世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ラボラトリーフィルトレーション市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Laboratory Filtration Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のラボラトリーフィルトレーション市場は、2021年に35億米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR8.07%を示し、2027年までに57億米ドルに達すると予想しています。COVID-... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年6月13日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
143 英語

 

サマリー

世界のラボラトリーフィルトレーション市場は、2021年に35億米ドルの値に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR8.07%を示し、2027年までに57億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

ろ過は、液体や気体から固体粒子を除去するために使用される基本的な分離技術である。フィルタの主な構成要素には、ろ材と、試料を収容し、ろ材をその経路に保持するハウジングまたはホルダーが含まれます。現在、メンブレンフィルター、シリンジフィルター、バキュームフィルターなど、さまざまなろ過媒体が市場に出回っている。メンブレンフィルターは薄い多孔質体で構成され、特定の化合物を通過させる。一方、シリンジフィルターはシリンジに入る前のサンプルから粒子を除去するために使用される。一方、真空フィルターは、微生物学的および分析的手順で、液体懸濁液から粒子状物質を収集するために使用されます。

市場を牽引する主な要因の1つは、世界各地の製薬業界の持続的な成長です。ラボラトリーフィルターは、製薬業界における創薬・開発・製造、微生物分析・除去、浄水、ライフサイエンス研究の純度や無菌性を確保するために広く使用されています。また、食品・飲料業界では、液体製品の清澄化、液体と固体の分離など、幅広い用途で使用されています。その結果、食品・飲料業界の継続的な成長は、成長を促す重要な要因となっています。これとは別に、大手メーカーは、研究者や研究所の効率を最大化するために、費用対効果の高い簡単なろ過ソリューションを提供しています。さらに、ろ過技術の進歩、より高い純度の要求、高分子のバイオ医薬品の開発ニーズなども、業界の成長を促す要因の一つとなっています。

主な市場細分化
IMARC Groupは、世界の実験室用ろ過市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、製品タイプ、技術、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

ろ過用アクセサリー
フィルターファンネル
フィルターホルダー
フィルターフラスコ
フィルターディスペンサー
カートリッジ
フィルターハウジング
シール
真空ポンプ
その他
濾材
ガラス製マイクロファイバー濾紙
セルロース濾紙
メンブレンフィルター
石英濾紙
シリンジレスフィルター
シリンジフィルター
ろ過用マイクロプレート
カプセルフィルター
その他
フィルターアッセンブリー

技術別構成比

マイクロフィルトレーション
限外ろ過
逆浸透膜(RO膜
真空ろ過
その他

エンドユーザー別構成比

製薬会社、バイオ製薬会社
学術・研究機関
病院・診断所
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合環境。
当レポートでは、市場の競争環境についても分析しており、主なプレイヤーとして、3M Company、Agilent Technologies, Inc.、Cantel Medical Corp.、Danaher Corporation、GE Healthcare Inc.、GEA Group、MACHEREY-NAGEL GmbH & Co.KG、MANN + HUMMEL Group、Sartorius AG、Sigma-Aldrich Corporation、Sterlitech Corporation、Thermo Fisher Scientificが含まれます。

