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アウトオブホーム広告市場セグメント別。製品別(デジタルビルボード、トランジット、ストリートファニチャー)、産業分野別(テレコム、交通、BFSI、小売、FMC&G、Eコマース、M&E [機械・電気])、地域別 - 市場規模、シェア、トレンドの世界分析 2019-2021年および2031年までの予測


Out-of-Home Advertising Market: Segmented: By Product (Digital Billboards, Transit, Street Furniture), By Industry Vertical (Telecom, Transport, BFSI, Retail, FMC&G, E-commerce, and M&E [Mechanical & Electrical]), And Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends For 2019–2021 And Forecasts To 2031

[170 + ページ調査レポート】 アウトオブホーム広告市場は、2021年の251億米ドルから2031年には496億米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から2031年にかけて年率7%で成長すると予想されています。 製品... もっと見る

 

 

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Fatpos Global
Fatpos グローバル
2022年6月26日 US$4,950
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サマリー

[170 + ページ調査レポート】 アウトオブホーム広告市場は、2021年の251億米ドルから2031年には496億米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から2031年にかけて年率7%で成長すると予想されています。

製品概要
OOH広告は、屋外広告、屋外メディア、アウトオブホームメディアとも呼ばれ、お客様の家の外で目にする広告の一種です。このタイプの広告の例としては、ビルボード、ベンチ、バスシェルターなどがあります。また、他のOOH広告モデルもあります。モデルの一つは、場所が重要な役割を果たしている ³"オンザゴー³"として知られています。例えば、ビルボード、ポスター、ウォールスケープなど、歩きながら、あるいは位置を変えながら見ることができるような場所に設置されます。また、コンビニエンスストアや医療機関、美容院など、物理的な場所に設置されたメディアも含まれます。ビルボード、ストリートファニチャー、トランジット、オルタナティブの4つが基本的なアウトオブホーム広告の種類である。

市場の特徴
家庭外広告市場は、2031年までに年平均7%の成長が見込まれる。

世界のOOH業界は、NFCやGPS技術の台頭、デジタル広告やネットワークの成長といった要因によって牽引されると思われる。また、プログラマティック広告への支出の増加、スマートシティの展開、ディスプレイ技術の進歩も、業界を前進させる可能性があります。さらに、製品ポートフォリオをグローバルに拡大するため、この業界の多国籍企業は他の主要企業との合併や買収に取り組んでいます。

家庭外広告の世界市場セグメント
デジタルビルボードセグメントは、2021年から31年の間に最も高いCAGRで成長すると予想される。

家庭外広告の世界市場は、製品別に、デジタルビルボード、トランジット、ストリートファニチャーに細分化されています。ビルボードは、一般的に幹線道路沿いなどの交通量の多い場所に設置される大型の屋外広告物(ビルボードとも呼ばれる)です。食品・飲料業界、自動車業界、健康・医療業界、ビジネス・パーソナルサービス業界、消費財業界などでは、静止画とデジタルの両方でさまざまなプラットフォームが採用されています。

2021年から31年の間、電子商取引分野が最も高いCAGRで成長すると予想される

世界の家庭外広告市場は、産業分野に基づいて、テレコム、運輸、BFSI、小売、FMC&G、Eコマース、M&E(機械・電気)に分類されます。OOH広告の利用が増加し、顧客と関わるためにクリエイティブで説得力のあるブランドストーリーが採用されていることから、Eコマース部門が業界を支配しています。多くの視聴者を惹きつけるために、企業は新しく魅力的なマーケティング戦略を打ち出しています。

マーケットダイナミクス
ドライバー
都市化およびインフラ開発の進展

インフラが整備され、複合施設やショッピングモールが増えたことで、外で過ごす人の数が増えています。その結果、企業はより多くの人々にリーチするためのプラットフォームとして、デジタルOOH広告の活用に注力しています。さらに、デジタルビルボードは、視聴者を効果的に惹きつけることができるため、人気が高まっています。さらに、デジタルマーケティングのコストは近年低下しており、あらゆる規模の企業にとってより身近なものとなっています。

先進国と発展途上国の都市人口の増加

OOH(アウト・オブ・ホーム)広告ビジネスの隆盛は、都市人口の増加によって後押しされた。都市部の人口が増加すると、交通渋滞や待ち時間が増加します。OOH広告ビジネスは、先進国や発展途上国の都市人口の増加により、交通渋滞の増加に拍車をかけています。

