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健康成分市場(供給源:植物ベース、動物ベース、微生物ベース、合成ベース) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2023-2031年


Health Ingredients Market (Source: Plant-based, Animal-based, Microbial-based, and Synthetic-based) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2023-2031

健康成分市場 - レポートの範囲 TMRの世界健康成分市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年1月18日 US$5,795
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サマリー

健康成分市場 - レポートの範囲
TMRの世界健康成分市場に関する調査レポートは、2023年から2031年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。本レポートでは、2023年を基準年、2031年を予測年として、2017年から2031年までの世界の健康成分市場の収益を提供しています。また、2023年から2031年までの世界の健康成分市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、アニュアルレポート、プレスリリース、関連文書を参照し、健康成分市場を理解した。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチを組み合わせて、世界の健康成分市場の様々な属性を調査した。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界の健康成分市場における競争力学の変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界の健康成分市場への参入に興味のあるエンティティにとって貴重なツールとして機能します。

本レポートでは、世界の健康成分市場の競争状況について掘り下げています。世界の健康成分市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性の観点からプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、本レポートで紹介されている世界の健康成分市場のプレーヤーの属性です。

健康成分の世界市場レポートで回答した主な質問
- 予測期間中の全地域で健康成分が生み出す売上高/収益は?
- 世界の健康成分市場における機会は何か?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2031年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

健康成分市場 - 調査目的と調査アプローチ
健康成分の世界市場に関する包括的なレポートは、まず概要から始まり、次に調査範囲と目的について説明しています。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品認可のための規制シナリオについて詳しく解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界の健康素材市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2031年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察は、市場関係者が世界の健康成分市場への投資のための情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。


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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.1.1.植物由来成分への需要の増加
3.1.2.強化食品・飲料製品の人気の急上昇
3.1.3.その他
3.2.製品革新/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
5.健康成分の世界市場-価格分析
5.1.地域別価格分析
5.2.世界平均価格分析ベンチマーク
6.世界の健康成分市場の需要(金額US$ Mn)分析2018-2022年および予測、2023-2031年
6.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2018-2022年
6.2.現在および将来の市場価値(US$ Mn)予測、2023-2031年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
6.2.2.絶対価格機会分析
7.市場背景
7.1.マクロ経済要因
7.2.世界の栄養補助食品産業の展望
7.3.産業価値とサプライチェーン分析
7.3.1.各販売時点での利益率分析
7.3.1.1.健康成分加工業者
7.3.1.2.ディストリビューター/サプライヤー/卸売業者
7.3.1.3.貿易業者/小売業者
7.3.1.4.エンドユーザー
7.4.市場ダイナミクス
7.4.1.促進要因
7.4.2.阻害要因
7.4.3.機会分析
7.5.予測要因-関連性と影響
8.健康成分の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年:供給源別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.過去の将来市場規模(US$ Mn)分析:供給源別、2018年-2022年
8.3.ソース別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2023-2031年
8.3.1.植物由来
8.3.2.動物由来
8.3.3.微生物由来
8.3.4.合成ベース
8.4.供給源別市場魅力度分析
9.健康成分の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年:タイプ別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.タイプ別の過去の将来市場規模(US$ Mn)分析、2018年-2022年
9.3.タイプ別現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2023-2031年
9.3.1.ビタミン
9.3.2.ミネラル
9.3.3.タンパク質
9.3.4.酵素
9.3.5.栄養脂質
9.3.6.植物・果実エキス
9.3.7.プレバイオティクス
9.3.8.プロバイオティクス
9.3.9.その他
9.4.タイプ別市場魅力度分析
10.健康成分の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年(用途別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.過去の将来市場規模(US$ Mn)分析:用途別、2018-2022年
10.3.アプリケーション別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2023-2031年
10.3.1.食品
10.3.2.飲料
10.3.3.飼料
10.3.4.パーソナルケア
10.4.用途別市場魅力度分析
11.健康成分の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2031年、地域別
11.1.はじめに
11.2.2018~2022年地域別過去市場規模(US$ Mn)分析
11.3.地域別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2023-2031年
11.3.1.北米
11.3.2.ラテンアメリカ
11.3.3.西ヨーロッパ
11.3.4.東欧
11.3.5.東アジア
11.3.6.南アジア
11.3.7.オセアニア
11.3.8.中東・アフリカ(MEA)
11.4.地域別市場魅力度分析
12.北米の健康成分市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
12.1.はじめに
12.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2018年~2022年
12.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)予測、2023-2031年
12.3.1.国別
12.3.1.1.米国
12.3.1.2.カナダ
12.3.1.3.メキシコ
12.3.2.ソース別
12.3.3.タイプ別
12.3.4.用途別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.ソース別
12.4.3.タイプ別
12.4.4.用途別
12.5.主な市場動向
12.6.促進要因と抑制要因-影響分析
13.ラテンアメリカの健康成分市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
13.1.はじめに
13.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2018年~2022年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)予測、2023-2031年
13.3.1.国別
13.3.1.1.ブラジル
13.3.1.2.アルゼンチン
13.3.1.3.その他のラテンアメリカ
13.3.2.ソース別
13.3.3.タイプ別
13.3.4.用途別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.タイプ別
13.4.3.供給源別
13.4.4.用途別
13.5.主要市場動向
13.6.促進要因と抑制要因-影響分析
14.西欧の健康成分市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
14.1.はじめに
14.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2018-2022年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)予測、2023-2031年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ドイツ
14.3.1.2.イギリス
14.3.1.3.フランス
14.3.1.4.イタリア
14.3.1.5.スペイン
14.3.1.6.ベネルクス
14.3.1.7.北欧
14.3.1.8.その他の西ヨーロッパ
14.3.2.ソース別
14.3.3.タイプ別
14.3.4.用途別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.ソース別
14.4.3.タイプ別
14.4.4.用途別
14.5.主な市場動向
14.6.促進要因と抑制要因-影響分析
15.東欧の健康成分市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
15.1.はじめに
15.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2018年~2022年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)予測、2023-2031年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ロシア
15.3.1.2.ポーランド
15.3.1.3.ハンガリー
15.3.1.4.バルカン&バルト
15.3.1.5.その他の東欧諸国
15.3.2.ソース別
15.3.3.タイプ別
15.3.4.用途別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.ソース別
15.4.3.タイプ別
15.4.4.用途別
15.5.主な市場動向
15.6.促進要因と抑制要因-影響分析
16.南アジアの健康成分市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
16.1.はじめに
16.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2018年~2022年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)予測、2023-2031年
16.3.1.国別
16.3.1.1.インド
16.3.1.2.タイ
16.3.1.3.インドネシア
16.3.1.4.マレーシア
16.3.1.5.その他の南アジア
16.3.2.ソース別
16.3.3.タイプ別
16.3.4.用途別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.ソース別
16.4.3.タイプ別
16.4.4.用途別
16.5.主な市場動向
16.6.促進要因と抑制要因-影響分析
17.東アジアの健康成分市場分析2018-2022年および予測2023-2031年
