世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

旅行・ホスピタリティ業界におけるCX


CX in the Travel & Hospitality Industry

COVID-19の世界的な大流行に対応するためには、すべての業界が柔軟に対応する必要がありますが、旅行・ホスピタリティ市場のようにプロセスやソリューションを再構築しなければならない業界はほとんどありませ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 図表数 言語
Dash Network LLC
ダッシュネットワーク
2021年12月31日 US$3,500
ベーシックライセンス(1-5名)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
37 75 英語

 

サマリー

COVID-19の世界的な大流行に対応するためには、すべての業界が柔軟に対応する必要がありますが、旅行・ホスピタリティ市場のようにプロセスやソリューションを再構築しなければならない業界はほとんどありませんでした。

絶えず変化する規制や規則により、この分野の市場回復は一進一退を繰り返しています。トラベル&ホスピタリティ分野では、社内のオペレーションやコストの効率化と、ゲストや旅行者へのパーソナルな対応を両立させる必要がありました。COVID-19の世界的な流行により、多くの旅行・接客企業は、優先順位と現在のテクノロジーの状況を再評価し、今後の回復をナビゲートする際に効率を高め、旅行者にスムーズで摩擦のない、ポジティブなCXを提供するためのテクノロジーに焦点を当てました。

旅行者のカスタマージャーニーは複雑で、多くの異なるテクノロジーを利用します。多種多様なチャネルやサードパーティ・プロバイダーを介した旅行のリサーチ、予約、支払い、交通機関の利用、そして希望の目的地への到着までのプロセスには、優れたCXを提供する機会も、期待を裏切る機会も多くあります。その旅の各タッチポイントは、ブランドロイヤリティ、信頼、ポジティブな感情を構築する機会となります。これは、CXテクノロジーやサービスを導入する上での課題であると同時にチャンスでもあります。

この業界が完全に立ち直るにはまだ時間がかかるでしょうが、この業界のCXを調査すると、CXテクノロジーを導入することで利益を得ることができる市場であることがわかります。ダッシュリサーチ社は、CX/CEソフトウェアおよびサービスの世界市場は、2026年までに43億ドルに達し、2019-2026年の複合年間成長率(CAGR)は-2.6%になると予測しています。

ダッシュリサーチ社のレポートでは、旅行会社が、旅行者が安心して満足し、旅行を容易にしてくれたすべての企業を経由して再訪したいと思うような優れたCXを実現するために提供されるソフトウェアプラットフォーム、アプリケーション、サービスに焦点を当てています。

本レポートでは、トラベル&ホスピタリティのCX/カスタマーエンゲージメント(CE)業界における、現在および将来の市場課題、市場推進要因と障壁、ケーススタディを検証しています。市場規模の把握と予測には、地域別、機能分野別、製品提供別、顧客への可視性別のセグメントが含まれています。また、COVID-19パンデミックの影響と、業界の対応についても言及しています。

主な質問事項

  • トラベル&ホスピタリティ向けのCX/CEソフトウェア・サービスの総市場規模は?
  • CX/CEの市場は機能別にどのように分かれていますか?
  • トラベル&ホスピタリティ企業は、どのようなCX/CE機能に対して、ソフトウェア・プラットフォーム、アプリケーション、サービスに最も費用をかけるのでしょうか?
  • CX/CEの戦略やテクノロジーの導入に影響を与える、現在および将来の市場動向は?
  • CX/CEソフトウェアおよびサービスへの支出を促進する主な市場要因と障壁は何か?
  • CX/CEソフトウェアおよびサービスに最も費用をかけるのはどの地域か?
  • COVID-19パンデミックが旅行・ホスピタリティ市場に与える短期的・長期的な影響は?

誰がこのレポートを必要としているのか?

  • トラベル&ホスピタリティ業界のプロフェッショナル
  • コンタクトセンター・ソリューション・プロバイダー
  • 人工知能(AI)および機械学習(ML)テクノロジープロバイダー
  • データおよびアナリティクスプロバイダー
  • カスタマーデータプラットフォーム(CDP)企業
  • 調査およびVOC(Voice of the Customer)テクノロジー企業
  • カスタマー・リレーションシップ・マネジメント(CRM)ベンダー
  • カスタマージャーニーマップ(CJM)プロバイダー
  • パーソナライゼーションと最適化のプロバイダー
  • 投資家コミュニティ


ページTOPに戻る


目次

目次

  1. エグゼクティブ・サマリー
    1. はじめに
    2. マーケットドライバー
    3. 市場の障壁
    4. 市場予測
    5. ダッシュリサーチ社のインサイト
  2. 市場の概要
    1. はじめに
    2. マーケットドライバー
      1. オムニチャネル・インタラクションとセルフサービスへの要求
      2. 旅行体験のあり方の変化とパーソナライゼーションへの要望
      3. 非接触・利便性技術の加速
      4. コミュニケーションニーズの高まり
    3. 市場の障壁
      1. 市場の不確実性と予算の制約
      2. 断片化された、時には時代遅れのテクノロジー・スタック
      3. 労働力不足と従業員のバーンアウトにより、オペレーション上の問題に対処するのが難しい
      4. 健康と安全に関する消費者の関心
    4. 現在の課題
    5. 今後の動向
  3. 導入事例
    1. グレート・ウルフ・ロッジメッセージング技術とバーチャルコンシェルジュの導入
    2. カーニバル・クルーズ・ラインフィードバックを利用したインタラクションの質の向上
    3. Xanterra: サイロ化したデータを顧客プロファイルとパーソナライズされた体験に統合する
    4. キートラベル。お客様の安全を守る信頼性と柔軟性のあるコールセンター技術
    5. KLMオランダ航空。お客様の声を活かしたモバイル体験の向上
  4. 市場予測
    1. 予測方法
    2. 旅行・ホスピタリティ業界のCX/CEソフトウェアおよびサービスの世界地域別売上高
    3. 旅行・ホスピタリティ業界のCX/CEソフトウェアおよびサービスの売上高(セグメント別
    4. 旅行・ホスピタリティ業界のCX/CEソフトウェアおよびサービスの機能別売上高
    5. 旅行・ホスピタリティ業界のCX/CEソフトウェアおよびサービスの提供製品別売上高
    6. 旅行・ホスピタリティ業界 CX/CEソフトウェア・サービス収入、顧客対応とバックオフィスの比較
    7. おすすめポイント
  5. 頭字語・略語一覧
  6. 目次を見る
  7. 数字の表
  8. 付録
    1. 調査範囲
    2. ソースと方法
    3. 予測方法
    4. 著作権について

 

図・表・表の一覧

チャート

  • 旅行・ホスピタリティCX/CEソフトウェアおよびサービスの地域別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCX/CEソフトウェア・サービスのセグメント別・地域別収益、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCX/CEソフトウェアおよびサービスの機能別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCX/CEソフトウェアおよびサービスの提供製品別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCX/CEソフトウェア・サービスの売上高、カスタマー・フェイシングとバック・オフィスの比較、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCX/CEソフトウェアプラットフォーム地域別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCX/CEソフトウェアプラットフォームのセグメント別・地域別収益、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCX/CEソフトウェアプラットフォーム機能別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCX/CEソフトウェアプラットフォーム売上高、カスタマー・フェイシングとバックオフィスの比較、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCX/CEソフトウェアアプリケーションのセグメント別・地域別収益、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCX/CEソフトウェアアプリケーションのセグメント別・地域別収益、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCX/CEソフトウェアアプリケーションの機能別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCX/CEソフトウェアアプリケーションの売上高、カスタマー・フェイシングとバックオフィスの比較、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCX/CEサービスの地域別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCX/CEサービスのセグメント別・地域別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCX/CEサービスの機能別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCX/CEサービス売上高、カスタマー・フェイシングとバック・オフィスの比較、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCXソフトウェアプラットフォーム地域別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCXソフトウェアプラットフォーム機能別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCXソフトウェアプラットフォーム売上高、顧客対応とバックオフィスの比較、世界市場:2019-2026年
  • トラベル&ホスピタリティCXソフトウェアアプリケーションの地域別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCXソフトウェアアプリケーションの機能別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCXソフトウェアアプリケーションの売上高、顧客対応とバックオフィスの比較、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCXサービス地域別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCXサービスの機能別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCXサービス売上高、カスタマー・フェイシングとバックオフィスの比較、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCEソフトウェアプラットフォーム地域別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCEソフトウェアプラットフォーム機能別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCEソフトウェア・プラットフォーム売上高、カスタマー・フェイシングとバック・オフィスの比較、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCEソフトウェアアプリケーション地域別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCEソフトウェアアプリケーション機能別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCEソフトウェアアプリケーション売上高、カスタマーフェイシングとバックオフィスの比較、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCEサービス地域別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCEサービス機能別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティCEサービス売上高、カスタマー・フェイシングとバックオフィスの比較、世界市場:2019-2026年

