世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

欧州のノンアルコールスピリッツ市場規模調査:流通チャネル別(フードサービス、食品小売)、製品タイプ別(ウイスキー、ラム、ウォッカ、テキーラ、その他)、カテゴリー別(従来型、オーガニック)、国別予測:2022年~2032年


Europe Non- Alcoholic Spirits Market Size study, by Distribution Channel (Food Service, Food Retail), by Product Type (Whyskey, Rum, Vodka, Tequila, Others), by Category (Conventional, Organic) and Country Forecasts 2022-2032

欧州のノンアルコール・スピリッツ市場は、2023年に約1億932万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて8.34%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ノンアルコール・スピリッツは、ジン、ウ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年6月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

欧州のノンアルコール・スピリッツ市場は、2023年に約1億932万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて8.34%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ノンアルコール・スピリッツは、ジン、ウォッカ、ウィスキーなどの典型的なアルコール・スピリッツの風味や香りを再現した飲料で、アルコールを含まない。ノンアルコール・スピリッツは、天然植物、ハーブ、スパイス、その他の調味料を組み合わせて作られ、アルコール・スピリッツと同様の体験を提供する。欧州のノンアルコール・スピリッツ市場には、アルコール分を含まず、伝統的な蒸留酒の風味や体験に似せることを目的とした飲料の取引と消費が含まれる。欧州のノンアルコール・スピリッツ市場は、消費者の健康志向の高まりから、従来の蒸留酒に代わる健康的なノンアルコール飲料の需要が急増し、健康とウェルネスの影響を受けている。

欧州のノンアルコール・スピリッツ市場は、スピリッツの強力なプレミアム化、責任ある飲酒を促進する政府の支持政策、ミレニアル世代とZ世代の人口構成の増加、流通チャネルの拡大など、いくつかの要因によって牽引されている。消費者の目が肥え、飲料の選択に冒険心を持つようになり、多様で革新的な選択肢に対する需要が高まっている。進化する嗜好、文化的影響、ユニークな飲用体験への欲求が市場の成長を支えている。特にミレニアル世代とZ世代は、社交やレジャー活動に洗練された代替品を求めており、ノンアルコール・スピリッツへの関心を高めている。メーカーや小売業者は、さまざまな嗜好に対応する革新的な製品を幅広く投入することでこの需要に応えており、欧州のノンアルコール・スピリッツ市場全体の成長に貢献している。しかし、一部のノンアルコール・スピリッツ製品には割高な価格設定がされているため、予測期間中には普及が妨げられる可能性がある。

欧州のノンアルコール・スピリッツ市場調査で考慮した主要国には、英国、ドイツ、フランス、イタリア、スペイン、その他の欧州が含まれる。2023年には、英国が欧州ノンアルコール・スピリッツ市場を市場シェアで支配している。英国には蒸留酒消費の豊かな伝統があり、それがノンアルコール代替品の強力な市場につながっている。さらに、英国は飲料産業における革新と起業家精神の活気ある文化を誇り、数多くの新しいノンアルコール・スピリッツ・ブランドの出現につながっている。確立された流通網が存在し、ノンアルコール飲料専門の小売店やバーが増加していることも、英国市場の成長をさらに後押ししている。さらに、英国には健康志向の高い消費者が多く、従来のアルコール飲料に代わるものを積極的に求めているため、ノンアルコール・スピリッツの需要が高まっている。一方、ドイツの市場は予測期間中、最も速いペースで発展すると予想される。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
サルコム・ディスティリング社
LA Martiniquaise
ゼロプルーフ・インターナショナル
エバーリーフ・ドリンクス
カレノ・ドリンクス社
会社5
会社6
7社目
8社目
9社目
10社

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

流通チャネル別
フードサービス
食品小売

製品タイプ別
ウイスキー
ラム
ウォッカ
テキーラ
その他

カテゴリー別
コンベンショナル
オーガニック

地域別
ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

調査対象年は以下の通り:
ヒストリカルイヤー - 2022
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な内容
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と国レベル分析。
国別分析による地理的状況の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要側と供給側の分析

ページTOPに戻る


目次

第1章.欧州ノンアルコールスピリッツ市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.欧州のノンアルコールスピリッツ市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.地域別概要
2.3.セグメント別概要
2.3.1.流通チャネル別
2.3.2.製品タイプ別
2.3.3.カテゴリー別
2.4.主要トレンド
2.5.景気後退の影響
2.6.アナリストの推奨と結論
第3章.欧州ノンアルコールスピリッツ市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.欧州ノンアルコールスピリッツ市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章.欧州ノンアルコールスピリッツ市場流通チャネル別規模・予測 2022-2032
5.1.フードサービス
5.2.食品小売
第6章.欧州のノンアルコール・スピリッツの製品タイプ別市場規模・予測 2022-2032
6.1.ウィスキー
6.2.ラム酒
6.3.ウォッカ
6.4.テキーラ
6.5.その他
第7章.欧州のノンアルコール・スピリッツのカテゴリー別市場規模・予測 2022-2032
7.1.コンベンショナル
7.2.オーガニック
第8章.欧州のノンアルコール・スピリッツの国別市場規模・予測 2022-2032
8.1.英国のノンアルコール・スピリッツ市場
8.1.1.流通チャネルの内訳規模・予測、2022年~2032年
8.1.2.製品タイプの内訳、規模および予測、2022年~2032年
8.1.3.カテゴリーの内訳:市場規模&予測、2022-2032年
8.2.ドイツのノンアルコールスピリッツ市場
8.3.フランスのノンアルコールスピリッツ市場
8.4.スペインのノンアルコールスピリッツ市場
8.5.イタリアのノンアルコールスピリッツ市場
8.6.その他のヨーロッパのノンアルコールスピリッツ市場
第9章.競合情報
9.1.主要企業のSWOT分析
9.1.1.企業1
9.1.2.企業2
9.1.3.会社3
9.2.トップ市場戦略
9.3.企業プロフィール
9.3.1.サルコム・ディスティリング社
9.3.1.1.主要情報
9.3.1.2.概要
9.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
9.3.1.4.製品概要
9.3.1.5.市場戦略
9.3.2.LAマルティニケーズ
9.3.3.ゼロ・プルーフ・インターナショナル
9.3.4.エバーリーフ・ドリンクス
9.3.5.カレノ・ドリンクス
9.3.6.6社
9.3.7.7社
9.3.8.8社
9.3.9.9社
9.3.10.10社
第10章.研究プロセス
10.1.研究プロセス
10.1.1.データマイニング
10.1.2.分析
10.1.3.市場推定
10.1.4.バリデーション
10.1.5.出版
10.2.研究属性

