家庭用クリーナー市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Household Cleaners Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 家庭用クリーナーの世界市場規模は、2021年に340億米ドルに達しました。今後、IMARCグループは、2027年には442億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.4%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念... もっと見る
サマリー家庭用クリーナーの世界市場規模は、2021年に340億米ドルに達しました。今後、IMARCグループは、2027年には442億米ドルに達し、2022年から2027年の間にCAGR4.4%を示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。家庭用クリーナーとは、家庭の柔らかい表面や硬い表面から汚れや細菌、その他の汚染物質を除去するために使用される様々な化学薬品や洗浄液を指します。研磨剤、非研磨剤、特殊洗剤、漂白剤、殺菌剤、硬水用ステインリムーバー、その他アンモニアや重曹をベースとした製品などが含まれます。これらの製品は、ほこり、粘土、油、グリース、石鹸カス、硬水マーク、石灰岩、カビやカビに効果的です。これらは一般的に、トリガー式スプレー、エアゾール缶、ポンプ式ボトルなどのパッケージで販売されており、家庭での個人の健康や衛生の維持を助けることができます。 コロナウイルス病(COVID-19)の蔓延により、住宅や商業空間における個人の衛生や清潔さに関する意識が高まっていることが、市場の成長を促進する重要な要因の一つとなっています。これに伴い、ガラスや鏡面、ステンレス、木材に使用できる専用クリーナーへの嗜好が高まっています。さらに、環境に優しく持続可能な家庭用製品への需要が高まっていることも、市場の成長に弾みをつけています。家庭用洗剤は通常、アルカリ、酸、界面活性剤、脱脂剤などの洗浄剤を使用して製造されますが、これらは長時間さらされると健康に悪影響を与える可能性があります。そのため、製品メーカーは植物油、コーンスターチ、アルコール、重曹、酸素系漂白剤、洗濯用ソーダ、柑橘系溶剤などの天然・有機成分を使用しており、これは市場に明るい展望を生み出しています。その他、急速な都市化、可処分所得の増加、消費者のライフスタイルの変化と相まって、住宅プロジェクトの増加をもたらす大規模なインフラ開発などの要因が、市場をさらに牽引すると予測されます。 主な市場細分化 IMARC Groupでは、家庭用クリーナーの世界市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、製品タイプ、流通チャネル、成分、用途に基づき、市場を分類しています。 製品タイプ別内訳。 サーフェスクリーナー ガラスクリーナー 便器洗浄剤 その他 販売チャネル別構成比 スーパーマーケット、ハイパーマーケット コンビニエンスストア オンラインストア その他 成分別構成比 界面活性剤 ビルダー 溶剤 抗菌剤 その他 アプリケーション別構成比 バスルーム キッチン 床 ファブリック その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合環境。 本レポートでは、Bombril S/A, Church & Dwight Co. Inc., Colgate-Palmolive Company, Godrej Consumer Products Limited, Henkel AG & Company KGaA, Kao Corporation, Reckitt Benckiser Group plc, S. C. Johnson & Son Inc. 本レポートで回答した主な質問 家庭用クリーナーの世界市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移していくか? 主要な地域市場はどこか? COVID-19は家庭用洗剤の世界市場にどのような影響を与えたか? 製品タイプに基づく市場の内訳は? 流通チャネル別の市場構成は? 成分別の市場構成は? 用途別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 家庭用クリーナーの世界市場の構造および主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Household Cleaners Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Surface Cleaner 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Glass Cleaner 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Toilet Bowl Cleaner 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Supermarkets and Hypermarkets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Convenience Stores 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Online Stores 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Ingredient 8.1 Surfactants 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Builders 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Solvents 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Antimicrobials 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Bathroom 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Kitchen 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Floor 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Fabric 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Indicators 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Bombril S/A 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Church & Dwight Co. Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 Colgate-Palmolive Company 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Godrej Consumer Products Limited 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 Henkel AG & Company KGaA 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 Kao Corporation 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Reckitt Benckiser Group plc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 S. C. Johnson & Son Inc. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 SWOT Analysis 15.3.9 The Procter & Gamble Company 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Unilever Plc 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis
SummaryThe global household cleaners market size reached US$ 34.0 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 44.2 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 4.4% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Household Cleaners Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Product Type 6.1 Surface Cleaner 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Glass Cleaner 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Toilet Bowl Cleaner 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Distribution Channel 7.1 Supermarkets and Hypermarkets 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Convenience Stores 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Online Stores 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Others 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Ingredient 8.1 Surfactants 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Builders 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Solvents 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Antimicrobials 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Application 9.1 Bathroom 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Kitchen 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Floor 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Fabric 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Indicators 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Bombril S/A 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 Church & Dwight Co. Inc. 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 Colgate-Palmolive Company 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 Godrej Consumer Products Limited 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.4.3 Financials 15.3.5 Henkel AG & Company KGaA 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.5.3 Financials 15.3.5.4 SWOT Analysis 15.3.6 Kao Corporation 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Reckitt Benckiser Group plc. 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.7.4 SWOT Analysis 15.3.8 S. C. Johnson & Son Inc. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.8.3 SWOT Analysis 15.3.9 The Procter & Gamble Company 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.9.3 Financials 15.3.9.4 SWOT Analysis 15.3.10 Unilever Plc 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.10.3 Financials 15.3.10.4 SWOT Analysis
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(耐久財)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited.社の耐久財分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(household)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |