世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

サイクリングウェア市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析


Cycling Apparel Market Report: Trends, Forecast and Competitive Analysis to 2030

サイクリング・アパレルの動向と予測 世界のサイクリング・アパレル市場の将来は、プロとアマチュアの市場にチャンスがあり、有望に見える。世界のサイクリング・アパレル市場は、2024年から2030年までのCAGRが4... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
Lucintel
ルシンテル
2024年7月1日 US$4,850
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。

本レポートは受注生産のため、2~3営業日程度ご納品のお時間をいただく場合がございます。


 

サマリー

サイクリング・アパレルの動向と予測
世界のサイクリング・アパレル市場の将来は、プロとアマチュアの市場にチャンスがあり、有望に見える。世界のサイクリング・アパレル市場は、2024年から2030年までのCAGRが4.7%で、2030年までに推定60億ドルに達すると予想される。この市場の主な推進力は、趣味や健康維持のための運動媒体としてのサイクリングの採用の増加、サイクリングの健康上の利点に関する意識の高まり、伝統的なスタイルよりも現代的な衣服を好む傾向の増加である。

本レポートは、ビジネス上の意思決定に役立つよう150ページ以上に渡って作成されています。いくつかの洞察に基づくサンプル図を以下に示す。

セグメント別サイクリングウェア
世界のサイクリングアパレルのタイプ別、製品別、エンドユース別、地域別の予測を掲載しています。
サイクリングアパレルのタイプ別市場【2018年から2030年までの金額別出荷分析
- ジャージ
- グローブ
- ジャケット
- その他
サイクリングアパレル市場:製品別【2018年から2030年までの出荷額分析
- プロフェッショナル
- アマチュア
サイクリングウェア市場:エンドユース別【2018年から2030年までの出荷額分析
- 男性
- 女性
サイクリングウェア市場:地域別【2018年から2030年までの出荷額分析
- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- その他の地域
サイクリングアパレル企業一覧
同市場の企業は、提供する製品の品質に基づいて競争している。この市場の主要企業は、製造施設の拡大、研究開発投資、インフラ整備、バリューチェーン全体にわたる統合機会の活用に注力している。これらの戦略により、サイクリングアパレル企業は需要の増加に対応し、競争力を確保し、革新的な製品と技術を開発し、生産コストを削減し、顧客基盤を拡大する。本レポートで紹介するサイクリングアパレル企業には以下が含まれる。
- ナイキ
- アディダス
- スペシャライズド自転車
- マルチェロ・ベルガモ
- カステリ
- JAKROO
- マイセンラン
CCNスポーツ
サイクリング・アパレル市場の洞察
Lucintelは、サイクリングに参加する男性が増え、男性のためのサイクリング選手権が増えたため、予測期間中、男性がより大きなセグメントであり続けると予測している。
この市場の中で、アマチュアはその品質と経済性から最大のセグメントであり続けるだろう。
北米は、若い人々の間でサイクリングスポーツの人気が高まっているため、予測期間中に最も高い成長を目撃すると予想される。
世界のサイクリングウェア市場の特徴
市場規模の推定:サイクリングアパレルの市場規模を金額(Bドル)で推計
動向と予測分析:各セグメント・地域別の市場動向(2018年~2023年)と予測(2024年~2030年)。
セグメンテーション分析:サイクリングアパレル市場規模をタイプ別、製品別、エンドユース別、地域別に金額($B)で分析。
地域別分析:サイクリングアパレル市場の北米、欧州、アジア太平洋、その他の地域別内訳。
成長機会:サイクリングアパレル市場のタイプ別、製品別、最終用途別、地域別の成長機会分析。
戦略分析:サイクリングアパレル市場のM&A、新製品開発、競争環境など。
ポーターのファイブフォースモデルに基づく業界の競争激化の分析。

