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強化米市場(微量栄養素:鉄、ビタミンB群、ビタミンB12、ビタミンB6、ビタミンA、亜鉛、葉酸)-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Fortified Rice Market (Micronutrients: Iron, B-complex Vitamins, Vitamin B12, Vitamin B6, Vitamin A, Zinc, and Folic Acid) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

強化米市場 - レポートの範囲 TMR社の調査レポート「世界の強化米市場」は、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査して... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年1月12日 US$5,795
シングルユーザライセンス
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170 英語

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サマリー

強化米市場 - レポートの範囲
TMR社の調査レポート「世界の強化米市場」は、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界の強化米市場の収益を提供しています。また、2023年から2031年までの世界の強化米市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照し、強化米市場を理解しました。

二次調査にはインターネット情報源、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストはトップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて世界の強化米市場の様々な属性を調査した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、このレポートは世界の強化米市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界の強化米市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。

本レポートは世界の強化米市場の競争状況について掘り下げています。世界の強化米市場で事業を展開する主要企業が特定され、それぞれの企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTはこのレポートで紹介されている世界の強化米市場のプレーヤーの属性です。

世界の強化米市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における強化米の売上/収益は?
- 世界の強化米市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

強化米市場 - 調査目的と調査アプローチ
世界の強化米市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品認可のための規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の強化米市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準における主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察は、市場関係者が世界の強化米市場への投資のための情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことを可能にします。


