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米国の新聞市場規模、シェア、動向分析レポート:タイプ別(広告、発行部数)、プラットフォーム別(印刷、デジタル)、出版物別(全国、地方/地域)、セグメント別予測、2025年~2030年


U.S. Newspaper Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type (Advertising, Circulation), By Platform (Print, Digital), By Publication (National, Local/Regional), And Segment Forecasts, 2025 - 2030

米国新聞市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国の新聞市場規模は2030年までに189億9000万米ドルに達し、2025年から2030年までの年平均成長率は-1.3%で拡大すると予測されて... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年11月25日 US$3,950
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110 英語

 

サマリー

米国新聞市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国の新聞市場規模は2030年までに189億9000万米ドルに達し、2025年から2030年までの年平均成長率は-1.3%で拡大すると予測されている。印刷物、テレビ、ラジオからデジタル空間へのニュースの移行は、伝統的なニュース業界に大きな混乱をもたらした。ピュー・リサーチ・センターの調査によると、アメリカ人のほとんどがデジタル機器からニュースを入手している。

デジタル・アウトレットには、アプリ、ポッドキャスト、ニュースレターなど、オンライン上で顧客にリーチするための選択肢がいくつかある。デジタル・プラットフォームの中で最も好まれているのはニュース・アプリで、成人の約26%が利用しているのに対し、グーグル検索を好むのは12%である。例えば、米国では現在、ミレニアル世代が新聞読者全体の4分の1近くを占めている。

スマートフォンやタブレットのようなモバイル機器は、オンラインでニュースを入手する方法として好まれるようになってきている。この利用は、世界のインターネット消費の約70%まで拡大すると予想されている。アメリカ人の3分の2以上が、ユーチューブ、ツイッター、グーグル検索などのソーシャルメディアからニュースを入手している。このようなソーシャルメディアの利用は若者だけにとどまらず、50歳以上のアメリカ人にも広がっている。

新聞社は、インターネットでの検索に基づいて読者にパーソナライズされたニュースフィードやヘッドラインを提供できる「チャットボット」のような新技術を試みている。例えば、地方紙では、ニュースのほとんどはAP通信(24時間対応の通信社で、米国最大かつ最古の通信社)のようなワイヤーサービスから提供されるため、同じ記事がオン・オフラインで複数の媒体に掲載される。