よくある質問
Q1.サイクリングウェアの市場規模はどのくらいですか?
回答世界のサイクリング・アパレル市場は、2030年までに推定60億ドルに達すると予想されています。
Q2.サイクリング・アパレル市場の成長予測は?
回答世界のサイクリング・アパレル市場は、2024年から2030年にかけて年平均成長率4.7%で成長すると予想されています。
Q3.サイクリングウェア市場の成長に影響を与える主なドライバーは何ですか?
回答この市場の主な促進要因は、趣味や健康維持のための運動媒体としてのサイクリングの採用の増加、サイクリングの健康上の利点に関する意識の高まり、伝統的なスタイルよりも現代的な服を好む傾向の増加である。
Q4.サイクリングウェア市場の主なセグメントは何ですか?
回答世界のサイクリング・アパレル市場の将来は、プロ市場とアマチュア市場にチャンスがあり、有望と思われる。
Q5.サイクリングウェア市場の主要企業は?
回答主なサイクリングアパレル企業は以下の通りです:
- ナイキ
- アディダス
- スペシャライズド自転車
- マルチェロ・ベルガモ
- カステリ
- JAKROO
- マイセンラン
CCNスポーツ
Q6.サイクリングアパレル市場で今後最も大きくなるセグメントは?
回答Lucintelは、サイクリングに参加する男性が増え、男性のためのサイクリング選手権が増えたため、予測期間中、男性がより大きなセグメントであり続けると予測しています。
Q7.サイクリング・アパレル市場において、今後5年間で最も大きくなると予想される地域はどこですか?
回答北米は、若い人口の間でサイクリングスポーツの人気が高まっているため、予測期間中に最も高い成長を目撃すると予想される。
Q.8 本レポートのカスタマイズは可能ですか?
回答:はい:はい、Lucintel は追加費用なしで 10% のカスタマイズを提供します。
本レポートは以下の11の主要な質問に回答しています:
Q.1.サイクリングアパレル市場において、タイプ別(ジャージ、グローブ、ジャケット、その他)、製品別(プロ用、アマチュア用)、エンドユース別(男性用、女性用)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他の地域)に、最も有望で高成長の機会にはどのようなものがあるか?
Q.2.今後成長が加速するセグメントとその理由は?
Q.3.どの地域がより速いペースで成長すると思いますか?
Q.4.市場ダイナミクスに影響を与える主な要因は何か?市場における主な課題とビジネスリスクは?
Q.5.この市場におけるビジネスリスクと競争上の脅威は?
Q.6.この市場における新たなトレンドとその理由は?
Q.7.市場における顧客の需要の変化にはどのようなものがありますか?
Q.8.市場の新しい動きにはどのようなものがありますか?これらの開発をリードしている企業はどこですか?
Q.9.市場の主要プレーヤーは?主要プレーヤーは事業成長のためにどのような戦略的取り組みを進めていますか?
Q.10.この市場における競合製品にはどのようなものがあり、材料や製品の代替によって市場シェアを失う脅威はどの程度ありますか?
Q.11.過去5年間にどのようなM&Aが行われ、業界にどのような影響を与えましたか?



ページTOPに戻る


目次

目次

1.要旨
2.サイクリングアパレルの世界市場:市場ダイナミクス
2.1:序論、背景、分類
2.2:サプライチェーン
2.3:業界の推進要因と課題
3.2018年から2030年までの市場動向と予測分析
3.1.マクロ経済動向(2018年~2023年)と予測(2024年~2030年)
3.2.世界のサイクリングアパレル市場動向(2018年~2023年)と予測(2024年~2030年)
3.3:サイクリングウェアの世界市場:タイプ別
3.3.1:ジャージ
3.3.2:グローブ
3.3.3:ジャケット
3.3.4:その他
3.4:サイクリングウェアの世界市場:製品別
3.4.1:プロ用
3.4.2:アマチュア
3.5: サイクリングウェアの世界市場:エンドユース別
3.5.1:男性
3.5.2:女性
4.2018年から2030年までの地域別市場動向と予測分析
4.1:サイクリングアパレルの世界地域別市場
4.2:北米サイクリングアパレル市場
4.2.1:北米のサイクリングウェア市場:製品別プロ用とアマチュア用
4.2.2:北米サイクリングアパレル市場:エンドユース別男性用と女性用
4.3:欧州サイクリングアパレル市場
4.3.1:欧州のサイクリングウェア市場:製品別プロ用とアマチュア用
4.3.2:欧州サイクリングアパレル市場:エンドユース別男性用と女性用
4.4:APACサイクリングアパレル市場
4.4.1:APACサイクリングアパレル市場:製品別プロ用とアマチュア用
4.4.2:APACサイクリングアパレル市場:エンドユース別男性用、女性用
4.5: ROWサイクリングアパレル市場
4.5.1:ROWのサイクリングウェア市場:製品別プロ用、アマチュア用
4.5.2:ROWのサイクリングウェア市場:エンドユース別:男性用、女性用
5.競合分析
5.1:製品ポートフォリオ分析
5.2:オペレーションの統合
5.3:ポーターのファイブフォース分析
6.成長機会と戦略分析
6.1:成長機会分析
6.1.1:サイクリングウェア世界市場のタイプ別成長機会
6.1.2:サイクリングウェアの世界市場における成長機会:製品別
6.1.3:サイクリング用アパレルの世界市場の成長機会:エンドユース別
6.1.4:サイクリングウェアの世界市場の成長機会:地域別
6.2:サイクリングアパレルの世界市場における新たな動向
6.3: 戦略分析
6.3.1:新製品開発
6.3.2:サイクルウェア世界市場の生産能力拡大
6.3.3:サイクリングアパレルの世界市場における合併、買収、合弁事業
6.3.4:認証とライセンス
7.主要企業のプロフィール
7.1:ナイキ
7.2:アディダス
7.3: スペシャライズド自転車
7.4:マルチェロ・ベルガモ
7.5: カステッリ
7.6: JAKROO
7.7:マイセンラン

