのバブルティー市場
図10.カナダ産バブルティー市場:フレーバー別,2024年~2033年(百万ドル)
図11.カナダ産バブルティー市場:ベース成分別,2024年~2033年(百万ドル)
図12.カナダバブルティー市場:成分別,2024年~2033年(百万ドル)
図13.カナダバブルティー市場:エンドユーザー別,2024年~2033年(百万ドル)
図14.上位勝利戦略、年別、2021年~2023年*。
図15.上位勝ち組戦略、開発別、2021年~2023年*。
図16.上位勝ち組戦略、企業別、2021~2023年*。
図17.上位10社の製品マッピング
図18.競合ダッシュボード
図19.競合ヒートマップ:カナダのバブルティー市場
図20.トッププレーヤーのポジショニング,2023
図21.CHATIME:売上高, 2021-2023 (百万ドル)
図22:収益シェア、セグメント別、2023年(%)
図23.CHATIME:収益シェア、地域別、2023年(%)
図24.ゴンチャ:売上高、2021年~2023年(百万ドル)
図25.ゴンチャ:セグメント別収益シェア、2023年(%)
図26.ゴンチャ:収益シェア、地域別、2023年(%)
図27.プレソティア:売上高、2021年~2023年(百万ドル)
図28.プレソティア:セグメント別売上高シェア、2023年(%)
図29.プレソティア:売上高シェア、地域別、2023年(%)
図30.T4:売上高, 2021-2023 (百万ドル)
図31.T4:収益シェア、セグメント別、2023年(%)
図32.T4:地域別収益シェア、2023年(%)
図33.KOI THé: 純売上高、2021年~2023年 ($MILLION)
図34.KOI THé:セグメント別売上高シェア、2023年(%)
図35.コイテ:地域別収益シェア、2023年(%)
図36.ザ・アレイ:売上高、2021年~2023年(百万ドル)
図37.ザ・アレイ:セグメント別売上高シェア、2023年(%)
図38.ザ・アレイ:売上高シェア、地域別、2023年(%)
図39.カンフー茶:売上高、2021年~2023年(百万ドル)
図40.カンフー茶:売上高シェア、セグメント別、2023年(%)
図41.カンフー茶:地域別売上シェア、2023年(%)
図42.バブルロジー:売上高、2021年~2023年(百万ドル)
図43.バブルロジー:セグメント別収益シェア、2023年(%)
図44.バブルロジー:地域別収益シェア、2023年(%)
図45.ボバガイ:売上高、2021年~2023年(百万ドル)
図46.ボバガイ:セグメント別収益シェア、2023年(%)
図47.Boba guys:売上高シェア、地域別、2023年(%)
図48.美琴茶:売上高、2021-2023年(百万ドル)
図49.美琴茶:売上高シェア、セグメント別、2023年(%)
図50.美琴茶:地域別売上シェア、2023年(%)

 

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Summary

The Canada bubble tea market was valued at $108.8 million in 2023, and is projected to reach $192.0 million by 2033, growing at a CAGR of 6% from 2024 to 2033.

Bubble tea, also known as boba tea or pearl milk tea, is a refreshing Taiwanese beverage that consists of tea mixed with milk or fruit flavors, sweeteners, and chewy tapioca pearls (boba). It often includes a variety of toppings, such as jelly, popping boba, or puddings, and is served cold or hot with a wide straw to accommodate the pearls. The drink originated in Taiwan in the 1980s and has since gained global popularity for its unique texture and customizable flavors.

The Canada bubble tea market is witnessing robust growth due to increase in influence of Asian culinary trends in Canada, including the rise of Taiwanese food and beverages. In addition, the ability to customize bubble tea with a variety of tea bases, flavors, toppings, and sweetness levels caters to diverse consumer preferences, driving its popularity among different age groups and demographics. As per a news published by Business in Vancouver, in recent years, bubble tea has gained significant popularity among younger generations in Asia as a fun and social beverage. The demand for it has also spread to Metro Vancouver, where over 200 bubble tea shops can be found – with at least one in each city. Notably, 80% of these shops are located in Vancouver, Burnaby, Richmond, and Surrey. Furthermore, consumers are increasingly seeking beverages that offer health benefits, such as antioxidant-rich green tea or low-calorie options. Many bubble tea outlets now offer healthier alternatives, including sugar-free, dairy-free, and organic options, which appeal to health-conscious customers, thereby fostering the market growth. Moreover, the growing urban population in Canada has increased the demand for convenient and quick-service beverages like bubble tea, which is often consumed as a snack or dessert replacement. Bubble tea's vibrant appearance and unique texture make it a favorite among younger generations who value experiential dining and shareable food experiences. Social media platforms like Instagram and TikTok have further amplified its appeal. However, the cost of high-quality ingredients, such as tapioca pearls, premium teas, and specialized flavorings, can be significant. This increases the overall cost of production and limits price flexibility for businesses. Bubble tea is typically seen as a summer beverage, with demand dipping during colder months. This seasonality can further impact year-round sales and create challenges for businesses in maintaining consistent revenue, thereby hampering the market growth. On the contrary, continuous innovation in flavors and ingredients, such as matcha, taro, brown sugar, and popping boba, attracts adventurous customers and keeps the market dynamic, which are expected to offer remunerative opportunities for the expansion of the market during the forecast period.

The Canada bubble tea market is segmented into flavor, base ingredient, component, and end user. On the basis of flavor, the market is categorized into original flavor, coffee flavor, fruit flavor, chocolate flavor, milk flavor, and others. As per base ingredient, it is divided into black tea, green tea, oolong tea, and white tea. Depending on component, it is classified into flavor, creamer, sweetener, liquid, toppings, and others. By end user, it is segmented into generation Z, millennials, and generation X.
Competition Analysis
The major players operating in the Canada bubble tea market include Chatime, Gong Cha, Presotea, T4, Koi Thé, The Alley, Kung Fu Tea, Bubbleology, Boba Guys, and Mikoto Tea. These major players have adopted various key development strategies such as business expansion, new product launches, and partnerships to sustain the intense competition and gain strong foothold in the market.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
Key Market Segments
By Flavor
● Original Flavor
● Coffee Flavor
● Fruit Flavor
● Chocolate Flavor
● Milk Flavor
● Others
By Base Ingredient
● Black Tea
● Green Tea
● Oolong Tea
● White Tea
By Component
● Flavor
● Creamer
● Sweetener
● Liquid
● Toppings
○ Sub-Type
○ Tapioca Pearls
○ Konjac Jelly Pearls
○ Popping Pearls
○ Coconut Jelly
● Others
By End User
● Generation Z
● Millennials
● Generation X
● Key Market Players
○ Chatime
○ Gong Cha
○ Presotea
○ T4
○ Koi Thé
○ The Alley
○ Kung Fu Tea
○ Bubbleology
○ Boba Guys
○ Mikoto Tea



