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アジア太平洋地域のノンアルコールスピリッツ市場規模調査:流通チャネル別(フードサービス、食品小売)、製品タイプ別(ウイスキー、ラム、ウォッカ、テキーラ、その他)、カテゴリー別(従来型、オーガニック)、国別予測:2022年~2032年


Asia Pacific Non- Alcoholic Spirits Market Size study, by Distribution Channel (Food Service, Food Retail), by Product Type (Whyskey, Rum, Vodka, Tequila, Others), by Category (Conventional, Organic) and Country Forecasts 2022-2032

アジア太平洋地域のノンアルコール・スピリッツ市場は、2023年に約7,395万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて9.95%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ノンアルコール・スピリッツ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年6月20日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

アジア太平洋地域のノンアルコール・スピリッツ市場は、2023年に約7,395万米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて9.95%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ノンアルコール・スピリッツは、ジン、ウォッカ、ウイスキーなどの典型的なアルコール・スピリッツの風味や香りに似せることを目的とした飲料で、アルコールを含まない。ノンアルコール・スピリッツは、天然の植物、ハーブ、スパイス、その他の調味料をブレンドして作られ、アルコール・スピリッツに匹敵する体験を提供する。アジア太平洋地域のノンアルコール・スピリッツ市場には、アルコール分を含まず、伝統的な蒸留酒の風味と体験に似せることを意図した飲料の世界的な取引と消費が含まれる。健康志向や機能性飲料の需要は、アダプトゲンや植物成分など、健康上の利点や機能性成分を提供するノンアルコール・スピリッツを選ぶ消費者が増えていることから高まっている。このシフトは、健康に対する意識の高まりと、低アルコールまたはノンアルコールのライフスタイルの嗜好によって高まっている。

アジア太平洋地域のノンアルコール・スピリッツ市場は、健康志向の高まり、可処分所得の増加、革新的な製品の提供など、いくつかの要因によって牽引されている。健康的なノンアルコール飲料に対する健康意識の高まりが、アジア太平洋地域のノンアルコール・スピリッツ市場を牽引している。ノンアルコール・スピリッツはカロリーが低く、アルコールを含まないことが多いため、飲酒の社会的経験を犠牲にすることなくアルコール消費量を減らしたい人々に魅力的である。さらに、多くのノンアルコール・スピリッツには、アダプトゲンなどの機能性成分が配合されており、様々な健康上のメリットを提供することで、ウェルネスをさらに高めている。ノンアルコール・スピリッツは、健康志向の高いZ世代に人気がある。.しかし、伝統的なアルコール飲料に比べ、ノンアルコール・スピリッツは製造コストが高く、価格も割高であるため、予測期間中の市場成長の妨げになる可能性がある。

アジア太平洋地域のノンアルコール・スピリッツ市場調査において考慮された主要国には、中国、インド、日本、韓国、オーストラリア、その他のアジア太平洋地域が含まれる。2023年には、日本がアジア太平洋地域のノンアルコール・スピリッツ市場を最大地域で支配しているが、これは新製品を導入し受け入れる飲料産業が確立されているためである。日本の消費者は高い健康意識を示し、伝統的なアルコール飲料に代わるより健康的な飲料への需要を牽引している。加えて、日本は革新的な製品を提供する強力な存在感を誇っており、各社は消費者の嗜好の変化に対応するため、新しくてユニークなノンアルコール・スピリッツを継続的に開発している。さらに、日本には低アルコール飲料やノンアルコール飲料を好む文化的嗜好があり、飲酒の伝統もあることから、市場での主導的地位はさらに強固なものとなっている。一方、中国の市場は予測期間中、最も速い速度で発展すると予想される。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
ネスレ・インディア社
ドリンク・マンデー社
アルカ・ビバレッジズ社
4社
5社
6社目
7社目
8社
9社目
10社

