交通機関のIoT化市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測IoT in Transportation Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の輸送におけるIoT市場は、2021年に971億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR20.60%を示し、2027年までに3155億米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19... もっと見る
サマリー世界の輸送におけるIoT市場は、2021年に971億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR20.60%を示し、2027年までに3155億米ドルの市場に達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終用途分野に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。モノのインターネット(IoT)とは、機械装置、車両、オブジェクトをインターネットに接続するために使用される技術的なソリューションを指します。アクチュエーター、組み込みセンサー、その他のデバイスを活用し、道路状況、交通状況、車両診断、運転行動、燃料使用量、速度違反の警告など、実世界の活動に関するデータを収集・送信します。遠隔監視、交通渋滞制御システム、自動車テレマティクス、セキュリティ・監視システム、予約、料金・発券システムなどに広く利用されています。輸送におけるIoTは、繰り返される複雑な作業を減らし、遠隔診断とリアルタイムモニタリングを提供することで、安全性の向上、運転性能の強化、顧客体験の向上、メンテナンスの最適化を支援する。その結果、航空、鉄道、海運、道路などで広く利用されています。 交通機関のIoT化市場動向。 世界的な都市接続のニーズの高まりによる鉄道システムの著しい成長が、市場に明るい展望を生み出しています。鉄道におけるIoTは、乗客の流れの確認、時刻表の管理、容量の最適化、予知保全などによく利用されています。これに伴い、搬送性能や環境条件を監視するためのIoT対応センサーやデバイスを搭載したスマート鉄道システムの導入が、もう一つの成長促進要因として作用しています。これは、遅延を減らしながら、運用効率と安全性を向上させる上で、この分野を助けています。さらに、通勤時間や道路交通量を削減する相互接続されたモビリティソリューションのニーズの高まりにより、道路走行用車両に広く製品が採用されていることも、市場の成長にプラスの影響を与えています。その他、特に新興国における消費者の支出能力の向上、インターネット接続の強化、情報通信技術(ICT)分野の大幅な拡大、スマートシティ開発のためのさまざまな政府施策の実施などが、市場の成長に向けて推進力になると予想されます。 主な市場細分化 IMARC Groupでは、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに、世界の輸送におけるIoT市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析を行っています。当レポートでは、市場をタイプ、輸送形態、アプリケーションに基づいて分類しています。 タイプ別の内訳 ハードウェア ソフトウェア サービス別 輸送手段別構成比。 道路 鉄道 航空 海運 アプリケーション別構成比 交通渋滞緩和システム 自動車用テレマティクス 予約・料金・発券システム セキュリティ・監視システム 遠隔監視 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 業界の競争環境は、Alcatel-Lucent Enterprise (China Huaxin Post and Telecom Technologies Co. Limited)、AT&T Inc.、Cisco Systems Inc.、DENSO Corporation、Garmin Ltd、International Business Machines Corporation、Microsoft Corporation、Sierra Wireless Inc、ソフトウェア・アクチエンゲゼルシャフト、Thales Group、TomTom N.V. およびVerizon Communications Incといった主要企業のプロファイルとともに検討されている。本レポートで回答した主な質問 世界の交通分野のIoT市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界の輸送用IoT市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域市場とは? タイプに基づく市場の内訳は? 輸送形態に基づく市場のブレークアップは? アプリケーションに基づく市場のブレークアップは? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の輸送分野におけるIoT市場の構造と主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global IoT in Transportation Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Hardware 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Software 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Services 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Mode of Transport 7.1 Roadways 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Railways 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Airways 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Maritime 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Traffic Congestion Control Systems 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Automotive Telematics 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Reservation, Toll, and Ticketing Systems 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Security and Surveillance Systems 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Remote Monitoring 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Alcatel-Lucent Enterprise (China Huaxin Post and Telecom Technologies Co. Limited) 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 AT&T Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Cisco Systems Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 DENSO Corporation 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Garmin Ltd 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 International Business Machines Corporation 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Microsoft Corporation 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Sierra Wireless Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Software Aktiengesellschaft 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.10 Thales Group 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 TomTom N.V. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Verizon Communications Inc. 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis
SummaryThe global IoT in transportation market reached a value of US$ 97.1 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 315.5 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 20.60% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global IoT in Transportation Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Hardware 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Software 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Services 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Mode of Transport 7.1 Roadways 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Railways 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Airways 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Maritime 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Traffic Congestion Control Systems 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Automotive Telematics 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Reservation, Toll, and Ticketing Systems 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Security and Surveillance Systems 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Remote Monitoring 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Alcatel-Lucent Enterprise (China Huaxin Post and Telecom Technologies Co. Limited) 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.2 AT&T Inc. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.2.4 SWOT Analysis 14.3.3 Cisco Systems Inc. 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 DENSO Corporation 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 Garmin Ltd 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.5.4 SWOT Analysis 14.3.6 International Business Machines Corporation 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Microsoft Corporation 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 Sierra Wireless Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Software Aktiengesellschaft 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.9.3 Financials 14.3.10 Thales Group 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 TomTom N.V. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Verizon Communications Inc. 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis
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