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スマートスタジアム市場:細分化:ソフトウェア別(ビルディングオートメーション、デジタルコンテンツ管理、スタジアム&パブリックセキュリティ、イベント管理、ネットワーク管理、群集管理)、サービス別(コンサルティング、導入&統合、サポート&管理)、地域別(北米、中南米、欧州、アジア太平洋、中東&アフリカ) 2016-19年の市場シェア、規模、動向の分析と2030年までの予測


Smart Stadium Market: Segmented: by Software (Building Automation, Digital Content Management, Stadium & Public Security, Event Management, Network Management, Crowd Management); by Service (Consulting, Deployment & Integration, Support & Management); by Region (North America, Latin America, Europe, Asia-Pacific and Middle-East & Africa) Analysis of market share, size & trends for 2016-19 and forecasts to 2030

スマートスタジアム市場:セグメント:ソフトウェア別(ビルディングオートメーション、デジタルコンテンツ管理、スタジアム&パブリックセキュリティ、イベント管理、ネットワーク管理、群集管理)、サービス別... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2023年7月21日 US$4,350
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サマリー

スマートスタジアム市場:セグメント:ソフトウェア別(ビルディングオートメーション、デジタルコンテンツ管理、スタジアム&パブリックセキュリティ、イベント管理、ネットワーク管理、群集管理)、サービス別(コンサルティング、導入&統合、サポート&管理)、地域別(北米、中南米、欧州、アジア太平洋、中東&アフリカ) - 2016-19年の市場シェア、規模、動向の分析と2030年までの予測

製品概要
スタジアム運営者は、魅惑的な体験を期待するファンと、スポーツスタジアムの収益向上を求める開催都市との間で、絶えず苦闘している。今日の洗練されたホーム・エンターテインメントと、オンラインで入手可能なあらゆる最新情報により、運営者は観客をスタジアムに引き付け、ファンにもっと消費してもらい、全員の安全を守る新しい方法を見つける必要がある。Smart Stadiumはその解決策だ。Smart Stadiumは、駐車場の空き状況、お手洗い、売店の行列、特別オファーなどの詳細をファンやスタッフに提供する。ファンは、待ち行列の短縮や、より速く移動するための案内など、便利でパーソナライズされた体験を得ることができる。また、スタッフは定期的に最新情報を入手し、どこで何が起きているのかを知ることができるため、安全な環境を保つことができる。スマートスタジアムは収益性を高め、ファン体験を向上させ、スタジアムのセキュリティを改善します。

市場ハイライト
スマートスタジアム市場は予測期間2019-2030年に年平均成長率21.6%を予測
スポーツ業界では最近、さまざまな動きが見られる。発展途上国におけるスポーツリーグ文化の台頭や、先進国と新興国の両方における技術進歩により、各社が提供するスマートスタジアムソリューションに大きなビジネスチャンスが生まれると期待されている。スマートスタジアムは、会場が選手、ファン、医療チームの要件や経験を強化し、満たすことを可能にするいくつかの統合ソリューションを備えている。さらに、スマートスタジアムは、無線または有線ネットワークソリューションの中でも、幅広いセキュリティシステム、デジタルサイネージ、駐車システム、センサーを提供する。これらのソリューションは、売店の行列、スタジアム内商品の価格、駐車場の空き状況などの情報をリアルタイムで提供し、ファン体験を向上させる。

スマートスタジアムの世界市場:セグメント
ソフトウェア・セグメントは予測期間中CAGR XX%で成長
スマートスタジアム市場はソフトウェアセグメントが支配的で、2019年の収益シェアは65.8%を占めた。デジタル変革は、すべての観客とスタジアムの所有者に大きな利益をもたらすだろう。スマートスタジアムの設計は、駐車スペースの管理、チケットの管理、座席のアップグレード、観客の管理など、さまざまな技術を組み合わせることになる。スマートスタジアムのソフトウェア・セグメントには、ビルディング・オートメーション、スタジアム・公共安全、イベント管理、その他が含まれる。予測期間を通じて、スタジアムと公共安全のセグメントが圧倒的なシェアを占めると予想される。一方、ビルディングオートメーションのセグメントは、2019年から2030年にかけてCAGR 21.4%で成長すると予測されている。
市場全体の成長を牽引するオンプレミスセグメント
収益面では、オンプレミスセグメントが2019年に63.4%と圧倒的な市場シェアを占めた。同セグメントは予測期間中に20.6パーセントの大幅なCAGRを記録すると予測されている。スマートスタジアムは、多数の無線・有線ネットワークとサーバーに接続されたカメラ、センサー、デジタルサインを備えている。これは、観客の行動を追跡するリアルタイム・データを担当の安全スタッフに提供するのに役立つ。これらのデバイスはすべて現地に設置されるため、多額のハードウェアおよびソフトウェア投資が必要となり、予測期間における同セグメントの収益シェア拡大に寄与している。

市場ダイナミクス
促進要因
抑制要因

スマートスタジアムの世界市場:主要プレーヤー
- テックマヒンドラ
会社概要, 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績評価指標, リスク分析, 最近の動向, 地域展開, SWOT分析
- IBM
- シスコ
- NEC
- NTT株式会社
- エリクソン
- ジョンソンコントロールズ
- 富士通
- GPスマートスタジアム
- ハネウェル
- その他

スマートスタジアムの世界市場レポートでは以下の分析も行っています:
スマートスタジアムの世界市場:セグメント別
- ソフトウェア別
o ビルディングオートメーション
o 駐車場管理システム
o エネルギー管理システム
o 施設管理システム
o デジタルコンテンツ管理
o 音声・映像管理
- デジタルサイネージ
o モバイル&ウェブコンテンツ管理
o スタジアム&パブリックセキュリティ
o アクセスコントロール
o ビデオ監視
o 物理的セキュリティ情報管理
o セキュリティスキャン、画像処理、金属探知機
o 緊急事態と災害管理
o サイバーセキュリティ
- イベント管理
o イベントマーケティングと登録
o チケット管理
o ワークフォース管理
o ネットワーク管理
o 群集管理
- サービス別
コンサルティング
o 導入と統合
o サポート&メンテナンス
- 地域別
o 北米
o ラテンアメリカ
o ヨーロッパ
o アジア太平洋
o 中東・アフリカ
- スマートスタジアムの世界市場規模
- スマートスタジアムの世界市場ダイナミクス
- 需要と供給
- 現在の課題/トレンド/チャレンジ
- 競合と市場参入企業
- 市場のバリューチェーン
- 市場の促進要因と阻害要因

本レポートを購入する理由
- 経済的要因と非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的・定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート





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目次

Contents
1. Executive Summary
2. Smart Stadium
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Market Dynamics
5.1. Growth Drivers
5.2. Restraints
5.3. Opportunity
5.4. Trends
6. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
7. Risk Analysis
7.1. Demand Risk Analysis
7.2. Supply Risk Analysis
8. Smart Stadium Industry Analysis
8.1. Porters Five Forces
8.1.1. Threat of New Entrants
8.1.2. Bargaining Power of Suppliers
8.1.3. Threat of Substitutes
8.1.4. Rivalry
8.2. PEST Analysis
8.2.1. Political
8.2.2. Economic
8.2.3. Social
8.2.4. Technological
9. Global Smart Stadium Market
9.1. Market Size & forecast, 2019A-2030F
9.1.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
9.1.2. By Volume (Million Units) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10. Global Smart Stadium: Market Segmentation
10.1. By Regions
10.1.1. North America: (U.S. and Canada)
10.1.1.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America)
10.1.2.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe)
10.1.3.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific)
10.1.4.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa)
10.1.5.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.2. By Software: Market Share (2020-2030F)
10.2.1. Building Automation, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.2.2. Digital Content Management, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.2.3. Stadium & Public Security, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.2.4. Event Management, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.2.5. Network Management, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.2.6. Crowd Management, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.3. By Service: Market Share (2020-2030F)
10.3.1. Consulting, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.3.2. Deployment & Integration, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.3.3. Support & Management, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.4. By Offerings: Market Share (2020-2030F)
10.4.1. Hardware, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.4.2. Software, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.4.3. Services, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11. Company Profile
11.1. Tech Mahindra
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Company Total Revenue (Financials)
11.1.3. Market Potential
11.1.4. Global Presence
11.1.5. Key Performance Indicators
11.1.6. SWOT Analysis
11.1.7. Product Launch
11.2. IBM Corporation
11.3. CISCO
11.4. NEC
11.5. NIT Corporation
11.6. Ericcson
11.7. Johnson Controls
11.8. Fujitsu
11.9. GP Smart Stadium
11.10. Honeywell
Consultant Recommendation
The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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Summary

Smart Stadium Market: Segmented: by Software (Building Automation, Digital Content Management, Stadium & Public Security, Event Management, Network Management, Crowd Management); by Service (Consulting, Deployment & Integration, Support & Management); by Region (North America, Latin America, Europe, Asia-Pacific and Middle-East & Africa) - Analysis of market share, size & trends for 2016-19 and forecasts to 2030

PRODUCT OVERVIEW
Stadium Operators are continuously struggling between fans expecting a captivating experience and host cities looking for higher returns on their sports stadiums. With today’s sophisticated home entertainment and all the latest updates available online, the operators need to find a new way to attract the audience to the stadium, compel fans to spend more, and keep everyone safe. Smart Stadium is the solution. They provide fans and staff with details about parking availability, washrooms, concession lines, special offers, and more. Fans get a convenient, personalized experience with shorter waiting lines and directions to navigate faster. The staff also gets regular updates on what’s happening and where which helps them to keep the environment secure. Smart Stadiums increase profitability, enhance the fan experience, and improve stadium security.

MARKET HIGHLIGHTS
Smart Stadium Market is expected to project a CAGR of 21.6% during the forecast period, 2019-2030
There have been many recent developments in the sports industry. The rising culture of sports leagues in developing countries and technological advancements in both developed and emerging economies are expected to generate substantial opportunities for smart stadium solutions provided by the companies. The smart stadium has several integrated solutions that allow the venues to enhance and meet players, fans, and medical teams' requirements and experiences. Moreover, the smart stadium provides a wide range of security systems, digital signage, parking systems, and sensors, among other wireless or wired networked solutions. These solutions provide real-time information, such as lines at concession stands, pricing of in-stadium merchandise, parking availability and thus enhancing the fan experience.

