世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ノンアルコールスピリッツの世界市場規模調査:流通チャネル別(フードサービス、食品小売)、製品タイプ別(ウイスキー、ラム、ウォッカ、テキーラ、その他)、カテゴリー別(従来型、オーガニック)、地域別予測:2022年~2032年


Global Non-Alcoholic Spirits Market Size study, by Distribution Channel (Food Service, Food Retail), by Product Type (Whyskey, Rum, Vodka, Tequila, Others), by Category (Conventional, Organic) and Regional Forecasts 2022-2032

世界のノンアルコール・スピリッツ市場は、2023年に約3億2,153万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて8.70%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ノンアルコール・スピリッツは、ジン... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年6月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のノンアルコール・スピリッツ市場は、2023年に約3億2,153万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて8.70%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ノンアルコール・スピリッツは、ジン、ウォッカ、ウイスキーなどの伝統的なアルコール・スピリッツの味と香りを模倣するように設計された飲料で、アルコールを含まない。ノンアルコール・スピリッツは、天然の植物、ハーブ、スパイス、その他の調味料を組み合わせて製造され、アルコール度数の高い蒸留酒と同じような風味を楽しむことができる。世界のノンアルコール・スピリッツ市場は、アルコール分を含まず、伝統的な蒸留酒の風味と経験を模倣して作られた飲料の世界的な交換と消費を包含している。スピリッツのプレミアム化には、高品質で洗練されたノンアルコール・スピリッツ製品の開発とマーケティングが含まれ、その飲料は従来のスピリッツのプレミアムな代替品として位置づけられる。

世界のノンアルコール・スピリッツ市場は、健康志向の高まり、消費者の嗜好の変化、革新的な製品の提供など、いくつかの要因によって牽引されている。消費者の健康志向の高まりは、世界のノンアルコール・スピリッツ市場の主要な促進要因となっている。健康的なライフスタイルに対する意識の高まりは、従来のアルコール飲料の代替品へのシフトにつながった。その結果、アルコールを含まない選択肢に対する需要が増加した。ノンアルコール・スピリッツは、アルコール消費に伴う健康への悪影響なしに、伝統的なスピリッツの親しみやすい風味と経験を提供する。健康志向の消費者が飲料を選ぶ際に健康であることを優先するため、アルコールフリー飲料に対するこのような需要の増加は今後も市場の成長を促進すると予想される。しかし、価格が高いため市場での入手が制限され、予測期間中の市場成長の妨げになる可能性がある。

ノンアルコールスピリッツの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、その他の地域である。2023年には、健康とウェルネスへの強い文化的シフトにより、欧州が収益面でノンアルコール・スピリッツ市場を支配している。欧州の消費者は、健康トレンドや政府のキャンペーンによって成長している低アルコール飲料やノンアルコール飲料をますます優先するようになっている。さらに、この地域は、専門小売店やバーの強力なネットワークに支えられた、プレミアムで革新的な飲料製品のよく発達した市場を誇っている。一方、アジア太平洋地域の市場は、予測期間中に最も速い速度で発展すると予想される。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
サルコム・ディスティリング社
バカルディ社
LA Martiniquaise
ゼロプルーフ・インターナショナル
スピリットレス社
エバーリーフ・ドリンクス・コーポレーション
アー・ケイ・ビバレッジズ
カレニョ・ドリンクス・リミテッド
チャスティ・リミテッド
株式会社ドリンクマンデー

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

流通チャネル別
フードサービス
食品小売

製品タイプ別
ウイスキー
ラム
ウォッカ
テキーラ
その他

カテゴリー別
コンベンショナル
オーガニック

地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロサンゼルス
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
RoMEA

調査対象年は以下の通り:
過去年-2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な要点
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要側と供給側の分析