テーブル

  • 旅行・ホスピタリティ業界のCX/CEソフトウェアおよびサービスの地域別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界のCX/CEソフトウェア・サービスの機能別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界のCX/CEソフトウェアおよびサービスの提供製品別収益、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界のCX/CEソフトウェアおよびサービスの売上高、カスタマー・フェイシングとバック・オフィスの比較、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界のCX/CEサービスの地域別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界の機能別CX/CEサービス売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界のCX/CEアプリケーションの地域別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界の機能別CX/CEアプリケーション売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界のCX/CEプラットフォームの地域別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界のCXソフトウェア・サービスの地域別収益、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界のCXソフトウェア・サービスの地域別収益、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界のCXソフトウェア・サービスの機能別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界のCXソフトウェア・サービスの提供製品別売上高の世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界のCXソフトウェアおよびサービスの売上高、カスタマー・フェイシングとバックオフィスの比較、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界のCXサービスの地域別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界の機能別CXサービス収益、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界のCXアプリケーションの地域別収益、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界のCXアプリケーションの機能別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界のCXプラットフォームの地域別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界の機能別CXプラットフォーム売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界向けCEソフトウェア・サービスの地域別収益、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界向けCEソフトウェア・サービスの機能別収益、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界 CEソフトウェア・サービスの提供製品別収益、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界 CEソフトウェア・サービス売上高、カスタマーフェイシングとバックオフィスの比較、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界のCEサービス地域別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界のCEサービス機能別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ産業CEアプリケーション地域別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ産業CEアプリケーション機能別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界のCEプラットフォームの地域別売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界の機能別CEプラットフォーム売上高、世界市場:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界向けCX/CEソフトウェア・サービスの売上高(オファリング別、製品別、機能別)、北米:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界のCX/CEソフトウェアおよびサービスの売上高(オファリング、製品、機能別)、欧州:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界向けCX/CEソフトウェアおよびサービスの売上高(提供形態別、製品別、機能別)、アジア太平洋地域:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界向けCX/CEソフトウェアおよびサービスの売上高(提供形態別、製品別、機能別)、ラテンアメリカ:2019-2026年
  • 旅行・ホスピタリティ業界のCX/CEソフトウェア・サービスの売上高(オファリング別、製品別、機能別)、中東・アフリカ:2019-2026年

フィギュア

  • カスタマーエクスペリエンスとカスタマーエンゲージメント
  • カスタマー・トラベル・ジャーニーにおけるオムニチャネル・インタラクション
  • ホテルのお客様は非接触技術の安心感と利便性を求めている
  • 旅先での非接触・利便性技術
  • パンデミックの影響を受けた世界の観光産業

 

ページTOPに戻る


 

Summary

While all industry sectors have needed to pivot and flex to address the global pandemic, few other industries have had to reinvent their processes and solutions the way the travel and hospitality market has needed to. Constantly changing restrictions and regulations have made any sort of market recovery in this sector lumpy, at best. The travel & hospitality sector has always needed to walk the line between internal operational and cost efficiencies and personal attention to the guest or traveler. The global COVID-19 pandemic caused many travel & hospitality companies to reassess their priorities and current technology status, focusing on those that will result in greater efficiencies as they navigate the upcoming recovery, and provide a smooth, friction-free, and positive CX for those traveling.

The customer journey of a traveler can be complicated and leverages many disparate technologies. The process of researching a trip via the wide variety of channels and third-party providers, booking, paying, moving through a transportation hub, and arriving at a destination of choice has a lot of opportunities to rise to the occasion to provide outstanding CX or fall short of expectations. Each touchpoint in that journey is an opportunity to build brand loyalty, trust, and positive emotions. This is both a challenge and an opportunity for implementing CX technologies and services. While the industry will take some time to fully rebound, an exploration of CX in this sector demonstrates that it is a market primed to reap the benefits of implementing CX technologies. Dash Research forecasts that the global market for CX/CE software and services will reach $4.3 billion by 2026, reflecting a 2019-2026 compound annual growth rate (CAGR) of -2.6%.

This Dash Research report focuses on the software platforms, applications, and services that are offered to travel & hospitality companies to help them achieve excellent CX that leaves travelers feeling safe, satisfied, and eager for a return trip via all the companies that eased their journey. The report examines the current and future market issues, market drivers and barriers, and case studies within the travel & hospitality CX/customer engagement (CE) industry. Market sizing and forecasts include segmentations by geography, functional area, product offering, and visibility to the customer. Discussion on the impact of the COVID-19 pandemic, and how the industry is responding, is also included.

Key Questions Addressed:

  • What is the total market size for CX and CE software and services for travel & hospitality?
  • How is the market for CX/CE segmented by function?
  • On which CX/CE functions will travel & hospitality companies spend the most on software platforms, applications, and services?
  • What are the current and future market trends that will affect CX/CE strategies and technology implementations?
  • What are the key market drivers and barriers for spending on CX/CE software and services?
  • Which geographic regions will spend the most on CX/CE software and services?
  • What are the short-term and long-term effects of the COVID-19 pandemic on the travel & hospitality market?

Who Needs This Report?

  • Travel & hospitality industry professionals
  • Contact center solution providers
  • Artificial intelligence (AI) and machine learning (ML) technology providers
  • Data and analytics providers
  • Customer data platform (CDP) companies
  • Survey and Voice of the Customer (VOC) technology companies
  • Customer relationship management (CRM) vendors
  • Customer journey mapping (CJM) providers
  • Personalization and optimization providers
  • Investor community


ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents

  1. Executive Summary
    1. Introduction
    2. Market drivers
    3. Market barriers
    4. Market forecasts
    5. Dash Research insights
  2. Market Overview
    1. Introduction
    2. Market drivers
      1. Demand for omnichannel interactions and self-service
      2. Changes in the nature of the travel experience and desire for personalization
      3. Acceleration of contactless and convenience technologies
      4. Increased communication needs
    3. Market barriers
      1. Market uncertainty and budget constraints
      2. Fragmented and sometimes outdated technology stack
      3. Labor shortages and employee burnout make operational issues difficult to address
      4. Consumer concerns over health and safety issues
    4. Current issues
    5. Future trends
  3. Case Studies
    1. Great Wolf Lodge: Implementing messaging technology and a virtual concierge
    2. Carnival Cruise Line: Using feedback to improve quality of interaction
    3. Xanterra: Consolidating siloed data into customer profiles and personalized experiences
    4. Key Travel: Reliable and flexible call center technology to keep customers safe
    5. KLM Dutch Airlines: Improved mobile experience by using customer feedback
  4. Market Forecasts
    1. Forecast methodology
    2. Travel & hospitality industry CX/CE software and services revenue by world region
    3. Travel & hospitality industry CX/CE software and services revenue by segment
    4. Travel & hospitality industry CX/CE software and services revenue by function
    5. Travel & hospitality industry CX/CE software and services revenue by product offering
    6. Travel & hospitality industry CX/CE software and services revenue, customer facing versus back office
    7. Recommendations
  5. Acronym and Abbreviation List
  6. Table of Contents
  7. Table of Figures
  8. Appendix
    1. Scope of Study
    2. Sources and methodology
    3. Forecast methodology
    4. Copyright notice

