世界の広告市場。産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Global Advertising Market: Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の広告市場は、2021年に5,903億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.2%を示し、2027年までに7927億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に... もっと見る
サマリー世界の広告市場は、2021年に5,903億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.2%を示し、2027年までに7927億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。広告とは、さまざまなブランドが自社の製品やサービスを知らせるとともに、消費者の購買行動に影響を与えるコミュニケーションの手段を指します。それはさらに、今後のイベントについての学習や新製品やサービスを発見する上で消費者を支援します。時間とともに、広告主は、個人または大勢の視聴者に、事実上どこからでも、いつでも到達できる媒体として、モバイル機器の可能性を認識するようになりました。その結果、広告業界は従来のメディアプラットフォームからオンライン広告やデジタル広告へと発展してきました。 世界中でメディアとエンターテイメントへの支出が継続的に増加しています。これは本質的に、インターネットアクセスの取得、新聞や雑誌、テレビやラジオの購読、ビデオゲームや映画館への定期的な訪問のための着実に上昇する消費者の支出能力を示しています。一方、広告ブランドや広告会社は、消費者の注目を集めることに失敗したことはなく、企業の存続に不可欠であることから、広告への投資を継続的に増やしてきました。これとは別に、モバイル広告は、モバイルユーザーの特定のグループのためのコミュニケーションの費用対効果の高い、便利で、高度にターゲットを絞った方法として浮上しているため、過去数年間で急激な成長を目撃してきました。さらに、いくつかの大手広告代理店は、最近大幅にデジタル広告に投資しており、市場の肯定的な見通しを作成している。 タイプ別内訳 テレビ 印刷物(新聞・雑誌) ラジオ 屋外 インターネット(検索、ディスプレイ、クラシファイド、ビデオ) モバイル 映画館 現在、テレビ広告は市場全体の大半を占め、圧倒的なシェアを誇っています。これは、テレビが普及し、広告の手段として好まれるようになったことに起因しています。 地域別構成比 現在のところ、北米が最大の市場シェアを占めている。 競合環境 市場の競争環境は、多数の大小メーカーが存在し、価格と品質で競争していることも特徴です。市場で活動する主要なプレーヤーは以下の通りです。 WPP Group PLC オムニコム・グループInc. ピュブリシスグループ インターパブリック・グループ・オブ・カンパニーズ 株式会社電通 本レポートで回答した主な質問 世界の広告市場はこれまでどのように推移してきたのか、また今後数年間はどのように推移していくのか? 市場で人気のある広告の種類は何か? COVID-19は世界の広告市場にどのような影響を及ぼしているか? 世界の広告市場のバリューチェーンにおけるさまざまな段階とは? 世界の広告市場における主要な推進要因と課題とは? 世界の広告市場の構造と主要プレイヤーは? 世界の広告市場における競争の度合いとは? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction to the Global Advertising Market 4.1 Current and Historical Market Trends 4.2 Impact of COVID-19 4.3 Performance of Various Segments 4.4 Performance of Various Regions 4.5 Key Players and their Market Shares 4.6 Market Forecast 5 Global Advertising Market: Industry Performance 5.1 Global Television Advertising Market 5.1.1 Current and Historical Market Trends 5.1.2 Performance of Various Segments 5.1.3 Performance of Various Regions 5.1.4 Contribution of Major Industries 5.1.5 Market Forecast 5.2 Global Print Advertising Market 5.2.1 Current and Historical Market Trends 5.2.2 Newspaper Advertising Market 5.2.2.1 Current and Historical Market Trends 5.2.2.2 Major Newspapers: Performance by Readership 5.2.2.3 Market Forecast 5.2.3 Magazine Advertising 5.2.3.1 Current and Historical Market Trends 5.2.3.2 Major Magazines: Performance by Readership 5.2.3.3 Market Forecast 5.2.4 Contribution of Major Industries 5.2.5 Market Forecast 5.3 Global Radio Advertising Market 5.3.1 Current and Historical Trends 5.3.2 Global Radio Advertising Market: Performance by Region 5.3.3 Contribution of Major Industries 5.3.4 Market Forecast 5.4 Global Outdoor Advertising Market 5.4.1 Current and Historical Trends 5.4.2 Performance by Region 5.4.3 Performance of Various Segments 5.4.4 Contribution of Major Industries 5.4.5 Market Forecast 5.5 Global Internet Advertising Market 5.5.1 Current and Historical Trends 5.5.2 Performance of Various Regions 5.5.3 Search Advertising Market 5.5.3.1 Current and Historical Trends 5.5.3.2 Market Forecast 5.5.4 Display Advertising Market 5.5.4.1 Current and Historical Trends 5.5.4.2 Market Forecast 5.5.5 Classified Advertising Market 5.5.5.1 Current and Historical Trends 5.5.5.2 Market Forecast 5.5.6 Video Advertising Market 5.5.6.1 Current and Historical Trends 5.5.6.2 Market Forecast 5.5.7 Contribution of Major Industries 5.5.8 Most Visited Websites 5.5.9 Market Forecast 5.6 Global Mobile Advertising Market 5.6.1 Current and Historical Trends 5.6.2 Performance of Various Regions 5.6.3 Contribution of Major Industries 5.6.4 Market Forecast 5.7 Global Cinema Advertising Market 5.7.1 Current and Historical Trends 5.7.2 Performance of Various Regions 5.7.3 Contribution of Major Industries 5.7.4 Market Forecast 6 Global Advertising Market: SWOT Industry Analysis 6.1 Overview 6.2 Strengths 6.3 Weaknesses 6.4 Opportunities 6.5 Threats 7 Global Advertising Market: Value Chain Analysis 7.1 Research 7.2 Content Development 7.3 Advertising Agency 7.4 Advertising Media 7.5 Audience 8 Global Advertising Market: Porter’s Five Forces Analysis 8.1 Overview 8.2 Bargaining Power of Buyers 8.3 Bargaining Power of Suppliers 8.4 Degree of Competition 8.5 Threat of New Entrants 8.6 Threat of Substitutes 9 Global Advertising Market: Top Players 9.1 WPP Group PLC 9.2 Omnicom Group Inc. 9.3 Publicis Groupe 9.4 The Interpublic Group of Companies, Inc. 9.5 Dentsu Inc.
