旅行用バッグの市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Travel Bags Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の旅行鞄市場は、2021年に162億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.32%を示し、2027年までに232億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に... もっと見る
サマリー世界の旅行鞄市場は、2021年に162億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR6.32%を示し、2027年までに232億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。トラベルバッグは、探検家、トレッカー、観光客、旅行者が衣類やその他の持ち物を運ぶために使用される旅行用具の一種です。ダッフルバッグ、ホイール付きバックパック、ローリングラゲージ、ウィークエンダー、トートバッグ、トラベルパックなどが、市場で入手できる最も一般的な旅行用バッグの種類です。ハードサイドタイプは、ポリプロピレン、ポリカーボネート、アクリロニトリル-ブタジエン-スチレン(ABS)などの素材を使用して製造され、電子ガジェットや壊れやすい製品の運搬に適しています。一方、耐久性と軽量性に優れたソフトサイドタイプは、ナイロン、ポリエステル、コットン、レザー、ビニールなどを使用して製造されています。これらの旅行用バッグは、様々なサイズ、パターン、色で提供されており、消費者の要求に応じてカスタマイズすることができます。 世界的な急速な都市化とともに成長している観光産業は、現在、市場の成長を促進する重要な要因の一つとして表しています。さらに、消費者は刻々と変化するトレンドに対応するために、プレミアムやラグジュアリーのトラベルバッグに出費をする傾向が強くなっています。また、視覚的に魅力的で創造的なデザインの製品、環境に優しい製品の発売など、さまざまな製品の革新も市場に明るい展望をもたらしています。天然染料やオーガニック素材、オーガニックキャンバス、リサイクルレザーなど、環境に配慮した素材を使用したラゲージバッグやトラベルバッグを採用する消費者が増えています。その他、ブランドによる積極的なプロモーション活動や、幅広い選択肢を表示しながら顧客に手間のかからないショッピング体験を提供するオンライン小売市場の発展が、市場をさらに牽引すると予測されます。 主要市場のセグメンテーション IMARC Groupは、旅行用バッグの世界市場における各サブセグメントの主要動向の分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を行っています。当レポートでは、素材タイプ、ラゲージタイプ、価格帯、人口動態、流通チャネルを基に市場を分類しています。 素材タイプ別構成比 ポリエステル 生地 皮革 その他 ラゲージタイプ別構成比 ダッフル トローリー バックパック 価格帯別構成比 プレミアム価格 中価格帯 ロープライス 人口動態別構成比。 男性 女性 流通チャネル別構成比。 スーパーマーケット、ハイパーマーケット 専門店 ファクトリー・アウトレット オンラインストア その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ アルゼンチン コロンビア チリ ペルー その他 中近東・アフリカ トルコ サウジアラビア イラン アラブ首長国連邦 その他 競争力のある風景 業界の競争環境についても調査しており、主要なプレイヤーとして、Delsey SA、Deuter Sport、Fenix Outdoor、Hermès、Kering、Louis Vuitton、Lowe Alpine、LVMH、Osprey、Rimowa、Samsonite、Timbuk2、Victorinox、VIP Industries、などが挙げられています。 本レポートで回答した主な質問 1.2021年の旅行鞄の世界市場規模は? 2.2022-2027年の旅行用バッグの世界市場の成長率はどのくらいと予想されますか? 3.旅行用バッグの世界市場を牽引する主要因は何か? 4.COVID-19が旅行鞄の世界市場に与えた影響は? 5.旅行用バッグの世界市場における素材タイプ別の内訳は? 6.旅行鞄の世界市場における荷物タイプ別の内訳は? 7.旅行用バッグの世界市場の価格帯別内訳は? 8.旅行用バッグの世界市場の人口動態に基づくブレークアップは? 9.旅行用バッグの世界市場における流通チャネル別の内訳は? 10.旅行用バッグの世界市場における主要地域は? 11.旅行鞄の世界市場における主要プレイヤー/企業は? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Travel Bags Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Material Type 6.1 Polyester 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Fabric 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Leather 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Luggage Type 7.1 Duffle 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Trolley 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Backpacks 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Price Range 8.1 Premium Price 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Medium Price 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Low Price 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Demography 9.1 Male 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Female 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Distribution Channel 10.1 Supermarkets and Hypermarkets 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Specialty Stores 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Factory Outlets 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Online Stores 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Others 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Argentina 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.4.4 Colombia 11.4.4.1 Market Trends 11.4.4.2 Market Forecast 11.4.5 Chile 11.4.5.1 Market Trends 11.4.5.2 Market Forecast 11.4.6 Peru 11.4.6.1 Market Trends 11.4.6.2 Market Forecast 11.4.7 Others 11.4.7.1 Market Trends 11.4.7.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Turkey 11.5.1.1 Market Trends 11.5.1.2 Market Forecast 11.5.2 Saudi Arabia 11.5.2.1 Market Trends 11.5.2.2 Market Forecast 11.5.3 Iran 11.5.3.1 Market Trends 11.5.3.2 Market Forecast 11.5.4 United Arab Emirates 11.5.4.1 Market Trends 11.5.4.2 Market Forecast 11.5.5 Others 11.5.5.1 Market Trends 11.5.5.2 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Indicators 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Delsey SA 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.2 Deuter Sport 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.3 Fenix Outdoor 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.4 Hermès 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.5 Kering 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.6 Louis Vuitton 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.7 Lowe Alpine 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.8 LVMH 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.9 Osprey 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.10 Rimowa 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.11 Samsonite 16.3.11.1 Company Overview 16.3.11.2 Product Portfolio 16.3.12 Timbuk2 16.3.12.1 Company Overview 16.3.12.2 Product Portfolio 16.3.13 Victorinox 16.3.13.1 Company Overview 16.3.13.2 Product Portfolio 16.3.14 VIP Industries 16.3.14.1 Company Overview 16.3.14.2 Product Portfolio