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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.1.1.健康製品への需要が市場を牽引
3.1.2.公衆衛生を重視する政府が成長を後押し
3.1.3.その他
3.2.製品革新/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
5.世界の強化米市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2031年
5.1.過去の市場数量(トン)分析、2018年-2022年
5.2.現在および将来の市場量(トン)予測、2023年~2031年
6.世界の強化米市場-価格分析
6.1.地域別価格分析
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.世界の強化米市場需要(金額または規模:US$ Mn)分析2018-2022年および予測、2023-2031年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2018-2022年
7.2.現在および将来の市場価値(US$ Mn)予測、2023-2031年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.2.産業価値とサプライチェーン分析
8.2.1.各販売時点での利益率分析
8.2.1.1.強化米加工業者
8.2.1.2.ディストリビューター/サプライヤー/卸売業者
8.2.1.3.トレーダー/小売業者
8.2.1.4.エンドユーザー
8.3.市場ダイナミクス
8.3.1.促進要因
8.3.2.阻害要因
8.3.3.機会分析
8.4.予測要因-関連性と影響
9.強化米の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年:微量栄養素別
9.1.序論/主要調査結果
9.2.微量栄養素別の過去の将来市場規模(US$ Mn)と数量分析、2018-2022年
9.3.微量栄養素別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)および数量分析と予測、2023-2031年
9.3.1.鉄
9.3.2.ビタミンB群
9.3.3.ビタミンB 12
9.3.4.ビタミンB6
9.3.5.ビタミンA
9.3.6.亜鉛
9.3.7.葉酸
9.4.微量栄養素別市場魅力度分析
10.強化米の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年、方法別
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.過去の将来市場規模(US$ Mn)と数量分析、方法別、2018-2022年
10.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)および数量分析と予測、方法別、2023~2031年
10.3.1.ダスティング
10.3.2.コーティング
10.3.3.押し出し
10.4.市場魅力度分析(方法別
11.強化米の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年、販売チャネル別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.過去の将来市場規模(US$ Mn)分析、販売チャネル別、2018-2022年
11.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、販売チャネル別、2023-2031年
11.3.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
11.3.2.コンビニエンスストア
11.3.3.オンライン小売業者
11.3.4.その他
11.4.市場魅力度分析(販売チャネル別
12.強化米の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年(地域別
12.1.はじめに
12.2.過去の市場規模(US$ Mn)と数量分析、地域別、2018年~2022年
12.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、地域別、2023-2031年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.西ヨーロッパ
12.3.4.東欧
12.3.5.東アジア
12.3.6.南アジア
12.3.7.オセアニア
12.3.8.中東・アフリカ(MEA)
12.4.市場魅力度分析(地域別
13.北米の強化米市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2018年~2022年
13.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量予測(市場分類別)、2023-2031年
13.3.1.国別
13.3.1.1.米国
13.3.1.2.カナダ
13.3.1.3.メキシコ
13.3.2.微量栄養素別
13.3.3.方法別
13.3.4.販売チャネル別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.微量栄養素別
13.4.3.方法別
13.4.4.販売チャネル別
13.5.主な市場動向
13.6.促進要因と抑制要因-影響分析
14.ラテンアメリカの強化米市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2018年~2022年
14.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量予測(市場分類別)、2023-2031年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ブラジル
14.3.1.2.アルゼンチン
14.3.1.3.その他のラテンアメリカ
14.3.2.微量栄養素別
14.3.3.方法別
14.3.4.販売チャネル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.方法別
14.4.3.微量栄養素別
14.4.4.販売チャネル別
14.5.主要市場動向
14.6.促進要因と抑制要因-影響分析
15.西欧の強化米市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2018年~2022年
15.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量予測(市場分類別)、2023-2031年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ドイツ
15.3.1.2.イギリス
15.3.1.3.フランス
15.3.1.4.イタリア
15.3.1.5.スペイン
15.3.1.6.ベネルクス
15.3.1.7.北欧
15.3.1.8.その他の西ヨーロッパ
15.3.2.微量栄養素別
15.3.3.方法別
15.3.4.販売チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.微量栄養素別
15.4.3.方法別
15.4.4.販売チャネル別
15.5.主な市場動向
15.6.促進要因と抑制要因-影響分析
16.東欧の強化米市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析、2018年~2022年
16.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量予測(市場分類別)、2023-2031年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ロシア
16.3.1.2.ポーランド
16.3.1.3.ハンガリー
16.3.1.4.バルカン&バルト
16.3.1.5.その他の東欧諸国
16.3.2.微量栄養素別
16.3.3.方法別
16.3.4.販売チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.微量栄養素別
16.4.3.方法別
16.4.4.販売チャネル別
16.5.促進要因と阻害要因-影響分析
17.南アジアの強化米市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2018年~2022年
17.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量予測(市場分類別)、2023-2031年
17.3.1.国別
17.3.1.1.インド
17.3.1.2.タイ
17.3.1.3.インドネシア
17.3.1.4.マレーシア
17.3.1.5.その他の南アジア
17.3.2.微量栄養素別
17.3.3.方法別
17.3.4.販売チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.微量栄養素別
17.4.3.方法別
17.4.4.販売チャネル別
17.5.主な市場動向
17.6.促進要因と抑制要因-影響分析
18.東アジアの強化米市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2018年~2022年
18.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量予測(市場分類別)、2023-2031年
18.3.1.国別
18.3.1.1.中国
18.3.1.2.日本
18.3.1.3.韓国
18.3.2.微量栄養素別
18.3.3.方法別
18.3.4.販売チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.微量栄養素別
18.4.2.方法別
18.4.3.販売チャネル別
18.5.主な市場動向
18.6.促進要因と抑制要因-影響分析
19.オセアニアの強化米市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
19.1.序論
19.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2018年~2022年
19.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量予測(市場分類別)、2023-2031年
19.3.1.国別
19.3.1.1.オーストラリア
19.3.1.2.ニュージーランド
19.3.2.微量栄養素別
19.3.3.方法別
19.3.4.販売チャネル別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.微量栄養素別
19.4.3.方法別
19.4.4.販売チャネル別
19.5.主な市場動向
19.6.促進要因と抑制要因-影響分析
20.中東・アフリカの強化米市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
20.1.序論
20.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2018-2022年
20.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量予測、市場分類別、2023-2031年
20.3.1.国別
20.3.1.1.KSA
20.3.1.2.その他のGCC諸国
20.3.1.3.トルコ
20.3.1.4.南アフリカ
20.3.1.5.その他アフリカ連合
20.3.1.6.その他の中東・アフリカ
20.3.2.微量栄養素別
20.3.3.方法別
20.3.4.販売チャネル別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.微量栄養素別
20.4.3.方法別
20.4.4.販売チャネル別
20.5.主な市場動向
20.6.促進要因と抑制要因-影響分析
21.国別強化米市場分析、2022年
21.1.序論
21.1.1.主要国別市場金額比率分析
21.1.2.世界対.各国の成長比較
