世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

拡声器市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Loudspeaker Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のスピーカー市場は、2021年に71億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.36%を示し、2027年には92億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
アイマークサービス
2022年3月15日 US$2,499
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
141 英語

 

サマリー

世界のスピーカー市場は、2021年に71億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR4.36%を示し、2027年には92億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

スピーカーは、電気エネルギーを音響エネルギーに変換するために使用される電子アイテムです。様々な機器に組み込むことができるよう、サイズや種類、機能が異なるものが広く出回っています。例えば、SR(サウンド・リインフォースメント)システムのスピーカーは、効率的で耐久性があり、指向性制御と電力処理能力を備えています。これらのスピーカーは、音の放射の方向制御と大きな音響パワーが必要とされる映画館、劇場、コンサートホール、スタジアム、アリーナなどで幅広く使用されています。また、広視野角、ステレオ感、明瞭度、正確さ、響きの良さなどの点から、世界的に需要が高まっている。

拡声器の市場動向。
政府機関は、アナウンスを行い、個人の間で一般的な問題に関する認識を広めるために、電子パブリックアドレスシステムのラウドスピーカーに依存しています。これは、コロナウイルス病(COVID-19)の大量伝播と相まって、公共の場で安全メッセージを伝達するためのラウドスピーカーのニーズにプラスの影響を及ぼしています。また、ライブイベントや映画などのメディアやエンターテイメントに対する消費者の支出が増加していることも、メディアやエンターテイメント業界におけるラウドスピーカーの用途を拡大させる大きな要因となっています。また、急速な都市化、所得水準の上昇、インターネットの普及により、ホームシアターシステムが普及しつつあることも、音声起動型ラウドスピーカーの売上を世界的に押し上げています。さらに、大手メーカーは、小売店、レストラン、バーやクラブ、ホスピタリティ施設などの大規模な流通施設に簡単に設置できる業務用ラウドスピーカーを導入しています。さらに、パーソナライズされたコンテンツやユーザーエクスペリエンスの向上に対する需要の高まりから、これらのメーカーはオンラインチャネルを通じてスマートスピーカーを提供しており、これが市場成長の原動力となっています。これは、eコマース業界の繁栄とスマートデバイスの売上増加によるものです。

主な市場細分化。
IMARC Groupは、スピーカーの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、製品タイプ、アプリケーション、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。

製品タイプ別内訳。

衛星
サブウーファー
サウンドバー
インウォール
屋外用
マルチメディア

アプリケーション別構成比。

電子ガジェット
ホームエンタテインメント
車載用
通信
その他

エンドユーザー別構成比

家庭用
商業
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
アジア太平洋
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合の状況。
Bose Corporation、Dynaudio AS (Goertek Inc.)、Harbeth Audio Ltd.、Harman International Industries Incorporated (Samsung Electronics Co.) 、Koninklijke Philips N.V. 、Lenovo Group Limited、LG Electronics Inc、Panasonic Corporation、Peavey Electronics Corporation、ソニー株式会社、Sound United LLC、Vandersteen AudioおよびVOXX International Corpの主要企業のプロファイルと共に業界の競争環境も検証されています。本レポートで回答した主な質問
スピーカーの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか?
COVID-19はスピーカーの世界市場にどのような影響を与えたか?
主要な地域別市場とは?
製品タイプに基づく市場の内訳は?
アプリケーションに基づく市場のブレークアップは?
エンドユーザー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
スピーカーの世界市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

ページTOPに戻る


目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Loudspeaker Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Satellite
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Subwoofers
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Soundbar
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 In-Wall
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Outdoor
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Multimedia
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Electronic Gadgets
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Home Entertainment
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Automotive
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Communication
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 Household
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Commercial
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Others
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Bose Corporation
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 SWOT Analysis
14.3.2 Dynaudio AS (Goertek Inc.)
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Harbeth Audio Ltd.
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 Harman International Industries Incorporated (Samsung Electronics Co. Ltd.)
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.5 Koninklijke Philips N.V.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Lenovo Group Limited
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 LG Electronics Inc.
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Panasonic Corporation
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Peavey Electronics Corporation
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 Sony Corporation
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 Sound United LLC
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.12 Vandersteen Audio
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.13 VOXX International Corp.
14.3.13.1 Company Overview
14.3.13.2 Product Portfolio
14.3.13.3 Financials

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The global loudspeaker market reached a value of US$ 7.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 9.2 Billion by 2027, exhibiting at a CAGR of 4.36% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor.