ページTOPに戻る


目次

第1章.世界のノンアルコール・スピリッツ市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.ノンアルコールスピリッツの世界市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.地域別概要
2.3.セグメント別概要
2.3.1.流通チャネル別
2.3.2.製品タイプ別
2.3.3.カテゴリー別
2.4.主要トレンド
2.5.景気後退の影響
2.6.アナリストの推奨と結論
第3章.ノンアルコールスピリッツの世界市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.世界のノンアルコール・スピリッツ市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章.ノンアルコール・スピリッツの世界市場規模・予測:流通チャネル別 2022-2032
5.1.フードサービス
5.2.食品小売
第6章.ノンアルコール・スピリッツの世界市場規模・予測:製品タイプ別 2022-2032
6.1.ウィスキー
6.2.ラム酒
6.3.ウォッカ
6.4.テキーラ
6.5.その他
第7章.ノンアルコール・スピリッツの世界市場規模・カテゴリー別予測 2022-2032
7.1.コンベンショナル
7.2.オーガニック
第8章.ノンアルコール・スピリッツの世界市場規模・地域別予測 2022-2032
8.1.北米のノンアルコール・スピリッツ市場
8.1.1.米国のノンアルコールスピリッツ市場
8.1.1.1.流通チャネルの内訳規模・予測、2022年~2032年
8.1.1.2.製品タイプの内訳サイズと予測、2022-2032年
8.1.1.3.カテゴリーの内訳:市場規模&予測、2022-2032年
8.1.2.カナダのノンアルコール・スピリッツ市場
8.2.欧州のノンアルコールスピリッツ市場
8.2.1.イギリスのノンアルコールスピリッツ市場
8.2.2.ドイツのノンアルコールスピリッツ市場
8.2.3.フランスのノンアルコール・スピリッツ市場
8.2.4.スペインのノンアルコール・スピリッツ市場
8.2.5.イタリアのノンアルコールスピリッツ市場
8.2.6.その他のヨーロッパのノンアルコール・スピリッツ市場
8.3.アジア太平洋地域のノンアルコールスピリッツ市場
8.3.1.中国のノンアルコールスピリッツ市場
8.3.2.インドのノンアルコールスピリッツ市場
8.3.3.日本のノンアルコールスピリッツ市場
8.3.4.オーストラリアのノンアルコールスピリッツ市場
8.3.5.韓国のノンアルコール・スピリッツ市場
8.3.6.その他のアジア太平洋地域のノンアルコール・スピリッツ市場
8.4.ラテンアメリカのノンアルコールスピリッツ市場
8.4.1.ブラジルのノンアルコールスピリッツ市場
8.4.2.メキシコのノンアルコールスピリッツ市場
8.4.3.その他のラテンアメリカのノンアルコール・スピリッツ市場
8.5.中東・アフリカのノンアルコールスピリッツ市場
8.5.1.サウジアラビアのノンアルコールスピリッツ市場
8.5.2.南アフリカのノンアルコールスピリッツ市場
8.5.3.その他の中東・アフリカのノンアルコールスピリッツ市場
第9章.競合他社の動向
9.1.主要企業のSWOT分析
9.1.1.企業1
9.1.2.企業2
9.1.3.会社3
9.2.トップ市場戦略
9.3.企業プロフィール
9.3.1.サルコム・ディスティリング社
9.3.1.1.主要情報
9.3.1.2.概要
9.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
9.3.1.4.製品概要
9.3.1.5.市場戦略
9.3.2.バカルディ・リミテッド
9.3.3.ラ・マルティニケーズ
9.3.4.ゼロ・プルーフ・インターナショナル
9.3.5.スピリットレス社
9.3.6.エバーリーフ・ドリンクス
9.3.7.アーケイビバレッジズ
9.3.8.カレノドリンクス
9.3.9.チャスティ・リミテッド
9.3.10.ドリンクマンデー
第10章.研究プロセス
10.1.研究プロセス
10.1.1.データマイニング
10.1.2.分析
10.1.3.市場推定
10.1.4.バリデーション
10.1.5.出版
10.2.研究属性

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Non-Alcoholic Spirits Market is valued at approximately USD 321.53 million in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 8.70% over the forecast period 2024-2032. Non-alcoholic spirits are beverages designed to mimic the flavors and aromas of traditional alcoholic spirits such as gin, vodka, or whiskey, without containing any alcohol. They are produced using a combination of natural botanicals, herbs, spices, and other flavorings to create a similar experience to alcoholic spirits. The Global Non-Alcoholic Spirits Market encompasses the worldwide exchange and consumption of beverages crafted to mimic the flavors and experience of traditional spirits, without the alcohol content. Premiumization of spirits involves developing and marketing high-quality, sophisticated non-alcoholic spirit products and position the beverages as premium alternatives to traditional spirits.

Global Non-Alcoholic Spirits Market is driven by several factors such as increasing health consciousness, shifting consumer preferences, and innovative product offerings. The increasing health consciousness among consumers has been a major driver in the Global Non-Alcoholic Spirits Market. Growing awareness towards a healthy lifestyle led to a shift towards alternatives to traditional alcoholic beverages. This resulted in increased demand for alcohol-free options. Non-alcoholic spirits provide the familiar flavors and experiences of traditional spirits without the negative health implications associated with alcohol consumption. This increase in demand for alcohol-free beverages is expected to continue driving growth in the market as health-conscious consumers prioritize wellness in their beverage choices. However, the higher prices restrict availability of the product in the market which can hinder the market growth in the forecasts period.

The key regions considered for the Global Non-Alcoholic Spirits market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In 2023, Europe is dominating the Non- Alcoholic Spirits Market in terms of revenue due to the strong cultural shift towards health and wellness. European consumers are increasingly prioritizing low- and no-alcohol beverages which are growing by health trends and governmental campaigns. Additionally, the region boasts a well-developed market for premium and innovative beverage products, supported by a strong network of specialized retailers and bars. The market in Asia Pacific, on the other hand, is expected to develop at the fastest rate over the forecast period.

Major market player included in this report are:
Salcombe Distilling Company Ltd.
Bacardi Limited
LA Martiniquaise
Zero Proof International
Spiritless Inc
Everleaf Drinks Corporation
ArKay Beverages Ltd.
Caleño Drinks Ltd.
Chastity Limited
Drink Monday Inc.

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Distribution Channel
Food Service
Food Retail

By Product Type
Whyskey
Rum
Vodka
Tequila
Others

By Category
Conventional
Organic

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
RoMEA

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Global Non- Alcoholic Spirits Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. Global Non- Alcoholic Spirits Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Regional Summary
2.3. Segmental Summary
2.3.1. By Distribution Channel
2.3.2. By Product Type
2.3.3. By Category
2.4. Key Trends
2.5. Recession Impact
2.6. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. Global Non- Alcoholic Spirits Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. Global Non- Alcoholic Spirits Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Non- Alcoholic Spirits Market Size & Forecasts by Distribution Channel 2022-2032
5.1. Food Service
5.2. Food Retail
Chapter 6. Global Non- Alcoholic Spirits Market Size & Forecasts by Product Type 2022-2032
6.1. Whyskey
6.2. Rum
6.3. Vodka
6.4. Tequila
6.5. Others
Chapter 7. Global Non- Alcoholic Spirits Market Size & Forecasts by Category 2022-2032
7.1. Conventional
7.2. Organic
Chapter 8. Global Non- Alcoholic Spirits Market Size & Forecasts by Region 2022-2032
8.1. North America Non- Alcoholic Spirits Market
8.1.1. U.S. Non- Alcoholic Spirits Market
8.1.1.1. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.1.2. Product Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.1.3. Category breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.2. Canada Non- Alcoholic Spirits Market
8.2. Europe Non- Alcoholic Spirits Market
8.2.1. U.K. Non- Alcoholic Spirits Market
8.2.2. Germany Non- Alcoholic Spirits Market
8.2.3. France Non- Alcoholic Spirits Market
8.2.4. Spain Non- Alcoholic Spirits Market
8.2.5. Italy Non- Alcoholic Spirits Market
8.2.6. Rest of Europe Non- Alcoholic Spirits Market
8.3. Asia-Pacific Non- Alcoholic Spirits Market
8.3.1. China Non- Alcoholic Spirits Market
8.3.2. India Non- Alcoholic Spirits Market
8.3.3. Japan Non- Alcoholic Spirits Market
8.3.4. Australia Non- Alcoholic Spirits Market
8.3.5. South Korea Non- Alcoholic Spirits Market
8.3.6. Rest of Asia Pacific Non- Alcoholic Spirits Market
8.4. Latin America Non- Alcoholic Spirits Market
8.4.1. Brazil Non- Alcoholic Spirits Market
8.4.2. Mexico Non- Alcoholic Spirits Market
8.4.3. Rest of Latin America Non- Alcoholic Spirits Market
8.5. Middle East & Africa Non- Alcoholic Spirits Market
8.5.1. Saudi Arabia Non- Alcoholic Spirits Market
8.5.2. South Africa Non- Alcoholic Spirits Market
8.5.3. Rest of Middle East & Africa Non- Alcoholic Spirits Market
Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Salcombe Distilling Company Ltd.
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Market Strategies
9.3.2. Bacardi Limited
9.3.3. La Martiniquaise
9.3.4. Zero Proof International
9.3.5. Spiritless Inc
9.3.6. Everleaf Drinks
9.3.7. ArKay Beverages Ltd.
9.3.8. Caleno Drinks Ltd.
9.3.9. Chastity Limited
9.3.10. Drink Monday Inc.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社の食品・飲料分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る