世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国牛肉市場:流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、小売店、卸売業者、Eコマース、その他) 、製品タイプ別(ロース、チャック、ラウンド、ブリスケット、リブ、その他) 、カットタイプ別(牛ひき肉、ステーキ、ロースト、角切り、その他) :ビジネスチャンス分析と産業予測、2023-2032年

米国牛肉市場:流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、小売店、卸売業者、Eコマース、その他) 、製品タイプ別(ロース、チャック、ラウンド、ブリスケット、リブ、その他) 、カットタイプ別(牛ひき肉、ステーキ、ロースト、角切り、その他) :ビジネスチャンス分析と産業予測、2023-2032年


U.S. Beef Market By Distribution Channel (Supermarket and Hypermarket, Retail Store, Wholesaler, E commerce, Others) , By Product Type (Loin, Chuck, Round, Brisket, Rib, Others) By Cut Type (Ground Beef, Steaks, Roasts, Cubed, Others) : Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2023-2032

米国牛肉市場 米国の牛肉市場は、2022年に1,245億ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は2.8%で、2032年には1,642億ドルに達すると予測されている。 牛肉は、主に成牛である様々な牛から得られ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Allied Market Research
アライドマーケットリサーチ
2024年11月30日 US$3,333
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
2-3営業日以内 70 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

米国牛肉市場
米国の牛肉市場は、2022年に1,245億ドルと評価され、2023年から2032年までの年平均成長率は2.8%で、2032年には1,642億ドルに達すると予測されている。
牛肉は、主に成牛である様々な牛から得られる赤身肉のカテゴリーである。牛肉の独特の風味と食感は、筋肉組織、結合組織、脂肪の組み合わせによるものである。牛肉のカットの形態が異なると食感や味も異なり、タンパク質、ビタミンB、鉄、亜鉛、脂肪が豊富なため栄養価の高い食品と考えられている。米国で主に食べられているのは、ロース、チャック、リブ、ラウンドなどである。

品種改良と飼養技術の進歩により、米国では良質な肉の生産効率が高いことが、米国牛肉市場の主な促進要因となっている。加えて、米国が世界有数の牛肉輸出国であることも、一定の需要を維持し、市場の発展を後押ししている。オンライン・ウェブ・プラットフォームであるPasture.ioによると、輸出は米国に大きな収益をもたらし、アジアと北米の数カ国からの高い需要により、生産量の15%に貢献している。現在、米国牛肉市場を支配している主要トレンドは、生産における環境負荷の低減である。関係者は、牛の健康増進とともに、牛肉生産による環境への影響を減らすため、研究開発にかなりの投資を行っている。

しかし、ニューワールド・スクリューワームなどの害虫に起因する牛の感染症の増加は、屠畜を減少させ、市場発展の妨げになると予想される。米国農務省によると、食肉処理量の減少により、2025年の牛肉生産量は256億6,500万ポンド(2024年12月時点では6億1,500万ポンド)減少すると予測されている。これとは対照的に、牛の健康状態をモニターするための堅牢なセンサーを備えたヘルステックやウェアラブルの利用は、米国牛肉市場に有益な機会をもたらすと予測されている。

セグメント別レビュー
米国牛肉市場は、流通チャネル、製品タイプ、カットタイプに区分される。流通チャネルベースでは、市場はスーパーマーケット&ハイパーマーケット、小売店、卸売業者、eコマース、その他に分けられる。製品タイプ別では、ロース、チャック、ラウンド、ブリスケット、リブ、その他に分類される。カットタイプ別では、ひき肉、ステーキ、ロースト、角切り、その他に分類される。
主な調査結果
流通チャネル別では、スーパーマーケット&ハイパーマーケット部門が2023年の最高株主であった。
製品タイプ別では、ロースセグメントが2023年の市場で注目すべきシェアを獲得した。
カットタイプ別では、ひき肉セグメントが2023年に市場を支配した。
競争分析
米国牛肉市場の主要プレーヤーには、Tyson Foods, Inc.、JBS USA Holdings, Inc.、CARGILL MEAT SOLUTIONS CORPORATION、NATIONAL BEEF PACKING COMPANY LLC、Hormel Foods Corporation、Smithfield Foods, Inc.、Greater Omaha Packing Co.これらの大手企業は、競争市場における足場を固めるため、事業拡大、新製品発売、提携など様々な主要開発戦略を採用している。

本誌をご購入いただくと、以下の特典があります:
四半期ごとの最新情報および*(コーポレート・ライセンスの場合のみ、表示価格でのご提供となります。)
無料アップデートとして、購入前または購入後に、クライアントが選択した5つの企業プロフィールを追加。
5ユーザー・ライセンスおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスのご購入の場合、次期バージョンを無料でご提供します。
アナリストによる16時間のサポート* (購入後、レポートのレビューで追加のデータ要件が見つかった場合、質問や販売後の問い合わせを解決するためにアナリストによる16時間のサポートを受けることができます)
15% の無料カスタマイズ* (レポートの範囲またはセグメントがお客様の要件と一致しない場合、15% は 3 営業日の無料作業に相当します。)
ファイブおよびエンタープライズ・ユーザー・ライセンスの無料データ・パック。(エクセル版レポート)
レポートが6~12ヶ月以上前の場合、無料で更新。
24時間優先対応
業界の最新情報とホワイトペーパーを無料で提供

本レポートのカスタマイズの可能性(別途費用とスケジュールが必要です。)
クライアントの関心に応じた企業プロファイルの追加
国または地域の追加分析-市場規模と予測
過去の市場データ
主要市場セグメント
流通チャネル別
スーパーマーケットとハイパーマーケット
小売店
卸売業者
Eコマース
その他
商品タイプ別
ロース
チャック
ラウンド
ブリスケット
リブ
その他
カットタイプ別
牛ひき肉
ステーキ
ロースト
角切り
その他
主な市場プレイヤー
タイソンフーズ
JBS USAホールディングス
カーギル・ミート・ソリューションズ・コーポレーション
ナショナル・ビーフ・パッキング・カンパニー
ホーメルフーズ・コーポレーション
スミスフィールド・フーズ
グレーター・オマハ・パッキング社 ○ アメリカン・フーズ・グループ LLC.
アメリカン・フーズ・グループ
OSI グループ
パデュー・ファームズ

