バブル食品・飲料の世界市場規模調査、製品別(フルーツスナック、デザート、フルーツ飲料、バブルティー、その他)、ソース別(タピオカベース、バーストバブル)、流通チャネル別(オフトレード、オントレード)、地域別予測 2022-2028Global Bubble Food & Beverages Market Size study, by Product (Fruit Snacks, Desserts, Fruits Beverages, Bubble Tea, Others), by Source (Tapioca-based, Bursting Bubble), by Distribution Channel (Off-trade, On-trade) and Regional Forecasts 2022-2028 世界のバブル食品・飲料市場は、2021年に約40億5000万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には9.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ボバベースのスナックやドリンクの人気の高まりが、この分... もっと見る
サマリー世界のバブル食品・飲料市場は、2021年に約40億5000万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には9.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ボバベースのスナックやドリンクの人気の高まりが、この分野の前進を促しています。さらに、炭酸飲料よりも健康的な飲料を好む傾向が強まっていることから、バブルティーの需要が高まっています。バブルティーは、お茶(緑茶、紅茶、ウーロン茶など)とミルクを土台に、ボバ(モチモチしたボール)やフルーツゼリーを組み合わせて作られます。さらに、バブルティーの世界的な人気には、ソーシャルメディアが大きく関わっています。東南アジアはボバの需要が高く、2018年にはGrabFoodでのバブルティーの注文がなんと3,000%も増加したという。2019年5月にGrabで公開されたブログによると、顧客の需要の増加により、GrabFoodは約4,000のバブルティーショップに達し、この地域の店舗数が200パーセント増加したことを表しています。研究開発費の増加に加え、オーガニック、ビーガン、天然タピオカパールを取り入れた商品の利点に対する消費者の意識の高まりが、生産者の新商品提供の後押しをしています。例えば、Botanistは、2019年8月、東京の原宿界隈のインストアカフェで、エンドウ豆ベースのミルクで製造した青みがかったボバティーを提供し、バブルティー市場に製品選択を拡大しました。さらに、デルモンテフーズ株式会社は、2021年10月にストロベリーレモネード緑茶、ラズベリードラゴンフルーツ紅茶、マンゴーパッションフルーツ緑茶、チェリーハイビスカスティーなど、さまざまな種類のジョイバ・バブルティーを発売しました。しかし、原材料の入手が、2022-2028年の予測期間における市場拡大の妨げとなっています。バブル食品・飲料の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。アジア太平洋地域は、市場のリーダーとして浮上しました。これは、中国、タイ、オーストラリア、ニュージーランドなどの国々で、バブル食品と飲料に対する消費者の知識が高まっているためです。また、中国、タイ、オーストラリアなどの主要地域では、製品のリリース数が増加しており、セグメント開発を促進すると予想されます。北米は、2022年から2030年の間にかなりのCAGRで、2番目に大きな地域市場になると予測されています。米国やカナダなどの国の消費者は、健康的な食事や飲料に割増料金を支払う用意があり、バブル食品と飲料の需要が高まっています。さらに、この地域の重要な企業による製品リリースの増加は、全体的な成長に寄与すると考えられます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: Del Monte Foods Inc. モドゥー食品株式会社(Modoo Food Ltd. バブルティー・クラブ バブルティーハウスカンパニー フォカス社(Fokus Inc. ゴンチャ チャタイム ロリカップUSA, Inc. バブルティーサプライ株式会社 テンレンのティータイム 本調査の目的は、近年のさまざまなセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象地域や国ごとに、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品別 フルーツスナック デザート フルーツビバレッジ バブルティー その他 ソース別 タピオカベース バースティングバブル 販売チャネル別 オフトレード オントレード 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における世界のバブル食品・飲料市場のターゲットオーディエンス: 主要なコンサルティング会社およびアドバイザーの方々 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Bubble Food & Beverages Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Bubble Food & Beverages Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Bubble Food & Beverages Market, by Source, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Bubble Food & Beverages Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Bubble Food & Beverages Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Bubble Food & Beverages Market Dynamics 3.1. Bubble Food & Beverages Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing consumption of convenient boba-based snacks and drinks 3.1.1.2. Rising demand for healthy beverages over carbonated drinks 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Availability of raw materials 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing investments in research & development Chapter 4. Global Bubble Food & Beverages Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Bubble Food & Beverages Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Bubble Food & Beverages Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Bubble Food & Beverages Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Bubble Food & Beverages Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Fruit Snacks 6.4.2. Desserts 6.4.3. Fruits Beverages 6.4.4. Bubble Tea 6.4.5. Others Chapter 7. Global Bubble Food & Beverages Market, by Source 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Bubble Food & Beverages Market by Source, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Bubble Food & Beverages Market Estimates & Forecasts by Source 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Bubble Food & Beverages Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Tapioca-based 7.4.2. Bursting Bubble Chapter 8. Global Bubble Food & Beverages Market, by Distribution Channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Bubble Food & Beverages Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Bubble Food & Beverages Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Billion) 8.4. Bubble Food & Beverages Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Off-trade 8.4.2. On-trade Chapter 9. Global Bubble Food & Beverages Market, Regional Analysis 9.1. Bubble Food & Beverages Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Bubble Food & Beverages Market 9.2.1. U.S. Bubble Food & Beverages Market 9.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. Source breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Bubble Food & Beverages Market 9.3. Europe Bubble Food & Beverages Market Snapshot 9.3.1. U.K. Bubble Food & Beverages Market 9.3.2. Germany Bubble Food & Beverages Market 9.3.3. France Bubble Food & Beverages Market 9.3.4. Spain Bubble Food & Beverages Market 9.3.5. Italy Bubble Food & Beverages Market 9.3.6. Rest of Europe Bubble Food & Beverages Market 9.4. Asia-Pacific Bubble Food & Beverages Market Snapshot 9.4.1. China Bubble Food & Beverages Market 9.4.2. India Bubble Food & Beverages Market 9.4.3. Japan Bubble Food & Beverages Market 9.4.4. Australia Bubble Food & Beverages Market 9.4.5. South Korea Bubble Food & Beverages Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Bubble Food & Beverages Market 9.5. Latin America Bubble Food & Beverages Market Snapshot 9.5.1. Brazil Bubble Food & Beverages Market 9.5.2. Mexico Bubble Food & Beverages Market 9.6. Rest of The World Bubble Food & Beverages Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Del Monte Foods Inc. 