ホットソース市場調査レポート:タイプ別(タバスコ、ハバネロ、ハラペーニョ、スイート&スパイシー、その他)、流通チャネル別(量販店、専門店、コンビニエンスストア、オンラインショップ、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他の地域)、2035年までの市場予測
Hot Sauce Market Research Report Information by Type (Tabasco, Habanero, Jalapeo, Sweet and Spicy, and Others.), By Distribution Channel (Mass Merchandisers, Specialist Retailers, Convenience Stores, Online Retail and Others), And by Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of The World) Market Forecast Till 2035
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サマリー ホットソース市場調査レポート:タイプ別(タバスコ、ハバネロ、ハラペーニョ、スイート&スパイシー、その他)、流通チャネル別(量販店、専門店、コンビニエンスストア、オンラインショップ、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他の地域)、2035年までの市場予測
市場概要
2024年、世界のホットソース市場規模は36億6,517万米ドルであった。予測期間中、年平均成長率(CAGR)7.45%で上昇し、2035年には80億6,539万米ドルに達すると予測される。市場拡大の主な要因は、顧客の嗜好の変化と民族的多様性の拡大である。
レストラン並みの食事を家庭で作りたいという願望の高まりが、ホットソース市場の複合年間成長率を支える大きな要因となっている。近年、家庭でもレストランに匹敵するような料理を作りたいという傾向が顕著になっている。消費者の嗜好の変化、料理材料へのアクセスの容易さ、デジタル・メディアの台頭など、数多くの変数がこの傾向に影響を与えている。さらに、外国の料理でよく使われるスパイシーなソースを使うことで、家庭で異国の料理を試したり、真似したりすることができる。これによって、手作り料理がより本格的な雰囲気になる。
セグメント分析
ホットソース市場は、タバスコ、ハバネロ、ハラペーニョ、スイート&スパイシー、その他といったカテゴリーに分けられる。
ホットソース市場は、量販店、専門店、コンビニエンスストア、インターネット小売店など、流通チャネルによって細分化される。
地域別展望
2023年の世界のホットソース市場の45.80%を占め、北米が市場をリードしている。食品に様々な風味を求める消費者需要の高まりが、この地域市場の拡大を促進する要因の一つである。辛いソースは、米国とカナダの両方で必要な料理の定番として台頭してきた。米国は文化のるつぼとして認識されており、多くの民族的背景や文化を持つ何百万人もの人々が、より良い雇用の可能性を求めて毎年米国にやってくるからである。その結果、世界のホットソース市場は、さまざまな料理の伝統によって一部牽引されている。
市場シェア第2位はヨーロッパのホットソース市場である。移民人口の増加、文化の多様性、スパイシーな料理を得意とするこの地域の伝統料理が、予測期間中のホットソースの魅力に拍車をかけている。さらに、英国のホットソース部門は欧州地域で最も速いペースで成長し、ドイツのホットソース市場は最大の市場シェアを占めた。
予測期間中、アジア太平洋地域のホットソース市場は最も速いCAGRで拡大すると予想される。アジアの家庭でチリソースのバリエーションが人気なのは、レストランのような味を家庭で再現したいという消費者の欲求が高まっているためと考えられる。さらに、アジア太平洋地域で最も成長率が高かったのはインドのホットソース市場であり、中国のホットソースが最大の市場シェアを占めた。
主要プレーヤー
Kraft Heinz Company(米国)、McCormick & Company, Inc.(米国)、Campbell Soup Company(米国)、Unilever PLC(英国)、Conagra Brands Inc.米国)、Southeastern Mills, Inc.(米国)、Hormel Foods Corporation(米国)、Baumer Foods, Inc.(米国)、W. Garner Food Company(米国)などがホットソース市場の主要プレーヤーである。
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11.4 専門店 ............................................. 100
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12.2.2 カナダ............................
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12.3.10 オーストリア..........................................
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12.3.13 フィンランド ....................................................................
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12.3.15 その他の欧州 ................................................................... 139
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12.4.3 オーストラリア 148
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12.4.7 タイ
12.4.8 インドネシア
12.4.9 その他のアジア太平洋地域 ............................... 157
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12.6.2 南アフリカ ......................... 177
12.6.3 その他の地域 ........................................... 178
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13.4 主な破壊者と革新者 ..........................................................................................................................................................
