ハーブサプリメント市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Herbal Supplements Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のハーブサプリメント市場は、2021年に321億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には491億米ドルに達し、2022年から2027年の間に7.3%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性... もっと見る
サマリー世界のハーブサプリメント市場は、2021年に321億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には491億米ドルに達し、2022年から2027年の間に7.3%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。ハーブサプリメントは、一般的にモリンガ、ウコン、ショウガ、エキナセア、コホシュ、亜麻仁などのハーブのような天然原料から抽出された有機栄養添加物の一種を指します。これらのサプリメントは、主に錠剤、粉末、ソフトジェル、液体エキス、軟膏、カプセルなどの形態で販売されています。ハーブのサプリメントは、人体に不可欠なミネラル、アミノ酸、酵素、ビタミンを多く含むことから、様々な治療効果を発揮します。さらに、これらのサプリメントには、防腐剤、抗生物質、抗うつ剤、抗炎症剤などの効果があり、肌に輝きを与え、免疫システムを向上させる効果もあります。これらの利点により、ハーブサプリメントは世界中の小児、成人、老人の間で広く消費されています。 最近では、消費者の健康への関心が高まり、予防医療製品への支出が増加していることが、ハーブサプリメントの市場成長を増大させました。さらに、糖尿病、肥満などの生活習慣病の高い有病率と世界的な老年人口の増加が、健康リスクを軽減するための栄養補助食品への需要を促進しています。さらに、個別化医療に対する需要の高まりと、こうしたサプリメントの幅広い入手可能性が、市場の成長をさらに後押ししています。これとは別に、新しい革新的なハーブ製品の発売によってサポートされているいくつかのR&D活動への投資の増加はまた、この市場の成長を推進しています。例えば、米国に拠点を置くハーブ成分とサプリメントの会社であるFarlong Pharmaceuticalsは、疲労回復、血液の栄養補給、免疫力の向上に役立つ「蒸したノトジンジン粉末」という新しいハーブのサプリメントを発売しています。また、特にヨーロッパ諸国では、オーガニックのセルフケア製品や植物由来のサプリメントに対する消費者の志向が高まっていることも、製品需要を後押ししています。米国やカナダなどの先進国では、ハーブサプリメントは消費者の毎日の食生活に欠かせないものとなっており、いくつかの流通チャネルで広く販売されています。インド、中国、日本などの新興国では、可処分所得水準の上昇とともに、ハーブサプリメントのいくつかの健康上の利点に対する消費者の意識の高まりは、さらに市場の成長を推進しています。さらに、医薬品価格の高騰と天然・有機製品への消費者嗜好の高まりは、今後数年間、世界のハーブサプリメントの成長を後押しし続けるでしょう。 主要な市場細分化。 IMARC Groupは、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに、世界のハーブサプリメント市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、製剤、消費者に基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 モリンガ エキナセア 亜麻仁 ターメリック ジンジャー 高麗人参 その他 剤形別構成比 錠剤 カプセル 液剤 粉末・顆粒 ソフトジェル その他 消費者別構成比 妊娠中の方 成人 小児 老年 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競争環境。 業界の競争環境は、Ancient Greenfields PVT LTD, A.N.P. Inc., Bio-Botanica, Inc., Gaia Herbs B.V., Herb-Pharm, LLC, Jarrow Formulas, Inc, Now Health Group, Inc, Nutraceutical Corporation, Rainbow Light Nutritional Systems, Inc, and Solgar Inc.などの主要プレーヤーについても検討されています。 本レポートで回答した主な質問 ハーブサプリメントの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? 主要な地域市場は? COVID-19は世界のハーブサプリメント市場にどのような影響を及ぼしましたか? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 製剤に基づく市場のブレークアップは? 消費者に基づく市場の内訳は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 市場の主要な推進要因と課題は何か? 世界のハーブサプリメント市場の構造と主要プレイヤーは? 市場における競争の度合いとは? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Herbal Supplements Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Moringa 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Echinacea 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Flaxseeds 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Turmeric 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Ginger 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Ginseng 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 6.7 Others 6.7.1 Market Trends 6.7.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Formulation 7.1 Tablets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Capsules 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Liquid 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Powder and Granules 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Soft Gels 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Others 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Consumer 8.1 Pregnant Women 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Adult 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Pediatric 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Geriatric 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Ancient Greenfields PVT LTD 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 A.N.P. Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Bio-Botanica, Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Gaia Herbs B.V. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.5 Herb-Pharm, LLC 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Jarrow Formulas, Inc. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Now Health Group, Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Nutraceutical Corporation 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Rainbow Light Nutritional Systems, Inc. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Solgar Inc. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio
SummaryThe global herbal supplements market reached a value of US$ 32.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 49.1 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 7.3% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Herbal Supplements Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Moringa 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Echinacea 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Flaxseeds 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Turmeric 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Ginger 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Ginseng 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 6.7 Others 6.7.1 Market Trends 6.7.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Formulation 7.1 Tablets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Capsules 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Liquid 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Powder and Granules 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Soft Gels 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 7.6 Others 7.6.1 Market Trends 7.6.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Consumer 8.1 Pregnant Women 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Adult 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Pediatric 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Geriatric 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Ancient Greenfields PVT LTD 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 A.N.P. Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Bio-Botanica, Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Gaia Herbs B.V. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.5 Herb-Pharm, LLC 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Jarrow Formulas, Inc. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Now Health Group, Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 Nutraceutical Corporation 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.9 Rainbow Light Nutritional Systems, Inc. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Solgar Inc. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited. 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/07 10:27 155.63 円 167.26 円 203.27 円 |