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ドアホンの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(オーディオドアホン、ビデオドアホン)、用途別(住宅、商業施設)、地域別、セグメント別予測、2025年~2030年


Door Phone Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Audio Door Phones, Video Door Phones), By Application (Residential, Commercial), By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030

ドアホン市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のドアホン市場規模は2025年から2030年にかけて年平均成長率3.4%を記録し、2030年には60億米ドルに達すると予測されている... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年11月27日 US$3,950
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80 英語

 

サマリー

ドアホン市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のドアホン市場規模は2025年から2030年にかけて年平均成長率3.4%を記録し、2030年には60億米ドルに達すると予測されている。この市場を牽引しているのは、自宅のセキュリティや安全製品に対する消費者の支出であり、集合住宅からの需要の高まりでもある。さらに、敷地内のあらゆる場所に手動セキュリティを維持するコストは、自動化されたセキュリティ装置と比較してはるかに高価であるため、市場におけるドアホンの販売が増加している。

アジア太平洋地域では、スマート住宅や自動化住宅が増加しており、さまざまな地域メーカーから費用対効果の高い製品が提供されていることが市場を牽引している。また、建物の中央警備システムと統合できるため、家庭の監視がより簡単で安全になる。これらの製品は、ベルが鳴るたびに最上階から駆け下りることが大きな苦痛である身体障害者や高齢者にとって、非常に厳しいものである。高級テレビドアホンの発明は、実質的に市場で人気を集めている。ドアを開けることなく、相手とライブで会話ができる。

スマート・テクノロジーの採用や、スマートフォンによる機器のスマート・コントロールも、自動化されたホーム・セキュリティ・システムのニーズが高まっている大きな理由のひとつである。スマートフォンと接続されたドアホンには特別な機能があり、不在時でも訪問者の出入りを制御できる。さらに、セキュリティーアラームの追加、生体センサーによる迅速なアクセス、スマートコントロールなど、ドアホンの進歩が市場に成長機会をもたらしている。

アジア太平洋地域は、予測期間中最も高いCAGR 7.6%で拡大すると予想される。この市場を牽引しているのは、住宅分野での建設活動の増加である。さらに、住宅で一人暮らしをする人々の安全やセキュリティに対する関心の高まりが、この市場を牽引している。商業スペースでも、従業員に高度な安全性とセキュリティを与えるために、様々な場所にこれらのデバイスを設置している。オーディオドアホンは、商業スペースでの使用増加により、2018年に最大の市場シェアを占めた。

市場におけるブランドプレゼンスを高めるために、新製品の発売、事業拡大、M&Aなど様々な戦略的取り組みが主要プレーヤーによって行われている。このビジネスにおける主要なプレーヤーには、Aiphone Corporation、Panasonic Corporation、Fermax Holding Investment SL、1byone, Inc.、Honeywell International Inc.、ABB Genway、およびLegrandがある。例えば、2018年8月、パナソニック株式会社は、音声変更機能付きのワイヤレスビデオドアホンを発売した。

ドアホン市場レポートハイライト

- 製品別では、ビデオドアホン分野が予測期間中に最も速いCAGRで成長すると予測される。住宅および商業空間における高度なセキュリティソリューションに対する需要の高まりが大きな推進力となっている。

- 住宅用セグメントは、スマートホーム技術の採用が増加し、住宅所有者のホームセキュリティ意識が高まっていることから、2024年には67.6%の最大収益シェアで市場を支配した。

- 北米のドアホン市場は、2024年に32.1%の最大収益シェアで世界市場を支配し、同地域の高度な技術インフラとスマートホームデバイスの高い採用率により、予測期間中に成長すると予測されている。

- 様々なメーカーが新製品の発売、マーケティングキャンペーン、技術革新に注力し、今後の製品セグメントから既存および将来の需要パターンを推定している。

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3.情報調達
1.3.1.購入データベース
1.3.2.GVRの内部データベース
1.3.3.二次情報源と第三者の視点
1.3.4.一次調査
1.4.情報分析
1.4.1.データ分析モデル
1.5.市場形成とデータの可視化
1.6.データの検証と公開
第2章.エグゼクティブ・サマリー
2.1.市場概要
2.2.セグメント別スナップショット
2.3.競合環境スナップショット
第3章 ドアホン市場ドアホン市場の変数、トレンド、スコープ
3.1.市場の系譜
3.1.1.親市場の展望
3.1.2.関連市場の見通し
3.2.産業バリューチェーン分析
3.2.1.利益率分析(業界レベル)
3.3.市場ダイナミクス
3.3.1.市場促進要因分析
3.3.2.市場阻害要因分析
3.3.3.市場機会
3.3.4.市場の課題
3.4.業界分析ツール
3.4.1.ポーターのファイブフォース分析
3.5.市場参入戦略
第4章 消費者行動分析消費者行動分析
4.1.デモグラフィック分析
4.2.消費者の動向と嗜好
4.3.購買決定に影響を与える要因
4.4.消費者の製品採用
4.5.考察と提言
第5章.ドアホン市場:製品推定と動向分析
5.1.ドアホン市場:製品別主要項目
5.2.製品動向分析と市場シェア、2024年および2030年
5.3.市場予測:製品別、2018年~2030年(百万米ドル)
5.3.1.音声ドアホン
5.3.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
5.3.2.ビデオドアホン
5.3.2.1.市場の推定と予測、2018~2030年(USD Million)
第6章.ドアホン市場アプリケーションの推定と動向分析
6.1.ドアホン市場:用途別主要項目
6.2.アプリケーション動向分析と市場シェア、2024年・2030年
6.3.市場予測:用途別(2018年~2030年) (百万米ドル
6.3.1.商業用
6.3.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
6.3.1.2.ホテル
6.3.1.2.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.3.1.3.オフィス
6.3.1.3.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.3.1.4.その他
6.3.1.4.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.3.2.住宅用
6.3.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.3.2.2.戸建て住宅
6.3.2.2.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.3.2.3.マルチフラットアパート
6.3.2.3.1.市場の推計と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第7章 ドアホン市場ドアホン市場地域別推定と動向分析
7.1.ドアホン市場地域別展望
7.2.地域別市場主要なポイント
7.3.2018年~2030年の地域別市場推定と予測(百万米ドル)
7.3.1.北米
7.3.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
7.3.1.2.米国
7.3.1.2.1.主要国のダイナミクス
7.3.1.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.1.3.カナダ
7.3.1.3.1.主要国のダイナミクス
7.3.1.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.1.4.メキシコ
7.3.1.4.1.主要カントリーダイナミクス
7.3.1.4.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.2.欧州
7.3.2.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.2.2.英国
7.3.2.2.1.主要国のダイナミクス
7.3.2.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
7.3.2.3.ドイツ
7.3.2.3.1.主要国のダイナミクス
7.3.2.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
7.3.2.4.フランス
7.3.2.4.1.主要国のダイナミクス
7.3.2.4.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.2.5.イタリア
7.3.2.5.1.主要国のダイナミクス
7.3.2.5.2.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.2.6.スペイン
7.3.2.6.1.主要国のダイナミクス
7.3.2.6.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.3.アジア太平洋
7.3.3.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.3.2.中国
7.3.3.2.1.主要国のダイナミクス
7.3.3.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
7.3.3.3.インド
7.3.3.3.1.主要国のダイナミクス
7.3.3.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
7.3.3.4.日本
7.3.3.4.1.主要国のダイナミクス
7.3.3.4.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
7.3.3.5.オーストラリア・ニュージーランド
7.3.3.5.1.主要国の動態
7.3.3.5.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.3.6.韓国
7.3.3.6.1.主要国のダイナミクス
7.3.3.6.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
7.3.4.ラテンアメリカ
7.3.4.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.4.2.ブラジル
7.3.4.2.1.主要国のダイナミクス
7.3.4.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.5.中東・アフリカ
7.3.5.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.5.2.南アフリカ
7.3.5.2.1.主要国のダイナミクス
7.3.5.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第8章.ドアホン市場競合分析
8.1.主要市場参入企業別の最新動向と影響分析
8.2.企業分類
8.3.参加企業の概要
8.4.財務実績
8.5.製品ベンチマーク
8.6.企業市場シェア分析、2024年(%)
8.7.企業ヒートマップ分析
8.8.戦略マッピング
8.9.企業プロフィール
8.9.1.アイホン株式会社
8.9.1.1.会社概要
8.9.1.2.業績
8.9.1.3.製品ポートフォリオ
8.9.1.4.戦略的イニシアティブ
8.9.2.フェルマックス・インターナショナル
8.9.2.1.会社概要
8.9.2.2.業績
8.9.2.3.製品ポートフォリオ
8.9.2.4.戦略的イニシアティブ
8.9.3.ハネウェル・インターナショナル
8.9.3.1.会社概要
8.9.3.2.業績
8.9.3.3.製品ポートフォリオ
8.9.3.4.戦略的イニシアティブ
8.9.4.ルグラン
8.9.4.1.会社概要
8.9.4.2.業績
8.9.4.3.製品ポートフォリオ
8.9.4.4.戦略的イニシアティブ
8.9.5.パナソニックホールディングス株式会社
8.9.5.1.会社概要
8.9.5.2.業績
8.9.5.3.製品ポートフォリオ
8.9.5.4.戦略的イニシアティブ
8.9.6.1byone, Inc.
8.9.6.1.会社概要
8.9.6.2.業績
8.9.6.3.製品ポートフォリオ
8.9.6.4.戦略的イニシアティブ
8.9.7.ABB
8.9.7.1.会社概要
8.9.7.2.業績
8.9.7.3.製品ポートフォリオ
8.9.7.4.戦略的イニシアティブ
8.9.8.アクシスコミュニケーションズ AB
8.9.8.1.会社概要
8.9.8.2.業績
8.9.8.3.製品ポートフォリオ
8.9.8.4.戦略的イニシアティブ
8.9.9.広東安寿宝デジタル技術有限公司
8.9.9.1.会社概要
8.9.9.2.業績
8.9.9.3.製品ポートフォリオ
8.9.9.4.戦略的イニシアティブ
8.9.10.杭州ヒクビジョンデジタルテクノロジー有限公司
8.9.10.1.会社概要
8.9.10.2.業績
8.9.10.3.製品ポートフォリオ
8.9.10.4.戦略的イニシアティブ

