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旅行保険市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測


Travel Insurance Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027

世界の旅行保険市場は、2021年に139億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR14.4%を示し、2027年までに313億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IMARC Services Private Limited.
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2022年6月13日 US$2,499
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146 英語

 

サマリー

世界の旅行保険市場は、2021年に139億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2022年から2027年の間にCAGR14.4%を示し、2027年までに313億米ドルに達すると予想しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。

旅行保険は、国内または海外旅行中に予期せぬ出来事によって発生した費用や損失に対する経済的な保護を提供するものです。一般的には、持ち物の紛失や盗難、緊急医療、事故死、旅行のキャンセルや中断の費用をカバーします。旅行当日から被保険者が帰国するまでの期間に適用される。最近では、紛失したパスポートの再発行、現金の振り込み、キャンセルしたフライトの再予約など、24時間365日の緊急サービスを備えた旅行保険を提供する会社もある。また、地理的な条件や被保険者の要望に応じてカスタマイズできるオプションも提供している。
旅行保険の世界市場動向と推進要因。
可処分所得の増加、出張の増加、オンライン旅行予約や割引パッケージ旅行の容易な入手を理由に、近年旅行・観光産業が大幅に成長していることは、世界の旅行保険市場の成長を後押しする主要な要因の一つである。さらに、多くの国の政府がビザ申請時に旅行保険書類の添付を義務付けていることも、市場の成長に寄与しています。これとは別に、大手企業は流通システムを改善し、パーソナライズされたユーザー体験を提供するために、アプリケーションプログラムインターフェース(API)、人工知能(AI)、データ分析、グローバルポジショニングシステム(GPS)などのデジタルツールを組み込んでいます。

主な市場セグメンテーション
IMARCグループは、世界の旅行保険市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析を、2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測とともに提供しています。当レポートでは、保険タイプ、補償範囲、流通チャネル、エンドユーザーなどに基づいて市場を分類しています。

保険タイプ別の内訳
シングルトリップ旅行保険
年間マルチトリップ保険
長期滞在型旅行保険

補償内容別の内訳です。

医療費
旅行キャンセル
旅行遅延
物的損害
その他

販売チャネル別構成比

保険仲介業者
銀行
保険会社
保険アグリゲーター
保険ブローカー
その他

エンドユーザー別構成比

高齢者
教育旅行者
ビジネスユーザー
家族旅行者
その他

地域別構成比
北米
米国
カナダ
アジア・パシフィック
中国
日本
インド
韓国
オーストラリア
インドネシア
その他
欧州
ドイツ
フランス
イギリス
イタリア
スペイン
ロシア
その他
中南米
ブラジル
メキシコ
その他
中近東・アフリカ

競合環境。
当レポートでは、市場の競争環境についても分析しており、主要なプレーヤーとして、Allianz SE、American Express Company、American International Group、AXA SA、Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company、Generali Group、Insure & Go Insurance Services (Mapfre S.A.), Seven Corners Inc, Travel Insured International Inc. (Crum & Forster), USI Affinity (USI Insurance Services) および Zurich Insurance Group AGを挙げています。

本レポートで回答した主な質問
世界の旅行保険市場はこれまでどのように推移してきたか、また今後数年間はどのように推移するか?
COVID-19は世界の旅行保険市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域別市場とは?
保険タイプに基づく市場の内訳は?
補償範囲に基づく市場の内訳は?
販売チャネルに基づく市場の内訳は?
エンドユーザー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界の旅行保険市場の構造と主要プレイヤーは?
業界における競争の程度は?本レポートで回答した主要な質問
世界の旅行保険市場はこれまでどのように推移してきたか、今後数年間はどのように推移していくか?
COVID-19は世界の旅行保険市場にどのような影響を及ぼしたか?
主要な地域別市場とは?
保険タイプに基づく市場の内訳は?
補償範囲に基づく市場の内訳は?
販売チャネルに基づく市場の内訳は?
エンドユーザー別の市場構成は?
業界のバリューチェーンにおける様々なステージとは?
業界における主要な推進要因と課題は何か?
世界の旅行保険市場の構造と主要プレイヤーは?
業界内の競争はどの程度か?

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目次

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Travel Insurance Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Insurance Type
6.1 Single-Trip Travel Insurance
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Annual Multi-Trip Insurance
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Long-Stay Travel Insurance
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Coverage
7.1 Medical Expenses
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Trip Cancellation
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Trip Delay
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Property Damage
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Insurance Intermediaries
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Banks
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Insurance Companies
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Insurance Aggregators
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Insurance Brokers
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Others
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End User
9.1 Senior Citizens
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Education Travelers
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Business Travelers
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Family Travelers
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Allianz SE
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 American Express Company
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 American International Group
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 AXA SA
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Generali Group
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Insure & Go Insurance Services (Mapfre S.A.)
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.8 Seven Corners Inc.
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 Travel Insured International Inc. (Crum & Forster)
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 USI Affinity (USI Insurance Services)
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 Zurich Insurance Group AG
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis

 

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Summary

The global travel insurance market reached a value of US$ 13.9 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach US$ 31.3 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 14.4% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor.

