旅行保険市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Travel Insurance Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界の旅行保険市場は、2021年に139億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR14.4%を示し、2027年までに313億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭... もっと見る
サマリー世界の旅行保険市場は、2021年に139億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR14.4%を示し、2027年までに313億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。旅行保険は、国内または海外旅行中に予期せぬ出来事によって発生した費用や損失に対する経済的な保護を提供するものです。一般的には、持ち物の紛失や盗難、緊急医療、事故死、旅行のキャンセルや中断の費用をカバーします。旅行当日から被保険者が帰国するまでの期間に適用される。最近では、紛失したパスポートの再発行、現金の振り込み、キャンセルしたフライトの再予約など、24時間365日の緊急サービスを備えた旅行保険を提供する会社もある。また、地理的な条件や被保険者の要望に応じてカスタマイズできるオプションも提供している。 旅行保険の世界市場動向と推進要因。 可処分所得の増加、出張の増加、オンライン旅行予約や割引パッケージ旅行の容易な入手を理由に、近年旅行・観光産業が大幅に成長していることは、世界の旅行保険市場の成長を後押しする主要な要因の一つである。さらに、多くの国の政府がビザ申請時に旅行保険書類の添付を義務付けていることも、市場の成長に寄与しています。これとは別に、大手企業は流通システムを改善し、パーソナライズされたユーザー体験を提供するために、アプリケーションプログラムインターフェース(API)、人工知能(AI)、データ分析、グローバルポジショニングシステム(GPS)などのデジタルツールを組み込んでいます。 主な市場セグメンテーション IMARCグループは、世界の旅行保険市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析を、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに提供しています。当レポートでは、保険タイプ、補償範囲、流通チャネル、エンドユーザーなどに基づいて市場を分類しています。 保険タイプ別の内訳 シングルトリップ旅行保険 年間マルチトリップ保険 長期滞在型旅行保険 補償内容別の内訳です。 医療費 旅行キャンセル 旅行遅延 物的損害 その他 販売チャネル別構成比 保険仲介業者 銀行 保険会社 保険アグリゲーター 保険ブローカー その他 エンドユーザー別構成比 高齢者 教育旅行者 ビジネスユーザー 家族旅行者 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合環境。 当レポートでは、市場の競争環境についても分析しており、主要なプレーヤーとして、Allianz SE、American Express Company、American International Group、AXA SA、Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company、Generali Group、Insure & Go Insurance Services (Mapfre S.A.), Seven Corners Inc, Travel Insured International Inc. (Crum & Forster), USI Affinity (USI Insurance Services) および Zurich Insurance Group AGを挙げています。 本レポートで回答した主な質問 世界の旅行保険市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移するか? COVID-19は世界の旅行保険市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場とは? 保険タイプに基づく市場の内訳は? 補償範囲に基づく市場の内訳は? 販売チャネルに基づく市場の内訳は? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の旅行保険市場の構造と主要プレイヤーは? 業界における競争の程度は?本レポートで回答した主要な質問 世界の旅行保険市場はこれまでどのように推移してきたか、今後数年間はどのように推移していくか? COVID-19は世界の旅行保険市場にどのような影響を及ぼしたか? 主要な地域別市場とは? 保険タイプに基づく市場の内訳は? 補償範囲に基づく市場の内訳は? 販売チャネルに基づく市場の内訳は? エンドユーザー別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? 世界の旅行保険市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Travel Insurance Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Insurance Type 6.1 Single-Trip Travel Insurance 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Annual Multi-Trip Insurance 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Long-Stay Travel Insurance 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Coverage 7.1 Medical Expenses 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Trip Cancellation 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Trip Delay 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Property Damage 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Insurance Intermediaries 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Banks 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Insurance Companies 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Insurance Aggregators 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Insurance Brokers 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End User 9.1 Senior Citizens 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Education Travelers 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Business Travelers 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Family Travelers 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Allianz SE 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 American Express Company 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 American International Group 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 AXA SA 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Generali Group 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Insure & Go Insurance Services (Mapfre S.A.) 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.8 Seven Corners Inc. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Travel Insured International Inc. (Crum & Forster) 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 USI Affinity (USI Insurance Services) 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Zurich Insurance Group AG 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis
SummaryThe global travel insurance market reached a value of US$ 13.9 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 31.3 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 14.4% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Travel Insurance Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Insurance Type 6.1 Single-Trip Travel Insurance 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Annual Multi-Trip Insurance 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Long-Stay Travel Insurance 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Coverage 7.1 Medical Expenses 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Trip Cancellation 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Trip Delay 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Property Damage 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Distribution Channel 8.1 Insurance Intermediaries 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Banks 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Insurance Companies 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Insurance Aggregators 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Insurance Brokers 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 8.6 Others 8.6.1 Market Trends 8.6.2 Market Forecast 9 Market Breakup by End User 9.1 Senior Citizens 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Education Travelers 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 9.3 Business Travelers 9.3.1 Market Trends 9.3.2 Market Forecast 9.4 Family Travelers 9.4.1 Market Trends 9.4.2 Market Forecast 9.5 Others 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Region 10.1 North America 10.1.1 United States 10.1.1.1 Market Trends 10.1.1.2 Market Forecast 10.1.2 Canada 10.1.2.1 Market Trends 10.1.2.2 Market Forecast 10.2 Asia Pacific 10.2.1 China 10.2.1.1 Market Trends 10.2.1.2 Market Forecast 10.2.2 Japan 10.2.2.1 Market Trends 10.2.2.2 Market Forecast 10.2.3 India 10.2.3.1 Market Trends 10.2.3.2 Market Forecast 10.2.4 South Korea 10.2.4.1 Market Trends 10.2.4.2 Market Forecast 10.2.5 Australia 10.2.5.1 Market Trends 10.2.5.2 Market Forecast 10.2.6 Indonesia 10.2.6.1 Market Trends 10.2.6.2 Market Forecast 10.2.7 Others 10.2.7.1 Market Trends 10.2.7.2 Market Forecast 10.3 Europe 10.3.1 Germany 10.3.1.1 Market Trends 10.3.1.2 Market Forecast 10.3.2 France 10.3.2.1 Market Trends 10.3.2.2 Market Forecast 10.3.3 United Kingdom 10.3.3.1 Market Trends 10.3.3.2 Market Forecast 10.3.4 Italy 10.3.4.1 Market Trends 10.3.4.2 Market Forecast 10.3.5 Spain 10.3.5.1 Market Trends 10.3.5.2 Market Forecast 10.3.6 Russia 10.3.6.1 Market Trends 10.3.6.2 Market Forecast 10.3.7 Others 10.3.7.1 Market Trends 10.3.7.2 Market Forecast 10.4 Latin America 10.4.1 Brazil 10.4.1.1 Market Trends 10.4.1.2 Market Forecast 10.4.2 Mexico 10.4.2.1 Market Trends 10.4.2.2 Market Forecast 10.4.3 Others 10.4.3.1 Market Trends 10.4.3.2 Market Forecast 10.5 Middle East and Africa 10.5.1 Market Trends 10.5.2 Market Breakup by Country 10.5.3 Market Forecast 11 SWOT Analysis 11.1 Overview 11.2 Strengths 11.3 Weaknesses 11.4 Opportunities 11.5 Threats 12 Value Chain Analysis 13 Porters Five Forces Analysis 13.1 Overview 13.2 Bargaining Power of Buyers 13.3 Bargaining Power of Suppliers 13.4 Degree of Competition 13.5 Threat of New Entrants 13.6 Threat of Substitutes 14 Price Analysis 15 Competitive Landscape 15.1 Market Structure 15.2 Key Players 15.3 Profiles of Key Players 15.3.1 Allianz SE 15.3.1.1 Company Overview 15.3.1.2 Product Portfolio 15.3.1.3 Financials 15.3.1.4 SWOT Analysis 15.3.2 American Express Company 15.3.2.1 Company Overview 15.3.2.2 Product Portfolio 15.3.2.3 Financials 15.3.2.4 SWOT Analysis 15.3.3 American International Group 15.3.3.1 Company Overview 15.3.3.2 Product Portfolio 15.3.3.3 Financials 15.3.3.4 SWOT Analysis 15.3.4 AXA SA 15.3.4.1 Company Overview 15.3.4.2 Product Portfolio 15.3.5 Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company 15.3.5.1 Company Overview 15.3.5.2 Product Portfolio 15.3.6 Generali Group 15.3.6.1 Company Overview 15.3.6.2 Product Portfolio 15.3.6.3 Financials 15.3.6.4 SWOT Analysis 15.3.7 Insure & Go Insurance Services (Mapfre S.A.) 15.3.7.1 Company Overview 15.3.7.2 Product Portfolio 15.3.7.3 Financials 15.3.8 Seven Corners Inc. 15.3.8.1 Company Overview 15.3.8.2 Product Portfolio 15.3.9 Travel Insured International Inc. (Crum & Forster) 15.3.9.1 Company Overview 15.3.9.2 Product Portfolio 15.3.10 USI Affinity (USI Insurance Services) 15.3.10.1 Company Overview 15.3.10.2 Product Portfolio 15.3.11 Zurich Insurance Group AG 15.3.11.1 Company Overview 15.3.11.2 Product Portfolio 15.3.11.3 Financials 15.3.11.4 SWOT Analysis
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