17.1.はじめに
17.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2018-2022年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)予測、2023-2031年
17.3.1.国別
17.3.1.1.中国
17.3.1.2.日本
17.3.1.3.韓国
17.3.2.ソース別
17.3.3.タイプ別
17.3.4.用途別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.供給源別
17.4.2.タイプ別
17.4.3.用途別
17.5.主な市場動向
17.6.促進要因と抑制要因-影響分析
18.オセアニアの健康成分市場分析 2018-2022年および予測 2023-2031年
18.1.序論
18.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2018年~2022年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)予測、2023-2031年
18.3.1.国別
18.3.1.1.オーストラリア
18.3.1.2.ニュージーランド
18.3.2.ソース別
18.3.3.タイプ別
18.3.4.用途別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.ソース別
18.4.3.タイプ別
18.4.4.用途別
18.5.促進要因と抑制要因-影響分析
19.中東・アフリカの健康成分市場分析 2018-2022年および予測 2023-2031年
19.1.はじめに
19.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)動向分析、2018-2022年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)予測、2023-2031年
19.3.1.国別
19.3.1.1.KSA
19.3.1.2.その他のGCC諸国
19.3.1.3.トルコ
19.3.1.4.南アフリカ
19.3.1.5.その他アフリカ連合
19.3.1.6.その他の中東・アフリカ
19.3.2.供給源別
19.3.3.タイプ別
19.3.4.用途別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.ソース別
19.4.3.タイプ別
19.4.4.用途別
19.5.主な市場動向
19.6.促進要因と抑制要因-影響分析
20.国別健康成分市場分析、2022年
20.1.はじめに
20.1.1.主要国別市場金額構成比分析
20.1.2.世界対.各国の成長比較
20.2.米国の健康成分市場分析
20.2.1.供給源別
20.2.2.タイプ別
20.2.3.用途別
20.3.カナダ健康成分市場分析
20.3.1.供給源別
20.3.2.タイプ別
20.3.3.用途別
20.4.ブラジル健康成分市場分析
20.4.1.供給源別
20.4.2.タイプ別
20.4.3.用途別
20.5.メキシコ健康成分市場分析
20.5.1.供給源別
20.5.2.タイプ別
20.5.3.用途別
20.6.アルゼンチン健康成分市場分析
20.6.1.供給源別
20.6.2.タイプ別
20.6.3.用途別
20.7.ドイツの健康成分市場分析
20.7.1.供給源別
20.7.2.タイプ別
20.7.3.用途別
20.8.イタリアの健康成分市場分析
20.8.1.供給源別
20.8.2.タイプ別
20.8.3.用途別
20.9.フランス健康成分市場分析
20.9.1.供給源別
20.9.2.タイプ別
20.9.3.用途別
20.10.イギリスの健康成分市場分析
20.10.1.供給源別
20.10.2.タイプ別
20.10.3.用途別
20.11.スペインの健康成分市場分析
20.11.1.供給源別
20.11.2.タイプ別
20.11.3.用途別
20.12.ロシアの健康成分市場分析
20.12.1.原料別
20.12.2.タイプ別
20.12.3.用途別
20.13.ポーランドの健康成分市場分析
20.13.1.原料別
20.13.2.タイプ別
20.13.3.用途別
20.14.ハンガリーの健康成分市場分析
20.14.1.原料別
20.14.2.タイプ別
20.14.3.用途別
20.15.バルカン・バルト諸国の健康成分市場分析
20.15.1.供給源別
20.15.2.タイプ別
20.15.3.用途別
20.16.中国健康成分市場分析
20.16.1.供給源別
20.16.2.タイプ別
20.16.3.用途別
20.17.日本の健康成分市場分析
20.17.1.供給源別
20.17.2.タイプ別
20.17.3.用途別
20.18.韓国の健康成分市場分析
20.18.1.供給源別
20.18.2.タイプ別
20.18.3.用途別
20.19.インドの健康成分市場分析
20.19.1.供給源別
20.19.2.タイプ別
20.19.3.用途別
20.20.タイの健康成分市場分析
20.20.1.原料別
20.20.2.タイプ別
20.20.3.用途別
20.21.インドネシアの健康素材市場分析
20.21.1.供給源別
20.21.2.タイプ別
20.21.3.用途別
20.22.マレーシアの健康成分市場分析
20.22.1.供給源別
20.22.2.タイプ別
20.22.3.用途別
20.23.オーストラリアの健康成分市場分析
20.23.1.供給源別
20.23.2.タイプ別
20.23.3.用途別
20.24.ニュージーランドの健康成分市場分析
20.24.1.供給源別
20.24.2.タイプ別
20.24.3.用途別
20.25.KSAの健康成分市場分析
20.25.1.供給源別
20.25.2.タイプ別
20.25.3.用途別
20.26.トルコの健康成分市場分析
20.26.1.供給源別
20.26.2.タイプ別
20.26.3.用途別
20.27.南アフリカの健康成分市場分析
20.27.1.供給源別
20.27.2.タイプ別
20.27.3.用途別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析
21.2.市場集中度
21.3.市場プレゼンス分析
22.競合分析
22.1.競合ダッシュボード
22.2.競合ディープダイブ
22.2.1.カーギル社
22.2.1.1.概要
22.2.1.2.製品ポートフォリオ
22.2.1.3.販売拠点
22.2.1.4.主な展開/主な収穫
22.2.1.5.戦略の概要
22.2.2.DSM
22.2.2.1.概要
22.2.2.2.製品ポートフォリオ
22.2.2.3.販売拠点
22.2.2.4.主な開発/主な収穫
22.2.2.5.戦略の概要
22.2.3.ADM
22.2.3.1.概要