Loudspeakers are electronic items used to convert electrical energy into acoustic energy. They are widely available in different sizes, types, and features to integrate with different devices. For instance, loudspeakers in sound reinforcement systems are efficient and durable and they have directivity control and power-handling capacity. These speakers find extensive applications in cinemas, theaters, concert halls, stadiums, and arenas wherein direction control of sound radiation and large acoustic power are required. Besides this, as loudspeakers provide wide-coverage angles, stereo imaging, clarity, and accurate and better sounding, their demand is rising around the world.

Loudspeaker Market Trends:
Governing agencies rely on loudspeakers in electronic public address systems to make announcements and spread awareness about a general issue among individuals. This, in confluence with the mass spread of the coronavirus disease (COVID-19), is positively influencing the need for loudspeakers to transit safety messages in public places. Apart from this, rising consumer spending on media and entertainment services, such as live events and films, acts as another major factor increasing the application of loudspeakers in the media and entertainment industry. Moreover, the emerging trend of home theatre systems on account of rapid urbanization, inflating income levels and rising Internet penetration is driving the sales of voice-activated loudspeakers worldwide. Furthermore, leading manufacturers are introducing commercial loudspeakers for easy installation in large-scale distributed establishments like retail stores, restaurants, bars and clubs, and hospitality venues. Besides this, due to the escalating demand for personalized content and enhanced user experience, these manufacturers are offering smart loudspeakers via online channels, which is impelling the market growth. This can be accredited to the thriving e-commerce industry and boosting sales of smart devices.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global loudspeaker market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product type, application and end user.

Breakup by Product Type:

Satellite
Subwoofers
Soundbar
In-Wall
Outdoor
Multimedia

Breakup by Application:

Electronic Gadgets
Home Entertainment
Automotive
Communication
Others

Breakup by End User:

