ネスプレッソ市場調査レポート:タイプ別(コーヒーカプセル、コーヒーマシン、アクセサリー)、市場チャネル別(オンライン、オフライン)、コーヒーポッドタイプ別(オリジナルライン、Vertuoライン、互換ポッド)、用途別(家庭用、業務用)、風味プロファイル別(濃さ、香り、酸味)、地域別(北米、欧州、南米、アジア太平洋、中東・アフリカ):2035年までの予測
Nespresso Market Research Report by Type (Coffee Capsules, Coffee Machines, Accessories), By Market Channel (Online, Offline), By Coffee Pod Type (Original Line, Vertuo Line, Compatible Pods), By Application (Household, Commercial), By Flavor Profile (Intensity, Aroma, Acidity) and By Regional (North America, Europe, South America, Asia Pacific, Middle East and Africa) Forecast to 2035
ネスプレッソ市場調査レポート:タイプ別(コーヒーカプセル、コーヒーマシン、アクセサリー)、市場チャネル別(オンライン、オフライン)、コーヒーポッドタイプ別(オリジナルライン、Vertuoライン、互換ポッ... もっと見る
サマリー ネスプレッソ市場調査レポート:タイプ別(コーヒーカプセル、コーヒーマシン、アクセサリー)、市場チャネル別(オンライン、オフライン)、コーヒーポッドタイプ別(オリジナルライン、Vertuoライン、互換ポッド)、用途別(家庭用、業務用)、風味プロファイル別(濃さ、香り、酸味)、地域別(北米、欧州、南米、アジア太平洋、中東・アフリカ):2035年までの予測
市場概要
ネスプレッソ市場のCAGR(成長率)は、予測期間中に約5.8%になると予想される。
ネスプレッソ市場には、その成長と方向性を決定づけるいくつかのトレンドがある。例えば、プレミアムコーヒーやスペシャルティコーヒーの市場浸透が進んでいることは、より美味しい製品を楽しみたいという顧客が増加しているという一般的な傾向によって説明される。この傾向は、1つの地域で多くのフレーバーと数種類のカプセルの発芽につながっている。
さらに、顕著な傾向として、製品流通の新しい方法の開発、すなわちオンライン・チャネルの拡大が挙げられる。Eコマースの急成長により、顧客はネスプレッソの製品をオンラインで購入することを好むようになり、それがネスプレッソのEコマースの成長を後押ししている。また、持続可能性の問題の高まりが市場の流れを変え、メーカーがカプセルや廃棄物に環境に配慮した設計を導入するようになった。
このような傾向から、市場関係者は行動すべき分野を見つけることができる。また、フレーバーやそのカスタマイズ方法についても、改善の余地が見つかるかもしれない。さらに、持続可能な取り組みに対する需要の高まりを利用することで、市場での競争力を獲得できるかもしれない。また、eチャネルの発達は、買い物客の志向の変化と同じように、潜在顧客の範囲を広げるという機会を小売業者に提供している。
市場セグメントの洞察
ネスプレッソ市場は、タイプ別にコーヒーカプセル、コーヒーマシン、アクセサリーに区分される。
ネスプレッソ市場は市場チャネル別に「オンライン」と「オフライン」に区分され、業界の流通状況に関する重要な洞察が明らかになる。
ネスプレッソ市場はコーヒーポッドの種類によって「オリジナルライン」、「ヴァーツオライン」、「互換ポッド」に区分される。
ネスプレッソ市場のアプリケーションセグメントは、市場ダイナミクスを理解する上で重要な位置を占めている。
フレーバープロファイルのセグメントはネスプレッソ市場のダイナミクスを形成する上で重要な役割を果たしている。
地域別インサイト
ネスプレッソ市場の地域別セグメントは、独自の市場ダイナミクスと成長機会を示している。北米は、プレミアムコーヒーの高い普及率と大手企業の存在により、大きなシェアを占めている。ヨーロッパは、コーヒー文化の根強い成熟市場であり、大きな収益シェアに貢献しています。アジア太平洋(APAC)地域は、可処分所得の上昇とプレミアムコーヒー需要の拡大に後押しされ、急成長を遂げている。南米と中東・アフリカ(MEA)地域は、消費者がプレミアム・コーヒー体験を受け入れているため、有望な成長ポテンシャルを提供している。
主要企業
ネスプレッソ市場の主要企業には、Smeg、Breville、Krups、Lavazza、KitchenAid、Jura、Starbucks at Home、JDE Peet's、Nestle、Sage Appliances、Delonghi、Nespresso、De'Longhi、Magimix、ILLYが含まれる。
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7.1 はじめに.........................
