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天然食品着色料市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Natural Food Colors Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の天然食品着色料市場は、2021年に18億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.38%を示し、2027年までに25億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を... もっと見る

 

 

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IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
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サマリー

世界の天然食品着色料市場は、2021年に18億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.38%を示し、2027年までに25億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

天然着色料は、食品および飲料産業において、調理済みまたは加工済み食品の色を向上させるために使用される添加物です。アナトー、ウコン、ビートジュース、赤キャベツ、ホウレンソウ、カラメルなどから得られるのが一般的です。天然着色料は、遺伝子組み換え作物(GMO)やアレルゲンを含まず、天然抽出物、顔料、染料から構成されています。無毒で環境に優しく、液体、ジェル、ジェルペースト、食用粉末の製造に不可欠な添加物となっています。業務用および家庭用の調理器具に広く利用されており、食品に装飾的な魅力を与え、長期間にわたって鮮度を保つのに役立ちます。

天然着色料は、フレーバードリンクやジュース、ベーカリーや製菓の材料として使用されています。現在、食品および飲料業界における天然着色料の需要の高まりが、市場の成長を促進する主な要因となっています。また、世界的な人口増加により、人工着色料、保存料、添加物の含有量が少ない、あるいは全く含まない、健康的で自然な食品に対する需要が高まっています。さらに、天然成分の健康上の利点に関する消費者の意識の高まりも、近い将来、天然食品着色料の需要を増大させると予想されます。さらに、合成着色料の取引と製造に関する政府の厳しい規制が、食品・飲料メーカーに天然の代替品を採用するように促しています。また、食品安全当局は、玩具や繊維製品の製造に天然着色料を使用することを奨励しており、これがさらに市場を牽引しています。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界の天然着色料市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界と地域レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品、形態、用途に基づき市場を分類しています。

製品別の内訳

クルクミン
カロテノイド
アントシアニン
カーマイン
カラメル
銅クロロフィリン
その他

形態別構成比

液体
粉体
ゲル

アプリケーション別構成比

加工食品
肉類・惣菜
飲料
焼成品
その他

地域別構成比

北米
欧州
アジア太平洋
中近東・アフリカ
中南米

競合の状況
本レポートでは、アーチャー・ダニエルズ・ミッドランド・カンパニー、Chr. Hansen Holding A/S、Naturex SA、Sensient Technologies Corporation、FMC Corporation、Allied Biotech Corporation、DDW Inc、Kalsec Inc、Doehr GmbHなどの主要企業による市場の競争環境についても分析を行っています。

IMARCグループの最新レポートでは、世界の天然着色料市場について、その本質的な側面をすべて網羅した深い洞察を提供しています。これは、市場のマクロ的概観から、産業実績のミクロ的詳細、最近の動向、主要市場ドライバーと課題、SWOT分析、ポーターの5力分析、バリューチェーン分析など多岐にわたります。本レポートは、業界関係者、投資家、研究者、コンサルタント、ビジネス戦略家、および何らかの形で天然着色料市場に関与している、または参入を計画しているすべての人々にとって必読のものです。

本レポートで回答した主な質問

天然着色料の世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移するか?
世界の天然着色料業界における主要な地域市場はどこか?
COVID-19は世界の天然着色料業界にどのような影響を与えたか?
製品に基づく市場の内訳は?
形状別の市場構成は?
用途別の市場構成は?
世界の天然着色料産業のバリューチェーンにおける様々な段階とは?
世界の天然着色料業界における主要な推進要因と課題は?
世界の天然着色料業界の構造と主要プレイヤーは?
世界の天然着色料業界における競争の度合いとは?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Natural Food Colors Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Product
5.5 Market Breakup by Form
5.6 Market Breakup by Application
5.7 Market Breakup by Region
5.8 Market Forecast
6 Market Breakup by Product
6.1 Curcumin
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Carotenoids
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Anthocyanins
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Carmine
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Caramel
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Copper Chlorophyllin
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
6.7 Others
6.7.1 Market Trends
6.7.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Form
7.1 Liquid
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Powder
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Gel
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Processed Food
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Meat and Savories
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Beverages
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Baked Products
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Others
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Europe
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Asia Pacific
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Middle East and Africa
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Latin America
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porter’s Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Archer Daniels Midland Company
14.3.2 Hansen Holding A/S
14.3.3 Naturex SA
14.3.4 Sensient Technologies Corporation
14.3.5 FMC Corporation
14.3.6 Allied Biotech Corporation
14.3.7 DDW Inc
14.3.8 Kalsec Inc.
14.3.9 Doehler GmbH

 

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Summary

The global natural food colors market reached a value of US$ 1.8 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 2.5 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 6.38% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Natural food colors are additives that are used in the food and beverages industry to enhance the color of cooked or processed food products. They are most commonly obtained from annatto, turmeric, beet juice, red cabbage, spinach and caramel. Natural food colors are free of genetically modified organisms (GMO) and allergens and consist of natural extracts, pigments and dyes. They are non-toxic and environment-friendly and form an essential additive in the manufacturing of liquids, gels, gel pastes and edible powders. Extensively utilized in both commercial and domestic cooking, they provide a decorative appeal to the food and aid in keeping it fresh for a long duration.

Natural food colors are used for preparing flavored drinks and juices as well as bakery and confectionary items. At present, the rising demand for natural food colors in the food and beverages industry is the key factor driving the growth of the market. Moreover, the increasing population across the globe has led to an increase in the demand for healthy and natural food products that contain less or no artificial colors, preservatives and additives. Additionally, increasing awareness among consumers regarding the health benefits of natural ingredients is also expected to augment the demand of the natural food colors in the near future. Furthermore, strict governmental regulations on the trading and manufacturing of synthetic colors have stimulated the food and beverage manufacturers to adopt natural alternatives. Food security authorities are also encouraging the use of natural food colors for manufacturing toys and textiles, which is further driving the market.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global natural food colors market, along with forecasts at the global and regional level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product, form and application.

Breakup by Product:

Curcumin
Carotenoids
Anthocyanins
Carmine
Caramel
Copper Chlorophyllin
Others

Breakup by Form:

Liquid
Powder
Gel

Breakup by Application:

Processed Food
Meat and Savories
Beverages
Baked Products
Others

Breakup by Region:

North America
Europe
Asia Pacific
Middle East and Africa
Latin America

Competitive Landscape:
The report has also analyzed the competitive landscape of the market with some of the key players being Archer Daniels Midland Company, Chr. Hansen Holding A/S, Naturex SA, Sensient Technologies Corporation, FMC Corporation, Allied Biotech Corporation, DDW Inc., Kalsec Inc., and Doehler GmbH.

IMARC Group’s latest report provides a deep insight into the global natural food colors market covering all its essential aspects. This ranges from macro overview of the market to micro details of the industry performance, recent trends, key market drivers and challenges, SWOT analysis, Porter’s five forces analysis, value chain analysis, etc. This report is a must-read for industry players, investors, researchers, consultants, business strategists, and all those who have any kind of stake or are planning to foray into the natural food colors market in any manner.

Key Questions Answered in This Report:

How has the global natural food colors market performed so far and how will it perform in the coming years?
What are the key regional markets in the global natural food colors industry?
What has been the impact of COVID-19 on the global natural food colors industry?
What is the breakup of the market based on the product?
What is the breakup of the market based on the form?
What is the breakup of the market based on the application?
What are the various stages in the value chain of the global natural food colors industry?
What are the key driving factors and challenges in the global natural food colors industry?
What is the structure of the global natural food colors industry and who are the key players?
What is the degree of competition in the global natural food colors industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Natural Food Colors Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Breakup by Product
5.5 Market Breakup by Form
5.6 Market Breakup by Application
5.7 Market Breakup by Region
5.8 Market Forecast
6 Market Breakup by Product
6.1 Curcumin
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Carotenoids
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Anthocyanins
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Carmine
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Caramel
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Copper Chlorophyllin
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
6.7 Others
6.7.1 Market Trends
6.7.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Form
7.1 Liquid
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Powder
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Gel
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Application
8.1 Processed Food
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Meat and Savories
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Beverages
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Baked Products
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Others
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Europe
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Asia Pacific
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Middle East and Africa
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Latin America
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porter’s Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Archer Daniels Midland Company
14.3.2 Hansen Holding A/S
14.3.3 Naturex SA
14.3.4 Sensient Technologies Corporation
14.3.5 FMC Corporation
14.3.6 Allied Biotech Corporation
14.3.7 DDW Inc
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