22.2.3.2.製品ポートフォリオ
22.2.3.3.販売拠点
22.2.3.4.主な開発/主な収穫
22.2.3.5.戦略の概要
22.2.4.アソシエイテッド・ブリティッシュ・フーズ PLC
22.2.4.1.概要
22.2.4.2.製品ポートフォリオ
22.2.4.3.販売拠点
22.2.4.4.主な開発/主な収穫
22.2.4.5.戦略の概要
22.2.5.BASF
22.2.5.1.概要
22.2.5.2.製品ポートフォリオ
22.2.5.3.販売拠点
22.2.5.4.主な開発/主な収穫
22.2.5.5.戦略の概要
22.2.6.アーラ フーズ アンバ
22.2.6.1.概要
22.2.6.2.製品ポートフォリオ
22.2.6.3.販売拠点
22.2.6.4.主な開発/主な収穫
22.2.6.5.戦略の概要
22.2.7.テート&ライル
22.2.7.1.概要
22.2.7.2.製品ポートフォリオ
22.2.7.3.販売拠点
22.2.7.4.主な開発/主な収穫
22.2.7.5.戦略の概要
22.2.8.デュポン
22.2.8.1.概要
22.2.8.2.製品ポートフォリオ
22.2.8.3.販売拠点
22.2.8.4.主な開発/主な収穫
22.2.8.5.戦略の概要
22.2.9.ロンザ
22.2.9.1.概要
22.2.9.2.製品ポートフォリオ
22.2.9.3.販売拠点
22.2.9.4.主な開発/主な収穫
22.2.9.5.戦略の概要
22.2.10.ケリーグループ
22.2.10.1.概要
22.2.10.2.製品ポートフォリオ
22.2.10.3.販売拠点
22.2.10.4.主な展開/主な収穫
22.2.10.5.戦略の概要
22.2.11.グランビアPLC
22.2.11.1.概要
22.2.11.2.製品ポートフォリオ
22.2.11.3.販売拠点
22.2.11.4.主な開発/主な収穫
22.2.11.5.戦略の概要
22.2.12.ロケット・フレール
22.2.12.1.概要
22.2.12.2.製品ポートフォリオ
22.2.12.3.販売拠点
22.2.12.4.主な展開/主な収穫
22.2.12.5.戦略の概要
22.2.13.ベネオ
22.2.13.1.概要
22.2.13.2.製品ポートフォリオ
22.2.13.3.販売拠点
22.2.13.4.主な展開/主な収穫
22.2.13.5.戦略の概要
22.2.14.フリースランド・カンピーナ
22.2.14.1.概要
22.2.14.2.製品ポートフォリオ
22.2.14.3.販売拠点
22.2.14.4.主な展開/主な収穫
22.2.14.5.戦略の概要
22.2.15.その他(追加リクエスト)
22.2.15.1.概要
22.2.15.2.製品ポートフォリオ
22.2.15.3.販売拠点
22.2.15.4.主な展開/主な収穫
22.2.15.5.戦略の概要
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

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Summary

Health Ingredients Market – Scope of Report
TMR’s report on the global health ingredients market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2023 to 2031. The report provides revenue of the global health ingredients market for the period 2017–2031, considering 2023 as the base year and 2031 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global health ingredients market from 2023 to 2031.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the health ingredients market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global health ingredients market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global health ingredients market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global health ingredients market.

The report delves into the competitive landscape of the global health ingredients market. Key players operating in the global health ingredients market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global health ingredients market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global health ingredients Market Report
• What is the sales/revenue generated by health ingredients across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global health ingredients market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2031?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Health Ingredients Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global health ingredients market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global health ingredients market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2031 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global health ingredients market.