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Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report Description
1.2. Key Market Segments
1.3. Key Benefits
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary Research
1.4.2. Secondary Research
1.4.3. Analyst Tools and Models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET LANDSCAPE
3.1. Market Definition and Scope
3.2. Key Findings
3.2.1. Top Investment Pockets
3.2.2. Top Winning Strategies
3.3. Porter's Five Forces Analysis
3.3.1. Bargaining Power of Suppliers
3.3.2. Threat of New Entrants
3.3.3. Threat of Substitutes
3.3.4. Competitive Rivalry
3.3.5. Bargaining Power among Buyers
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.2. Restraints
3.4.3. Opportunities
CHAPTER 4: CANADA BUBBLE TEA MARKET, BY FLAVOR
4.1. Market Overview
4.1.1 Market Size and Forecast, By Flavor
4.2. Original Flavor
4.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.3. Coffee Flavor
4.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.4. Fruit Flavor
4.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.5. Chocolate Flavor
4.5.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.6. Milk Flavor
4.6.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.7. Others
4.7.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
CHAPTER 5: CANADA BUBBLE TEA MARKET, BY BASE INGREDIENT
5.1. Market Overview
5.1.1 Market Size and Forecast, By Base Ingredient
5.2. Black Tea
5.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.3. Green Tea
5.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.4. Oolong Tea
5.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.5. White Tea
5.5.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
CHAPTER 6: CANADA BUBBLE TEA MARKET, BY COMPONENT
6.1. Market Overview
6.1.1 Market Size and Forecast, By Component
6.2. Flavor
6.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.3. Creamer
6.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.4. Sweetener
6.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.5. Liquid
6.5.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.6. Toppings
6.6.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.6.2. Sub-Type
6.6.3. Tapioca Pearls
6.6.4. Konjac Jelly Pearls
6.6.5. Popping Pearls
6.6.6. Coconut Jelly
6.7. Others
6.7.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
CHAPTER 7: CANADA BUBBLE TEA MARKET, BY END USER
7.1. Market Overview
7.1.1 Market Size and Forecast, By End User
7.2. Generation Z
7.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
7.3. Millennials
7.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
7.4. Generation X
7.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
CHAPTER 8: COMPETITIVE LANDSCAPE
8.1. Introduction
8.2. Top Winning Strategies
8.3. Product Mapping Of Top 10 Player
8.4. Competitive Dashboard
8.5. Competitive Heatmap
8.6. Top Player Positioning,2023
CHAPTER 9: COMPANY PROFILES
9.1. Chatime
9.1.1. Company Overview
9.1.2. Key Executives
9.1.3. Company Snapshot
9.1.4. Operating Business Segments
9.1.5. Product Portfolio
9.1.6. Business Performance
9.1.7. Key Strategic Moves and Developments
9.2. Gong Cha
9.2.1. Company Overview
9.2.2. Key Executives
9.2.3. Company Snapshot
9.2.4. Operating Business Segments
9.2.5. Product Portfolio
9.2.6. Business Performance
9.2.7. Key Strategic Moves and Developments
9.3. Presotea
9.3.1. Company Overview
9.3.2. Key Executives
9.3.3. Company Snapshot
9.3.4. Operating Business Segments
9.3.5. Product Portfolio
9.3.6. Business Performance
9.3.7. Key Strategic Moves and Developments
9.4. T4
9.4.1. Company Overview
9.4.2. Key Executives
9.4.3. Company Snapshot
9.4.4. Operating Business Segments
9.4.5. Product Portfolio
9.4.6. Business Performance
9.4.7. Key Strategic Moves and Developments
9.5. Koi Thé
9.5.1. Company Overview
9.5.2. Key Executives
9.5.3. Company Snapshot
9.5.4. Operating Business Segments
9.5.5. Product Portfolio
9.5.6. Business Performance
9.5.7. Key Strategic Moves and Developments
9.6. The Alley
9.6.1. Company Overview
9.6.2. Key Executives
9.6.3. Company Snapshot
9.6.4. Operating Business Segments
9.6.5. Product Portfolio
9.6.6. Business Performance
9.6.7. Key Strategic Moves and Developments
9.7. Kung Fu Tea
9.7.1. Company Overview
9.7.2. Key Executives
9.7.3. Company Snapshot
9.7.4. Operating Business Segments
9.7.5. Product Portfolio
9.7.6. Business Performance
9.7.7. Key Strategic Moves and Developments
9.8. Bubbleology
9.8.1. Company Overview
9.8.2. Key Executives
9.8.3. Company Snapshot
9.8.4. Operating Business Segments
9.8.5. Product Portfolio
9.8.6. Business Performance
9.8.7. Key Strategic Moves and Developments
9.9. Boba Guys
9.9.1. Company Overview
9.9.2. Key Executives
9.9.3. Company Snapshot
9.9.4. Operating Business Segments
9.9.5. Product Portfolio
9.9.6. Business Performance
9.9.7. Key Strategic Moves and Developments
9.10. Mikoto Tea
9.10.1. Company Overview
9.10.2. Key Executives
9.10.3. Company Snapshot
9.10.4. Operating Business Segments
9.10.5. Product Portfolio
9.10.6. Business Performance
9.10.7. Key Strategic Moves and Developments
LIST OF TABLES
TABLE 1. CANADA BUBBLE TEA MARKET, BY FLAVOR, 2024 - 2033 ($MILLION)
TABLE 2. CANADA BUBBLE TEA MARKET, BY BASE INGREDIENT, 2024 - 2033 ($MILLION)
TABLE 3. CANADA BUBBLE TEA MARKET, BY COMPONENT, 2024 - 2033 ($MILLION)
TABLE 4. CANADA BUBBLE TEA MARKET, BY END USER, 2024 - 2033 ($MILLION)
TABLE 5. CHATIME: KEY EXECUTIVES
TABLE 6. CHATIME: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 7. CHATIME: OPERATING SEGMENTS
TABLE 8. CHATIME: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 9. CHATIME: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 10. GONG CHA: KEY EXECUTIVES