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14.7.1 会社概要
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Summary Hot Sauce Market Research Report Information by Type (Tabasco, Habanero, Jalapeño, Sweet and Spicy, and Others.), By Distribution Channel (Mass Merchandisers, Specialist Retailers, Convenience Stores, Online Retail and Others), And by Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of The World) Market Forecast Till 2035
Overview of the Market In 2024, the global hot sauce market was valued at USD 3,665.17 million. Over the course of the forecast period, it is expected to rise at a compound annual growth rate (CAGR) of 7.45% to reach USD 8,065.39 million in 2035. The main factors propelling market expansion are shifting customer tastes and growing ethnic diversity. The growing desire to prepare restaurant-caliber meals at home is a major factor behind the hot sauce market's compound annual growth rate. There has been a noticeable trend in recent years toward cooking meals at home that rival those found in restaurants. Numerous variables, such as shifting consumer preferences, easier access to culinary materials, and the rise of digital media, have influenced this trend. Furthermore, home cooks can experiment with and mimic exotic cuisines by using spicy sauces, which are frequently used in foreign cuisines. This gives homemade meals a more authentic feel.
Analysis of Segments The market for hot sauces is divided into different categories, such as Tabasco, Habanero, Jalapeño, Sweet and Spicy, and Others. Mass merchandisers, specialty retailers, convenience stores, internet retailers, and others are included in the Hot Sauce Market segmentation according to distribution channels.
Regional Perspectives With 45.80% of the global hot sauce market in 2023, North America was the market leader. Growing consumer demand for a variety of flavors in food is one of the factors driving this regional market's expansion. Spicy sauce has emerged as a necessary culinary staple in both the US and Canada. The United States is recognized as a cultural melting pot because millions of people from many ethnic backgrounds and cultures come here every year in quest of better employment possibilities. Consequently, the global hot sauce market is being driven in part by a variety of culinary traditions. The second-largest market share is held by the hot sauce market in Europe. The growing immigrant population, cultural diversity, and the region's strong culinary heritage of spicy dishes all add to hot sauce's attractiveness over the forecast period. Furthermore, the UK hot sauce sector grew at the quickest rate in the European region, while the German hot sauce market held the largest market share. Over the course of the review period, the Asia-Pacific Hot Sauce Market is anticipated to expand at the fastest CAGR. The popularity of chili sauce variants in Asian homes can be attributed to consumers' increasing desire to recreate the restaurant-like flavor at home. Furthermore, the Indian hot sauce market was the one with the highest rate of growth in the Asia-Pacific area, while China's hot sauce accounted for the largest market share. Key Players The Kraft Heinz Company (U.S.), McCormick & Company, Inc. (U.S.), Campbell Soup Company (U.S.), Unilever PLC (U.K.), Conagra Brands Inc. (U.S.), Mellhenny Company (U.S.), Southeastern Mills, Inc. (U.S.), Hormel Foods Corporation (U.S.), Baumer Foods, Inc. (U.S.), W. Garner Food Company (U.S.), and others are the major players in the hot sauce market.
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Table of Contents TABLE OF CONTENTS 1 EXECUTIVE SUMMARY ............................................................................................................... 24 1.1 MARKET ATTRACTIVENESS ANALYSIS ........................................................................................................... 25 1.1.1 GLOBAL HOT SAUCE MARKET, BY TYPE .......................................................................................................... 26 1.1.2 GLOBAL HOT SAUCE MARKET, BY NATURE ...................................................................................................... 27 1.1.3 GLOBAL HOT SAUCE MARKET, BY PRICE RANGE .............................................................................................. 28 1.1.4 GLOBAL HOT SAUCE MARKET, BY PRODUCT TYPE ........................................................................................... 29 1.1.5 GLOBAL HOT SAUCE MARKET, BY END USER ................................................................................................... 30 1.1.6 GLOBAL HOT SAUCE MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL ............................................................................. 31 1.1.7 GLOBAL HOT SAUCE MARKET, BY REGION....................................................................................................... 32 2 MARKET INTRODUCTION ............................................................................................................ 34 2.1 DEFINITION .................................................................................................................................................................. 34 2.2 SCOPE OF THE STUDY .............................................................................................................................................. 34 2.3 RESEARCH OBJECTIVE ............................................................................................................................................ 34 2.4 MARKET STRUCTURE .............................................................................................................................................. 35 3 RESEARCH METHODOLOGY ...................................................................................................... 36 3.1 OVERVIEW .................................................................................................................................................................... 36 3.2 DATA FLOW .................................................................................................................................................................. 38 3.2.1 DATA MINING PROCESS ................................................................................................................................. 38 3.3 PURCHASED DATABASE: ......................................................................................................................................... 39 3.4 SECONDARY SOURCES: ............................................................................................................................................ 40 3.4.1 SECONDARY RESEARCH DATA FLOW: ............................................................................................................. 41 3.5 PRIMARY RESEARCH: ............................................................................................................................................... 42 3.5.1 PRIMARY RESEARCH DATA FLOW: ................................................................................................................. 43 3.5.2 PRIMARY RESEARCH: NUMBER OF INTERVIEWS CONDUCTED ......................................................................... 44 3.5.3 PRIMARY RESEARCH: REGIONAL COVERAGE .................................................................................................. 44 3.6 APPROACHES FOR MARKET SIZE ESTIMATION: ........................................................................................... 45 3.6.1 CONSUMPTION & NET TRADE APPROACH ....................................................................................................... 45 3.6.2 REVENUE ANALYSIS APPROACH ..................................................................................................................... 45 3.7 DATA FORECASTING................................................................................................................................................. 46 3.7.1 DATA FORECASTING TECHNIQUE .................................................................................................................... 46 3.8 DATA MODELING ........................................................................................................................................................ 47 3.8.1 MICROECONOMIC FACTOR ANALYSIS: ............................................................................................................ 47 3.8.2 DATA MODELING: ........................................................................................................................................... 48 3.9 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION ........................................................................................................... 50 4 MARKET DYNAMICS .................................................................................................................... 52 4.1 INTRODUCTION ........................................................................................................................................................... 52 4.2 GROWTH PARAMETERS MAPPED - DRIVERS ................................................................................................. 53 4.2.1 CONSUMER PREFERENCES ............................................................................................................................. 53 1.2.3RISE OF FAST-FOOD CULTURE ............................................................................................................................. 54 4.3 GROWTH INHIBITORS MAPPED - RESTRAINTS ............................................................................................. 55 4.3.1 HEALTH CONCERN ......................................................................................................................................... 55 4.4 MARKET OPPORTUNITIES MAPPED ................................................................................................................... 57 4.4.1 THE RISING DEMAND FOR SPICY AND EXOTIC FLAVORS .................................................................................. 57 4.5 IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 .......................................................................................................................... 59 4.5.1 IMPACT ON THE SUPPLY CHAIN OF THE HOT SAUCE MARKET......................................................................... 59 4.5.2 IMPACT ON THE MARKEET DEMAND OF THE HOT SAUCE MARKET .................................................................. 