SummaryThe global travel bags market reached a value of US$ 16.2 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 23.2 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 6.32% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Travel Bags Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Material Type 6.1 Polyester 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Fabric 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Leather 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Luggage Type 7.1 Duffle 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Trolley 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Backpacks 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Price Range 8.1 Premium Price 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Medium Price 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Low Price 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Demography 9.1 Male 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Female 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Distribution Channel 10.1 Supermarkets and Hypermarkets 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Specialty Stores 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Factory Outlets 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Online Stores 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 10.5 Others 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Region 11.1 North America 11.1.1 United States 11.1.1.1 Market Trends 11.1.1.2 Market Forecast 11.1.2 Canada 11.1.2.1 Market Trends 11.1.2.2 Market Forecast 11.2 Asia Pacific 11.2.1 China 11.2.1.1 Market Trends 11.2.1.2 Market Forecast 11.2.2 Japan 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.2.3 India 11.2.3.1 Market Trends 11.2.3.2 Market Forecast 11.2.4 South Korea 11.2.4.1 Market Trends 11.2.4.2 Market Forecast 11.2.5 Australia 11.2.5.1 Market Trends 11.2.5.2 Market Forecast 11.2.6 Indonesia 11.2.6.1 Market Trends 11.2.6.2 Market Forecast 11.2.7 Others 11.2.7.1 Market Trends 11.2.7.2 Market Forecast 11.3 Europe 11.3.1 Germany 11.3.1.1 Market Trends 11.3.1.2 Market Forecast 11.3.2 France 11.2.2.1 Market Trends 11.2.2.2 Market Forecast 11.3.3 United Kingdom 11.3.3.1 Market Trends 11.3.3.2 Market Forecast 11.3.4 Italy 11.3.4.1 Market Trends 11.3.4.2 Market Forecast 11.3.5 Spain 11.3.5.1 Market Trends 11.3.5.2 Market Forecast 11.3.6 Russia 11.3.6.1 Market Trends 11.3.6.2 Market Forecast 11.3.7 Others 11.3.7.1 Market Trends 11.3.7.2 Market Forecast 11.4 Latin America 11.4.1 Brazil 11.4.1.1 Market Trends 11.4.1.2 Market Forecast 11.4.2 Mexico 11.4.2.1 Market Trends 11.4.2.2 Market Forecast 11.4.3 Argentina 11.4.3.1 Market Trends 11.4.3.2 Market Forecast 11.4.4 Colombia 11.4.4.1 Market Trends 11.4.4.2 Market Forecast 11.4.5 Chile 11.4.5.1 Market Trends 11.4.5.2 Market Forecast 11.4.6 Peru 11.4.6.1 Market Trends 11.4.6.2 Market Forecast 11.4.7 Others 11.4.7.1 Market Trends 11.4.7.2 Market Forecast 11.5 Middle East and Africa 11.5.1 Turkey 11.5.1.1 Market Trends 11.5.1.2 Market Forecast 11.5.2 Saudi Arabia 11.5.2.1 Market Trends 11.5.2.2 Market Forecast 11.5.3 Iran 11.5.3.1 Market Trends 11.5.3.2 Market Forecast 11.5.4 United Arab Emirates 11.5.4.1 Market Trends 11.5.4.2 Market Forecast 11.5.5 Others 11.5.5.1 Market Trends 11.5.5.2 Market Forecast 12 SWOT Analysis 12.1 Overview 12.2 Strengths 12.3 Weaknesses 12.4 Opportunities 12.5 Threats 13 Value Chain Analysis 14 Porters Five Forces Analysis 14.1 Overview 14.2 Bargaining Power of Buyers 14.3 Bargaining Power of Suppliers 14.4 Degree of Competition 14.5 Threat of New Entrants 14.6 Threat of Substitutes 15 Price Indicators 16 Competitive Landscape 16.1 Market Structure 16.2 Key Players 16.3 Profiles of Key Players 16.3.1 Delsey SA 16.3.1.1 Company Overview 16.3.1.2 Product Portfolio 16.3.2 Deuter Sport 16.3.2.1 Company Overview 16.3.2.2 Product Portfolio 16.3.3 Fenix Outdoor 16.3.3.1 Company Overview 16.3.3.2 Product Portfolio 16.3.4 Hermès 16.3.4.1 Company Overview 16.3.4.2 Product Portfolio 16.3.5 Kering 16.3.5.1 Company Overview 16.3.5.2 Product Portfolio 16.3.6 Louis Vuitton 16.3.6.1 Company Overview 16.3.6.2 Product Portfolio 16.3.7 Lowe Alpine 16.3.7.1 Company Overview 16.3.7.2 Product Portfolio 16.3.8 LVMH 16.3.8.1 Company Overview 16.3.8.2 Product Portfolio 16.3.9 Osprey 16.3.9.1 Company Overview 16.3.9.2 Product Portfolio 16.3.10 Rimowa 16.3.10.1 Company Overview 16.3.10.2 Product Portfolio 16.3.11 Samsonite 16.3.11.1 Company Overview 16.3.11.2 Product Portfolio 16.3.12 Timbuk2 16.3.12.1 Company Overview 16.3.12.2 Product Portfolio 16.3.13 Victorinox 16.3.13.1 Company Overview 16.3.13.2 Product Portfolio 16.3.14 VIP Industries 16.3.14.1 Company Overview 16.3.14.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited. 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/08 10:26 154.13 円 166.76 円 202.76 円 |