ブレインヘルスサプリメント市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Brain Health Supplements Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のブレインヘルスサプリメント市場は、2021年に52億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR9.3%を示し、2027年までに90億米ドルに達すると予想しています。COVID-19... もっと見る
サマリー世界のブレインヘルスサプリメント市場は、2021年に52億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR9.3%を示し、2027年までに90億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。脳の健康サプリメントは、脳の機能を向上させるために消費されるさまざまな天然およびハーブの栄養化合物を指します。サプリメントには、高麗人参、エキナセア、イチョウ葉、クルクミン、ライオンのたてがみなどのハーブの抽出物と、必須ビタミン、アミノ酸、タンパク質、ミネラル、バイオフラボノイドが配合されています。これらのサプリメントは、錠剤、カプセル、ソフトジェル、粉末、シロップなどの形態で一般に販売されています。記憶力、集中力、注意力、睡眠の回復、気分の調節、老化、運動機能の強化に役立ちます。脳の健康サプリメントの定期的な消費は、不安、認知症、うつ病、アルツハイマー病や他の神経変性疾患の発症リスクを最小限に抑えるのに役立ちます。 世界中で神経変性疾患の有病率が増加していることは、市場の成長を促進する重要な要因の1つとなっています。さらに、このような病気にかかりやすい老年人口が増加していることも、市場成長の推進力となっています。大衆の間で健康意識が高まり、多忙な仕事のスケジュールをこなす消費者は、精神的な警戒心を保ち、一日を通して全体的な機能を向上させるために、毎日の食事に脳の健康サプリメントを取り入れるようになっています。また、持続可能な方法で栽培されたオーガニック原料を使用した製品の発売など、さまざまな製品の革新が成長を促す要因となっています。また、消費者は自然由来の高品質な栄養補助食品のメリットをよりよく理解し、通常の食生活における栄養の不足を補うために広く利用しています。このほか、消費者の医療費支出の増加や、大規模な研究開発活動なども、市場の成長を後押しすると予想されます。 主な市場細分化 IMARCグループは、脳の健康サプリメントの世界市場の各サブセグメントにおける主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品、形態、流通チャネル、用途に基づき、市場を分類しています。 製品別の内訳 天然分子 ハーブエキス ビタミン・ミネラル 形態別内訳 錠剤・カプセル 粉末 その他 販売チャネル別構成比 スーパーマーケット、ハイパーマーケット ドラッグストア オンラインストア その他 アプリケーション別構成比 記憶力向上 注意力・集中力 うつ病と気分障害 睡眠と回復 アンチエイジングと長寿 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 業界の競争環境は、Accelerated Intelligence Inc.、AlternaScript、Aurobindo Pharma、HVMN Inc、Liquid Health Inc、Natural Factors Nutritional Products Ltd.、Onnit Labs Inc.、Purelife Bioscience Co.Ltd.、Quincy Bioscience LLC、Reckitt Benckiser Group plc.、Teva Pharmaceutical Industries Ltd.など。 本レポートで回答した主な質問 脳の健康食品の世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のブレインヘルスサプリメント市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場とは? 製品に基づく市場の内訳は? 市場の形態別内訳は? 流通チャネル別の市場構成は? アプリケーション別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 脳の健康サプリメントの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度ですか? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Brain Health Supplements Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Natural Molecules 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Herbal Extract 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Vitamins and Minerals 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Form 7.1 Tablets and Capsules 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Powder 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Others 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Drug Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Online Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Memory Enhancement 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Attention and Focus 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Depression and Mood 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Sleep and Recovery 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Anti-aging and Longevity 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Others 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Accelerated Intelligence Inc. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 AlternaScript 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Aurobindo Pharma 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.4 HVMN Inc. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Liquid Health Inc. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Natural Factors Nutritional Products Ltd. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Onnit Labs Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Purelife Bioscience Co. Ltd. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Quincy Bioscience LLC 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Reckitt Benckiser Group plc. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Teva Pharmaceutical Industries Ltd. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis
SummaryThe global brain health supplements market reached a value of US$ 5.2 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 9.0 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 9.3% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Brain Health Supplements Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product 6.1 Natural Molecules 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Herbal Extract 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Vitamins and Minerals 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Form 7.1 Tablets and Capsules 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Powder 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Others 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Drug Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Online Stores 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Memory Enhancement 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Attention and Focus 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Depression and Mood 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Sleep and Recovery 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Anti-aging and Longevity 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 9.6 Others 9.6.1 Market Trends 9.6.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia-Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Accelerated Intelligence Inc. 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.2 AlternaScript 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.3 Aurobindo Pharma 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.4 HVMN Inc. 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Liquid Health Inc. 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Natural Factors Nutritional Products Ltd. 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.7 Onnit Labs Inc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.8 Purelife Bioscience Co. Ltd. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Quincy Bioscience LLC 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 Reckitt Benckiser Group plc. 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Teva Pharmaceutical Industries Ltd. 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(brain)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|