世界のEPOSとセルフレジ 2023年Global EPOS and Self-Checkout 2023 BRの世界のEPOSとセルフレジ 2023年は、各国の信頼できる市場分析と競合分析を提供する唯一の調査です。 本調査は、一次調査と二次調査をミックスし、過去の情報についての広... もっと見る
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サマリー
BRの世界のEPOSとセルフレジ 2023年は、各国の信頼できる市場分析と競合分析を提供する唯一の調査です。
本調査は、一次調査と二次調査をミックスし、過去の情報についての広範な社内データベースを使用して、比類のない品質の製品を作成しています。一次調査には、数十社の業界プレーヤーとの電話・対面インタビューに裏打ちされた詳細なベンダー調査が含まれる。
オンライン業者との競争が激化する中、従来型の小売業者は、店舗の規模、デザイン、レイアウトなど、あらゆる面で店舗網の再構築を迫られている。店舗におけるテクノロジーの活用はかつてないほど重要であり、小売業者は顧客の好みに合った幅広いチェックアウトオプションを提供することができる。
最新の調査によると、EPOS市場はCOVID-19の後も回復を続け、2022年には再び成長することが明らかになった。セルフレジ技術への投資は世界中で高水準を維持し、多くの小売企業が店舗当たりの端末数を増やしたり、初めて展開を開始したりしている。
本調査では、小売業とホスピタリティセクターの発展に伴い、EPOS市場がどのように進化していくかを、代替店舗技術の影響を考慮しながら予測している。セルフレジ市場は多様化しており、燃料コンビニエンスチェーン、ホームセンター、ディスカウントストアでの導入が進んでいる。技術自体も変化しており、キャッシュレスユニットが一般的になり、端末でのコンピュータービジョンの使用も増えている。
主要情報
発行 2023年6月
製品 プログラマブルEPOSおよびセルフチェックアウト(SCO)ハードウェア
指標 単位(出荷台数/インストールベース)および金額(ハードウェア/メンテナンスへの支出)
フォーマット パワーポイントによるレポートとエクセルによるデータベース
対象範囲
対象地域 6地域53カ国のデータをグローバルにカバー
ベンダー 40社以上のベンダーの国別出荷台数(セグメント別データを含む)およびインストールベース
期間 過去(4年間)および予測(6年間)
セグメント 食料品+、一般雑貨、ホスピタリティ+のデータを提供
対象地域
アジア太平洋地域
オーストラリア - 中国 - インド - インドネシア - 日本 - マレーシア - ニュージーランド - フィリピン - 韓国 - 台湾 - タイ - ベトナム - その他
北米
カナダ - 米国
ラテンアメリカ
アルゼンチン - ブラジル - チリ - コロンビア - メキシコ - ペルー - その他(カリブ海諸国を含む)
西ヨーロッパ
オーストリア - ベルギー - デンマーク - フィンランド - フランス - ドイツ - ギリシャ - アイルランド - イタリア - オランダ - ノルウェー - ポルトガル - スペイン - スウェーデン - スイス - トルコ - 英国 - その他
中東欧
- チェコ - ハンガリー - ポーランド - ロシア - スロバキア - ウクライナ - その他
中東・アフリカ
- イスラエル - モロッコ - サウジアラビア - 南アフリカ - アラブ首長国連邦 - その他
Summary
この調査レポートでは、小売業とホスピタリティセクターの発展に伴い、EPOS市場がどのように進化していくかを、代替店舗技術の影響を考慮しながら予測しています。
Report Summary
BR’s Global EPOS and Self-Checkout is the only study providing reliable market and competitive analysis in each country.
The study uses a mix of primary and secondary research and an extensive in-house database of historical information to produce a product of unmatched quality. Primary research includes a detailed vendor survey backed up by telephone and face-to-face interviews with dozens of industry players.
Increasing competition from online players is prompting traditional retailers to re-imagine their store networks in every aspect, from size and scale to design and layout. The use of technology in stores has never been more important, enabling retailers to offer customers a range of checkout options which suits their preferences.
The latest research reveals that the EPOS market continued to recover after COVID-19, growing again in 2022. Investments in self-checkout technology remained at a high level across the world, with many retailers adding more terminals per store or starting rollouts for the first time.
The study forecasts how EPOS markets will evolve as the retail and hospitality sectors develop, taking into account the impact of alternative store technologies. The self-checkout market is diversifying, with the technology increasingly deployed by fuel convenience chains, home improvement firms and discounters. The technology itself is changing, with cashless units becoming more common, as well as the growing use of computer vision at terminals.
Key info
Published: June 2023
Products: Programmable EPOS and Self-Checkout (SCO) hardware
Metrics: Units (shipments / installed base) and value (expenditure on hardware / maintenance)
Format: Report in PowerPoint and Database in Excel
Scope
Geographic coverage: Global coverage with data for 53 country markets across 6 regions
Vendors: Country-level shipment figures (including data per segment) and installed base, for 40+ vendors
Time period: Historical (4 years) and forecasts (6 years)
Segments: Data provided for Grocery+, General Merchandise and Hospitality+
Geographic coverage
Asia-Pacific
Australia • China • India • Indonesia • Japan • Malaysia • New Zealand • Philippines • South Korea • Taiwan • Thailand • Vietnam • Others
North America
Canada • USA
Latin America
Argentina • Brazil • Chile • Colombia • Mexico • Peru • Others (incl. Caribbean)
Western Europe
Austria • Belgium • Denmark • Finland • France • Germany • Greece • Ireland • Italy • Netherlands • Norway • Portugal • Spain • Sweden • Switzerland • Turkey • UK • Others
Central and Eastern Europe
• Czechia • Hungary • Poland • Russia • Slovakia• Ukraine • Others
Middle East and Africa
• Israel • Morocco • Saudi Arabia • South Africa • UAE • Others
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お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
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