拡声器市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Loudspeaker Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のスピーカー市場は、2021年に71億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.36%を示し、2027年には92億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に... もっと見る
サマリー世界のスピーカー市場は、2021年に71億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.36%を示し、2027年には92億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。スピーカーは、電気エネルギーを音響エネルギーに変換するために使用される電子アイテムです。様々な機器に組み込むことができるよう、サイズや種類、機能が異なるものが広く出回っています。例えば、SR(サウンド・リインフォースメント)システムのスピーカーは、効率的で耐久性があり、指向性制御と電力処理能力を備えています。これらのスピーカーは、音の放射の方向制御と大きな音響パワーが必要とされる映画館、劇場、コンサートホール、スタジアム、アリーナなどで幅広く使用されています。また、広視野角、ステレオ感、明瞭度、正確さ、響きの良さなどの点から、世界的に需要が高まっている。 拡声器の市場動向。 政府機関は、アナウンスを行い、個人の間で一般的な問題に関する認識を広めるために、電子パブリックアドレスシステムのラウドスピーカーに依存しています。これは、コロナウイルス病(COVID-19)の大量伝播と相まって、公共の場で安全メッセージを伝達するためのラウドスピーカーのニーズにプラスの影響を及ぼしています。また、ライブイベントや映画などのメディアやエンターテイメントに対する消費者の支出が増加していることも、メディアやエンターテイメント業界におけるラウドスピーカーの用途を拡大させる大きな要因となっています。また、急速な都市化、所得水準の上昇、インターネットの普及により、ホームシアターシステムが普及しつつあることも、音声起動型ラウドスピーカーの売上を世界的に押し上げています。さらに、大手メーカーは、小売店、レストラン、バーやクラブ、ホスピタリティ施設などの大規模な流通施設に簡単に設置できる業務用ラウドスピーカーを導入しています。さらに、パーソナライズされたコンテンツやユーザーエクスペリエンスの向上に対する需要の高まりから、これらのメーカーはオンラインチャネルを通じてスマートスピーカーを提供しており、これが市場成長の原動力となっています。これは、eコマース業界の繁栄とスマートデバイスの売上増加によるものです。 主な市場細分化。 IMARC Groupは、スピーカーの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、アプリケーション、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 衛星 サブウーファー サウンドバー インウォール 屋外用 マルチメディア アプリケーション別構成比。 電子ガジェット ホームエンタテインメント 車載用 通信 その他 エンドユーザー別構成比 家庭用 商業 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア太平洋 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況。 Bose Corporation、Dynaudio AS (Goertek Inc.)、Harbeth Audio Ltd.、Harman International Industries Incorporated (Samsung Electronics Co.) 、Koninklijke Philips N.V. 、Lenovo Group Limited、LG Electronics Inc、Panasonic Corporation、Peavey Electronics Corporation、ソニー株式会社、Sound United LLC、Vandersteen AudioおよびVOXX International Corpの主要企業のプロファイルと共に業界の競争環境も検証されています。本レポートで回答した主な質問 スピーカーの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19はスピーカーの世界市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? 製品タイプに基づく市場の内訳は? アプリケーションに基づく市場のブレークアップは? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? スピーカーの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Loudspeaker Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Satellite 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Subwoofers 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Soundbar 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 In-Wall 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Outdoor 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Multimedia 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Electronic Gadgets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Home Entertainment 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Automotive 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Communication 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 Household 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Commercial 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Bose Corporation 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 SWOT Analysis 14.3.2 Dynaudio AS (Goertek Inc.) 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Harbeth Audio Ltd. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Harman International Industries Incorporated (Samsung Electronics Co. Ltd.) 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.5 Koninklijke Philips N.V. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Lenovo Group Limited 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 LG Electronics Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Panasonic Corporation 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Peavey Electronics Corporation 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Sony Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Sound United LLC 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Vandersteen Audio 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.13 VOXX International Corp. 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.13.3 Financials
SummaryThe global loudspeaker market reached a value of US$ 7.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 9.2 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 4.36% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Loudspeaker Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Satellite 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Subwoofers 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Soundbar 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 In-Wall 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Outdoor 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Multimedia 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Application 7.1 Electronic Gadgets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Home Entertainment 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Automotive 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Communication 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by End User 8.1 Household 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Commercial 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Others 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Bose Corporation 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 SWOT Analysis 14.3.2 Dynaudio AS (Goertek Inc.) 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Harbeth Audio Ltd. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Harman International Industries Incorporated (Samsung Electronics Co. Ltd.) 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.5 Koninklijke Philips N.V. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Lenovo Group Limited 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 LG Electronics Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Panasonic Corporation 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Peavey Electronics Corporation 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Sony Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Sound United LLC 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Vandersteen Audio 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.13 VOXX International Corp. 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.13.3 Financials
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |