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世界の広告市場。産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測

世界の広告市場。産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


Global Advertising Market: Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の広告市場は、2021年に5,903億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.2%を示し、2027年までに7927億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
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サマリー

世界の広告市場は、2021年に5,903億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR5.2%を示し、2027年までに7927億米ドルに達すると予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々な最終使用産業に対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として本レポートに含まれています。

広告とは、さまざまなブランドが自社の製品やサービスを知らせるとともに、消費者の購買行動に影響を与えるコミュニケーションの手段を指します。それはさらに、今後のイベントについての学習や新製品やサービスを発見する上で消費者を支援します。時間とともに、広告主は、個人または大勢の視聴者に、事実上どこからでも、いつでも到達できる媒体として、モバイル機器の可能性を認識するようになりました。その結果、広告業界は従来のメディアプラットフォームからオンライン広告やデジタル広告へと発展してきました。

世界中でメディアとエンターテイメントへの支出が継続的に増加しています。これは本質的に、インターネットアクセスの取得、新聞や雑誌、テレビやラジオの購読、ビデオゲームや映画館への定期的な訪問のための着実に上昇する消費者の支出能力を示しています。一方、広告ブランドや広告会社は、消費者の注目を集めることに失敗したことはなく、企業の存続に不可欠であることから、広告への投資を継続的に増やしてきました。これとは別に、モバイル広告は、モバイルユーザーの特定のグループのためのコミュニケーションの費用対効果の高い、便利で、高度にターゲットを絞った方法として浮上しているため、過去数年間で急激な成長を目撃してきました。さらに、いくつかの大手広告代理店は、最近大幅にデジタル広告に投資しており、市場の肯定的な見通しを作成している。

タイプ別内訳

テレビ
印刷物(新聞・雑誌)
ラジオ
屋外
インターネット(検索、ディスプレイ、クラシファイド、ビデオ)
モバイル
映画館
現在、テレビ広告は市場全体の大半を占め、圧倒的なシェアを誇っています。これは、テレビが普及し、広告の手段として好まれるようになったことに起因しています。