ページTOPに戻る


目次

第1章:序論
1.1.報告書の記述
1.2.主要市場セグメント
1.3.主なメリット
1.4.調査方法
1.4.1.一次調査
1.4.2.二次調査
1.4.3.アナリストのツールとモデル
第2章:要旨
2.1.CXOの視点
第3章 市場環境
3.1.市場の定義と範囲
3.2.主な調査結果
3.2.1.主要投資先
3.2.2.上位の勝ち組戦略
3.3.ポーターのファイブフォース分析
3.3.1.サプライヤーの交渉力
3.3.2.新規参入者の脅威
3.3.3.代替品の脅威
3.3.4.競争上のライバル
3.3.5.買い手の交渉力
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.促進要因
3.4.2.阻害要因
3.4.3.機会
第4章 米国牛肉市場(流通チャネル別
4.1.市場概要
4.1.1 市場規模と予測、流通チャネル別
4.2.スーパーマーケットとハイパーマーケット
4.2.1.主要市場動向、成長要因、機会
4.3.小売店
4.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.4.卸売業者
4.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.5.電子商取引
4.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
4.6.その他
4.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
第5章 米国牛肉市場:製品タイプ別
5.1.市場概要
5.1.1 製品タイプ別市場規模と予測
5.2.ロース
5.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.3.チャック
5.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.4.ラウンド
5.4.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.5.ブリスケット
5.5.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.6.リブ
5.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
5.7.その他
5.7.1.主な市場動向、成長要因、機会
第6章 米国牛肉市場(カットタイプ別
6.1.市場概要
6.1.1 カットタイプ別市場規模と予測
6.2.牛ひき肉
6.2.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.3.ステーキ
6.3.1.主な市場動向、成長要因、機会
6.4.ロースト
6.4.1.主要市場動向、成長要因、機会
6.5.キューブ
6.5.1.主要市場動向、成長要因、事業機会
6.6.その他
6.6.1.主な市場動向、成長要因、機会
第7章 競争環境
7.1.序論
7.2.上位の勝利戦略
7.3.トップ10選手の製品マッピング
7.4.競合ダッシュボード
7.5.競合ヒートマップ
7.6.トッププレーヤーのポジショニング(2022年
第8章 企業プロフィール
8.1.タイソン・フーズ
8.1.1.会社概要
8.1.2.主要役員
8.1.3.会社概要
8.1.4.事業セグメント
8.1.5.製品ポートフォリオ
8.1.6.業績
8.1.7.主な戦略的動きと展開
8.2.JBS USAホールディングス
8.2.1.会社概要
8.2.2.主要役員
8.2.3.会社概要
8.2.4.事業セグメント
8.2.5.製品ポートフォリオ
8.2.6.業績
8.2.7.主な戦略的動きと展開
8.3.カーギル・ミート・ソリューションズ・コーポレーション
8.3.1.会社概要
8.3.2.主要役員
8.3.3.会社概要
8.3.4.事業セグメント
8.3.5.製品ポートフォリオ
8.3.6.業績
8.3.7.主な戦略的動きと展開
8.4.ナショナル・ビーフ・パッキング・カンパニー
8.4.1.会社概要
8.4.2.主要役員
8.4.3.会社概要
8.4.4.事業セグメント
8.4.5.製品ポートフォリオ
8.4.6.業績
8.4.7.主な戦略的動きと展開
8.5.ホーメル・フーズ・コーポレーション
8.5.1.会社概要
8.5.2.主要役員
8.5.3.会社概要
8.5.4.事業セグメント
8.5.5.製品ポートフォリオ
8.5.6.業績
8.5.7.主な戦略的動きと展開
8.6.スミスフィールド・フーズ
8.6.1.会社概要
8.6.2.主要役員
8.6.3.会社概要
8.6.4.事業セグメント
8.6.5.製品ポートフォリオ
8.6.6.業績
8.6.7.主な戦略的動きと展開
8.7.グレーター・オマハ・パッキング社
8.7.1.会社概要
8.7.2.主要役員
8.7.3.スナップショット
8.7.4.事業セグメント
8.7.5.製品ポートフォリオ
8.7.6.業績
8.7.7.主な戦略的動きと展開
8.8.アメリカン・フーズ・グループ
8.8.1.会社概要
8.8.2.主要役員
8.8.3.スナップショット
8.8.4.事業セグメント
8.8.5.製品ポートフォリオ
8.8.6.業績
8.8.7.主な戦略的動きと展開
8.9.OSIグループ
8.9.1.会社概要
8.9.2.主要役員
8.9.3.スナップショット
8.9.4.事業セグメント
8.9.5.製品ポートフォリオ
8.9.6.業績
8.9.7.主な戦略的動きと展開
8.10.パーデュー・ファームズ社
8.10.1.会社概要
8.10.2.主要役員
8.10.3.会社概要
8.10.4.事業セグメント
8.10.5.製品ポートフォリオ
8.10.6.業績
8.10.7.主な戦略的動きと展開
表一覧
表1.米国牛肉市場、流通チャネル別、2023~2032年(百万ドル)
表2.米国牛肉市場:製品タイプ別、2023~2032年(百万ドル)
表3.米国牛肉市場:カットタイプ別、2023~2032年(百万ドル)
表4.タイソンフーズ:主要役員
表5.タイソンフーズ:会社概要
表6.タイソン・フーズ・インク:事業セグメント
表7.タイソンフーズ:製品ポートフォリオ
表8.タイソンフーズ:主要な戦略的動きと展開
表9.JBS USAホールディングス:主要役員
表10.JBS USAホールディングス:会社概要
表11.JBS USAホールディングス:事業セグメント