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.1.1. Increase in Demand for Plant-based Ingredients
3.1.2. Surge in Popularity of Fortified Food & Beverages Products
3.1.3. Others
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
5. Global Health Ingredients Market–Pricing Analysis
5.1. Regional Pricing Analysis
5.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
6. Global Health Ingredients Market Demand (Value US$ Mn) Analysis 2018–2022 and Forecast, 2023–2031
6.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2018–2022
6.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2023–2031
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
7. Market Background
7.1. Macro-Economic Factors
7.2. Global Dietary Supplements Industry Outlook
7.3. Industry Value and Supply Chain Analysis
7.3.1. Profit Margin Analysis at each point of sales
7.3.1.1. Health Ingredients Processors
7.3.1.2. Distributors/Suppliers/Wholesalers
7.3.1.3. Traders/Retailers
7.3.1.4. End-Users
7.4. Market Dynamics
7.4.1. Drivers
7.4.2. Restraints
7.4.3. Opportunity Analysis
7.5. Forecast Factors–Relevance & Impact
8. Global Health Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By Source
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Future Market Size (US$ Mn) Analysis By Source, 2018–2022
8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Source, 2023–2031
8.3.1. Plant-based
8.3.2. Animal-based
8.3.3. Microbial-based
8.3.4. Synthetic-based
8.4. Market Attractiveness Analysis By Source
9. Global Health Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Future Market Size (US$ Mn) Analysis By Type, 2018–2022
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Type, 2023–2031
9.3.1. Vitamins
9.3.2. Minerals
9.3.3. Proteins
9.3.4. Enzymes
9.3.5. Nutritional Lipids
9.3.6. Plant & Fruit Extracts
9.3.7. Prebiotics
9.3.8. Probiotics
9.3.9. Others
9.4. Market Attractiveness Analysis By Type
10. Global Health Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By Application
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Future Market Size (US$ Mn) Analysis By Application, 2018–2022
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Application, 2023–2031
10.3.1. Food
10.3.2. Beverage
10.3.3. Animal Feed
10.3.4. Personal Care
10.4. Market Attractiveness Analysis By Application
11. Global Health Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031, By Region
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Region, 2018–2022
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2023–2031
11.3.1. North America
11.3.2. Latin America
11.3.3. Western Europe
11.3.4. Eastern Europe
11.3.5. East Asia
11.3.6. South Asia
11.3.7. Oceania
11.3.8. Middle East and Africa (MEA)
11.4. Market Attractiveness Analysis By Region
12. North America Health Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
12.3.1. By Country
12.3.1.1. U.S.
12.3.1.2. Canada
12.3.1.3. Mexico
12.3.2. By Source
12.3.3. By Type
12.3.4. By Application
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Country
12.4.2. By Source
12.4.3. By Type
12.4.4. By Application
12.5. Key Market Trends
12.6. Drivers and Restraints–Impact Analysis
13. Latin America Health Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
13.3.1. By Country
13.3.1.1. Brazil
13.3.1.2. Argentina
13.3.1.3. Rest of Latin America
13.3.2. By Source
13.3.3. By Type
13.3.4. By Application
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Type
13.4.3. By Source
13.4.4. By Application
13.5. Key Market Trends
13.6. Drivers and Restraints–Impact Analysis
14. Western Europe Health Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
14.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Germany
14.3.1.2. U.K.
14.3.1.3. France
14.3.1.4. Italy
14.3.1.5. Spain
14.3.1.6. BENELUX
14.3.1.7. Nordic
14.3.1.8. Rest of Western Europe
14.3.2. By Source
14.3.3. By Type
14.3.4. By Application
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Source
14.4.3. By Type
14.4.4. By Application
14.5. Key Market Trends