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12.2.2 カナダ ......................................................... 100
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12.3.1 ドイツ .............................................................
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12.4.1 中国 ............................................................................
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12.5.1 ブラジル
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12.6.1 GCC諸国 Error!Bookmark not defined.
12.6.2 トルコ Error!Bookmark not defined.
12.6.3 北アフリカ Error!Bookmark not defined.
12.6.4 南アフリカ Error!Bookmark not defined.
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13.4 主な破壊者と革新者 ............................................................................................................................................................................
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14.4 ジュラ......185
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14.4.6 主要戦略 ......................... 187
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14.7 グルッポ・イリー・スパ
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14.9 マキシングベスト・ゲーエムベーハー・アンド・コー.
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14.9.6 主要戦略 ...................................... 210
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14.10.4 主要な開発 ............................................................... 213
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Summary Nespresso Market Research Report by Type (Coffee Capsules, Coffee Machines, Accessories), By Market Channel (Online, Offline), By Coffee Pod Type (Original Line, Vertuo Line, Compatible Pods), By Application (Household, Commercial), By Flavor Profile (Intensity, Aroma, Acidity) and By Regional (North America, Europe, South America, Asia Pacific, Middle East and Africa) Forecast to 2035
Market Overview The Nespresso Market CAGR (growth rate) is expected to be around 5.8% during the forecast period. There are several trends in the Nespresso market which determine its growth and what direction it takes. For example, the increasing penetration of the premium and specialty coffee market arch is explained by the general trend of more customers wanting to enjoy better-tasting products. This trend has led to the sprouting of many flavors and several types of capsules in one region. Additionally, one more noticeable trend is the development of new methods for product distribution, namely, the expansion of online channels. Due to the rapid growth of e-commerce, customers mostly prefer to purchase Nespresso products online, which has, in turn, boosted the growth of Nespresso e-commerce. Also, the growth in sustainability issues has changed the game within the market, leading to manufacturers implementing green designs for the capsules and wastes. According to these trends, market players can find the areas they need to act. In addition, some room for improvement may be found regarding flavors and how to customize them. In addition, a competitive edge in the market may be attained by exploiting the increasing demand for sustainable endeavors. The development of e-channels has also offered the retailers an opportunity, which is, widening the scope of their potential clients by the same virtue as the changing trend of the orientation of the shoppers. Market Segment Insights The Nespresso Market is segmented by Type into Coffee Capsules, Coffee Machines, and Accessories. The Nespresso Market segmentation by Market Channel into 'Online' and 'Offline' unveils crucial insights into the industry's distribution landscape. The Nespresso Market is segmented based on Coffee Pod Type into 'Original Line', 'Vertuo Line', and 'Compatible Pods'. The Application segment of the Nespresso Market holds significant importance in understanding the market dynamics. The Flavor Profile segment plays a crucial role in shaping the Nespresso Market dynamics.
Regional Insights The regional segmentation of the Nespresso Market presents unique market dynamics and growth opportunities. North America holds a significant share, driven by the high adoption of premium coffee consumption and the presence of major players. Europe remains a mature market with a strong coffee culture, contributing to a substantial revenue share. The Asia-Pacific (APAC) region is witnessing rapid growth, fueled by rising disposable incomes and expanding premium coffee demand. South America and the Middle East and Africa (MEA) regions offer promising growth potential, as consumers embrace the premium coffee experience. Major Players Key Companies in the Nespresso Market Include Smeg, Breville, Krups, Lavazza, KitchenAid, Jura, Starbucks at Home, JDE Peet’s, Nestle, Sage Appliances, Delonghi, Nespresso, De'Longhi, Magimix, and ILLY.