 

List of Charts, Figures, and Tables

Charts

  • Travel & Hospitality CX/CE Software and Services Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX/CE Software and Services Revenue by Segment and Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX/CE Software and Services Revenue by Function, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX/CE Software and Services Revenue by Product Offering, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX/CE Software and Services Revenue, Customer Facing versus Back Office, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX/CE Software Platform Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX/CE Software Platform Revenue by Segment and Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX/CE Software Platform Revenue by Function, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX/CE Software Platform Revenue, Customer Facing versus Back Office, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX/CE Software Applications Revenue by Segment and Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX/CE Software Applications Revenue by Segment and Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX/CE Software Applications Revenue by Function, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX/CE Software Applications Revenue, Customer Facing versus Back Office, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX/CE Services Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX/CE Services Revenue by Segment and Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX/CE Services Revenue by Function, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX/CE Services Revenue, Customer Facing versus Back Office, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX Software Platform Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX Software Platform Revenue by Function, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX Software Platform Revenue, Customer Facing versus Back Office, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX Software Applications Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX Software Applications Revenue by Function, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX Software Applications Revenue, Customer Facing versus Back Office, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX Services Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX Services Revenue by Function, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CX Services Revenue, Customer Facing versus Back Office, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CE Software Platform Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CE Software Platform Revenue by Function, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CE Software Platform Revenue, Customer Facing versus Back Office, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CE Software Applications Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CE Software Applications Revenue by Function, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CE Software Applications Revenue, Customer Facing versus Back Office, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CE Services Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CE Services Revenue by Function, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality CE Services Revenue, Customer Facing versus Back Office, World Markets: 2019-2026

Tables

  • Travel & Hospitality Industry CX/CE Software and Services Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX/CE Software and Services Revenue by Function, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX/CE Software and Services Revenue by Product Offering, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX/CE Software and Services Revenue, Customer Facing versus Back Office, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX/CE Services Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX/CE Services Revenue by Function, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX/CE Application Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX/CE Application Revenue by Function, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX/CE Platform Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX Software and Services Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX Software and Services Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX Software and Services Revenue by Function, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX Software and Services Revenue by Product Offering, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX Software and Services Revenue, Customer Facing versus Back Office, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX Services Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX Services Revenue by Function, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX Application Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX Application Revenue by Function, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX Platform Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX Platform Revenue by Function, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CE Software and Services Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CE Software and Services Revenue by Function, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CE Software and Services Revenue by Product Offering, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CE Software and Services Revenue, Customer Facing versus Back Office, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CE Services Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CE Services Revenue by Function, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CE Application Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CE Application Revenue by Function, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CE Platform Revenue by Region, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CE Platform Revenue by Function, World Markets: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX/CE Software and Services Revenue by Offering, Product, and Function, North America: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX/CE Software and Services Revenue by Offering, Product, and Function, Europe: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX/CE Software and Services Revenue by Offering, Product, and Function, Asia Pacific: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX/CE Software and Services Revenue by Offering, Product, and Function, Latin America: 2019-2026
  • Travel & Hospitality Industry CX/CE Software and Services Revenue by Offering, Product, and Function, Middle East & Africa: 2019-2026

Figures

  • Customer Experience versus Customer Engagement
  • Omnichannel Interactions Along the Customer Travel Journey
  • Hotel Guests Want the Reassurance of Contactless Technologies and the Ease of Convenience
  • Contactless and Convenience Technologies Along a Travel Journey
  • The Global Tourism Industry Is Still Hampered by the Pandemic

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Dash Network LLC社はどのような調査会社ですか?


Dash Network(ダッシュネットワーク) は、 米国に拠点を置くCX専門の調査会社です。カスタム調査やコンサルティングサービスも行... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る