抑制要因
家庭外広告に関連するコストが不安定であること

OOH(アウトオブホーム)広告市場の成長は、予測不可能な広告費によって制限される可能性が高い。看板広告の費用は、サーキュレーション(看板の前を通る車の総量)、人口統計、インプレッションなど様々な基準によって変動する。

世界のアウトオブホーム広告市場キープレイヤー
JCDecauxグループ
会社概要, 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績評価指標, リスク分析, 最近の開発状況, 地域的存在感, SWOT分析

クリアチャンネル・アウトドア・ホールディングス
OUTFRONTメディア
ダクトロニクス Dr.
プリズムビューLLC
NECディスプレイソリューションズ株式会社
OOH広告!有限会社メディア
Broadsign International LLC.
Stroer SE & Co.KGaA
株式会社エムヴィックス
クリスティ・デジタル・システムズ
その他の主要プレイヤー
アウトオブホーム広告の世界市場地域別
世界のアウトオブホーム広告市場は、地域分析に基づいて5つの主要地域に区分されています。北米、中南米、欧州、アジア太平洋、中東・アフリカの5つの主要地域に分類しています。2021年、アジア太平洋地域は最大のoh(アウトオブホーム広告)市場である。OOH(アウトオブホーム)広告事業の立ち上がりは、都市人口の増加が寄与しています。都市の人口が増加すると、交通渋滞や待ち時間が増加します。北米のOOH(アウトオブホーム)広告市場は2番目に大きい。アジア太平洋地域、東欧、西欧、南米、北米、中東、アフリカが本調査の対象地域である。

コビット19の家庭外広告市場への影響
コビット-19は、私たちの生活のほぼすべての側面に影響を与えている。もたらされた変化の多くは一過性のものであるかもしれませんが、永久に続くものもあります。パンデミックにより、人々は通勤や街歩きに費やす時間が減り、その結果、街中の自動車と歩行者の交通量が大幅に減少した。これは都市に住む人々にとっては歓迎すべきことかもしれませんが、こうした交通量の多い場所に依存するOOH(Out-Of-Home)広告主にとっては、決して喜ばしい状況ではありません。

世界のOOH広告市場は、さらに地域別に次のように区分されます。

北米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR(米国、カナダ)、中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、Yo-Y成長率、CAGR(米国、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、その他中南米地域
欧州市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ロシア、その他の欧州地域
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、ニュージーランド、オーストラリア、その他アジア太平洋地域
中東・アフリカ市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - UAE、エジプト、サウジアラビア、南アフリカ、その他中東・アフリカ地域
また、世界のアウトオブホーム広告市場のレポートには、以下の分析が含まれています。
家庭外広告の世界市場セグメント

製品別
デジタルビルボード
トランジット
ストリートファニチャー
業種別
通信
交通機関
BFSI
小売
FMC&G
Eコマース
M&E (機械・電気)
アウトオブホーム広告の市場ダイナミクス
アウトオブホーム広告の市場規模
需要と供給
現在の動向/課題/問題点
競合・参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と抑制要因
アウトオブホーム広告の市場レポート範囲とセグメンテーション
レポート属性の詳細
2021年の市場規模は25.1億ドル。
2031年の収益予測496億ドル
2021年から2031年までの成長率CAGR7%。
推計の基準年 2020年
定量的単位 2021年から2031年までの収益額(百万米ドル)およびCAGR
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
対象セグメント 製品、産業分野、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ(MEA)
主要企業 JCDecaux Group, Clear Channel Outdoor Holdings Inc., OUTFRONT Media, Daktronics Dr., Prismview LLC, NECディスプレイソリューションズ株式会社, OOH advertising!Media Ltd.、Broadsign International LLC.、Stroer SE & Co.KGaA、Mvix, Inc.、Christie Digital Systems Inc.などの著名なプレーヤー。


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目次

Contents
1. Executive Summary
2. Global Out-of-Home Advertising Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Out-of-Home Advertising Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Out-of-Home Advertising Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2031F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12. Global Out-of-Home Advertising Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America: (United States and Canada), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.2. Latin America: (Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.3. Europe: (United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Russia, and Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.4. Asia-Pacific: (India, China, South Korea, Japan, New Zealand, Australia, and Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.5. Middle East and Africa: (UAE, Egypt, Saudi Arabia, South Africa, and Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.2. By Product: Market Share (2020-2031F)
12.2.1. Digital Billboards, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.2.2. Transit, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.2.3. Street Furniture, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3. By Industry Vertical: Market Share (2020-2031F)
12.3.1. Telecom, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.2. Transport, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.3. BFSI, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.4. Retail, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.5. FMC&G, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.6. E-commerce, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.7. M&E (Mechanical & Electrical), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
13. Company Profile
13.1. JCDecaux Group
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Company Total Revenue (Financials)
13.1.3. Market Potential
13.1.4. Global Presence
13.1.5. Key Performance Indicators
13.1.6. SWOT Analysis
13.1.7. Product Launch
13.2. Clear Channel Outdoor Holdings Inc.
13.3. OUTFRONT Media
13.4. Daktronics Dr.
13.5. Prismview LLC
13.6. NEC Display Solutions Ltd.
13.7. OOH advertising! Media Ltd.
13.8. Broadsign International LLC.
13.9. Stroer SE & Co. KGaA
13.10. Mvix, Inc.
13.11. Christie Digital Systems Inc.
13.12. Others Prominent Players

14. Consultant Recommendation
**The above given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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Summary

[ 170 + Pages Research Report ] Out-of-Home Advertising Market to surpass USD 49.6 billion by 2031 from USD 25.1 billion in 2021 at a CAGR of 7% in the coming years, i.e., 2021-2031.

Product Overview
OOH advertising, also known as outdoor advertising, outdoor media, and out-of-home media, is a type of advertising that is seen outside of the customer's home. Some examples of this type of advertising are Billboards, benches, bus shelters, etc. Also, there are other OOH advertising models. One of the models is known as “on the go" where location plays an important role. Examples are Billboards, posters, and wallscapes were placed which can be seen while walking/changing in position. It also includes other location-based media such as at convenience stores, medical centers, hairdressers, and other physical locations. In total, Billboards, street furniture, transit, and alternative are the four basic types of out-of-home advertising.

Market Highlights
Out-of-Home Advertising Market is expected to project a notable CAGR of 7% by 2031

The global OOH industry is likely to be driven by factors such as the rise in NFC and GPS technologies, as well as the growth of digital advertising and networks. Increased spending on programmatic advertising, smart city deployment, and advancements in display technology is also likely to propel the industry forward. Additionally, to extend their product portfolio globally, multinational companies in this industry are working on mergers and acquisitions with other key companies.

Global Out-of-Home Advertising Market: Segments
The digital Billboards segment is expected to grow with the highest CAGR during 2021-31

Based on Product, the global Out-of-Home Advertising Market is fragmented into Digital Billboards, Transit, and Street Furniture. A billboard is a large outdoor advertising structure (also known as a billboard) that is typically located in high-traffic areas such as along main roads. The food and beverage industry, automotive industry, health and medical industry, business and personal services, consumer goods, and others employ various platforms, both static and digital.

E-Commerce segment is expected to grow with the highest CAGR during 2021-31

Global Out-of-Home Advertising Market is classified based on Industry Vertical into Telecom, Transport, BFSI, Retail, FMC&G, E-commerce, and M&E (Mechanical & Electrical). Owing to the increased usage of OOH advertising and the adoption of creative and compelling brand stories to engage with customers, the E-Commerce segment dominates the industry. To entice a big audience, firms come up with new and appealing marketing strategies.

Market Dynamics
Drivers
The Growing Urbanization and Infrastructure Developments

The number of people who spend time outside has increased as infrastructure has improved and the number of shopping complexes and malls has increased. As a result, businesses are focusing on using digital OOH advertising as a platform for reaching a larger audience. Furthermore, the popularity of digital billboards has risen as a result of their capacity to effectively engage audiences. Additionally, the cost of digital marketing has decreased in recent years, making them more accessible to businesses of all sizes.

The Increasing Urban Population in Developed and Developing Economies

The rise of the out-of-home (OOH) advertising business was aided by the growing urban population. As the population of cities grows, traffic congestion and waiting times increase. The OOH advertising business is being driven by the growing urban population in developed and developing countries, which is contributing to increased traffic congestion.

Restraint
The volatile costs associated with the Out-of-Home Advertising

The out-of-home advertising (OOH) market's growth is likely to be limited by the unpredictable cost of advertising. Billboard advertising expenses fluctuate depending on a variety of criteria including circulation (the total volume of vehicles passing by the billboard), demographics, and impressions.