21.2.米国の強化米市場分析
21.2.1.微量栄養素別
21.2.2.方法別
21.2.3.販売チャネル別
21.3.カナダの強化米市場分析
21.3.1.微量栄養素別
21.3.2.方法別
21.3.3.販売チャネル別
21.4.ブラジルの強化米市場分析
21.4.1.微量栄養素別
21.4.2.方法別
21.4.3.販売チャネル別
21.5.メキシコの強化米市場分析
21.5.1.微量栄養素別
21.5.2.方法別
21.5.3.販売チャネル別
21.6.アルゼンチンの強化米市場分析
21.6.1.微量栄養素別
21.6.2.方法別
21.6.3.販売チャネル別
21.7.ドイツの強化米市場分析
21.7.1.微量栄養素別
21.7.2.方法別
21.7.3.販売チャネル別
21.8.イタリアの強化米市場分析
21.8.1.微量栄養素別
21.8.2.方法別
21.8.3.販売チャネル別
21.9.フランスの強化米市場分析
21.9.1.微量栄養素別
21.9.2.方法別
21.9.3.販売チャネル別
21.10.英国の強化米市場分析
21.10.1.微量栄養素別
21.10.2.方法別
21.10.3.販売チャネル別
21.11.スペインの強化米市場分析
21.11.1.微量栄養素別
21.11.2.方法別
21.11.3.販売チャネル別
21.12.ロシアの強化米市場分析
21.12.1.微量栄養素別
21.12.2.方法別
21.12.3.販売チャネル別
21.13.ポーランドの強化米市場分析
21.13.1.微量栄養素別
21.13.2.方法別
21.13.3.販売チャネル別
21.14.ハンガリーの強化米市場分析
21.14.1.微量栄養素別
21.14.2.方法別
21.14.3.販売チャネル別
21.15.バルカン・バルト諸国の強化米市場分析
21.15.1.微量栄養素別
21.15.2.方法別
21.15.3.販売チャネル別
21.16.中国の強化米市場分析
21.16.1.微量栄養素別
21.16.2.方法別
21.16.3.販売チャネル別
21.17.日本の強化米市場分析
21.17.1.微量栄養素別
21.17.2.方法別
21.17.3.販売チャネル別
21.18.韓国の強化米市場分析
21.18.1.微量栄養素別
21.18.2.方法別
21.18.3.販売チャネル別
21.19.インドの強化米市場分析
21.19.1.微量栄養素別
21.19.2.方法別
21.19.3.販売チャネル別
21.20.タイの強化米市場分析
21.20.1.微量栄養素別
21.20.2.方法別
21.20.3.販売チャネル別
21.21.インドネシアの強化米市場分析
21.21.1.微量栄養素別
21.21.2.方法別
21.21.3.販売チャネル別
21.22.マレーシアの強化米市場分析
21.22.1.微量栄養素別
21.22.2.方法別
21.22.3.販売チャネル別
21.23.オーストラリアの強化米市場分析
21.23.1.微量栄養素別
21.23.2.方法別
21.23.3.販売チャネル別
21.24.ニュージーランドの強化米市場分析
21.24.1.微量栄養素別
21.24.2.方法別
21.24.3.販売チャネル別
21.25.KSAの強化米市場分析
21.25.1.微量栄養素別
21.25.2.方法別
21.25.3.販売チャネル別
21.26.トルコの強化米市場分析
21.26.1.微量栄養素別
21.26.2.方法別
21.26.3.販売チャネル別
21.27.南アフリカの強化米市場分析
21.27.1.微量栄養素別
21.27.2.方法別
21.27.3.販売チャネル別
22.市場構造分析
22.1.企業階層別市場分析
22.2.市場集中度
22.3.市場プレゼンス分析
23.競合分析
23.1.競合ダッシュボード
23.2.競合ディープダイブ
23.2.1.カーギル社
23.2.1.1.概要
23.2.1.2.製品ポートフォリオ
23.2.1.3.販売拠点
23.2.1.4.主な展開/主な収穫
23.2.1.5.戦略の概要
23.2.2.BASF SE
23.2.2.1.概要
23.2.2.2.製品ポートフォリオ
23.2.2.3.販売拠点
23.2.2.4.主な開発/主な収穫
23.2.2.5.戦略の概要
23.2.3.レリシャム・フーズ
23.2.3.1.概要
23.2.3.2.製品ポートフォリオ
23.2.3.3.販売拠点
23.2.3.4.主な開発/主な収穫
23.2.3.5.戦略の概要
23.2.4.LTフーズ
23.2.4.1.概要
23.2.4.2.製品ポートフォリオ
23.2.4.3.販売拠点
23.2.4.4.主な開発/主な収穫
23.2.4.5.戦略の概要
23.2.5.DSM
23.2.5.1.概要
23.2.5.2.製品ポートフォリオ
23.2.5.3.販売拠点
23.2.5.4.主な開発/主な収穫
23.2.5.5.戦略の概要
23.2.6.アブドゥル・モネム・リミテッド
23.2.6.1.概要
23.2.6.2.製品ポートフォリオ
23.2.6.3.販売拠点
23.2.6.4.主な開発/主な収穫
23.2.6.5.戦略の概要
23.2.7.リズマック・インターナショナル
23.2.7.1.概要
23.2.7.2.製品ポートフォリオ
23.2.7.3.販売拠点
23.2.7.4.主な開発/主な収穫
23.2.7.5.戦略の概要
23.2.8.オラム・インターナショナル
23.2.8.1.概要
23.2.8.2.製品ポートフォリオ
23.2.8.3.販売拠点
23.2.8.4.主な開発/主な収穫
23.2.8.5.戦略の概要
23.2.9.マロSARL
23.2.9.1.概要
23.2.9.2.製品ポートフォリオ
23.2.9.3.販売拠点
23.2.9.4.主な開発/主な収穫
23.2.9.5.戦略の概要
23.2.10.オリリア・フーズ&ビバレッジズ社
23.2.10.1.概要
23.2.10.2.製品ポートフォリオ
23.2.10.3.販売拠点
23.2.10.4.主な展開/主な収穫
23.2.10.5.戦略の概要
23.2.11.その他(追加リクエスト)
23.2.11.1.概要
23.2.11.2.製品ポートフォリオ
23.2.11.3.販売拠点
23.2.11.4.主な開発/主な収穫
23.2.11.5.戦略の概要
24.前提条件と略語
25.調査方法