 

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Summary

Door Phone Market Growth & Trends

The global door phone market size is expected to reach USD 6.00 billion by 2030, registering a CAGR of 3.4% from 2025 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market is driven by consumer spending on security and safety products for home, along with rise in demand from the multi storage residential buildings. Moreover, cost of keeping manual security at every place in a premise is much costlier as compared to the automated security devices, thereby resulting in increased sale of door phones in the market.

The market is driven by increasing number of smart and automated homes in Asia Pacific, along with availability of cost effective products from various regional manufacturers. It can also be integrated with the central security system of the building, thereby making home monitoring easier and safer. These products are highly demanding for physically handicapped and old people in the house for whom every time when the bell rings, running down from the top floor is a big pain. The invention of high-end video door phones is substantially getting more popular in the market. It provides live conversation with the person without even opening of main door.

Adoption of smart technology and smart control of devices with the help of smart phones is also one of the major reasons behind growing need for automated home security system. Door phones connected with smart phones have special feature, which allows user to control the access of visitors even if when they are not in home. Moreover, advancements in door phones including addition of security alarms, quick access through biometric sensors, and smart control provide a growth opportunity for the market.

Asia Pacific is expected to expand at the highest CAGR of 7.6% over the forecast period. The market is driven by increasing number of construction activities in the residential sector. Moreover, growing concerns over safety and security of people who are living alone in their houses are driving this market. Commercial spaces are also installing these devices at various locations for giving advanced level of safety and security to the employees. Audio door phones accounted for the largest market share in 2018 owing to their increased usage in commercial spaces.

Various strategic initiatives such as new product launches, expansion, and mergers and acquisitions are taken by the key players in order to increase the brand presence in the market. Some of the key players in the business are Aiphone Corporation; Panasonic Corporation; Fermax Holding Investment SL; 1byone, Inc.; Honeywell International Inc.; ABB Genway; and Legrand. For instance, in August 2018, Panasonic Corporation launched a wireless video door phone, along with a voice change function.

Door Phone Market Report Highlights

• By product, the video door phone segment is expected to grow at the fastest CAGR over the forecast period. The increasing demand for advanced security solutions in residential and commercial spaces is a significant driver.

• The residential segment dominated the market with the largest revenue share of 67.6% in 2024, owing to the increasing adoption of smart home technologies and heightened home security awareness among homeowners.

• North America door phone market dominated the global market with the largest revenue share of 32.1% in 2024 and is expected to grow over the forecast period owing to the region's advanced technology infrastructure and high adoption rate of smart home devices.

• Various manufacturers are concentrating on new product launches, marketing campaigns, and technological innovation to estimate existing and future demand patterns from upcoming product segments.