Travel insurance provides financial protection for expenses or losses incurred due to unexpected events while domestic or overseas travel. It generally covers the costs of lost or stolen belongings, emergency medical care, accidental death, and trip cancellation and interruption. It takes into effect from the day of travel until the insured reaches back home. Nowadays, several companies are providing travel insurance with 24/7 emergency services, such as replacing lost passports, cash wire assistance and re-booking canceled flights. They are also offering customization options depending on the geographical location and as per the requirements of the insured individuals.
Global Travel Insurance Market Trends and Drivers:
The substantial growth in the travel and tourism industry in recent years, on account of inflating disposable incomes, rising business travels and the easy availability of online travel bookings and discounted package holidays represents one of the major factors bolstering the global travel insurance market growth. Moreover, governments of numerous countries have made it mandatory to attach travel insurance documents while applying for a visa, which is also contributing to the market growth. Apart from this, leading players are incorporating digital tools, such as application program interface (API), artificial intelligence (AI), data analytics and global positioning system (GPS), for improving distribution systems and providing personalized user experience.

Key Market Segmentation:
IMARC Group provides an analysis of the key trends in each sub-segment of the global travel insurance market, along with forecasts at the global, regional and country level from 2022-2027. Our report has categorized the market based on insurance type, coverage, distribution channel and end user.

Breakup by Insurance Type:
Single-Trip Travel Insurance
Annual Multi-Trip Insurance
Long-Stay Travel Insurance

Breakup by Coverage:

Medical Expenses
Trip Cancellation
Trip Delay
Property Damage
Others

Breakup by Distribution Channel:

Insurance Intermediaries
Banks
Insurance Companies
Insurance Aggregators
Insurance Brokers
Others

Breakup by End User:

Senior Citizens
Education Travelers
Business Travelers
Family Travelers
Others

Breakup by Region:
North America
United States
Canada
Asia Pacific
China
Japan
India
South Korea
Australia
Indonesia
Others
Europe
Germany
France
United Kingdom
Italy
Spain
Russia
Others
Latin America
Brazil
Mexico
Others
Middle East and Africa

Competitive Landscape:
The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being Allianz SE, American Express Company, American International Group, AXA SA, Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company, Generali Group, Insure & Go Insurance Services (Mapfre S.A.), Seven Corners Inc., Travel Insured International Inc. (Crum & Forster), USI Affinity (USI Insurance Services) and Zurich Insurance Group AG.

Key Questions Answered in This Report:
How has the global travel insurance market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global travel insurance market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the insurance type?
What is the breakup of the market based on the coverage?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What is the breakup of the market based on the end user?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global travel insurance market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?Key Questions Answered in This Report:
How has the global travel insurance market performed so far and how will it perform in the coming years?
What has been the impact of COVID-19 on the global travel insurance market?
What are the key regional markets?
What is the breakup of the market based on the insurance type?
What is the breakup of the market based on the coverage?
What is the breakup of the market based on the distribution channel?
What is the breakup of the market based on the end user?
What are the various stages in the value chain of the industry?
What are the key driving factors and challenges in the industry?
What is the structure of the global travel insurance market and who are the key players?
What is the degree of competition in the industry?