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Table of Contents TABLE OF CONTENTS 1 EXECUTIVE SUMMARY ............................................................................................................... 24 MARKET ATTRACTIVENESS ANALYSIS ....................................................................................................................... 25 1.1 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY TYPE .......................................................................................................... 26 1.2 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY FLAVOR ..................................................................................................... 27 1.3 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY COFFEE POD TYPE...................................................................................... 28 1.4 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY END USER .................................................................................................. 29 1.5 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL ............................................................................ 30 1.6 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY REGION ...................................................................................................... 31 2 MARKET INTRODUCTION ............................................................................................................ 33 2.1 DEFINITION .................................. 33 2.2 SCOPE OF THE STUDY ............... 33 2.3 RESEARCH OBJECTIVE ............ 33 2.4 MARKET STRUCTURE .............. 34 3 RESEARCH METHODOLOGY ...................................................................................................... 35 3.1 OVERVIEW .................................. 35 3.2 DATA FLOW ..................................... 37 3.2.1 DATA MINING PROCESS........................................................... 37 3.3 PURCHASED DATABASE: ............. 38 3.4 SECONDARY SOURCES: ........ 39 3.4.1 SECONDARY RESEARCH DATA FLOW: ............................................................................................................. 40 3.5 PRIMARY RESEARCH: ............... 41 3.5.1 PRIMARY RESEARCH DATA FLOW: ................................................................................................................. 42 3.5.2 PRIMARY RESEARCH: NUMBER OF INTERVIEWS CONDUCTED ......................................................................... 43 3.5.3 PRIMARY RESEARCH: REGIONAL COVERAGE .................................................................................................. 43 3.6 APPROACHES FOR MARKET SIZE ESTIMATION: ........................................................................................... 44 3.6.1 CONSUMPTION & NET TRADE APPROACH ....................................................................................................... 44 3.6.2 REVENUE ANALYSIS APPROACH.................................................. 44 3.7 DATA FORECASTING................ 45 3.7.1 DATA FORECASTING TECHNIQUE............................................ 45 3.8 DATA MODELING ................. 46 3.8.1 MICROECONOMIC FACTOR ANALYSIS: ............................................................................................................ 46 3.8.2 DATA MODELING: ........ 47 3.9 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION ........................................................................................................... 49 4 MARKET BACKGROUND ............................................................................................................. 51 4.1 COMPARISON FROM THE FOOD & BEVERAGES MARKET ........................................................................... 51 4.2 MACROECONOMIC FACTOR IMPACTING THE MARKET ............................................................................. 51 4.3 ONLINE BRAND LANDSCAPE ................................................................................................................................. 52 4.4 GLOBAL NESPRESSO MARKET BRAND LANDSCAPE .................................................................................... 53 4.5 EVOLUTION OF GLOBAL NESPRESSO INDUSTRY ........................................................................................... 54 4.6 GLOBAL NESPRESSO MARKET STATISTICS .................................................................................................... 54 4.7 PRICE RANGE MAPPING .......................................................................................................................................... 55 5 MARKET DYNAMICS .................................................................................................................... 56 5.1 INTRODUCTION ........................ 56 5.2 DRIVERS ....................................... 57 5.2.1 RISING CONSUMER PREFRENCE FOR PREMIUM & CONVENIENT COFFEE .......................................................... 57 5.2.2 SUSTAINABILITY & ETHICAL SOURCING INITIATIVES ....................................................................................... 57 5.3 RESTRAINTS .................................. 59 5.3.1 HIGH COMPETITION & MARKET SATURATION.................................................................................................. 59 5.3.2 PRICE SENSTIVITY & ECONOMIC UNCERTAINTY .............................................................................................. 