ビジネストラベル市場。世界の産業動向、シェア、規模、成長、機会、2022-2027年の予測Business Travel Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のビジネストラベル市場は、2022年から2027年の間に7.88%の年平均成長率を示し、2027年までに1兆5千億米ドルの規模に達すると予想されています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々なエンドユーズセ... もっと見る
サマリー世界のビジネストラベル市場は、2022年から2027年の間に7.88%の年平均成長率を示し、2027年までに1兆5千億米ドルの規模に達すると予想されています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々は様々なエンドユーズセクターに対するパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献者として報告書に含まれています。ビジネストラベルは、コーポレートトラベルとも呼ばれ、仕事上の目的または事業拡大のために明示的に行われる旅行である。これには、会社の別の支店への出張、サプライヤーやバイヤーとの会合、会議やビジネスイベントのための別の場所への出張が含まれます。近年、急速にグローバル化が進む中、顧客との打ち合わせ、ブランドや商品のプロモーション、事業拡大、従業員の研修や報奨などを総称してビジネストラベルと呼ぶ傾向が加速しています。 世界市場は、主に観光や企業におけるデジタル化の進展の影響を受けています。これに伴い、モノのインターネット(IoT)の普及が進み、旅行者と旅行事業者の双方が迅速かつ容易に物事を成し遂げることができるようになりました。また、バーチャルリアリティ(VR)技術は、より良い、効率的でパーソナライズされた顧客体験を提供し、市場の成長を後押ししています。これとは別に、ビジネスとレジャーの要素を取り入れ、レジャーやレクリエーション活動を提供してストレスを解消し、仕事の効率を高めるブレジャー旅行の傾向が高まっていることも、市場にプラスの推進力を与えている。旅行・観光セクターの大規模な開発、中小企業(SME)の増加、急速なグローバル化により、ビジネス旅行者の数が増加しています。また、大手ビジネス旅行会社と複数の企業組織が提携し、カスタマイズされたコラボレーションスペースやチームビルディングのための演習を提供していることも、成長を促す大きな要因となっています。 主な市場細分化 IMARC Groupは、世界のビジネストラベル市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、タイプ、目的タイプ、支出、年齢層、サービスタイプ、旅行タイプ、エンドユーザーに基づいて市場を分類しています。 タイプ別の内訳 マネージド・ビジネストラベル アンマネージド・ビジネストラベル 目的別内訳。 マーケティング 社内会議 展示会 製品発表会 その他 支出別内訳 旅行代金 宿泊費 食事代 その他 年齢層別構成比。 40代以下の旅行者 40代以上 サービス別構成比。 交通機関 食事・宿泊 レクリエーション その他 旅行タイプ別内訳。 団体旅行 一人旅 エンドユーザー別構成比。 官公庁 企業 その他 地域別構成比 北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合の状況 当レポートでは、Airbnb Inc.、American Express Company、BCD Travel、Booking Holdings Inc、Carlson Wagonlit Travel Inc、Expedia Group Inc、Fareportal Inc、Flight Centre Travel Group、Hogg Robinson Group、Travel Leaders Group LLC、Wexas Ltd. などの主要企業による市場競争環境も分析されています。 本レポートで回答した主な質問 1.2022-2027年の世界のビジネストラベル市場の成長率はどの程度と予想されますか? 2.ビジネストラベルの世界市場を牽引する主要因は何か? 3.COVID-19が世界のビジネストラベル市場に与えた影響とは? 4.ビジネストラベルの世界市場のタイプ別内訳は? 5.ビジネストラベルの世界市場における目的タイプ別の内訳は? 6.ビジネストラベルの世界市場の支出別内訳は? 7.ビジネストラベルの世界市場における年齢層別の内訳は? 8.ビジネストラベルの世界市場のサービスタイプ別内訳は? 9.ビジネストラベルの世界市場における旅行タイプ別の内訳は? 10.ビジネストラベルの世界市場におけるエンドユーザー別の内訳は? 11.ビジネストラベルの世界市場における主要地域は? 12.ビジネストラベルの世界市場における主要企業/プレーヤーは? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Business Travel Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Managed Business Travel 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Unmanaged Business Travel 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Purpose Type 7.1 Marketing 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Internal Meetings 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Trade Shows 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Product Launch 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Expenditure 8.1 Travel Fare 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Lodging 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Dining 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Age Group 9.1 Travelers Below 40 Years 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Travelers Above 40 Years 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Service Type 10.1 Transportation 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Food and Lodging 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Recreational Activities 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Others 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Travel Type 11.1 Group Travel 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Solo Travel 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 12 Market Breakup by End-User 12.1 Government 12.1.1 Market Trends 12.1.2 Market Forecast 12.2 Corporate 12.2.1 Market Trends 12.2.2 Market Forecast 12.3 Others 12.3.1 Market Trends 12.3.2 Market Forecast 13 Market Breakup by Region 13.1 North America 13.1.1 United States 13.1.1.1 Market Trends 13.1.1.2 Market Forecast 13.1.2 Canada 13.1.2.1 Market Trends 13.1.2.2 Market Forecast 13.2 Asia Pacific 13.2.1 China 13.2.1.1 Market Trends 13.2.1.2 Market Forecast 13.2.2 Japan 13.2.2.1 Market Trends 13.2.2.2 Market Forecast 13.2.3 India 13.2.3.1 Market Trends 13.2.3.2 Market Forecast 13.2.4 South Korea 13.2.4.1 Market Trends 13.2.4.2 Market Forecast 13.2.5 Australia 13.2.5.1 Market Trends 13.2.5.2 Market Forecast 13.2.6 Indonesia 13.2.6.1 Market Trends 13.2.6.2 Market Forecast 13.2.7 Others 13.2.7.1 Market Trends 13.2.7.2 Market Forecast 13.3 Europe 13.3.1 Germany 13.3.1.1 Market Trends 13.3.1.2 Market Forecast 13.3.2 France 13.3.2.1 Market Trends 13.3.2.2 Market Forecast 13.3.3 United Kingdom 13.3.3.1 Market Trends 13.3.3.2 Market Forecast 13.3.4 Italy 13.3.4.1 Market Trends 13.3.4.2 Market Forecast 13.3.5 Spain 13.3.5.1 Market Trends 13.3.5.2 Market Forecast 13.3.6 Russia 13.3.6.1 Market Trends 13.3.6.2 Market Forecast 13.3.7 Others 13.3.7.1 Market Trends 13.3.7.2 Market Forecast 13.4 Latin America 13.4.1 Brazil 13.4.1.1 Market Trends 13.4.1.2 Market Forecast 13.4.2 Mexico 13.4.2.1 Market Trends 13.4.2.2 Market Forecast 13.4.3 Others 13.4.3.1 Market Trends 13.4.3.2 Market Forecast 13.5 Middle East and Africa 13.5.1 Market Trends 13.5.2 Market Breakup by Country 13.5.3 Market Forecast 14 SWOT Analysis 14.1 Overview 14.2 Strengths 14.3 Weaknesses 14.4 Opportunities 14.5 Threats 15 Value Chain Analysis 16 Porters Five Forces Analysis 16.1 Overview 16.2 Bargaining Power of Buyers 16.3 Bargaining Power of Suppliers 16.4 Degree of Competition 16.5 Threat of New Entrants 16.6 Threat of Substitutes 17 Competitive Landscape 17.1 Market Structure 17.2 Key Players 17.3 Profiles of Key Players 17.3.1 Airbnb Inc. 17.3.1.1 Company Overview 17.3.1.2 Product Portfolio 17.3.2 American Express Company 17.3.2.1 Company Overview 17.3.2.2 Product Portfolio 17.3.2.3 Financials 17.3.2.4 SWOT Analysis 17.3.3 BCD Travel 17.3.3.1 Company Overview 17.3.3.2 Product Portfolio 17.3.4 Booking Holdings Inc. 17.3.4.1 Company Overview 17.3.4.2 Product Portfolio 17.3.4.3 Financials 17.3.4.4 SWOT Analysis 17.3.5 Carlson Wagonlit Travel Inc. 17.3.5.1 Company Overview 17.3.5.2 Product Portfolio 17.3.6 Expedia Group Inc. 17.3.6.1 Company Overview 17.3.6.2 Product Portfolio 17.3.6.3 Financials 17.3.6.4 SWOT Analysis 17.3.7 Fareportal Inc. 17.3.7.1 Company Overview 17.3.7.2 Product Portfolio 17.3.8 Flight Centre Travel Group 17.3.8.1 Company Overview 17.3.8.2 Product Portfolio 17.3.8.3 Financials 17.3.9 Hogg Robinson Group 17.3.9.1 Company Overview 17.3.9.2 Product Portfolio 17.3.9.3 Financials 17.3.10 Travel Leaders Group LLC 17.3.10.1 Company Overview 17.3.10.2 Product Portfolio 17.3.11 Wexas Ltd. 17.3.11.1 Company Overview 17.3.11.2 Product Portfolio
SummaryThe global business travel market is expected to reach a value of US$ 1.5 Trillion by 2027, exhibiting a CAGR of 7.88% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic on different end use sectors. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Business Travel Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Type 6.1 Managed Business Travel 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 Unmanaged Business Travel 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Purpose Type 7.1 Marketing 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Internal Meetings 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Trade Shows 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 7.4 Product Launch 7.4.1 Market Trends 7.4.2 Market Forecast 7.5 Others 7.5.1 Market Trends 7.5.