朝食用食品市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Breakfast Food Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の朝食食品市場は、2021年に4,152億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.0%を示し、2027年までに5,273億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を... もっと見る
サマリー世界の朝食食品市場は、2021年に4,152億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.0%を示し、2027年までに5,273億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を考慮し、当社はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。朝食食品とは、1日の最初の食事として摂取される様々な製品を指します。朝食用食品の代表的なものには、シリアル、パン、卵、おかゆ、ワッフル、パンケーキ、スナックバー、ベーコン、ソーセージなどがあります。これらは主に、トウモロコシ、大麦、小麦、オート麦などの穀物から加工され、食物繊維、タンパク質、炭水化物、その他の必須栄養素が豊富に含まれています。これらの製品は、カロリーを燃焼するための代謝を活性化し、一日を通してエネルギーレベルを維持するのに役立ちます。 肥満や糖尿病などの慢性的な生活習慣病の増加に伴い、消費者の健康意識が高まっていることも、市場の成長を促す重要な要因の一つです。また、労働人口の増加に伴い、食生活や食の嗜好が変化していることも、市場拡大に拍車をかけています。また、有機食品、グルテンフリー食品、ビーガン食品など、さまざまな朝食用食品に対する消費者の志向が高まっていることも、メーカーがさまざまなフレーバーや魅力的なパッケージで冷凍食品や調理済み食品を発売する要因となっています。たとえば、朝食用シリアルにはさまざまなフレーバーがあり、その他にもナトリウム、砂糖、脂肪の含有量を最小限に抑えた食品もいくつか販売されています。また、メーカーによる積極的なプロモーション活動や、消費者に手間のかからないショッピング体験を提供するオンライン小売チャンネルの普及なども、市場をさらに活性化させると予測されます。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、世界の朝食用食品市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析と、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、供給元、包装タイプ、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。 供給元別の内訳 小麦 米 麦 トウモロコシ 大麦 その他 包装形態別内訳 箱 パウチ その他 流通チャネル別構成比 ハイパーマーケット・スーパーマーケット 独立系小売店 専門店 コンビニエンスストア その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋地域 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 業界の競争環境についても調査しており、主要なプレイヤーとしてBritannia Inc.、Campbell Soup Company、General Mills、Healthy Choice、Kellogg's、Kraft Heinz、McVitie's、Nestle、Starbucks、Unilever Ltd. などが挙げられています。本レポートで回答した主な質問 朝食用食品の世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか? 主要な地域市場はどこか? COVID-19は世界の朝食用食品市場にどのような影響を及ぼしたか? ソースに基づく市場の内訳は? 包装タイプに基づく市場の内訳は? 流通チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 朝食用食品の世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Breakfast Food Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Source 6.1 Wheat 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Rice 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Oat 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Corn 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Barley 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Packaging Type 7.1 Boxes 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Pouches 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Others 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Hypermarkets and Supermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Independent Retailers 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialist Retailers 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Convenience Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Britannia, Inc. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Campbell Soup Company 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 General mills 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Healthy Choice 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Kellogg's 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Kraft Heinz 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 McVitie's 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Nestle 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Starbucks 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Unilever 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials
SummaryThe global breakfast food market reached a value of US$ 415.2 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 527.3 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 4.0% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Breakfast Food Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Source 6.1 Wheat 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Rice 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Oat 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Corn 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Barley 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Packaging Type 7.1 Boxes 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Pouches 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Others 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Hypermarkets and Supermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Independent Retailers 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Specialist Retailers 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Convenience Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Britannia, Inc. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Campbell Soup Company 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 General mills 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Healthy Choice 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Kellogg's 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Kraft Heinz 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 McVitie's 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Nestle 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Starbucks 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Unilever 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポートIMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(food)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |