世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

UHTミルク市場。脂肪含量別(全脂、半脱脂、脱脂)、製品別(フレーバー、無味)、地域別 - 2019-2020年の市場規模、シェア、トレンドの世界分析と2030年までの予測


UHT Milk Market: Segmented By Fat Content (Whole, Semi Skimmed, And Skimmed); By Product (Flavored and Unflavored) and Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends for 2019–2020 and Forecasts to 2030

[176ページ以上の調査報告書】世界のUHTミルク市場は、2020年の602億米ドルから2030年には1018億米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から30年の間にCAGR7%で推移すると予測。 製品概要 UHTミルク(超... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2022年4月1日 US$5,000
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
165 英語

 

サマリー

[176ページ以上の調査報告書】世界のUHTミルク市場は、2020年の602億米ドルから2030年には1018億米ドルを超え、今後数年間、すなわち2021年から30年の間にCAGR7%で推移すると予測。

製品概要
UHTミルク(超高温)は、必要な栄養素を維持しながら、ミルクの微生物を除去するために、UHT低温殺菌というプロセスで処理・殺菌されます。通常、135℃以上の温度で1~2秒加熱することで、保存料を添加することなく牛乳の保存性を高めることに貢献します。さらに低温殺菌された牛乳は、有害な微生物が発生しないように無菌容器で包装されます。安全に加工でき、沸騰させることなく常温でそのまま食べることができるため、冷却の必要性も最小限に抑えられます。

市場のハイライト
世界のUHTミルク市場は、2030年に7%という顕著なCAGRを予測されています。
成長の主な原動力は、市場参加者によるオーガニックやフレーバーコンテンツの追加など、製品イノベーションの数の増加です。ホステルに住む学習者向けのUHTミルクでは賞味期限が長いため、冷却の必要性が低く、利用が拡大する優れた要因となっています。UHTミルクは室温で保存できるため、先進国では地元のレストランや食品供給チェーンのほとんどが冷却設備に投資することなく使用しています。これは、エネルギーが大きな問題であり、冷却装置がないために毎日の牛乳が死んでしまうアフリカやアジアの一部の国々では理想的なことです。



世界のUHTミルク市場セグメント別
2020年から30年にかけて、無香料セグメントが最も高いCAGRで成長する
UHTミルクの世界市場は、製品別にフレーバードとアンフレーバードに分類される。市場の中心は無香料のUHTミルクです。これらの商品は毎日使用される商品であるため、強い顧客基盤を持っています。また、無香料UHTミルクの賞味期限は、自家製飲料に利用されるため、予測期間中にこのセグメントの需要が加速すると予想されます。また、主な家庭用品の原料としても使用されています。

脱脂部門は2020-30年に最も高いCAGRで成長する
世界のUHTミルクは、脂肪含量によって全脂肪、半脱脂、脱脂に分けられる。これらのアイテムは低脂肪であるため、2020年には脱脂UHTミルクが世界シェアのほぼ半分となる高いシェアを記録し、バランスの取れた飲用習慣を持つ幅広い顧客層を取り込むことができた。脱脂製品の数多くのフレーバーや食感の優位性が、この市場の成長に起因しています。また、脱脂乳はタンパク質やカルシウムの含有量が高いため、予測期間中に同分野の需要を牽引することが予想される。

市場ダイナミクス
ドライバー
学生や小規模レストランでの需要の高まり
UHT牛乳のニーズは、通常、若者や業務用として見られます。ホステルに住む学生にとって、UHTミルクの賞味期限が長いことは、冷却の必要性が少ないため、利用を拡大する優れた要因となっています。UHTミルクは室温で保存できるため、先進国では地元のレストランや食品供給チェーンのほとんどが、冷却設備に投資することなくUHTミルクを使用しています。これは、エネルギーの問題が大きいアフリカやアジアの一部の国では理想的なことで、冷却装置がないために毎日の牛乳が死んでしまうのです。この商品は、通常の低温殺菌牛乳よりも価格が高いので、収入が増えます

食の嗜好の変化
牛乳は、以前は朝食や夕食時に食べるのが普通でした。しかし、食の嗜好の変化により、ここ数年、一般的に消費されるようになった。大学、運動場、体育館、オフィスなどで牛乳が飲まれるようになりました。多くの国々で、子どもたちの成長のために政府が牛乳を与えています。スポーツマンやビジネスマンは、外出先で食べるために牛乳を持っていきます。このような傾向は、冷却のない場所でも安全に輸送できるUHTミルク市場の成長に好影響を与えています。

抑制要因
限られた消費者
消費者の多くは、UHTミルクの栄養価がミルクのケア、加工、保存の過程で失われることが多いため、UHTミルクを受け入れることを拒否しています。世界のUHTミルク市場は非常に限定的であると予想されます。さらに、世界のほとんどの地域でインフラ設備が限られていることも、市場の成長に対する大きな脅威となっています。

世界のUHTミルク市場主要企業
アルベアグループ

会社概要, 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績評価指標, リスク分析, 最近の開発状況, 地域的存在感, SWOT分析

アムコア社
ファーストミルク
Ardaghグループ
Bemis Company, Inc.
モンディ・ピーエルシー
コーアガラスLtd.
ボルミオリ・ロッコ・スパ
サンゴバン
ミードウエストベーコ社
ソノコ・プロダクツ・カンパニー
株式会社エーツー
マザー乳業
その他の著名なプレーヤー
UHTミルクの世界市場地域別
UHTミルクの世界市場は、地域分析に基づいて5つの主要地域に区分されています。これらは、北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、中東、アフリカを含みます。ヨーロッパの世界UHTミルクは、2020年にXX.X%の最大の市場シェアを保持しました。同地域では、ドイツ、ベルギー、オランダなどの国の牛乳市場が力強く成長しているため、UHTミルクに対する需要が大きい。また、過去5年間、一人当たりの乳製品摂取量、UHT牛乳の製造・販売の容易さが他の従来品と比較して大きく伸びていることが指摘されています。デンマークでは、UHT牛乳のような低温殺菌されたものが毎日の食生活に使われていることが、観察されたものに近いと言えます。



UHTミルクの世界市場は、さらに地域別に以下のように区分されています。
北米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - 米国、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、その他中南米地域
欧州市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他の欧州市場
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド、オーストラリア、APACのその他地域
中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、MENAのその他地域
UHTミルクの世界市場レポートでは、以下の分析も行っています。
UHTミルクの市場セグメント。
脂肪含量別
全脂肪分
半脱脂タイプ
脱脂乳
製品別
フレーバー
無香料
UHTミルク市場のダイナミクス
UHTミルク市場規模
供給と需要
現在の動向・課題・問題点
競合・参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と阻害要因
UHTミルク市場のレポート範囲とセグメンテーション

よくある質問
UHTミルクの市場規模は?
UHTミルクの市場規模はどの程度か?
UHTミルク市場の最大のシェアを占めるセグメントは?
UHTミルク市場のキープレイヤーは?
UHTミルク市場を牽引する要因は何か?

ページTOPに戻る


目次

Contents
1. Executive Summary
2. Global UHT Milk Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global UHT Milk Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global UHT Milk Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Billion Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global UHT Milk Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Fat Content: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. whole, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Semi Skimmed, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Skimmed, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Product: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Flavored, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Unflavored, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Albea Group
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Amcor Ltd
3. First milk
4. Ardagh Group
5. Bemis Company, Inc.
6. Mondi plc
7. Koa Glass Co. Ltd.
8. Bormioli Rocco Spa
9. Saint-Gobain
10. MeadWestvaco Corp.
11. Sonoco Products Company
12. A2 Corporation
13. Mother dairy
14. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

ページTOPに戻る


 

Summary

[176+ Pages Research Report] Global UHT Milk Market to surpass USD 101.8 billion by 2030 from USD 60.2 billion in 2020 at a CAGR of 7% in the coming years, i.e., 2021-30.

Product Overview
UHT Milk (ultra-high temperature) is processed and sterilized through the process of UHT pasteurization for the removal of milk microbes while maintaining the necessary nutrients. This normally includes heating the milk for 1 or 2 seconds to a temperature above 135°C that contributes to raising the milk's shelf-life without having to add preservatives. Pasteurized milk is further packaged to avoid the development of noxious microorganisms in aseptic containers. It can be safely processed and can be eaten directly without boiling at room temperature with minimum cooling requirements.

Market Highlights
Global UHT Milk market is expected to project a notable CAGR of 7% in 2030.
The main driving force behind the growth is the increase in the number of product innovations such as addition of organic and flavored content by market players. The longer shelf life in UHT milk for learners living in hostels is an excellent factor for increasing usage because less cooling is required. UHT milk can be kept at room temperature and so in developed countries, most local restaurants and food supply chains use it without investing in cooling equipment. This is ideal in some African and Asian countries where energy is a big problem and the lack of a cooling system kills daily milk.



Global UHT Milk Market: Segments
Unflavored segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global UHT Milk market is segmented by product into Flavored and Unflavored. The market is dominated by unflavored UHT milk. These goods are products that are used every day and thus have a strong customer base. In addition, the segment demand is anticipated to accelerate due to the shelf lives of unflavored UHT milk over the predictive timeframe as it makes use of homemade drinks. The substance is also used for main homemade goods as a raw material.

Skimmed segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Global UHT Milk is divided by fat content into the whole, semi-skimmed, and skimmed. Due to the low-fat content in these items, Skimmed UHT Milk recorded the highest share in 2020 of almost half of the global share and thus attracted a wide customer base with balanced drinking habits. A number of flavors and texture advantages of skimmed products are due to the growth of this market. In addition, it is expected to driving the segment demand over the predicted period to the high density of protein and calcium content in skimmed Milk products.

Market Dynamics
Drivers
Surging demand by students and small restaurants
The need for this UHT milk can usually be seen in young people and for business purposes. The longer shelf life in UHT milk for learners living in hostels is an excellent factor for increasing usage because less cooling is required. UHT milk can be kept at room temperature and so in developed countries, most local restaurants and food supply chains use it without investing in cooling equipment. This is ideal in some African and Asian countries where energy is a big problem and the lack of a cooling system kills daily milk. The commodity has a high price than usual pasteurized milk, which increases the income

Changing food preferences
Milk was normally eaten at breakfast or dinner earlier. However, a change in food preferences has contributed to its general consumption over the last couple of years. In colleges, playgrounds, gyms, and offices milk is currently consumed by people. The government has given children milk for their growth in many countries. Sportsmen and business people take milk with them to eat on the go. This trend has had a positive impact on the growth of the UHT milk market as it can be transported safely in places without cooling.

Restraint
Limited consumers
A large population of consumers still refuses to accept UHT milk, because its nutritional value is often lost during milk care, processing, and storage. The worldwide UHT milk market is expected to be severely limited. Moreover, limited infrastructure facilities in most parts of the world pose a major threat to the market growth.

Global UHT Milk Market: Key Players
Albea Group

Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis

Amcor Ltd
First milk
Ardagh Group
Bemis Company, Inc.
Mondi plc
Koa Glass Co. Ltd.
Bormioli Rocco Spa
Saint-Gobain
MeadWestvaco Corp.
Sonoco Products Company
A2 Corporation
Mother dairy
Other Prominent Players
Global UHT Milk Market: Regions
Global UHT Milk market is segmented based on regional analysis into five major regions. These include North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, and the Middle East, and Africa. Global UHT Milk in Europe held the largest market share of XX.X% in the year 2020. Demands for UHT milk are large in this area as the milk market in countries such as Germany, Belgium, and the Netherlands is growing strongly. In addition, in the previous 5 years, per capita, dairy product intake, as well as the easy manufacture and sale of UHT milk were noted as significantly increased compared to other traditional products. The use of pasteurized items such as UHT milk for daily diets in Denmark is close to that observed.



Global UHT Milk Market is further segmented by region into:
North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey, and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia, and Rest of APAC
Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa, and Rest of MENA
Global UHT Milk Market report also contains analysis on:
UHT Milk Market Segments:
By Fat Content
Whole
Semi Skimmed
Skimmed
By Product
Flavored
Unflavored
UHT Milk Market Dynamics
UHT Milk Market Size
Supply & Demand
Current Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints
UHT Milk Market Report Scope and Segmentation

Frequently Asked Questions
How big is the UHT Milk market?
What is the UHT Milk market growth?
Which segment accounted for the largest UHT Milk market share?
Who are the key players in the UHT Milk market?
What are the factors driving the UHT Milk market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Global UHT Milk Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Global UHT Milk Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Global UHT Milk Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Billion Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Global UHT Milk Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Fat Content: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. whole, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Semi Skimmed, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.3. Skimmed, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Product: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Flavored, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Unflavored, By Value (USD Billion) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Albea Group
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. Amcor Ltd
3. First milk
4. Ardagh Group
5. Bemis Company, Inc.
6. Mondi plc
7. Koa Glass Co. Ltd.
8. Bormioli Rocco Spa
9. Saint-Gobain
10. MeadWestvaco Corp.
11. Sonoco Products Company
12. A2 Corporation
13. Mother dairy
14. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Fatpos Global 社の最新刊レポート


よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/08 10:26

154.13 円

166.76 円

202.76 円

ページTOPに戻る