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スマートラーニング市場のセグメント化:モード別(非営利、高等教育部門(HED)、政府、消費者、K-12、企業)、コンポーネントタイプ別(ソフトウェア、サービス、教育コンテンツ、ハードウェア)、地域 - 2019~2020年の市場規模、シェア&トレンド、2030年までの予測に関するグローバルな分析


Smart Learning Market Segmented: by Mode (Non-profit, Higher education department (HED), Government, Consumer, K-12, and Corporate); by Component Type (Software, Services, Educational Content, and Hardware) and Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends for 2019 – 2020 and Forecasts to 2030

製品概要 スマート教育・学習ソリューションは、モバイルデバイスのアプリケーションを重視し、学習者のモビリティに集中しています。教室での従来の教育方法に代わって、柔軟な学習を提供します。例えば、スマ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2022年4月26日 US$4,350
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175 英語

 

サマリー

製品概要
スマート教育・学習ソリューションは、モバイルデバイスのアプリケーションを重視し、学習者のモビリティに集中しています。教室での従来の教育方法に代わって、柔軟な学習を提供します。例えば、スマートノートやホワイトボードなど、いくつかの教育センターは、インテリジェントな教育コンセプトへと傾斜を変えています。スマートラーニングは、現代の学習プロセスに適用される用語です。仮想世界、特に言語学習において、ほとんどの領域で重要な役割を果たしている。グローバリゼーションと新鮮な地理の発展は、文化の多様性とコミュニケーションの習慣を増やし、スマートラーニングのプログラムとコースを含んでいます。

市場のハイライト
スマートラーニングの世界市場は、2030年に18.54%の顕著なCAGRを予測しています。
スマートラーニングの世界市場は、2020年の274億6000万米ドルから、今後数年間(2021~30年)に18.54%のCAGRで2030年までに1504億米ドルを突破する見込みです。情報へのシンプルなアクセス、バーチャルリアリティとの融合、強力なアプローチ、最新技術の統合などが、スマートラーニングのオンライン市場規模の主な要因となっています。また、教育の増加、インターネットやモバイルユーザーの増加、多国籍企業による多言語選択などが、スマートラーニング市場全体に携わる人々に巨大な成長機会を与えています。スマートラーニング市場の主な促進要因は、グローバリゼーションと国境を越えたコミュニケーションの必要性の高まりです。



世界のスマートラーニングセグメント別
2020~30年にかけてソフトウェア分野が最も高いCAGRで成長する
スマートラーニングの世界市場は、コンポーネントタイプ別にソフトウェア、サービス、教育コンテンツ、ハードウェアに分類されます。予測期間中、スマートラーニング市場全体では、サービスとしてのソフトウェア分野が最も大きな割合を占めると予想されます。ソフトウェア・サービスは、教育機関に整ったERPシステムを提供し、教員がより良いトレーニングを構築し、教室や学校を巧みに管理するのを支援します。オンライントレーニングプラットフォームは、予算の制約がない教師が多くの聴衆を管理できるように、仮想教室を作成します。幼稚園から高校までの教育機関は、常にキャンパス全体にまたがる複雑なITソリューションの管理に苦労しています。

2020~30年にかけて、コンシューマーセグメンテーションが最も高いCAGRで成長する
世界のスマートラーニング市場は、モード別に非営利団体、高等教育部門(HED)、政府、消費者、K-12、法人に分けられる。モード別では、2030年までにコンシューマーカテゴリが世界のオンライン学習業界で最も大きな割合を占めると予想されます。スマートラーニングアプリの利用拡大、短期・長期の料金体系の普及、インターネットコストの低下などが、このセグメントの成長の主な要因となっています。

市場ダイナミクス
ドライバー
教育への投資拡大
教育は、大多数の国において、人権としてだけでなく、住民や政府にとって基本的な訓練へのアクセスを保証する責任として捉えられています。各国政府も、世界の教育危機を支援するために、教育への投資を直ちに増やすことを宣言している。

情報へのアクセスの簡素化
情報へのシンプルなアクセス、バーチャルリアリティとの融合、強力なアプローチ、最新技術の統合が、スマートラーニングのオンライン市場規模の主な要因となっています。また、教育の充実、インターネットやモバイルの利用者の増加、eラーニング用のソフトウェアやツールの利用は、従来の教育モジュールのコスト削減、トレーニングを受けた従業員の収入増加、生産性の向上など、さまざまなメリットをもたらし、結果としてユーザーの支持を高めています。

制約事項
スマートラーニングの存在に対する認知度の低さ
多くの企業がスマートラーニングの基本を理解していないことが、スマートラーニング市場の成長を阻害すると推測されます。また、インターネットへのアクセスも世界各地に浸透していないため、市場の成長を阻害していると考えられます。

スマートラーニングの世界市場主要プレイヤー
ブラックボード(米国)

会社概要, 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績評価指標, リスク分析, 最近の開発状況, 地域的存在感, SWOT分析

サムスン(韓国)
ニューロー(米国)
D2L(カナダ)
Huawei (中国)
コーナーストーンオンデマンド(米国)
IBM (米国)
マグロウヒル (米国)
クロスナレッジ (アメリカ)
シスコ (米国)
ピアソン (英国)
アルファベット (米国)
アドビ (米)
Saba Software (米国)
ベンキュー(台湾)
その他の主要プレーヤー
世界のスマートラーニング地域別
スマートラーニングの世界市場は、地域分析に基づき5つの主要地域に区分されています。これらは、北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、中東・アフリカを含みます。

アジア太平洋地域のグローバルスマートラーニング市場は、2020年に最大の市場シェアを保持しました。アジア太平洋地域、次いでヨーロッパ、中東・アフリカ、ラテンアメリカは、2030年までにスマートラーニング産業全体の中で最も高い割合を占めると予想されます。また、アジア太平洋地域は、オンライン高校への入学者数の増加、多国籍企業の急増、より良い仕事を求める若者の増加、モバイルの普及率の増加、コンテンツのデジタル化の進展、政府の全国オンライン教育ネットワークへの介入、教師の不足などの要因から最も急速に成長している地域となっています。



世界のスマートラーニング市場は、さらに地域別に以下のように区分されています。
北米の市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 米国、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、その他の中南米地域
欧州市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルグ、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他の欧州市場
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド、オーストラリア、APACのその他地域
中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他のMENA地域
世界のスマートラーニング市場レポートでは、以下の分析も行っています。
スマートラーニングのセグメント
モード別
非営利団体
高等教育機関(HED)
政府機関
消費者
K-12
企業
コンポーネントタイプ別
ソフトウェア
サービス
教育コンテンツ
ハードウェア
スマートラーニングの市場動向
スマートラーニングの市場規模
需要と供給
現在の動向/課題/問題点
競合・参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と阻害要因
スマートラーニング市場のレポート範囲とセグメンテーション

よくある質問
スマートラーニングの市場規模は?
スマートラーニングの市場規模は?
スマートラーニングの市場シェアが最も大きいのはどのセグメントか?
スマートラーニング市場のキープレイヤーは?
スマートラーニング市場を牽引する要因は何か?

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目次

Contents
1. Executive Summary
2. Global Smart Learning Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Smart Learning Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Smart Learning Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Smart Learning Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Mode: Market Share (2020-2030);
12.2.1. Non-profit, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Higher education department (HED), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Government, Consumer, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.4. K-12, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.5. Corporate, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Component Type: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Software, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Services, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Educational Content, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Hardware, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Blackboard (US)
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Samsung (South Korea)
3. Newrow (US)
4. D2L (Canada)
5. Huawei (China)
6. Cornerstone OnDemand (US)
7. IBM (US)
8. McGraw-Hill (US)
9. CrossKnowledge (US)
10. Cisco (US)
11. Pearson (UK)
12. Alphabet (US)
13. Adobe (US)
14. Saba Software (US)
15. BenQ (Taiwan)
16. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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Summary

Product Overview
Smart education and learning solutions emphasize mobile device applications and concentrate on learner mobility. It offers flexible learning, replacing traditional education methods in the classroom. Several education centers, for example with smart notebooks, whiteboards, etc, change their inclination towards an intelligent educational concept. Smart learning is the term applied to the modern learning process. Virtual worlds, particularly in language learning, play a significant role in most domains. Globalization and the development of fresh geographies increase cultural diversity and communication habits that include programs and courses in smart learning.

Market Highlights
Global Smart Learning Market is expected to project a notable CAGR of 18.54% in 2030.
Global Smart Learning Market to surpass USD 150.40 billion by 2030 from USD 27.46 billion in 2020 at a CAGR of 18.54% in the coming years, i.e., 2021-30. Simple access to information, convergence with virtual reality, a strong approach, and the integration of latest technology are key drivers of the size of the online market for smart learning. In addition, increased education, rising internet, and mobile users, and multi-lingual choice by multinational companies give people working on the overall Smart Learning market enormous growth opportunities. The main drivers of the Smart Learning market are globalization and the increasing need for cross-border communication.