14.6. Drivers and Restraints–Impact Analysis
15. Eastern Europe Health Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Russia
15.3.1.2. Poland
15.3.1.3. Hungary
15.3.1.4. Balkan & Baltics
15.3.1.5. Rest of Eastern Europe
15.3.2. By Source
15.3.3. By Type
15.3.4. By Application
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Source
15.4.3. By Type
15.4.4. By Application
15.5. Key Market Trends
15.6. Drivers and Restraints–Impact Analysis
16. South Asia Health Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
16.3.1. By Country
16.3.1.1. India
16.3.1.2. Thailand
16.3.1.3. Indonesia
16.3.1.4. Malaysia
16.3.1.5. Rest of South Asia
16.3.2. By Source
16.3.3. By Type
16.3.4. By Application
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Source
16.4.3. By Type
16.4.4. By Application
16.5. Key Market Trends
16.6. Drivers and Restraints–Impact Analysis
17. East Asia Health Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
17.3.1. By Country
17.3.1.1. China
17.3.1.2. Japan
17.3.1.3. South Korea
17.3.2. By Source
17.3.3. By Type
17.3.4. By Application
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Source
17.4.2. By Type
17.4.3. By Application
17.5. Key Market Trends
17.6. Drivers and Restraints–Impact Analysis
18. Oceania Health Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
18.3.1. By Country
18.3.1.1. Australia
18.3.1.2. New Zealand
18.3.2. By Source
18.3.3. By Type
18.3.4. By Application
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Source
18.4.3. By Type
18.4.4. By Application
18.5. Drivers and Restraints–Impact Analysis
19. Middle East and Africa Health Ingredients Market Analysis 2018–2022 and Forecast 2023–2031
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018–2022
19.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2023–2031
19.3.1. By Country
19.3.1.1. KSA
19.3.1.2. Other GCC Countries
19.3.1.3. Turkiye
19.3.1.4. South Africa
19.3.1.5. Other Africa Union
19.3.1.6. Rest of Middle East and Africa
19.3.2. By Source
19.3.3. By Type
19.3.4. By Application
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Source
19.4.3. By Type
19.4.4. By Application
19.5. Key Market Trends
19.6. Drivers and Restraints–Impact Analysis
20. Country Wise Health Ingredients Market Analysis, 2022
20.1. Introduction
20.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
20.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
20.2. U.S. Health Ingredients Market Analysis
20.2.1. By Source
20.2.2. By Type
20.2.3. By Application
20.3. Canada Health Ingredients Market Analysis
20.3.1. By Source
20.3.2. By Type
20.3.3. By Application
20.4. Brazil Health Ingredients Market Analysis
20.4.1. By Source
20.4.2. By Type
20.4.3. By Application
20.5. Mexico Health Ingredients Market Analysis
20.5.1. By Source
20.5.2. By Type
20.5.3. By Application
20.6. Argentina Health Ingredients Market Analysis
20.6.1. By Source
20.6.2. By Type
20.6.3. By Application
20.7. Germany Health Ingredients Market Analysis
20.7.1. By Source
20.7.2. By Type
20.7.3. By Application
20.8. Italy Health Ingredients Market Analysis
20.8.1. By Source
20.8.2. By Type
20.8.3. By Application
20.9. France Health Ingredients Market Analysis
20.9.1. By Source
20.9.2. By Type
20.9.3. By Application
20.10. U.K. Health Ingredients Market Analysis
20.10.1. By Source
20.10.2. By Type
20.10.3. By Application
20.11. Spain Health Ingredients Market Analysis
20.11.1. By Source
20.11.2. By Type
20.11.3. By Application
20.12. Russia Health Ingredients Market Analysis
20.12.1. By Source
20.12.2. By Type
20.12.3. By Application
20.13. Poland Health Ingredients Market Analysis
20.13.1. By Source
20.13.2. By Type
20.13.3. By Application
20.14. Hungary Health Ingredients Market Analysis
20.14.1. By Source
20.14.2. By Type
20.14.3. By Application
20.15. Balkan & Baltics Health Ingredients Market Analysis
20.15.1. By Source
20.15.2. By Type
20.15.3. By Application
20.16. China Health Ingredients Market Analysis
20.16.1. By Source
20.16.2. By Type
20.16.3. By Application
