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ゴルフクラブの市場規模、シェア、動向分析レポート:用途別(レジャー、プロフェッショナル)、流通チャネル別(スポーツ用品小売店、オンライン、百貨店・ディスカウントストア)、地域別(北米、欧州)、セグメント別予測、2025年~2030年


Golf Club Market Size, Share & Trends Analysis Report By Application (Leisure, Professional), By Distribution Channel (Sporting Goods Retailers, Online, Department & Discount Stores), By Region (North America, Europe), And Segment Forecasts, 2025 - 2030

ゴルフクラブ市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のゴルフクラブ市場規模は2025年から2030年にかけて年平均成長率3.0%を記録し、2030年には48億3000万米ドルに達すると... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年11月21日 US$5,950
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120 英語

 

サマリー

ゴルフクラブ市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のゴルフクラブ市場規模は2025年から2030年にかけて年平均成長率3.0%を記録し、2030年には48億3000万米ドルに達すると予測されています。この市場は、様々な国や様々な階層の人々の間で、スポーツとしてのゴルフの人気が高まっていることによって牽引されると予測されている。ゴルフクラブ需要の大幅な増加は、ここ数年の中流階級の所得水準の上昇と女性ゴルファーの増加に起因している。

ゴルフはいくつかの国ではステータスシンボルとみなされている。そのため、社会的地位を維持するために、高所得層の多くの人々がこのスポーツに参加している。オリンピックにゴルフが採用され、トーナメントの数が増えていることも、このスポーツへの参加を促している。いくつかの国の政府は、このスポーツのための施設を提供することによって、このスポーツを推進している。例えば、2010年のコモンウェルスゲームズ以降、インド政府観光省は国内のゴルフ観光の発展に力を入れている。2018年現在、同国には全国に200以上のコースがある。こうした取り組みにより、これらの国々でゴルフ人気が高まり、ゴルフクラブのプロ需要が高まることが期待されている。

他のスポーツと同様に、ゴルフもまた、いくつかのポジティブな原動力を目の当たりにすると同時に、独自の課題に直面している。しかし、ゲームとしてのゴルフは国際的に大きな広がりを見せており、特に女性を中心とした若者たちがその成長に貢献している。テーラーメイドは多くの新製品を市場に投入しているが、タイトリストは奇数年にドライバー、偶数年にアイアンの新製品を発表するだけで、在庫をコントロールし、需要を増やすことを目指している。

企業によるさまざまな推薦イベントやキャンペーンとともに、広範なマーケティング戦略を採用することは、さまざまなゴルフ製品に対する消費者の嗜好に影響を与える。これらのイベントはまた、必需品の一つとしてクラブも含むゴルフ用品市場全体における様々なブランドの提供に対する消費者の関心を高めるのに役立ちます。また、ゴルフ協会と政府の支援による一般向けのスポーツ振興の組み合わせも、世界市場に潜在的な機会を提供すると期待されている。

さらに、全米ゴルフ財団(NGF)によると、各種ゴルフ用品のオンライン購入は、商品販売全体に占める割合が引き続き高い。2017年にはゴルファーの3分の1以上がゴルフ用品をオンラインで購入しており、ボールとアパレルが売上の大部分を占めている。ゴルフトーナメントやイベントへの参加や人気の高まりなど、数多くの要因がゴルフ用品の売上に貢献すると予想される。しかし、米国経済の強化や、ゴルフスポーツが従来とは異なる手段で新たな参加者を獲得していることが、今後をリードする可能性が高い。

同市場で事業を展開する主要プレーヤーの中には、提供する製品を多様化し、世界市場での地位を強化するために買収に注力している企業もある。例えば、2019年1月、Callaway Golf Companyは、国際的なプレミアムアウトドアアパレル、フットウェア、および機器ブランドのJack Wolfskinの所有者であるJW Stargazer Holding GmbHを買収した。この買収により、前者のライフスタイル製品カテゴリーが拡大した。この動きは、キャロウェイ・ゴルフ・カンパニーにアクティブ・アウトドアとアーバン・アウトドアのカテゴリーにおける成長機会を提供すると期待されている。