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Modoo Food Ltd. 10.2.3. Bubble Tea Club 10.2.4. Bubble Tea House Company 10.2.5. Fokus Inc. 10.2.6. Gong Cha 10.2.7. Chatime 10.2.8. Lollicup USA, Inc. 10.2.9. Bubble Tea Supply Inc. 10.2.10. Ten Ren’s Tea Time Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Bubble Food & Beverages Market is valued approximately USD 4.05 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 9.2 % over the forecast period 2022-2028. The rising popularity of boba-based snacks and drinks is propelling the sector forward.. Furthermore, the growing preference for healthy beverages over carbonated beverages has increased demand for bubble tea. It is produced by combining tea (green tea, black tea, oolong tea, and so on) with milk as a foundation, as well as boba (chewy balls) and fruit jelly. Furthermore, social media has played a significant part in the global popularity of bubble tea. Southeast Asia has a high demand for boba, which increased bubble tea orders on GrabFood by a whopping 3,000 percent in 2018. According to a blog published on the Grab in May 2019, due to increased customer demand, GrabFood reached approximately 4,000 bubble tea shops, representing a 200 percent increase in outlets for the region. Increasing R&D spending, along with increased consumer awareness of the advantages of goods incorporating organic, vegan, and natural tapioca pearls, have pushed producers to offer new products. Botanist, for example, expanded its product selection to the bubble tea market in August 2019 by delivering blue-hued boba tea produced with pea-based milk at its in-store café in Tokyo's Harajuku neighborhood. Furthermore, Del Monte Foods, Inc. introduced Joyba Bubble Tea in a variety of varieties in October 2021, including strawberry lemonade green tea, raspberry dragon fruit black tea, mango passionfruit green tea, and cherry hibiscus tea. However, the availability of raw materials hampers market expansion over the projection period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Bubble Food & Beverages Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Bubble Food & Beverages Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Bubble Food & Beverages Market, by Source, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.4. Bubble Food & Beverages Market, by Distribution Channel, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Bubble Food & Beverages Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Bubble Food & Beverages Market Dynamics 3.1. Bubble Food & Beverages Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing consumption of convenient boba-based snacks and drinks 3.1.1.2. Rising demand for healthy beverages over carbonated drinks 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Availability of raw materials 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing investments in research & development Chapter 4. Global Bubble Food & Beverages Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Bubble Food & Beverages Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Bubble Food & Beverages Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Bubble Food & Beverages Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Bubble Food & Beverages Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Fruit Snacks 6.4.2. Desserts 6.4.3. Fruits Beverages 6.4.4. Bubble Tea 6.4.5. Others Chapter 7. Global Bubble Food & Beverages Market, by Source 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Bubble Food & Beverages Market by Source, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Bubble Food & Beverages Market Estimates & Forecasts by Source 2018-2028 (USD Billion) 7.4. Bubble Food & Beverages Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Tapioca-based 7.4.2. Bursting Bubble Chapter 8. Global Bubble Food & Beverages Market, by Distribution Channel 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Bubble Food & Beverages Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Bubble Food & Beverages Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2018-2028 (USD Billion) 8.4. Bubble Food & Beverages Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Off-trade 8.4.2. On-trade Chapter 9. Global Bubble Food & Beverages Market, Regional Analysis 9.1. Bubble Food & Beverages Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Bubble Food & Beverages Market 9.2.1. U.S. Bubble Food & Beverages Market 9.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.2. Source breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 9.2.2. Canada Bubble Food & Beverages Market 9.3. Europe Bubble Food & Beverages Market Snapshot 9.3.1. U.K. Bubble Food & Beverages Market 9.3.2. Germany Bubble Food & Beverages Market 9.3.3. France Bubble Food & Beverages Market 9.3.4. Spain Bubble Food & Beverages Market 9.3.5. Italy Bubble Food & Beverages Market 9.3.6. Rest of Europe Bubble Food & Beverages Market 9.4. Asia-Pacific Bubble Food & Beverages Market Snapshot 9.4.1. China Bubble Food & Beverages Market 9.4.2. India Bubble Food & Beverages Market 9.4.3. Japan Bubble Food & Beverages Market 9.4.4. Australia Bubble Food & Beverages Market 9.4.5. South Korea Bubble Food & Beverages Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Bubble Food & Beverages Market 9.5. Latin America Bubble Food & Beverages Market Snapshot 9.5.1. Brazil Bubble Food & Beverages Market 9.5.2. Mexico Bubble Food & Beverages Market 9.6. Rest of The World Bubble Food & Beverages Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. Del Monte Foods Inc. 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Modoo Food Ltd. 10.2.3. Bubble Tea Club 10.2.4. Bubble Tea House Company 10.2.5. Fokus Inc. 10.2.6. Gong Cha 10.2.7. Chatime 10.2.8. Lollicup USA, Inc. 10.2.9. Bubble Tea Supply Inc. 10.2.10. Ten Ren’s Tea Time Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(bubble)の最新刊レポートよくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|