本レポートで回答した主な質問
世界の実験室用ろ過市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移するか?
COVID-19は世界の実験室用ろ過市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域市場とは?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
技術に基づく市場のブレークアップは?
エンドユーザー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界の実験室用ろ過市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Laboratory Filtration Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Filtration Accessories
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Major Types
6.1.2.1 Filter Funnels
6.1.2.2 Filter Holders
6.1.2.3 Filter Flasks
6.1.2.4 Filter Dispensers
6.1.2.5 Cartridges
6.1.2.6 Filter Housings
6.1.2.7 Seals
6.1.2.8 Vacuum Pumps
6.1.2.9 Others
6.1.3 Market Forecast
6.2 Filtration Media
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Major Types
6.2.2.1 Glass Microfiber Filter Papers
6.2.2.2 Cellulose Filter Papers
6.2.2.3 Membrane Filters
6.2.2.4 Quartz Filter Papers
6.2.2.5 Syringeless Filters
6.2.2.6 Syringe Filters
6.2.2.7 Filtration Microplates
6.2.2.8 Capsule Filters
6.2.2.9 Others
6.2.3 Market Forecast
6.3 Filtration Assemblies
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Technique
7.1 Microfiltration
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Ultrafiltration
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Reverse Osmosis
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Vacuum Filtration
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 Pharmaceutical and Biopharmaceutical Companies
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Academic and Research Institutes
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Hospitals and Diagnostic Laboratories
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Competitive Landscape
13.1 Market Structure
13.2 Key Players
13.3 Profiles of Key Players
13.3.1 3M Company
13.3.1.1 Company Overview
13.3.1.2 Product Portfolio
13.3.1.3 Financials
13.3.1.4 SWOT Analysis
13.3.2 Agilent Technologies, Inc.
13.3.2.1 Company Overview
13.3.2.2 Product Portfolio
13.3.2.3 Financials
13.3.2.4 SWOT Analysis
13.3.3 Cantel Medical Corp.
13.3.3.1 Company Overview
13.3.3.2 Product Portfolio
13.3.3.3 Financials
13.3.3.4 SWOT Analysis
13.3.4 Danaher Corporation
13.3.4.1 Company Overview
13.3.4.2 Product Portfolio
13.3.4.3 Financials
13.3.4.4 SWOT Analysis
13.3.5 GE Healthcare Inc.
13.3.5.1 Company Overview
13.3.5.2 Product Portfolio
13.3.6 GEA Group
13.3.6.1 Company Overview
13.3.6.2 Product Portfolio
13.3.6.3 Financials
13.3.6.4 SWOT Analysis
13.3.7 MACHEREY-NAGEL GmbH & Co. KG
13.3.7.1 Company Overview
13.3.7.2 Product Portfolio
13.3.8 MANN + HUMMEL Group
13.3.8.1 Company Overview
13.3.8.2 Product Portfolio
13.3.8.3 Financials
13.3.9 Sartorius AG
13.3.9.1 Company Overview
13.3.9.2 Product Portfolio
13.3.9.3 Financials
13.3.9.4 SWOT Analysis
13.3.10 Sigma-Aldrich Corporation
13.3.10.1 Company Overview
13.3.10.2 Product Portfolio
13.3.11 Sterlitech Corporation
13.3.11.1 Company Overview
13.3.11.2 Product Portfolio
13.3.11.3 Financials
13.3.11.4 SWOT Analysis
13.3.12 Thermo Fisher Scientific
13.3.12.1 Company Overview
13.3.12.2 Product Portfolio
13.3.12.3 Financials
13.3.12.4 SWOT Analysis

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global laboratory filtration market reached a value of US$ 3.5 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 5.7 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 8.07% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

Filtration is a basic separation technique that is used for removing solid particles from liquids or gaseous fluids. The primary components of a filter include a filter medium and a housing or holder that contains the sample, as well as keeps the medium in its path. Nowadays, a wide variety of laboratory filtration media are available in the market, such as membrane, syringe and vacuum filters. Membrane filters comprise thin, porous materials that allow certain compounds to pass through, whereas syringe filters are used for removing particles from samples before entering a syringe. On the other hand, vacuum filters are used in microbiological and analytical procedures to collect particulate matter from a liquid suspension.

One of the primary factors driving the market is sustained growth in the pharmaceutical industry across the globe. Laboratory filtration is widely used for ensuring purity and sterility for drug discovery, development and manufacturing; microbial analysis and removal; water purification; and life sciences research in the pharmaceutical industry. It also finds wide applications in the food and beverage industry to clarify liquid products and separate liquids from solids. As a result, the continuous growth in the food and beverage industry represents a key growth-inducing factor. Apart from this, leading manufacturers are offering cost-effective and easy filtration solutions for researchers and laboratories to maximize their efficiency. Furthermore, the advancements in filtration technology, higher purity requirements and the need to develop large-molecule biopharmaceuticals are some of the other factors contributing to the growth of the industry.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global laboratory filtration market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, technique and end user.

