モバイルセルフスキャンとレジ打ちの自由化 2022年Mobile Self-Scanning and Checkout-Free 2022 消費者は、便利でパーソナライズされたスピーディなショッピング体験を期待しています。イノベーターに対抗するために、小売業者は店舗でのチェックアウトの摩擦を減らす必要があります。「モバイル・... もっと見る
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サマリー
消費者は、便利でパーソナライズされたスピーディなショッピング体験を期待しています。イノベーターに対抗するために、小売業者は店舗でのチェックアウトの摩擦を減らす必要があります。「モバイル・セルフスキャンとチェックアウト・フリー2022」は、店舗でのスキャン作業をなくす技術に関するRBRの研究の第2版です。
本調査では、小売店所有の機器と消費者所有の機器の両方を使用したモバイルセルフスキャニングを対象としています。また、店舗、棚、カート、バスケットレベルで、カメラやその他のセンサー(重量など)を組み合わせて利用するチェックアウトフリー技術も含まれています。新版では、2027年までの年別予測も掲載しています。
本書は、RBRが保有するデータ、市場理解、調査ノウハウに加え、一次調査と二次調査を組み合わせて、世界23ヶ国の信頼できる市場規模、ベンダーシェア、詳細な分析、解説を提供しています。
小売業者、テクノロジーベンダー、決済会社、その他の業界関係者は、このダイナミックな市場に関する情報を必要としています。本調査は、市場機会の優先順位付け、競合分析、M&A機会の特定など、様々な戦略立案活動を支援します。
主要情報および価格
発行年月:2022年5月
製品:モバイルセルフスキャンとチェックアウトフリー技術
メトリックス:店舗数、小売店所有のモバイルセルフスキャニングデバイスの数
データ:2021年と2020年の市場規模、および2027年までの年間予測、2021年と2020年のテクノロジーサプライヤー市場占有率
フォーマット:レポート(パワーポイント)、データベース(エクセル)
価格:27,500ポンド
範囲
地理的なカバレッジ:23カ国市場のデータを含むグローバルカバレッジ
ベンダー:AiFi、Amazon、BudgetBox、Caper、Datema、Datalogic、富士通、NCR、Re-Vision、東芝、Zebraなど、チェックアウトフリー技術、モバイルセルフスキャンのソフトウェアおよびハードウェアで70社以上。
セグメント:店舗規模:小規模、小規模、中規模/大規模
顧客:食料品店、ドラッグストア、コンビニエンスストア、特殊なソフトグッド、特殊なハードグッド、混合雑貨
地理的範囲
アジア太平洋地域
オーストラリア - 中国 - インド - 日本 - シンガポール - 韓国 - その他
アメリカ大陸
アメリカ - ブラジル - カナダ - チリ - その他
欧州・中東・アフリカ
フランス、ドイツ、イタリア、オランダ、ポーランド、ロシア、スペイン、スウェーデン、UAE、英国、その他
Summary
この調査レポートでは、小売店所有の機器と消費者所有の機器の両方を使用したモバイルセルフスキャニングについて詳細に調査・分析しています。また、店舗、棚、カート、バスケットレベルで、カメラやその他のセンサー(重量など)を組み合わせて利用するチェックアウトフリー技術も含まれています。
Report Summary
Consumers expect convenient, personalised and speedy shopping experiences – to match innovators, retailers need to reduce friction from in-store checkout. Mobile Self-Scanning and Checkout-Free 2022 is the second edition of RBR’s study of technologies that eliminate the end-of-shop scanning process.
The study covers mobile self-scanning offerings using both retailer-owned and consumer-owned devices. It also includes checkout-free technologies that utilise any combination of cameras and other sensors (e.g. weight), at store, shelf, cart or basket level. The new edition also provides year-by-year forecasts to 2027.
Mobile Self-Scanning and Checkout-Free 2022 combines a mix of primary and secondary research with RBR’s in‑house data, market understanding and research expertise: it delivers reliable market sizes and vendor shares, plus in-depth analysis and commentary for 23 countries worldwide.
Retailers, technology vendors, payments firms and other industry stakeholders need intelligence on this dynamic market: the study supports a range of strategic planning activities including prioritisation of market opportunities, competitive analysis and identification of M&A opportunities.
key info and pricing
Published: May 2022
Products: Mobile Self-Scanning and Checkout-Free technologies
Metrics: Number of stores, number of retailer-owned mobile self-scanning devices
Data: Market sizes for 2021 and 2020, plus annual forecasts to 2027; technology supplier market shares for 2021 and 2020
Format: Report in PowerPoint and Database in Excel
Pricing: £27,500
scope
Geographic coverage: Global coverage with data for 23 country markets
Vendors: 70+ across checkout-free technology, mobile self-scanning software and hardware, including AiFi, Amazon, BudgetBox, Caper, Datema, Datalogic, Fujitsu, NCR, Re-Vision, Toshiba and Zebra
Segments: Size of stores – micro, small, medium/large
Customers: Grocery, Drugstore, Convenience, Speciality Softgoods, Speciality Hardgoods, Mixed General Merchandise
geographic coverage
Asia-Pacific
Australia • China • India • Japan • Singapore • South Korea • Others
Americas
USA • Brazil • Canada • Chile • Others
EMEA
France • Germany • Italy • Netherlands • Poland • Russia • Spain • Sweden • UAE • UK • Others
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