ゴルフクラブ市場レポートハイライト

- 用途別では、レジャー分野が世界のゴルフクラブ市場を支配し、2024年の収益シェアは80.1%であった。世界中の主要都市部におけるゴルフコースの拡大が、このスポーツの人気上昇に大きな役割を果たしている。

- 2024年のゴルフクラブ市場で最大の収益シェアを占めたのは、スポーツ用品小売業者セグメントであった。消費者の嗜好は、一般的にスポーツ用品小売店で販売される高級ゴルフクラブへとますますシフトしている。

- 北米のゴルフクラブ市場は、2024年に45.1%の収益シェアで世界市場を支配した。北米は、ゴルフコースの数とプロ&レジャープレーヤーの数で世界をリードしてきた。

- アジア太平洋地域のゴルフクラブ市場は、2025年から2030年にかけてCAGRが最も速くなると予測されている。アジア太平洋地域は、ゴルフプレー人口の増加と中流階級の可処分所得の増加により、ゴルフクラブに大きな成長の可能性をもたらしている。

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3.情報調達
1.3.1.購入データベース
1.3.2.GVRの内部データベース
1.3.3.二次情報源と第三者の視点
1.3.4.一次調査
1.4.情報分析
1.4.1.データ分析モデル
1.5.市場形成とデータの可視化
1.6.データの検証と公開
第2章.エグゼクティブ・サマリー
2.1.市場概要
2.2.セグメント別スナップショット
2.3.競合環境スナップショット
第3章.ゴルフクラブ市場の変数、トレンド、スコープ
3.1.市場紹介
3.2.普及・成長展望マッピング
3.3.業界バリューチェーン分析
3.3.1.販売/小売チャネル分析
3.3.2.利益率分析
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.市場促進要因分析
3.4.2.市場阻害要因分析
3.4.3.業界の課題
3.4.4.産業機会
3.5.事業環境分析
3.5.1.産業分析 - ポーターの分析
3.5.1.1.サプライヤーパワー
3.5.1.2.バイヤーパワー
3.5.1.3.代替の脅威
3.5.1.4.新規参入の脅威
3.5.1.5.競合ライバル
3.6.ゴルフクラブ市場のロードマップ
3.7.市場参入戦略
第4章 消費者行動分析消費者行動分析
4.1.デモグラフィック分析
4.2.消費者の動向と嗜好
4.3.購買決定に影響を与える要因
4.4.消費者の製品採用
4.5.考察と提言
第5章.ゴルフクラブ市場アプリケーションの推定と動向分析
5.1.ゴルフクラブ市場:用途別主要項目
5.2.用途別動向分析と市場シェア、2024年および2030年
5.3.市場推定と予測、用途別、2018年~2030年(10億米ドル)
5.3.1.レジャー
5.3.1.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Billion)
5.3.2.プロフェッショナル
5.3.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
第6章.ゴルフクラブ市場流通チャネルの推定と動向分析
6.1.ゴルフクラブ市場:流通チャネル別主要なポイント
6.2.流通チャネルの動向分析と市場シェア、2024年および2030年
6.3.2018年~2030年の流通チャネル別市場推定・予測(億米ドル)
6.3.1.スポーツ用品小売業者
6.3.1.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Billion)
6.3.2.オンライン
6.3.2.1.市場の推計と予測、2018年~2030年(USD Billion)
6.3.3.百貨店・ディスカウントストア
6.3.3.1.市場の推計と予測、2018年~2030年(USD Billion)
第7章.ゴルフクラブ市場地域別推定と動向分析
7.1.ゴルフクラブ市場地域別展望
7.2.地域別市場主要なポイント
7.3.2018年~2030年の地域別市場推定と予測(10億米ドル)
7.3.1.北米
7.3.1.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年 (USD Billion)
7.3.1.2.米国
7.3.1.2.1.主要国のダイナミクス
7.3.1.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.1.3.カナダ
7.3.1.3.1.主要国のダイナミクス
7.3.1.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(10億米ドル)
7.3.2.欧州
7.3.2.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.2.2.英国
7.3.2.2.1.主要国のダイナミクス
7.3.2.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.2.3.ドイツ
7.3.2.3.1.主要国のダイナミクス
7.3.2.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.2.4.フランス
7.3.2.4.1.主要国のダイナミクス
7.3.2.4.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.2.5.イタリア
7.3.2.5.1.主要国のダイナミクス
7.3.2.5.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.2.6.スペイン
