世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ハーブサプリメント市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Herbal Supplements Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のハーブサプリメント市場は、2021年に321億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には491億米ドルに達し、2022年から2027年の間に7.3%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年6月13日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
143 英語

 

サマリー

世界のハーブサプリメント市場は、2021年に321億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には491億米ドルに達し、2022年から2027年の間に7.3%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。

ハーブサプリメントは、一般的にモリンガ、ウコン、ショウガ、エキナセア、コホシュ、亜麻仁などのハーブのような天然原料から抽出された有機栄養添加物の一種を指します。これらのサプリメントは、主に錠剤、粉末、ソフトジェル、液体エキス、軟膏、カプセルなどの形態で販売されています。ハーブのサプリメントは、人体に不可欠なミネラル、アミノ酸、酵素、ビタミンを多く含むことから、様々な治療効果を発揮します。さらに、これらのサプリメントには、防腐剤、抗生物質、抗うつ剤、抗炎症剤などの効果があり、肌に輝きを与え、免疫システムを向上させる効果もあります。これらの利点により、ハーブサプリメントは世界中の小児、成人、老人の間で広く消費されています。

最近では、消費者の健康への関心が高まり、予防医療製品への支出が増加していることが、ハーブサプリメントの市場成長を増大させました。さらに、糖尿病、肥満などの生活習慣病の高い有病率と世界的な老年人口の増加が、健康リスクを軽減するための栄養補助食品への需要を促進しています。さらに、個別化医療に対する需要の高まりと、こうしたサプリメントの幅広い入手可能性が、市場の成長をさらに後押ししています。これとは別に、新しい革新的なハーブ製品の発売によってサポートされているいくつかのR&D活動への投資の増加はまた、この市場の成長を推進しています。例えば、米国に拠点を置くハーブ成分とサプリメントの会社であるFarlong Pharmaceuticalsは、疲労回復、血液の栄養補給、免疫力の向上に役立つ「蒸したノトジンジン粉末」という新しいハーブのサプリメントを発売しています。また、特にヨーロッパ諸国では、オーガニックのセルフケア製品や植物由来のサプリメントに対する消費者の志向が高まっていることも、製品需要を後押ししています。米国やカナダなどの先進国では、ハーブサプリメントは消費者の毎日の食生活に欠かせないものとなっており、いくつかの流通チャネルで広く販売されています。インド、中国、日本などの新興国では、可処分所得水準の上昇とともに、ハーブサプリメントのいくつかの健康上の利点に対する消費者の意識の高まりは、さらに市場の成長を推進しています。さらに、医薬品価格の高騰と天然・有機製品への消費者嗜好の高まりは、今後数年間、世界のハーブサプリメントの成長を後押しし続けるでしょう。

主要な市場細分化。
IMARC Groupは、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに、世界のハーブサプリメント市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、製剤、消費者に基づいて市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

モリンガ
エキナセア
亜麻仁
ターメリック
ジンジャー
高麗人参
その他

剤形別構成比

錠剤
カプセル
液剤
粉末・顆粒
ソフトジェル
その他

消費者別構成比

妊娠中の方
成人
小児
老年

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競争環境。
業界の競争環境は、Ancient Greenfields PVT LTD, A.N.P. Inc., Bio-Botanica, Inc., Gaia Herbs B.V., Herb-Pharm, LLC, Jarrow Formulas, Inc, Now Health Group, Inc, Nutraceutical Corporation, Rainbow Light Nutritional Systems, Inc, and Solgar Inc.などの主要プレーヤーについても検討されています。

本レポートで回答した主な質問
ハーブサプリメントの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
主要な地域市場は?
COVID-19は世界のハーブサプリメント市場にどのような影響を及ぼしましたか?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
製剤に基づく市場のブレークアップは?
消費者に基づく市場の内訳は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
市場の主要な推進要因と課題は何か?
世界のハーブサプリメント市場の構造と主要プレイヤーは?
市場における競争の度合いとは?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Herbal Supplements Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Moringa
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Echinacea
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Flaxseeds
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Turmeric
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Ginger
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Ginseng
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
6.7 Others
6.7.1 Market Trends
6.7.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Formulation
7.1 Tablets
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Capsules
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Liquid
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Powder and Granules
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Soft Gels
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Others
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Consumer
8.1 Pregnant Women
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Adult
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Pediatric
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Geriatric
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Ancient Greenfields PVT LTD
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 A.N.P. Inc.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Bio-Botanica, Inc.
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 Gaia Herbs B.V.
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.5 Herb-Pharm, LLC
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.6 Jarrow Formulas, Inc.
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 Now Health Group, Inc.
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.8 Nutraceutical Corporation
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Rainbow Light Nutritional Systems, Inc.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 Solgar Inc.
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global herbal supplements market reached a value of US$ 32.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 49.1 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 7.3% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Herbal supplements refer to the type of organic dietary additives that are generally extracted from natural raw materials such as moringa, turmeric, ginger, echinacea, cohosh, flaxseeds, among other herbs. These supplements are primarily available in the form of tablets, powders, soft gels, liquid extracts, ointments, capsules, etc. Herbal supplements exhibit various therapeutic properties based on the high composition of minerals, amino acids, enzymes, and vitamins, which are essential for the human body. Furthermore, these supplements also hold several antiseptic, antibiotic, anti-depressant, and anti-inflammatory benefits, along with providing skin radiance and boosting the immune system. Owing to these benefits, herbal supplements are widely consumed by pediatric, adult, and geriatric population across the globe.

In recent times, the rising consumer health concerns, coupled with the growing expenditures on preventive healthcare products, have augmented the market growth for herbal supplements. Furthermore, the high prevalence of lifestyle diseases, such as diabetes, obesity, etc., along with the increasing global geriatric population, has propelled the demand for dietary supplements for mitigating health risks. Moreover, the growing demand for personalized medicines, along with the wide availability of these supplements has further propelled the market growth. Apart from this, the rising investments in several R&D activities supported by the launch of newer and innovative herbal products are also driving the growth of this market. For instance, Farlong Pharmaceuticals, a US-based herbal ingredient and supplement company, has launched a new herbal supplement named, Steamed Notoginseng Powder, that helps in relieving fatigue, nourishing blood, and improving immunity. Additionally, the growing consumer inclination towards organic self-care products and plant-based supplements, particularly across the European countries, is also bolstering the product demand. In developed nations, such as the United States and Canada, herbal supplement accounts for an integral part of the consumers’ daily diet, thereby are widely available across several distribution channels. In emerging economies, such as India, China, and Japan, etc., the increasing consumer awareness towards several health benefits of herbal supplements, along with the rising disposable income levels, further drive the market growth. Moreover, the soaring prices of pharma products, coupled with the growing consumer preferences towards natural and organic products, will continue to bolster the growth of the global herbal supplements in the coming years.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global herbal supplements market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, formulation and consumer.

Breakup by Product Type:

Moringa
Echinacea
Flaxseeds
Turmeric
Ginger
Ginseng
Others

Breakup by Formulation:

Tablets
Capsules
Liquid
Powder and Granules
Soft Gels
Others

Breakup by Consumer:

Pregnant Women
Adult
Pediatric
Geriatric

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined with some of the key players being Ancient Greenfields PVT LTD, A.N.P. Inc., Bio-Botanica, Inc., Gaia Herbs B.V., Herb-Pharm, LLC, Jarrow Formulas, Inc., Now Health Group, Inc., Nutraceutical Corporation, Rainbow Light Nutritional Systems, Inc. and Solgar Inc., etc.

Key Questions Answered in This Report:
How has the global herbal supplements market performed so far and how will it perform in the coming years?
What are the key regional markets?
What has been the impact of COVID-19 on the global herbal supplements market?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the formulation?
What is the breakup of the market based on the consumer?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the market?
What is the structure of the global herbal supplements market and who are the key players?
What is the degree of competition in the market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Herbal Supplements Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Moringa
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Echinacea
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Flaxseeds
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Turmeric
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Ginger
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Ginseng
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
6.7 Others
6.7.1 Market Trends
6.7.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Formulation
7.1 Tablets
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Capsules
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Liquid
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Powder and Granules
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Soft Gels
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
7.6 Others
7.6.1 Market Trends
7.6.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Consumer
8.1 Pregnant Women
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Adult
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Pediatric
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Geriatric
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Ancient Greenfields PVT LTD
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.2 A.N.P. Inc.
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Bio-Botanica, Inc.
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 Gaia Herbs B.V.
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.5 Herb-Pharm, LLC
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.6 Jarrow Formulas, Inc.
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.7 Now Health Group, Inc.
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.8 Nutraceutical Corporation
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.9 Rainbow Light Nutritional Systems, Inc.
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 Solgar Inc.
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る