Breakup by Product Type:

Filtration Accessories
Filter Funnels
Filter Holders
Filter Flasks
Filter Dispensers
Cartridges
Filter Housings
Seals
Vacuum Pumps
Others
Filtration Media
Glass Microfiber Filter Papers
Cellulose Filter Papers
Membrane Filters
Quartz Filter Papers
Syringeless Filters
Syringe Filters
Filtration Microplates
Capsule Filters
Others
Filtration Assemblies

Breakup by Technique:

Microfiltration
Ultrafiltration
Reverse Osmosis
Vacuum Filtration
Others

Breakup by End User:

Pharmaceutical and Biopharmaceutical Companies
Academic and Research Institutes
Hospitals and Diagnostic Laboratories
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being 3M Company, Agilent Technologies, Inc., Cantel Medical Corp., Danaher Corporation, GE Healthcare Inc., GEA Group, MACHEREY-NAGEL GmbH & Co. KG, MANN + HUMMEL Group, Sartorius AG, Sigma-Aldrich Corporation, Sterlitech Corporation and Thermo Fisher Scientific.

Key Questions Answered in This Report:
How has the global laboratory filtration market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global laboratory filtration market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the technique?
What is the breakup of the market based on the end user?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global laboratory filtration market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Laboratory Filtration Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Filtration Accessories
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Major Types
6.1.2.1 Filter Funnels
6.1.2.2 Filter Holders
6.1.2.3 Filter Flasks
6.1.2.4 Filter Dispensers
6.1.2.5 Cartridges
6.1.2.6 Filter Housings
6.1.2.7 Seals
6.1.2.8 Vacuum Pumps
6.1.2.9 Others
6.1.3 Market Forecast
6.2 Filtration Media
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Major Types
6.2.2.1 Glass Microfiber Filter Papers
6.2.2.2 Cellulose Filter Papers
6.2.2.3 Membrane Filters
6.2.2.4 Quartz Filter Papers
6.2.2.5 Syringeless Filters
6.2.2.6 Syringe Filters
6.2.2.7 Filtration Microplates
6.2.2.8 Capsule Filters
6.2.2.9 Others
6.2.3 Market Forecast
6.3 Filtration Assemblies
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Technique
7.1 Microfiltration
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Ultrafiltration
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Reverse Osmosis
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Vacuum Filtration
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 Pharmaceutical and Biopharmaceutical Companies
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Academic and Research Institutes
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Hospitals and Diagnostic Laboratories
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Others
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Competitive Landscape
13.1 Market Structure
13.2 Key Players
13.3 Profiles of Key Players
13.3.1 3M Company
13.3.1.1 Company Overview
13.3.1.2 Product Portfolio
13.3.1.3 Financials
13.3.1.4 SWOT Analysis
13.3.2 Agilent Technologies, Inc.
13.3.2.1 Company Overview
13.3.2.2 Product Portfolio
13.3.2.3 Financials
13.3.2.4 SWOT Analysis
13.3.3 Cantel Medical Corp.
13.3.3.1 Company Overview
13.3.3.2 Product Portfolio
13.3.3.3 Financials
13.3.3.4 SWOT Analysis
13.3.4 Danaher Corporation
13.3.4.1 Company Overview
13.3.4.2 Product Portfolio
13.3.4.3 Financials
13.3.4.4 SWOT Analysis
13.3.5 GE Healthcare Inc.
13.3.5.1 Company Overview
13.3.5.2 Product Portfolio
13.3.6 GEA Group
13.3.6.1 Company Overview
13.3.6.2 Product Portfolio
13.3.6.3 Financials
13.3.6.4 SWOT Analysis
13.3.7 MACHEREY-NAGEL GmbH & Co. KG
13.3.7.1 Company Overview
13.3.7.2 Product Portfolio
13.3.8 MANN + HUMMEL Group
13.3.8.1 Company Overview
13.3.8.2 Product Portfolio
13.3.8.3 Financials
13.3.9 Sartorius AG
13.3.9.1 Company Overview
13.3.9.2 Product Portfolio
13.3.9.3 Financials
13.3.9.4 SWOT Analysis
13.3.10 Sigma-Aldrich Corporation
13.3.10.1 Company Overview
13.3.10.2 Product Portfolio
13.3.11 Sterlitech Corporation
13.3.11.1 Company Overview
13.3.11.2 Product Portfolio
13.3.11.3 Financials
13.3.11.4 SWOT Analysis
13.3.12 Thermo Fisher Scientific
13.3.12.1 Company Overview
13.3.12.2 Product Portfolio
13.3.12.3 Financials
13.3.12.4 SWOT Analysis

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る