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手指消毒剤市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測


Hand Sanitizer Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界のハンドサニタイザー市場は、2021年に60億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年までに29億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
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290 英語

 

サマリー

世界のハンドサニタイザー市場は、2021年に60億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年までに29億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡し評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。

手指消毒剤、または手指消毒剤は、皮膚から病気の原因となる病原体を取り除くために手に塗布する消毒液です。一般的に、泡タイプ、ジェルタイプ、液体タイプがあり、アルコール、水、エモリエント剤、ポリアクリル酸塩、人工および天然の着色料と香料で構成されています。手指消毒剤に使用されるアルコールには、エタノールやイソプロパノールなどがあり、タンパク質を瞬時に変性させ、特定の細菌やウィルスの脂質ベースのコーティングを破壊する作用があります。水は、成分のキャリアとして働き、ハイドロゲルと結合します。エモリエント成分やその他の成分は、アルコールによる乾燥から肌を保護し、ポリアクリレートの酸性作用を中和し、製品の匂いや見た目を良くするために少量添加されています。現在では、グリセリン、増粘剤、塩化ベンザルコニウム(BAC)などの殺菌剤を用いて製造された、アルコールを含まないタイプも販売されています。

また、手指消毒剤には、手の水分を引き寄せて閉じ込める保湿剤が含まれており、繰り返し使用しても皮膚から天然の油分を取り去ることはありません。従来から使用されている石鹸と比較すると、より効果的で肌に優しい除菌剤です。コロナウイルス感染症(COVID-19)が世界的に流行し続ける中、学校、病院、住宅や商業施設などの公共空間での手指消毒剤の需要が大幅に増加しています。しかし、戸締まり規制が緩和され、世界的に感染者数が減少していることから、手指消毒剤の需要や売上は大きく減少しています。

手指消毒剤の世界市場動向
コロナウイルス感染症(COVID-19)の世界的な拡大
COVID-19の突然の大流行により、世界保健機関(WHO)は、自己防衛とコロナウイルスの蔓延を最小限に抑えるために、手指消毒剤の使用を推奨しています。このウイルスによる死亡者数の増加は、消費者の警戒心を高め、感染予防のために手指の衛生を重視するようになりました。手指消毒剤にはアルコールが多く含まれており、ウイルスのエンベロープコーティングを除去することで、ウイルスを非感染状態にし、使用者を継続的に保護することができます。

大衆の健康意識の高まり
手指消毒剤の需要の高まりは、消化器系、呼吸器系、皮膚など様々な感染症が一般大衆の間で流行していることが、さらなる要因となっています。アルコールベースの手指消毒剤は、皮膚や手のひらに存在する有害な細菌やウイルスの感染を最小限に抑えることができるため、胃腸炎、下痢、吐き気、嘔吐のインスタンスを減らすことができます。また、従来から使用されているハンドソープや石鹸に比べ、皮膚の乾燥や炎症を抑える成分が含まれています。製品メーカーは、アレルギーを引き起こさず、自然界で無害な天然成分やオーガニック成分を使用した除菌剤を開発しています。

新バリエーションとディスペンサーの導入
花や果物の香りを配合した革新的な手指消毒剤の発売も、市場を牽引しています。製品メーカーは、小袋やミニボトルなど、使いやすく携帯性に優れた泡タイプやジェルタイプの除菌剤を開発しています。ジェルタイプの除菌剤は、薄く水のような粘性で、皮膚に素早く広がり浸透して病原菌を中和します。同様に、泡タイプの手指消毒剤も使用上の利便性が高く、こすり落とす必要がない。メーカーは、ストロベリー、グリーンアップル、ライチ、オレンジなどの革新的なフレーバーの製品を、ハンズフリーの自動センサー式および足で操作する斬新なディスペンサーに搭載して発売しています。

オンライン小売チャネルを通じた製品の入手
この市場は、オンライン小売チャネルやソーシャルメディア・プラットフォームの普及も後押ししています。消費者は、高級パーソナルケア製品や衛生用品が入手可能であることをますます認識するようになり、健康的なライフスタイルを広く採用するようになってきています。製品ベンダーは、革新的なマーケティング戦略を駆使して、影響力のある著名人やスポーツ選手を通じて衛生用品を宣伝し、より幅広い消費者層にリーチして惹きつけています。また、消費者の注目を集めるために魅力的なパッケージを開発し、高品質な製品を通じて本物の贅沢な体験を提供しています。オンライン小売プラットフォームを通じて、消費者は自宅にいながら注文できるようになり、製品メーカーやベンダーは遠隔地にいる消費者にもリーチすることができるようになりました。

主な市場細分化
IMARC Groupでは、世界の手指消毒剤市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、製品形態、製品タイプ、流通チャネル、最終用途に基づき、市場を分類しています。

製品形態別の内訳。

ゲル
リキッド
スプレー
発泡体
その他

製品タイプ別構成比

アルコールベース
ノンアルコール

販売チャネル別構成比。

B2B
病院
その他機関
小売
ハイパーマーケット・スーパーマーケット
薬局
百貨店
オンラインストア
その他

エンドユーザー別構成比

病院
家庭
製造業
ホスピタリティ
飲食店
政府・公共機関(教育機関を除く)
学校・教育機関
企業・商業施設
レジャー・娯楽施設
農業関連
その他

地域別構成比

北米
米国
カナダ
欧州
ドイツ
イギリス
フランス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合環境。
当レポートでは、手指消毒剤のトップメーカーであるReckitt Benckiser Group PLC、The Himalaya Drug Company、The Procter & Gamble Company、Henkel AG & Company、Unilever PLC、Vi-Jon Laboratories Inc、Gojo Industries, Inc、Sanofi S.A、Kutol Products Company, IncおよびThe 3M Companyに関する市場競争環境についても分析を行っています。

本レポートで回答した主な質問
1.手指消毒剤の世界市場規模は?
2.COVID-19が世界の手指消毒剤市場に与えた影響は?
3.手の消毒剤の世界市場を牽引する主要因は何か?
4.製品形態に基づく手の消毒剤の世界市場の内訳は?
5.製品形態に基づくハンドサニタイザーの世界市場のブレークアップは?
6.エンドユーズに基づく手の消毒剤の世界市場のブレークアップは何ですか?
7.手の消毒剤の世界市場の主要地域はどこですか?
8.手の消毒剤の世界市場の主要なプレイヤー/企業はどこですか?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Hand Sanitizer Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Form
6.1 Gel
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Liquid
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Spray
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Foam
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Others
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Product Type
7.1 Alcohol-Based
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Non-Alcohol Based
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 B2B
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Breakup by End Use
8.1.2.1 Hospitals
8.1.2.1.1 Market Trends
8.1.2.1.2 Market Forecast
8.1.2.2 Other Institutions
8.1.2.2.1 Market Trends
8.1.2.2.2 Market Forecast
8.1.3 Market Forecast
8.2 Retail
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Breakup by Channel
8.2.2.1 Hypermarkets/Supermarkets
8.2.2.1.1 Market Trends
8.2.2.1.2 Market Forecast
8.2.2.2 Pharmacy Stores
8.2.2.2.1 Market Trends
8.2.2.2.2 Market Forecast
8.2.2.3 Online Stores
8.2.2.3.1 Market Trends
8.2.2.3.2 Market Forecast
8.2.2.4 Departmental Stores
8.2.2.4.1 Market Trends
8.2.2.4.2 Market Forecast
8.2.2.5 Others
8.2.2.5.1 Market Trends
8.2.2.5.2 Market Forecast
8.2.3 Market Forecast
9 Market Breakup by End Use
9.1 Hospitals
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Households
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Manufacturing
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Hospitality
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Restaurants
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
9.6 Government/Utilities (Except Educational Institutes)
9.6.1 Market Trends
9.6.2 Market Forecast
9.7 Schools and Educational Institutes
9.7.1 Market Trends
9.7.2 Market Forecast
9.8 Enterprise and Commercial Facilities
9.8.1 Market Trends
9.8.2 Market Forecast
9.9 Recreational and Entertainment Centers
9.9.1 Market Trends
9.9.2 Market Forecast
9.10 Agriculture
9.10.1 Market Trends
9.10.2 Market Forecast
9.11 Others
9.11.1 Market Trends
9.11.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 Market Breakup by End Use
10.1.2 United States
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.1.3 Canada
10.1.3.1 Market Trends
10.1.3.2 Market Forecast
10.2 Europe
10.2.1 Market Breakup by End Use
10.2.2 Germany
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 United Kingdom
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 France
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Italy
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Spain
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Russia
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.2.8 Others
10.2.8.1 Market Trends
10.2.8.2 Market Forecast
10.3 Asia Pacific
10.3.1 Market Breakup by End Use
10.3.2 China
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 India
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Japan
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 South Korea
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Australia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Indonesia
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.3.8 Others
10.3.8.1 Market Trends
10.3.8.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Market Breakup by End Use
10.4.2 Brazil
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Mexico
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.4.4 Others
10.4.4.1 Market Trends
10.4.4.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Breakup by End Use
10.5.4 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
14.1 Key Price Indicators
14.2 Price Structure
14.3 Margin Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Reckitt Benckiser Group PLC
15.3.2 The Himalaya Drug Company
15.3.3 The Procter & Gamble Company
15.3.4 Henkel AG & Company
15.3.5 Unilever PLC
15.3.6 Vi-Jon Laboratories Inc.
15.3.7 Gojo Industries, Inc.
15.3.8 Sanofi S.A.
15.3.9 Kutol Products Company, Inc.
15.3.10 The 3M Company