地域別構成比

現在のところ、北米が最大の市場シェアを占めている。

競合環境
市場の競争環境は、多数の大小メーカーが存在し、価格と品質で競争していることも特徴です。市場で活動する主要なプレーヤーは以下の通りです。

WPP Group PLC
オムニコム・グループInc.
ピュブリシスグループ
インターパブリック・グループ・オブ・カンパニーズ
株式会社電通

本レポートで回答した主な質問

世界の広告市場はこれまでどのように推移してきたのか、また今後数年間はどのように推移していくのか?
市場で人気のある広告の種類は何か?
COVID-19は世界の広告市場にどのような影響を及ぼしているか?
世界の広告市場のバリューチェーンにおけるさまざまな段階とは?
世界の広告市場における主要な推進要因と課題とは?
世界の広告市場の構造と主要プレイヤーは?
世界の広告市場における競争の度合いとは?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction to the Global Advertising Market
4.1 Current and Historical Market Trends
4.2 Impact of COVID-19
4.3 Performance of Various Segments
4.4 Performance of Various Regions
4.5 Key Players and their Market Shares
4.6 Market Forecast
5 Global Advertising Market: Industry Performance
5.1 Global Television Advertising Market
5.1.1 Current and Historical Market Trends
5.1.2 Performance of Various Segments
5.1.3 Performance of Various Regions
5.1.4 Contribution of Major Industries
5.1.5 Market Forecast
5.2 Global Print Advertising Market
5.2.1 Current and Historical Market Trends
5.2.2 Newspaper Advertising Market
5.2.2.1 Current and Historical Market Trends
5.2.2.2 Major Newspapers: Performance by Readership
5.2.2.3 Market Forecast
5.2.3 Magazine Advertising
5.2.3.1 Current and Historical Market Trends
5.2.3.2 Major Magazines: Performance by Readership
5.2.3.3 Market Forecast
5.2.4 Contribution of Major Industries
5.2.5 Market Forecast
5.3 Global Radio Advertising Market
5.3.1 Current and Historical Trends
5.3.2 Global Radio Advertising Market: Performance by Region
5.3.3 Contribution of Major Industries
5.3.4 Market Forecast
5.4 Global Outdoor Advertising Market
5.4.1 Current and Historical Trends
5.4.2 Performance by Region
5.4.3 Performance of Various Segments
5.4.4 Contribution of Major Industries
5.4.5 Market Forecast
5.5 Global Internet Advertising Market
5.5.1 Current and Historical Trends
5.5.2 Performance of Various Regions
5.5.3 Search Advertising Market
5.5.3.1 Current and Historical Trends
5.5.3.2 Market Forecast
5.5.4 Display Advertising Market
5.5.4.1 Current and Historical Trends
5.5.4.2 Market Forecast
5.5.5 Classified Advertising Market
5.5.5.1 Current and Historical Trends
5.5.5.2 Market Forecast
5.5.6 Video Advertising Market
5.5.6.1 Current and Historical Trends
5.5.6.2 Market Forecast
5.5.7 Contribution of Major Industries
5.5.8 Most Visited Websites
5.5.9 Market Forecast
5.6 Global Mobile Advertising Market
5.6.1 Current and Historical Trends
5.6.2 Performance of Various Regions
5.6.3 Contribution of Major Industries
5.6.4 Market Forecast
5.7 Global Cinema Advertising Market
5.7.1 Current and Historical Trends
5.7.2 Performance of Various Regions
5.7.3 Contribution of Major Industries
5.7.4 Market Forecast
6 Global Advertising Market: SWOT Industry Analysis
6.1 Overview
6.2 Strengths
6.3 Weaknesses
6.4 Opportunities
6.5 Threats
7 Global Advertising Market: Value Chain Analysis
7.1 Research
7.2 Content Development
7.3 Advertising Agency
7.4 Advertising Media
7.5 Audience
8 Global Advertising Market: Porter’s Five Forces Analysis
8.1 Overview
8.2 Bargaining Power of Buyers
8.3 Bargaining Power of Suppliers
8.4 Degree of Competition
8.5 Threat of New Entrants
8.6 Threat of Substitutes
9 Global Advertising Market: Top Players
9.1 WPP Group PLC
9.2 Omnicom Group Inc.
9.3 Publicis Groupe
9.4 The Interpublic Group of Companies, Inc.
9.5 Dentsu Inc.

 

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Summary

The global advertising market reached a value of US$ 590.3 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 792.7 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 5.2% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use industries. These insights are included in the report as a major market contributor.

Advertising refers to a means of communication through which various brands inform about their product or service as well as influence the consumer buying behavior. It further aids consumers in learning about upcoming events and discovering new products or services. With time, the advertisers have realized the potential of mobile devices as a medium of reaching an individual or mass audience virtually from anywhere and at any time. As a result, the advertising industry has evolved from traditional media platforms to online and digital advertising.

There is a continual increase in the expenditure on media and entertainment across the globe. This essentially indicates to the steadily rising consumer expenditure capacity for acquiring internet access, subscribing to newspapers and magazines, and television and radio, along with video gaming and regular visits to movie theaters. Advertising brands and companies, on the other hand, have never failed to attract consumers’ attention and have continuously increased their investments on advertising as it is essential for a company’s survival. Apart from this, mobile advertising has witnessed exponential growth over the past few years as it has emerged as a cost-effective, convenient, and highly targeted way of communication for specific groups of mobile users. Moreover, several leading advertising agencies are nowadays significantly investing in digital advertising, which is creating a positive outlook for the market.

Breakup by Type:

Television
Print (Newspaper and Magazine)
Radio
Outdoor
Internet (Search, Display, Classified, Video)
Mobile
Cinema
Television advertising currently dominates the market, holding the majority of the overall market share. This can be attributed to the prevalence of televisions, which has made them one of the preferred modes of advertisement.

Breakup by Region:

At present, North America holds the largest market share.