 

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Summary

Fortified Rice Market – Scope of Report
TMR’s report on the global fortified rice market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global fortified rice market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global fortified rice market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the fortified rice market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global fortified rice market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global fortified rice market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global fortified rice market.

The report delves into the competitive landscape of the global fortified rice market. Key players operating in the global fortified rice market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global fortified rice market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global fortified rice Market Report
• What is the sales/revenue generated by fortified rice across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global fortified rice market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Fortified Rice Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global fortified rice market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global fortified rice market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global fortified rice market.



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.1.1. Demand for Healthy Products is Driving the Market
3.1.2. Government Focusing on Public Health is Augmenting the Growth
3.1.3. Others
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
5. Global Fortified Rice Market Demand Analysis 2018–2022 and Forecast, 2023–2031
5.1. Historical Market Volume (Tons) Analysis, 2018–2022
5.2. Current and Future Market Volume (Tons) Projections, 2023–2031
6. Global Fortified Rice Market–Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global Fortified Rice Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2018–2022 and Forecast, 2023–2031
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2018–2022
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2023–2031
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.2. Industry Value and Supply Chain Analysis
8.2.1. Profit Margin Analysis at each point of sales
8.2.1.1. Fortified Rice Processors
8.2.1.2. Distributors/Suppliers/Wholesalers
8.2.1.3. Traders/Retailers
8.2.1.4. End-Users
8.3. Market Dynamics
8.3.1. Drivers
8.3.2. Restraints
8.3.3. Opportunity Analysis
8.4. Forecast Factors–Relevance & Impact
9. Global Fortified Rice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, by Micronutrients
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis, by Micronutrients, 2018–2022
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast, by Micronutrients, 2023–2031
9.3.1. Iron
9.3.2. B-complex vitamins
9.3.3. Vitamin B 12
9.3.4. Vitamin B6
9.3.5. Vitamin A
9.3.6. Zinc
9.3.7. Folic Acid
9.4. Market Attractiveness Analysis, by Micronutrients
10. Global Fortified Rice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, by Method
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis, by Method, 2018–2022
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast, by Method, 2023–2031
10.3.1. Dusting
10.3.2. Coating
10.3.3. Extrusion
10.4. Market Attractiveness Analysis, by Method
11. Global Fortified Rice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By Sales Channel
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Future Market Size (US$ Mn) Analysis, by Sales Channel, 2018–2022
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast, by Sales Channel, 2023–2031
11.3.1. Hypermarket/supermarket
11.3.2. Convenience Stores
11.3.3. Online Retailers
11.3.4. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis, by Sales Channel
12. Global Fortified Rice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis, by Region, 2018–2022
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast, by Region, 2023–2031
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Western Europe
12.3.4. Eastern Europe
12.3.5. East Asia
12.3.6. South Asia
12.3.7. Oceania
12.3.8. Middle East and Africa (MEA)
12.4. Market Attractiveness Analysis, by Region
13. North America Fortified Rice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2018–2022
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast, by Market Taxonomy, 2023–2031
13.3.1. By Country
13.3.1.1. U.S.
13.3.1.2. Canada
13.3.1.3. Mexico
13.3.2. By Micronutrients
13.3.3. By Method
13.3.4. By Sales Channel
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Micronutrients
13.4.3. By Method
13.4.4. By Sales Channel
13.5. Key Market Trends
13.6. Drivers and Restraints–Impact Analysis