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Table of Contents

1 Preface
2 Scope and Methodology
2.1 Objectives of the Study
2.2 Stakeholders
2.3 Data Sources
2.3.1 Primary Sources
2.3.2 Secondary Sources
2.4 Market Estimation
2.4.1 Bottom-Up Approach
2.4.2 Top-Down Approach
2.5 Forecasting Methodology
3 Executive Summary
4 Introduction
4.1 Overview
4.2 Key Industry Trends
5 Global Travel Insurance Market
5.1 Market Overview
5.2 Market Performance
5.3 Impact of COVID-19
5.4 Market Forecast
6 Market Breakup by Insurance Type
6.1 Single-Trip Travel Insurance
6.1.1 Market Trends
6.1.2 Market Forecast
6.2 Annual Multi-Trip Insurance
6.2.1 Market Trends
6.2.2 Market Forecast
6.3 Long-Stay Travel Insurance
6.3.1 Market Trends
6.3.2 Market Forecast
7 Market Breakup by Coverage
7.1 Medical Expenses
7.1.1 Market Trends
7.1.2 Market Forecast
7.2 Trip Cancellation
7.2.1 Market Trends
7.2.2 Market Forecast
7.3 Trip Delay
7.3.1 Market Trends
7.3.2 Market Forecast
7.4 Property Damage
7.4.1 Market Trends
7.4.2 Market Forecast
7.5 Others
7.5.1 Market Trends
7.5.2 Market Forecast
8 Market Breakup by Distribution Channel
8.1 Insurance Intermediaries
8.1.1 Market Trends
8.1.2 Market Forecast
8.2 Banks
8.2.1 Market Trends
8.2.2 Market Forecast
8.3 Insurance Companies
8.3.1 Market Trends
8.3.2 Market Forecast
8.4 Insurance Aggregators
8.4.1 Market Trends
8.4.2 Market Forecast
8.5 Insurance Brokers
8.5.1 Market Trends
8.5.2 Market Forecast
8.6 Others
8.6.1 Market Trends
8.6.2 Market Forecast
9 Market Breakup by End User
9.1 Senior Citizens
9.1.1 Market Trends
9.1.2 Market Forecast
9.2 Education Travelers
9.2.1 Market Trends
9.2.2 Market Forecast
9.3 Business Travelers
9.3.1 Market Trends
9.3.2 Market Forecast
9.4 Family Travelers
9.4.1 Market Trends
9.4.2 Market Forecast
9.5 Others
9.5.1 Market Trends
9.5.2 Market Forecast
10 Market Breakup by Region
10.1 North America
10.1.1 United States
10.1.1.1 Market Trends
10.1.1.2 Market Forecast
10.1.2 Canada
10.1.2.1 Market Trends
10.1.2.2 Market Forecast
10.2 Asia Pacific
10.2.1 China
10.2.1.1 Market Trends
10.2.1.2 Market Forecast
10.2.2 Japan
10.2.2.1 Market Trends
10.2.2.2 Market Forecast
10.2.3 India
10.2.3.1 Market Trends
10.2.3.2 Market Forecast
10.2.4 South Korea
10.2.4.1 Market Trends
10.2.4.2 Market Forecast
10.2.5 Australia
10.2.5.1 Market Trends
10.2.5.2 Market Forecast
10.2.6 Indonesia
10.2.6.1 Market Trends
10.2.6.2 Market Forecast
10.2.7 Others
10.2.7.1 Market Trends
10.2.7.2 Market Forecast
10.3 Europe
10.3.1 Germany
10.3.1.1 Market Trends
10.3.1.2 Market Forecast
10.3.2 France
10.3.2.1 Market Trends
10.3.2.2 Market Forecast
10.3.3 United Kingdom
10.3.3.1 Market Trends
10.3.3.2 Market Forecast
10.3.4 Italy
10.3.4.1 Market Trends
10.3.4.2 Market Forecast
10.3.5 Spain
10.3.5.1 Market Trends
10.3.5.2 Market Forecast
10.3.6 Russia
10.3.6.1 Market Trends
10.3.6.2 Market Forecast
10.3.7 Others
10.3.7.1 Market Trends
10.3.7.2 Market Forecast
10.4 Latin America
10.4.1 Brazil
10.4.1.1 Market Trends
10.4.1.2 Market Forecast
10.4.2 Mexico
10.4.2.1 Market Trends
10.4.2.2 Market Forecast
10.4.3 Others
10.4.3.1 Market Trends
10.4.3.2 Market Forecast
10.5 Middle East and Africa
10.5.1 Market Trends
10.5.2 Market Breakup by Country
10.5.3 Market Forecast
11 SWOT Analysis
11.1 Overview
11.2 Strengths
11.3 Weaknesses
11.4 Opportunities
11.5 Threats
12 Value Chain Analysis
13 Porters Five Forces Analysis
13.1 Overview
13.2 Bargaining Power of Buyers
13.3 Bargaining Power of Suppliers
13.4 Degree of Competition
13.5 Threat of New Entrants
13.6 Threat of Substitutes
14 Price Analysis
15 Competitive Landscape
15.1 Market Structure
15.2 Key Players
15.3 Profiles of Key Players
15.3.1 Allianz SE
15.3.1.1 Company Overview
15.3.1.2 Product Portfolio
15.3.1.3 Financials
15.3.1.4 SWOT Analysis
15.3.2 American Express Company
15.3.2.1 Company Overview
15.3.2.2 Product Portfolio
15.3.2.3 Financials
15.3.2.4 SWOT Analysis
15.3.3 American International Group
15.3.3.1 Company Overview
15.3.3.2 Product Portfolio
15.3.3.3 Financials
15.3.3.4 SWOT Analysis
15.3.4 AXA SA
15.3.4.1 Company Overview
15.3.4.2 Product Portfolio
15.3.5 Berkshire Hathaway Specialty Insurance Company
15.3.5.1 Company Overview
15.3.5.2 Product Portfolio
15.3.6 Generali Group
15.3.6.1 Company Overview
15.3.6.2 Product Portfolio
15.3.6.3 Financials
15.3.6.4 SWOT Analysis
15.3.7 Insure & Go Insurance Services (Mapfre S.A.)
15.3.7.1 Company Overview
15.3.7.2 Product Portfolio
15.3.7.3 Financials
15.3.8 Seven Corners Inc.
15.3.8.1 Company Overview
15.3.8.2 Product Portfolio
15.3.9 Travel Insured International Inc. (Crum & Forster)
15.3.9.1 Company Overview
15.3.9.2 Product Portfolio
15.3.10 USI Affinity (USI Insurance Services)
15.3.10.1 Company Overview
15.3.10.2 Product Portfolio
15.3.11 Zurich Insurance Group AG
15.3.11.1 Company Overview
15.3.11.2 Product Portfolio
15.3.11.3 Financials
15.3.11.4 SWOT Analysis

 

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但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


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