GLOBAL SMART STADIUM MARKET: SEGMENTS
Software Segment to grow at a CAGR of XX% during the forecast period
The smart stadium market was dominated by the software segment and represented a revenue share of 65.8 percent in 2019. Digital transformation would bring significant benefits to all spectators and the owners of stadiums. The smart stadium design will combine various technologies, such as managing parking space, managing tickets, upgrading seats, and managing crowds. The software segment for smart stadiums includes building automation, stadium and public safety, event management, and others. The stadium and public safety segment are expected to hold a dominant share throughout the forecast period. On the other hand, the segment of building automation is expected to grow from 2019 to 2030 at a CAGR of 21.4 percent.
On-Premise Segment to drive the overall growth of the market
In terms of revenue, the on-premise segment held the dominant market share of 63.4 percent in 2019. The segment is expected to register 20.6 percent of a substantial CAGR over the forecast period. Smart Stadiums are equipped with numerous wireless and wired networks and server-connected cameras, sensors, and digital signs. It helps to provide the safety staff in charge of real-time data to track the activities of the crowd. All these devices are installed on-site, requiring substantial hardware and software investment, thus contributing to the segment's larger revenue share over the forecast period.

MARKET DYNAMICS
Drivers
Restraints

GLOBAL SMART STADIUM MARKET: KEY PLAYERS
• Tech Mahindra
Company overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis
• IBM
• Cisco
• NEC
• NTT Corporation
• Ericsson
• Johnson Controls
• Fujitsu
• GP Smart Stadium
• Honeywell
• Others

Global Smart Stadium Market Report also contains an analysis on:
Global Smart Stadium Market by segment
• By Software
o Building Automation
o Parking Management systems
o Energy Management systems
o Facility Management systems
o Digital Content Management
o Audio & video management
• Digital Signage
o Mobile & Web Content Management
o Stadium & Public Security
o Access control
o Video Surveillance
o Physical Security Information Management
o Security Scanning, Imaging, and Metal Detection
o Emergency and Disaster Management
o Cybersecurity
• Event Management
o Event Marketing and Registration
o Ticketing Management
o Workforce Management
o Network Management
o Crowd Management
• By service
o Consulting
o Deployment & Integration
o Support & Maintenance
• By Region
o North America
o Latin America
o Europe
o Asia-Pacific
o The Middle East and Africa
• Global Smart Stadium Market Size
• Global Smart Stadium Market Dynamics
• Supply and Demand
• Current Issues/trends/challenges
• Competition and Companies Involved in the Market
• Value Chain of the Market
• Market Drivers and Restraints

Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.





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Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Smart Stadium
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Market Dynamics
5.1. Growth Drivers
5.2. Restraints
5.3. Opportunity
5.4. Trends
6. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
7. Risk Analysis
7.1. Demand Risk Analysis
7.2. Supply Risk Analysis
8. Smart Stadium Industry Analysis
8.1. Porters Five Forces
8.1.1. Threat of New Entrants
8.1.2. Bargaining Power of Suppliers
8.1.3. Threat of Substitutes
8.1.4. Rivalry
8.2. PEST Analysis
8.2.1. Political
8.2.2. Economic
8.2.3. Social
8.2.4. Technological
9. Global Smart Stadium Market
9.1. Market Size & forecast, 2019A-2030F
9.1.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
9.1.2. By Volume (Million Units) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10. Global Smart Stadium: Market Segmentation
10.1. By Regions
10.1.1. North America: (U.S. and Canada)
10.1.1.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America)
10.1.2.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe)
10.1.3.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific)
10.1.4.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa)
10.1.5.1. By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.2. By Software: Market Share (2020-2030F)
10.2.1. Building Automation, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.2.2. Digital Content Management, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.2.3. Stadium & Public Security, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.2.4. Event Management, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.2.5. Network Management, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.2.6. Crowd Management, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.3. By Service: Market Share (2020-2030F)
10.3.1. Consulting, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.3.2. Deployment & Integration, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.3.3. Support & Management, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.4. By Offerings: Market Share (2020-2030F)
10.4.1. Hardware, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.4.2. Software, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
10.4.3. Services, By Value (USD Million) 2019-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2020-2030F
11. Company Profile
11.1. Tech Mahindra
11.1.1. Company Overview
11.1.2. Company Total Revenue (Financials)
11.1.3. Market Potential
11.1.4. Global Presence
11.1.5. Key Performance Indicators
11.1.6. SWOT Analysis
11.1.7. Product Launch
11.2. IBM Corporation
11.3. CISCO
11.4. NEC
11.5. NIT Corporation
11.6. Ericcson
11.7. Johnson Controls
11.8. Fujitsu
11.9. GP Smart Stadium
11.10. Honeywell
Consultant Recommendation
The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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