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Europe Non- Alcoholic Spirits Market is valued at approximately USD 109.32 million in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 8.34 % over the forecast period 2024-2032. Non-alcoholic spirits are beverages that replicate the flavors and fragrances of typical alcoholic spirits such as gin, vodka, or whisky and do not contain alcohol. They are made from a combination of natural botanicals, herbs, spices, and other flavorings to provide an experience similar to alcoholic spirits. The Europe Non- Alcoholic Spirits Market includes the trading and consumption of beverages intended to resemble the flavors and experience of traditional spirits without the alcohol content. The Europe Non-Alcoholic Spirits Market is influenced by the health and wellness as consumers are increasingly prioritizing their health, leading to a surge in demand for non-alcoholic beverages that offer a healthier alternative to traditional spirits.

The Europe Non-Alcoholic Spirits Market is driven by several factors such as a strong premiumization of spirits, supportive government policies promoting responsible drinking, the growing Millennial and Gen Z demographics, and the expansion of distribution channels. Consumers become more discerning and adventurous in their beverage choices, there is a growing demand for diverse and innovative options. The evolving tastes, cultural influences, and a desire for unique drinking experiences supports the market growth. Millennials and Gen Z, in particular, are seeking sophisticated alternatives for socializing and leisure activities, driving increased interest in non-alcoholic spirits. Manufacturers and retailers are responding to this demand by introducing a wide range of innovative products that cater to different preferences, contributing to the overall growth of the Non-Alcoholic Spirits Market in Europe. However, the premium pricing associated with some non-alcoholic spirit products may hinder widespread adoption in the forecasts period.

The key countries considered for the Europe Non- Alcoholic Spirits market study includes UK, Germany, France, Italy, Spain, and Rest of Europe. In 2023, UK is dominating the Europe Non- Alcoholic Spirits Market in terms of market share. The UK has a rich tradition of spirits consumption, which has translated into a strong market for non-alcoholic alternatives. Additionally, the UK boasts a vibrant culture of innovation and entrepreneurship in the beverage industry, leading to the emergence of numerous new non-alcoholic spirit brands. The presence of well-established distribution networks and a growing number of specialty retailers and bars dedicated to non-alcoholic beverages further support the market's growth in the UK. Furthermore, the UK has a large population of health-conscious consumers who are actively seeking alternatives to traditional alcoholic beverages, driving demand for non-alcoholic spirits. The market in Germany, on the other hand, is expected to develop at the fastest rate over the forecast period.

Major market player included in this report are:
Salcombe Distilling Company Ltd
LA Martiniquaise
Zero Proof International
Everleaf Drinks
Caleno Drinks Ltd.
Company 5
Company 6
Company 7
Company 8
Company 9
Company 10

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Distribution Channel
Food Service
Food Retail

By Product Type
Whyskey
Rum
Vodka
Tequila
Others

By Category
Conventional
Organic

By Region:
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and Country level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Europe Non- Alcoholic Spirits Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. Europe Non- Alcoholic Spirits Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Regional Summary
2.3. Segmental Summary
2.3.1. By Distribution Channel
2.3.2. By Product Type
2.3.3. By Category
2.4. Key Trends
2.5. Recession Impact
2.6. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. Europe Non- Alcoholic Spirits Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. Europe Non- Alcoholic Spirits Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Europe Non- Alcoholic Spirits Market Size & Forecasts by Distribution Channel 2022-2032
5.1. Food Service
5.2. Food Retail
Chapter 6. Europe Non- Alcoholic Spirits Market Size & Forecasts by Product Type 2022-2032
6.1. Whyskey
6.2. Rum
6.3. Vodka
6.4. Tequila
6.5. Others
Chapter 7. Europe Non- Alcoholic Spirits Market Size & Forecasts by Category 2022-2032
7.1. Conventional
7.2. Organic
Chapter 8. Europe Non- Alcoholic Spirits Market Size & Forecasts by Country 2022-2032
8.1. U.K. Non- Alcoholic Spirits Market
8.1.1. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.2. Product Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.3. Category breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.2. Germany Non- Alcoholic Spirits Market
8.3. France Non- Alcoholic Spirits Market
8.4. Spain Non- Alcoholic Spirits Market
8.5. Italy Non- Alcoholic Spirits Market
8.6. Rest of Europe Non- Alcoholic Spirits Market
Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Salcombe Distilling Company Ltd
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Market Strategies
9.3.2. LA Martiniquaise
9.3.3. Zero Proof International
9.3.4. Everleaf Drinks
9.3.5. Caleno Drinks Ltd.
9.3.6. Company 6
9.3.7. Company 7
9.3.8. Company 8
9.3.9. Company 9
9.3.10. Company 10
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(retail)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る