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

流通チャネル別
フードサービス
食品小売

製品タイプ別
ウイスキー
ラム
ウォッカ
テキーラ
その他

カテゴリー別
コンベンショナル
オーガニック

地域別
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

調査対象年は以下の通り:
過去年-2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な要点
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と国レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的展望の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要側と供給側の分析

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目次

第1章.アジア太平洋地域のノンアルコール・スピリッツ市場の定義と調査前提
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.アジア太平洋地域のノンアルコールスピリッツ市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.地域別概要
2.3.セグメント別概要
2.3.1.流通チャネル別
2.3.2.製品タイプ別
2.3.3.カテゴリー別
2.4.主要トレンド
2.5.景気後退の影響
2.6.アナリストの推奨と結論
第3章.アジア太平洋地域のノンアルコールスピリッツ市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.アジア太平洋地域のノンアルコール・スピリッツ市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 アジア太平洋地域アジア太平洋地域のノンアルコールスピリッツ市場流通チャネル別規模・予測 2022-2032
5.1.フードサービス
5.2.食品小売
第6章 アジア太平洋地域アジア太平洋地域のノンアルコール・スピリッツの製品タイプ別市場規模・予測 2022-2032
6.1.ウィスキー
6.2.ラム酒
6.3.ウォッカ
6.4.テキーラ
6.5.その他
第7章.アジア太平洋地域のノンアルコール・スピリッツの製品カテゴリー別市場規模・予測 2022-2032
7.1.コンベンショナル
7.2.オーガニック

第8章.アジア太平洋地域のノンアルコール・スピリッツの国別市場規模・予測 2022-2032
8.1.中国のノンアルコールスピリッツ市場
8.1.1.流通チャネルの内訳サイズと予測、2022-2032年
8.1.2.製品タイプの内訳サイズと予測、2022-2032年
8.1.3.カテゴリーの内訳:市場規模&予測、2022-2032年
8.2.インドのノンアルコールスピリッツ市場
8.3.日本のノンアルコールスピリッツ市場
8.4.オーストラリアのノンアルコールスピリッツ市場
8.5.韓国のノンアルコールスピリッツ市場
8.6.その他のアジア太平洋地域のノンアルコールスピリッツ市場
第9章.競合情報
9.1.主要企業のSWOT分析
9.1.1.企業1
9.1.2.企業2
9.1.3.会社3
9.2.トップ市場戦略
9.3.企業プロフィール
9.3.1.ネスレ・インディア
9.3.1.1.主要情報
9.3.1.2.概要
9.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
9.3.1.4.製品概要
9.3.1.5.市場戦略
9.3.2.ドリンク・マンデー
9.3.3.アルカ・ビバレッジズ社
9.3.4.4社
9.3.5.5社
9.3.6.6社
9.3.7.7社
9.3.8.8社
9.3.9.9社
9.3.10.10社
第10章.研究プロセス
10.1.研究プロセス
10.1.1.データマイニング
10.1.2.分析
10.1.3.市場推定
10.1.4.バリデーション
10.1.5.出版
10.2.研究属性

 

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Summary

Asia Pacific Non- Alcoholic Spirits Market is valued at approximately USD 73.95 million in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 9.95 % over the forecast period 2024-2032. Non-alcoholic spirits are beverages intended to resemble the flavors and fragrances of typical alcoholic spirits such as gin, vodka, or whisky while containing no alcohol. They are made using a blend of natural botanicals, herbs, spices, and other flavorings to provide an experience comparable to alcoholic spirits. The Asia Pacific Non- Alcoholic Spirits Market includes the worldwide trading and consumption of beverages intended to resemble the flavors and experience of traditional spirits without the alcohol content. Demand for Health-Conscious and Functional Beverages is rising as consumers increasingly opt for non-alcoholic spirits that offer health benefits and functional ingredients, such as adaptogens and botanicals. This shift is rising by a growing awareness of wellness and a preference for low- or no-alcohol lifestyles.