表12.JBS USAホールディングス:製品ポートフォリオ
表13.JBS USAホールディングス:主な戦略的動きと展開
表14.カーギル・ミート・ソリューションズ社:主要役員
表15.カーギル・ミート・ソリューションズ:会社概要
表16.カーギル・ミート・ソリューションズ社:事業セグメント
表 17.カーギル・ミート・ソリューションズ社:製品ポートフォリオ
表 18.カーギル・ミート・ソリューションズ・コーポレーション:主な戦略的動きと展開
表 19.ナショナル・ビーフ・パッキング・カンパニー主要役員
表 20.ナショナル・ビーフ・パッキング・カンパニースナップショット
表21.ナショナル・ビーフ・パッキング・カンパニーLLC:事業セグメント
ナショナル・ビーフ・パッキング・カンパニーLLC:製品ポートフォリオ
表 23.ナショナル・ビーフ・パッキング・カンパニーLLC:主な戦略的動きと展開
表 24.ホーメル・フーズ・コーポレーション:主要役員
表 25.ホーメル・フーズ・コーポレーション:企業スナップショット
表 26.ホルメルフーズコーポレーション:事業セグメント
表 27.ホルメルフーズコーポレーション:製品ポートフォリオ
表 28.ホルメルフーズコーポレーション:主要な戦略的動きと展開
表 29.スミスフィールド・フーズ・インク:主要役員
表 30.スミスフィールド・フーズ・インク:会社概要
表 31.スミスフィールド・フード事業セグメント
表 32.スミスフィールド・フード:製品ポートフォリオ
表 33.スミスフィールド・フーズ・インク:主な戦略的動きと展開
表 34.グレーター・オマハ・パッキング社:主要役員
表35.グレーター・オマハ・パッキング社:会社概要
表36.グレーター・オマハ・パッキング社:事業セグメント
表37.グレーター・オマハ・パッキング:製品ポートフォリオ
表 38.グレーター・オマハ・パッキング社:主な戦略的動きと展開
表 39.アメリカンフーズグループ主要役員
表 40.アメリカン・フーズ・グループ会社概要
表41.アメリカン・フーズ・グループ事業セグメント
表42.アメリカン・フーズ・グループ製品ポートフォリオ
表43.アメリカン・フーズ・グループ主な戦略的動きと展開
表 44.OSI グループ:主要役員
表45.OSIグループ:会社概要
表46.OSI グループ:事業セグメント
表 47.OSIグループ: 製品ポートフォリオ
表 48.OSI グループ: 主な戦略的動きと展開
表 49.パデューファーム:主要役員
表 50.パーデュ・ファーム:会社概要
表51.パデューファームズ事業セグメント
表52.パーデュ・ファーム:製品ポートフォリオ
表 53.パーデュ・ファーム:主要な戦略的動きと展開
図表一覧
図1.米国牛肉市場,2023 - 2032
図2.米国牛肉市場のセグメンテーション,2023 - 2032
図3. 米国牛肉市場における上位投資先,2023~2032年
図4.買い手の適度な交渉力
図5.供給者の交渉力は中程度
図6. 新規参入者の脅威は中程度
図 7.代替の脅威は低い
図8.高い競合関係
図 9.機会、阻害要因、促進要因:米国の牛肉市場
図10.米国牛肉市場:流通チャネル別,2023~2032年(百万ドル)
図11.米国牛肉市場:製品タイプ別,2023~2032年(百万ドル)
図12.米国牛肉市場:カットタイプ別,2023 - 2032 (百万ドル)
図13.トップ勝ち組戦略、年別、2021年~2023年*。
図14.上位勝利戦略(開発別)、2021~2023年*。
図15.上位勝ち組戦略、企業別、2021~2023年*。
図16.上位10社の製品マッピング
図17.競合ダッシュボード
図18.競争ヒートマップ:米国牛肉市場
図19.トッププレーヤーのポジショニング、2022年
図20.タイソンフーズ:売上高、2021年~2023年(百万ドル)
図21.タイソンフーズ:収益シェア、セグメント別、2022年(%)
図22:収益シェア、地域別、2023年(%)
図23.JBS USAホールディングス:売上高、2021-2023年(百万ドル)
図24.JBS USAホールディングス:セグメント別売上高シェア、2022年(%)
図25.JBS米国ホールディングス:地域別売上高シェア、2023年(%)
図26.カーギル・ミート・ソリューションズ・コーポレーション:売上高、2021~2023年(百万ドル)
図27.カーギル・ミート・ソリューションズ・コーポレーション:セグメント別売上高シェア、2022年(%)
図28.カーギル・ミート・ソリューションズ:地域別売上高シェア、2023年(%)
図29.ナショナル・ビーフ・パッキング・カンパニー売上高, 2021-2023 (百万ドル)
図30.ナショナル・ビーフ・パッキング・カンパニー収益シェア、セグメント別、2022年(%)
図31.ナショナル・ビーフ・パッキング・カンパニーLLC:地域別収益シェア, 2023年(%)
図32.ホーメル・フーズ・コーポレーション:純売上高、2021年~2023年(百万ドル)
図33.ホーメル・フーズ・コーポレーション:セグメント別売上高シェア、2022年(%)
図34.ホルメル食品工業:地域別売上高シェア、2023年(%)
図 35.スミスフィールド・フーズ・インク:売上高、2021~2023年(百万ドル)
図36.スミスフィールド・フーズセグメント別売上高シェア、2022年(%)
図 37.スミスフィールド・フーズ・インク:収益シェア、地域別、2023年(%)
図 38.グレーター・オマハ・パッキング社:売上高、2021~2023年(百万ドル)
図39.グレーター・オマハ・パッキング社:セグメント別売上高シェア、2022年(%)
図40.グレーター・オマハ・パッキング社:収益シェア、地域別, 2023 (%)
図41.アメリカン・フーズ・グループ純売上高、2021-2023年(百万ドル)
図42.AMERICAN FOODS GROUP, LLC:セグメント別売上高シェア, 2022 (%)
図43.アメリカン・フーズ・グループ収益シェア、地域別, 2023年(%)
図44.OSIグループ:純売上高、2021年~2023年(百万ドル)
図45.OSI グループ:セグメント別売上高シェア、2022年(%)
図 46.OSIグループ:地域別収益シェア、2023年(%)
図47.パデュー・ファームズ・インク:純売上高、2021年~2023年(百万ドル)
図 48.パデュー・ファームズ, INC:セグメント別売上高シェア、2022年(%)
図49.ペルデュ・ファーム社:地域別収益シェア、2023年(%)

