オンデマンド交通市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測On-demand Transportation Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のオンデマンド交通市場は、2021年に1,281億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR19.57%を示し、2027年までに3,760億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の... もっと見る
サマリー世界のオンデマンド交通市場は、2021年に1,281億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR19.57%を示し、2027年までに3,760億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。オンデマンド輸送は、乗客が都合の良い時間に旅行を予約することを可能にします。モバイルベースのアプリケーションを使用して、予約の変更、事前予約、キャンセルを行うことができ、通勤客とサービス事業者の両方の利便性を高めます。また、タクシー、自動車、貸切バス、契約バス、パーティーバス、ハイヤーなど、旅客車両や商用車両の予約も可能です。現在、オンデマンド交通は、デジタル化の進展とインターネットベースのサービスの浸透により、世界中で絶大な支持を得ています。 世界のオンデマンド交通市場は、主にスマートフォンの販売台数が増加していることが要因となっています。また、交通関連問題の大幅な増加、燃料費の増加、駐車スペースの減少、自動車の高コストなどが、オンデマンド交通サービスの需要にプラスの影響を与えています。また、オンデマンド交通サービスは、インテリジェントな通信システムにより、安心・安全を提供するものです。また、情報技術(IT)インフラの発展や、個人によるタクシー需要の増加も、オンデマンド交通サービスの成長を促す要因となっています。さらに、オンデマンド交通は、人工知能(AI)を利用して、交通システムを効率的に調整・管理します。乗客に交通関連情報を提供し、運転手との連携を強化する。このことは、市場にとって有利な見通しを生み出しています。市場の成長を促進すると予想されるその他の主な要因としては、世界各地での観光活動の増加、労働者階級の人口増加、ドライブ旅行の傾向の高まり、自動車部門の近代化などが挙げられます。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界のオンデマンド交通市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、サービスタイプ、車両タイプ、アプリケーションに基づき、市場を分類しています。 サービスタイプ別内訳。 E-Hailing(イーヘイリング カーシェアリング レンタカー 駅前モビリティ 車種別構成比 四輪車 マイクロモビリティ アプリケーション別構成比。 旅客輸送 貨物輸送 地域別構成比。 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 ANI Technologies Pvt. Ltd、Avis Budget Group Inc.、Bayerische Motoren Werke AG、Daimler AG、Ford Motor Company、Gett Inc、Grab Holdings Inc、International Business Machine Corporation、Lyft Inc、Robert Bosch GmbH、トヨタ自動車、Uber Technologies Incなどの主要企業のプロファイルと共に、業界の競争状況も検証しています。 本レポートで扱う主な質問 1.2022-2027年の世界のオンデマンド交通市場の成長率はどの程度と予想されますか? 2.世界のオンデマンド交通市場を牽引する主要因は何か? 3.COVID-19が世界のオンデマンド輸送市場に与えた影響とは? 4.オンデマンド交通の世界市場のサービスタイプ別内訳は? 5.オンデマンド交通の世界市場の車種別構成は? 6.オンデマンド交通の世界市場の用途別内訳は? 7.オンデマンド輸送の世界市場における主要地域は? 8.オンデマンド輸送の世界市場における主要なプレイヤー/企業は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global On-demand Transportation Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Service Type 6.1 E-Hailing 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Car Sharing 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Car Rental 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Station-based Mobility 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Vehicle Type 7.1 Four-Wheeler 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Micro Mobility 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Passenger Transportation 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Goods Transportation 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 ANI Technologies Pvt. Ltd 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Avis Budget Group Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Bayerische Motoren Werke AG 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Daimler AG 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Ford Motor Company 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Gett Inc. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Grab Holdings Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 International Business Machine Corporation 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Lyft Inc. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Robert Bosch GmbH 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 SWOT Analysis 14.3.11 Toyota Motor Corporation 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Uber Technologies Inc. 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis
SummaryThe global on-demand transportation market reached a value of US$ 128.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 376.0 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 19.57% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global On-demand Transportation Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Service Type 6.1 E-Hailing 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Car Sharing 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Car Rental 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Station-based Mobility 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Vehicle Type 7.1 Four-Wheeler 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Micro Mobility 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Passenger Transportation 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Goods Transportation 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 ANI Technologies Pvt. Ltd 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 Avis Budget Group Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Bayerische Motoren Werke AG 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 Daimler AG 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Ford Motor Company 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 Gett Inc. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.7 Grab Holdings Inc. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 International Business Machine Corporation 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Lyft Inc. 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.9.4 SWOT Analysis 14.3.10 Robert Bosch GmbH 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 SWOT Analysis 14.3.11 Toyota Motor Corporation 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Uber Technologies Inc. 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(産業機械)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/14 10:27 156.77 円 166.04 円 201.95 円 |