59 4.5.3 IMPACT ON PRICING OF HOT SAUCE MARKET ................................................................................................. 60 5 MARKET FACTOR ANALYSIS ...................................................................................................... 61 5.1 VALUE CHAIN ANALYSIS ....................................................................................................................................... 61 5.1.1 RAW MATERIAL ACQUISITION ......................................................................................................................... 61 5.1.2 PRODUCTION PROCESS .................................................................................................................................. 62 5.1.3 PACKAGING ................................................................................................................................................... 62 5.1.4 DISTRIBUTION AND LOGISTICS ....................................................................................................................... 62 5.2 SUPPLY CHAIN ANALYSIS ..................................................................................................................................... 63 5.2.1 PARTICIPANTS (AT DIFFERENT NODES) .......................................................................................................... 63 5.2.1.1 RAW MATERIAL PROCUREMENT ............................................................................................................. 63 5.2.1.2 MANUFACTURING/PRODUCTION ............................................................................................................ 64 5.2.1.3 QUALITY CONTROL ................................................................................................................................ 64 5.2.1.4 DISTRIBUTION ........................................................................................................................................ 65 5.2.1.5 END USER .............................................................................................................................................. 65 5.3 PORTER’S FIVE FORCES MODEL .......................................................................................................................... 66 5.3.1 BARGAINING POWER OF SUPPLIERS ............................................................................................................... 66 5.3.2 BARGAINING POWER OF BUYERS .................................................................................................................... 67 5.3.3 THREAT OF NEW ENTRANTS ........................................................................................................................... 67 5.3.4 THREAT OF SUBSTITUTES .............................................................................................................................. 67 5.3.5 INTENSITY OF RIVALRY .................................................................................................................................. 68 5.4 REGULATORY LANDSCAPE .................................................................................................................................... 68 5.5 MARKET TRENDS ...................................................................................................................................................... 69 5.6 STRATEGIC INSIGHTS .............................................................................................................................................. 70 5.7 CONSUMER BEHAVIOR ANALYSIS ...................................................................................................................... 70 5.7.1 DEEP DIVE INTO THE GENERAL AND INDEPENDENT HISPANIC MARKETS IN THE US ......................................... 70 5.7.1.1 GENERAL HISPANIC MARKETS IN THE US ............................................................................................... 70 5.7.1.2 INDEPENDENT HISPANIC MARKETS IN THE US........................................................................................ 71 5.8 DETAILED ANALYSIS OF THE HABANERO SUB-CATEGORY OF HOT SAUCE ...................................... 72 6 GLOBAL HOT SAUCE MARKET, BY TYPE .................................................................................. 75 6.1 INTRODUCTION ........................................................................................................................................................... 75 6.2 TABASCO SAUCE ........................................................................................................................................................ 76 6.3 SRIRACHA SAUCE ...................................................................................................................................................... 77 6.4 JALAPENO SAUCE ..................................................................................................................................................... 77 6.5 HABANERO PEPPER SAUCE ................................................................................................................................... 78 6.6 SWEET AND SPICY .................................................................................................................................................... 79 6.7 OTHERS .......................................................................................................................................................................... 79 7 GLOBAL HOT SAUCE MARKET, BY NATURE ............................................................................. 81 7.1 INTRODUCTION ........................................................................................................................................................... 81 7.2 ORGANIC ........................................................................................................................................................................ 82 7.3 REGULAR ....................................................................................................................................................................... 83 8 GLOBAL HOT SAUCE MARKET, BY PRICE RANGE ................................................................... 85 8.1 INTRODUCTION ........................................................................................................................................................... 85 8.2 ECONOMY / MASS ...................................................................................................................................................... 86 8.3 PREMIUM ...................................................................................................................................................................... 87 9 GLOBAL HOT SAUCE MARKET, BY PRODUCT TYPE ................................................................ 89 9.1 INTRODUCTION ........................................................................................................................................................... 89 9.2 MILD ................................................................................................................................................................................ 90 9.3 MEDIUM ...................................... 91 9.4 EXTREME ................................... 92 10 GLOBAL HOT SAUCE MARKET, BY END USE ............................................................................ 94 10.1 INTRODUCTION ........................ 94 10.2 COMMERCIAL / HORECA ....... 95 10.3 RESIDENTIAL ............................ 95 11 GLOBAL HOT SAUCE MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL ................................................. 97 11.1 INTRODUCTION ....................... 97 11.2 HYPERMARKETS / SUPERMARKETS ................................................................................................................. 98 11.3 CONVENIENCE STORE ............ 99 11.4 SPECIALITY STORE ................. 100 11.5 ONLINE ........................................ 101 11.6 OTHER ......................................... 102 12 GLOBAL HOT SAUCE MARKET, BY REGION ............................................................................. 104 12.1 OVERVIEW ................................. 104 12.2 NORTH AMERICA .................... 105 12.2.1 US.............................. 109 12.2.2 CANADA ...................... 111 12.3 EUROPE ....................................... 113 12.3.1 GERMANY ................... 117 12.3.2 UK ............................. 119 12.3.3 FRANCE ...................... 120 12.3.4 RUSSIA ....................... 122 12.3.5 ITALY ........................... 124 12.3.6 SPAIN ......................... 125 12.3.7 REPUBLIC OF IRELAND............................................................. 127 12.3.8 CZECH REPUBLIC ........... 128 12.3.9 POLAND ........................ 130 12.3.10 AUSTRIA ..................... 131 12.3.11 SWEDEN ..................... 133 12.3.12 DENMARK ................... 134 12.3.13 FINLAND ..................... 136 12.3.14 SWITZERLAND .............. 137 12.3.15 REST OF EUROPE ......... 139 12.4 ASIA PACIFIC ............................. 141 12.4.1 CHINA ......................... 145 12.4.2 INDIA ............................. 146 12.4.3 AUSTRALIA 148 12.4.4 JAPAN ........................ 149 12.4.5 SOUTH KOREA ............. 151 12.4.6 MALAYSIA ................. 152 12.4.7 THAILAND ................... 154 12.4.8 INDONESIA ................... 155 12.4.9 REST OF APAC ............. 157 12.5 SOUTH AMERICA .................... 159 12.5.1 BRAZIL ........................ 163 12.5.2 MEXICO ...................... 165 12.5.3 ARGENTINA .................. 166 12.5.4 REST OF SOUTH AMERICA.................................................................. 168 12.6 MIDDLE EAST & AFRICA .......... 170 12.6.1 GCC COUNTRIES.......... 174 12.6.2 SOUTH AFRICA .............. 177 12.6.3 REST OF MEA .................. 178 13 COMPETITIVE LANDSCAPE.................................................... 181 13.1 INTRODUCTION ........................ 181 13.2 COMPETITION DASHBOARD....................................................................... 182 13.2.1 PRODUCT PORTFOLIO............................................................................ 182 13.2.2 REGIONAL PRESENCE.. 183 13.2.3 STRATEGIC ALLIANCES................................................................. 183 13.2.4 INDUSTRY EXPERIENCES................................................................ 183 13.3 MARKET SHARE ANALYSIS, 2024................................................... 