 

ページTOPに戻る


 

Summary

U.S. Beef Market
The U.S. beef market was valued at $124.5 billion in 2022 and is projected to reach $164.2 billion by 2032, growing at a CAGR of 2.8% from 2023 to 2032.
Beef is a category of red meat obtained from different cattle, primarily adult cows. The distinctive flavor and texture of beef are attributed to its combination of muscle tissue, connective tissue, and fat. Different forms of cuts in beef result in varying textures & tastes and it is considered a nutrition-rich food due to the abundance of protein, vitamin B, iron, zinc, and fat. Beef cuts majorly consumed in the U.S. include loin, chuck, rib, and round.

High efficiency in the production of good quality meat in the U.S. owing to advancements in breeding and feeding technologies is a key driver of the U.S. beef market. In addition, position of the U.S. as one of the top exporters of beef globally maintains a constant demand, which augments the development of the market. According to Pasture.io—an online web platform—exports bring significant revenue in the U.S. and contribute to 15% of the production owing to high demands from Asia and several countries of North America. A key trend dominating the U.S. beef market currently is the reduction of environmental impact of its production. Stakeholders are making considerable investments in R&D to reduce the environmental effects of beef production, along with enhancing the health of cattle.

However, rise in infections among cattle, which are caused by pests such as New World Screwworm, is expected to reduce their slaughter and hamper the development of the market. According to the U.S. Department of Agriculture, projected reduction in slaughter has decreased the 2025 beef production forecast by 25.665 billion pounds, which was 615 million pounds in December 2024. Contrarily, the usage of health tech and wearables with robust sensors to monitor the health of cattle is projected to present remunerative opportunities for the U.S. beef market.

Segment Review
The U.S. beef market is segmented into distribution channel, product type, and cut type. On the basis of distribution channel, the market is divided into supermarket & hypermarket, retail store, wholesaler, e-commerce, and others. Depending on product type, it is classified into loin, chuck, round, brisket, rib, and others. As per cut type, it is categorized into ground beef, steaks, roasts, cubed, and others.
Key Findings
On the basis of distribution channel, the supermarket & hypermarket segment was the highest shareholder in 2023.
Depending on product type, the loin segment acquired a notable stake in the market in 2023.
As per cut type, the ground beef segment dominated the market in 2023.
Competition Analysis
The major players in the U.S. beef market include Tyson Foods, Inc., JBS USA Holdings, Inc., CARGILL MEAT SOLUTIONS CORPORATION, NATIONAL BEEF PACKING COMPANY LLC, Hormel Foods Corporation, Smithfield Foods, Inc., Greater Omaha Packing Co., Inc., American Foods Group, LLC, OSI Group, and Perdue Farms, Inc. These major players have adopted various key development strategies such as business expansion, new product launches, and partnerships to strengthen their foothold in the competitive market.

Additional benefits you will get with this purchase are:
● Quarterly Update and* (only available with a corporate license, on listed price)
● 5 additional Company Profile of client Choice pre- or Post-purchase, as a free update.
● Free Upcoming Version on the Purchase of Five and Enterprise User License.
● 16 analyst hours of support* (post-purchase, if you find additional data requirements upon review of the report, you may receive support amounting to 16 analyst hours to solve questions, and post-sale queries)
● 15% Free Customization* (in case the scope or segment of the report does not match your requirements, 15% is equivalent to 3 working days of free work, applicable once)
● Free data Pack on the Five and Enterprise User License. (Excel version of the report)
● Free Updated report if the report is 6-12 months old or older.
● 24-hour priority response*
● Free Industry updates and white papers.

Possible Customization with this report (with additional cost and timeline, please talk to the sales executive to know more)
● Additional company profiles with specific to client's interest
● Additional country or region analysis- market size and forecast
● Historic market data
Key Market Segments
By Distribution Channel
● Supermarket and Hypermarket
● Retail Store
● Wholesaler
● E commerce
● Others
By Product Type
● Loin
● Chuck
● Round
● Brisket
● Rib
● Others
By Cut Type
● Ground Beef
● Steaks
● Roasts
● Cubed
● Others
● Key Market Players
○ Tyson Foods, Inc.
○ JBS USA Holdings, Inc
○ CARGILL MEAT SOLUTIONS CORPORATION
○ NATIONAL BEEF PACKING COMPANY LLC
○ Hormel Foods Corporation
○ Smithfield Foods, Inc.
○ greater omaha packing co., inc.
○ American Foods Group, LLC
○ OSI Group
○ Perdue Farms, Inc.