Global Out-of-Home Advertising Market: Key Players
JCDecaux Group
Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis

Clear Channel Outdoor Holdings Inc.
OUTFRONT Media
Daktronics Dr.
Prismview LLC
NEC Display Solutions Ltd.
OOH advertising! Media Ltd.
Broadsign International LLC.
Stroer SE & Co. KGaA
Mvix, Inc.
Christie Digital Systems Inc.
Other Prominent Players
Global Out-of-Home Advertising Market: Regions
Global Out-of-Home Advertising Market is segmented based on regional analysis into five major regions: North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, and the Middle East and Africa. In 2021, Asia Pacific was the largest ooh (out-of-home advertising) market. The rise of the out-of-home (OOH) advertising business was aided by the growing urban population. As the population of cities grows, traffic congestion and waiting times increase. The ooh (out-of-home advertising) market in North America was the second largest. Asia-Pacific, Eastern Europe, Western Europe, South America, North America, the Middle East, and Africa are the regions covered in this research.

Impact of COVID-19 on Out-of-Home Advertising Market
Covid-19 has had an impact on nearly every aspect of our life. While many of the changes brought about may be transient, others will be permanent. Due to the pandemic, people spent less time traveling to work or walking around the streets, resulting in a significant reduction in both automotive and pedestrian traffic in the city. While this may have been a welcome relief for city dwellers, it is not a happy situation for Out-of-Home (OOH) advertisers that rely on these high-traffic areas.

Global Out-of-Home Advertising Market is further segmented by region into:

North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – the United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Russia, and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, New Zealand, Australia, and Rest of Asia Pacific
the Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – UAE, Egypt, Saudi Arabia, South Africa, and Rest of the Middle East and Africa
The global Out-of-Home Advertising Market report also contains an analysis on:
Out-of-Home Advertising Market Segments:

By Product
Digital Billboards
Transit
Street Furniture
By Industry Vertical
Telecom
Transport
BFSI
Retail
FMC&G
E-commerce
M&E (Mechanical & Electrical)
Out-of-Home Advertising Market Dynamics
Out-of-Home Advertising Market Size
Supply & Demand
Current Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints
Out-of-Home Advertising Market Report Scope and Segmentation
Report Attribute Details
The market size value in 2021 USD 25.1 billThe revenue
The revenue forecast in 2031 USD 49.6 billion
Growth Rate CAGR of 7% from 2021 to 2031
The base year for estimation 2020
Quantitative units Revenue in USD million and CAGR from 2021 to 2031
Report coverage Revenue forecast, company ranking, competitive landscape, growth factors, and trends
Segments covered Product, Industry Vertical and Region
Regional scope North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, Middle East & Africa (MEA)
Key companies profiled JCDecaux Group, Clear Channel Outdoor Holdings Inc., OUTFRONT Media, Daktronics Dr., Prismview LLC, NEC Display Solutions Ltd., OOH advertising! Media Ltd., Broadsign International LLC., Stroer SE & Co. KGaA, Mvix, Inc., Christie Digital Systems Inc., and Other Prominent Players.



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Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Global Out-of-Home Advertising Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Out-of-Home Advertising Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Out-of-Home Advertising Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2031F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12. Global Out-of-Home Advertising Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America: (United States and Canada), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.2. Latin America: (Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.3. Europe: (United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Russia, and Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.4. Asia-Pacific: (India, China, South Korea, Japan, New Zealand, Australia, and Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.1.5. Middle East and Africa: (UAE, Egypt, Saudi Arabia, South Africa, and Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.2. By Product: Market Share (2020-2031F)
12.2.1. Digital Billboards, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.2.2. Transit, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.2.3. Street Furniture, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3. By Industry Vertical: Market Share (2020-2031F)
12.3.1. Telecom, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.2. Transport, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.3. BFSI, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.4. Retail, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.5. FMC&G, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.6. E-commerce, By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
12.3.7. M&E (Mechanical & Electrical), By Value (USD Million) 2020-2031F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2031F
13. Company Profile
13.1. JCDecaux Group
13.1.1. Company Overview
13.1.2. Company Total Revenue (Financials)
13.1.3. Market Potential
13.1.4. Global Presence
13.1.5. Key Performance Indicators
13.1.6. SWOT Analysis
13.1.7. Product Launch
13.2. Clear Channel Outdoor Holdings Inc.
13.3. OUTFRONT Media
13.4. Daktronics Dr.
13.5. Prismview LLC
13.6. NEC Display Solutions Ltd.
13.7. OOH advertising! Media Ltd.
13.8. Broadsign International LLC.
13.9. Stroer SE & Co. KGaA
13.10. Mvix, Inc.
13.11. Christie Digital Systems Inc.
13.12. Others Prominent Players

14. Consultant Recommendation
**The above given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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2024/11/15 10:26

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