TABLE 11. GONG CHA: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 12. GONG CHA: OPERATING SEGMENTS
TABLE 13. GONG CHA: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 14. GONG CHA: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 15. PRESOTEA: KEY EXECUTIVES
TABLE 16. PRESOTEA: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 17. PRESOTEA: OPERATING SEGMENTS
TABLE 18. PRESOTEA: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 19. PRESOTEA: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 20. T4: KEY EXECUTIVES
TABLE 21. T4: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 22. T4: OPERATING SEGMENTS
TABLE 23. T4: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 24. T4: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 25. KOI THé: KEY EXECUTIVES
TABLE 26. KOI THé: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 27. KOI THé: OPERATING SEGMENTS
TABLE 28. KOI THé: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 29. KOI THé: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 30. THE ALLEY: KEY EXECUTIVES
TABLE 31. THE ALLEY: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 32. THE ALLEY: OPERATING SEGMENTS
TABLE 33. THE ALLEY: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 34. THE ALLEY: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 35. KUNG FU TEA: KEY EXECUTIVES
TABLE 36. KUNG FU TEA: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 37. KUNG FU TEA: OPERATING SEGMENTS
TABLE 38. KUNG FU TEA: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 39. KUNG FU TEA: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 40. BUBBLEOLOGY: KEY EXECUTIVES
TABLE 41. BUBBLEOLOGY: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 42. BUBBLEOLOGY: OPERATING SEGMENTS
TABLE 43. BUBBLEOLOGY: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 44. BUBBLEOLOGY: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 45. BOBA GUYS: KEY EXECUTIVES
TABLE 46. BOBA GUYS: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 47. BOBA GUYS: OPERATING SEGMENTS
TABLE 48. BOBA GUYS: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 49. BOBA GUYS: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 50. MIKOTO TEA: KEY EXECUTIVES
TABLE 51. MIKOTO TEA: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 52. MIKOTO TEA: OPERATING SEGMENTS
TABLE 53. MIKOTO TEA: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 54. MIKOTO TEA: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
LIST OF FIGURES
FIGURE 1. CANADA BUBBLE TEA MARKET,2024 - 2033
FIGURE 2. SEGMENTATION OF CANADA BUBBLE TEA MARKET,2024 - 2033
FIGURE 3. TOP INVESTMENT POCKET IN CANADA BUBBLE TEA MARKET,2024 - 2033
FIGURE 4. MODERATE BARGAINING POWER OF BUYERS
FIGURE 5. MODERATE BARGAINING POWER OF SUPPLIERS
FIGURE 6. MODERATE THREAT OF NEW ENTRANTS
FIGURE 7. LOW THREAT OF SUBSTITUTION
FIGURE 8. HIGH COMPETITIVE RIVALRY
FIGURE 9. OPPORTUNITIES, RESTRAINTS AND DRIVERS: CANADA BUBBLE TEA MARKET
FIGURE 10. CANADA BUBBLE TEA MARKET , BY FLAVOR,2024 - 2033 ($MILLION)
FIGURE 11. CANADA BUBBLE TEA MARKET , BY BASE INGREDIENT,2024 - 2033 ($MILLION)
FIGURE 12. CANADA BUBBLE TEA MARKET , BY COMPONENT,2024 - 2033 ($MILLION)
FIGURE 13. CANADA BUBBLE TEA MARKET , BY END USER,2024 - 2033 ($MILLION)
FIGURE 14. TOP WINNING STRATEGIES, BY YEAR, 2021-2023*
FIGURE 15. TOP WINNING STRATEGIES, BY DEVELOPMENT, 2021-2023*
FIGURE 16. TOP WINNING STRATEGIES, BY COMPANY, 2021-2023*
FIGURE 17. PRODUCT MAPPING OF TOP 10 PLAYERS
FIGURE 18. COMPETITIVE DASHBOARD
FIGURE 19. COMPETITIVE HEATMAP: CANADA BUBBLE TEA MARKET
FIGURE 20. TOP PLAYER POSITIONING,2023
FIGURE 21. CHATIME: NET SALES, 2021-2023 ($MILLION)
FIGURE 22. CHATIME: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 23. CHATIME: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 24. GONG CHA: NET SALES, 2021-2023 ($MILLION)
FIGURE 25. GONG CHA: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 26. GONG CHA: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 27. PRESOTEA: NET SALES, 2021-2023 ($MILLION)
FIGURE 28. PRESOTEA: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 29. PRESOTEA: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 30. T4: NET SALES, 2021-2023 ($MILLION)
FIGURE 31. T4: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 32. T4: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 33. KOI THé: NET SALES, 2021-2023 ($MILLION)
FIGURE 34. KOI THé: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 35. KOI THé: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 36. THE ALLEY: NET SALES, 2021-2023 ($MILLION)
FIGURE 37. THE ALLEY: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 38. THE ALLEY: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 39. KUNG FU TEA: NET SALES, 2021-2023 ($MILLION)
FIGURE 40. KUNG FU TEA: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 41. KUNG FU TEA: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 42. BUBBLEOLOGY: NET SALES, 2021-2023 ($MILLION)
FIGURE 43. BUBBLEOLOGY: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 44. BUBBLEOLOGY: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 45. BOBA GUYS: NET SALES, 2021-2023 ($MILLION)
FIGURE 46. BOBA GUYS: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 47. BOBA GUYS: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 48. MIKOTO TEA: NET SALES, 2021-2023 ($MILLION)
FIGURE 49. MIKOTO TEA: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2023 (%)
FIGURE 50. MIKOTO TEA: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)

 

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