ページTOPに戻る


Table of Contents

CHAPTER 1: INTRODUCTION
1.1. Report Description
1.2. Key Market Segments
1.3. Key Benefits
1.4. Research Methodology
1.4.1. Primary Research
1.4.2. Secondary Research
1.4.3. Analyst Tools and Models
CHAPTER 2: EXECUTIVE SUMMARY
2.1. CXO Perspective
CHAPTER 3: MARKET LANDSCAPE
3.1. Market Definition and Scope
3.2. Key Findings
3.2.1. Top Investment Pockets
3.2.2. Top Winning Strategies
3.3. Porter's Five Forces Analysis
3.3.1. Bargaining Power of Suppliers
3.3.2. Threat of New Entrants
3.3.3. Threat of Substitutes
3.3.4. Competitive Rivalry
3.3.5. Bargaining Power among Buyers
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Drivers
3.4.2. Restraints
3.4.3. Opportunities
CHAPTER 4: U.S. BEEF MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL
4.1. Market Overview
4.1.1 Market Size and Forecast, By Distribution Channel
4.2. Supermarket And Hypermarket
4.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.3. Retail Store
4.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.4. Wholesaler
4.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.5. E Commerce
4.5.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
4.6. Others
4.6.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
CHAPTER 5: U.S. BEEF MARKET, BY PRODUCT TYPE
5.1. Market Overview
5.1.1 Market Size and Forecast, By Product Type
5.2. Loin
5.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.3. Chuck
5.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.4. Round
5.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.5. Brisket
5.5.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.6. Rib
5.6.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
5.7. Others
5.7.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
CHAPTER 6: U.S. BEEF MARKET, BY CUT TYPE
6.1. Market Overview
6.1.1 Market Size and Forecast, By Cut Type
6.2. Ground Beef
6.2.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.3. Steaks
6.3.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.4. Roasts
6.4.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.5. Cubed
6.5.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
6.6. Others
6.6.1. Key Market Trends, Growth Factors and Opportunities
CHAPTER 7: COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1. Introduction
7.2. Top Winning Strategies
7.3. Product Mapping Of Top 10 Player
7.4. Competitive Dashboard
7.5. Competitive Heatmap
7.6. Top Player Positioning,2022
CHAPTER 8: COMPANY PROFILES
8.1. Tyson Foods, Inc.
8.1.1. Company Overview
8.1.2. Key Executives
8.1.3. Company Snapshot
8.1.4. Operating Business Segments
8.1.5. Product Portfolio
8.1.6. Business Performance
8.1.7. Key Strategic Moves and Developments
8.2. JBS USA Holdings, Inc
8.2.1. Company Overview
8.2.2. Key Executives
8.2.3. Company Snapshot
8.2.4. Operating Business Segments
8.2.5. Product Portfolio
8.2.6. Business Performance
8.2.7. Key Strategic Moves and Developments
8.3. CARGILL MEAT SOLUTIONS CORPORATION
8.3.1. Company Overview
8.3.2. Key Executives
8.3.3. Company Snapshot
8.3.4. Operating Business Segments
8.3.5. Product Portfolio
8.3.6. Business Performance
8.3.7. Key Strategic Moves and Developments
8.4. NATIONAL BEEF PACKING COMPANY LLC
8.4.1. Company Overview
8.4.2. Key Executives
8.4.3. Company Snapshot
8.4.4. Operating Business Segments
8.4.5. Product Portfolio
8.4.6. Business Performance
8.4.7. Key Strategic Moves and Developments
8.5. Hormel Foods Corporation
8.5.1. Company Overview
8.5.2. Key Executives
8.5.3. Company Snapshot
8.5.4. Operating Business Segments
8.5.5. Product Portfolio
8.5.6. Business Performance
8.5.7. Key Strategic Moves and Developments
8.6. Smithfield Foods, Inc.
8.6.1. Company Overview
8.6.2. Key Executives
8.6.3. Company Snapshot
8.6.4. Operating Business Segments
8.6.5. Product Portfolio
8.6.6. Business Performance
8.6.7. Key Strategic Moves and Developments
8.7. Greater Omaha Packing Co., Inc.
8.7.1. Company Overview
8.7.2. Key Executives
8.7.3. Company Snapshot
8.7.4. Operating Business Segments
8.7.5. Product Portfolio
8.7.6. Business Performance
8.7.7. Key Strategic Moves and Developments
8.8. American Foods Group, LLC
