携帯電話アクセサリー市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Mobile Phone Accessories Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の携帯電話アクセサリー市場は、2021年に804億4,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.10%を示し、2027年には1,163億9千万米ドルの市場に達すると予測してい... もっと見る
サマリー世界の携帯電話アクセサリー市場は、2021年に804億4,000万米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.10%を示し、2027年には1,163億9千万米ドルの市場に達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。携帯電話の付属品は、メーカーが設計した携帯電話の操作に不可欠でないハードウェアやソフトウェアで構成されています。携帯充電器、カーマウント、自撮り棒、カメラレンズ用アタッチメント、ヘッドフォン、Bluetoothアクセサリー、ゲームコントローラー、パワーバンク、ケースやカバーなどが含まれます。現在、コミュニケーションやエンターテインメントを目的としたスマートフォンへの依存度が高まっており、これが世界的な携帯電話アクセサリーの需要の起爆剤となっています。携帯電話用アクセサリーの市場動向。 携帯電話の写真撮影の人気が高まっていることは、市場の成長を刺激する重要な要因の一つです。また、外出先で音楽を楽しむ消費者の増加に伴い、ヘッドホンやイヤホンの販売も増加しています。ワイヤレスヘッドフォンとイヤフォンは、携帯性、ハンズフリー使用、最新のデバイスとの互換性などを提供するため、有線のものに取って代わろうとしています。さらに、ノイズキャンセリング技術の実装など、技術的進歩の高まりが市場の成長を促進しています。さらに、まぶしさを抑え、プライバシーを保護し、指紋をつきにくくし、汚れをはじき、紫外線から保護するスクリーンプロテクターを購入する消費者が増えています。さらに、携帯電話を誤って落としたときにできる傷や破損からスクリーンを保護する効果もあります。また、バッテリーには寿命があるため、携帯電話の性能を向上させるためにパワーバンクを購入されるお客様もいらっしゃいます。フィットネスバンドなどのスマートウォッチは、消費カロリーをモニターしたり、心拍数や血圧、体温を記録したりすることができます。これと、医療従事者や患者がシミュレーション環境と相互作用できるバーチャルリアリティ(VR)ヘッドセットのヘルスケア業界における採用が増加していることが相まって、市場を牽引しています。 主な市場セグメンテーション IMARC Groupは、世界の携帯電話アクセサリー市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、価格帯、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 ヘッドホン/イヤホン ポータブルスピーカー 充電器 メモリーカード パワーバンク プロテクトケース スクリーンガード ポップポケット その他 価格帯別構成比プレミアム 中位 ロー 流通チャネル別構成比。 オンライン オフライン 地域別構成比。北米 アメリカ カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 Apple Inc.、Bose Corporation、Energizer Holdings Inc.、JVCKENWOOD Corporation、Kingston Technology Corporation、Panasonic Corporation、Plantronics Inc.などの主要企業のプロファイルと共に、業界の競争環境も調査しています。Ltd.、Sennheiser electronic GmbH & Co.KG、ソニー株式会社、Western Digital Corporation、Xiaomi Inc.本レポートで回答した主な質問 世界の携帯電話アクセサリー市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の携帯電話アクセサリー市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 価格帯別の市場構成は? 流通チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 携帯電話アクセサリーの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Mobile Phone Accessories Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Headphone/Earphone 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Portable Speaker 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Charger 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Memory Card 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Power Bank 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Protective Case 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 6.7 Screen Guards 6.7.1 Market Trends 6.7.2 Market Forecast 6.8 Popsockets 6.8.1 Market Trends 6.8.2 Market Forecast 6.9 Others 6.9.1 Market Trends 6.9.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Price Range 7.1 Premium 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Mid 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Low 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Online 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Offline 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Apple Inc. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Bose Corporation 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 SWOT Analysis 14.3.3 Energizer Holdings Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 JVCKENWOOD Corporation 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.5 Kingston Technology Corporation 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Panasonic Corporation 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Plantronics Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.8 Samsung Electronics Co. Ltd. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Sennheiser electronic GmbH & Co. KG 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Sony Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Western Digital Corporation 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Xiaomi Inc. 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials
SummaryThe global mobile phone accessories market reached a value of US$ 80.44 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 116.39 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 6.10% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Mobile Phone Accessories Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Headphone/Earphone 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Portable Speaker 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Charger 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Memory Card 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Power Bank 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Protective Case 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 6.7 Screen Guards 6.7.1 Market Trends 6.7.2 Market Forecast 6.8 Popsockets 6.8.1 Market Trends 6.8.2 Market Forecast 6.9 Others 6.9.1 Market Trends 6.9.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Price Range 7.1 Premium 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Mid 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Low 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Online 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Offline 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Apple Inc. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Bose Corporation 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 SWOT Analysis 14.3.3 Energizer Holdings Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 JVCKENWOOD Corporation 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.5 Kingston Technology Corporation 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Panasonic Corporation 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Plantronics Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.8 Samsung Electronics Co. Ltd. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Sennheiser electronic GmbH & Co. KG 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Sony Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Western Digital Corporation 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Xiaomi Inc. 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(mobile)の最新刊レポートよくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|