7.3.2.6.1.主要国のダイナミクス
7.3.2.6.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.3.アジア太平洋
7.3.3.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.3.2.中国
7.3.3.2.1.主要国のダイナミクス
7.3.3.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.3.3.日本
7.3.3.3.1.主要国のダイナミクス
7.3.3.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.3.4.インド
7.3.3.4.1.主なカントリーダイナミクス
7.3.3.4.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.3.5.オーストラリア・ニュージーランド
7.3.3.5.1.主要国の動態
7.3.3.5.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.4.ラテンアメリカ
7.3.4.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.4.2.ブラジル
7.3.4.2.1.主要国のダイナミクス
7.3.4.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.4.3.アルゼンチン
7.3.4.3.1.主要国の市場動向
7.3.4.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.5.中東・アフリカ
7.3.5.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.5.2.南アフリカ
7.3.5.2.1.主要国のダイナミクス
7.3.5.2.2.市場の推計と予測、2018年~2030年(USD Billion)
7.3.5.3.アラブ首長国連邦
7.3.5.3.1.主要国のダイナミクス
7.3.5.3.2.市場の推計と予測、2018~2030年(10億米ドル)
第8章.ゴルフクラブ市場競合分析
8.1.世界の主要プレーヤー、最近の動向と業界への影響
8.2.主要企業/競合の分類(主要イノベーター、市場リーダー、新興プレイヤー)
8.3.ベンダーランドスケープ
8.4.企業プロフィール
8.4.1.キャロウェイゴルフ
8.4.1.1.会社概要
8.4.1.2.業績
8.4.1.3.製品ポートフォリオ
8.4.1.4.戦略的イニシアティブ
8.4.2.住友ゴム工業株式会社
8.4.2.1.会社概要
8.4.2.2.業績
8.4.2.3.製品ポートフォリオ
8.4.2.4.戦略的イニシアティブ
8.4.3.Acushnetホールディングス
8.4.3.1.会社概要
8.4.3.2.業績
8.4.3.3.製品ポートフォリオ
8.4.3.4.戦略的イニシアティブ
8.4.4.テーラーメイドゴルフ株式会社
8.4.4.1.会社概要
8.4.4.2.業績
8.4.4.3.製品ポートフォリオ
8.4.4.4.戦略的イニシアティブ
8.4.5.ミズノ株式会社
8.4.5.1.会社概要
8.4.5.2.業績
8.4.5.3.製品ポートフォリオ
8.4.5.4.戦略的イニシアティブ
8.4.6.アメアスポーツ
8.4.6.1.会社概要
8.4.6.2.業績
8.4.6.3.製品ポートフォリオ
8.4.6.4.戦略的イニシアティブ
8.4.7.PING
8.4.7.1.会社概要
8.4.7.2.業績
8.4.7.3.製品ポートフォリオ
8.4.7.4.戦略的イニシアティブ
8.4.8.株式会社ブリヂストン
8.4.8.1.会社概要
8.4.8.2.業績
8.4.8.3.製品ポートフォリオ
8.4.8.4.戦略的イニシアティブ
8.4.9.スタジオB
8.4.9.1.会社概要
8.4.9.2.業績
8.4.9.3.製品ポートフォリオ
8.4.9.4.戦略的イニシアティブ
8.4.10.ベンホーガン・ゴルフ・イクイップメント・カンパニー
8.4.10.1.会社概要
8.4.10.2.業績
8.4.10.3.製品ポートフォリオ
8.4.10.4.戦略的イニシアティブ

 

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Summary

Golf Club Market Growth & Trends

The global golf club market size is expected to reach USD 4.83 billion by 2030, registering a CAGR of 3.0% from 2025 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market is anticipated to be driven by the growing popularity of golf as a sport in various countries as well as among various classes of the population. A substantial rise in the demand for golf clubs can be attributed to increasing income levels of the middle-class population and the growing number of female golfers over the last few years.

Golf is considered to be a status symbol in several countries. As a result, a large number of people from high-income groups participate in this sport to maintain their status in society. Inclusion of golf in the Olympics and the increasing number of tournaments have been encouraging people to participate in this sport. Governments of several countries are promoting the sport by providing facilities for it. For example, after the Commonwealth Games 2010, the Ministry of Tourism, Government of India, has been focusing on the development of golf tourism in the country. As of 2018, the country had more than 200 courses across the nation. These initiatives are expected to boost the popularity of the game in these nations, thereby driving the professional demand for golf clubs.

Like every other sport, golf is also witnessing a few positive dynamics as well as facing its own set of challenges. However, golf as a game has a significant international reach, wherein an array of youngsters, especially females, are contributing to its growth. TaylorMade has been flooding the market with a number of new products, whereas Titleist aims to control the inventory and increase demand by only announcing new drivers in odd years and irons in even ones.

Adoption of extensive marketing strategies, along with different endorsement events and campaigns by companies, impacts consumer preferences for various golf products. These events also aid in growing consumer attention towards various brand offerings in the entire golf equipment market, which also includes clubs as one of the essentials. A combination of the golf associations and promotion of the sport for the public, supported by the government, is also expected to offer potential opportunities for the global market.

Moreover, as per the National Golf Foundation (NGF), online purchases of various golf equipment continue to hold a higher percentage of total merchandise sales. More than one-third of golfers bought golf merchandise online in 2017, wherein balls and apparel contributed the majority of the sales. Numerous factors such as increasing participation and popularity of golf tournaments and events are expected to contribute to the sales of golf gear. However, strengthening of the U.S. economy and the golf sport attaining new participants through non-conventional means are likely to lead the way in the future.

Some of the key players operating in the market are focusing on acquisitions to diversify their product offerings and strengthen their position in the global market. For instance, in January 2019, Callaway Golf Company acquired JW Stargazer Holding GmbH, the owner of the international premium outdoor apparel, footwear, and equipment brand Jack Wolfskin. This acquisition expanded the former’s lifestyle product category. This move is expected to provide growth opportunities for Callaway Golf Company in active outdoor and urban outdoor categories.

Golf Club Market Report Highlights

• Based on applications, the leisure segment dominated the global golf club market with a revenue share of 80.1% in 2024. The expansion of golf courses in key urban areas across the globe has played a major role in the sport's rising popularity.

• The sporting goods retailers segment held the largest revenue share of the golf club market in 2024. Consumer preference has increasingly shifted toward high-end golf clubs, typically sold at sporting goods retail stores.

• The North America golf club market dominated the global market with a revenue share of 45.1% in 2024. North America has been the global leader in terms of the number of golf courses and the number of professional & leisure players.

• The Asia Pacific golf club market is projected to experience the fastest CAGR from 2025 to 2030. Asia Pacific offers strong growth potential for golf clubs owing to the rising golf-playing population and increasing disposable income of the middle-class population.