8.8.1. Company Overview
8.8.2. Key Executives
8.8.3. Company Snapshot
8.8.4. Operating Business Segments
8.8.5. Product Portfolio
8.8.6. Business Performance
8.8.7. Key Strategic Moves and Developments
8.9. OSI Group
8.9.1. Company Overview
8.9.2. Key Executives
8.9.3. Company Snapshot
8.9.4. Operating Business Segments
8.9.5. Product Portfolio
8.9.6. Business Performance
8.9.7. Key Strategic Moves and Developments
8.10. Perdue Farms, Inc.
8.10.1. Company Overview
8.10.2. Key Executives
8.10.3. Company Snapshot
8.10.4. Operating Business Segments
8.10.5. Product Portfolio
8.10.6. Business Performance
8.10.7. Key Strategic Moves and Developments
LIST OF TABLES
TABLE 1. U.S. BEEF MARKET, BY DISTRIBUTION CHANNEL, 2023 - 2032 ($MILLION)
TABLE 2. U.S. BEEF MARKET, BY PRODUCT TYPE, 2023 - 2032 ($MILLION)
TABLE 3. U.S. BEEF MARKET, BY CUT TYPE, 2023 - 2032 ($MILLION)
TABLE 4. TYSON FOODS, INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 5. TYSON FOODS, INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 6. TYSON FOODS, INC.: OPERATING SEGMENTS
TABLE 7. TYSON FOODS, INC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 8. TYSON FOODS, INC.: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 9. JBS USA HOLDINGS, INC: KEY EXECUTIVES
TABLE 10. JBS USA HOLDINGS, INC: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 11. JBS USA HOLDINGS, INC: OPERATING SEGMENTS
TABLE 12. JBS USA HOLDINGS, INC: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 13. JBS USA HOLDINGS, INC: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 14. CARGILL MEAT SOLUTIONS CORPORATION: KEY EXECUTIVES
TABLE 15. CARGILL MEAT SOLUTIONS CORPORATION: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 16. CARGILL MEAT SOLUTIONS CORPORATION: OPERATING SEGMENTS
TABLE 17. CARGILL MEAT SOLUTIONS CORPORATION: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 18. CARGILL MEAT SOLUTIONS CORPORATION: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 19. NATIONAL BEEF PACKING COMPANY LLC: KEY EXECUTIVES
TABLE 20. NATIONAL BEEF PACKING COMPANY LLC: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 21. NATIONAL BEEF PACKING COMPANY LLC: OPERATING SEGMENTS
TABLE 22. NATIONAL BEEF PACKING COMPANY LLC: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 23. NATIONAL BEEF PACKING COMPANY LLC: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 24. HORMEL FOODS CORPORATION: KEY EXECUTIVES
TABLE 25. HORMEL FOODS CORPORATION: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 26. HORMEL FOODS CORPORATION: OPERATING SEGMENTS
TABLE 27. HORMEL FOODS CORPORATION: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 28. HORMEL FOODS CORPORATION: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 29. SMITHFIELD FOODS, INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 30. SMITHFIELD FOODS, INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 31. SMITHFIELD FOODS, INC.: OPERATING SEGMENTS
TABLE 32. SMITHFIELD FOODS, INC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 33. SMITHFIELD FOODS, INC.: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 34. GREATER OMAHA PACKING CO., INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 35. GREATER OMAHA PACKING CO., INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 36. GREATER OMAHA PACKING CO., INC.: OPERATING SEGMENTS
TABLE 37. GREATER OMAHA PACKING CO., INC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 38. GREATER OMAHA PACKING CO., INC.: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 39. AMERICAN FOODS GROUP, LLC: KEY EXECUTIVES
TABLE 40. AMERICAN FOODS GROUP, LLC: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 41. AMERICAN FOODS GROUP, LLC: OPERATING SEGMENTS
TABLE 42. AMERICAN FOODS GROUP, LLC: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 43. AMERICAN FOODS GROUP, LLC: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 44. OSI GROUP: KEY EXECUTIVES
TABLE 45. OSI GROUP: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 46. OSI GROUP: OPERATING SEGMENTS
TABLE 47. OSI GROUP: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 48. OSI GROUP: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
