女性用アパレル市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Women Apparel Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の女性用アパレル市場は、2021年に9,150億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR3.84%を示し、2027年までに1兆1,650億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の... もっと見る
サマリー世界の女性用アパレル市場は、2021年に9,150億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR3.84%を示し、2027年までに1兆1,650億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。婦人服は、フォーマルウェアからカジュアルウェア、エスニックウェアまで幅広い商品カテゴリーがあります。近年、可処分所得の膨張に加え、ソーシャルメディアや著名人の推薦、ファッション雑誌の影響力の高まりにより、世界中で高級・プレミアムアパレルの需要がエスカレートしています。その結果、大手ブランドは、ファッションに敏感な個人向けに、さまざまなサイズや価格帯の高級ファッションを提供しています。また、ライフスタイルの変化や持続可能なファッションのトレンドの高まりにより、消費者の嗜好が環境に優しい衣料品へと変化していることも、この業界の特徴となっています。 市場動向と促進要因 Eコマースプラットフォームの影響力の高まりは、世界のレディスアパレル市場を牽引する重要な要因の一つです。オンライン小売店は、利便性、迅速な配達、割引クーポン、簡単なアクセス、支払い、返品ポリシーなどを消費者に提供するため、急速に顧客の支持を集めています。また、女性の労働力人口が増加していることから、大手メーカーはフォーマルウェアの新しいデザインやスタイルの導入に注力しています。また、消費者に最新のファッショントレンドを提供するため、さまざまな生地、パターン、スタイル、色、デザインのトレンディな服の導入も進めています。 また、ビジュアルマーチャンダイジングやファッションレンタルサービスという概念の広がりも、ブランド衣料の売上を伸ばしている。さらに、マスカスタマイゼーションやパーソナライゼーション、3Dニットマシンなど、生産コスト削減や品質向上を目的とした革新的な戦略の採用が、今後数年間の市場成長を後押しすると予想されます。しかし、コロナウイルス感染症(COVID-19)の大流行により、サプライチェーンの混乱や小売施設の一時閉鎖が発生し、業界の成長に大きな影響を及ぼしています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界の女性用アパレル市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析を、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに提供しています。当レポートでは、製品タイプ、シーズン、流通チャネルに基づき、市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 トップス、ドレス ボトムウェア インナー・寝巻き コート・ジャケット・スーツ エスニックウェア その他 季節別構成比 夏物 冬 オールシーズン 販売チャネル別構成比。 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 専売店 複数ブランド販売店 オンラインストア その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合環境。 本レポートでは、市場の競争環境についても分析しており、主要なプレーヤーとして、Adidas AG、Burberry Group Plc、Dolce & Gabbana、Forever21、Giorgio Armani S.p.A.、Industria de Diseño Textil S.A.、Kering、L Brands Inc、LVMH、PVH Corp、Prada S.p.A. および Uniqlo Co.などがいます。Ltd.(株)ファーストリテイリング)です。 本レポートで回答した主な質問 世界の女性用アパレル市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか? COVID-19は世界の女性用アパレル市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域市場とは? 製品タイプに基づく市場の内訳は? シーズン別の市場構成は? 流通チャネル別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 女性用アパレルの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Women Apparel Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Tops and Dresses 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Bottom Wear 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Innerwear and Sleepwear 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Coats, Jackets and Suits 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Ethnic Wear 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Season 7.1 Summer Wear 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Winter Wear 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 All Season Wear 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Exclusive Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Multi-Brand Retail Outlets 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Adidas AG 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Burberry Group Plc 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Dolce & Gabbana 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Forever21 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Giorgio Armani S.p.A 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Industria de Diseño Textil, S.A. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Kering 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 L Brands Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 LVMH 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 PVH Corp. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Prada S.p.A. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Uniqlo Co. Ltd. (Fast Retailing Co. Ltd.) 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio
SummaryThe global women apparel market reached a value of US$ 915 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 1,165 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 3.84% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Women Apparel Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Tops and Dresses 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Bottom Wear 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Innerwear and Sleepwear 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Coats, Jackets and Suits 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 6.5 Ethnic Wear 6.5.1 Market Trends 6.5.2 Market Forecast 6.6 Others 6.6.1 Market Trends 6.6.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Season 7.1 Summer Wear 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Winter Wear 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 All Season Wear 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Supermarkets and Hypermarkets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Exclusive Stores 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Multi-Brand Retail Outlets 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Online Stores 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 Adidas AG 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 Burberry Group Plc 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.3 Dolce & Gabbana 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.4 Forever21 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.5 Giorgio Armani S.p.A 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.6 Industria de Diseño Textil, S.A. 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.6.4 SWOT Analysis 14.3.7 Kering 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.8 L Brands Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 LVMH 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 PVH Corp. 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.10.3 Financials 14.3.10.4 SWOT Analysis 14.3.11 Prada S.p.A. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.12 Uniqlo Co. Ltd. (Fast Retailing Co. Ltd.) 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio
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