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Snapshot
2.2. Segment Snapshot
2.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. Golf Club Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Introduction
3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
3.3. Industry Value Chain Analysis
3.3.1. Sales/Retail Channel Analysis
3.3.2. Profit Margin Analysis
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Market Driver Analysis
3.4.2. Market Restraint Analysis
3.4.3. Industry Challenges
3.4.4. Industry Opportunities
3.5. Business Environment Analysis
3.5.1. Industry Analysis – Porter’s
3.5.1.1. Supplier Power
3.5.1.2. Buyer Power
3.5.1.3. Substitution Threat
3.5.1.4. Threat from New Entrant
3.5.1.5. Competitive Rivalry
3.6. Roadmap of Golf Club Market
3.7. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends and Preferences
4.3. Factors Affecting Buying Decision
4.4. Consumer Product Adoption
4.5. Observations & Recommendations
Chapter 5. Golf Club Market: Application Estimates & Trend Analysis
5.1. Golf Club Market, By Application: Key Takeaways
5.2. Application Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
5.3. Market Estimates & Forecasts, By Application, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.1. Leisure
5.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
5.3.2. Professional
5.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
Chapter 6. Golf Club Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
6.1. Golf Club Market, By Distribution Channel: Key Takeaways
6.2. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
6.3. Market Estimates & Forecasts, by Distribution Channel, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.1. Sporting Goods Retailers
6.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.2. Online
6.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
6.3.3. Department and Discount Stores
6.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
Chapter 7. Golf Club Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Golf Club Market: Regional Outlook
7.2. Regional Marketplaces: Key Takeaways
7.3. Market Estimates & Forecasts, by Region, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.1. North America
7.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.1.2. U.S.
7.3.1.2.1. Key country dynamics
7.3.1.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.1.3. Canada
7.3.1.3.1. Key country dynamics
7.3.1.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.2. Europe
7.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.2.2. U.K.
7.3.2.2.1. Key country dynamics
7.3.2.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.2.3. Germany
7.3.2.3.1. Key country dynamics
7.3.2.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.2.4. France
7.3.2.4.1. Key country dynamics
7.3.2.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.2.5. Italy
7.3.2.5.1. Key country dynamics
7.3.2.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.2.6. Spain
7.3.2.6.1. Key country dynamics
7.3.2.6.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.3. Asia Pacific
7.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.3.2. China
7.3.3.2.1. Key country dynamics
7.3.3.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.3.3. Japan
7.3.3.3.1. Key country dynamics
7.3.3.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.3.4. India
7.3.3.4.1. Key country dynamics
7.3.3.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.3.5. Australia & New Zealand
7.3.3.5.1. Key country dynamics
7.3.3.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.4. Latin America
7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.4.2. Brazil
7.3.4.2.1. Key country dynamics
7.3.4.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.4.3. Argentina
7.3.4.3.1. Key country dynamics
7.3.4.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.5. Middle East & Africa
7.3.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.5.2. South Africa
7.3.5.2.1. Key country dynamics
7.3.5.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
7.3.5.3. UAE
7.3.5.3.1. Key country dynamics
7.3.5.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Billion)
Chapter 8. Golf Club Market: Competitive Analysis
8.1. Key global players, recent developments & their impact on the industry
8.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players)
8.3. Vendor Landscape
8.4. Company Profiles
8.4.1. Callaway Golf Company
8.4.1.1. Company Overview
8.4.1.2. Financial Performance
8.4.1.3. Product Portfolios
8.4.1.4. Strategic Initiatives
8.4.2. Sumitomo Rubber Industries, Ltd.
8.4.2.1. Company Overview
8.4.2.2. Financial Performance
8.4.2.3. Product Portfolios
8.4.2.4. Strategic Initiatives
8.4.3. Acushnet Holdings Corp.
8.4.3.1. Company Overview
8.4.3.2. Financial Performance
8.4.3.3. Product Portfolios
8.4.3.4. Strategic Initiatives
8.4.4. TAYLORMADE GOLF COMPANY, INC.
8.4.4.1. Company Overview
8.4.4.2. Financial Performance
8.4.4.3. Product Portfolios
8.4.4.4. Strategic Initiatives
8.4.5. MIZUNO Corporation
8.4.5.1. Company Overview
8.4.5.2. Financial Performance
8.4.5.3. Product Portfolios
8.4.5.4. Strategic Initiatives
8.4.6. Amer Sports
8.4.6.1. Company Overview
8.4.6.2. Financial Performance
8.4.6.3. Product Portfolios
8.4.6.4. Strategic Initiatives
8.4.7. PING
8.4.7.1. Company Overview
8.4.7.2. Financial Performance
8.4.7.3. Product Portfolios
8.4.7.4. Strategic Initiatives
8.4.8. Bridgestone Corporation
8.4.8.1. Company Overview
8.4.8.2. Financial Performance
8.4.8.3. Product Portfolios
8.4.8.4. Strategic Initiatives
8.4.9. Studio B
8.4.9.1. Company Overview
8.4.9.2. Financial Performance
8.4.9.3. Product Portfolios
8.4.9.4. Strategic Initiatives
8.4.10. BenHoganGolf Equipment Company
8.4.10.1. Company Overview
8.4.10.2. Financial Performance
8.4.10.3. Product Portfolios
8.4.10.4. Strategic Initiatives

 

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よくあるご質問


Grand View Research社はどのような調査会社ですか?


グランドビューリサーチ(Grand View Research)は通信技術、化学品、材料、ヘルスケア、エネルギーなど広範な市場を対象にした調査報告書を出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/12/19 10:26

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