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Snapshot
2.2. Segment Snapshot
2.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. Door Phone Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Parent Market Outlook
3.1.2. Related Market Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Profit Margin Analysis (Industry-level)
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Driver Analysis
3.3.2. Market Restraint Analysis
3.3.3. Market Opportunities
3.3.4. Market Challenges
3.4. Industry Analysis Tools
3.4.1. Porter’s Five Forces Analysis
3.5. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends and Preferences
4.3. Factors Affecting Buying Decision
4.4. Consumer Product Adoption
4.5. Observations & Recommendations
Chapter 5. Door Phone Market: Product Estimates & Trend Analysis
5.1. Door Phone Market, By Product: Key Takeaways
5.2. Product Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
5.3. Market Estimates & Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.1. Audio Door Phone
5.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.2. Video Door Phone
5.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. Door Phone Market: Application Estimates & Trend Analysis
6.1. Door Phone Market, By Application: Key Takeaways
6.2. Application Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
6.3. Market Estimates & Forecasts, by Application , 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.1. Commercial
6.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.1.2. Hotels
6.3.1.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.1.3. Offices
6.3.1.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.1.4. Others
6.3.1.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.2. Residential
6.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.2.2. Single Home
6.3.2.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.2.3. Multi Flats Apartment
6.3.2.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. Door Phone Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Door Phone Market: Regional Outlook
7.2. Regional Marketplaces: Key Takeaways
7.3. Market Estimates & Forecasts, by Region, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.1. North America
7.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.1.2. U.S.
7.3.1.2.1. Key country dynamics
7.3.1.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.1.3. Canada
7.3.1.3.1. Key country dynamics
7.3.1.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.1.4. Mexico
7.3.1.4.1. Key country dynamics
7.3.1.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2. Europe
7.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2.2. U.K.
7.3.2.2.1. Key country dynamics
7.3.2.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2.3. Germany
7.3.2.3.1. Key country dynamics
7.3.2.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2.4. France
7.3.2.4.1. Key country dynamics
7.3.2.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2.5. Italy
7.3.2.5.1. Key country dynamics
7.3.2.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2.6. Spain
7.3.2.6.1. Key country dynamics
7.3.2.6.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3. Asia Pacific
7.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3.2. China
7.3.3.2.1. Key country dynamics
7.3.3.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3.3. India
7.3.3.3.1. Key country dynamics
7.3.3.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3.4. Japan
7.3.3.4.1. Key country dynamics
7.3.3.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3.5. Australia & New Zealand
7.3.3.5.1. Key country dynamics
7.3.3.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3.6. South Korea
7.3.3.6.1. Key country dynamics
7.3.3.6.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.4. Latin America
7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.4.2. Brazil
7.3.4.2.1. Key country dynamics
7.3.4.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.5. Middle East & Africa
7.3.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.5.2. South Africa
7.3.5.2.1. Key country dynamics
7.3.5.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 8. Door Phone Market: Competitive Analysis
8.1. Recent Developments & Impact Analysis, by Key Market Participants
8.2. Company Categorization
8.3. Participant’s Overview
8.4. Financial Performance
8.5. Product Benchmarking
8.6. Company Market Share Analysis, 2024 (%)
8.7. Company Heat Map Analysis
8.8. Strategy Mapping
8.9. Company Profiles
8.9.1. Aiphone Corporation
8.9.1.1. Company Overview
8.9.1.2. Financial Performance
8.9.1.3. Product Portfolios
8.9.1.4. Strategic Initiatives
8.9.2. FERMAX INTERNATIONAL
8.9.2.1. Company Overview
8.9.2.2. Financial Performance
8.9.2.3. Product Portfolios
8.9.2.4. Strategic Initiatives
8.9.3. Honeywell International Inc.
8.9.3.1. Company Overview
8.9.3.2. Financial Performance
8.9.3.3. Product Portfolios
8.9.3.4. Strategic Initiatives
8.9.4. Legrand
8.9.4.1. Company Overview
8.9.4.2. Financial Performance
8.9.4.3. Product Portfolios
8.9.4.4. Strategic Initiatives
8.9.5. Panasonic Holdings Corporation
8.9.5.1. Company Overview
8.9.5.2. Financial Performance
8.9.5.3. Product Portfolios
8.9.5.4. Strategic Initiatives
8.9.6. 1byone, Inc.
8.9.6.1. Company Overview
8.9.6.2. Financial Performance
8.9.6.3. Product Portfolios
8.9.6.4. Strategic Initiatives
8.9.7. ABB
8.9.7.1. Company Overview
8.9.7.2. Financial Performance
8.9.7.3. Product Portfolios
8.9.7.4. Strategic Initiatives
8.9.8. Axis Communications AB
8.9.8.1. Company Overview
8.9.8.2. Financial Performance
8.9.8.3. Product Portfolios
8.9.8.4. Strategic Initiatives
8.9.9. GUANGDONG ANJUBAO DIGITAL TECHNOLOGY CO.,LTD
8.9.9.1. Company Overview
8.9.9.2. Financial Performance
8.9.9.3. Product Portfolios
8.9.9.4. Strategic Initiatives
8.9.10. Hangzhou Hikvision Digital Technology Co., Ltd
8.9.10.1. Company Overview
8.9.10.2. Financial Performance
8.9.10.3. Product Portfolios
8.9.10.4. Strategic Initiatives

 

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調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/12/19 10:26

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