14. Latin America Fortified Rice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2018–2022
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast, by Market Taxonomy, 2023–2031
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Brazil
14.3.1.2. Argentina
14.3.1.3. Rest of Latin America
14.3.2. By Micronutrients
14.3.3. By Method
14.3.4. By Sales Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Method
14.4.3. By Micronutrients
14.4.4. By Sales Channel
14.5. Key Market Trends
14.6. Drivers and Restraints–Impact Analysis
15. Western Europe Fortified Rice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2018–2022
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast, by Market Taxonomy, 2023–2031
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Germany
15.3.1.2. U.K.
15.3.1.3. France
15.3.1.4. Italy
15.3.1.5. Spain
15.3.1.6. BENELUX
15.3.1.7. Nordic
15.3.1.8. Rest of Western Europe
15.3.2. By Micronutrients
15.3.3. By Method
15.3.4. By Sales Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Micronutrients
15.4.3. By Method
15.4.4. By Sales Channel
15.5. Key Market Trends
15.6. Drivers and Restraints–Impact Analysis
16. Eastern Europe Fortified Rice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2018–2022
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast, by Market Taxonomy, 2023–2031
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Russia
16.3.1.2. Poland
16.3.1.3. Hungary
16.3.1.4. Balkan & Baltics
16.3.1.5. Rest of Eastern Europe
16.3.2. By Micronutrients
16.3.3. By Method
16.3.4. By Sales Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Micronutrients
16.4.3. By Method
16.4.4. By Sales Channel
16.5. Drivers and Restraints–Impact Analysis
17. South Asia Fortified Rice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2018–2022
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast, by Market Taxonomy, 2023–2031
17.3.1. By Country
17.3.1.1. India
17.3.1.2. Thailand
17.3.1.3. Indonesia
17.3.1.4. Malaysia
17.3.1.5. Rest of South Asia
17.3.2. By Micronutrients
17.3.3. By Method
17.3.4. By Sales Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Micronutrients
17.4.3. By Method
17.4.4. By Sales Channel
17.5. Key Market Trends
17.6. Drivers and Restraints–Impact Analysis
18. East Asia Fortified Rice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2018–2022
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast, by Market Taxonomy, 2023–2031
18.3.1. By Country
18.3.1.1. China
18.3.1.2. Japan
18.3.1.3. South Korea
18.3.2. By Micronutrients
18.3.3. By Method
18.3.4. By Sales Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Micronutrients
18.4.2. By Method
18.4.3. By Sales Channel
18.5. Key Market Trends
18.6. Drivers and Restraints–Impact Analysis
19. Oceania Fortified Rice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2018–2022
19.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast, by Market Taxonomy, 2023–2031
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Australia
19.3.1.2. New Zealand
19.3.2. By Micronutrients
19.3.3. By Method
19.3.4. By Sales Channel
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Micronutrients
19.4.3. By Method
19.4.4. By Sales Channel
19.5. Key Market Trends
19.6. Drivers and Restraints–Impact Analysis
20. Middle East and Africa Fortified Rice Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis, by Market Taxonomy, 2018–2022
20.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast, by Market Taxonomy, 2023–2031
20.3.1. By Country
20.3.1.1. KSA
20.3.1.2. Other GCC Countries
20.3.1.3. Turkey
20.3.1.4. South Africa
20.3.1.5. Other Africa Union
20.3.1.6. Rest of Middle East and Africa
20.3.2. By Micronutrients
20.3.3. By Method
20.3.4. By Sales Channel
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Micronutrients
20.4.3. By Method
20.4.4. By Sales Channel
20.5. Key Market Trends
20.6. Drivers and Restraints–Impact Analysis
21. Country Wise Fortified Rice Market Analysis, 2022
21.1. Introduction
21.1.1. Market Value Proportion Analysis, by Key Countries
21.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
21.2. U.S. Fortified Rice Market Analysis
21.2.1. By Micronutrients
21.2.2. By Method
21.2.3. By Sales Channel
21.3. Canada Fortified Rice Market Analysis
21.3.1. By Micronutrients
21.3.2. By Method
21.3.3. By Sales Channel
21.4. Brazil Fortified Rice Market Analysis
21.4.1. By Micronutrients
21.4.2. By Method
21.4.3. By Sales Channel
21.5. Mexico Fortified Rice Market Analysis
21.5.1. By Micronutrients
21.5.2. By Method
21.5.3. By Sales Channel
21.6. Argentina Fortified Rice Market Analysis
21.6.1. By Micronutrients
21.6.2. By Method
21.6.3. By Sales Channel
21.7. Germany Fortified Rice Market Analysis
21.7.1. By Micronutrients
