次世代検索エンジン市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Next Generation Search Engines Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の次世代検索エンジン市場は、2021年に105億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には238億米ドルに達し、2022年から2027年の間に14.47%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実... もっと見る
サマリー世界の次世代検索エンジン市場は、2021年に105億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には238億米ドルに達し、2022年から2027年の間に14.47%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。次世代検索エンジンは、音声検索や画像検索などの新技術が組み込まれており、高度な検索エンジンとしても知られています。また、機械学習(ML)、意味解析、人工知能(AI)機能に依存し、情報検索をより迅速かつ容易にする。これはさらに、科学者や研究者がさまざまな気候科学や生態学から空間データを入手するのに役立ちます。現在、バーチャルアシスタントは、世界中の小売業や銀行、金融サービス、保険(BFSI)分野でよく使われている次世代検索エンジンの一つです。 次世代検索エンジンの市場動向。 近年、Amazon Alexaのような音声アシスタントが組み込まれたデバイスの人気が高まっているため、音声検索の数が急激に増加しています。音声認識技術の進歩により、テキスト検索に比べてより速く、より便利な検索が可能になりました。これは、世界中の次世代検索エンジンの需要にプラスの影響を与える最も一般的なトレンドの1つです。これとは別に、消費者の要求や主要企業の収益性に応じて新製品を発売したり、旧製品を改良したりするために、さまざまな分野で研究活動が活発化していることも、洞察に満ちたデータを得るために市場の成長を強化する主な要因の1つとなっています。さらに、手間のかからないオンラインショッピング体験のための電子商取引の利用が拡大していることも、市場の成長に寄与しています。さらに、インターネットの普及とスマートフォンの販売拡大が、多くの最終用途産業における次世代検索エンジンの利用を促進しています。さらに、これらの検索エンジンにセルフサービスのオプションが導入されたことも、市場の成長に拍車をかけると予測されています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、次世代サーチエンジンの世界市場における各サブセグメントの主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、プラットフォームの種類、エンドユーザー、流通チャネルに基づき市場を分類しています。 プラットフォームタイプ別内訳。 モバイル デスクトップ エンドユーザー別構成比。 個人 商業 販売チャネル別構成比。 オンライン オフライン 地域別構成比。 北米 アメリカ カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合環境。 業界の競争環境は、Alibaba Group、Amazon.com Inc.、Apple Inc.、Ask.com(IAC)、Baidu Inc、Duck Duck Go Inc、Facebook Inc、Google LLC(Alphabet Inc)、Microsoft Corporation、Yahoo(Verizon Communications Inc)などの主要企業のプロファイルと共に検討されています。 本レポートで回答した主な質問 世界の次世代検索エンジン市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の次世代検索エンジン市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? プラットフォームタイプに基づく市場の内訳は? エンドユーザー別の市場構成は? 流通チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 次世代検索エンジンの世界市場の構造と主要プレイヤーはどこか? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Next Generation Search Engines Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Platform Type 6.1 Mobile 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Desktop 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by End User 7.1 Personal 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Commercial 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Online 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Offline 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Alibaba Group 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Amazon.com Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Apple Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Ask.com (IAC) 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Baidu Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Duck Duck Go Inc. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Facebook Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Google LLC (Alphabet Inc.) 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 SWOT Analysis 14.3.9 Microsoft Corporation 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Yahoo (Verizon Communications Inc.) 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio
SummaryThe global next generation search engines market reached a value of US$ 10.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 23.8 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 14.47% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Next Generation Search Engines Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Platform Type 6.1 Mobile 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Desktop 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by End User 7.1 Personal 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Commercial 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Online 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Offline 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Alibaba Group 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Amazon.com Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Apple Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Ask.com (IAC) 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Baidu Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Duck Duck Go Inc. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Facebook Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Google LLC (Alphabet Inc.) 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 SWOT Analysis 14.3.9 Microsoft Corporation 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Yahoo (Verizon Communications Inc.) 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(エンジン部品)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のエンジン部品分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(search engines)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|