Global Smart Learning: Segments
Software segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Smart Learning Market is segmented by Component Type into Software, Services, Educational Content, and Hardware. It is anticipated that software as a service sector will account for the largest part of the overall Smart Learning market in during the predicted timeline. Software services deliver institutions with well-organized ERP systems that help faculty members build improved training and skillfully manage classrooms and schools. Online training platforms create virtual classrooms that enable teachers with no budget constraints to manage a big audience. K-12 and institutions of higher education are constantly struggling to manage complex IT solutions spanning campus-wide.

Consumer segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global Smart Learning Market is divided by Mode into Non-profit, Higher education department (HED), Government, Consumer, K-12, and Corporate. Based on mode, by 2030, the consumer category will account for the largest proportion of the global online learning industry. The growing use of Smart Learning apps, the proliferation of short and long-term price schemes, and the decline in Internet costs are some of the major contributing factors to this segment's growth.

Market Dynamics
Drivers
Increased investment on education
Education is seen in the majority of countries not only as a human right but also as the responsibility to guarantee access to basic training for residents and governments. The national governments also declare an immediate increase in investment in education to support the crisis in global education.

Simpler access to information
Simple access to information, convergence with virtual reality, a strong approach, and the integration of latest technology are key drivers of the size of the online market for smart learning. In addition, increased education, rising internet, and mobile users, and the use of software and tools for e-learning offers various advantages, such as a reduction of cost in the traditionally educational modules, higher income for each trained employee, higher productivity, and other benefits which have, in turn, increased user acceptance.

Restraint
Lack of awareness regarding Smart Learning existence
Many businesses are there are not aware of the basics of the Smart Learning which is estimated to hinder the growth of the Smart Learning market. In addition, access to the internet has not penetrated all parts of the world thus hindering market growth.

Global Smart Learning Market: Key Players
Blackboard (US)

Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis

Samsung (South Korea)
Newrow (US)
D2L (Canada)
Huawei (China)
Cornerstone OnDemand (US)
IBM (US)
McGraw-Hill (US)
CrossKnowledge (US)
Cisco (US)
Pearson (UK)
Alphabet (US)
Adobe (US)
Saba Software (US)
BenQ (Taiwan)
Other Prominent Players
Global Smart Learning: Regions
Global Smart Learning Market is segmented based on regional analysis into five major regions. These include North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, and the Middle East and Africa.

Global Smart Learning Market in Asia Pacific held the largest market share in the year 2020. The Area of Asia Pacific, followed by Europe, the Middle East & Africa, and Latin America is expected to have the highest portion of the overall Smart Learning industry by 2030. Asia-Pacific is also the fastest-growing area due to factors such as increased enrollment in online high schools, the proliferation of multinationals, largely young people searching for better jobs, increased mobile penetration, increased content digitization, government interventions in national online education networks, and a lack of teachers.



Global Smart Learning Market is further segmented by region into:
North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey, and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia, and Rest of APAC
Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa, and Rest of MENA
Global Smart Learning Market report also contains analysis on:
Smart Learning Segments:
By Mode
Non-profit
Higher education department (HED)
Government
Consumer
K-12
Corporate
By Component Type
Software
Services
Educational Content
Hardware
Smart Learning Market Dynamics
Smart Learning Market Size
Supply & Demand
Current Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints
Smart Learning Market Report Scope and Segmentation

Frequently Asked Questions
How big is the Smart Learning market?
What are the Smart Learning market growth?
Which segment accounted for the largest Smart Learning market share?
Who are the key players in the Smart Learning market?
What are the factors driving the Smart Learning market?



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Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Global Smart Learning Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global Smart Learning Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global Smart Learning Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global Smart Learning Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Mode: Market Share (2020-2030);
12.2.1. Non-profit, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Higher education department (HED), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Government, Consumer, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.4. K-12, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.5. Corporate, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Component Type: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Software, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Services, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Educational Content, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Hardware, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Blackboard (US)
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Samsung (South Korea)
3. Newrow (US)
4. D2L (Canada)
5. Huawei (China)
6. Cornerstone OnDemand (US)
7. IBM (US)
8. McGraw-Hill (US)
9. CrossKnowledge (US)
10. Cisco (US)
11. Pearson (UK)
12. Alphabet (US)
13. Adobe (US)
14. Saba Software (US)
15. BenQ (Taiwan)
16. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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