21.7.2. By Method
21.7.3. By Sales Channel
21.8. Italy Fortified Rice Market Analysis
21.8.1. By Micronutrients
21.8.2. By Method
21.8.3. By Sales Channel
21.9. France Fortified Rice Market Analysis
21.9.1. By Micronutrients
21.9.2. By Method
21.9.3. By Sales Channel
21.10. U.K. Fortified Rice Market Analysis
21.10.1. By Micronutrients
21.10.2. By Method
21.10.3. By Sales Channel
21.11. Spain Fortified Rice Market Analysis
21.11.1. By Micronutrients
21.11.2. By Method
21.11.3. By Sales Channel
21.12. Russia Fortified Rice Market Analysis
21.12.1. By Micronutrients
21.12.2. By Method
21.12.3. By Sales Channel
21.13. Poland Fortified Rice Market Analysis
21.13.1. By Micronutrients
21.13.2. By Method
21.13.3. By Sales Channel
21.14. Hungary Fortified Rice Market Analysis
21.14.1. By Micronutrients
21.14.2. By Method
21.14.3. By Sales Channel
21.15. Balkan & Baltics Fortified Rice Market Analysis
21.15.1. By Micronutrients
21.15.2. By Method
21.15.3. By Sales Channel
21.16. China Fortified Rice Market Analysis
21.16.1. By Micronutrients
21.16.2. By Method
21.16.3. By Sales Channel
21.17. Japan Fortified Rice Market Analysis
21.17.1. By Micronutrients
21.17.2. By Method
21.17.3. By Sales Channel
21.18. South Korea Fortified Rice Market Analysis
21.18.1. By Micronutrients
21.18.2. By Method
21.18.3. By Sales Channel
21.19. India Fortified Rice Market Analysis
21.19.1. By Micronutrients
21.19.2. By Method
21.19.3. By Sales Channel
21.20. Thailand Fortified Rice Market Analysis
21.20.1. By Micronutrients
21.20.2. By Method
21.20.3. By Sales Channel
21.21. Indonesia Fortified Rice Market Analysis
21.21.1. By Micronutrients
21.21.2. By Method
21.21.3. By Sales Channel
21.22. Malaysia Fortified Rice Market Analysis
21.22.1. By Micronutrients
21.22.2. By Method
21.22.3. By Sales Channel
21.23. Australia Fortified Rice Market Analysis
21.23.1. By Micronutrients
21.23.2. By Method
21.23.3. By Sales Channel
21.24. New Zealand Fortified Rice Market Analysis
21.24.1. By Micronutrients
21.24.2. By Method
21.24.3. By Sales Channel
21.25. KSA Fortified Rice Market Analysis
21.25.1. By Micronutrients
21.25.2. By Method
21.25.3. By Sales Channel
21.26. Turkey Fortified Rice Market Analysis
21.26.1. By Micronutrients
21.26.2. By Method
21.26.3. By Sales Channel
21.27. South Africa Fortified Rice Market Analysis
21.27.1. By Micronutrients
21.27.2. By Method
21.27.3. By Sales Channel
22. Market Structure Analysis
22.1. Market Analysis, by Tier of Companies
22.2. Market Concentration
22.3. Market Presence Analysis
23. Competition Analysis
23.1. Competition Dashboard
23.2. Competition Deep Dive
23.2.1. Cargill, Incorporated.
23.2.1.1. Overview
23.2.1.2. Product Portfolio
23.2.1.3. Sales Footprint
23.2.1.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.1.5. Strategy Overview
23.2.2. BASF SE
23.2.2.1. Overview
23.2.2.2. Product Portfolio
23.2.2.3. Sales Footprint
23.2.2.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.2.5. Strategy Overview
23.2.3. Relishum Foods
23.2.3.1. Overview
23.2.3.2. Product Portfolio
23.2.3.3. Sales Footprint
23.2.3.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.3.5. Strategy Overview
23.2.4. Lt Foods
23.2.4.1. Overview
23.2.4.2. Product Portfolio
23.2.4.3. Sales Footprint
23.2.4.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.4.5. Strategy Overview
23.2.5. DSM
23.2.5.1. Overview
23.2.5.2. Product Portfolio
23.2.5.3. Sales Footprint
23.2.5.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.5.5. Strategy Overview
23.2.6. Abdul Monem Limited
23.2.6.1. Overview
23.2.6.2. Product Portfolio
23.2.6.3. Sales Footprint
23.2.6.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.6.5. Strategy Overview
23.2.7. Rizmaq International Pvt Ltd
23.2.7.1. Overview
23.2.7.2. Product Portfolio
23.2.7.3. Sales Footprint
23.2.7.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.7.5. Strategy Overview
23.2.8. Olam International
23.2.8.1. Overview
23.2.8.2. Product Portfolio
23.2.8.3. Sales Footprint
23.2.8.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.8.5. Strategy Overview
23.2.9. Malô SARL
23.2.9.1. Overview
23.2.9.2. Product Portfolio
23.2.9.3. Sales Footprint
23.2.9.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.9.5. Strategy Overview
23.2.10. Oliria Foods & Beverages Pvt. Ltd.
23.2.10.1. Overview
23.2.10.2. Product Portfolio
23.2.10.3. Sales Footprint
23.2.10.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.10.5. Strategy Overview
23.2.11. Others (on additional request)
23.2.11.1. Overview
23.2.11.2. Product Portfolio
23.2.11.3. Sales Footprint
23.2.11.4. Key Developments/Key Takeaways
23.2.11.5. Strategy Overview
24. Assumptions and Acronyms Used
25. Research Methodology

 

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