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Cycling Apparel Trends and Forecast
The future of the global cycling apparel market looks promising with opportunities in the professional and amateur markets. The global cycling apparel market is expected to reach an estimated $6.0 billion by 2030 with a CAGR of 4.7% from 2024 to 2030. The major drivers for this market are rising adoption of cycling as a hobby or an exercising medium to stay fit, growing awareness about health benefits of cycling, and increasing inclination to favor modern clothing over traditional styles.

A more than 150-page report is developed to help in your business decisions. Sample figures with some insights are shown below.

Cycling Apparel by Segment
The study includes a forecast for the global cycling apparel by type, product, end use, and region.
Cycling Apparel Market by Type [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Jersey
• Gloves
• Jackets
• Others
Cycling Apparel Market by Product [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Professional
• Amateur
Cycling Apparel Market by End Use [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Male
• Female
Cycling Apparel Market by Region [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• North America
• Europe
• Asia Pacific
• The Rest of the World
List of Cycling Apparel Companies
Companies in the market compete on the basis of product quality offered. Major players in this market focus on expanding their manufacturing facilities, R&D investments, infrastructural development, and leverage integration opportunities across the value chain. With these strategies cycling apparel companies cater increasing demand, ensure competitive effectiveness, develop innovative products & technologies, reduce production costs, and expand their customer base. Some of the cycling apparel companies profiled in this report include-
• NIKE
• Adidas
• Specialized Bicycle
• Marcello Bergamo
• Castelli
• JAKROO
• Mysenlan
CCN Sport
Cycling Apparel Market Insights
Lucintel forecasts that male will remain larger segment over the forecast period because of more men participating in cycling and more cycling championships for men.
Within this market, amateur will remain the largest segment due to its quality and it is economical.
North America is expected to witness the highest growth over the forecast period due to rising popularity of cycling sports among the younger population.
Features of the Global Cycling Apparel Market
Market Size Estimates: Cycling apparel market size estimation in terms of value ($B).
Trend and Forecast Analysis: Market trends (2018 to 2023) and forecast (2024 to 2030) by various segments and regions.
Segmentation Analysis: Cycling apparel market size by type, product, end use, and region in terms of value ($B).
Regional Analysis: Cycling apparel market breakdown by North America, Europe, Asia Pacific, and Rest of the World.
Growth Opportunities: Analysis of growth opportunities in different type, product, end use, and regions for the cycling apparel market.
Strategic Analysis: This includes M&A, new product development, and competitive landscape of the cycling apparel market.
Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter’s Five Forces model.