Household
Commercial
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Asia-Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the industry has also been examined along with the profiles of the key players being Bose Corporation, Dynaudio AS (Goertek Inc.), Harbeth Audio Ltd., Harman International Industries Incorporated (Samsung Electronics Co. Ltd.), Koninklijke Philips N.V., Lenovo Group Limited, LG Electronics Inc., Panasonic Corporation, Peavey Electronics Corporation, Sony Corporation, Sound United LLC, Vandersteen Audio and VOXX International Corp. Key Questions Answered in This Report:
How has the global loudspeaker market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global loudspeaker market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the product type?
What is the breakup of the market based on the application?
What is the breakup of the market based on the end user?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global loudspeaker market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Loudspeaker Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Type
6.1 Satellite
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Subwoofers
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Soundbar
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 In-Wall
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Outdoor
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
6.6 Multimedia
6.6.1 Market Trends
6.6.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Application
7.1 Electronic Gadgets
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Home Entertainment
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Automotive
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Communication
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by End User
8.1 Household
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Commercial
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Others
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
9 Market Breakup by Region
9.1 North America
9.1.1 United States
9.1.1.1 Market Trends
9.1.1.2 Market Forecast
9.1.2 Canada
9.1.2.1 Market Trends
9.1.2.2 Market Forecast
9.2 Asia-Pacific
9.2.1 China
9.2.1.1 Market Trends
9.2.1.2 Market Forecast
9.2.2 Japan
9.2.2.1 Market Trends
9.2.2.2 Market Forecast
9.2.3 India
9.2.3.1 Market Trends
9.2.3.2 Market Forecast
9.2.4 South Korea
9.2.4.1 Market Trends
9.2.4.2 Market Forecast
9.2.5 Australia
9.2.5.1 Market Trends
9.2.5.2 Market Forecast
9.2.6 Indonesia
9.2.6.1 Market Trends
9.2.6.2 Market Forecast
9.2.7 Others
9.2.7.1 Market Trends
9.2.7.2 Market Forecast
9.3 Europe
9.3.1 Germany
9.3.1.1 Market Trends
9.3.1.2 Market Forecast
9.3.2 France
9.3.2.1 Market Trends
9.3.2.2 Market Forecast
9.3.3 United Kingdom
9.3.3.1 Market Trends
9.3.3.2 Market Forecast
9.3.4 Italy
9.3.4.1 Market Trends
9.3.4.2 Market Forecast
9.3.5 Spain
9.3.5.1 Market Trends
9.3.5.2 Market Forecast
9.3.6 Russia
9.3.6.1 Market Trends
9.3.6.2 Market Forecast
9.3.7 Others
9.3.7.1 Market Trends
9.3.7.2 Market Forecast
9.4 Latin America
9.4.1 Brazil
9.4.1.1 Market Trends
9.4.1.2 Market Forecast
9.4.2 Mexico
9.4.2.1 Market Trends
9.4.2.2 Market Forecast
9.4.3 Others
9.4.3.1 Market Trends
9.4.3.2 Market Forecast
9.5 Middle East and Africa
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Breakup by Country
9.5.3 Market Forecast
10 SWOT Analysis
10.1 Overview
10.2 Strengths
10.3 Weaknesses
10.4 Opportunities
10.5 Threats
11 Value Chain Analysis
12 Porters Five Forces Analysis
12.1 Overview
12.2 Bargaining Power of Buyers
12.3 Bargaining Power of Suppliers
12.4 Degree of Competition
12.5 Threat of New Entrants
12.6 Threat of Substitutes
13 Price Analysis
14 Competitive Landscape
14.1 Market Structure
14.2 Key Players
14.3 Profiles of Key Players
14.3.1 Bose Corporation
14.3.1.1 Company Overview
14.3.1.2 Product Portfolio
14.3.1.3 SWOT Analysis
14.3.2 Dynaudio AS (Goertek Inc.)
14.3.2.1 Company Overview
14.3.2.2 Product Portfolio
14.3.3 Harbeth Audio Ltd.
14.3.3.1 Company Overview
14.3.3.2 Product Portfolio
14.3.4 Harman International Industries Incorporated (Samsung Electronics Co. Ltd.)
14.3.4.1 Company Overview
14.3.4.2 Product Portfolio
14.3.4.3 Financials
14.3.5 Koninklijke Philips N.V.
14.3.5.1 Company Overview
14.3.5.2 Product Portfolio
14.3.5.3 Financials
14.3.5.4 SWOT Analysis
14.3.6 Lenovo Group Limited
14.3.6.1 Company Overview
14.3.6.2 Product Portfolio
14.3.6.3 Financials
14.3.6.4 SWOT Analysis
14.3.7 LG Electronics Inc.
14.3.7.1 Company Overview
14.3.7.2 Product Portfolio
14.3.7.3 Financials
14.3.7.4 SWOT Analysis
14.3.8 Panasonic Corporation
14.3.8.1 Company Overview
14.3.8.2 Product Portfolio
14.3.8.3 Financials
14.3.8.4 SWOT Analysis
14.3.9 Peavey Electronics Corporation
14.3.9.1 Company Overview
14.3.9.2 Product Portfolio
14.3.10 Sony Corporation
14.3.10.1 Company Overview
14.3.10.2 Product Portfolio
14.3.10.3 Financials
14.3.10.4 SWOT Analysis
14.3.11 Sound United LLC
14.3.11.1 Company Overview
14.3.11.2 Product Portfolio
14.3.12 Vandersteen Audio
14.3.12.1 Company Overview
14.3.12.2 Product Portfolio
14.3.13 VOXX International Corp.
14.3.13.1 Company Overview
14.3.13.2 Product Portfolio
14.3.13.3 Financials

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?


インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/14 10:27

156.77 円

166.04 円

201.95 円

ページTOPに戻る