 

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Summary

The global hand sanitizer market reached a value of US$ 6.0 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 2.9 Billion by 2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

A hand sanitizer, or a hand rub, is an antiseptic solution applied on the hands to remove disease-causing pathogens from the skin. It is commonly available in foam, gel and liquid-based variants and consists of alcohol, water, emollients, polyacrylates, artificial and natural colors and fragrances. The alcohol used in hand sanitizers includes ethanol and isopropanol, which instantly denatures proteins and destroys the lipid-based coatings of certain bacteria and viruses. The water acts as a carrier for the ingredients and bonds with the hydrogel. The emollients and other ingredients are added in small quantities to protect the skin from dryness caused by the alcohol, neutralize the acidic effects of polyacrylate and enhance the smell and appearance of the product. Currently, alcohol-free variants are also available, which are manufactured using glycerin, thickening agents and disinfectants, such as benzalkonium chloride (BAC) and other antimicrobial agents.

Hand sanitizers also contain humectants that attract and lock moisture in the hands and do not remove natural oils from the skin despite repetitive use. In comparison to the traditionally used soap, these sanitizers are more effective and gentler on the skin. As coronavirus disease (COVID-19) continues to spread across the globe, there has been a significant increase in the demand for hand sanitizers in schools, hospitals, residential and commercial complexes and other public spaces. However, with the ease of lockdown regulations and an overall decline in the number of cases globally, there is a significant drop in the demand and sales of hand sanitizers.

Global Hand Sanitizer Market Trends:
The Spread of Coronavirus Disease (COVID-19) Across the Globe
With the sudden outbreak of the COVID-19 pandemic, the World Health Organization (WHO) has recommended the use of hand sanitizers for self-preservation and minimizing the spread of the coronavirus. The increasing number of deaths caused by the virus has further triggered an alarming response from consumers, thereby increasing the emphasis of consumers on hand hygiene as a preventive measure from contracting the infection. Hand sanitizers contain a high percentage of alcohol, which removes the envelope coating of the virus, thereby making it non-infectious and providing continuous protection to the user.

Rising Health Consciousness Among the Masses
The increasing demand for hand sanitizers is further supported by the rising prevalence of various gastrointestinal, respiratory and skin infections among the masses. Alcohol-based hand sanitizers can minimize the transmission of harmful bacteria and viruses present on the skin or palm of the hands, thereby reducing the instances of stomach infections, diarrhea, nausea and vomiting. In comparison to the traditionally used hand washes and soaps, hand sanitizers contain ingredients that can also aid in minimizing dryness and irritation on the skin. Product manufacturers are developing sanitizers with natural and organic ingredients that do not cause allergies and are non-toxic in nature.

The Introduction of Novel Variants and Dispensers
The market is also driven by the launch of innovative hand sanitizers infused with floral and fruit fragrances. Product manufacturers are developing easy-to-use and portable foam and gel-based sanitizers in sachets and mini-bottles. The gel-based sanitizers have a thin and watery consistency that spread and penetrate the skin quickly to neutralize the pathogens. Similarly, foam-based hand sanitizers are also highly convenient to use and do not need to be rubbed off. Manufacturers are launching products in innovative flavors, such as strawberry, green apple, litchi and orange, in novel hands-free automatic sensor-based and foot-operated dispensers.

Product Availability Through Online Retail Channels
The market is also driven by the proliferation of online retail channels and social media platforms. Consumers are increasingly becoming aware of the availability of premium personal care and hygiene products and are widely adopting healthy lifestyles. Product vendors are using innovative marketing strategies to promote sanitation products through influential celebrities and sports personalities to reach and attract a broader consumer base. They are also developing attractive packaging to grab the consumer’s attention and provide them with an authentic and luxurious experience through their high-quality products. Through online retail platforms, consumers are now able to place orders from the convenience of their homes and the product manufacturers and vendors are able to reach the audiences present in remote locations.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global hand sanitizer market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on product form, product type, distribution channel and end use.

Breakup by Product Form:

Gel
Liquid
Spray
Foam
Others

Breakup by Product Type:

Alcohol-Based
Non-Alcohol Based

Breakup by Distribution Channel:

B2B
Hospitals
Other Institutions
Retail
Hypermarkets/Supermarkets
Pharmacy Stores
Departmental Stores
Online Stores
Others

Breakup by End Use:

Hospitals
Households
Manufacturing
Hospitality
Restaurants
Government/Utilities (Except Educational Institutes)
Schools and Educational Institutes
Enterprise and Commercial Facilities
Recreational and Entertainment Centers
Agriculture
Others

Breakup by Region:

North America
United States
Canada
Europe
Germany
United Kingdom
France
Italy
Spain
Russia
Others
Asia Pacific
China
India
Japan
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The report has also analyzed the competitive landscape of the market with some of the top hand sanitizer manufacturers being Reckitt Benckiser Group PLC, The Himalaya Drug Company, The Procter & Gamble Company, Henkel AG & Company, Unilever PLC, Vi-Jon Laboratories Inc., Gojo Industries, Inc., Sanofi S.A., Kutol Products Company, Inc., and The 3M Company.

Key Questions Answered in This Report
1. What is the size of the global hand sanitizer market?
2. What has been the impact of COVID-19 on the global hand sanitizer market?
3. What are the key factors driving the global hand sanitizer market?
4. What is the breakup of the global hand sanitizer market based on the product form?
5. What is the breakup of the global hand sanitizer market based on the product type?
6. What is the breakup of the global hand sanitizer market based on the end use?
7. What are the key regions in the global hand sanitizer market?
8. Who are the key players/companies in the global hand sanitizer market?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Hand Sanitizer Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Product Form
6.1 Gel
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Liquid
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Spray
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
6.4 Foam
6.4.1 Market Trends
6.4.2 Market Forecast
6.5 Others
6.5.1 Market Trends
6.5.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Product Type
7.1 Alcohol-Based
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Non-Alcohol Based
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 B2B
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Breakup by End Use
8.1.2.1 Hospitals
8.1.2.1.1 Market Trends
8.1.2.1.2 Market Forecast
8.1.2.2 Other Institutions
8.1.2.2.1 Market Trends
8.1.2.2.2 Market Forecast
8.1.3 Market Forecast
8.2 Retail
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Breakup by Channel
8.2.2.1 Hypermarkets/Supermarkets
8.2.2.1.1 Market Trends
8.2.2.1.2 Market Forecast
8.2.2.2 Pharmacy Stores
8.2.2.2.1 Market Trends
8.2.2.2.2 Market Forecast
8.2.2.3 Online Stores
8.2.2.3.1 Market Trends
8.2.2.3.2 Market Forecast
8.2.2.4 Departmental Stores
8.2.2.4.1 Market Trends
8.2.2.4.2 Market Forecast
8.2.2.5 Others
8.2.2.5.1 Market Trends
8.2.2.5.2 Market Forecast
8.2.3 Market Forecast
9 Market Breakup by End Use
9.1 Hospitals
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Households
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Manufacturing
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Hospitality
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Restaurants
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
9.6 Government/Utilities (Except Educational Institutes)
9.6.1 Market Trends
9.6.2 Market Forecast
9.7 Schools and Educational Institutes
9.7.1 Market Trends
9.7.2 Market Forecast
9.8 Enterprise and Commercial Facilities
9.8.1 Market Trends
9.8.2 Market Forecast
9.9 Recreational and Entertainment Centers
9.9.1 Market Trends
9.9.2 Market Forecast
9.10 Agriculture
9.10.1 Market Trends
9.10.2 Market Forecast
9.11 Others
9.11.1 Market Trends
9.11.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 Market Breakup by End Use
10.1.2 United States
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.1.3 Canada
10.1.3.1 Market Trends
10.1.3.2 Market Forecast
10.2 Europe
10.2.1 Market Breakup by End Use
10.2.2 Germany
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 United Kingdom
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 France
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Italy
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Spain
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Russia
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.2.8 Others
10.2.8.1 Market Trends
10.2.8.2 Market Forecast
10.3 Asia Pacific
10.3.1 Market Breakup by End Use
10.3.2 China
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 India
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Japan
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 South Korea
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Australia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Indonesia
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.3.8 Others
10.3.8.1 Market Trends
10.3.8.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Market Breakup by End Use
10.4.2 Brazil
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Mexico
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.4.4 Others
10.4.4.1 Market Trends
10.4.4.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Breakup by End Use
10.5.4 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
14.1 Key Price Indicators
14.2 Price Structure
14.3 Margin Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Reckitt Benckiser Group PLC
15.3.2 The Himalaya Drug Company
15.3.3 The Procter & Gamble Company
15.3.4 Henkel AG & Company
15.3.5 Unilever PLC
15.3.6 Vi-Jon Laboratories Inc.
15.3.7 Gojo Industries, Inc.
15.3.8 Sanofi S.A.
15.3.9 Kutol Products Company, Inc.
15.3.10 The 3M Company

 

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在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/10/04 10:27

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