59 5.4 OPPORTUNITY ........................... 61 5.4.1 EXPANSION IN EMERGING MARKETS....................... 61 5.4.2 EXPANSION IN THE B2B SEGMENT.......................................... 61 5.5 STRATEGIC INSIGHTS..................................................... 62 5.5.1 TECHNOLOGY UPDATE.......................................................... 62 5.5.2 2. REGIONAL MARKETS TO LOOKOUT FOR ....................................................................................................... 62 5.6 REGULATORY UPDATE .......... 63 5.7 MARKET TRENDS ...................... 64 5.7.1 GROWING CONSUMER DEMAND FOR PREMIUM COFFEE EXPERIENCE .............................................................. 64 5.7.2 EXPANSION OF E-COMMERCE & DTC (DIRECT-TO-CONSUMERS) SALES ............................................................ 64 5.7.3 FOCUS ON SUSTAINABILITY & ETHICAL SOURCING ......................................................................................... 64 5.7.4 INCREASING POPULARITY OF SMART & CONNECTED MACHINES ..................................................................... 65 5.8 IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 .......................................................................................................................... 65 5.8.1 IMPACT 0N OVERALL FOOD & BEVERAGES INDUSTRY...................................................................................... 65 5.8.1.1 ECONOMIC IMPACT ............................................................................................................................... 66 5.8.2 IMPACT ON THE GLOBAL NESPRESSO MARKET .............................................................................................. 66 5.8.3 IMPACT ON THE SUPPLY CHAIN OF NESPRESSO ............................................................................................. 66 5.8.4 IMPACT ON MARKET DEMAND FOR NESPRESSO ............................................................................................. 67 5.8.4.1 IMPACT DUE TO RESTRICTIONS/LOCKDOWN .......................................................................................... 67 5.8.4.2 CONSUMER SENTIMENTS ....................................................................................................................... 67 5.8.5 IMPACT ON PRICING OF NESPRESSO .............................................................................................................. 67 5.9 CONSUMER BEHAVIOUR ANALYSIS ................................................................................................................... 68 6 MARKET FACTOR ANALYSIS ...................................................................................................... 69 6.1 VALUE CHAIN ANALYSIS ....................................................................................................................................... 69 6.2 RAW MATERIAL SOURCING ............................................................................................................................. 69 6.3 MANUFACTURING ....... 69 6.4 DISTRIBUTION ............... 70 6.5 MARKETING AND BRANDING...................................... 70 6.6 SUPPLY CHAIN ANALYSIS................................................................. 71 PARTICIPANTS (AT DIFFERENT NODES) .................................................. 71 6.6.1 RAW MATERIAL SUPPLIERS.................................................... 71 6.6.2 COFFEE CAPSULE PRODUCTION ............................................................................................................. 71 6.6.3 MANUFACTURERS .................................................................................................................................. 71 6.6.4 DISTRIBUTION ........................................................................................................................................ 71 6.6.5 INVENTORY MANAGEMENT .................................................................................................................... 71 6.6.6 CUSTOMER SERVICE AND ENGAGEMENT ................................................................................................ 72 6.6.7 REVERSE LOGISTICS ............................................................................................................................... 72 6.7 PORTER’S FIVE FORCES MODEL ........................................................................................................................... 73 6.8 THREAT OF NEW ENTRANTS ........................................................................................................................... 73 6.9 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS ............................................................................................................... 74 6.10 THREAT OF SUBSTITUTE PRODUCTS ............................................................................................................... 74 6.11 BARGAINING POWER OF BUYERS .................................................................................................................... 74 6.12 INTENSITY OF RIVALRY .................................................................................................................................. 75 7 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY TYPE.......... 77 7.1 INTRODUCTION ...................... 77 7.2 COFFEE CAPSULES ................ 78 7.3 COFFEE MACHINES ................ 79 7.4 ACCESSORIES ............................. 79 8 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY FLAVOR ............................................................................ 80 8.1 INTRODUCTION ......................... 80 8.2 INTENSITY .................................. 81 8.3 AROMA ............................................ 81 8.4 ACIDITY.......................................... 82 9 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY COFFEE POD TYPE ......................................................... 83 9.1 INTRODUCTION ........................ 83 9.2 ORIGINAL LINE ............................ 84 9.3 VERTUO LINE .............................. 84 9.4 COMPATIBLE PODS ................... 85 10 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY END USER ........................................................................ 86 10.1 INTRODUCTION .......................... 86 10.2 RESIDENTIAL ............................ 87 10.3 COMMERCIAL ............................. 87 11 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL ............................................... 89 11.1 INTRODUCTION ........................ 89 11.2 STORE-BASED ............................ 90 11.3 NON-STORE-BASED ................ 90 12 GLOBAL NESPRESSO MARKET, BY REGION ............................................................................ 92 12.1 OVERVIEW ................................... 92 12.2 NORTH AMERICA ................... 93 12.2.1 US............................... 98 12.2.2 CANADA ..................... 100 12.2.3 MEXICO ...................... 103 12.3 EUROPE .......................................... 105 12.3.1 GERMANY .................... 110 12.3.2 FRANCE ....................... 113 12.3.3 SPAIN ......................... 115 12.3.4 ITALY ............................ 118 12.3.5 UK ............................... 120 12.3.6 REST OF EUROPE .......... 123 12.4 ASIA PACIFIC ............................ 125 12.4.1 CHINA ........................... 130 12.4.2 INDIA ........................... 133 12.4.3 JAPAN .......................... 135 12.4.4 AUSTRALIA & NEW ZEALAND .......................................................................................................................... 138 12.4.5 REST OF ASIA PACIFIC.......... 140 12.5 SOUTH AMERICA ...................... 144 12.5.1 BRAZIL ............................. 149 12.5.2 ARGENTINA .................. 151 12.5.3 REST OF SOUTH AMERICA .............................................................................................................................. 154 12.6 MIDDLE EAST & AFRICA ........ 157 12.6.1 GCC COUNTRIES Error! Bookmark not defined. 12.6.2 TURKEY Error! Bookmark not defined. 12.6.3 NORTHERN AFRICA Error! Bookmark not defined. 12.6.4 SOUTHERN AFRICA Error! Bookmark not defined. 13 COMPETITIVE LANDSCAPE.................................... 163 13.1 INTRODUCTION ......................... 163 13.2 COMPETITION DASHBOARD.................................................................. 164 13.2.1 PRODUCT PORTFOLIO..................................................................... 165 13.2.2 REGIONAL PRESENCE ..................................................................................................................................... 165 13.2.3 STRATEGIC ALLIANCES .................................................................................................................................. 165 13.2.4 INDUSTRY EXPERIENCES ................................................................................................................................ 165 13.3 MARKET SHARE ANALYSIS, 2023 ....................................................................................................................... 165 13.4 WHO ARE THE MAJOR DISRUPTORS & INNOVATORS ................................................................................. 165 13.5 WHAT STRATEGIES ARE BEING ADOPTED BY MARKET LEADERS ........................................................ 166 13.6 COMPARATIVE ANALYSIS: KEY PLAYERS FINANCIAL .............................................................................. 166 13.7 LIST OF KEY PLAYERS/BRANDS, BY REGION.................... 167 13.8 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES......... 168 13.8.1 MERGER & ACQUISITION.................................. 168 13.8.2 PARTNERSHIP .............. 168 14 COMPANY PROFILES................................. 170 14.1 NESTLÉ (NESPRESSO)...................................................... 170 14.1.1 COMPANY OVERVIEW....................................... 170 14.1.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................. 171 14.1.3 PRODUCTS OFFERED ...................................................................................................................................... 172 14.1.4 KEY DEVELOPMENTS ..................... 172 14.1.5 SWOT ANALYSIS ......... 172 14.1.6 KEY STRATEGY..... 174 14.2 BREVILLE..... 175 14.2.1 COMPANY OVERVIEW.................................................................... 175 14.2.2 FINANCIAL OVERVIEW .............................................................. 175 14.2.3 PRODUCTS OFFERED.......................................................... 176 14.2.4 KEY DEVELOPMENTS......................................................................... 177 14.2.5 SWOT ANALYSIS ........ 