フレキシブルディスプレイ市場。世界の産業動向、シェア、サイズ、成長、機会、2022-2027年の予測Flexible Display Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2022-2027 世界のフレキシブルディスプレイ市場は、2021年に136億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には644億米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間に28.70%のCAGRを示すと予測しています。COVI... もっと見る
サマリー世界のフレキシブルディスプレイ市場は、2021年に136億米ドルの規模に達しました。今後、IMARCグループは、2027年には644億米ドルの市場に達し、2022年から2027年の間に28.70%のCAGRを示すと予測しています。COVID-19の不確実性を念頭に置き、我々はパンデミックの直接的および間接的な影響を継続的に追跡・評価しています。これらの洞察は、市場の主要な貢献要因としてレポートに含まれています。フレキシブルディスプレイは、折ったり、曲げたり、ねじったりしても壊れない視覚出力面である。薄くて軽いフレキシスクリーンは最小限のスペースしか必要とせず、固いガラス構造よりも優れた耐衝撃性を持つプラスチックで製造されているため、高い耐久性を備えている。また、環境に応じて瞬時に色や柄が変化する衣服として広く利用されている。その結果、スマートフォン、タブレット、スマートウェアラブル、テレビ(TV)セット、デジタルサイネージシステム、パーソナルコンピューター(PC)、ノートパソコン、モニター、自動車、スマート家電などに幅広い用途が見いだされています。フレキシブルディスプレイの市場動向。 現在、世界中でディスプレイを利用した民生用電子機器の利用が増加している。これは、コネクテッドカーや自動運転車に対する需要の高まりとともに、市場を牽引する重要な要因の一つとなっています。また、スマートシティ構想の開始により、デジタルサイネージシステムの採用が世界的に増加しています。また、小型でエネルギー効率の高いデバイスの需要が高まっていることも、エンドユーザーや投資家に有利な成長機会を提供しています。また、従来の発光ダイオード(LED)や液晶ディスプレイ(LCD)に比べ、設計が簡素で柔軟性があり、画質も良いことから、有機発光ダイオード(OLED)の使用が増加しており、市場にプラスの影響を及ぼしています。また、電子書籍端末による電子ペーパーディスプレイ(EPD)の採用が世界的に拡大していることも、フレキシブルディスプレイの需要を喚起しています。さらに、主要な市場参加者は、新製品を発売するために研究開発(R&D)活動に大規模な投資を行っています。これらの企業は、製品の発売や拡張にも力を入れており、全体的な売上と収益性を高めると予想されます。 主要な市場細分化。 IMARC Groupは、世界のフレキシブルディスプレイ市場の各サブセグメントにおける主要トレンドの分析、および2022年から2027年までの世界、地域、国レベルでの予測を提供しています。当レポートでは、ディスプレイタイプ、基板材料、アプリケーションに基づいて市場を分類しています。 ディスプレイタイプ別構成比OLED LCD 電子ペーパーディスプレイ (EPD) その他 基板材料別構成比: ガラス プラスチック その他 用途別構成比 スマートフォン・タブレット スマートウエアラブル テレビ/デジタルサイネージ パーソナルコンピュータ/ノートパソコン その他 地域別構成比北米 米国 カナダ アジア・パシフィック 中国 日本 インド 韓国 オーストラリア インドネシア その他 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア その他 中南米 ブラジル メキシコ その他 中近東・アフリカ 競合状況。 業界の競争環境についても、AU Optronics Corp.、BOE Technology Group Co.Ltd.、Corning Incorporated、DuPont de Nemours Inc.、E Ink Holdings Inc.、Innolux Corporation、Koninklijke Philips N.V. 、LG Electronics Inc.、Plastic Logic (FlexEnable Limited) 、 Royole Corporation、Samsung Electronics Co.Ltd.、シャープ株式会社、株式会社東芝。本レポートで回答した主な質問 フレキシブルディスプレイの世界市場はこれまでどのように推移し、今後数年間はどのように推移するのか? COVID-19は世界のフレキシブルディスプレイ市場にどのような影響を与えたか? 主要な地域別市場とは? ディスプレイの種類に基づく市場の内訳は? 基板材料に基づく市場のブレークアップは? アプリケーション別の市場構成は? 業界のバリューチェーンにおける各ステージとは? 業界における主要な推進要因と課題は何か? フレキシブルディスプレイの世界市場の構造と主要プレイヤーは? 業界内の競争はどの程度か? 目次1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Flexible Display Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Display Type 6.1 OLED 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 LCD 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Electronic Paper Display (EPD) 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Substrate Material 7.1 Glass 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Plastic 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Others 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Smartphones and Tablets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Smart Wearables 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Televisions and Digital Signage Systems 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Personal Computers and Laptops 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 AU Optronics Corp. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 BOE Technology Group Co. Ltd. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.3 Corning Incorporated 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 DuPont de Nemours Inc. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 E Ink Holdings Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.6 Innolux Corporation 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.7 Koninklijke Philips N.V. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 LG Electronics Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Plastic Logic (FlexEnable Limited) 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Royole Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Samsung Electronics Co. Ltd. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Sharp Corporation 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis 14.3.13 Toshiba Corporation 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.13.3 Financials 14.3.13.4 SWOT Analysis
SummaryThe global flexible display market reached a value of US$ 13.6 Billion in 2021. Looking forward, IMARC Group expects the market to reach a value of US$ 64.4 Billion by 2027, exhibiting a CAGR of 28.70% during 2022-2027. Keeping in mind the uncertainties of COVID-19, we are continuously tracking and evaluating the direct as well as the indirect influence of the pandemic. These insights are included in the report as a major market contributor. Table of Contents1 Preface2 Scope and Methodology 2.1 Objectives of the Study 2.2 Stakeholders 2.3 Data Sources 2.3.1 Primary Sources 2.3.2 Secondary Sources 2.4 Market Estimation 2.4.1 Bottom-Up Approach 2.4.2 Top-Down Approach 2.5 Forecasting Methodology 3 Executive Summary 4 Introduction 4.1 Overview 4.2 Key Industry Trends 5 Global Flexible Display Market 5.1 Market Overview 5.2 Market Performance 5.3 Impact of COVID-19 5.4 Market Forecast 6 Market Breakup by Display Type 6.1 OLED 6.1.1 Market Trends 6.1.2 Market Forecast 6.2 LCD 6.2.1 Market Trends 6.2.2 Market Forecast 6.3 Electronic Paper Display (EPD) 6.3.1 Market Trends 6.3.2 Market Forecast 6.4 Others 6.4.1 Market Trends 6.4.2 Market Forecast 7 Market Breakup by Substrate Material 7.1 Glass 7.1.1 Market Trends 7.1.2 Market Forecast 7.2 Plastic 7.2.1 Market Trends 7.2.2 Market Forecast 7.3 Others 7.3.1 Market Trends 7.3.2 Market Forecast 8 Market Breakup by Application 8.1 Smartphones and Tablets 8.1.1 Market Trends 8.1.2 Market Forecast 8.2 Smart Wearables 8.2.1 Market Trends 8.2.2 Market Forecast 8.3 Televisions and Digital Signage Systems 8.3.1 Market Trends 8.3.2 Market Forecast 8.4 Personal Computers and Laptops 8.4.1 Market Trends 8.4.2 Market Forecast 8.5 Others 8.5.1 Market Trends 8.5.2 Market Forecast 9 Market Breakup by Region 9.1 North America 9.1.1 United States 9.1.1.1 Market Trends 9.1.1.2 Market Forecast 9.1.2 Canada 9.1.2.1 Market Trends 9.1.2.2 Market Forecast 9.2 Asia-Pacific 9.2.1 China 9.2.1.1 Market Trends 9.2.1.2 Market