20.17. Japan Health Ingredients Market Analysis
20.17.1. By Source
20.17.2. By Type
20.17.3. By Application
20.18. South Korea Health Ingredients Market Analysis
20.18.1. By Source
20.18.2. By Type
20.18.3. By Application
20.19. India Health Ingredients Market Analysis
20.19.1. By Source
20.19.2. By Type
20.19.3. By Application
20.20. Thailand Health Ingredients Market Analysis
20.20.1. By Source
20.20.2. By Type
20.20.3. By Application
20.21. Indonesia Health Ingredients Market Analysis
20.21.1. By Source
20.21.2. By Type
20.21.3. By Application
20.22. Malaysia Health Ingredients Market Analysis
20.22.1. By Source
20.22.2. By Type
20.22.3. By Application
20.23. Australia Health Ingredients Market Analysis
20.23.1. By Source
20.23.2. By Type
20.23.3. By Application
20.24. New Zealand Health Ingredients Market Analysis
20.24.1. By Source
20.24.2. By Type
20.24.3. By Application
20.25. KSA Health Ingredients Market Analysis
20.25.1. By Source
20.25.2. By Type
20.25.3. By Application
20.26. Turkiye Health Ingredients Market Analysis
20.26.1. By Source
20.26.2. By Type
20.26.3. By Application
20.27. South Africa Health Ingredients Market Analysis
20.27.1. By Source
20.27.2. By Type
20.27.3. By Application
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis By Tier of Companies
21.2. Market Concentration
21.3. Market Presence Analysis
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Competition Deep Dive
22.2.1. Cargill, Incorporated
22.2.1.1. Overview
22.2.1.2. Product Portfolio
22.2.1.3. Sales Footprint
22.2.1.4. Key Developments/Key Takeaways
22.2.1.5. Strategy Overview
22.2.2. DSM
22.2.2.1. Overview
22.2.2.2. Product Portfolio
22.2.2.3. Sales Footprint
22.2.2.4. Key Developments/Key Takeaways
22.2.2.5. Strategy Overview
22.2.3. ADM
22.2.3.1. Overview
22.2.3.2. Product Portfolio
22.2.3.3. Sales Footprint
22.2.3.4. Key Developments/Key Takeaways
22.2.3.5. Strategy Overview
22.2.4. Associated British Foods PLC
22.2.4.1. Overview
22.2.4.2. Product Portfolio
22.2.4.3. Sales Footprint
22.2.4.4. Key Developments/Key Takeaways
22.2.4.5. Strategy Overview
22.2.5. BASF
22.2.5.1. Overview
22.2.5.2. Product Portfolio
22.2.5.3. Sales Footprint
22.2.5.4. Key Developments/Key Takeaways
22.2.5.5. Strategy Overview
22.2.6. Arla Foods amba
22.2.6.1. Overview
22.2.6.2. Product Portfolio
22.2.6.3. Sales Footprint
22.2.6.4. Key Developments/Key Takeaways
22.2.6.5. Strategy Overview
22.2.7. Tate & Lyle
22.2.7.1. Overview
22.2.7.2. Product Portfolio
22.2.7.3. Sales Footprint
22.2.7.4. Key Developments/Key Takeaways
22.2.7.5. Strategy Overview
22.2.8. DuPont
22.2.8.1. Overview
22.2.8.2. Product Portfolio
22.2.8.3. Sales Footprint
22.2.8.4. Key Developments/Key Takeaways
22.2.8.5. Strategy Overview
22.2.9. Lonza
22.2.9.1. Overview
22.2.9.2. Product Portfolio
22.2.9.3. Sales Footprint
22.2.9.4. Key Developments/Key Takeaways
22.2.9.5. Strategy Overview
22.2.10. Kerry Group plc.
22.2.10.1. Overview
22.2.10.2. Product Portfolio
22.2.10.3. Sales Footprint
22.2.10.4. Key Developments/Key Takeaways
22.2.10.5. Strategy Overview
22.2.11. Glanbia PLC
22.2.11.1. Overview
22.2.11.2. Product Portfolio
22.2.11.3. Sales Footprint
22.2.11.4. Key Developments/Key Takeaways
22.2.11.5. Strategy Overview
22.2.12. Roquette Freres
22.2.12.1. Overview
22.2.12.2. Product Portfolio
22.2.12.3. Sales Footprint
22.2.12.4. Key Developments/Key Takeaways
22.2.12.5. Strategy Overview
22.2.13. BENEO
22.2.13.1. Overview
22.2.13.2. Product Portfolio
22.2.13.3. Sales Footprint
22.2.13.4. Key Developments/Key Takeaways
22.2.13.5. Strategy Overview
22.2.14. FrieslandCampina
22.2.14.1. Overview
22.2.14.2. Product Portfolio
22.2.14.3. Sales Footprint
22.2.14.4. Key Developments/Key Takeaways
22.2.14.5. Strategy Overview
22.2.15. Others (on additional request)
22.2.15.1. Overview
22.2.15.2. Product Portfolio
22.2.15.3. Sales Footprint
22.2.15.4. Key Developments/Key Takeaways
22.2.15.5. Strategy Overview
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

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