178 14.2.6 KEY STRATEGY ............. 179 14.3 DE'LONGHI .................................... 180 14.3.1 COMPANY OVERVIEW...................................................................... 180 14.3.2 FINANCIAL OVERVIEW .................................................................................................................................... 180 14.3.3 PRODUCTS OFFERED .............................. 182 14.3.4 KEY DEVELOPMENTS ..... 182 14.3.5 SWOT ANALYSIS ........... 182 14.3.6 KEY STRATEGY ................ 183 14.4 JURA...... 185 14.4.1 COMPANY OVERVIEW ................. 185 14.4.2 FINANCIAL OVERVIEW .............. 185 14.4.3 PRODUCTS OFFERED ............. 186 14.4.4 KEY DEVELOPMENTS ........... 186 14.4.5 SWOT ANALYSIS ............ 187 14.4.6 KEY STRATEGY ............ 187 14.5 GROUPE SEB ............................... 189 14.5.1 COMPANY OVERVIEW...................................... 189 14.5.2 FINANCIAL OVERVIEW........................... 190 14.5.3 PRODUCTS OFFERED................................................ 190 14.5.4 KEY DEVELOPMENTS....................................................................... 191 14.5.5 SWOT ANALYSIS....................................................................... 192 14.5.6 KEY STRATEGY........................................... 192 14.6 LAVAZZA ........................................ 194 14.6.1 COMPANY OVERVIEW......................................................... 194 14.6.2 FINANCIAL OVERVIEW................................................ 194 14.6.3 PRODUCTS OFFERED.................................. 196 14.6.4 KEY DEVELOPMENTS......................................... 196 14.6.5 SWOT ANALYSIS........................................ 196 14.6.6 KEY STRATEGY........................................................... 197 14.7 GRUPPO ILLY SPA............................ 199 14.7.1 COMPANY OVERVIEW................................................... 199 14.7.2 FINANCIAL OVERVIEW................................................................... 199 14.7.3 PRODUCTS OFFERED............................................ 200 14.7.4 KEY DEVELOPMENTS....................................................................... 201 14.7.5 SWOT ANALYSIS ........... 202 14.7.6 KEY STRATEGY .............. 203 14.8 BERTAZZONI ................................... 204 14.8.1 COMPANY OVERVIEW................................................... 204 14.8.2 FINANCIAL OVERVIEW.............................................................. 204 14.8.3 PRODUCTS OFFERED ............ 205 14.8.4 KEY DEVELOPMENTS ...... 205 14.8.5 SWOT ANALYSIS ............ 206 14.8.6 KEY STRATEGY ............ 206 14.9 MAXINGVEST GMBH & CO. KGAA................................................ 208 14.9.1 COMPANY OVERVIEW...................................................................... 208 14.9.2 FINANCIAL OVERVIEW....................................................................... 208 14.9.3 PRODUCTS OFFERED ......... 209 14.9.4 KEY DEVELOPMENTS ..... 209 14.9.5 SWOT ANALYSIS ........... 209 14.9.6 KEY STRATEGY ........... 210 14.10 JAB HOLDING COMPANY ...... 212 14.10.1 COMPANY OVERVIEW ........ 212 14.10.2 FINANCIAL OVERVIEW . 212 14.10.3 PRODUCTS OFFERED ...... 213 14.10.4 KEY DEVELOPMENTS ....... 213 14.10.5 SWOT ANALYSIS ......... 213 14.10.6 KEY STRATEGY ............... 214 DATA CITATIONS ................................. 217
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インドのビタミン市場に関する調査レポート情報:タイプ別(ビタミンB、ビタミンE、ビタミンD、ビタミンC、ビタミンA、ビタミンK、マルチビタミン)、供給源別(天然および合成)、形態別(錠剤/カプセル、粉末、その他)、対象性別(男性・女性)、年齢層別(アルファ世代、X世代、Z世代、ミレニアル世代、ブーマー世代)、流通チャネル別 2032年までの予測
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インドのオメガ3市場調査レポート情報:タイプ別(α-リノレン酸、エイコサテトラエン酸、ドコサヘキサエン酸)、供給源別(魚、ナッツ・種子、植物油)、年齢層別(小児、小児、亜成人、成人、高齢者)、用途(食品飲料、医薬品、化粧品、ペットフード、その他)、形態(粉末、液体、ジェル、カプセル)、性別(男性、女性)、エンスユーザー(家庭用、業務用)2032年までの予測
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欧州のグルテンフリーパスタ市場調査レポート:タイプ別(パスタスープ、チルドパスタ、インスタントパスタ)、カテゴリー別(プレーン/レギュラーパスタ、レディパスタ)、原材料別(コーン、玄米、米、そば、豆類、その他)、性質別(植物ベース、レギュラー/従来型)、人口動態別(X世代、Z世代、ミレニアル世代、ベビーブーム世代、アルファ世代)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット)、性(植物性、レギュラー/従来型)、人口動態(X世代、Z世代、ミレニアル世代、ベビーブーマー、アルファ世代)、エンドユーザー、流通チャネル(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア/デパート、専門店、Eコマース):2032年までの予測
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北米のミールリプレイスメント市場調査レポート情報:製品タイプ別(粉末、レディートゥドリンク、バー、その他)、性状別(オーガニック、レギュラー)、価格帯別(エコノミー/マス、プレミアム)、カテゴリー別(植物由来、グルテンフリー、ナッツフリー、その他)、用途別(筋肉増強、減量、体重増加、エネルギー)、エンドユーザー別(家庭用、業務用)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、オンライン)、地域別(米国、カナダ、メキシコ):2032年までの予測
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イスラエルチョコレート市場調査レポート:製品タイプ別(伝統的、人工)、性質別(無糖、セミスイート/ビタースイート)、形態別(板チョコレート、破片、液体チョコレート、クラスター/トリュフチョコレート)、用途別(家庭/小売、ベーカリー、製菓、冷凍デザート/アイスクリーム、飲料、その他)、価格別(マス/エコノミー、プレミアム)、2032年までの予測
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機能別(甘味料、増量剤、テクスチャ剤)、用途別(食品・飲料、医薬品・栄養補助食品)、流通チャネル別(B2B、B2C)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東・アフリカ)糖質低減素材市場調査レポート情報:2030年までの予測
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マグロ市場調査レポート:魚種別(カンパチ、キハダ、ビンナガ、メバチ、クロマグロ)、タイプ別(缶詰、生鮮、冷凍)、エンドユーザー別(家庭用/小売、商業用/HoReCa)、流通チャネル別(店舗型、無店舗型)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東・アフリカ):2032年までの予測
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よくあるご質問
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マーケットリサーチフューチャー(Market Research Future)は世界市場を幅広く調査し、主要分野、地域、国レベルの調査レポートを出版しています。
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