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Expenditure 8.1 Travel Fare 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Lodging 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Dining 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Others 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Age Group 9.1 Travelers Below 40 Years 9.1.1 Market Trends 9.1.2 Market Forecast 9.2 Travelers Above 40 Years 9.2.1 Market Trends 9.2.2 Market Forecast 10 Market Breakup by Service Type 10.1 Transportation 10.1.1 Market Trends 10.1.2 Market Forecast 10.2 Food and Lodging 10.2.1 Market Trends 10.2.2 Market Forecast 10.3 Recreational Activities 10.3.1 Market Trends 10.3.2 Market Forecast 10.4 Others 10.4.1 Market Trends 10.4.2 Market Forecast 11 Market Breakup by Travel Type 11.1 Group Travel 11.1.1 Market Trends 11.1.2 Market Forecast 11.2 Solo Travel 11.2.1 Market Trends 11.2.2 Market Forecast 12 Market Breakup by End-User 12.1 Government 12.1.1 Market Trends 12.1.2 Market Forecast 12.2 Corporate 12.2.1 Market Trends 12.2.2 Market Forecast 12.3 Others 12.3.1 Market Trends 12.3.2 Market Forecast 13 Market Breakup by Region 13.1 North America 13.1.1 United States 13.1.1.1 Market Trends 13.1.1.2 Market Forecast 13.1.2 Canada 13.1.2.1 Market Trends 13.1.2.2 Market Forecast 13.2 Asia Pacific 13.2.1 China 13.2.1.1 Market Trends 13.2.1.2 Market Forecast 13.2.2 Japan 13.2.2.1 Market Trends 13.2.2.2 Market Forecast 13.2.3 India 13.2.3.1 Market Trends 13.2.3.2 Market Forecast 13.2.4 South Korea 13.2.4.1 Market Trends 13.2.4.2 Market Forecast 13.2.5 Australia 13.2.5.1 Market Trends 13.2.5.2 Market Forecast 13.2.6 Indonesia 13.2.6.1 Market Trends 13.2.6.2 Market Forecast 13.2.7 Others 13.2.7.1 Market Trends 13.2.7.2 Market Forecast 13.3 Europe 13.3.1 Germany 13.3.1.1 Market Trends 13.3.1.2 Market Forecast 13.3.2 France 13.3.2.1 Market Trends 13.3.2.2 Market Forecast 13.3.3 United Kingdom 13.3.3.1 Market Trends 13.3.3.2 Market Forecast 13.3.4 Italy 13.3.4.1 Market Trends 13.3.4.2 Market Forecast 13.3.5 Spain 13.3.5.1 Market Trends 13.3.5.2 Market Forecast 13.3.6 Russia 13.3.6.1 Market Trends 13.3.6.2 Market Forecast 13.3.7 Others 13.3.7.1 Market Trends 13.3.7.2 Market Forecast 13.4 Latin America 13.4.1 Brazil 13.4.1.1 Market Trends 13.4.1.2 Market Forecast 13.4.2 Mexico 13.4.2.1 Market Trends 13.4.2.2 Market Forecast 13.4.3 Others 13.4.3.1 Market Trends 13.4.3.2 Market Forecast 13.5 Middle East and Africa 13.5.1 Market Trends 13.5.2 Market Breakup by Country 13.5.3 Market Forecast 14 SWOT Analysis 14.1 Overview 14.2 Strengths 14.3 Weaknesses 14.4 Opportunities 14.5 Threats 15 Value Chain Analysis 16 Porters Five Forces Analysis 16.1 Overview 16.2 Bargaining Power of Buyers 16.3 Bargaining Power of Suppliers 16.4 Degree of Competition 16.5 Threat of New Entrants 16.6 Threat of Substitutes 17 Competitive Landscape 17.1 Market Structure 17.2 Key Players 17.3 Profiles of Key Players 17.3.1 Airbnb Inc. 17.3.1.1 Company Overview 17.3.1.2 Product Portfolio 17.3.2 American Express Company 17.3.2.1 Company Overview 17.3.2.2 Product Portfolio 17.3.2.3 Financials 17.3.2.4 SWOT Analysis 17.3.3 BCD Travel 17.3.3.1 Company Overview 17.3.3.2 Product Portfolio 17.3.4 Booking Holdings Inc. 17.3.4.1 Company Overview 17.3.4.2 Product Portfolio 17.3.4.3 Financials 17.3.4.4 SWOT Analysis 17.3.5 Carlson Wagonlit Travel Inc. 17.3.5.1 Company Overview 17.3.5.2 Product Portfolio 17.3.6 Expedia Group Inc. 17.3.6.1 Company Overview 17.3.6.2 Product Portfolio 17.3.6.3 Financials 17.3.6.4 SWOT Analysis 17.3.7 Fareportal Inc. 17.3.7.1 Company Overview 17.3.7.2 Product Portfolio 17.3.8 Flight Centre Travel Group 17.3.8.1 Company Overview 17.3.8.2 Product Portfolio 17.3.8.3 Financials 17.3.9 Hogg Robinson Group 17.3.9.1 Company Overview 17.3.9.2 Product Portfolio 17.3.9.3 Financials 17.3.10 Travel Leaders Group LLC 17.3.10.1 Company Overview 17.3.10.2 Product Portfolio 17.3.11 Wexas Ltd. 17.3.11.1 Company Overview 17.3.11.2 Product Portfolio
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート
IMARC Services Private Limited. 社の最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(travel)の最新刊レポート
よくあるご質問IMARC Services Private Limited.社はどのような調査会社ですか?インドに調査拠点を持つ調査会社。幅広い分野をカバーしていますがケミカルに特に焦点を当てています。 もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/07 10:27 155.63 円 167.26 円 203.27 円 |