Competitive Landscape:
The competitive landscape of the market has also been characterized by the presence of numerous small and large manufacturers who compete in terms of prices and quality. Some of the leading players operating in the market are:

WPP Group PLC
Omnicom Group Inc.
Publicis Groupe
The Interpublic Group of Companies, Inc.
Dentsu Inc.

Key Questions Answered in This Report:

How has the global advertising market performed so far, and how will it perform in the coming years?
Which are the popular types of advertisements in the market?
What has been the impact of COVID-19 on the global advertising market?
What are the various stages in the value chain of the global advertising market?
What are the key driving factors and challenges in the global advertising market?
What is the structure of the global advertising market and who are the key players?
What is the degree of competition in the global advertising market?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction to the Global Advertising Market
4.1 Current and Historical Market Trends
4.2 Impact of COVID-19
4.3 Performance of Various Segments
4.4 Performance of Various Regions
4.5 Key Players and their Market Shares
4.6 Market Forecast
5 Global Advertising Market: Industry Performance
5.1 Global Television Advertising Market
5.1.1 Current and Historical Market Trends
5.1.2 Performance of Various Segments
5.1.3 Performance of Various Regions
5.1.4 Contribution of Major Industries
5.1.5 Market Forecast
5.2 Global Print Advertising Market
5.2.1 Current and Historical Market Trends
5.2.2 Newspaper Advertising Market
5.2.2.1 Current and Historical Market Trends
5.2.2.2 Major Newspapers: Performance by Readership
5.2.2.3 Market Forecast
5.2.3 Magazine Advertising
5.2.3.1 Current and Historical Market Trends
5.2.3.2 Major Magazines: Performance by Readership
5.2.3.3 Market Forecast
5.2.4 Contribution of Major Industries
5.2.5 Market Forecast
5.3 Global Radio Advertising Market
5.3.1 Current and Historical Trends
5.3.2 Global Radio Advertising Market: Performance by Region
5.3.3 Contribution of Major Industries
5.3.4 Market Forecast
5.4 Global Outdoor Advertising Market
5.4.1 Current and Historical Trends
5.4.2 Performance by Region
5.4.3 Performance of Various Segments
5.4.4 Contribution of Major Industries
5.4.5 Market Forecast
5.5 Global Internet Advertising Market
5.5.1 Current and Historical Trends
5.5.2 Performance of Various Regions
5.5.3 Search Advertising Market
5.5.3.1 Current and Historical Trends
5.5.3.2 Market Forecast
5.5.4 Display Advertising Market
5.5.4.1 Current and Historical Trends
5.5.4.2 Market Forecast
5.5.5 Classified Advertising Market
5.5.5.1 Current and Historical Trends
5.5.5.2 Market Forecast
5.5.6 Video Advertising Market
5.5.6.1 Current and Historical Trends
5.5.6.2 Market Forecast
5.5.7 Contribution of Major Industries
5.5.8 Most Visited Websites
5.5.9 Market Forecast
5.6 Global Mobile Advertising Market
5.6.1 Current and Historical Trends
5.6.2 Performance of Various Regions
5.6.3 Contribution of Major Industries
5.6.4 Market Forecast
5.7 Global Cinema Advertising Market
5.7.1 Current and Historical Trends
5.7.2 Performance of Various Regions
5.7.3 Contribution of Major Industries
5.7.4 Market Forecast
6 Global Advertising Market: SWOT Industry Analysis
6.1 Overview
6.2 Strengths
6.3 Weaknesses
6.4 Opportunities
6.5 Threats
7 Global Advertising Market: Value Chain Analysis
7.1 Research
7.2 Content Development
7.3 Advertising Agency
7.4 Advertising Media
7.5 Audience
8 Global Advertising Market: Porter’s Five Forces Analysis
8.1 Overview
8.2 Bargaining Power of Buyers
8.3 Bargaining Power of Suppliers
8.4 Degree of Competition
8.5 Threat of New Entrants
8.6 Threat of Substitutes
9 Global Advertising Market: Top Players
9.1 WPP Group PLC
9.2 Omnicom Group Inc.
9.3 Publicis Groupe
9.4 The Interpublic Group of Companies, Inc.
9.5 Dentsu Inc.

 

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