米国新聞市場レポートハイライト

- 2024年の売上シェアは発行部数の新聞が55%以上、広告の新聞は2025年から2030年にかけて年平均成長率-0.6%を記録すると予測される。

- 2024年の印刷新聞の販売シェアは58%超、デジタル新聞の需要は2025年から2030年にかけてCAGR 0.3%の成長が予測される

- 2024年の地方/地域出版物のシェアは58%を超え、全国出版物は減少の一途をたどっており、2030年までのCAGRは-1.9%と予測される。

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3.情報調達
1.3.1.購入データベース
1.3.2.GVRの内部データベース
1.3.3.二次資料と第三者の視点
1.3.4.一次調査
1.4.情報分析
1.4.1.データ分析モデル
1.5.市場情報とデータの可視化
1.6.データの検証と公開
第2章.エグゼクティブサマリー
2.1.市場概要
2.2.タイプ別展望
2.3.プラットフォームの展望
2.4.出版アウトルック
2.5.競合状況のスナップショット
第3章 米国の新聞市場米国新聞市場の変数、トレンド、スコープ
3.1.市場の系譜の展望
3.2.業界バリューチェーン分析
3.3.市場ダイナミクス
3.3.1.市場促進要因分析
3.3.2.市場阻害要因分析
3.3.3.市場機会
3.3.4.市場の課題
3.4.業界分析ツール
3.4.1.ポーターのファイブフォース分析
3.5.市場参入戦略
第4章 消費者行動分析消費者行動分析
4.1.デモグラフィック分析
4.2.消費者の動向と嗜好
4.3.購買行動に影響を与える要因
4.4.消費者の製品採用動向
4.5.考察と提言
第5章.米国の新聞市場タイプ別推定とトレンド分析
5.1.米国の新聞市場:タイプ別主要なポイント
5.2.タイプ別動向分析と市場シェア、2024年・2030年
5.3.2018年~2030年のタイプ別市場推定・予測(億米ドル)
5.3.1.広告
5.3.1.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Billion)
5.3.2.流通
5.3.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
第6章.米国の新聞市場プラットフォームの推定と動向分析
6.1.米国の新聞市場:プラットフォーム別主要なポイント
6.2.プラットフォームの動向分析と市場シェア、2024年・2030年
6.3.2018年~2030年のプラットフォーム別市場推計・予測(億米ドル)
6.3.1.印刷
6.3.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
6.3.2.デジタル
6.3.2.1.市場の推定と予測、2018~2030年(USD Billion)
第7章.米国の新聞市場出版物の推定と動向分析
7.1.米国の新聞市場:出版物別主要なポイント
7.2.出版物の動き分析と市場シェア、2024年と2030年
7.3.2018~2030年の出版物別市場推計・予測(億米ドル)
7.3.1.国内
7.3.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.2.地域/地方
7.3.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
第8章.米国の新聞市場競合分析
8.1.主要市場参入企業による最近の動向と影響分析
8.2.企業分類
8.3.参加企業の概要
8.4.財務実績
8.5.製品ベンチマーク
8.6.企業市場シェア分析、2024年(%)
8.7.企業ヒートマップ分析
8.8.戦略マッピング
8.9.企業プロフィール
8.9.1.ウォール・ストリート・ジャーナル
8.9.1.1.会社概要
8.9.1.2.業績
8.9.1.3.製品ポートフォリオ
8.9.1.4.戦略的イニシアティブ
8.9.2.トリビューン出版
8.9.2.1.会社概要
8.9.2.2.業績
8.9.2.3.製品ポートフォリオ
8.9.2.4.戦略的イニシアティブ
8.9.3.ガネット
8.9.3.1.会社概要
8.9.3.2.業績
8.9.3.3.製品ポートフォリオ
8.9.3.4.戦略的イニシアティブ
8.9.4.メディアニュースグループInc.
8.9.4.1.会社概要
8.9.4.2.業績
8.9.4.3.製品ポートフォリオ
8.9.4.4.戦略的イニシアティブ
8.9.5.ニューズコーポレーション
8.9.5.1.会社概要
8.9.5.2.業績
8.9.5.3.製品ポートフォリオ
8.9.5.4.戦略的イニシアティブ
8.9.6.ニューヨークタイムズ社
8.9.6.1.会社概要
8.9.6.2.業績
8.9.6.3.製品ポートフォリオ
8.9.6.4.戦略的イニシアティブ
8.9.7.ワシントンポスト
8.9.7.1.会社概要
8.9.7.2.業績
8.9.7.3.製品ポートフォリオ
8.9.7.4.戦略的イニシアティブ
8.9.8.ニューヨークポスト
8.9.8.1.会社概要
8.9.8.2.業績
8.9.8.3.製品ポートフォリオ
8.9.8.4.戦略的イニシアティブ
8.9.9.ロサンゼルスタイムズ
8.9.9.1.会社概要
8.9.9.2.業績
8.9.9.3.製品ポートフォリオ
8.9.9.4.戦略的イニシアティブ
8.9.10.ニューズデイ
8.9.10.1.会社概要
8.9.10.2.業績
8.9.10.3.製品ポートフォリオ
8.9.10.4.戦略的イニシアティブ

 

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Summary

U.S. Newspapers Market Growth & Trends

The U.S. newspaper market size is expected to reach USD 18.99 billion by 2030, expanding at a CAGR of -1.3% from 2025 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The transition of news from print, television, and radio to digital spaces has caused huge disruptions in the traditional news industry. As per the Pew Research Center Survey, most Americans get news from digital devices.

Digital outlets have several options for reaching customers online, including apps, podcasts, newsletters, etc. Among the digital platforms, the most preferred one is the news app, which consists of around 26% of adults compared to 12% who prefer a google search. For instance, in the U.S. millennials now make up nearly a quarter of all newspaper readership.

Mobile devices like smartphones and tablets are becoming a preferred method of getting news online. This usage is anticipated to expand to around 70% of the global internet consumption. More than two-thirds of Americans get news from social media like YouTube, Twitter, and Google searches. This social media usage is not just confined to the young population but also to Americans over the age of 50.

Newspapers are experimenting with new technologies like ‘chatbots’ that can provide readers with personalized news feeds and headlines based on their searches on the internet. For instance, in the local newspapers, the news mostly comes from wire services like Associated Press (a 24-hr news agency, the largest and oldest in the U.S.), so the same stories appear in multiple outlets on and offline.

U.S. Newspapers Market Report Highlights

• Circulation newspapers accounted for a revenue share of over 55% in 2024, And advertising newspapers are projected to record a CAGR of -0.6% from 2025 to 2030

• Print newspaper sales accounted for a share of over 58% in 2024, And the demand for digital newspapers is projected to grow at a CAGR of 0.3% from 2025 to 2030

• Local/regional publications accounted for a share of over 58% in 2024, and national publications are facing an ongoing decline, projected to shrink at a CAGR of -1.9% through 2030



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Materials & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Information & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Snapshot
2.2. Type Outlook
2.3. Platform Outlook
2.4. Publication Outlook
2.5. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. U.S. Newspaper Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Driver Analysis
3.3.2. Market Restraint Analysis
3.3.3. Market Opportunities
3.3.4. Market Challenges
3.4. Industry Analysis Tools
3.4.1. Porter’s Five Forces Analysis
3.5. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends & Preferences
4.3. Factors Affecting Buying Behavior
4.4. Consumer Product Adoption Trends
4.5. Observations & Recommendations
Chapter 5. U.S. Newspaper Market: Type Estimates & Trend Analysis
5.1. U.S. Newspaper Market, By Type: Key Takeaways
5.2. Type Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
5.3. Market Estimates & Forecasts, by type, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.1. Advertising
5.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.2. Circulation
5.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
Chapter 6. U.S. Newspaper Market: Platform Estimates & Trend Analysis
6.1. U.S. Newspaper Market, By Platform: Key Takeaways
6.2. Platform Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
6.3. Market Estimates & Forecasts, by platform, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.1. Print
6.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.2. Digital
6.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
Chapter 7. U.S. Newspaper Market: Publication Estimates & Trend Analysis
7.1. U.S. Newspaper Market, By Publication: Key Takeaways
7.2. Publication Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
7.3. Market Estimates & Forecasts, by publication, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.1. National
7.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.2. Local/Regional
7.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
Chapter 8. U.S. Newspaper Market: Competitive Analysis
8.1. Recent developments & impact analysis, by key market participants
8.2. Company Categorization
8.3. Participant’s Overview
8.4. Financial Performance
8.5. Product Benchmarking
8.6. Company Market Share Analysis, 2024 (%)
8.7. Company Heat Map Analysis
8.8. Strategy Mapping
8.9. Company Profiles
8.9.1. The Wall Street Journal
8.9.1.1. Company Overview
8.9.1.2. Financial Performance
8.9.1.3. Product Portfolios
8.9.1.4. Strategic Initiatives
8.9.2. Tribune Publishing
8.9.2.1. Company Overview
8.9.2.2. Financial Performance
8.9.2.3. Product Portfolios
8.9.2.4. Strategic Initiatives
8.9.3. Gannett Co. Inc.
8.9.3.1. Company Overview
8.9.3.2. Financial Performance
8.9.3.3. Product Portfolios
8.9.3.4. Strategic Initiatives
8.9.4. MediaNews Group. Inc.
8.9.4.1. Company Overview
8.9.4.2. Financial Performance
8.9.4.3. Product Portfolios
8.9.4.4. Strategic Initiatives
8.9.5. News Corporation
8.9.5.1. Company Overview
8.9.5.2. Financial Performance
8.9.5.3. Product Portfolios
8.9.5.4. Strategic Initiatives
8.9.6. New York Times Company
8.9.6.1. Company Overview
8.9.6.2. Financial Performance
8.9.6.3. Product Portfolios
8.9.6.4. Strategic Initiatives
8.9.7. The Washington Post
8.9.7.1. Company Overview
8.9.7.2. Financial Performance
8.9.7.3. Product Portfolios
8.9.7.4. Strategic Initiatives
8.9.8. New York Post
8.9.8.1. Company Overview
8.9.8.2. Financial Performance
8.9.8.3. Product Portfolios
8.9.8.4. Strategic Initiatives
8.9.9. Los Angeles Times
8.9.9.1. Company Overview
8.9.9.2. Financial Performance
8.9.9.3. Product Portfolios
8.9.9.4. Strategic Initiatives
8.9.10. Newsday
8.9.10.1. Company Overview
8.9.10.2. Financial Performance
8.9.10.3. Product Portfolios
8.9.10.4. Strategic Initiatives

 

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