183 13.4 WHO ARE THE MAJOR DISRUPTORS & INNOVATORS ................................................................................. 183 13.5 WHAT STRATEGIES ARE BEING ADOPTED BY MARKET LEADERS ........................................................ 184 13.6 COMPARATIVE ANALYSIS: KEY PLAYERS FINANCIAL .............................................................................. 185 13.7 LIST OF KEY PLAYERS/BRANDS, BY REGION .................................................................................................. 185 13.8 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES ............................................................................................ 186 13.8.1 PRODUCT DEVELOPMENT.................................................................... 186 13.8.2 MERGER .......................... 186 14 COMPANY PROFILES................................................. 187 14.1 THE KRAFT HEINZ COMPANY............................................................. 187 14.1.1 COMPANY OVERVIEW....................................................... 187 14.1.2 FINANCIAL OVERVIEW.......................................................................... 188 14.1.3 PRODUCTS OFFERED......................................................................... 189 14.1.4 KEY DEVELOPMENTS .............. 189 14.1.5 SWOT ANALYSIS ............ 189 14.1.6 KEY STRATEGY .............. 191 14.2 MCCORMICK & COMPANY, INC............................................................ 192 14.2.1 COMPANY OVERVIEW................................................................ 192 14.2.2 FINANCIAL OVERVIEW.................................................................... 192 14.2.3 PRODUCTS OFFERED........................................................................ 193 14.2.4 KEY DEVELOPMENTS ............ 194 14.2.5 SWOT ANALYSIS ........... 194 14.2.6 KEY STRATEGY ................................................... 196 14.3 CAMPBELL SOUP COMPANY.................................................................... 197 14.3.1 COMPANY OVERVIEW.......................................................................... 197 14.3.2 FINANCIAL OVERVIEW................................................................ 198 14.3.3 PRODUCTS OFFERED ........... 198 14.3.4 KEY DEVELOPMENTS ......... 199 14.3.5 SWOT ANALYSIS ........ 199 14.3.6 KEY STRATEGY .............. 200 14.4 UNILEVER PLC .......................... 202 14.4.1 COMPANY OVERVIEW........................................................................... 202 14.4.2 FINANCIAL OVERVIEW.................................................................... 202 14.4.3 PRODUCTS OFFERED....................................................................... 204 14.4.4 KEY DEVELOPMENTS ........... 204 14.4.5 SWOT ANALYSIS .................... 205 14.4.6 KEY STRATEGY ................. 206 14.5 CONAGRA BRANDS, INC.......................................................................... 207 14.5.1 COMPANY OVERVIEW........................................................................... 207 14.5.2 FINANCIAL OVERVIEW....................................................................... 208 14.5.3 PRODUCTS OFFERED................................................................................. 208 14.5.4 KEY DEVELOPMENTS............................................................................ 208 14.5.5 SWOT ANALYSIS................................................................................. 209 14.5.6 KEY STRATEGY.................................................................................... 210 14.6 MCILHENNY COMPANY ....... 211 14.6.1 COMPANY OVERVIEW............................................................................. 211 14.6.2 FINANCIAL OVERVIEW......................................................................... 212 14.6.3 PRODUCTS OFFERED ............. 212 14.6.4 KEY DEVELOPMENTS ................ 212 14.6.5 SWOT ANALYSIS ....... 212 14.6.6 KEY STRATEGY ........... 213 14.7 SOUTHEASTERN MILLS, INC............................................ 215 14.7.1 COMPANY OVERVIEW 14.7.2 FINANCIAL OVERVIEW..................................................................... 215 14.7.3 PRODUCTS OFFERED............................................................................ 216 14.7.4 KEY DEVELOPMENTS............................................................................ 216 14.7.5 SWOT ANALYSIS ................................................................................... 217 14.7.6 KEY STRATEGY............................................................................................. 218 14.8 HORMEL FOODS CORPORATION......................................................... 219 14.8.1 COMPANY OVERVIEW......................................................................... 219 14.8.2 FINANCIAL OVERVIEW.................................................... 219 14.8.3 PRODUCTS OFFERED .............. 221 14.8.4 KEY DEVELOPMENTS .......... 221 14.8.5 SWOT ANALYSIS ............ 221 14.8.6 KEY STRATEGY ................. 222 14.9 BAUMER FOODS, INC............................................................................. 223 14.9.1 COMPANY OVERVIEW.................................................................... 223 14.9.2 FINANCIAL OVERVIEW................................................................... 223 14.9.3 PRODUCTS OFFERED.................................................................... 224 14.9.4 KEY DEVELOPMENTS..................................................................... 224 14.9.5 SWOT ANALYSIS .................. 224 14.9.6 KEY STRATEGY .................. 225 14.10 T.W. GARNER FOOD COMPANY...................................................... 227 14.10.1 COMPANY OVERVIEW......................................................... 227 14.10.2 FINANCIAL OVERVIEW ............................................................ 228 14.10.3 PRODUCTS OFFERED ................ 228 14.10.4 KEY DEVELOPMENTS................................................................. 228 14.10.5 SWOT ANALYSIS .......... 229 14.10.6 KEY STRATEGY ............ 230 14.11 DATA CITATIONS ..................... 232