Forecast 9.2.2 Japan 9.2.2.1 Market Trends 9.2.2.2 Market Forecast 9.2.3 India 9.2.3.1 Market Trends 9.2.3.2 Market Forecast 9.2.4 South Korea 9.2.4.1 Market Trends 9.2.4.2 Market Forecast 9.2.5 Australia 9.2.5.1 Market Trends 9.2.5.2 Market Forecast 9.2.6 Indonesia 9.2.6.1 Market Trends 9.2.6.2 Market Forecast 9.2.7 Others 9.2.7.1 Market Trends 9.2.7.2 Market Forecast 9.3 Europe 9.3.1 Germany 9.3.1.1 Market Trends 9.3.1.2 Market Forecast 9.3.2 France 9.3.2.1 Market Trends 9.3.2.2 Market Forecast 9.3.3 United Kingdom 9.3.3.1 Market Trends 9.3.3.2 Market Forecast 9.3.4 Italy 9.3.4.1 Market Trends 9.3.4.2 Market Forecast 9.3.5 Spain 9.3.5.1 Market Trends 9.3.5.2 Market Forecast 9.3.6 Russia 9.3.6.1 Market Trends 9.3.6.2 Market Forecast 9.3.7 Others 9.3.7.1 Market Trends 9.3.7.2 Market Forecast 9.4 Latin America 9.4.1 Brazil 9.4.1.1 Market Trends 9.4.1.2 Market Forecast 9.4.2 Mexico 9.4.2.1 Market Trends 9.4.2.2 Market Forecast 9.4.3 Others 9.4.3.1 Market Trends 9.4.3.2 Market Forecast 9.5 Middle East and Africa 9.5.1 Market Trends 9.5.2 Market Breakup by Country 9.5.3 Market Forecast 10 SWOT Analysis 10.1 Overview 10.2 Strengths 10.3 Weaknesses 10.4 Opportunities 10.5 Threats 11 Value Chain Analysis 12 Porters Five Forces Analysis 12.1 Overview 12.2 Bargaining Power of Buyers 12.3 Bargaining Power of Suppliers 12.4 Degree of Competition 12.5 Threat of New Entrants 12.6 Threat of Substitutes 13 Price Analysis 14 Competitive Landscape 14.1 Market Structure 14.2 Key Players 14.3 Profiles of Key Players 14.3.1 AU Optronics Corp. 14.3.1.1 Company Overview 14.3.1.2 Product Portfolio 14.3.1.3 Financials 14.3.1.4 SWOT Analysis 14.3.2 BOE Technology Group Co. Ltd. 14.3.2.1 Company Overview 14.3.2.2 Product Portfolio 14.3.2.3 Financials 14.3.3 Corning Incorporated 14.3.3.1 Company Overview 14.3.3.2 Product Portfolio 14.3.3.3 Financials 14.3.3.4 SWOT Analysis 14.3.4 DuPont de Nemours Inc. 14.3.4.1 Company Overview 14.3.4.2 Product Portfolio 14.3.4.3 Financials 14.3.4.4 SWOT Analysis 14.3.5 E Ink Holdings Inc. 14.3.5.1 Company Overview 14.3.5.2 Product Portfolio 14.3.5.3 Financials 14.3.6 Innolux Corporation 14.3.6.1 Company Overview 14.3.6.2 Product Portfolio 14.3.6.3 Financials 14.3.7 Koninklijke Philips N.V. 14.3.7.1 Company Overview 14.3.7.2 Product Portfolio 14.3.7.3 Financials 14.3.7.4 SWOT Analysis 14.3.8 LG Electronics Inc. 14.3.8.1 Company Overview 14.3.8.2 Product Portfolio 14.3.8.3 Financials 14.3.8.4 SWOT Analysis 14.3.9 Plastic Logic (FlexEnable Limited) 14.3.9.1 Company Overview 14.3.9.2 Product Portfolio 14.3.10 Royole Corporation 14.3.10.1 Company Overview 14.3.10.2 Product Portfolio 14.3.11 Samsung Electronics Co. Ltd. 14.3.11.1 Company Overview 14.3.11.2 Product Portfolio 14.3.11.3 Financials 14.3.11.4 SWOT Analysis 14.3.12 Sharp Corporation 14.3.12.1 Company Overview 14.3.12.2 Product Portfolio 14.3.12.3 Financials 14.3.12.4 SWOT Analysis 14.3.13 Toshiba Corporation 14.3.13.1 Company Overview 14.3.13.2 Product Portfolio 14.3.13.3 Financials 14.3.13.4 SWOT Analysis
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