FAQ
Q1. What is the cycling apparel market size?
Answer: The global cycling apparel market is expected to reach an estimated $6.0 billion by 2030.
Q2. What is the growth forecast for cycling apparel market?
Answer: The global cycling apparel market is expected to grow with a CAGR of 4.7% from 2024 to 2030.
Q3. What are the major drivers influencing the growth of the cycling apparel market?
Answer: The major drivers for this market are rising adoption of cycling as a hobby or an exercising medium to stay fit, growing awareness about health benefits of cycling, and increasing inclination to favor modern clothing over traditional styles.
Q4. What are the major segments for cycling apparel market?
Answer: The future of the global cycling apparel market looks promising with opportunities in the professional and amateur markets.
Q5. Who are the key cycling apparel market companies?
Answer: Some of the key cycling apparel companies are as follows:
• NIKE
• Adidas
• Specialized Bicycle
• Marcello Bergamo
• Castelli
• JAKROO
• Mysenlan
CCN Sport
Q6. Which cycling apparel market segment will be the largest in future?
Answer: Lucintel forecasts that male will remain larger segment over the forecast period because of more men participating in cycling and more cycling championships for men.
Q7. In cycling apparel market, which region is expected to be the largest in next 5 years?
Answer: North America is expected to witness the highest growth over the forecast period due to rising popularity of cycling sports among the younger population.
Q.8 Do we receive customization in this report?
Answer: Yes, Lucintel provides 10% customization without any additional cost.
This report answers following 11 key questions:
Q.1. What are some of the most promising, high-growth opportunities for the cycling apparel market by type (jersey, gloves, jackets, and others), product (professional and amateur), end use (male and female), and region (North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World)?
Q.2. Which segments will grow at a faster pace and why?
Q.3. Which region will grow at a faster pace and why?
Q.4. What are the key factors affecting market dynamics? What are the key challenges and business risks in this market?
Q.5. What are the business risks and competitive threats in this market?
Q.6. What are the emerging trends in this market and the reasons behind them?
Q.7. What are some of the changing demands of customers in the market?
Q.8. What are the new developments in the market? Which companies are leading these developments?
Q.9. Who are the major players in this market? What strategic initiatives are key players pursuing for business growth?
Q.10. What are some of the competing products in this market and how big of a threat do they pose for loss of market share by material or product substitution?
Q.11. What M&A activity has occurred in the last 5 years and what has its impact been on the industry?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents

1. Executive Summary
2. Global Cycling Apparel Market : Market Dynamics
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Supply Chain
2.3: Industry Drivers and Challenges
3. Market Trends and Forecast Analysis from 2018 to 2030
3.1. Macroeconomic Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)
3.2. Global Cycling Apparel Market Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)
3.3: Global Cycling Apparel Market by Type
3.3.1: Jersey
3.3.2: Gloves
3.3.3: Jackets
3.3.4: Others
3.4: Global Cycling Apparel Market by Product
3.4.1: Professional
3.4.2: Amateur
3.5: Global Cycling Apparel Market by End Use
3.5.1: Male
3.5.2: Female
4. Market Trends and Forecast Analysis by Region from 2018 to 2030
4.1: Global Cycling Apparel Market by Region
4.2: North American Cycling Apparel Market
4.2.1: North American Cycling Apparel Market by Product: Professional and Amateur
4.2.2: North American Cycling Apparel Market by End Use: Male and Female
4.3: European Cycling Apparel Market
4.3.1: European Cycling Apparel Market by Product: Professional and Amateur
4.3.2: European Cycling Apparel Market by End Use: Male and Female
4.4: APAC Cycling Apparel Market
4.4.1: APAC Cycling Apparel Market by Product: Professional and Amateur
4.4.2: APAC Cycling Apparel Market by End Use: Male and Female
4.5: ROW Cycling Apparel Market
4.5.1: ROW Cycling Apparel Market by Product: Professional and Amateur
4.5.2: ROW Cycling Apparel Market by End Use: Male and Female
5. Competitor Analysis
5.1: Product Portfolio Analysis
5.2: Operational Integration
5.3: Porter’s Five Forces Analysis
6. Growth Opportunities and Strategic Analysis
6.1: Growth Opportunity Analysis
6.1.1: Growth Opportunities for the Global Cycling Apparel Market by Type
6.1.2: Growth Opportunities for the Global Cycling Apparel Market by Product
6.1.3: Growth Opportunities for the Global Cycling Apparel Market by End Use
6.1.4: Growth Opportunities for the Global Cycling Apparel Market by Region
6.2: Emerging Trends in the Global Cycling Apparel Market
6.3: Strategic Analysis
6.3.1: New Product Development
6.3.2: Capacity Expansion of the Global Cycling Apparel Market
6.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global Cycling Apparel Market
6.3.4: Certification and Licensing
7. Company Profiles of Leading Players
7.1: NIKE
7.2: Adidas
7.3: Specialized Bicycle
7.4: Marcello Bergamo
7.5: Castelli
7.6: JAKROO
7.7: Mysenlan

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Lucintel社はどのような調査会社ですか?


Lucintelは世界の多様な市場について調査を行っています。特に化学品、材料、自動車関連の調査レポートを数多く出版しています。  もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/18 10:27

154.74 円

162.88 円

199.42 円

ページTOPに戻る