TABLE 49. PERDUE FARMS, INC.: KEY EXECUTIVES
TABLE 50. PERDUE FARMS, INC.: COMPANY SNAPSHOT
TABLE 51. PERDUE FARMS, INC.: OPERATING SEGMENTS
TABLE 52. PERDUE FARMS, INC.: PRODUCT PORTFOLIO
TABLE 53. PERDUE FARMS, INC.: KEY STRATEGIC MOVES AND DEVELOPMENTS
LIST OF FIGURES
FIGURE 1. U.S. BEEF MARKET,2023 - 2032
FIGURE 2. SEGMENTATION OF U.S. BEEF MARKET,2023 - 2032
FIGURE 3. TOP INVESTMENT POCKET IN U.S. BEEF MARKET,2023 - 2032
FIGURE 4. MODERATE BARGAINING POWER OF BUYERS
FIGURE 5. MODERATE BARGAINING POWER OF SUPPLIERS
FIGURE 6. MODERATE THREAT OF NEW ENTRANTS
FIGURE 7. LOW THREAT OF SUBSTITUTION
FIGURE 8. HIGH COMPETITIVE RIVALRY
FIGURE 9. OPPORTUNITIES, RESTRAINTS AND DRIVERS: U.S. BEEF MARKET
FIGURE 10. U.S. BEEF MARKET , BY DISTRIBUTION CHANNEL,2023 - 2032 ($MILLION)
FIGURE 11. U.S. BEEF MARKET , BY PRODUCT TYPE,2023 - 2032 ($MILLION)
FIGURE 12. U.S. BEEF MARKET , BY CUT TYPE,2023 - 2032 ($MILLION)
FIGURE 13. TOP WINNING STRATEGIES, BY YEAR, 2021-2023*
FIGURE 14. TOP WINNING STRATEGIES, BY DEVELOPMENT, 2021-2023*
FIGURE 15. TOP WINNING STRATEGIES, BY COMPANY, 2021-2023*
FIGURE 16. PRODUCT MAPPING OF TOP 10 PLAYERS
FIGURE 17. COMPETITIVE DASHBOARD
FIGURE 18. COMPETITIVE HEATMAP: U.S. BEEF MARKET
FIGURE 19. TOP PLAYER POSITIONING,2022
FIGURE 20. TYSON FOODS, INC.: NET SALES, 2021-2023 ($MILLION)
FIGURE 21. TYSON FOODS, INC.: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2022 (%)
FIGURE 22. TYSON FOODS, INC.: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 23. JBS USA HOLDINGS, INC: NET SALES, 2021-2023 ($MILLION)
FIGURE 24. JBS USA HOLDINGS, INC: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2022 (%)
FIGURE 25. JBS USA HOLDINGS, INC: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 26. CARGILL MEAT SOLUTIONS CORPORATION: NET SALES, 2021-2023 ($MILLION)
FIGURE 27. CARGILL MEAT SOLUTIONS CORPORATION: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2022 (%)
FIGURE 28. CARGILL MEAT SOLUTIONS CORPORATION: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 29. NATIONAL BEEF PACKING COMPANY LLC: NET SALES, 2021-2023 ($MILLION)
FIGURE 30. NATIONAL BEEF PACKING COMPANY LLC: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2022 (%)
FIGURE 31. NATIONAL BEEF PACKING COMPANY LLC: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 32. HORMEL FOODS CORPORATION: NET SALES, 2021-2023 ($MILLION)
FIGURE 33. HORMEL FOODS CORPORATION: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2022 (%)
FIGURE 34. HORMEL FOODS CORPORATION: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 35. SMITHFIELD FOODS, INC.: NET SALES, 2021-2023 ($MILLION)
FIGURE 36. SMITHFIELD FOODS, INC.: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2022 (%)
FIGURE 37. SMITHFIELD FOODS, INC.: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 38. GREATER OMAHA PACKING CO., INC.: NET SALES, 2021-2023 ($MILLION)
FIGURE 39. GREATER OMAHA PACKING CO., INC.: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2022 (%)
FIGURE 40. GREATER OMAHA PACKING CO., INC.: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 41. AMERICAN FOODS GROUP, LLC: NET SALES, 2021-2023 ($MILLION)
FIGURE 42. AMERICAN FOODS GROUP, LLC: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2022 (%)
FIGURE 43. AMERICAN FOODS GROUP, LLC: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 44. OSI GROUP: NET SALES, 2021-2023 ($MILLION)
FIGURE 45. OSI GROUP: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2022 (%)
FIGURE 46. OSI GROUP: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)
FIGURE 47. PERDUE FARMS, INC.: NET SALES, 2021-2023 ($MILLION)
FIGURE 48. PERDUE FARMS, INC.: REVENUE SHARE, BY SEGMENT, 2022 (%)
FIGURE 49. PERDUE FARMS, INC.: REVENUE SHARE, BY REGION, 2023 (%)

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート

Allied Market Research社の食品・飲料分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(beef)の最新刊レポート


よくあるご質問


Allied Market Research社はどのような調査会社ですか?


アライドマーケットリサーチ(Allied Market Research)は世界の多様な市場に関する戦略や将来推計、成長/衰退予測、機会分析、消費者調査などを行い、市場調査レポートを積極的に出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/04/11 10:26

144.54 円

163.80 円

190.87 円

ページTOPに戻る