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- ビーガンオメガ3サプリメントの世界市場規模調査:供給源別(藻類、亜麻仁)、形態別(カプセル、液体)、機能性、最終用途、流通チャネル、地域別予測:2022-2032年
Market Research Future社の食品・飲料・栄養分野での最新刊レポート
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Kratom Market Research Report Information by Product Type (Powdered Kratom, Kratom Extracts, Kratom Capsules & Tablets and Kratom Tinctures), by Form (Processed and Raw Leaves), by End User (Pain Management, Mood Enhancement, Energy & Focus and Relaxation & Anxiety Relief), by Distribution Channel (store-based and non-store based), and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, South America, Middle East and Africa) Forecast Till 2032
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Europe, South America & Middle East Processed Meat Market Research Report by Type (Turkey & Beef, Bacon, Lunchmeat, Pepperoni, Hot Dogs, Pancetta, and Others), Product Type (Frozen, Chilled, and Canned), by Application (Residential and Commercial), by Distribution Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Stores, Online, and Others) Forecast to 2032
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インドのビタミン市場に関する調査レポート情報:タイプ別(ビタミンB、ビタミンE、ビタミンD、ビタミンC、ビタミンA、ビタミンK、マルチビタミン)、供給源別(天然および合成)、形態別(錠剤/カプセル、粉末、その他)、対象性別(男性・女性)、年齢層別(アルファ世代、X世代、Z世代、ミレニアル世代、ブーマー世代)、流通チャネル別 2032年までの予測
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インドのオメガ3市場調査レポート情報:タイプ別(α-リノレン酸、エイコサテトラエン酸、ドコサヘキサエン酸)、供給源別(魚、ナッツ・種子、植物油)、年齢層別(小児、小児、亜成人、成人、高齢者)、用途(食品飲料、医薬品、化粧品、ペットフード、その他)、形態(粉末、液体、ジェル、カプセル)、性別(男性、女性)、エンスユーザー(家庭用、業務用)2032年までの予測
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ネスプレッソ市場調査レポート:タイプ別(コーヒーカプセル、コーヒーマシン、アクセサリー)、市場チャネル別(オンライン、オフライン)、コーヒーポッドタイプ別(オリジナルライン、Vertuoライン、互換ポッド)、用途別(家庭用、業務用)、風味プロファイル別(濃さ、香り、酸味)、地域別(北米、欧州、南米、アジア太平洋、中東・アフリカ):2035年までの予測
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欧州のグルテンフリーパスタ市場調査レポート:タイプ別(パスタスープ、チルドパスタ、インスタントパスタ)、カテゴリー別(プレーン/レギュラーパスタ、レディパスタ)、原材料別(コーン、玄米、米、そば、豆類、その他)、性質別(植物ベース、レギュラー/従来型)、人口動態別(X世代、Z世代、ミレニアル世代、ベビーブーム世代、アルファ世代)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット)、性(植物性、レギュラー/従来型)、人口動態(X世代、Z世代、ミレニアル世代、ベビーブーマー、アルファ世代)、エンドユーザー、流通チャネル(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア/デパート、専門店、Eコマース):2032年までの予測
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北米のミールリプレイスメント市場調査レポート情報:製品タイプ別(粉末、レディートゥドリンク、バー、その他)、性状別(オーガニック、レギュラー)、価格帯別(エコノミー/マス、プレミアム)、カテゴリー別(植物由来、グルテンフリー、ナッツフリー、その他)、用途別(筋肉増強、減量、体重増加、エネルギー)、エンドユーザー別(家庭用、業務用)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店、オンライン)、地域別(米国、カナダ、メキシコ):2032年までの予測
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イスラエルチョコレート市場調査レポート:製品タイプ別(伝統的、人工)、性質別(無糖、セミスイート/ビタースイート)、形態別(板チョコレート、破片、液体チョコレート、クラスター/トリュフチョコレート)、用途別(家庭/小売、ベーカリー、製菓、冷凍デザート/アイスクリーム、飲料、その他)、価格別(マス/エコノミー、プレミアム)、2032年までの予測
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機能別(甘味料、増量剤、テクスチャ剤)、用途別(食品・飲料、医薬品・栄養補助食品)、流通チャネル別(B2B、B2C)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東・アフリカ)糖質低減素材市場調査レポート情報:2030年までの予測
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マグロ市場調査レポート:魚種別(カンパチ、キハダ、ビンナガ、メバチ、クロマグロ)、タイプ別(缶詰、生鮮、冷凍)、エンドユーザー別(家庭用/小売、商業用/HoReCa)、流通チャネル別(店舗型、無店舗型)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東・アフリカ):2032年までの予測
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ビタミンサプリメントの世界市場規模調査:タイプ別(ビタミンA、ビタミンB、ビタミンC、ビタミンD、ビタミンE、ビタミンK、マルチビタミン)、形態別(錠剤、粉末、カプセル、グミ、その他)、流通チャネル別、エンドユーザー別、地域別予測:2022-2032年
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ビタミン強化およびミネラル強化食品・飲料の世界市場規模調査、製品タイプ別、成分別、流通チャネル別、ターゲット顧客別、地域別予測:2022-2032年
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ビーガンオメガ3サプリメントの世界市場規模調査:供給源別(藻類、亜麻仁)、形態別(カプセル、液体)、機能性、最終用途、流通チャネル、地域別予測:2022-2032年
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スーパーフードの世界市場規模調査:タイプ別(果物、野菜)、用途別(スナック、飲料)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別予測 20222032
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再構成ミルクの世界市場規模調査、供給源別(脱脂、ホール)、用途別(牛乳、ヨーグルト、チーズ)、流通チャネル別(B2B、B2C)、地域別予測:2022-2032年
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キヌア種子の世界市場規模調査、タイプ別(白、赤、黒)、用途別(全粒直接、加工)、流通チャネル別(外食、小売)、地域別予測:2022-2032年
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プロテイングミの世界市場規模調査:成分別(ゼラチン、植物性ゼラチン代替物)、エンドユース別(大人用、子供用)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別予測:2022-2032年
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口腔健康プロバイオティクスの世界市場規模調査、形態別(カプセル・錠剤、グミ・チューハイ、粉末、小袋)、流通チャネル別(小売薬局、オンラインストア、消費者直販)、最終用途別(小児、成人、高齢者)、地域別予測:2022-2032年
よくあるご質問
Market Research Future社はどのような調査会社ですか?
マーケットリサーチフューチャー(Market Research Future)は世界市場を幅広く調査し、主要分野、地域、国レベルの調査レポートを出版しています。
下記分野については、分野毎に専... もっと見る
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