SummaryThe global advertising market reached a value of US$ 590.3 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 792.7 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.2% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction to the Global Advertising Market 4.1 Current and Historical Market Trends 4.2 Impact of COVID-19 4.3 Performance of Various Segments 4.4 Performance of Various Regions 4.5 Key Players and their Market Shares 4.6 Market Forecast 5 Global Advertising Market: Industry Performance 5.1 Global Television Advertising Market 5.1.1 Current and Historical Market Trends 5.1.2 Performance of Various Segments 5.1.3 Performance of Various Regions 5.1.4 Contribution of Major Industries 5.1.5 Market Forecast 5.2 Global Print Advertising Market 5.2.1 Current and Historical Market Trends 5.2.2 Newspaper Advertising Market 5.2.2.1 Current and Historical Market Trends 5.2.2.2 Major Newspapers: Performance by Readership 5.2.2.3 Market Forecast 5.2.3 Magazine Advertising 5.2.3.1 Current and Historical Market Trends 5.2.3.2 Major Magazines: Performance by Readership 5.2.3.3 Market Forecast 5.2.4 Contribution of Major Industries 5.2.5 Market Forecast 5.3 Global Radio Advertising Market 5.3.1 Current and Historical Trends 5.3.2 Global Radio Advertising Market: Performance by Region 5.3.3 Contribution of Major Industries 5.3.4 Market Forecast 5.4 Global Outdoor Advertising Market 5.4.1 Current and Historical Trends 5.4.2 Performance by Region 5.4.3 Performance of Various Segments 5.4.4 Contribution of Major Industries 5.4.5 Market Forecast 5.5 Global Internet Advertising Market 5.5.1 Current and Historical Trends 5.5.2 Performance of Various Regions 5.5.3 Search Advertising Market 5.5.3.1 Current and Historical Trends 5.5.3.2 Market Forecast 5.5.4 Display Advertising Market 5.5.4.1 Current and Historical Trends 5.5.4.2 Market Forecast 5.5.5 Classified Advertising Market 5.5.5.1 Current and Historical Trends 5.5.5.2 Market Forecast 5.5.6 Video Advertising Market 5.5.6.1 Current and Historical Trends 5.5.6.2 Market Forecast 5.5.7 Contribution of Major Industries 5.5.8 Most Visited Websites 5.5.9 Market Forecast 5.6 Global Mobile Advertising Market 5.6.1 Current and Historical Trends 5.6.2 Performance of Various Regions 5.6.3 Contribution of Major Industries 5.6.4 Market Forecast 5.7 Global Cinema Advertising Market 5.7.1 Current and Historical Trends 5.7.2 Performance of Various Regions 5.7.3 Contribution of Major Industries 5.7.4 Market Forecast 6 Global Advertising Market: SWOT Industry Analysis 6.1 Overview 6.2 Strengths 6.3 Weaknesses 6.4 Opportunities 6.5 Threats 7 Global Advertising Market: Value Chain Analysis 7.1 Research 7.2 Content Development 7.3 Advertising Agency 7.4 Advertising Media 7.5 Audience 8 Global Advertising Market: Porter’s Five Forces Analysis 8.1 Overview 8.2 Bargaining Power of Buyers 8.3 Bargaining Power of Suppliers 8.4 Degree of Competition 8.5 Threat of New Entrants 8.6 Threat of Substitutes 9 Global Advertising Market: Top Players 9.1 WPP Group PLC 9.2 Omnicom Group Inc. 9.3 Publicis Groupe 9.4 The Interpublic Group of Companies, Inc. 9.5 Dentsu Inc.
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