The Asia-Pacific Non-Alcoholic Spirits Market is driven by several factors such as increasing health consciousness, rising disposable incomes, and innovative product offerings. Increasing health consciousness towards healthy and non-alcoholic beverages is driving the Asia Pacific Non-Alcoholic Spirits Market. Non-alcoholic spirits often contain fewer calories and no alcohol, appealing to those looking to reduce their alcohol consumption without sacrificing the social experience of drinking. Additionally, many non-alcoholic spirits are infused with functional ingredients such as adaptogens, which can offer various health benefits, further aligning with wellness. Non-Alcoholic Spirits are more popular among popular among Gen Z who are more inclined to adopt health-conscious habits. . However, the high cost of production and the premium pricing of non-alcoholic spirits compared to traditional alcoholic beverages can hinder the market growth in the forecasts period.

The key Countries considered for the Asia Pacific Non- Alcoholic Spirits market study includes China, India, Japan, South Korea, Australia and Rest of Asia Pacific. In 2023, Japan is dominating the Asia Pacific Non- Alcoholic Spirits Market in terms of largest region due to its well established beverage industry which introduce and accept new products. Japanese consumers exhibit a high level of health consciousness, driving demand for healthier alternatives to traditional alcoholic beverages. Additionally, Japan boasts a strong presence of innovative product offerings, with companies continuously developing new and unique non-alcoholic spirits to cater to evolving consumer preferences. Furthermore, Japan's cultural preference for low-alcohol and non-alcoholic beverages and its drinking traditions, further strengthens its leading position in the market., further reinforces its leading position in the market. The market in China, on the other hand, is expected to develop at the fastest rate over the forecast period.

Major market player included in this report are:
Nestle India Ltd.
Drink Monday Inc.
Arka Beverages Ltd
Company 4
Company 5
Company 6
Company 7
Company 8
Company 9
Company 10

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Distribution Channel
Food Service
Food Retail

By Product Type
Whyskey
Rum
Vodka
Tequila
Others

By Category
Conventional
Organic

By Region:
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and country level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market



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Table of Contents

Chapter 1. Asia Pacific Non- Alcoholic Spirits Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. Asia Pacific Non- Alcoholic Spirits Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Regional Summary
2.3. Segmental Summary
2.3.1. By Distribution Channel
2.3.2. By Product Type
2.3.3. By Category
2.4. Key Trends
2.5. Recession Impact
2.6. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. Asia Pacific Non- Alcoholic Spirits Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. Asia Pacific Non- Alcoholic Spirits Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Asia Pacific Non- Alcoholic Spirits Market Size & Forecasts by Distribution Channel 2022-2032
5.1. Food Service
5.2. Food Retail
Chapter 6. Asia Pacific Non- Alcoholic Spirits Market Size & Forecasts by Product Type 2022-2032
6.1. Whyskey
6.2. Rum
6.3. Vodka
6.4. Tequila
6.5. Other
Chapter 7. Asia Pacific Non- Alcoholic Spirits Market Size & Forecasts by Product Category 2022-2032
7.1. Conventional
7.2. Organic

Chapter 8. Asia Pacific Non- Alcoholic Spirits Market Size & Forecasts by Country 2022-2032
8.1. China Non- Alcoholic Spirits Market
8.1.1. Distribution Channel breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.2. Product Type breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.1.3. Category breakdown size & forecasts, 2022-2032
8.2. India Non- Alcoholic Spirits Market
8.3. Japan Non- Alcoholic Spirits Market
8.4. Australia Non- Alcoholic Spirits Market
8.5. South Korea Non- Alcoholic Spirits Market
8.6. Rest of Asia Pacific Non- Alcoholic Spirits Market
Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Nestle India Ltd.
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Market Strategies
9.3.2. Drink Monday
9.3.3. Arka Beverages Ltd
9.3.4. Company 4
9.3.5. Company 5
9.3.6. Company 6
9.3.7. Company 7
9.3.8. Company 8
9.3.9. Company 9
9.3.10. Company 10
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes

 

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